Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Výběr domácích spotřebičů

Výběr domácích spotřebičů

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Klára Friedrichová
Šetření:29. 03. 2018 - 12. 04. 2018
Počet respondentů:167
Počet otázek (max/průměr):23 / 23
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:71,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:26
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážené respondentky, vážení respondenti, 

obracím se na Vás s prosbou o vyplnění mého dotazníku, který poslouží jako podklad pro mou bakalářskou práci na téma "Vliv marketingových strategií na spotřebitele".

Cílem tohoto výzkumu je zjistit, jaké faktory ovlivňují spotřebitele při koupi bílého zboží (pračka, myčka, trouba, apod.).

Dovoluji si Vás požádat o pravdivé vyplnění dotazníku. Dotazník je zcela anonymní. 

Předem děkuji za ochotu a Váš čas.

Klára Friedrichová, studentka ČVUT v Praze, obor Ekonomika a Management

Odpovědi respondentů

1. S jakými sdělovacími prostředky se nejčastěji dostanete do kontaktu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet15291,02 %91,02 %  
Televize10663,47 %63,47 %  
Sociální sítě7142,51 %42,51 %  
Rozhlas3822,75 %22,75 %  
Časopis2213,17 %13,17 %  
Noviny2112,57 %12,57 %  
Billboardy, plakáty10,6 %0,6 %  

Graf

2. Jaké sdělovací prostředky považujete za věrohodné?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ani jeden z uvedených5935,33 %35,33 %  
Internet4828,74 %28,74 %  
Noviny4124,55 %24,55 %  
Televize3923,35 %23,35 %  
Rozhlas2917,37 %17,37 %  
Časopis105,99 %5,99 %  
Sociální sítě21,2 %1,2 %  
nelze rict obecne, zalezi napr. ktere noviny10,6 %0,6 %  
Rozhovor se zainteresovaným člověkem na dané téma 10,6 %0,6 %  
Vše z vyjmenovaných, ale záleží jaká televizní stanice, jaký časopis, jaká webová stránka. Je to relevantní. 10,6 %0,6 %  
v současné době žádné10,6 %0,6 %  
věrohodnost je závislá od konkrétního novináře, konkrétních novin, TV, atd. TZN. nemohu jednoznačně odpovědět.10,6 %0,6 %  
vybírám podle tématu10,6 %0,6 %  
některé rozhlasové stanice, některé tv stanice, některé noviny10,6 %0,6 %  
Jak kdy a jak které a záleží na podané informaci a možnostech jejího ověření10,6 %0,6 %  
Nelze pausalizovat, v kazde kategorii nalezneme verohodne i neverohodne zdroje.10,6 %0,6 %  
ověřený časopis10,6 %0,6 %  
To záleží na konkrétních kanálech, pořadech, serverech...10,6 %0,6 %  
do jisté míry všechny a nad jistou míru ani jeden, záleží na konkrétním obsahu10,6 %0,6 %  
Ty, co nevlastní Babiš10,6 %0,6 %  

Graf

3. Pokud sledujete TV, sledujete i reklamy během vysílání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Někdy8550,9 %50,9 %  
Ne (přepínám/odcházím)5331,74 %31,74 %  
TV nesleduji2213,17 %13,17 %  
Ano74,19 %4,19 %  

Graf

4. Stane se, že se Vám líbila reklama, ale nemůžete si vzpomenout, na co byla?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7645,51 %45,51 %  
Ne6740,12 %40,12 %  
Nevím2414,37 %14,37 %  

Graf

5. Všímáte si reklamy na billboardech/bannerech (druh reklamy používaný na webových stránkách, zpravidla obdelníkový obrázek či animace)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne9154,49 %54,49 %  
Ano7645,51 %45,51 %  

Graf

6. Ovlivňuje Vás přítomnost konkrétní osoby v reklamě? (např.: celebrita, expert, běžný lid, ...)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne12172,46 %72,46 %  
Ano4627,54 %27,54 %  

