Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Všeobecná povědomost o firmě UBER

Všeobecná povědomost o firmě UBER

Jedl(a) jste již hmyz? Pokud ne, lákalo by Vás to?
Mouchy spolknuté při jízdě na kole a pavouci snězení ve spánku se nepočítají :-)

(cca 1 min, veřejné výsledky)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Marek Darsa
Šetření:02. 12. 2020 - 10. 12. 2020
Počet respondentů:104
Počet otázek (max/průměr):12 / 5.38
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:81,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.00:35
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Můj dotazník se zaměřuje na téma ,,všeobecná povědomost o službě UBER".

Odpovědi respondentů

1. Slyšeli jste někdy o službě UBER?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9995,19 %95,19 %  
Ne54,81 %4,81 %  

Graf

2. Odkud jste se dozvěděli o službě UBER?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Pomocí reklamyotázka č. 4, Někdo mi o ní řeklotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Někdo mi o ní řekl6363,64 %60,58 %  
Pomocí reklamy3636,36 %34,62 %  

Graf

3. Využili byste někdy možnost jízdy s amatérským řidičem , který to dělá pouze pro radost a jako přivýdělek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 11, Neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne480 %3,85 %  
Ano120 %0,96 %  

Graf

4. Kde se tato reklama nacházela?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Facebookotázka č. 6, Instagramotázka č. 6, Youtubeotázka č. 6, Billboardotázka č. 6, Jiné místo nebo médiumotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jiné místo nebo médium1541,67 %14,42 %  
Facebook822,22 %7,69 %  
Instagram719,44 %6,73 %  
Youtube616,67 %5,77 %  

Graf

5. Bylo to pozitivní doporučení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, Neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5384,13 %50,96 %  
Ne1015,87 %9,62 %  

Graf

6. Chtěli jste po tom, co jste se o této službě dozvěděli, tuto službu vyzkoušet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5050,51 %48,08 %  
Ne4949,49 %47,12 %  

Graf

7. Vyzkoušeli jste jí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 10, Neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2652 %25 %  
Ano2448 %23,08 %  

Graf

8. Proč byste jí nechtěli vyzkoušet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dostupnost1428,57 %13,46 %  
Cena918,37 %8,65 %  
Po Praze jezdím MHD12,04 %0,96 %  
Nepotřebuji jejich služby....12,04 %0,96 %  
Nepotřebuji to. 12,04 %0,96 %  
Tyto služby zásadně nepoužívám 12,04 %0,96 %  
nepotřebuji to, mám auto i PID lítačku, v případě potřeby bych zavolal normální taxi12,04 %0,96 %  
Nechci 12,04 %0,96 %  
Nepotrebuju ji12,04 %0,96 %  
jen tak12,04 %0,96 %  
není potřeba12,04 %0,96 %  
Nevyužívám tyhle služby12,04 %0,96 %  
Jsem žena a bohužel si nedovolím sednout s nikým cizím do auta12,04 %0,96 %  
nevěřím jim12,04 %0,96 %  
nevyužiji12,04 %0,96 %  
Nejezdím taxi12,04 %0,96 %  
nepotřebnost12,04 %0,96 %  
Pořád slyším, jak jí chtějí tam a tam zakázat, takže to asi nebude nic dobrého.12,04 %0,96 %  
mechteli12,04 %0,96 %  
neměl jsem příležitost/potřebu12,04 %0,96 %  
reklama není důležitou součástí recenze12,04 %0,96 %  
nejezdím taxi, a tohle není nic jiného než druh taxi12,04 %0,96 %  
je to jenom jinak pojmenovaná taxi služba, nevidím důvod k tomu to chtít zkušet12,04 %0,96 %  
Tento druh služeb nepotřebuji12,04 %0,96 %  
Nemám to zapotřebí, nevyužívám tento typ služeb 12,04 %0,96 %  
Nemám potřebu, u služby je složitější odpovědnost za škody, kterou mezi sebou přehazují zprostředkovatel s řidiči, resp. provozovateli vozidel12,04 %0,96 %  
nevyužila bych takovou službu, nepotřebuju ji12,04 %0,96 %  
Protože nemám rád hru na sdílenou ekonomiku a obcházení zákonů, které platí pro ostatní, kteří poskytují stejnou službu.12,04 %0,96 %  

Graf

9. Proč jste jí ještě nevyzkoušeli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nebyla příležitost2076,92 %19,23 %  
Dostupnost311,54 %2,88 %  
Cena27,69 %1,92 %  
3 odpovědi výše13,85 %0,96 %  

Graf

10. Hodnocení celkové spokojenosti

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
8833,33 %7,69 %  
9625 %5,77 %  
7520,83 %4,81 %  
1028,33 %1,92 %  
428,33 %1,92 %  
514,17 %0,96 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.82
Minimum:4
Maximum:10
Variační rozpětí:6
Rozptyl:1.87
Směrodatná odchylka:1.37
Medián:8
Modus:8

Graf

11. Proč byste jí chtěli vyzkoušet

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mohlo by se to hodit.1100 %0,96 %  

Graf

12. Proč byste jí nechtěli vyzkoušet?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nedůvěřuji řidičským schopnostem lidí, které neznám125 %0,96 %  
Asi nedůvěra 125 %0,96 %  
proč jo125 %0,96 %  
obava125 %0,96 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Metabáze tohoto průzkumu dosud nebyla analyzována, zkuste se vrátit později (cca za hodinu).

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Slyšeli jste někdy o službě UBER?

2. Odkud jste se dozvěděli o službě UBER?

4. Kde se tato reklama nacházela?

5. Bylo to pozitivní doporučení?

6. Chtěli jste po tom, co jste se o této službě dozvěděli, tuto službu vyzkoušet?

7. Vyzkoušeli jste jí?

8. Proč byste jí nechtěli vyzkoušet?

9. Proč jste jí ještě nevyzkoušeli?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Slyšeli jste někdy o službě UBER?

2. Odkud jste se dozvěděli o službě UBER?

4. Kde se tato reklama nacházela?

5. Bylo to pozitivní doporučení?

6. Chtěli jste po tom, co jste se o této službě dozvěděli, tuto službu vyzkoušet?

7. Vyzkoušeli jste jí?

8. Proč byste jí nechtěli vyzkoušet?

9. Proč jste jí ještě nevyzkoušeli?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Darsa, M.Všeobecná povědomost o firmě UBER (výsledky průzkumu), 2020. Dostupné online na https://vseobecna-povedomost-o-firme.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.