Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Výběrová studie ubytovacích zařízení

Výběrová studie ubytovacích zařízení

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Tauerova
Šetření:25. 10. 2010 - 14. 11. 2010
Počet respondentů:67
Počet otázek (max/průměr):12 / 10.61
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:51
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený respondente, vážená respondentko,

dovolujeme si Vás požádat o vyplnění následujícího dotazníku, který se týká komunikace v ubytovacíh zařízeních. Tento dotazník bude použit do seminární práce v rámci předmětu PROMO.

Dotazník je anonymní. Předem děkujeme za jeho vyplnění.

Studentky 3. ročníku FEK ZČU

Odpovědi respondentů

1. Do jaké věkové skupiny patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 - 26 let5582,09 %82,09 %  
27 - 45 let1014,93 %14,93 %  
46 let a více22,99 %2,99 %  

Graf

2. Jaké je vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5379,1 %79,1 %  
muž1420,9 %20,9 %  

Graf

3. Kolikrát jste již využili služeb ubytovacích zařízení (hotel, pension, hostel, jiné)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vícekrát3450,75 %50,75 %  
4 - 102232,84 %32,84 %  
1 - 31014,93 %14,93 %  
nikdy11,49 %1,49 %  

Graf

4. Jakým ubytovacím zařízením dáváte přednost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zahraničním zařízením4262,69 %62,69 %  
domácím zařízením (v ČR)2537,31 %37,31 %  

Graf

5. Z jakých zdrojů čerpáte informace o ubytovacích zařízeních?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet6597,01 %97,01 %  
osobní reference2537,31 %37,31 %  
CA, CK2537,31 %37,31 %  
tištění průvodci, časopisy, knihy2131,34 %31,34 %  
infocentra57,46 %7,46 %  
recenzní servery11,49 %1,49 %  

Graf

6. Vybíráte si hotel podle toho, zda nabízí připojení k internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4973,13 %73,13 %  
ano1826,87 %26,87 %  

Graf

7. Jakému způsobo rezervace ubytovaího zařízení dáváte přednost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
elektronicky5074,63 %74,63 %  
telefonicky2841,79 %41,79 %  
osobně1725,37 %25,37 %  
pomocí zprostředkovatele1319,4 %19,4 %  
faxem11,49 %1,49 %  

Graf

8. Co očekáváte od personálu ubytovacího zařízení (vlastnosti)?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

- příjemné a hlavně slušné chování - ochota poradit (například o krásách okolí, kam na speciality kraje a podobně) - očekávám, že zaměstnanec ve své funkci bude kompetentní

Aby byl milý, usměvavý, vždy ochotný, schopný mi poradit a doporučit místní restaurace, kulturu a pod., a aby pokojské minimálně jednou za dva dny měnily ručniky i když by to měly dělat denně a ložní prádlo aspoň vyměnit jednou za dobu pobytu

diskrétnost,pohotovost,čistotu.

Hlavně ochotu.

informovanost, ochotu

jdou mimo mě

laskavost

milé chování

milé chování, znalost v oboru, příjemný vzhled

milí, ochontí

Milí, příjemní, ochotní

milost, vstřícnost, ochota

milý, ochotný, komunikativní, usměvavý.

nevtíravost, milost, ochota

ochota poskytnutí informací slušnost

Ochota

ochota a vstřícnost

ochota, nabídka veškerých sklužeb a kvalita těchto služeb,komunikativnost, příjemné vystupování,důvěra

ochota, spolehlivost, ne zloději

ochota, úslužnost

Ochota, úslužnost, dobré vychování, trpělivost, příjemný vzhled i vystupování

ochota, vstřícnost, příjemné vystupování

ochota, vstřícnost, usměvavost

ochotní pomoci, příjemné vystupování

ochotný, komunikativní

ochotu

ochotu a úslužnost

ochotu a vztřícnost

ochotu, milé, přívětivé jednání

Ochotu, příjemné jednání, pozitivní přístup.

ochotu, příjemné vystupování, slušnost a zdvořilost

ochotu, vstřícnost, inteligenci, znalosti cizích jazyků

ochotu, vstřícnost, toleranci, pořádnost..

