Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Apple
147
22,93 %
22,93 %
Samsung
123
19,19 %
19,19 %
Huawei
118
18,41 %
18,41 %
Lenovo
63
9,83 %
9,83 %
Xiaomi
49
7,64 %
7,64 %
jiný
43
6,71 %
6,71 %
Sony
29
4,52 %
4,52 %
Nokia
24
3,74 %
3,74 %
LG
13
2,03 %
2,03 %
HTC
9
1,4 %
1,4 %
Microsoft
8
1,25 %
1,25 %
ASUS
7
1,09 %
1,09 %
BlackBerry
6
0,94 %
0,94 %
Alcatel
2
0,31 %
0,31 %
7. Vystřídali jste různé značky mobilního telefonu/smartphonu nebo jste věrni pouze jedné značce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano, vystřídal/a
572
89,24 %
89,24 %
ne, jsem věrný/á pouze jedné značce
69
10,76 %
10,76 %
8. Preferujete „chytrý" mobilní telefon/smartphone s operačním systémem nebo klasický „hloupý" mobilní telefon?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
chytrý s operačním systémem
607
94,7 %
94,7 %
klasický („hloupý") telefon
34
5,3 %
5,3 %
9. Jaký operační systém má Váš mobilní telefon/smartphone?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Android
453
70,67 %
70,67 %
iOS
146
22,78 %
22,78 %
jiný
18
2,81 %
2,81 %
Windows Phone
14
2,18 %
2,18 %
BlackBerry
4
0,62 %
0,62 %
Windows Mobile
3
0,47 %
0,47 %
Symbian
3
0,47 %
0,47 %
10. Jak dlouho používáte mobilní telefon/smartphone, než ho nahradíte jiným?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
3-4 roky
326
50,86 %
50,86 %
1-2 roky
204
31,83 %
31,83 %
5-6 let
63
9,83 %
9,83 %
7 a více let
32
4,99 %
4,99 %
do 1 roku
16
2,5 %
2,5 %
11. Z jakého důvodu měníte mobilní telefon/smartphone za nový?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vykazující závady nebo poškození (slabá baterie, poškozený displej a jiné)
547
85,34 %
85,34 %
funkčně zastaralý (nové funkce)
251
39,16 %
39,16 %
ztráta nebo odcizení telefonu/smartphonu
138
21,53 %
21,53 %
dostal/a jsem nový telefon/smartphon darem
101
15,76 %
15,76 %
modní a designová záležitost
58
9,05 %
9,05 %
12. Z jakých důvodů si pořizujete nový mobilní telefon?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
pro telefonování a zasílání sms
533
83,15 %
83,15 %
přístup na internet a email
506
78,94 %
78,94 %
pro vytváření fotografií a natáčení videí
447
69,73 %
69,73 %
využívání sociálních sítí
417
65,05 %
65,05 %
zdroj zábavy (poslech hudby, hraní her,sledování filmů)
364
56,79 %
56,79 %
pro organizaci času
214
33,39 %
33,39 %
jiné
62
9,67 %
9,67 %
13. Jakým způsobem si nejčastěji opatřujete nový mobilní telefon/smartphone?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
kupuji sám/a
459
71,61 %
71,61 %
dostávám jako dárek
148
23,09 %
23,09 %
firemní telefon
28
4,37 %
4,37 %
použitý od někoho z rodiny/příbuzných
6
0,94 %
0,94 %
14. Preferujete mobilní telefon/smartphone:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nový se zárukou
612
95,48 %
95,48 %
použitý se zárukou
26
4,06 %
4,06 %
použitý bez záruky
3
0,47 %
0,47 %
15. Kolik peněz jste ochoten vydat za nový mobilní telefon?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
3001 - 6000 Kč
265
41,34 %
41,34 %
6001 - 10 000 Kč
139
21,68 %
21,68 %
10 001 - 15 000 Kč
89
13,88 %
13,88 %
1001 - 3000 Kč
52
8,11 %
8,11 %
15 001 - 20 000 Kč
44
6,86 %
6,86 %
20 001 Kč a více
39
6,08 %
6,08 %
do 1000 Kč
13
2,03 %
2,03 %
16. Jaká jsou rozhodující kritéria při výběru nového mobilního telefonu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
