Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Výběr oboru vzdělání

Výběr oboru vzdělání

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Iveta Kleníková
Šetření:30. 03. 2014 - 04. 04. 2014
Počet respondentů:225
Počet otázek (max/průměr):12 / 7.75
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:84,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:37
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,
cílem tohoto dotazníku je zjistit, jakým způsobem si lidé vybírají svůj obor vzdělání. Uvítám jak názory studentů, kteří se momentálně rozhodují, co půjdou studovat, tak i názory dospělých, kteří si svůj obor již zvolili.

Výsledky dotazníku použiji do své seminární práce.

Předem děkuji za vyplnění.

Iveta Kleníková

Odpovědi respondentů

1. Co v současnosti děláte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Studuji ZŠotázka č. 2, Studuji na gymnáziu.otázka č. 2, Studuji SŠ.otázka č. 5, Studuji VŠ.otázka č. 5, Vystudoval jsem a nyní pracuji.otázka č. 5, Vystudoval/a jsem, ale momentálně jsem nezaměstnaný/á.otázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vystudoval jsem a nyní pracuji.7633,78 %33,78 %  
Studuji VŠ.7232 %32 %  
Studuji na gymnáziu.5825,78 %25,78 %  
Studuji SŠ.125,33 %5,33 %  
Vystudoval/a jsem, ale momentálně jsem nezaměstnaný/á.73,11 %3,11 %  

Graf

2. Už víte, jaký obor byste chtěl/a v budoucnu studovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ještě jsem nad tím nepřemýšlel/a.otázka č. 10, Už jsem nad tím přemýšlel/a, ale vůbec nevím.otázka č. 10, Mám určitou představu, ale jistý/á si nejsem.otázka č. 3, Ano, vím, co bych chtěl/a studovat.otázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, vím, co bych chtěl/a studovat.2440,68 %10,67 %  
Mám určitou představu, ale jistý/á si nejsem.2440,68 %10,67 %  
Už jsem nad tím přemýšlel/a, ale vůbec nevím.1118,64 %4,89 %  

Graf

3. O jakých oborech uvažujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Medicína1531,25 %6,67 %  
Humanitní obory1429,17 %6,22 %  
Pedagogika918,75 %4 %  
Ekonomie918,75 %4 %  
Právo714,58 %3,11 %  
Farmacie714,58 %3,11 %  
Architektura510,42 %2,22 %  
Matematika48,33 %1,78 %  
Informatika48,33 %1,78 %  
Umělecké obory48,33 %1,78 %  
Veterina48,33 %1,78 %  
Přírodní vědy36,25 %1,33 %  
Technické obory36,25 %1,33 %  
genetika24,17 %0,89 %  
Stavebnictví24,17 %0,89 %  
kriminalistika24,17 %0,89 %  
Psychologie24,17 %0,89 %  
Japonistika12,08 %0,44 %  
produkce12,08 %0,44 %  
Enviromentalistika a ekologie12,08 %0,44 %  
Jazyky12,08 %0,44 %  
Dopravní Marketing12,08 %0,44 %  
Zemědělství a lesnictví12,08 %0,44 %  
Vojenské zdravotnictví12,08 %0,44 %  

Graf

4. Jak jste při výběru oboru rozhodovali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Už od malička mě tento obor zajímá.2756,25 %12 %  
Danému oboru odpovídají mé schopnosti.2245,83 %9,78 %  
Vylučovací metodou. Vím, co určitě dělat nechci.1531,25 %6,67 %  
V oboru chci následovat svého otce/matku, případně jiné příbuzné.714,58 %3,11 %  
Záleží, v kterém oboru je nejvyšší průměrná mzda.36,25 %1,33 %  
Zajímá mě.12,08 %0,44 %  
vidina pomoci ostatním12,08 %0,44 %  
Vím, jakým směrem jsem asi orientovaná - a kde by mě práce mohla zároveň naplňovat, bavit i uživit.12,08 %0,44 %  

