Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vybavenost ZŠ k pokusům z elektřiny

Vybavenost ZŠ k pokusům z elektřiny

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petr Vašíček
Šetření:19. 04. 2011 - 27. 04. 2011
Počet respondentů:15
Počet otázek (max/průměr):10 / 6.93
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:24,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:24
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník je zaměřen na učitele  fyziky na  základních školách za účelem zjištění kvality a druhu vybavení pro demonstrační pokusy z elektroniky a magnetizmu.
 

Odpovědi respondentů

1. Vlastní Vaše škola nějakou demonstrační soupravu pro pokusy z elektřiny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1066,67 %66,67 %  
Ne533,33 %33,33 %  

Graf

2. Jak se Vaše souprava jmenuje?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Demonstrační souprava elektřiny

Demonstrační stavebnice EMA

Didaktik

Elektřina demonstr.(na panely)

Elektřina demonstrační Demonstrační souprava POLOVODIČE I a II. Demonstrační rozkladný transformátor(APLIKACE:indukční pec, bodové sváření, ionizace plamenem ap.)

Netuším

nevim

Souprava pro elektřinu I

Souprava pro pokusy s elektřinou

Žákovská souprava pro pokusy z elektřiny

3. Z jakých důvodů nemáte k dispozici žádnou demonstrační soupravu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

finanční důvody

Finanční důvody. Máme soupravu pro frontální pokusy.

mám jinak zaměřenou školu :)

nepotřebujeme ji

zastaralost, finance

4. Jste s touto soupravou spokojen(a)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše spokojen(a)660 %40 %  
Spokojen(a)440 %26,67 %  

Graf

5. Jaké jsou podle Vás její výhody/nevýhody?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

celkem bezproblematické použití

Demonstrace vyložené látky v praxi, příprava pokusů není časově náročná, možnost provázání s interaktivní tabulí,živé pokusy vzbudí u žáků zájem o předmět.

Je to velmi stará souprava. Jelikož jsem jí zdědil po předchůdcích, není úplná a je rozprostřena po celém kabinetu fyziky. Je ovšem velmi robusní a ve srovnání s novějšími pomůckami velice odolná.

jednoduchá obsluha

lehká, obsahuje všechny elementy na malých panelech

nevim

přehledná, jednoduchá, nepřekáží na stole - základní tabule je zavěsitelná na stěnu, slouží především k demonstraci el. obvodů

Snadná obsluha, dobře viditelná pomůcka nevýhoda: je drahá a dlouhodobá příprava

Souprava je již zastaralá.

Stará,opotřebovaná,málo kombinací sestavení

6. Kolik let je souprava, kterou používáte stará? (odhadem)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10-15440 %26,67 %  
5-10220 %13,33 %  
Starší 20 let110 %6,67 %  
20110 %6,67 %  
více než 20 let110 %6,67 %  
mnohem více110 %6,67 %  

Graf

7. V jakém je souprava stavu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dobrém440 %26,67 %  
Spíše dobrém440 %26,67 %  
Spíše špatném220 %13,33 %  

Graf

8. Uvažujete o pořízení nové soupravy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 9, Neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1173,33 %73,33 %  
Ano426,67 %26,67 %  

Graf

9. O jaké soupravě uvažujete a proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Rádi bychom uvažovali o koupi nové, ale při dnešních cenách pomůcek,novou soupravu koupit nemůžeme.

Soupravy stejného typu, ale nové.(Něktreré komponenty už dosloužily a obtížně se shánějí.)Živé pokusy stále budí zájem žáků o předmět a pomáhají látku lépe pochopit.

Zatím jsme si nevybrali.

zatím nerozhodnuto

10. Jak dlouho jste učitel(ka) fyziky na ZŠ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10-20426,67 %26,67 %  
0-3320 %20 %  
5-10213,33 %13,33 %  
nejsem213,33 %13,33 %  
3516,67 %6,67 %  
3716,67 %6,67 %  
38 let16,67 %6,67 %  
40 let16,67 %6,67 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vašíček, P.Vybavenost ZŠ k pokusům z elektřiny (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://vybavenost-zs-k-pokusum-z-el.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.