funkční vybavenost
524
81,75 %
81,75 %
cena
433
67,55 %
67,55 %
poměr kvalita/cena
432
67,39 %
67,39 %
kvalita
383
59,75 %
59,75 %
operační systém
333
51,95 %
51,95 %
design
286
44,62 %
44,62 %
značka
239
37,29 %
37,29 %
jiné
33
5,15 %
5,15 %
17. Kde kupujete nejčastěji nový mobilní telefon?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
v e-shopech
404
63,03 %
63,03 %
v kamenných prodejnách
285
44,46 %
44,46 %
ve značkových prodejnách výrobců mobilních telefonů
100
15,6 %
15,6 %
u mobilních operátorů
88
13,73 %
13,73 %
v bazarových e-shopech (aukro.cz, bazos.cz a jiné)
13
2,03 %
2,03 %
v kamenných bazarech
11
1,72 %
1,72 %
18. Snažíte se před koupí mobilního telefonu/smartphonu ověřovat, zdali patří tato značka mezi více či méně poruchové?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 19, ne → otázka č. 20].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
492
76,76 %
76,76 %
ne
149
23,24 %
23,24 %
19. Jakým způsobem ověřujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
internet/ internetová fóra
484
81,34 %
75,51 %
rodina, přátelé, známí, kolegové
270
45,38 %
42,12 %
neověřuji
82
13,78 %
12,79 %
tisk (noviny,časopisy), ostatní média
49
8,24 %
7,64 %
jiné
24
4,03 %
3,74 %
20. Projevily se nějaké závady na Vašem mobilním telefonu/smartphonu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 21, ne → otázka č. 26].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
334
52,11 %
52,11 %
ano
307
47,89 %
47,89 %
21. Kdy se projevily první závady na Vašem mobilním telefonu/smartphonu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
v záruční dvouleté zákonné lhůtě
207
63,89 %
32,29 %
v pozáruční době
115
35,49 %
17,94 %
závady se neprojevily
2
0,62 %
0,31 %
22. Pokud ano, jaká závada?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
obě závady (softwarová i hardwarová)
139
44,13 %
21,68 %
hardwarová (mechanická) závada
99
31,43 %
15,44 %
sotwarová závada
77
24,44 %
12,01 %
23. Hardwarové závady:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nedostatečná výdrž baterie
166
53,04 %
25,9 %
rozbitý nebo poškozený displej
95
30,35 %
14,82 %
jiné
81
25,88 %
12,64 %
nefunkční konektor na nabíjení nebo sluchátka
71
22,68 %
11,08 %
nefunkční reproduktor
43
13,74 %
6,71 %
nefunkční mikrofon
38
12,14 %
5,93 %
nefunkční fotoaparát
33
10,54 %
5,15 %
vymačkaná tlačítka
24
7,67 %
3,74 %
nefunkční slot na SIM
12
3,83 %
1,87 %
závada se neprojevila
12
3,83 %
1,87 %
24. Softwarové závady:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
mobil je zpomalený, seká se
189
60,58 %
29,49 %
mobil zamrzá, vypíná se
181
58,01 %
28,24 %
nefunkčnost některých funkcí softwaru
86
27,56 %
13,42 %
je omezená jeho funkčnost
57
18,27 %
8,89 %
jiné
44
14,1 %
6,86 %
závada se neprojevila
15
4,81 %
2,34 %
25. Jaká je Vaše zkušenost s posouzením reklamace Vašeho mobilního telefonu/smartphonu v záruční době? Případně napište, z jakého důvodu nebyla Vašema reklamace uznána.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nereklamoval/a jsem
305
58,1 %
47,58 %
reklamace byla uznána
148
28,19 %
23,09 %
reklamace byla uznána jen v některém případě
41
7,81 %
6,4 %
reklamace nebyla uznána
22
4,19 %
3,43 %
Aktuálně reklamaci řeším a mám opravdu špatnou zkušenost. Reklamace uznána, telefon ale neopraven.
