Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Výběr kosmetiky

Výběr kosmetiky

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Adéla Hlavová
Šetření:22. 11. 2010 - 01. 12. 2010
Počet respondentů:43
Počet otázek (max/průměr):11 / 11
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:81,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:06
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 jedná se

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Dobrý den,

jsme studenti 3.ročníku ČZU v Praze a zpracováváme projekt na předmět Management a marketing,který se týká kosmetiky a přírodní kosmetiky. 

Vyplnění vám zabere jen pár minut a je určen pro ženy i muže.

Děkujeme za pomoc.

 

Odpovědi respondentů

1. Kolikrát denně používáte kosmetiku? (krémy,make-up)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dvakrát2046,51 %46,51 %  
nepoužívám každý den1023,26 %23,26 %  
vícekrát716,28 %16,28 %  
jednou613,95 %13,95 %  

Graf

2. Kde nejčastěji nakupujete kosmetiku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
drogerie2967,44 %67,44 %  
z katalogu716,28 %16,28 %  
v supermarketu511,63 %11,63 %  
lékárna12,33 %2,33 %  
přes internet12,33 %2,33 %  

Graf

3. Jak je pro vás důležitá značka kosmetiky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně- kupuji více značek3581,4 %81,4 %  
hodně- kupuji jen jednu značku613,95 %13,95 %  
vůbec- kupuji cokoliv24,65 %4,65 %  

Graf

4. Máte svou oblíbenou značku kosmetiky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3581,4 %81,4 %  
ne818,6 %18,6 %  

Graf

5. Myslíte si,že je přírodní kosmetika prospěšnější a zdravější než kosmetika chemická?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2046,51 %46,51 %  
nevím1739,53 %39,53 %  
ne613,95 %13,95 %  

Graf

6. Používáte přírodní kosmetiku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas2455,81 %55,81 %  
ne1023,26 %23,26 %  
ano920,93 %20,93 %  

Graf

7. Vyberte,co je pro vás při výběru nejdůležitější (max 3 odpovědi)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena3888,37 %88,37 %  
značka3376,74 %76,74 %  
druh prodejny1125,58 %25,58 %  
vzdálenost prodejny818,6 %18,6 %  
design613,95 %13,95 %  

Graf

8. Kolik přibližně utratíte měsíčně za nákup kosmetiky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 500 Kč3479,07 %79,07 %  
500 - 999 Kč818,6 %18,6 %  
1000 - 2000 Kč12,33 %2,33 %  

Graf

9. Slyšeli jste někdy o produktech firmy Aloetrox?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne43100 %100 %  

Graf

10. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4093,02 %93,02 %  
muž36,98 %6,98 %  

Graf

11. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16 - 25 let4093,02 %93,02 %  
36 - 50 let24,65 %4,65 %  
26 - 35 let12,33 %2,33 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hlavová, A.Výběr kosmetiky (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://vyber-kosmetiky.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.