Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vy a České dráhy, a.s.
Vy a České dráhy, a.s.
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Veronika Szobonyová |
---|---|
Šetření: | 06. 03. 2011 - 16. 03. 2011 |
Počet respondentů: | 250 |
Počet otázek (max/průměr): | 16 / 14.61 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 83,1 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.04:01 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Chtěla bych Vás požádat o vyplnění dotazníku na téma:
"Vy a České dráhy, a. s."
Cílem mého výzkumu je zjistit, jak ČD, a. s. vidí její zákazníci. Zda jezdí vlakem z povinnosti nebo jim tento druh dopravy vyhovuje. Jak si všímají nových programům a akcí ČD, a. s. a jestli nějak výrazně vnímají a využívají konkurenci této železniční společnosti.
Získané informace budou použity v mé bakalářské práci: Marketingový plán pro České dráhy, a.s.
Dotazník je anonymní a zabere Vám pouhých pár minut. Předem děkuji za Váš čas strávený nad tímto dotazníkem.
Odpovědi respondentů
1. Jak často jezdíte vlakem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
párkrát do roka | 78 | 31,2 % | 31,2 % |
několikrát do měsíce | 76 | 30,4 % | 30,4 % |
téměř denně | 59 | 23,6 % | 23,6 % |
skoro vlakem nejezdím | 37 | 14,8 % | 14,8 % |
2. Z jakého důvodu využíváte služeb Českých drah, a. s.?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
škola | 103 | 41,2 % | 41,2 % |
výlety | 71 | 28,4 % | 28,4 % |
cesta za rodinou, kamarády, známými | 43 | 17,2 % | 17,2 % |
práce | 15 | 6 % | 6 % |
cesta na chalupu, zahrádku | 2 | 0,8 % | 0,8 % |
práce, škola, výlety | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
přeprava s kolem | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
za sportem | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
nic | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
škoa a pak různé výlety | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
výlety nebo jen tak, baví mě to...:) | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
škola i výlety | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
práce, škola, přátelé - pořád něco | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
práce, výlety, nákupy | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
práce, škola, výlety, | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
nevyužívám | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
výlety i cestování za rodinou | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
jak kdy | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
nic jiného k nám nejede - IDS JMK | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
2., 3. i 4. možnost | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
výlety, cesta za rodinou, kamarády | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
3. Jezdíte vlakem rádi, nebo volíte železnici jako poslední možnost dopravy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano, rád(a) | 130 | 52 % | 52 % |
ne, volím železnici jako poslední možnost | 120 | 48 % | 48 % |
4. Pokud volíte železnici jako poslední možnost, jaký dopravní prostředek byste použili raději?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
auto | 111 | 70,25 % | 44,4 % |
autobus | 26 | 16,46 % | 10,4 % |
jízdní kolo | 6 | 3,8 % | 2,4 % |
nic | 5 | 3,16 % | 2 % |
motocykl | 1 | 0,63 % | 0,4 % |
jakýkoli | 1 | 0,63 % | 0,4 % |
taxi | 1 | 0,63 % | 0,4 % |
auto bych volila raději, ale je to drahé | 1 | 0,63 % | 0,4 % |
jezdím vlakem docela ráda | 1 | 0,63 % | 0,4 % |
nevolím železnici jako posl. možnost | 1 | 0,63 % | 0,4 % |
vlastní nohy | 1 | 0,63 % | 0,4 % |
je to poslední možnost, tedy cokoliv jiného raději | 1 | 0,63 % | 0,4 % |
nejde mi to odkliknout, když jsem omylem klikla :D | 1 | 0,63 % | 0,4 % |
není to poslední možnost | 1 | 0,63 % | 0,4 % |
5. V čem vidíte hlavní důvod neoblíbenosti cestování s Českými dráhami? (zaškrtněte pouze jednu pro Vás nejdůležitější odpověď)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
špinavé vagony | 69 | 27,6 % | 27,6 % |
zpoždění | 57 | 22,8 % | 22,8 % |
drahé jízdné | 48 | 19,2 % | 19,2 % |
pomalý způsob přepravy | 28 | 11,2 % | 11,2 % |
nepohodlné cestování | 20 | 8 % | 8 % |