1
0,19 %
0,16 %
Dávám přednost smartphonu značky Apple. Při ztrátě jsem vyzkoušel smartphone od Samsungu, ale později jsem ho vrátil do obchodu, kde byl zakoupen a koupil jsem si zase smarphone od Applu.
1
0,19 %
0,16 %
Závady se většinou objevily až po dvouleté záruční lhůtě, takže jsem ani neměl nárok na reklamaci
1
0,19 %
0,16 %
Pokud to není vážná závada, nereklamuji a mobil dám do továrního nastavení.
1
0,19 %
0,16 %
ještě jsem to nešla reklamovat, ale chystám se
1
0,19 %
0,16 %
čekám na posouzení reklamace
1
0,19 %
0,16 %
reklamace byla uznána, ale na při sedmé reklamaci. Podotýkám, že od první reklamace šlo o stejné závady.
1
0,19 %
0,16 %
telefon (značka iGET) ihned po záruce odešel displej.
1
0,19 %
0,16 %
jak kdy
1
0,19 %
0,16 %
26. Do jaké cenové výše jste ochotni zaplatit za opravu mobilního telefonu s ohledem na výši pořizovací ceny?
27. V případě pozáruční opravy preferujete dražší autorizovaný servis nebo neautorizovaný servis?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
autorizovaný servis používající originální (dražší) náhradní díly
199
46,93 %
31,05 %
neautorizovaný servis používající originální (dražší) náhradní díly
124
29,25 %
19,34 %
neautorizovaný servis používající neoriginální (levnější) náhradní díly
101
23,82 %
15,76 %
28. Pokud nejste spokojen/a se zakoupeným telefonem z důvodu častých závad nebo nejste spokojen/a s vyřízením reklamace:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
pořídím si nový mobilní telefon
337
52,57 %
52,57 %
ke stejné značce už nemám důvěru
330
51,48 %
51,48 %
podělím se o negativní zkušenost s přáteli,rodinou,kolegy a jinými
312
48,67 %
48,67 %
podělím se o negativní zkušenost na sociálních sítích/ internetových fórech
105
16,38 %
16,38 %
obrátím se na jinou servisní prodejnu
84
13,1 %
13,1 %
pořídím si stejnou značku bez ohledu na projevené závady
55
8,58 %
8,58 %
29. Používáte firemní telefon?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 30, ne → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
541
84,4 %
84,4 %
ano
100
15,6 %
15,6 %
30. Jakou značku mobilního telefonu/smartphonu Vaše firma nejčastěji nakupuje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Samsung
41
39,05 %
6,4 %
Apple
17
16,19 %
2,65 %
Huawei
10
9,52 %
1,56 %
Nokia
9
8,57 %
1,4 %
Lenovo
6
5,71 %
0,94 %
jiný
6
5,71 %
0,94 %
Xiaomi
5
4,76 %
0,78 %
Microsoft
4
3,81 %
0,62 %
ASUS
3
2,86 %
0,47 %
LG
2
1,9 %
0,31 %
Alcatel
1
0,95 %
0,16 %
Sony
1
0,95 %
0,16 %
31. V jaké cenové relaci se pohybuje Váš firemní mobilní telefon/smartphone?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
3001 - 6000 Kč
38
37,25 %
5,93 %
6001 - 10 000 Kč
17
16,67 %
2,65 %
1001 - 3000 Kč
13
12,75 %
2,03 %
10 001 - 15 000 Kč
12
11,76 %
1,87 %
do 1000 Kč
9
8,82 %
1,4 %
20 001 Kč a více
8
7,84 %
1,25 %
15 001 - 20 000 Kč
5
4,9 %
0,78 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi vymačkaná tlačítka na otázku 23. Hardwarové závady:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi závada se neprojevila na otázku 23. Hardwarové závady:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi závada se neprojevila na otázku 24. Softwarové závady:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi mobil je zpomalený, seká se na otázku 24. Softwarové závady:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi rozbitý nebo poškozený displej na otázku 23. Hardwarové závady:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi mobil zamrzá, vypíná se na otázku 24. Softwarové závady:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nefunkční konektor na nabíjení nebo sluchátka na otázku 23. Hardwarové závady:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi obě závady (softwarová i hardwarová) na otázku 22. Pokud ano, jaká závada?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi je omezená jeho funkčnost na otázku 24. Softwarové závady:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nedostatečná výdrž baterie na otázku 23. Hardwarové závady:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi hardwarová (mechanická) závada na otázku 22. Pokud ano, jaká závada?