Graf

7. Vadí Vám, pokud je reklama:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ukřičená11870,66 %70,66 %  
Bez nápadu9858,68 %58,68 %  
Sexistická5633,53 %33,53 %  
Nevadí mi nic z uvedeného105,99 %5,99 %  
nesleduji31,8 %1,8 %  
Otravná10,6 %0,6 %  
Trapná10,6 %0,6 %  
Nucená10,6 %0,6 %  
stupidní10,6 %0,6 %  
Vadí mi reklama jako taková 10,6 %0,6 %  
každá vadí10,6 %0,6 %  
Hloupá10,6 %0,6 %  
všechny10,6 %0,6 %  
Jakákoliv. 10,6 %0,6 %  
Obecně mi vadí reklamy.10,6 %0,6 %  
dlouhá10,6 %0,6 %  
irituje mě hlas Jitky Ježkové, vadí mi, že je v každé druhé reklamě!10,6 %0,6 %  
bez pravdivého základu10,6 %0,6 %  
Stupidní, nebo pokud se pokouší hrát na emoce10,6 %0,6 %  
Ano.10,6 %0,6 %  
jakákoliv10,6 %0,6 %  
vsechny10,6 %0,6 %  
Vadí mi všechny reklamy10,6 %0,6 %  
Reklama je reklama, mě baví třeba teď no ty očíčka by chtělo trochu poštelovat10,6 %0,6 %  

Graf

8. Které z uvedených spotřebičů máte ve své domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Automatická pračka16699,4 %99,4 %  
Chladnička kombinovaná s mrazákem15492,22 %92,22 %  
Mikrovlnná trouba14888,62 %88,62 %  
Sporák10764,07 %64,07 %  
Vestavná trouba10160,48 %60,48 %  
Myčka na nádobí9858,68 %58,68 %  
Varná deska7846,71 %46,71 %  
Sušička prádla4728,14 %28,14 %  
Mrazák3822,75 %22,75 %  
Chladnička2213,17 %13,17 %  

Graf

9. Které z uvedených spotřebičů plánujete koupit nebo obnovit v následujících dvou letech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neplánuji pořizovat žádný ze spotřebičů8349,7 %49,7 %  
Myčka na nádobí2917,37 %17,37 %  
Automatická pračka2514,97 %14,97 %  
Chladnička kombinovaná s mrazákem2011,98 %11,98 %  
Varná deska2011,98 %11,98 %  
Mikrovlnná trouba1911,38 %11,38 %  
Sušička prádla158,98 %8,98 %  
Vestavná trouba148,38 %8,38 %  
Sporák84,79 %4,79 %  
Mrazák52,99 %2,99 %  
Chladnička10,6 %0,6 %  

Graf

10. Která značka se Vám vybaví jako první, když se řekne velký domácí spotřebič?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
BOSCH3017,96 %17,96 %  
Mora116,59 %6,59 %  
Whirlpool105,99 %5,99 %  
AEG84,79 %4,79 %  
Electrolux74,19 %4,19 %  
Miele74,19 %4,19 %  
Elektrolux74,19 %4,19 %  
eta74,19 %4,19 %  
GORENJE 63,59 %3,59 %  
Whirpool63,59 %3,59 %  
ostatní odpovědi Samsung
Lednička
Lg
Zanussi
Bosh
pračka
Siemens
Nevim
žádná konkrétní
Beko
Calex
Mikrovlnka
Beko, mora
Philips
Mora, bosh, samsung
GORENJE, MORA
chladnička
Sharp
Mora, gorenje
Automatická pračka
žádná
Nevím, znám vícero značek.
žádná - nerozhoduji se podle značky
BOSCH, AEG, ELECTROLUX, GORENJE, WHIRLPOOL, MIELE
panasonics
whirpool,
Teta
AEG, Siemens, Bosh
zadna
Jako první žádná..ole ovlivňují mě mé domácí spotřebiče - Bosch
Sencor
co já vím, phillips?
Whirlpool.
Amica
Eta.
BOSH, AEG
KG
lednice s mrazákem
Electrolux, LG, Samsung,
elektolux
Beko, Whirpool
Dneska už žádná
6840,72 %40,72 % 