Graf

5. Který obor studujete/jste vystudoval/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ekonomie2917,37 %12,89 %  
Humanitní obory1911,38 %8,44 %  
Technické obory169,58 %7,11 %  
Pedagogika137,78 %5,78 %  
Informatika127,19 %5,33 %  
Strojírenství63,59 %2,67 %  
Zemědělství a lesnictví63,59 %2,67 %  
Medicína63,59 %2,67 %  
Přírodní vědy52,99 %2,22 %  
Stavebnictví42,4 %1,78 %  
Právo42,4 %1,78 %  
Umělecké obory31,8 %1,33 %  
Enviromentalistika a ekologie21,2 %0,89 %  
Matematika21,2 %0,89 %  
Farmacie21,2 %0,89 %  
Pojišťovnictví a bankovnictví10,6 %0,44 %  
zahradní architektura10,6 %0,44 %  
Bankovnictví10,6 %0,44 %  
mezinárodní vztahy10,6 %0,44 %  
učební obor - krejčovina10,6 %0,44 %  
Hotelnictví10,6 %0,44 %  
medicína+přírodní vědy10,6 %0,44 %  
Gastronomie10,6 %0,44 %  
doprava10,6 %0,44 %  
právo+sociálně-vědní obory10,6 %0,44 %  
Filosofie10,6 %0,44 %  
Hotelnictví a cestovní ruch10,6 %0,44 %  
humanitní a přírodovědní10,6 %0,44 %  
Logika10,6 %0,44 %  
filmova veda10,6 %0,44 %  
HR management10,6 %0,44 %  
zdravotní laborant10,6 %0,44 %  
na VŠE pedagogiku ekonomických předmětů10,6 %0,44 %  
SHŠ10,6 %0,44 %  
personalistika10,6 %0,44 %  
humanitní vědy a stavebnictví10,6 %0,44 %  
zdravotnictvi10,6 %0,44 %  
pohostinství10,6 %0,44 %  
knihovnictví a informatika10,6 %0,44 %  
gymnázium10,6 %0,44 %  
ekonomie zaměřená na výrobní sféru10,6 %0,44 %  
Ošetřovatelství10,6 %0,44 %  
Překladatelství10,6 %0,44 %  
odborné učiliště10,6 %0,44 %  
gymnázium, obor Programování10,6 %0,44 %  
všeobecné gymnázium10,6 %0,44 %  
marketingové komunikace10,6 %0,44 %  
Služby10,6 %0,44 %  
cestovní ruch10,6 %0,44 %  
Bc. - Andragogika a personální řízení, Ing. - Management10,6 %0,44 %  
ekonomii a humanitní obor10,6 %0,44 %  
SŠ - zdravotnictvi, VŠ - pedagogika10,6 %0,44 %  
marketing10,6 %0,44 %  

Graf

6. Jak jste při výběru oboru rozhodovali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Danému oboru odpovídají mé schopnosti.6237,13 %27,56 %  
Vylučovací metodou. Vím, co určitě dělat nechci.5734,13 %25,33 %  
Už od malička mě tento obor zajímá.4828,74 %21,33 %  
Rodiče mi něco navrhli a já neměl/a lepší nápad.169,58 %7,11 %  
V oboru chci následovat svého otce/matku, případně jiné příbuzné.116,59 %4,89 %  
Záleží, v kterém oboru je nejvyšší průměrná mzda.74,19 %3,11 %  
vybraná VŠ neměla přijímací řízení10,6 %0,44 %  
zájem10,6 %0,44 %  
co nejširší záběr požadovaných znalostí10,6 %0,44 %  
Nejlépe mě připraví na pracovní trh a nejlépe mne připraví na službu obci.10,6 %0,44 %  
nepřemýšlel jsem o tom10,6 %0,44 %  
Tak nějak to přišlo...10,6 %0,44 %  
cílené studium10,6 %0,44 %  
Na vybranou školu jsem se nedostal.10,6 %0,44 %  
zmena profese (puvodne pedagog fotografie)10,6 %0,44 %  
metoda buď a nebo10,6 %0,44 %  
protože jsem se nedostala na VŠ, pracovala jsem v knihovně a pak jsem vystudovala Střední knihovnickou školu10,6 %0,44 %  
Vidím v tomto oboru opravdový smysl.10,6 %0,44 %  
koníček10,6 %0,44 %  
toužila jsem se stát učitelkou a protože jsem studovala střední školu ekonomického zaměření, tak proto jsem šla na tento obor10,6 %0,44 %  
na gympl mě komunisti nepustili....10,6 %0,44 %  
mohli jsme si vybrat pouze ze 2 škol, kde byli známí rodičů,protože táta vystoupil z KSČ a tak si to nemohl vzít jen tak někdo na triko10,6 %0,44 %  
záhraná vysoká škola10,6 %0,44 %  
podle zkušenosti na gymnáziu10,6 %0,44 %  
v 60.letech byl pro mne výběr oboru omezen 10,6 %0,44 %  
je to obor, kde se bez problému uživím10,6 %0,44 %  
v dané době mi nebylo umožněno studovat jiný obor10,6 %0,44 %  
Po politických prověrkách v 70. letech minulého století jsem nesměla studovat nikde. Po roce práce ve stavebnictví jsem v 16 letech neměla jinou možnost, jak získat maturitu než na stavební průmyslovce.10,6 %0,44 %  
náhoda, na tento obor mě přijali, na jiný ne10,6 %0,44 %  
do školy jsem nastupovala v roce 1982 - z politických důvodů a sociálních vazeb jsem mohla pouze tam ... připisuji odpověď na "Jste spokojen s výběrem oboru? - byla jsem vychovávána k pevné poslušnosti, takže mi obor nevadil (i z toho důvodu, že mě bavila10,6 %0,44 %  
technika je neovlivnitelná politikou, já se rozhodoval v roce 197010,6 %0,44 %  
jistota zaměstnání10,6 %0,44 %  
Prostě mě napadlo podat přihlášku.10,6 %0,44 %  
Obor měl blízko k oblastem, které mě zajímaly a domnívala jsem se, že by mě práce v něm mohla bavit. U oboru Management už jsem pracovala v oblasti Marketingu, tam byla faktorem výběru možnost dálkového (kombinovaného) studia,... 10,6 %0,44 %  
Náhradní varianta po nepřijetí na medicínu.10,6 %0,44 %  
po SŠ, kt. jsem studovala, nebyla moc šance uspět u přijímaček na školu jinak zaměřenou než byla SŠ10,6 %0,44 %  
na střední škole jsem objevila zajímavou možnost pokračování10,6 %0,44 %  
talent na scio testy10,6 %0,44 %  
vůbec jsem nevěděla co bych chtěla dělat a zdálo se mi, že tohle je nejlepší možnost10,6 %0,44 %  
brali tam bez přijímaček a obor mi přišel zajímavý10,6 %0,44 %  

