Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vyberte název nové firmy

Vyberte název nové firmy

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Květa Fišerová
Šetření:24. 03. 2010 - 31. 03. 2010
Počet respondentů:118
Počet otázek (max/průměr):5 / 4.3
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:70,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:09
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení přátelé,

hledám nejvhodnější název pro novou společnost, kterou popisuji ve své diplomové práci, jejímž předmětem je podnikatelský plán. Váš názor by mi velmi pomohl. Vše je shrnuto do 4 rafinovaných otázek.

Pokud si najdete chvíli času, předem Vám za ně děkuji.

 

Pzn.: Jedná se o první dotazník, na který bude navazovat další. Pokud Vás zajímá předmět podnikání nové společnosti, vše se dozvíte za 14 dní.  

Odpovědi respondentů

1. Jakou firmu si představíte pod názvem Green2Go?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ekologickou108,47 %8,47 %  
ekologie43,39 %3,39 %  
kurýrní služba21,69 %1,69 %  
zelenou, ekologickou21,69 %1,69 %  
IT21,69 %1,69 %  
žádnou21,69 %1,69 %  
ekologickou společnost zabývající se dopravou10,85 %0,85 %  
Nějakou firmu zabývající se životním prostředím.10,85 %0,85 %  
nevím 10,85 %0,85 %  
protlacovani zeleneho trendu do nejake oblasti10,85 %0,85 %  
ostatní odpovědi něco s ekologií
kreativní reklamní agenturu
zase nekdo chce zelene dotace, jakasi ekofirma
firmu s neomezenými možnostmi
golfovou (1. nápad), evropské granty (2. nápad)
pokládání dvouvrsvých trávníků na golf. hriště
pomáhá s lidem, společnostem "kudy jít"
oděvy
reklamní agenturu
uprava zahrad
internet a satelitní připojení
ochrana životního prostředí
Nějakou přepravu s ekologickou fuknkcí
prodej hrasku, fazoli, pepermintky s sebou
zeleně jdoucí ??
enviromentalni
výroba ekoautomobilů
telekomunikace
EKO NADACI
nějaká co se zajímá o životní prostředí
společnost s bio produkty
bio, životní prostředí, něco spojené s ekologií
expres doprava, seznamka
Bio fast food ;)
vyrobce likeru zelena
firma která pomahá ostatním firmám chovat se zelen
ekologické produkty
golf... dodavatel energie...
Ekologické výrobky, nebo golf
navrhuje "zelené" řešení pro firmy
Prodejna zeleně, kdytk a tak. Vemu kytku a jdu.
Prodejce sekacek na travu
oblečení
firma zabývající se ekologickou likvidací odpadu
ekologickou, nebo golfovou
Sportovně zaměřená
třídění odpadu/zabývající se životním prostředím
netušim
výroba umělých trávníků :)
zahradnictví se zásilkovou službou
telefónny operátor
zřejmě něco se životním prostředím, přírodou
golfové zaměření
zaměřenou na ekologicky šetrné produkty
ekolog.zaměření
Zaměření na ekologii nebo golf
zahradnictví
trávníky, zahradnictví
sportovní společnost např. golfové potřeby
golf nebo neco z prirodou nebo marihuanou ;)
něco se životním prostředím
recykling park
žijte zdravě - zelená pro život ???
neco spolecneho s ekologii
Výroba a prodej zeleninových salátů s sebou.
zdravou výživu
producent elektrokol
golfová firma
cestovní kancelář se specializací na Irsko
technologie
s Bio produkty
= vyrazit do přírody - outdoor, nebo očista
Huleni na cestu, neco jako McDrive
zelené potraviny co si odnesu hned domů, eshop
Firma zabývající se ochranou živostního prostředí
asi odnož strany zelených
Něco ekologického
výrobce bio-toaletního papíru
květinářství
golf nebo eco nebo trávníkáři
přepravní společnost
banda blbců, která neví jak jim zobák narost
poradenství pro zdravou výživu
ma neco spolecneho s ekologii? uklidem?s vojakama?
elektro
gplfovou
nezajímavou
Netuším, spíše služby než výrobky
stavební
zaměřenou na bio produkty, ekologii atp...
Ne firmu českou.Oblast potravin,zdravá výživa...
Firma na telefony
recyklační, ekologickou
internet
firmu na výrobu nápojů
firmu vyrabejici semafory
fast food s fresh potravinami
škola golfu
recyklace, ochrana přírody
ekologicti aktiviste
něco pro fetáky, možná nějaké bistro - zdravé
ochrana prirody
9277,97 %77,97 % 