Graf

11. Kterou z uvedených značek považujete za nejvíce kvalitní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bosch3621,56 %21,56 %  
Miele3017,96 %17,96 %  
Whirlpool2011,98 %11,98 %  
Electrolux127,19 %7,19 %  
AEG105,99 %5,99 %  
Mora105,99 %5,99 %  
LG63,59 %3,59 %  
Siemens52,99 %2,99 %  
Gorenje42,4 %2,4 %  
nevím42,4 %2,4 %  
Beko31,8 %1,8 %  
Samsung31,8 %1,8 %  
Zanussi21,2 %1,2 %  
neumim posoudit, mame spotrebice ruznych znacek a vicemene funguji10,6 %0,6 %  
Každá značka má "nejlepší" jiný spotřebič.10,6 %0,6 %  
Ono je to dnes už jedno.10,6 %0,6 %  
nemám preferenci10,6 %0,6 %  
Liebherr10,6 %0,6 %  
Nedokážu posoudit.10,6 %0,6 %  
neřídím se podle značky10,6 %0,6 %  
Liebher10,6 %0,6 %  
každá je kvalitní v něčem jiném10,6 %0,6 %  
Dnes jsou všechny na stejné úrovni10,6 %0,6 %  
Indesit10,6 %0,6 %  
nemám názor10,6 %0,6 %  
nelze určit, kvalitní produkt se dá najít u mnoha z nich, stejně jako dogshit, záleží na tom, co koupíte10,6 %0,6 %  
všechno je téměř stejné10,6 %0,6 %  
žádnou10,6 %0,6 %  
eta10,6 %0,6 %  
každá na něco jiného10,6 %0,6 %  
opravdu nevím10,6 %0,6 %  
Záleží na konkrétním produktu.10,6 %0,6 %  
Neznám jejich produkty, nemohu posoudit10,6 %0,6 %  
prijdou mi stejne10,6 %0,6 %  
Hra na značky je dneska u konce. Záleží na servisu a tak podobně.10,6 %0,6 %  

Graf

12. Kterou z uvedených značek považujete za nejméně kvalitní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Candy3621,56 %21,56 %  
Beko3118,56 %18,56 %  
Indesit116,59 %6,59 %  
Zanussi95,39 %5,39 %  
LG95,39 %5,39 %  
Electrolux84,79 %4,79 %  
Mora74,19 %4,19 %  
Siemens63,59 %3,59 %  
AEG63,59 %3,59 %  
nevím63,59 %3,59 %  
Gorenje52,99 %2,99 %  
Whirlpool31,8 %1,8 %  
Bosch21,2 %1,2 %  
Miele21,2 %1,2 %  
viz ot. 1110,6 %0,6 %  
Neznám všechny uvedené značky10,6 %0,6 %  
Nedokážu posoudit10,6 %0,6 %  
Opět záleží o jaký se jedná spotřebič.10,6 %0,6 %  
?10,6 %0,6 %  
nemám preferenci10,6 %0,6 %  
Nedokážu posoudit.10,6 %0,6 %  
neřídím se podle značky10,6 %0,6 %  
značka nerozhoduje o kvalitě10,6 %0,6 %  
nedovedu odpovědět10,6 %0,6 %  
všechno je made in china - kvalita stejná10,6 %0,6 %  
Dnes jsou všechny na stejné úrovni10,6 %0,6 %  
nemám názor10,6 %0,6 %  
stejně jako u předchozí otázky10,6 %0,6 %  
všechno je téměř stejné10,6 %0,6 %  
žádnou10,6 %0,6 %  
nevím, nemám zkušenosti10,6 %0,6 %  
Sencor10,6 %0,6 %  
nedokážu určit10,6 %0,6 %  
nevím, nesleduji10,6 %0,6 %  
asi žádnou10,6 %0,6 %  
nedovedu posoudit10,6 %0,6 %  
žádnou z výše uvedených10,6 %0,6 %  
Neznám jejich produkty, nemohu posoudit.10,6 %0,6 %  
prijdou mi podobne10,6 %0,6 %  
Irelevantní10,6 %0,6 %  

Graf

13. Kam pravděpodobně půjdete pro první informace o výrobku, když se rozhodnete koupit nový spotřebič?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet13279,04 %79,04 %  
Kamenná prodejna2414,37 %14,37 %  
Zeptám se rodiny/přátel105,99 %5,99 %  
Vlastní zkušenost10,6 %0,6 %  

