Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vybíráme leteckou společnost
Vybíráme leteckou společnost
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Michal Chaloupka |
---|---|
Šetření: | 13. 10. 2011 - 11. 11. 2011 |
Počet respondentů: | 103 |
Počet otázek (max/průměr): | 23 / 21.34 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 66,2 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.06:51 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den, jsem studentem 3. ročníku bakalářského studia na vysoké škole a připravuji bakalářskou práci na téma "Marketing leteckých společností" a mým cílem je získat informace o tom, jaké aspekty ovlivňují zákazníky při výběru letecké společnosti. Doufám, že mi pomůžete tyto aspekty zjistit - stačí málo (pouze vyplnit můj dotazník).
DOTAZNÍK BY MĚLI VYPLNIT POUZE TI, KTEŘÍ JIŽ ALESPOŇ JEDNOU V ŽIVOTĚ LETĚLI LETADLEM A REZERVOVALI SI LETENKU (NEBO JIM NĚKDO LETENKU REZERVOVAL).
Moc děkuji za pomoc! :-)
Odpovědi respondentů
1. Za jakým účelem nejčastěji rezervujete (kupujete) letenku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ze soukromých důvodů (dovolená, turistika) → otázka č. 2, z pracovních důvodů → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ze soukromých důvodů (dovolená, turistika) | 100 | 97,09 % | 97,09 % |
z pracovních důvodů | 3 | 2,91 % | 2,91 % |
2. Kde získáváte potřebné informace o výhodných nabídkách leteckých společností?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
na internetu | 94 | 94 % | 91,26 % |
od přátel | 34 | 34 % | 33,01 % |
výhodné nabídky nesleduji, koupím si letenku za danou cenu, když je zapotřebí | 7 | 7 % | 6,8 % |
z tištěných médií (noviny, deníky, časopisy) | 6 | 6 % | 5,83 % |
z vysílání rádia | 3 | 3 % | 2,91 % |
sociální sítě | 1 | 1 % | 0,97 % |
z televize | 1 | 1 % | 0,97 % |
3. Ovlivní Vás při výběru letecké společnosti, u které si později rezervujete letenku, negativní zprávy (dopravní nehody letadel dané společnosti, teroristické útoky), které jsou zveřejněny v médiích?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše souhlasím | 29 | 29 % | 28,16 % |
spíše nesouhlasím | 26 | 26 % | 25,24 % |
souhlasím | 19 | 19 % | 18,45 % |
nesouhlasím | 15 | 15 % | 14,56 % |
nevím | 11 | 11 % | 10,68 % |
4. Je pro Vás důležité, abyste letěli s českými aeroliniemi (ČSA, Smart Wings, Travel Service)?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nesouhlasím | 49 | 49 % | 47,57 % |
spíše souhlasím | 20 | 20 % | 19,42 % |
spíše nesouhlasím | 18 | 18 % | 17,48 % |
souhlasím | 11 | 11 % | 10,68 % |
nevím | 2 | 2 % | 1,94 % |
5. Využíváte obvykle dopravu s klasickou leteckou společností (ČSA, Lufthansa), nebo s tzv. nízkonákladovou společností (Wizz Air, Aer Lingus, Ryanair)? Uveďte důvod.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
s nízkonákladovou společností | 37 | 37 % | 35,92 % |
s klasickou leteckou společností | 27 | 27 % | 26,21 % |
využívám stejným podílem | 26 | 26 % | 25,24 % |
využívám nabídek tzv. charterových letů od cestovních kanceláří | 10 | 10 % | 9,71 % |
6. Uveďte důvod k Vaší odpovědi u otázky č. 5
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-+
.
ani neznám nízkonákladové =D
bez starosti
cena
cena
cena
cena
cena
Cena
cena
cena
cena
cena
Cena
cena
cena a váhové limity zavazadel jsou vyšší
Cena, trasa (na mnohá místa nízkonáklady nelítají...)
cenově výhodné
cítím větší bezpečnost
co bys řekl?
česky mluvící personál
Dávám přednost klasické letecké společnosti, protože si myslím, že nabízí lepší služby.
do zvolené destinace nelétají nízkonákladové společnosti
dobré služby,dobrá pověst leteckých společností
důležité jsou pro mě služby letecké společnosti, když je doba letu cca 10- 12 hod. při kratších letech preferuji cenu
důvěřuji jim
finance
je levnejsi
jistota
jistota a bezpečí za kterou si raději připlatím
jistota spojení
Jsem student, proto jsem omezený určitou sumou peněz, kterou mě dotují rodiče.
Jsou cenově dostupné.