časté výluky | 12 | 4,8 % | 4,8 % |
nic | 2 | 0,8 % | 0,8 % |
Špatně zapsané jméno společnosti v hlavě zákazníka | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
za hodně peněz velmi málo muziky. | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
nepotřebuji ji | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
přizpůsobení jízdním řádům, i když se mi to nehodí | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
občas zpoždění, bez různých slev celkem drahé | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
vše mimo pomalého způsobu přepravování | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
drahé jízdné, nevyhovující návaznost spojů | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
všechny výše uvedené odpovědi | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
celkově nepříliš kvalitní prostředí | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
žádný | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
neexistuje přímý spoj Praha-Chomutov | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
téměř vše výše uvedené, je těžké vybrat jen jedno | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
více prostoru pro cestování s dětmi(kočárky atd... | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
všechno dohromady - je to katastrofální,bez úrovně | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
6. Můžete naopak uvést alespoň jednu výhodu, kterou spatřujete v přepravě vlakem?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Pohodlí | 10 | 5,75 % | 4 % |
rychlost | 4 | 2,3 % | 1,6 % |
pohodlnost | 4 | 2,3 % | 1,6 % |
cena | 2 | 1,15 % | 0,8 % |
ne | 2 | 1,15 % | 0,8 % |
dostupnost | 2 | 1,15 % | 0,8 % |
levné jízdné | 2 | 1,15 % | 0,8 % |
možnost projít se | 2 | 1,15 % | 0,8 % |
wc | 2 | 1,15 % | 0,8 % |
ekologie | 2 | 1,15 % | 0,8 % |
ostatní odpovědi | 142 | 81,61 % | 56,8 % |
7. Co byste nejraději změnil(a) na Českých drahách?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
1. kompletni privatisace 2. respektovani klientely ochotne platit za kvalitu 3. wifi, telefonni repeatery a 220V alespon v prvni tride jako standard 4. Dlouhodobe se mi jevi jako velmi zadouci (ale politicky nepruchodne) znovuzavedeni treti tridy tak, aby byla uspokojena poptavka casti cestujici verejnosti pozadujici nizke ceny, ale nikoli na ukor dobre platicich klientu pozadujicich kvalitu a nadstandard (jinymi slovy: jsem ochoten platit za druhou i prvni tridu vice nez dnes pri zarucenem splneni pozadavku na kvalitu a na sluzby a do jiste miry tak prispivat i na "socialni" treti tridu).
aby jezdili na čas
aby neměly tak velká zpoždění a zlepšily kvalitu vlaků (čistota, vybavení, hygiena)
Aby se skutečně integroval s MHD a příměstskou dopravou. Na své cestě do práce musím zčásti použít auto (z vesnice do města s vlakovou stanicí), jelikož autobusy jedou buď nesmyslně dříve nebo mnohem později. Autobusy a vlaky se vzájemně nepodporují.
Aby vypadaly podobně jako vlaky v zahraničí, opravdu nechápu jak je možné, že např.: ve Francii vše funguje, vlaky jezdí skoro na čas, jsou rychlé, čisté, personál je příjemný a hlavně nádraží nějak vypadají, člověk se na nich nemusí bát a cítí se tam dobře, když čeká na vlak.
Abych mohl používat celoročně studentskou slevu po celé ČR.
Barvu - mohla by být veselejší. Dále bych zavedl stewardy ve všech vlacích. Levnější jízdné...
bezpečnost
cena - přeci jen je tahle doprava šetrnější k žp, tak by se měla trochu podporovat... obnova starých vagonu více čistoty.. chybí konkurence... rezervace kol - změnit systém, ten co nyní platí je úplně strašnej
cena je příliš vysoká, nepořádek a špinavá nádraží+vlaky
Cenová politika Přesnost Poučení se z minulosti (v neděli pravidelně narváno, není ani kde stát ale vagony budou čtyři, aby v průběhu dne byl vlak poloprázdný a vagonů 8) Bezpečnost Čisté toalety, vagony, důstojné cestování Průběžné informování (vlak zastaví v polích, nikdo nic neví, průvodčí také ne nebo se odmítají bavit)
cenu
cenu jízdenek
cenu jízdného
cenu jízdného
cenu jízdného a vozový park
cenu jízdného a zastaralé vlaky
cenu jízdného, méně nepříjemných spolucestujících
Cenu jízdného, stav některých vagonů
Cenu, jízdní doby, zpoždění, vybavenost vlaků..