Graf

14. Z uvedených možností uveďte nejdůležitější faktory, které Vás ovlivní při výběru nového spotřebiče:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena12273,05 %73,05 %  
Funkce11468,26 %68,26 %  
Kvalita11267,07 %67,07 %  
Výsledky nezávislých testů5935,33 %35,33 %  
Předešlé osobní zkušenosti5834,73 %34,73 %  
Design5130,54 %30,54 %  
Hodnocení ostatních spotřebitelů na internetu5029,94 %29,94 %  
Značka4828,74 %28,74 %  
Energetický štítek3520,96 %20,96 %  
Názory lidí v diskuzích3219,16 %19,16 %  
Osobní doporučení2313,77 %13,77 %  
Dostupnost servisu značky1810,78 %10,78 %  
Doporučení prodejce74,19 %4,19 %  
muzu dat max 5 moznosti, ale pri vyberu se divam i na ty dalsi, napr. energeticky stitek, komentare na internetu...10,6 %0,6 %  
Dojem z reklamy10,6 %0,6 %  
vyrobce CR10,6 %0,6 %  

Graf

15. Myslíte si, že platí: "čím dražší, tím kvalitnější" ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano6337,72 %37,72 %  
Spíše ne5834,73 %34,73 %  
Určitě ne3923,35 %23,35 %  
Nevím74,19 %4,19 %  

Graf

16. Koupil(a) byste si spotřebič značky, která je nově uvedena na trh?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dávám přednost značce, se kterou mám dobré zkušenosti5834,73 %34,73 %  
Dávám přednost zavedeným značkám4728,14 %28,14 %  
Ano, nemám s tím problém3219,16 %19,16 %  
Je mi to jedno, značku neřeším1710,18 %10,18 %  
Nevím137,78 %7,78 %  

Graf

17. Který z uvedených spotřebičů by Vám začal v případě jeho poruchy nejdříve chybět?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chladnička kombinovaná s mrazákem8651,5 %51,5 %  
Automatická pračka3520,96 %20,96 %  
Chladnička2514,97 %14,97 %  
Sporák84,79 %4,79 %  
Mikrovlnná trouba42,4 %2,4 %  
Varná deska42,4 %2,4 %  
Mrazák31,8 %1,8 %  
Myčka na nádobí21,2 %1,2 %  

Graf

18. Jaký druh obchodu preferujete při nákupu domácího spotřebiče?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kamenný obchod8752,1 %52,1 %  
Nastejno4225,15 %25,15 %  
Internetový obchod3822,75 %22,75 %  

Graf

19. Kolik osob žije ve Vaší domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3-47142,51 %42,51 %  
27041,92 %41,92 %  
5 a více148,38 %8,38 %  
sám/sama127,19 %7,19 %  

Graf

20. V současné době jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pracující8953,29 %53,29 %  
Důchodce3118,56 %18,56 %  
Student2011,98 %11,98 %  
Pracující student95,39 %5,39 %  
Na mateřské dovolené95,39 %5,39 %  
Ostatní42,4 %2,4 %  
Nezaměstnaný42,4 %2,4 %  
Pracující důchodce10,6 %0,6 %  

Graf

21. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena10462,28 %62,28 %  
Muž6337,72 %37,72 %  

Graf

22. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 307041,92 %41,92 %  
31 - 453822,75 %22,75 %  
46 - 653420,36 %20,36 %  
66 a více2514,97 %14,97 %  

Graf

23. Čistý měsíční příjem Vaší domácnosti činí:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26 000 Kč - 40 000 Kč5432,34 %32,34 %  
do 25 000 Kč5130,54 %30,54 %  
41 000 Kč - 70 000 Kč4325,75 %25,75 %  
71 000 Kč a více1911,38 %11,38 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. S jakými sdělovacími prostředky se nejčastěji dostanete do kontaktu?

  • odpověď Sociální sítě:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 20. V současné době jste:

18. Jaký druh obchodu preferujete při nákupu domácího spotřebiče?

  • odpověď Kamenný obchod:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kamenná prodejna na otázku 13. Kam pravděpodobně půjdete pro první informace o výrobku, když se rozhodnete koupit nový spotřebič?