Graf

7. Jste spokojen/a s výběrem oboru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 9, Neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano13983,23 %61,78 %  
Ne2816,77 %12,44 %  

Graf

8. Proč nejste spokojen/a s Vaší volbou?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

byla to volba z nutnosti, jiné obory by mne zajímaly více a pro mou současnou profesi by byly přínosnější

Co se týče prvního oboru (fotograf), totálně mě znechutilo to, že jsme MUSELI fotit zrovna to, co se nám řeklo, jak se nám řeklo, žádná vlastní volnost

co ti je do toho

Dnes mi vadí "strojový život" (dříve programátor, testér) - mám krizi na duši - potřebuji změnit zaměstnání, kde bude hudba, výtvarno, společenství - proto jsem podala přihlášku na dálkové studium - učitelka MŠ, učitelka 1.stupně ZŠ, Výchovná práce ve speciálních zařízeních. .. píši básně a začínám hrát na klávesy.

chtěla jsem něco jiného

Je málo prepojený s praxou...a hlavne veľa teoretických poznatkov.

Ke stavebnictví jsem neměla žádný vztah. Vždy jsem byla humanitně zaměřena a chtěla být učitelkou.

Mám na vic

nebaví mě to

Nebaví mě to a zřejmě nenajdu uplatnění na trhu práce

nebavilo mě to

Nedala jsem prednost svemu srdci - spanelstina, ale rozumu -pravo, spanelsky uz moc neumim

obor me sice bavi, ale nenaplnuje hodlam obor dokoncit a pote se venovat jinemu oboru, ktery vice odpovida mym predstavam

Obor, který jsem si vybrala, mě nebaví.

Práce v tomto oboru mě brzy přestala bavit.

Protože mě zajímají úplně jiné věci

Spatny vyber oboru. nebavi me.

totální nuda

v 15 letetech člověk nemá vůbec šanci vědět, co chce dělat do konce života. Nyní naštěstí dělám úplně neco jiného než jsem vystudovala

V době, kdy jsem si vybírala obor, jsem ještě netušila, co chci v životě dělat. Teď vím, že to s mým vystudovaným oborem nemá nic společného.

V současné době je tento obor neperspektivní.