cenu, kuřácký vagon ke každé soupravě
Ceny a rychlost. Pokud je pro mne cesta autobusem rychlejší, méně komplikovaná a navíc levnější, nemám důvod jet vlakem. Trasu Plzeň - Zittau zvládnu autobusy a metrem za 4 hodiny, jen vlaky za minimálně 6 hodin a cenu 1,5 násobnou.
Ceny jízdného
ceny služeb a modernizace nejen nádraží, ale i vlakových souprav
cestující, kteří narušují pohodlný průběh cestování - ohrožující spolucestující, ohrožují průvodčí, dělají nepořádek a ničí interiéry, ale i exteriéry vlaků
časové zpoždění
časté výluky na trati 323, zpoždění na této trati a díky tomu nenavazující spoj do Opavy...
časté zpoždění, přeplňenost některých spojů
čistější vagony a sociální zařízení.vybavenost stanic
čistota, lepší spoje
Čistotu a větší údržbu (opravy nebo rekonstrukce) nádražních stanic
čistotu vagonů
čistotu vagonu
čistotu vagónů, lepší služby, cenu, a konkurenci bych povolila
Čistotu vlaků.
čistotu, koleje- rovinnost - viz koridor - jde to, vagony
dochvilnost nebo alespoň slevy při čekání na další jízdu
dochvilnost spojů
gen. ředitele
Chtěl bych, aby brali ohledy na požadavky trhu, tudíž, aby se snažili být konkurence schopní.
chtělo by zútulnit vagony, nakoupit nové vozy, investovat do oprav stávajících vozů, posílit přepravu v regionálních vlacích, zařadit nové vozy i do regionálních spojů. Každý nový vůz co se nakoupí jezdí na trase Praha-Brno, eventuelně Ostrava. ČR ale má daleko více měst, kde jezdí hodně lidí a vyplatilo by se tudíž nasadit nové vozy. Např. České Budějovice-Plzeň, Plzeň-Praha.
Inestovat do modernizace vlakových souprav a tratí, ale ihned a ne za 50 let
inovace vagonů, lokomotiv, čistější prostředí, fungující toalety
jízda dle jízdního řádu bez výluk a lepšími vagony
Jízdné je nepřiměřeně drahé vzhledem ke kvalitě nabízených služeb - takže buď zvýšit kvalitu (tzn. odtranit nečistoty, výluky, zpoždění) nebo snížit jízdné
jízdné přiměřené službám
Jsem, vcelku spokojen. V našem okolí je spojení povětšinou vyhovující, k tolik mediálně propírané čistotě nemám výhrad, personál chválím. Negativně vnímám tred poslední doby zastírat po vzoru leteckých společností ceny jízdného a rozmělňovat nabídku do různých speciálně cílených slev a akcí. Jízdné by mělo být jednoduše přehledné, nez složitých nabídek. Snad jen po předloňské letní akci REGIONET za 99 Kč se mi stýská... :-) Konkurenci jako Student Agency apod. rezolutně odmítám - jednak jde o efektní podbízení se a následné "slízávání ziskové smetany", druhak k čemu by mi potom byly síťové jízdenky, když by na jeich spojích neplatily.
kapacitu míst, popřípadě přidání spojů v kritické časy..
kdybych mohla tak téměř vše
komfort
Komfort vlaků
lepší komfort pro cestující - ať už vlaky tak hlavne i nádraží..
levnější jízdné, čistější vagony
Levnější jízdné, zejména pak pro dvojice, čistější interiéry.
managery
Měly by se lépe propagovat, aby byly mezi lidmi oblíbenější.
