Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vstup nové kosmetické značky na český trh

Vstup nové kosmetické značky na český trh

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Zuzana Benešová
Šetření:16. 02. 2013 - 27. 02. 2013
Počet respondentů:202
Počet otázek (max/průměr):13 / 12.96
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:79,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:26
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Výsledky tohoto dotazníkového šetření budou použity při psaní diplomové práce na téma „Marketingový plán zavedení nové kosmetické značky na český trh“. Diplomová práce se bude specializovat na kosmetickou značku Kiehl’s a bude mít za cíl vytvořit plně fungující marketingový plán právě pro tuto značku.

 

Třem náhodně vybraným emailových adresám bude zaslán malý kosmetický dárek značky Lancome J

 

Velice Vám děkuji za Váš čas a za spolupráci.

 

Odpovědi respondentů

1. Znáte kosmetickou značku Kiehl‘s?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nikdy jsem o této značce neslyšel/a17084,16 %84,16 %  
Ano, ale znám pouze z doslechu2813,86 %13,86 %  
Ano, již jsem nějaké produkty Kiehl’s používal/a41,98 %1,98 %  

Graf

2. Je Vám sympatické, že značka Kiehl’s používá ve svých produktech z velké části pouze přírodní ingredience?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, ale nevybírám si produkty podle složení9848,51 %48,51 %  
Ano, preferuji totiž přírodní kosmetiku8341,09 %41,09 %  
Je mi jedno, co produkty, které používám, obsahují167,92 %7,92 %  
Ne, raději mám kosmetické značky, které zdůrazňují své laboratorní výzkumy52,48 %2,48 %  

Graf

3. Kosmetická značka Kiehl’s se také aktivně angažuje v sociálních problémech, jako je boj proti AIDS nebo ochrana práv dětí. V rámci projektů vytváří limitované série produktů, například ve spolupráci s Bradem Pittem. Lákalo by Vás koupit si sprchový gel, na jehož obale je podpis a vzkaz od Brada Pitta?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Primárně bych zkoumal/a vůni a texturu gelu, podpis Brada Pitta by byl jen bonus11958,91 %58,91 %  
Určitě ano, rád/a přispěji dobré věci a spojení charity4622,77 %22,77 %  
Spíše ano, ze zvědavosti bych chtěl/a vyzkoušet2210,89 %10,89 %  
Nemám rád/a Brada Pitta, sprchový gel bych si z principu nekoupil/a104,95 %4,95 %  
Ano, nepotřeboval/a bych zkoušet, jak sprchový gel vonní. Stačí, že tam je podpis Brada Pitta52,48 %2,48 %  

Graf

4. Pokud do Google vyhledávače zadáte „Kiehls products“, jak se Vám líbí balení produktů?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Působí „lékárensky“, ale líbí se mi9448,7 %46,53 %  
Líbí se mi, že na samotném produktu je vytištěno hodně informací o produktu. Obvykle totiž ihned vyhodím krabičku s etiketou a za několik měsíců, pokud nepoužívám produkt denně, si nepamatuji přesné informace.3920,21 %19,31 %  
Tento „lékárenský“ styl se mi nelíbí2211,4 %10,89 %  
Originální balení, ihned zaujme2211,4 %10,89 %  
Líbí se mi spíše obaly bez textu115,7 %5,45 %  
Vůbec se mi nelíbí52,59 %2,48 %  

Graf

5. Pokud by značka Kiehl’s vstoupila na český trh, kde byste v Praze uvítala, aby se otevřel Kiehl’s butik?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V rámci obchodního centra Palladium10049,5 %49,5 %  
V rámci obchodního centra Nový Smíchov6733,17 %33,17 %  
V rámci obchodního centra Zličín4924,26 %24,26 %  
Samostatný butik na Václavském náměstí4723,27 %23,27 %  
Samostatný butik na pěší zóně Příkopy3818,81 %18,81 %  
V rámci obchodního centra Flora2210,89 %10,89 %  
V Dlouhé ulici na Starém městě83,96 %3,96 %  
V Pařížské ulici83,96 %3,96 %  

Graf

6. Zkoušíte rád/a nové kosmetické produkty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, pokud mi někdo z mého okolí doporučí nějaký produkt, rád/a ho vyzkouším8843,56 %43,56 %  
Ano, pokud nakupuji a zaujme mě v prodejně určitý produkt, sama si ho koupím na vyzkoušení6733,17 %33,17 %  
Ne, jsem již několik let věrna jedné kosmetické značce2512,38 %12,38 %  
Ne, bojím se nežádoucích účinků (alergických reakcí) v případě neznámého produktu188,91 %8,91 %  
Ano, minimálně jednou týdně si kupuji nové kosmetické produkty41,98 %1,98 %  

Graf

7. Nakupujete rád/a kosmetiku ve specializovaných prodejnách (tzv. buticích) jedné specifické značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, raději nakupuji v drogeriích/supermarketech, kde si mohu vybrat z několika značek7537,13 %37,13 %  
V podstatě mi vůbec nezáleží na tom, v jakém prostředí nakupuji. Jde mi hlavně o produkt samotný6632,67 %32,67 %  
Ano, mám rád/a, pokud mám celý sortiment značky na jednom místě a výrobky prodávají specializovaně vyškolené beauty asistentky4723,27 %23,27 %  
Nakupuji nejčastěji přes internet (v online obchodech)146,93 %6,93 %  

