Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Výběrová řízení služeb pro veřejnost

Výběrová řízení služeb pro veřejnost

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Marek Bečica
Šetření:16. 11. 2013 - 24. 11. 2013
Počet respondentů:27
Počet otázek (max/průměr):12 / 5.19
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:90 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:02
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,
poprosil bych vás o vyplnění dotazníku týkající se mé bakalářské práce. Ta se zabývá vytvořením systému "veřejných zakázek pro fyzické osoby", tedy systém, který by zprostředkovával poptávku lidí po službách firmám prostřednictvím výběrových řízení. Systém by měl být prospěšný pro obě strany - firmy získají nové zákazníky a lidé poptávající služby získají službu s co nejlepší cenou i kvalitou.

Tento dotazník je určen jak široké veřejnosti (která už někdy využila služeb některé firmy nebo teprve v budoucnu využije), tak i firmám (podnikatelům), kteří jsou otevření dalším možnostem získávání nových zákazníků.

Děkuji všem respondentům za Vaši spolupráci a ochotu.

Odpovědi respondentů

1. Jste podnikatel (OSVČ, obchodní společnost apod.) nebo nepodnikající fyzická osoba?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [jsem podnikatel (OSVČ, firma, obchodní společnost, zástupce firmy apod.)otázka č. 2, nejsem podnikatelotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nejsem podnikatel2385,19 %85,19 %  
jsem podnikatel (OSVČ, firma, obchodní společnost, zástupce firmy apod.)414,81 %14,81 %  

Graf

2. Máte jako firma problém se získávání nových zákazníků?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nových zákazníků máme dostatek4100 %14,81 %  

Graf

Cílem mé bakalářské práce je vytvořit portál, který umožní lidem vytvořit výběrové řízení na poptávanou službu, na které by firmy reagovaly svými nabídkami. Znamenalo by to, že byste měli k dispozici potencionálního zákazníka, který má zájem o vaše služby, stačilo by mu pouze dát nejlepší nabídku. Odpadly by vám nebo se značně snížily náklady na získání nových zákazníků.

3. Byla by pro vás podobná služba přínosná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, tento systém by mohl být přínosný, ale asi bychom ho nevyužili250 %7,41 %  
Ne, stávající způsoby získávání zákazníků nám plně vyhovují125 %3,7 %  
Nevím, pro rozhodnutí nemáme dostatek informací125 %3,7 %  

Graf

4. Součástí služby bude i zpětné hodnocení firem. Byla by pro vás tato zpětná vazba přínosná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, ale pouze, pokud bychom mohli na hodnocení reagovat250 %7,41 %  
Ano, zpětná vazba je pro nás důležitá125 %3,7 %  
ne, v mém oboru nemá hodnocení od firem příliš velký přínos125 %3,7 %  

Graf

5. Byli byste ochotní za podobnou službu zaplatit? Vyberte prosím způsob, který by vám nejvíce vyhovoval (můžete zaškrtnout i více).

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pokud by byl za službu účtování jakýkoli poplatek, neměla by pro nás využití375 %11,11 %  
Fixní poplatek 100 Kč za podání nabídky (platili by všichni nabízející)125 %3,7 %  

Graf

Byl by nabízen i prémiový účet, který by odstranil poplatky ve výběrových řízeních a poskytl několik dalších výhod – zvýraznění vaší firmy mezi ostatními, zobrazování vámi zadané reklamy na úvodní stránce (střídaly by se tam reklamy všech prémiových členů), možnost zasílání emailových souhrnů o nových výběrových řízení, které by vám mohly vyhovovat apod.

6. Využili byste tento prémiový účet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, o prémiový účet bychom neměli zájem250 %7,41 %  
Ano, pokud by stál mezi 500 až 1000 Kč/měsíc (při roční koupi 20% sleva)125 %3,7 %  
nevím, zda bych službu vůbec využila, nevím ani, jestli bych využila premiový účet125 %3,7 %  

Graf

7. Přejete si vyplnit dotazník i z pohledu poptávající osoby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 8, Neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne375 %11,11 %  
Ano125 %3,7 %  

Graf

Představte si situaci, kdy potřebujete využít službu od nějaké firmy (např. rekonstrukce bytu, osázení zahrady, stěhování, školení apod.).

8. Jaké prostředky byste použili pro získání kontaktu na vhodnou firmu pro vámi poptávanou službu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Doporučení od známého2291,67 %81,48 %  
Vyhledání na internetu2083,33 %74,07 %  
Z reklamy / inzerce28,33 %7,41 %  
zadání poptávky a následná reakce14,17 %3,7 %  
Z nějakého katalogu (např. Zlaté stránky)14,17 %3,7 %  

Graf

9. Dokáže vám tento způsob zajistit, že vámi vybraná firma je nejlepší možnost s ohledem na cenu a kvalitu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano1354,17 %48,15 %  
Spíše ne520,83 %18,52 %  
Ano416,67 %14,81 %  
Ne28,33 %7,41 %  

Graf

Cílem mé bakalářské práce je vytvořit portál, který bude sloužit právě pro získání co nejlepší ceny a maximální kvality pomocí výběrových řízení. Znamenalo by to, že byste si zadali poptávku po hledané službě a firmy by vám samy nabízely ceny, za které by byly ochotné to udělat. Zároveň byste měli k dispozici hodnocení firem předchozími zákazníky.

10. Využili byste získání firmy pro hledanou službu prostřednictvím výběrového řízení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 11, Asi anootázka č. 11, Asi neotázka č. 12, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Asi ano937,5 %33,33 %  
Ano625 %22,22 %  
Asi ne625 %22,22 %  
Ne312,5 %11,11 %  

Graf

11. Byli byste ochotní za podobnou službu i zaplatit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, službu bych využil pouze, kdyby byla zdarma853,33 %29,63 %  
Ano, ale pouze do 100 Kč533,33 %18,52 %  
Ano, klidně i více než 100 Kč16,67 %3,7 %  
Ano, ale méně než 50 Kč16,67 %3,7 %  

Graf

12. Pokud máte nějaké další připomínky či nápady, které by pro vás v této službě byly zajímavé můžete je sdělit níže.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Ideální je sehnat reference subjektů, které mají konkrétně s touto firmou konkrétní zkušenosti.

Možná dobrý nápad, ale zatím není tato problematika dořešená ani pro veřejné zakázky, takže lze jen stěží předpokládat, že bude přijata.


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Bečica, M.Výběrová řízení služeb pro veřejnost (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://vyberova-rizeni-sluzeb.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.