Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vplyv reklamy

Vplyv reklamy

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Leona Gabrišová
Šetření:01. 12. 2013 - 08. 12. 2013
Počet respondentů:109
Počet otázek (max/průměr):8 / 7.83
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:70,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:06
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník slúži k spracovaniu Strednej odbornej činnosti na tému "Reklama a jej vplyv na spoločnosť".

Odpovědi respondentů

1. Aké ste pohlavie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6154,95 %55,96 %  
muž5045,05 %45,87 %  

Graf

2. Koľko máte rokov?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 265650,45 %51,38 %  
27 - 452724,32 %24,77 %  
0 - 182018,02 %18,35 %  
46 a viac87,21 %7,34 %  

Graf

3. Kúpili ste si niekedy produkt na základe reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Áno, už sa mi to stalo6760,36 %61,47 %  
Nie, nenechám sa ovplyvniť reklamou4136,94 %37,61 %  
Áno, podľa reklamy nakupujem často32,7 %2,75 %  

Graf

4. Vyhýbate sa reklame, ak je to možné?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Áno5246,85 %47,71 %  
Iba niektorým4742,34 %43,12 %  
Nie, nevyhýbam1210,81 %11,01 %  

Graf

5. Čo Vás napadne pri slove reklama?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
produkt22,63 %1,83 %  
manipulace22,63 %1,83 %  
televize 22,63 %1,83 %  
letaky22,63 %1,83 %  
otrava22,63 %1,83 %  
vnucovanie produktu11,32 %0,92 %  
Otravný clip na niečo čo je totálna kokotina ale chcú to zviditelniť 11,32 %0,92 %  
Reprezentovanie určitého produktu11,32 %0,92 %  
marketingový ťah11,32 %0,92 %  
trapošina11,32 %0,92 %  
ostatní odpovědi Obtěžování při filmu, na internetu apod.
konečne sa možem ísť vymočiť:)
hovno
švindl, podbízení, obtěžování
nic
vykorisťovanie,nahováranie ľudí aby nakúpili produkt ktorý ani nepotrebujú
strata času, obťažovanie, zavádzanie, manipulácia
biznis
Že ju musím zatvoriť
otravné
propagácia, podpora predaja
blbosť, demencia, ovplyvňovanie, podvod, klamstvo, otravnosť, vtieranie sa
Moja náplň práce :)
zviditeľnovanie
Televízna reklama
korporace
Donuceni zakaznika ke koupi vyrobku
čo ma napadne? že niekto prisiel z niečim novym lepšim na predajny trh
Upútanie zakaznika
všetko produkt
otravovanie
kreativita
produkt, ktorý mi niekto vnúti na základe nepravdivých informácií
obtezuje
otravný informační smog
navoněná zdechlina (expresivněji: naleštěný prd)
Akékoľvek ponúkanie tovaru rôznymi firmami alebo organizáciami, či už virtuálne alebo aj "naživo"
Klamstvo
marketing, snaha zaujmout a získat klienty, podmínka při poskytnutí finančních prostředků u sportu na základě smlouvy
upútanie pozornosti s cieľom zaujať čo najlepšie
peniaze
-
obchod
blbost
re-klamy = opakované lži
propagace
cypovina
něco otravného
otrava, lži
něco barevného, co mi někdo strká před oči, i když nechci
otravne zdrzanie
vlezlost,hlučnost
otravování, nátlak
byzny
televizni spoty
Klam
opruz
marketing
manipulácia a klamstvo
ovlivňování
opakovaný klam
něco co ovlivnuje lidi
"a bude mít ty velký zahnutý zuby nahoru?"
sračka
otrava, zase po mne niekto niečo chce, klamstvá, zábava
Reklama. Mělo by snad něco jiného?
svinstvo
Podvod
proč na českou stránku to píšeš slovensky???a máš tam chybu Vplyv reklamy má být asi Vliv s měkkým i
propagace produktu
mám čas jít na toaletu
6180,26 %55,96 % 

Graf

6. Meníte televízny kanál keď je program prerušený reklamou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Áno, mením7971,17 %72,48 %  
Je mi to jedno2522,52 %22,94 %  
Nie, reklamy pozerám76,31 %6,42 %  

Graf

7. Obťažuje Vás reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Áno7163,96 %65,14 %  
Príliš mi nevadí3834,23 %34,86 %  
Nie, neobťažuje ma21,8 %1,83 %  

Graf

8. Myslíte si, že niektoré reklamy nie sú v súlade s morálnosťou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Áno, niektoré6962,16 %63,3 %  
Nie2219,82 %20,18 %  
Áno, väčšina2018,02 %18,35 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Obťažuje Vás reklama?

  • odpověď Áno:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Áno na otázku 4. Vyhýbate sa reklame, ak je to možné?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Aké ste pohlavie?

2. Koľko máte rokov?

3. Kúpili ste si niekedy produkt na základe reklamy?

4. Vyhýbate sa reklame, ak je to možné?

6. Meníte televízny kanál keď je program prerušený reklamou?

7. Obťažuje Vás reklama?

8. Myslíte si, že niektoré reklamy nie sú v súlade s morálnosťou?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Aké ste pohlavie?

2. Koľko máte rokov?

3. Kúpili ste si niekedy produkt na základe reklamy?

4. Vyhýbate sa reklame, ak je to možné?

6. Meníte televízny kanál keď je program prerušený reklamou?

7. Obťažuje Vás reklama?

8. Myslíte si, že niektoré reklamy nie sú v súlade s morálnosťou?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Gabrišová, L.Vplyv reklamy (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://vplyv-reklamy.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.