Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vplyv product placementu
Vplyv product placementu
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Dávid Šimo |
---|---|
Šetření: | 14. 11. 2013 - 18. 11. 2013 |
Počet respondentů: | 44 |
Počet otázek (max/průměr): | 9 / 9 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 65,2 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:38 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Odpovědi respondentů
1. Vás vek ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18-27 | 32 | 72,73 % | 72,73 % |
27 a viac | 7 | 15,91 % | 15,91 % |
15-18 | 5 | 11,36 % | 11,36 % |
2. Vaše pohlavie ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 25 | 56,82 % | 56,82 % |
Muž | 19 | 43,18 % | 43,18 % |
3. Viete čo je to "product placement" ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Áno | 36 | 81,82 % | 81,82 % |
Nie | 8 | 18,18 % | 18,18 % |
4. Ako často si myslíte, že sa dostávate s "product placementom" do kontaktu ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
V každom filme alebo seriály | 27 | 61,36 % | 61,36 % |
Občas | 10 | 22,73 % | 22,73 % |
Neviem | 6 | 13,64 % | 13,64 % |
Nikdy | 1 | 2,27 % | 2,27 % |
5. Spomeniete si na nejaký program v ktorom ste prišli s "product placementom" do kontaktu ?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nie | 5 | 11,36 % | 11,36 % |
Mad men | 2 | 4,55 % | 4,55 % |
Gossip Girl | 2 | 4,55 % | 4,55 % |
Ani nevim, takovou pozornost tomu nevenuju a rychlejs zapominam nez treba priserny reklamy | 1 | 2,27 % | 2,27 % |
Dr. House, většina hudebních videoklipů | 1 | 2,27 % | 2,27 % |
všude | 1 | 2,27 % | 2,27 % |
Big Bang Theory | 1 | 2,27 % | 2,27 % |
Movie James Bond <3 | 1 | 2,27 % | 2,27 % |
Tak nevím, ale product placement hraje tak trochu na podvědomé bázi (i když oficiálně tak být nemá). Opravdu to tedy nevnímám a jak jsem tím ovlivněn při nákupu nevím. | 1 | 2,27 % | 2,27 % |
Nevzpomenu | 1 | 2,27 % | 2,27 % |
ostatní odpovědi | 28 | 63,64 % | 63,64 % |
6. Považujete "product placement" za skrytú reklamu ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Áno | 29 | 65,91 % | 65,91 % |
Nie | 15 | 34,09 % | 34,09 % |
7. Máte radšej "product placement", alebo reklamný spot ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nemám rád ani jedno | 23 | 52,27 % | 52,27 % |
Product placement | 17 | 38,64 % | 38,64 % |
Reklamný spot | 4 | 9,09 % | 9,09 % |
8. Kúpili ste si nejaký výrobok po tom, čo ste ho videli vo filme/seriály ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nie | 32 | 72,73 % | 72,73 % |
Áno | 12 | 27,27 % | 27,27 % |
9. Máte pocit, že "product placement" kazí zážitok z filmu/seriálu ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nie | 26 | 59,09 % | 59,09 % |
Áno | 18 | 40,91 % | 40,91 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.