méně výluk, lepší informovanost a hlavně zvýšit přesnost příjezdů a odjezdů vlaků
Méně výluk, méně zpoždění, levnější jízdné, příjemnější zaměstnanci
modernizace vagónu, zvýšit čistotu, zabránit vandalismu a ničení vagónů
modernizace vozového parku, pohodlí, cena
modernizace všeho
monopolní postavení
Myslím, že je potřebná modernizace vlakových souprav.
návaznost tratí, lepší spojení Liberec Praha
nejvíce bych ocenila čistější interiéry vlaků a i samotných nádražních budov, bez bezdomovců, zápachu a rozpadajících se zdí, dále vyvarovávat se častým zpožděním
nejvíce mi vadí v zimě časté zpoždění vlaků a výluky a dále bych se zamyslela nad čistotou českých vlaků!
některá nádraží (Plzeň) kvalitu vagonů a k tomu přiměřenou cenu (to teď není)
Nemohly by bejt aspoň trochu spolehlivý?
Nepoměr kvalita X cena - špinavé vagony, zpoždění, zastaralé soupravy. Takže buď snížit značně cenu, nebo je ponechat, ale zlepšit kvalitu.
nesmyslný systém slev čistotu ve vlacích (rychlíky)
Nevím co bych měnila, v poslední době jsem zaznamenala plno zrekonstruovaných stanic, také čím dal častěji vidím nebo i jedu v novějších vagonech. Myslím, že se s tím snaží něco dělat, ale je jasné, že vše nemůže přijít ráz na ráz.
nic
nic bych neměnila
nové nebo opravené vagony cenu jízdenek (pokud nejsou zvýhodněné slevou, jsou příliš drahé)
Nové vagóny,čisté,více spolehlivosti(zpoždění vlaků)
Nové vlaky, méně výluk a zpoždění.
nové, čisté vlaky, čisté wc, levnější jízdné,
občas čistčí vagony, levnější jízdné, více místa na přepravu kol
obnova vozového parku - nové vagony
obnovila bych vagony, mašiny...
Obnovit vozový park, čistější prostředí vagónů, omezit výluky a zpoždění
pana Žaludu bych vyměnil
personál standart vlaků způsob obsazování vagónů
Pohodlí a čistotu vagónů.
pohodlnost sedaček
položení kolejí tak, aby to nedrncalo
poměr ceny a kvality - drahé jízdé, neustálé zdražování, ale špinavé a hlučné vlaky, funkční vybavení jako za 1. republiky
Popravdě všechno - když má vlak zpoždění několik hodin, nedomůžete se práv, stejně jako když vám prodají špatný lístek. Všude je špína, mají hrozné zpoždění a když čtete ten jejich časopis, máte pocit, že si z vás střílí, jak se v něm prezentují. Jízdné je drahé, na vesnicích jsou nádraží kdesi v "p...i". Popravdě je fakt nesnáším a jsem vždycky naštvaná, když s nimi musím cestovat. Měli by se zaměřit na běžného občana a nevymýšlet ptákoviny jako byznys třídy, předražené pendolino, které je ve světě standard apod.
prostředí
Přesnost jízdních řádů, vzhled vagónů, lepší personál, větší rychlost dopravování.
při zpoždění vrítit peníze
připojení k wifi, funkční el. zásuvky v kupíčkách, nové vagony (hlavně čisté)
přoč se mění každý rok jízní řád posunuje se pouze o minuty sem tam - když si člověk zvykne a je to dodré tzv.takt tak se zase mění a většinou ne k lepšímu. Připadá mi to ,že jsou nějací pracovnící asi ve vedení drah nebo dopravy,kteří potřebují být zaměstnání a tak cvičí s celou populací. Takže jízní řád jo ,ale pokud možno na více let a pokud ne tak nehýbat s regionální dopravou ,kterou jezdí nejvíce lidí.
regulaci topení - sauna vs. zima neni žádný kompromis studentské jízdné po celé republice, nejen pouze na určité trase škola-domov
renovace vagónu je čím dál víc nezbytná. jejich údržba k čistotě taktéž.
rychlost
slogan Čekáš dlouho? Čekej dál nebo také Času dost. Dále bych zmírnila zpoždění.