Jsou levnější
Kultura cestování.
Kvůli nízkým cenám, jako studentka nemám peněz nazbyt, důležitá je pro mě rychlost přepravy a ne vysoká kvalita služeb.
lepší kvalita služeb
Lepší servis,větší pohodlý
Létají za stejné peníze do vhodnější destinace, možnost přebookovat let.
Letám za chybné tarify a akční ceny. Ale převládá lowcost. -> cena
Letěl jsem zatím jen s cestovní kanceláří
Letenky mi většinou zajišťuje cestovní kancelář, jen velmi zřídka využívám dopravu s nízkonákladovou společností.
levna letenka
levné
Levnejsi
levnější
Levnější cena
levnější cena samotné letenky
Levnější letenky.
Málo létám, spíše se tedy orientuji na nízkonákladovou společnost. Kdyby byla moje frekvence vyšší, asi bych zvolila jinou společnost. každopádně cena hodně ovliňuje moje rozhodnutí. Dále pak létám jen krátké vzdálenosti, takže komfort není tak důležitý
mám k nim větší "důvěru"
na některé vzdálenosti na které cestu neexistuje nabídka nízkonákladových společností. Co se týče letů po Evropě, volím z většiny nízkonákladovou společnost
někdy využívám klasickou společnost (z důvodu výběru destinace, kam nízkonákladové společnosti nelítají), pokud do destinace nízkonákladová společnost letí - vybírám jí z důvodu ceny
nelétáme "na vlastní pěst", doposud jsme využívali chartery k last minute dovolené, až se budeme chtít někam podívat, využijeme pravděpodobně lowcost společností, protože jsme nenároční a nepotřebujeme extra služby i proto, že ještě nemáme děti.
Nemám dostatek finančních prostředků
nemám žádné preference, když potřebuji letenku, vyberu si nejlepší nabídku
nevím
nevím
nevím
nízká cena
nízké ceny letenek
nízké ceny letenek a obslužnost mnoha destinací
nižší cena
Nižší cena
nižší cena letenky
No hádej :)
oblíbená cestovka s oblíbeným travel service, to se lítá jedn a radost
ostatním moc nevěřím
ověřená společnosti, žádný zvláštní důvod k tomu nemám
podle ceny
podle potřeb
podle výhodnosti nabídek společností
Pokaždé je to jiné. U letecké společnosti je jistota kvality. U nízkonákladových společností realizuji pouze krátkodobé výlety.
Pokud letím s cestovní kanceláří na dovolenou raději letím s klasickou leteckou společností, nejraději s českou (není to zrovna krátká vzdálenost a tak mám pocit většího bezpečí s českou klasickou leteckou společností). Pokud však letím sama do zahraničí využiji píše nízkonákladové společnosti, mají výrazně nižší ceny letenek.
Pokud letíme na dovolenou, tak od CK (např. Fischer, Firo-tour, Neckermann) a ty už mají většinou smlouvu s klasickou leteckou společností.
Pokuď možno, využívám nízkonákladové lety. Klasické letecké společnosti dokáží spíše zajistit spojení do vzdálenějších zemí.
Prioritou je cena
prostě proto
protože je kupuji již se zájezdem...
Řídím se cenou letenky - pokud je obdobná, tak samozřejmě volím klasickou leteckou společnost. Jinak klidně nízkonákladovku. Stejně tak pokud je obdobná cena např. za ČSA či Air France a za některé luxusní aerolinky - např. Emirates či Etihad - volím ty lepší.
spokojenost
Většinou létám do oblastí, které nejsou moc daleko, tak mi stačí let obyčejnou linkou a je to mnohem levnější.
Více věřím velkým leteckým společnostem a nízkonákladové aerolinky často nelétají na mnou preferovaná letiště a destinace
Vyšší kvalita poskytovaných služeb
Využívám charterových linek, z důvodu toho že spolupracují s CK a také z důvodu toho,ž e jim v této době důvěřuji více než ČSA, které je v krachu i když se spojí s pražským letištěm, ale stejně si myslím, že jim to nepomůže. Nemám v ně již důvěru.
Využívám nejvýhodnější nabídku
Vždy záleží na tom, zda se konkrétní let hodí podle času/místa odletu/příletu, eventuelně ceny, na společnosti nezáleží.
záleží kam a kdy letím
Záleží na ceně letenky a na datu které se mi hodí
záleží na délce cesty a situaci. na delší cesty využívám klasické letecké společnosti, na ty po evropě nízkonákladové.
Záleží na okolnostech
záleží na tom, kam cestuji.
záleží na výhodnosti nabídky
Záleží pochopitelně na ceně a vzdálenosti
Záleží..