plnění deklarovaných služeb, milí a vstřcné jednání, nepodlízavost

pohodli

pořádkumiluvnost , diskrétnost ,

profesionalita, ochota

profesionalitu, ochotu pomoci, příjemné vystupování

Přátelskost, zájem, ohleduplnost

přátelský, vlídný, obětavy, pořádný

příjemné jednání, ochotu

příjemné vystupování, trpělivost, znalosti v oboru, komunikativnost, profesionální nasazazení

schopný poradit:))

slušné a vstřícné jednání

slušné chování

spolehlivost, rychlost, loajalita

spolehlivst

určitě mi musí vždycky vyhovět v mých přáních

určitě požaduji, aby byl personál příjemný a ohleduplný k mým požadavkům; milý a aby byl kdykoli k dispozici

vlídnost, ochota

Vlídnost, ochotu popř. řešení problémů

vlídnost, pohostinnost

vstřícnost

vstřícnost a pružnost

vstřícnost, flexibilitu

vstřícnost, ohleduplnost, ochotu

Vstřícnost, ochota, "milé chování"

vstřícnost, ochota, milost, profesionalita

vstřícnost, ochota, znalost nabízených služeb

vstřícnost, ochotu pomoci

vstřícnost, ochotu, svědomitost

Vstřícnost, pracovitost, upřímnost

Vstřícnost, příjemné jednání, ochotu a loajalitu

vstřícnost, příjemný

Vstřícnost, trpělivost, příjemné vystupování

znalost svého oboru

9. Setkali jste se někdy v hotelu s nějakým problémem? Např. rozbitá toaleta, špinavé ložní prádlo...

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4770,15 %70,15 %  
ano2029,85 %29,85 %  

Graf

10. Pokud ano, jak reagovali příslušní zaměstnanci ubytovacího zařízení, byl problém vyřešen?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

ano problém se vyřešil s patřičnou omluvou

Ano většinou se muselo počkat na uklízečku či pokojskou, pokud chyběl toaletní papír tak stačilo jít na recepci, jednou jsme měli u moře rozbitou klimatizac,i až za dva dny ji opravili ale snažili se, takže jsme nebyli nepřijemní.

Ano, většinou se jednalo o technické problémy typu prasklá žárovka, ucpaný odpad ve sprše atd., které byly velmi rychle odstraněny

bez problémů se závada odstanila

byli příjemní a problém vyřešili

hned spraveno

kladně

neoznámila jsem to

Nikoliv, nemístná arogance

pokažená lednice - slíbili opravu, ale než ji opravili, tak jsme dávno odjeli

pokoj byl vyměněn

problém byl vyřešen

problém ihned vyřešen, všichni ihned ochotni cokoliv změnit nebo vylepšit

s pomocí pana vedoucího se všechno vyřešilo bez průtahů

V několika případech byl vyřešen do pár hodin, ve dvou případech vůbec.

V některých případech se problém vyřešil, v druhých ale ne.

za dobu mého pobytu nikoliv

za nějakou dobu - 1 den byl problém vyřešen.

11. Očekáváte od personálu znalost cizího jazyka?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5683,58 %83,58 %  
ne1116,42 %16,42 %  

Graf

12. S jakým věrnostním programem jste setkali při pobytu v ubytovacím zařízení?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

?

hotel poskytoval slevu na obědy v jejich domovské restauraci

ještě s žádným

ne

Nesetkala.

Nevzpomínám si

s žádným

s žádným

s žádným

s žádným

s žádným

se žádným

se žádným

sleva do aquacentra

sleva z ceny

Většinou jsou to nabízené masáže a wellness jako celkově, pak např. jako klientí zvýhodnění na sport či polovina ceny za večeři nebo slevy na pití na baru.

zákaznická karta ubytovacího zařízení

Zatím s žádným

Žádný

žádný

žádný

žádným

žádným


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Kolikrát jste již využili služeb ubytovacích zařízení (hotel, pension, hostel, jiné)?

  • odpověď vícekrát:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 27 - 45 let na otázku 1. Do jaké věkové skupiny patříte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Do jaké věkové skupiny patříte?

2. Jaké je vaše pohlaví?

3. Kolikrát jste již využili služeb ubytovacích zařízení (hotel, pension, hostel, jiné)?

4. Jakým ubytovacím zařízením dáváte přednost?

5. Z jakých zdrojů čerpáte informace o ubytovacích zařízeních?

6. Vybíráte si hotel podle toho, zda nabízí připojení k internetu?

7. Jakému způsobo rezervace ubytovaího zařízení dáváte přednost?

9. Setkali jste se někdy v hotelu s nějakým problémem? Např. rozbitá toaleta, špinavé ložní prádlo...

11. Očekáváte od personálu znalost cizího jazyka?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Do jaké věkové skupiny patříte?

2. Jaké je vaše pohlaví?

3. Kolikrát jste již využili služeb ubytovacích zařízení (hotel, pension, hostel, jiné)?

4. Jakým ubytovacím zařízením dáváte přednost?

5. Z jakých zdrojů čerpáte informace o ubytovacích zařízeních?

6. Vybíráte si hotel podle toho, zda nabízí připojení k internetu?

7. Jakému způsobo rezervace ubytovaího zařízení dáváte přednost?

9. Setkali jste se někdy v hotelu s nějakým problémem? Např. rozbitá toaleta, špinavé ložní prádlo...

11. Očekáváte od personálu znalost cizího jazyka?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Tauerova, L.Výběrová studie ubytovacích zařízení (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://vyberova-studie-ubytovacich-zarizeni.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.