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiné na otázku 24. Softwarové závady:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nefunkčnost některých funkcí softwaru na otázku 24. Softwarové závady:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nefunkční mikrofon na otázku 23. Hardwarové závady:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiné na otázku 23. Hardwarové závady:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi v záruční dvouleté zákonné lhůtě na otázku 21. Kdy se projevily první závady na Vašem mobilním telefonu/smartphonu?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi sotwarová závada na otázku 22. Pokud ano, jaká závada?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi v pozáruční době na otázku 21. Kdy se projevily první závady na Vašem mobilním telefonu/smartphonu?
22. Pokud ano, jaká závada?
odpověď hardwarová (mechanická) závada:
6.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi závada se neprojevila na otázku 24. Softwarové závady:
odpověď sotwarová závada:
8.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi závada se neprojevila na otázku 23. Hardwarové závady:
29. Používáte firemní telefon?
odpověď ano:
6.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Huawei na otázku 30. Jakou značku mobilního telefonu/smartphonu Vaše firma nejčastěji nakupuje?
6.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 001 - 15 000 Kč na otázku 31. V jaké cenové relaci se pohybuje Váš firemní mobilní telefon/smartphone?
6.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3001 - 6000 Kč na otázku 31. V jaké cenové relaci se pohybuje Váš firemní mobilní telefon/smartphone?
6.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Samsung na otázku 30. Jakou značku mobilního telefonu/smartphonu Vaše firma nejčastěji nakupuje?
6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Apple na otázku 30. Jakou značku mobilního telefonu/smartphonu Vaše firma nejčastěji nakupuje?
6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 6001 - 10 000 Kč na otázku 31. V jaké cenové relaci se pohybuje Váš firemní mobilní telefon/smartphone?
6x vetší pravděpodobnost při odpovědi firemní telefon na otázku 13. Jakým způsobem si nejčastěji opatřujete nový mobilní telefon/smartphone?
5.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1001 - 3000 Kč na otázku 31. V jaké cenové relaci se pohybuje Váš firemní mobilní telefon/smartphone?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Vaše pohlaví?
2. Váš věk?
3. V současnoti jste?
4. Váš čistý měsíční příjem?
5. Kolik telefonů/smartphonů jste v životě za dobu jeho užívání vystřídali?
7. Vystřídali jste různé značky mobilního telefonu/smartphonu nebo jste věrni pouze jedné značce?
8. Preferujete „chytrý" mobilní telefon/smartphone s operačním systémem nebo klasický „hloupý" mobilní telefon?
9. Jaký operační systém má Váš mobilní telefon/smartphone?
10. Jak dlouho používáte mobilní telefon/smartphone, než ho nahradíte jiným?
11. Z jakého důvodu měníte mobilní telefon/smartphone za nový?
12. Z jakých důvodů si pořizujete nový mobilní telefon?
13. Jakým způsobem si nejčastěji opatřujete nový mobilní telefon/smartphone?
14. Preferujete mobilní telefon/smartphone:
15. Kolik peněz jste ochoten vydat za nový mobilní telefon?
16. Jaká jsou rozhodující kritéria při výběru nového mobilního telefonu?
17. Kde kupujete nejčastěji nový mobilní telefon?
18. Snažíte se před koupí mobilního telefonu/smartphonu ověřovat, zdali patří tato značka mezi více či méně poruchové?
19. Jakým způsobem ověřujete?
20. Projevily se nějaké závady na Vašem mobilním telefonu/smartphonu?
21. Kdy se projevily první závady na Vašem mobilním telefonu/smartphonu?
22. Pokud ano, jaká závada?
23. Hardwarové závady:
24. Softwarové závady:
25. Jaká je Vaše zkušenost s posouzením reklamace Vašeho mobilního telefonu/smartphonu v záruční době? Případně napište, z jakého důvodu nebyla Vašema reklamace uznána.