snížení jízdného
snížil ceny
stav vlaků
studentske jizdne po cele CR
studentské slevy místo složitých programů, o kterých stejně moc lidí neví
system rizeni vlaku a vzdelani vypravcich ... s tim tedy souvisi spravne sestaveni jizdniho radu
špinavé vagony, nepohodlné cestování, časté výluky, zpoždění
špinavost vagonů, modernější vlaky
špínu a zpoždění
Špínu, smrad a cenu
téměř vše, od servisu po výměnu vagónů
Uvítala bych čistší vagony, pokud by byly čistší, nevadila by mi ani mnohdy nižší jízdné. ale v současné situaci je to dle mého názoru neúnosné, cena absolutně neodpovídá čistotě vagonu - ta je pro mně docela důležitá, když kolikrát vidím, co k nám přijede za vagony :-/
v ideálním případě, levnější jízdné, nové vlaky a vybudovat vysokorychostní dráhy typu TGV nebo Shinkanzen...
Vedení
Vedení, samozřejmě k lepšímu.
Vedení.
Veškerý přístup a jízdní podmínky. Hlavně, aby bylo ze zákona stanoveno vrácení peněz, pokud by došlo ke zpoždění většímu než deset minut. Aby nedocházelo k tak častému zpoždění, jako je tomu teď,
větší čistota nádraží i vlaků, levnější jízdné
větší komfort vagónů a menší zpoždění
Více akčních nabídek na levnější jízdné na delší vzdálenosti
Více spojů a jejich lepší návaznost; ve "špičkách" přidat více vagónů, aby měl i člověk, který přistupuje jinde než v místě odkud je vlak vypraven, možnost si sednout; regulovat zpoždění vlaků (zejména to způsobené technickými závadami); levnější jízdné, zejména pro studenty, a to bez ohledu na jejich věk...
více spojů, cenu, přesnost, dochilnost, údržbu a zajištění tepla ve vagonech
Vlaky by mohly bejt čistější, nemluvě o záchodkách.
vozovy park - vymenit za novy, cistota vlaku a nadrazi - zlepsit
Vozový park, nádraží, více čistoty.
Vozový park.
VŠE
všechno - vlaky jsou špinavé, mají zpoždění, nedá se na ně spolehnout
vybavení vagonů,dochvilnost
vybavení vagonů(včetně wc!!)
Výši jízdného.
vzhled
vzhled a čistotu nádraží, zpoždění vlaků
Vzhled a dochvilnost
za ty penize by mohly byt alespon ciste vagony,nemluve o socialnich zarizenich.
zlepšit informovanost na nádražích (zastávkách), kde není žádný personál zlepšit čistotu na nádražích i ve vlacích
zlevnit jízdné nebo zkvalitnit služby - čistější vagony, apod.
zmenšila bych ceny, zlepšila úklid (ale chápu, že nepořádek a zničené prostory mají na svědomí cestující a ne firma jako taková), omezila výluky a zpoždění. Taky bych uvítala, kdybych hned věděla celou dobu zpoždění, pokud přibývá po pěti minutách, pořád musím sedět na nádraží, kdybych hned věděla, že to bude hodina, někam si zajdu.
zmodernizovala bych vagony
zpoždění vlaků bez zjevné příčiny
zpoždění vlaků,výluky
zpoždění, vagony se mi zdají dost ošklivé, prospěla by modernizace
Způsob dopravy. :) Vlaková doprava je technologicky zastaralá a pro další vývoj dopravy nevhodná a nevyhovující. Např. systém samostatných buněk na způsob taxi, který by kombinoval výhody cestování veřejnou dopravou a zároveň dopravení na cestujícím zvolené místo (nádraží není zvolené místo, zvolené místo je adresa nebo okruh 100m) by odpovídal potřebám moderní společnosti. Technologie i možnosti dnešní vědy a průmyslu již několik let umožňují zabezpečit dopravu všem, všude a vždy, ekologicky a levně, ne-li zdarma. Kdo tvrdí opak nemá dostatek informací a nebo naopak má přebytek špinavých peněz na svém účtu. :)
zrušil monopol,rozprodat více firmám čímž by se snížila cenakvůli konkurenci
Zrušila bych je, nebo v lepším případě nechat jen hlavní tratě a zbytek nahradit autobusy i malokapacitními.
