Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vplyv product placementu

Vplyv product placementu

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Dávid Šimo
Šetření:14. 11. 2013 - 18. 11. 2013
Počet respondentů:44
Počet otázek (max/průměr):9 / 9
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:65,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:38
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Odpovědi respondentů

1. Vás vek ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-273272,73 %72,73 %  
27 a viac715,91 %15,91 %  
15-18511,36 %11,36 %  

Graf

2. Vaše pohlavie ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena2556,82 %56,82 %  
Muž1943,18 %43,18 %  

Graf

3. Viete čo je to "product placement" ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Áno3681,82 %81,82 %  
Nie818,18 %18,18 %  

Graf

4. Ako často si myslíte, že sa dostávate s "product placementom" do kontaktu ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V každom filme alebo seriály2761,36 %61,36 %  
Občas1022,73 %22,73 %  
Neviem613,64 %13,64 %  
Nikdy12,27 %2,27 %  

Graf

5. Spomeniete si na nejaký program v ktorom ste prišli s "product placementom" do kontaktu ?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie511,36 %11,36 %  
Mad men24,55 %4,55 %  
Gossip Girl24,55 %4,55 %  
Ani nevim, takovou pozornost tomu nevenuju a rychlejs zapominam nez treba priserny reklamy12,27 %2,27 %  
Dr. House, většina hudebních videoklipů12,27 %2,27 %  
všude12,27 %2,27 %  
Big Bang Theory12,27 %2,27 %  
Movie James Bond <312,27 %2,27 %  
Tak nevím, ale product placement hraje tak trochu na podvědomé bázi (i když oficiálně tak být nemá). Opravdu to tedy nevnímám a jak jsem tím ovlivněn při nákupu nevím.12,27 %2,27 %  
Nevzpomenu12,27 %2,27 %  
ostatní odpovědi pokud je program myšleno jako televizní kanál, nejvíc samozřejmě tv nova a tv prima
většina českých filmů (z posledních let)
nevim co to je
Walking dead, Vampire diaries, Big bang theory, Avengers...v podstatě 99% seriálů a velká část filmů.
James Bond, Ordinace v růžové zahradě
Je toho veľa
Nejrůznější filmy - James Bond je toho plnej. P.S. TSÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ
televizi nesůeduji, nevím. Obecně ale v každém i zahraničním seriálu, tam to ale umí nepoměrně vkusněji, než v CZ/SK
ano
ne
The Mentalist :D
james bond
většinou tuzemské seriály
Krok za krokom
Hangover
neviem
Mnoho pořadů
V Revival
ano, mnoho serialu i filmu
Všude :)
renge
Revival
Gympl s (r) učením omezeným
-
Show Jana Krause například
Ordinace v růžové zahradě, Československo hledá superstar
Seriály TV Nova
Snezenky a machri po 20 letech, Big Bang Theory, talkshow...
2863,64 %63,64 % 

Graf

6. Považujete "product placement" za skrytú reklamu ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Áno2965,91 %65,91 %  
Nie1534,09 %34,09 %  

Graf

7. Máte radšej "product placement", alebo reklamný spot ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nemám rád ani jedno2352,27 %52,27 %  
Product placement1738,64 %38,64 %  
Reklamný spot49,09 %9,09 %  

Graf

8. Kúpili ste si nejaký výrobok po tom, čo ste ho videli vo filme/seriály ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nie3272,73 %72,73 %  
Áno1227,27 %27,27 %  

Graf

9. Máte pocit, že "product placement" kazí zážitok z filmu/seriálu ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nie2659,09 %59,09 %  
Áno1840,91 %40,91 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

9. Máte pocit, že "product placement" kazí zážitok z filmu/seriálu ?

  • odpověď Nie:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Product placement na otázku 7. Máte radšej "product placement", alebo reklamný spot ?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vás vek ?

2. Vaše pohlavie ?

3. Viete čo je to "product placement" ?

4. Ako často si myslíte, že sa dostávate s "product placementom" do kontaktu ?

6. Považujete "product placement" za skrytú reklamu ?

7. Máte radšej "product placement", alebo reklamný spot ?

8. Kúpili ste si nejaký výrobok po tom, čo ste ho videli vo filme/seriály ?

9. Máte pocit, že "product placement" kazí zážitok z filmu/seriálu ?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vás vek ?

2. Vaše pohlavie ?

3. Viete čo je to "product placement" ?

4. Ako často si myslíte, že sa dostávate s "product placementom" do kontaktu ?

6. Považujete "product placement" za skrytú reklamu ?

7. Máte radšej "product placement", alebo reklamný spot ?

8. Kúpili ste si nejaký výrobok po tom, čo ste ho videli vo filme/seriály ?

9. Máte pocit, že "product placement" kazí zážitok z filmu/seriálu ?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Šimo, D.Vplyv product placementu (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://vplyv-product-placementu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.