Záruka, rodina, slevy
zkušenost
Známé letecké společnosti.
7. Ovlivňuje Vás cena nabízených letenek při výběru určité letecké společnosti (při rezervaci letenek)?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
souhlasím | 68 | 68 % | 66,02 % |
spíše souhlasím | 24 | 24 % | 23,3 % |
spíše nesouhlasím | 5 | 5 % | 4,85 % |
nevím | 2 | 2 % | 1,94 % |
nesouhlasím | 1 | 1 % | 0,97 % |
8. Ovlivňují Vás vlastní zkušenosti s danou leteckou společností při výběru určité letecké společnosti (při rezervaci letenek)?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
souhlasím | 43 | 43 % | 41,75 % |
spíše souhlasím | 42 | 42 % | 40,78 % |
spíše nesouhlasím | 7 | 7 % | 6,8 % |
nevím | 5 | 5 % | 4,85 % |
nesouhlasím | 3 | 3 % | 2,91 % |
9. Ovlivňuje Vás reklama letecké společnosti při výběru určité letecké společnosti (při rezervaci letenek)?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše nesouhlasím | 36 | 36 % | 34,95 % |
nesouhlasím | 26 | 26 % | 25,24 % |
spíše souhlasím | 22 | 22 % | 21,36 % |
nevím | 11 | 11 % | 10,68 % |
souhlasím | 5 | 5 % | 4,85 % |
10. Ovlivňuje Vás kvalita nabízených předletových služeb při výběru určité letecké společnosti (při rezervaci letenek)?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše nesouhlasím | 34 | 34 % | 33,01 % |
spíše souhlasím | 23 | 23 % | 22,33 % |
nesouhlasím | 19 | 19 % | 18,45 % |
nevím | 15 | 15 % | 14,56 % |
souhlasím | 9 | 9 % | 8,74 % |
11. Ovlivňují Vás akční nabídky, které společnost nabízí při výběru určité letecké společnosti (při rezervaci letenek)?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše souhlasím | 47 | 47 % | 45,63 % |
souhlasím | 31 | 31 % | 30,1 % |
nevím | 12 | 12 % | 11,65 % |
spíše nesouhlasím | 8 | 8 % | 7,77 % |
nesouhlasím | 2 | 2 % | 1,94 % |
12. Ovlivňují Vás reference na danou společnost (od cestujících, od přátel) při výběru určité letecké společnosti (při rezervaci letenek)?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše souhlasím | 48 | 48 % | 46,6 % |
souhlasím | 27 | 27 % | 26,21 % |
spíše nesouhlasím | 12 | 12 % | 11,65 % |
nesouhlasím | 7 | 7 % | 6,8 % |
nevím | 6 | 6 % | 5,83 % |
13. Uveďte jaké další aspekty Vás ovlivňují při výběru letecké společnosti.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
-
-
0
cena, bezpěčnost
cena, dobré jméno
Cena, spokojenost jiných zákazníků.
cena, stavy letadel, doba na trhu, národnost personálu letadla
cena,kvalita služeb
doba letu (navazující přestupy)
dostupnost
Finanční důvody
Goodwill, cena, typ letadla,.....
Kromě výše uvedených mě nic nenapadá - možná ještě skutečnost, do jaké aliance společnost patří - kvůli sbírání mil.
Kvalitní služby
Letadlová flotila.
Leti tam, kam potrebuju, idealne primy let
Mediální obraz, tradice společnosti a její historie.
nejvíce cena letenky
nevím
ochota
online check in a snadná koupě přes internet.. příliš reklamních sdělení, kterými se člověk musí proklikat mě rozčilují
počet destinací, které letecká společnost nabízí
Počet obdržených mil do věrnostních programů.
pohodlí, vybavení letadla, služby během letu
Především sleduji cenu letenky.
předchozí dobrá zkušenost
rozměry zavazadla, které si mohu vzít s sebou na palubu letadla
spolehlivost letů-lety bez zpoždění
zprávy z médií, případné havárie, názory mých přátel a rodiny, odletové časy společností, typ letadla
Žádné
14. Vytvořte pořadí, co je pro Vás nejméně a nejvíce důležité při výběru letecké společnosti, a následně při cestování letadlem.