26. Do jaké cenové výše jste ochotni zaplatit za opravu mobilního telefonu s ohledem na výši pořizovací ceny?
27. V případě pozáruční opravy preferujete dražší autorizovaný servis nebo neautorizovaný servis?
28. Pokud nejste spokojen/a se zakoupeným telefonem z důvodu častých závad nebo nejste spokojen/a s vyřízením reklamace:
29. Používáte firemní telefon?
30. Jakou značku mobilního telefonu/smartphonu Vaše firma nejčastěji nakupuje?
31. V jaké cenové relaci se pohybuje Váš firemní mobilní telefon/smartphone?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Vaše pohlaví?
2. Váš věk?
3. V současnoti jste?
4. Váš čistý měsíční příjem?
5. Kolik telefonů/smartphonů jste v životě za dobu jeho užívání vystřídali?
7. Vystřídali jste různé značky mobilního telefonu/smartphonu nebo jste věrni pouze jedné značce?
8. Preferujete „chytrý" mobilní telefon/smartphone s operačním systémem nebo klasický „hloupý" mobilní telefon?
9. Jaký operační systém má Váš mobilní telefon/smartphone?
10. Jak dlouho používáte mobilní telefon/smartphone, než ho nahradíte jiným?
11. Z jakého důvodu měníte mobilní telefon/smartphone za nový?
12. Z jakých důvodů si pořizujete nový mobilní telefon?
13. Jakým způsobem si nejčastěji opatřujete nový mobilní telefon/smartphone?
14. Preferujete mobilní telefon/smartphone:
15. Kolik peněz jste ochoten vydat za nový mobilní telefon?
16. Jaká jsou rozhodující kritéria při výběru nového mobilního telefonu?
17. Kde kupujete nejčastěji nový mobilní telefon?
18. Snažíte se před koupí mobilního telefonu/smartphonu ověřovat, zdali patří tato značka mezi více či méně poruchové?
19. Jakým způsobem ověřujete?
20. Projevily se nějaké závady na Vašem mobilním telefonu/smartphonu?
21. Kdy se projevily první závady na Vašem mobilním telefonu/smartphonu?
22. Pokud ano, jaká závada?
23. Hardwarové závady:
24. Softwarové závady:
25. Jaká je Vaše zkušenost s posouzením reklamace Vašeho mobilního telefonu/smartphonu v záruční době? Případně napište, z jakého důvodu nebyla Vašema reklamace uznána.
26. Do jaké cenové výše jste ochotni zaplatit za opravu mobilního telefonu s ohledem na výši pořizovací ceny?
27. V případě pozáruční opravy preferujete dražší autorizovaný servis nebo neautorizovaný servis?
28. Pokud nejste spokojen/a se zakoupeným telefonem z důvodu častých závad nebo nejste spokojen/a s vyřízením reklamace:
29. Používáte firemní telefon?
30. Jakou značku mobilního telefonu/smartphonu Vaše firma nejčastěji nakupuje?
31. V jaké cenové relaci se pohybuje Váš firemní mobilní telefon/smartphone?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.
Fighter: Dotazník je dost zmatený, nechápu, jestli se tedy týká telefonů obecně (tj. pevná linka + mobil) nebo pouze mobilů a nebo pouze smartphonů. Pro soukromé potřeby jsem za život používala celkem asi 5, z toho 4 mobilní a z toho dva smartphony. Takže co mám vybrat hned v 5. otázce?