Graf

8. Jak moc Vám zaleží na chování personálu, kde produkty kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Již se mi několikrát stalo, že jsem si produkt nekoupila z důvodu arogance a nevhodného chování personálu7637,62 %37,62 %  
Nenechám si zkazit náladu, a když chci, tak si produkt koupím za jakýchkoliv okolností6532,18 %32,18 %  
Nakupuji pouze tam, kde je velmi vstřícný a příjemný personál6130,2 %30,2 %  

Graf

9. Máte svoje kosmetické favority v péči o pleť?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, na několik kosmetických produktů nedám dopustit a kupuji si je opakovaně.13566,83 %66,83 %  
Stále hledám produkty, které by mi naprosto vyhovovaly4019,8 %19,8 %  
Ne, nemám své oblíbené produkty. Neustále kosmetické produkty střídám2713,37 %13,37 %  

Graf

10. Kolik jste ochotna maximálně investovat za denní krém na obličej?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
200 – 500Kč8341,09 %41,09 %  
Do 200Kč6934,16 %34,16 %  
500 – 1 000Kč3818,81 %18,81 %  
1 000 – 2 000Kč104,95 %4,95 %  
Více jak 2 000Kč20,99 %0,99 %  

Graf

11. Jakou finanční částku v průměru utrácíte za 1 měsíc za kosmetické produkty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
200 – 500Kč8944,06 %44,06 %  
500 – 1 500Kč6733,17 %33,17 %  
Do 200Kč3718,32 %18,32 %  
1 500 - 3 000Kč83,96 %3,96 %  
Více jak 3 000Kč10,5 %0,5 %  

Graf

12. Vaše věkové kategorie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 – 25 let11858,42 %58,42 %  
26 – 35let5225,74 %25,74 %  
do 20 let167,92 %7,92 %  
36 – 45 let115,45 %5,45 %  
45 - 60 let52,48 %2,48 %  

Graf

13. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena18692,08 %92,08 %  
Muž167,92 %7,92 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte kosmetickou značku Kiehl‘s?

2. Je Vám sympatické, že značka Kiehl’s používá ve svých produktech z velké části pouze přírodní ingredience?

3. Kosmetická značka Kiehl’s se také aktivně angažuje v sociálních problémech, jako je boj proti AIDS nebo ochrana práv dětí. V rámci projektů vytváří limitované série produktů, například ve spolupráci s Bradem Pittem. Lákalo by Vás koupit si sprchový gel, na jehož obale je podpis a vzkaz od Brada Pitta?

4. Pokud do Google vyhledávače zadáte „Kiehls products“, jak se Vám líbí balení produktů?

5. Pokud by značka Kiehl’s vstoupila na český trh, kde byste v Praze uvítala, aby se otevřel Kiehl’s butik?

6. Zkoušíte rád/a nové kosmetické produkty?

7. Nakupujete rád/a kosmetiku ve specializovaných prodejnách (tzv. buticích) jedné specifické značky?

8. Jak moc Vám zaleží na chování personálu, kde produkty kupujete?

9. Máte svoje kosmetické favority v péči o pleť?

10. Kolik jste ochotna maximálně investovat za denní krém na obličej?

11. Jakou finanční částku v průměru utrácíte za 1 měsíc za kosmetické produkty?

12. Vaše věkové kategorie

13. Pohlaví

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte kosmetickou značku Kiehl‘s?

2. Je Vám sympatické, že značka Kiehl’s používá ve svých produktech z velké části pouze přírodní ingredience?

3. Kosmetická značka Kiehl’s se také aktivně angažuje v sociálních problémech, jako je boj proti AIDS nebo ochrana práv dětí. V rámci projektů vytváří limitované série produktů, například ve spolupráci s Bradem Pittem. Lákalo by Vás koupit si sprchový gel, na jehož obale je podpis a vzkaz od Brada Pitta?

4. Pokud do Google vyhledávače zadáte „Kiehls products“, jak se Vám líbí balení produktů?

5. Pokud by značka Kiehl’s vstoupila na český trh, kde byste v Praze uvítala, aby se otevřel Kiehl’s butik?

6. Zkoušíte rád/a nové kosmetické produkty?

7. Nakupujete rád/a kosmetiku ve specializovaných prodejnách (tzv. buticích) jedné specifické značky?

8. Jak moc Vám zaleží na chování personálu, kde produkty kupujete?

9. Máte svoje kosmetické favority v péči o pleť?

10. Kolik jste ochotna maximálně investovat za denní krém na obličej?

11. Jakou finanční částku v průměru utrácíte za 1 měsíc za kosmetické produkty?

12. Vaše věkové kategorie

13. Pohlaví

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Benešová, Z.Vstup nové kosmetické značky na český trh (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://vstup-nove-kosmeticke-znacky.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.