Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Výběr potravin - sekundární CS

Výběr potravin - sekundární CS

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Sroufkova
Šetření:12. 03. 2017 - 14. 03. 2017
Počet respondentů:258
Počet otázek (max/průměr):14 / 14
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:85,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:05
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

do diplomové práce
 

Odpovědi respondentů

1. Ovlivňuje vás při výběru potravin jejich kvalita (např. obsah masa v případě masových konzerv)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
86224,03 %24,03 %  
96123,64 %23,64 %  
10 - silně ovlivňuje4918,99 %18,99 %  
73814,73 %14,73 %  
5 - ovlivňuje166,2 %6,2 %  
6135,04 %5,04 %  
493,49 %3,49 %  
362,33 %2,33 %  
1 - neovlivňuje20,78 %0,78 %  
220,78 %0,78 %  

Graf

2. Ovlivňuje vás při výběru potravin značka?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
74316,67 %16,67 %  
84115,89 %15,89 %  
93915,12 %15,12 %  
10 - silně ovlivňuje3814,73 %14,73 %  
6259,69 %9,69 %  
5 - ovlivňuje249,3 %9,3 %  
4207,75 %7,75 %  
3103,88 %3,88 %  
2103,88 %3,88 %  
1 - neovlivňuje83,1 %3,1 %  

Graf

3. Ovlivňuje vás při výběru potravin faktor slevová akce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
36424,81 %24,81 %  
44718,22 %18,22 %  
24718,22 %18,22 %  
5 - ovlivňuje3112,02 %12,02 %  
6176,59 %6,59 %  
1 - neovlivňuje176,59 %6,59 %  
7166,2 %6,2 %  
9103,88 %3,88 %  
872,71 %2,71 %  
10 - silně ovlivňuje20,78 %0,78 %  

Graf

4. Ovlivňuje vás při výběru potravin reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
36424,81 %24,81 %  
1 - neovlivňuje5922,87 %22,87 %  
25722,09 %22,09 %  
5 - ovlivňuje249,3 %9,3 %  
4238,91 %8,91 %  
7124,65 %4,65 %  
672,71 %2,71 %  
962,33 %2,33 %  
851,94 %1,94 %  
10 - silně ovlivňuje10,39 %0,39 %  

Graf

5. Jaký druh médií sledujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet24293,8 %93,8 %  
tisk17467,44 %67,44 %  
rádio14556,2 %56,2 %  
televize14054,26 %54,26 %  
reklama v místě prodeje7729,84 %29,84 %  
venkovní reklama7529,07 %29,07 %  
letáky, katalogy5922,87 %22,87 %  

Graf

6. Odkud čerpáte informace při nákupu potravin?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet17567,83 %67,83 %  
Informace na obalu11946,12 %46,12 %  
Reference rodiny a přátel9135,27 %35,27 %  
Uživatelské texty8231,78 %31,78 %  
Propagační kampaně8031,01 %31,01 %  
Odborné knihy a časopisy7328,29 %28,29 %  
Letáky a katalogy7127,52 %27,52 %  
Nečerpám145,43 %5,43 %  

Graf

7. Čtete tištěná nebo on-line média?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Výhradně on-line, výjimečně tištěná10641,09 %41,09 %  
Čtu obojí10540,7 %40,7 %  
Pouze online4718,22 %18,22 %  

Graf

8. Kolik dní v týdnu konzumujete maso?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
47428,68 %28,68 %  
55621,71 %21,71 %  
63714,34 %14,34 %  
33613,95 %13,95 %  
7207,75 %7,75 %  
Vůbec186,98 %6,98 %  
2114,26 %4,26 %  
141,55 %1,55 %  
Méně často20,78 %0,78 %  

Graf

9. Jaké maso nejčastěji kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Drůbeží11845,74 %45,74 %  
Hovězí6424,81 %24,81 %  
Ryby2911,24 %11,24 %  
Vepřové2810,85 %10,85 %  
Žádné186,98 %6,98 %  
Konzervované10,39 %0,39 %  