zrušila bych klimatizované vlaky
zrušila bych staré vagony výměnou za nové,zlevnila jízdné
zrušila zpoždění, lepší organizace a informovanost cestujících
zvýšení komfortu
Zvýšit rychlost přepravy
železnici otevřít trhu, tzn. ČD by musely bojovat s konkurencí
8. 25. září 2010 proběhla akce „Den železnice“. Zaznamenali jste tuto událost?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 224 | 89,6 % | 89,6 % |
ano | 26 | 10,4 % | 10,4 % |
9. Kterého z těchto programů ČD, a.s. jste si povšimnul(a)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žádného | 157 | 62,8 % | 62,8 % |
Vlakem za zážitky (eTicket) | 79 | 31,6 % | 31,6 % |
Vlakem denně | 20 | 8 % | 8 % |
Cestujte s In-gold za obchodem | 17 | 6,8 % | 6,8 % |
Vlakem poprvé | 7 | 2,8 % | 2,8 % |
10. Pokud jste si některého povšiml(a), využili jste jej potom?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 156 | 90,7 % | 62,4 % |
ano | 16 | 9,3 % | 6,4 % |
11. Kterou z těchto akcí na podproru prodeje jste zaznamenal(a)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žádnou | 105 | 42 % | 42 % |
Nadělte si slevu. Jezdit vlakem bez In-karty? | 62 | 24,8 % | 24,8 % |
Pořiďte si In-kartu v Lidlu a vyhrajte 2 000 km cestování zdarma | 49 | 19,6 % | 19,6 % |
Bezstarostně z Plzně na Špičák | 35 | 14 % | 14 % |
VLAK+ Letiště Praha | 34 | 13,6 % | 13,6 % |
akce pro účastníky Career Days | 30 | 12 % | 12 % |
Vlakem na „Mácháč“ | 26 | 10,4 % | 10,4 % |
Změňte taktiku, pojeďte vlakem | 17 | 6,8 % | 6,8 % |
12. Jak na Vás působila hlavní konkurence ČD, a. s. Student agency, která se na 2 měsíce dostala i na železnici?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
pouze jsem o nich četla/slyšela/ viděla v televizi | 113 | 45,2 % | 45,2 % |
vůbec jsem žluté vlaky nezaznamenal(a) | 70 | 28 % | 28 % |
bylo by lepší, kdyby zůstali na železnici místo ČD, a.s. | 28 | 11,2 % | 11,2 % |
nevím | 24 | 9,6 % | 9,6 % |
jel(a) jsem s nimi a byl(a) velice spokojen(á) | 15 | 6 % | 6 % |
13. Využili byste raději autobusy Student agency na cestě mezi Plzní a Prahou, i kdyby ČD nabízely nižší cenu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 135 | 54 % | 54 % |
ano | 115 | 46 % | 46 % |
14. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 188 | 75,2 % | 75,2 % |
muž | 62 | 24,8 % | 24,8 % |
15. Věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
15 – 26 let | 216 | 86,4 % | 86,4 % |
27 – 60 let | 31 | 12,4 % | 12,4 % |
61 – více let | 2 | 0,8 % | 0,8 % |
do 15 let | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
16. V současné době jsem:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
student | 192 | 76,8 % | 76,8 % |
zaměstnanec | 38 | 15,2 % | 15,2 % |
osoba samostatně výdělečně činná | 5 | 2 % | 2 % |
mateřská/rodičovská dovolená | 4 | 1,6 % | 1,6 % |
nezaměstnaný(á) | 3 | 1,2 % | 1,2 % |
invalidní důchod, důchod | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
student, zaměstnanec | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
prezenční student pracující na pol. úvazek | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
student a zaměstnanec | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
je mi 10 let ? | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
jsem na RD ale zároveň pracuji a studuji VS | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
student+zaměstnanec | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
student zaměstnaný na plný úvazek | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.