20. V současné době jste:

  • odpověď Důchodce:
    • 5.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 66 a více na otázku 22. Jaký je Váš věk?

22. Jaký je Váš věk?

  • odpověď 18 - 30:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 20. V současné době jste:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. S jakými sdělovacími prostředky se nejčastěji dostanete do kontaktu?

2. Jaké sdělovací prostředky považujete za věrohodné?

3. Pokud sledujete TV, sledujete i reklamy během vysílání?

4. Stane se, že se Vám líbila reklama, ale nemůžete si vzpomenout, na co byla?

5. Všímáte si reklamy na billboardech/bannerech (druh reklamy používaný na webových stránkách, zpravidla obdelníkový obrázek či animace)?

6. Ovlivňuje Vás přítomnost konkrétní osoby v reklamě? (např.: celebrita, expert, běžný lid, ...)

7. Vadí Vám, pokud je reklama:

8. Které z uvedených spotřebičů máte ve své domácnosti?

9. Které z uvedených spotřebičů plánujete koupit nebo obnovit v následujících dvou letech?

10. Která značka se Vám vybaví jako první, když se řekne velký domácí spotřebič?

11. Kterou z uvedených značek považujete za nejvíce kvalitní?

12. Kterou z uvedených značek považujete za nejméně kvalitní?

13. Kam pravděpodobně půjdete pro první informace o výrobku, když se rozhodnete koupit nový spotřebič?

14. Z uvedených možností uveďte nejdůležitější faktory, které Vás ovlivní při výběru nového spotřebiče:

15. Myslíte si, že platí: "čím dražší, tím kvalitnější" ?

16. Koupil(a) byste si spotřebič značky, která je nově uvedena na trh?

17. Který z uvedených spotřebičů by Vám začal v případě jeho poruchy nejdříve chybět?

18. Jaký druh obchodu preferujete při nákupu domácího spotřebiče?

19. Kolik osob žije ve Vaší domácnosti?

20. V současné době jste:

21. Jste:

22. Jaký je Váš věk?

23. Čistý měsíční příjem Vaší domácnosti činí:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. S jakými sdělovacími prostředky se nejčastěji dostanete do kontaktu?

2. Jaké sdělovací prostředky považujete za věrohodné?

3. Pokud sledujete TV, sledujete i reklamy během vysílání?

4. Stane se, že se Vám líbila reklama, ale nemůžete si vzpomenout, na co byla?

5. Všímáte si reklamy na billboardech/bannerech (druh reklamy používaný na webových stránkách, zpravidla obdelníkový obrázek či animace)?

6. Ovlivňuje Vás přítomnost konkrétní osoby v reklamě? (např.: celebrita, expert, běžný lid, ...)

7. Vadí Vám, pokud je reklama:

8. Které z uvedených spotřebičů máte ve své domácnosti?

9. Které z uvedených spotřebičů plánujete koupit nebo obnovit v následujících dvou letech?

10. Která značka se Vám vybaví jako první, když se řekne velký domácí spotřebič?

11. Kterou z uvedených značek považujete za nejvíce kvalitní?

12. Kterou z uvedených značek považujete za nejméně kvalitní?

13. Kam pravděpodobně půjdete pro první informace o výrobku, když se rozhodnete koupit nový spotřebič?

14. Z uvedených možností uveďte nejdůležitější faktory, které Vás ovlivní při výběru nového spotřebiče:

15. Myslíte si, že platí: "čím dražší, tím kvalitnější" ?

16. Koupil(a) byste si spotřebič značky, která je nově uvedena na trh?

17. Který z uvedených spotřebičů by Vám začal v případě jeho poruchy nejdříve chybět?

18. Jaký druh obchodu preferujete při nákupu domácího spotřebiče?

19. Kolik osob žije ve Vaší domácnosti?

20. V současné době jste:

21. Jste:

22. Jaký je Váš věk?

23. Čistý měsíční příjem Vaší domácnosti činí:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Friedrichová, K.Výběr domácích spotřebičů (výsledky průzkumu), 2018. Dostupné online na https://vyber-domacich-spotrebicu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.