9. Pracujete nyní v oboru, který jste vystudoval/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ještě studuji.7444,31 %32,89 %  
Ano5029,94 %22,22 %  
Ne3923,35 %17,33 %  
jsem již v důchodu10,6 %0,44 %  
ano, v obou (medicína + part time věda)10,6 %0,44 %  
částečně, napůl10,6 %0,44 %  
po VŠ pedagogika, potom zdravotnictvi10,6 %0,44 %  

Graf

10. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-26 let10647,11 %47,11 %  
pod 18 let4520 %20 %  
41-60 let4218,67 %18,67 %  
27-40 let2410,67 %10,67 %  
nad 60 let83,56 %3,56 %  

Graf

11. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena17276,44 %76,44 %  
Muž5323,56 %23,56 %  

Graf

12. V kterém kraji České Republiky žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha12254,22 %54,22 %  
Středočeský kraj2310,22 %10,22 %  
Jihomoravský kraj146,22 %6,22 %  
Olomoucký kraj94 %4 %  
Liberecký kraj94 %4 %  
Ústecký kraj83,56 %3,56 %  
Moravskoslezský kraj73,11 %3,11 %  
Pardubický kraj73,11 %3,11 %  
Zlínský kraj73,11 %3,11 %  
Jihočeský kraj62,67 %2,67 %  
Nežiju v ČR52,22 %2,22 %  
Kraj Vysočina31,33 %1,33 %  
Plzeňský kraj20,89 %0,89 %  
Královéhradecký kraj20,89 %0,89 %  
Karlovarský kraj10,44 %0,44 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Co v současnosti děláte?

  • odpověď Studuji na gymnáziu.:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, vím, co bych chtěl/a studovat. na otázku 2. Už víte, jaký obor byste chtěl/a v budoucnu studovat?
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám určitou představu, ale jistý/á si nejsem. na otázku 2. Už víte, jaký obor byste chtěl/a v budoucnu studovat?
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Humanitní obory na otázku 3. O jakých oborech uvažujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Medicína na otázku 3. O jakých oborech uvažujete?
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Danému oboru odpovídají mé schopnosti. na otázku 4. Jak jste při výběru oboru rozhodovali?
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Už od malička mě tento obor zajímá. na otázku 4. Jak jste při výběru oboru rozhodovali?
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vylučovací metodou. Vím, co určitě dělat nechci. na otázku 4. Jak jste při výběru oboru rozhodovali?
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Už jsem nad tím přemýšlel/a, ale vůbec nevím. na otázku 2. Už víte, jaký obor byste chtěl/a v budoucnu studovat?
  • odpověď Vystudoval jsem a nyní pracuji.:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 41-60 let na otázku 10. Kolik je Vám let?

7. Jste spokojen/a s výběrem oboru?

  • odpověď Ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pedagogika na otázku 5. Který obor studujete/jste vystudoval/a?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Technické obory na otázku 5. Který obor studujete/jste vystudoval/a?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Už od malička mě tento obor zajímá. na otázku 6. Jak jste při výběru oboru rozhodovali?

9. Pracujete nyní v oboru, který jste vystudoval/a?

  • odpověď Ještě studuji.:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Studuji SŠ. na otázku 1. Co v současnosti děláte?

10. Kolik je Vám let?

  • odpověď 18-26 let:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Studuji VŠ. na otázku 1. Co v současnosti děláte?
  • odpověď pod 18 let:
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Už jsem nad tím přemýšlel/a, ale vůbec nevím. na otázku 2. Už víte, jaký obor byste chtěl/a v budoucnu studovat?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Co v současnosti děláte?

2. Už víte, jaký obor byste chtěl/a v budoucnu studovat?

3. O jakých oborech uvažujete?

4. Jak jste při výběru oboru rozhodovali?

5. Který obor studujete/jste vystudoval/a?

6. Jak jste při výběru oboru rozhodovali?

7. Jste spokojen/a s výběrem oboru?

9. Pracujete nyní v oboru, který jste vystudoval/a?

10. Kolik je Vám let?

11. Jakého jste pohlaví?

12. V kterém kraji České Republiky žijete?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Co v současnosti děláte?

2. Už víte, jaký obor byste chtěl/a v budoucnu studovat?

3. O jakých oborech uvažujete?

4. Jak jste při výběru oboru rozhodovali?

5. Který obor studujete/jste vystudoval/a?

6. Jak jste při výběru oboru rozhodovali?

7. Jste spokojen/a s výběrem oboru?

9. Pracujete nyní v oboru, který jste vystudoval/a?

10. Kolik je Vám let?

11. Jakého jste pohlaví?

12. V kterém kraji České Republiky žijete?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kleníková, I.Výběr oboru vzdělání (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://vyber-oboru-vzdelani.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.