Graf

10. Konzumujete masové konzervy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne18471,32 %71,32 %  
ano7428,68 %28,68 %  

Graf

11. Jak často konzumujete masové konzervy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nikdy17266,67 %66,67 %  
Několikrát do roka4316,67 %16,67 %  
1x do roka249,3 %9,3 %  
Méně často než 1x do roka145,43 %5,43 %  
1x do měsíce41,55 %1,55 %  
3x do měsíce10,39 %0,39 %  

Graf

12. Při jaké příležitosti konzumujete masové konzervy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nekonzumuji17567,83 %67,83 %  
Výlety/cestování5922,87 %22,87 %  
Jiné103,88 %3,88 %  
Chataření72,71 %2,71 %  
Běžné vaření72,71 %2,71 %  

Graf

13. Z jakého důvodu kupujete masové konzervy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nekupuji17467,44 %67,44 %  
Praktičnost4517,44 %17,44 %  
Trvanlivost2810,85 %10,85 %  
Jiné83,1 %3,1 %  
Chuť20,78 %0,78 %  
Cena10,39 %0,39 %  

Graf

14. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena17166,28 %66,28 %  
muž8733,72 %33,72 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

8. Kolik dní v týdnu konzumujete maso?

  • odpověď Vůbec:
    • 13.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádné na otázku 9. Jaké maso nejčastěji kupujete?

9. Jaké maso nejčastěji kupujete?

  • odpověď Žádné:
    • 13.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůbec na otázku 8. Kolik dní v týdnu konzumujete maso?

10. Konzumujete masové konzervy?

  • odpověď ano:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiné na otázku 12. Při jaké příležitosti konzumujete masové konzervy?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Trvanlivost na otázku 13. Z jakého důvodu kupujete masové konzervy?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát do roka na otázku 11. Jak často konzumujete masové konzervy?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výlety/cestování na otázku 12. Při jaké příležitosti konzumujete masové konzervy?

11. Jak často konzumujete masové konzervy?

  • odpověď Nikdy:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 6 na otázku 1. Ovlivňuje vás při výběru potravin jejich kvalita (např. obsah masa v případě masových konzerv)?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 8. Kolik dní v týdnu konzumujete maso?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůbec na otázku 8. Kolik dní v týdnu konzumujete maso?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádné na otázku 9. Jaké maso nejčastěji kupujete?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Ovlivňuje vás při výběru potravin jejich kvalita (např. obsah masa v případě masových konzerv)?

2. Ovlivňuje vás při výběru potravin značka?

3. Ovlivňuje vás při výběru potravin faktor slevová akce?

4. Ovlivňuje vás při výběru potravin reklama?

5. Jaký druh médií sledujete?

6. Odkud čerpáte informace při nákupu potravin?

7. Čtete tištěná nebo on-line média?

8. Kolik dní v týdnu konzumujete maso?

9. Jaké maso nejčastěji kupujete?

10. Konzumujete masové konzervy?

11. Jak často konzumujete masové konzervy?

12. Při jaké příležitosti konzumujete masové konzervy?

13. Z jakého důvodu kupujete masové konzervy?

14. Pohlaví

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Ovlivňuje vás při výběru potravin jejich kvalita (např. obsah masa v případě masových konzerv)?

2. Ovlivňuje vás při výběru potravin značka?

3. Ovlivňuje vás při výběru potravin faktor slevová akce?

4. Ovlivňuje vás při výběru potravin reklama?

5. Jaký druh médií sledujete?

6. Odkud čerpáte informace při nákupu potravin?

7. Čtete tištěná nebo on-line média?

8. Kolik dní v týdnu konzumujete maso?

9. Jaké maso nejčastěji kupujete?

10. Konzumujete masové konzervy?

11. Jak často konzumujete masové konzervy?

12. Při jaké příležitosti konzumujete masové konzervy?

13. Z jakého důvodu kupujete masové konzervy?

14. Pohlaví

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Sroufkova, L.Výběr potravin - sekundární CS (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://vyber-potravin-sekundrni-cs.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.