Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Výběr zahraniční dovolené

Výběr zahraniční dovolené

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kamil Němec
Šetření:05. 12. 2008 - 12. 12. 2008
Počet respondentů:100
Počet otázek (max/průměr):15 / 14.32
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:31,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:37
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník zaměřený na preference Čechů při výběru zahraniční dovolené, se váže k mému předmětu "Marketingový výzkum".

Cílem je dotazník správně sestavit, vyhodnotit a aplikovat v závěrečné seminární práci v tomto předmětu.

Děkuji

Odpovědi respondentů

1. Jak často jezdíte na zahraniční dovolenou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x ročně4545 %45 %  
méně jak 1x ročně2626 %26 %  
2x ročně2323 %23 %  
vícekrát ročně66 %6 %  

Graf

2. Jakým způsobem si dovolenou vybíráte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet3939,39 %39 %  
Katalog CK2020,2 %20 %  
Doporučení přátel1515,15 %15 %  
Jinak1010,1 %10 %  
Osobní návštěva CK88,08 %8 %  
Na základě osobní zkušenosti77,07 %7 %  

Graf

3. Jakým způsobem dovolenou nakupujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V cestovní kanceláři4546,88 %45 %  
Zajistím si sám4041,67 %40 %  
V cestovní agentuře1111,46 %11 %  

Graf

4. Kdy nakupujete vaši dovolenou?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kdykoliv6164,21 %61 %  
Last minute2930,53 %29 %  
First minute55,26 %5 %  

Graf

5. Kolik Kč na osobu jste ochotni investovat do dovolené?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 - 15 000Kč4041,67 %40 %  
do 10 000Kč2829,17 %28 %  
15 - 20 000Kč1010,42 %10 %  
20 - 25 000Kč99,38 %9 %  
více než 25 000Kč99,38 %9 %  

Graf

6. Jaký způsob dopravy preferujete při cestách do 1000 km?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Automobilová4141,84 %41 %  
Letecká3232,65 %32 %  
Autobusová1414,29 %14 %  
Vlaková66,12 %6 %  
Kombinovaná55,1 %5 %  

Graf

7. Jaký způsob dopravy preferujete při cestách nad 1000 km?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Letecká8186,17 %81 %  
Vlaková55,32 %5 %  
Automobilová44,26 %4 %  
Kombinovaná44,26 %4 %  

Graf

8. Jak dlouho trvá vaše zahraniční dovolená?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
7 - 14 dní8586,73 %85 %  
Více než 14 dní88,16 %8 %  
Méně než 7 dní55,1 %5 %  

Graf

9. Jaký typ ubytování preferujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hotel4849,48 %48 %  
Apartmán2525,77 %25 %  
Kemp1212,37 %12 %  
Penzion77,22 %7 %  
Ostatní22,06 %2 %  
Privát22,06 %2 %  
Hostel11,03 %1 %  

Graf

10. Jaký typ stravování preferujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Polopenze3637,89 %36 %  
All inclusive2728,42 %27 %  
Vlastní2627,37 %26 %  
Snídaně55,26 %5 %  
Plná penze11,05 %1 %  

Graf

11. Které roční období preferujete pro dovolenou?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Léto7780,21 %77 %  
Jaro88,33 %8 %  
Podzim77,29 %7 %  
Zima44,17 %4 %  

Graf

12. Věk

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
211717,89 %17 %  
231010,53 %10 %  
241010,53 %10 %  
2088,42 %8 %  
1877,37 %7 %  
1966,32 %6 %  
1666,32 %6 %  
2255,26 %5 %  
2555,26 %5 %  
1744,21 %4 %  
ostatní odpovědi 15
33
26
45
44
35
27
14
30
37
42
12
40
13
1717,89 %17 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:21.7
Minimum:15
Maximum:37
Variační rozpětí:22
Rozptyl:16.56
Směrodatná odchylka:4.07
Medián:21
Modus:21

Graf

13. Pohlaví

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena6569,15 %65 %  
Muž2930,85 %29 %  

Graf

14. Vzdělání

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Maturita5254,74 %52 %  
Vysokoškolské2425,26 %24 %  
Základní1616,84 %16 %  
Výuční list33,16 %3 %  

Graf

15. Město ve kterém bydlíte

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
praha1821,43 %18 %  
Karlovy Vary1113,1 %11 %  
Zlín55,95 %5 %  
Brno44,76 %4 %  
Ostrava22,38 %2 %  
kladno22,38 %2 %  
Hradec Králové22,38 %2 %  
jicin11,19 %1 %  
Turnov11,19 %1 %  
Brandýs nad Labem11,19 %1 %  
ostatní odpovědi Opava
Jindřichův Hradec

Praha-západ
Lochovice ( Beroun )
Klimkovice
Suchdol nad Odrou
Hustopeče
Třinec
Jižní Morava
Praha 8
Prague
Jaroměř
Rumburk
Velké Opatovice
Havířov
Šluknov, Rumburk
české budějovice
chomutov
Liberec
Olomouc
Přerov
Plzeň
Jilemnice
Litoměřice
Pohoří
Domažlice
Louny
Vidče
Teplice
Chodov
Strakonice
Pardubice
KV
Uherský Ostroh
Středočeský kraj
valašské meziříčí
3744,05 %37 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Jakým způsobem dovolenou nakupujete?

  • odpověď Zajistím si sám:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kemp na otázku 9. Jaký typ ubytování preferujete?

10. Jaký typ stravování preferujete?

  • odpověď Vlastní:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kemp na otázku 9. Jaký typ ubytování preferujete?

12. Věk

  • odpověď ( 12 - 18 >:
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní na otázku 14. Vzdělání

14. Vzdělání

  • odpověď Maturita:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 18 - 21 > na otázku 12. Věk

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často jezdíte na zahraniční dovolenou?

2. Jakým způsobem si dovolenou vybíráte?

3. Jakým způsobem dovolenou nakupujete?

4. Kdy nakupujete vaši dovolenou?

5. Kolik Kč na osobu jste ochotni investovat do dovolené?

6. Jaký způsob dopravy preferujete při cestách do 1000 km?

7. Jaký způsob dopravy preferujete při cestách nad 1000 km?

8. Jak dlouho trvá vaše zahraniční dovolená?

9. Jaký typ ubytování preferujete?

10. Jaký typ stravování preferujete?

11. Které roční období preferujete pro dovolenou?

12. Věk

13. Pohlaví

14. Vzdělání

15. Město ve kterém bydlíte

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často jezdíte na zahraniční dovolenou?

2. Jakým způsobem si dovolenou vybíráte?

3. Jakým způsobem dovolenou nakupujete?

4. Kdy nakupujete vaši dovolenou?

5. Kolik Kč na osobu jste ochotni investovat do dovolené?

6. Jaký způsob dopravy preferujete při cestách do 1000 km?

7. Jaký způsob dopravy preferujete při cestách nad 1000 km?

8. Jak dlouho trvá vaše zahraniční dovolená?

9. Jaký typ ubytování preferujete?

10. Jaký typ stravování preferujete?

11. Které roční období preferujete pro dovolenou?

12. Věk

13. Pohlaví

14. Vzdělání

15. Město ve kterém bydlíte

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Němec, K.Výběr zahraniční dovolené (výsledky průzkumu), 2008. Dostupné online na https://vyber-zahranicni-dovolene.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.