Graf

2. Jak hodnotíte zvučnost názvu? (1-nejlepší, 5-nejhorší)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25748,31 %48,31 %  
32722,88 %22,88 %  
12420,34 %20,34 %  
486,78 %6,78 %  
521,69 %1,69 %  

Graf

3. Jak hodnotíte čitelnost názvu? (1-nejlepší, 5-nejhorší)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
33630,51 %30,51 %  
23126,27 %26,27 %  
12924,58 %24,58 %  
41916,1 %16,1 %  
532,54 %2,54 %  

Graf

4. Jak hodnotíte zapamatovatelnost názvu? (1-nejlepší, 5-nejhorší)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
24840,68 %40,68 %  
33126,27 %26,27 %  
12622,03 %22,03 %  
4119,32 %9,32 %  
521,69 %1,69 %  

Graf

5. Napište Vaše připomínky, postřehy, nápady...

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
trval asi 30 vteřin, což je fajn ;)12,86 %0,85 %  
jestli je firma česká, nemá mít anglický název12,86 %0,85 %  
První otázka je hodně otevřená a neuchopitelná.12,86 %0,85 %  
hodně záleží na zpracování loga12,86 %0,85 %  
co dodat?12,86 %0,85 %  
provařený nápad anglické 2 a stejně znějícího to.12,86 %0,85 %  
greentogo12,86 %0,85 %  
Libi! Jen mozna laka prehazovat jako go2green12,86 %0,85 %  
zní trochu jako klišé12,86 %0,85 %  
Moc tam toho nevleze (posílám Hance)12,86 %0,85 %  
ostatní odpovědi název je in
Je to krátký na jakýkoli delší psaní...
Zni mi to jako gringo. Coz na ceskem trhu asi neva
je to lepší než Justýn:-) (just in time)
myslím že takto by se mohlo jmenovat skoro cokoliv
napsané to vypadá divně; nelíbí se mi
ne všichni mohou porozumět anglickému názvu
Q, to máš vážně na diplomku? wow! :) Renat
bez nápadu
nikdy jsem neměla moc ráda čislovku uprostřed slov
v českém prostředí zbytečně komplikované
chci být členem -)
V jednoduchosti je krása.
bariery u starších osob
Nevím, co se za tím skrývá, nemohu komentovat:)
Luxusni napad, to tu jeste nebylo :-))
anglický název, něco si odnesu, bude to zelený,???
Nelíbí se mi
částečně je zlepšení otázka loga
odjakživa funguje třeba Zelenka autodoprava s.r.o.
pripomina mi to gringos.. latino zkratku pro amiky
chce to něco originálnějšího
Jedná-li se o českou firmu,lepší je český název.
!!!MOC KRÁTKÝ SLOUPEČEK NA PŘIPOMÍNKY!!!!!!!!!!!!!
v jednoduchosti je síla, česká firma=českým název
2571,43 %21,19 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jakou firmu si představíte pod názvem Green2Go?

2. Jak hodnotíte zvučnost názvu? (1-nejlepší, 5-nejhorší)

3. Jak hodnotíte čitelnost názvu? (1-nejlepší, 5-nejhorší)

4. Jak hodnotíte zapamatovatelnost názvu? (1-nejlepší, 5-nejhorší)

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jakou firmu si představíte pod názvem Green2Go?

2. Jak hodnotíte zvučnost názvu? (1-nejlepší, 5-nejhorší)

3. Jak hodnotíte čitelnost názvu? (1-nejlepší, 5-nejhorší)

4. Jak hodnotíte zapamatovatelnost názvu? (1-nejlepší, 5-nejhorší)

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Fišerová, K.Vyberte název nové firmy (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://vyberte-nazev-nove-firmy.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.