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď | Průměrné pořadí | Rozptyl |
---|---|---|
pohodlí letu a servis při něm | 2.39 | 0.898 |
bezpečnost | 1.72 | 1.082 |
výhody letiště (např. vzdálenost; služby na letišti; obchody v bezcelní zóně) | 2.98 | 1.16 |
zákaznický servis (např. vyřízení reklamací při ztrátě či poškození zavazadla; podmínky při zpoždění nebo zrušení letu) | 2.91 | 0.842 |
15. S jakou leteckou společností obvykle létáte? (např. ČSA, Lufthansa, Malev, Wizzair, Click4Sky, easyJet atd.)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
AerLingus
Aeroflot, Air France, Alitalia, ČSA, Delta airlines, Vietnam airlines... pokud jenom jedna, tak nejčastěji Aeroflot
Air Berlin
BA
British Airways, Delta Airlines, ČSA
csa
CSA v EU AirAsia v Asii
csa, korean air, emirates
ČSA
čsa
ČSA
ČSA
ČSA
čsa
ČSA
ČSA
ČSA
čsa
čsa
čsa
ČSA
ČSA
ČSA
čsa
ČSA
ČSA
ČSA
ČSA
ČSA
čsa
čsa
čsa
ČSA
ČSA
ČSA
ČSA - spíše nedobrovolně
ČSA, Air France, Lufthansa
ČSA, easy Jet
ČSA, Emirates, Smart wings
ČSA, Lufthansa, Malev
ČSA, Lufthansa, Travel Service, Delta, KLM
čsa, lufthansa, wizzair
ČSA, Ryanair, Wizzair
ČSA, TRAVEL SERVICE
ČSA, Travel Service, Easy Jet
ČSA, Turkish Airlines
ČSA, Wizzair
ČSA, Wizzair, Travel Service
ČSA,Wizzair,Click4Sky
Easy Jet
easyjet
easyJet
EasyJet
EasyJet, British Airways
easyJet, rainair
EasyJet, Travel Service
KLM
Laudaair, easyjet
Létám málo, nicméně: Lufthansa, ČSA.
Lufthansa
lufthansa
Lufthansa, Finnair, Danube Wings,
Lufthansa, TAP Portugal
Lufthansa,ČSA
Lufthansa,Wizzair,Malev
Ryanair
Ryanair
RyanAir
ryanair
Ryanair, Jet2
SmartWings
smartwings
travel service
Travel Service
Travel Service
travel service
travel service
Travel Service
Travel Service - SmartWings
travel service, čsa
Travel Service, ČSA
Wizz Air
WIZZ air
wizz air, ryanair
wizzair
Wizzair
Wizzair
wizzair
wizzair
Wizzair
Wizzair
wizzair
Wizzair
WizzAir
wizzair, čsa
Wizzair, easyJet
Wizzair, Lufthansa
Wizzair, Ryanair
Wizzair, Smartwings, EasyJet
Zkouším různé.
16. Preferujete stále výše uvedenou leteckou společnost (otázka č. 15) při Vašich cestách?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ANO, ve většině uskutečněných letů využívám tuto společnost, jen občas ji změním | 55 | 55 % | 53,4 % |
NE, využívám pokaždé jinou leteckou společnost | 24 | 24 % | 23,3 % |
ANO, využívám stále stejnou společnost | 21 | 21 % | 20,39 % |
17. Jste spokojen (a) s nabídkami letenek, které nabízí letecká společnost, se kterou létáte nejčastěji?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše souhlasím | 57 | 57 % | 55,34 % |
souhlasím | 28 | 28 % | 27,18 % |
nevím | 9 | 9 % | 8,74 % |
spíše nesouhlasím | 5 | 5 % | 4,85 % |
nesouhlasím | 1 | 1 % | 0,97 % |
18. S jakým časovým předstihem si obvykle kupujete letenku, nebo Vám je pořízena letenka (v případě, že si ji nekupujete sami)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
čtvrt roku před uskutečněním cesty | 40 | 40 % | 38,83 % |
měsíc před uskutečněním cesty | 22 | 22 % | 21,36 % |
2 – 3 týdny | 17 | 17 % | 16,5 % |
půl roku před uskutečněním cesty | 11 | 11 % | 10,68 % |
1 týden předem | 4 | 4 % | 3,88 % |
3-6 měsíců předem | 1 | 1 % | 0,97 % |
jak kdy, vetsinou max 1 tyden predem | 1 | 1 % | 0,97 % |
nic | 1 | 1 % | 0,97 % |
záleží na akční ceně, čas nehraje roli. | 1 | 1 % | 0,97 % |
s ročním předstihem | 1 | 1 % | 0,97 % |
Většinou létáme na last minute, takže pár dní. | 1 | 1 % | 0,97 % |
19. Jak často využíváte letecké dopravy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
jednou ročně | 48 | 48 % | 46,6 % |
jednou za půl roku | 23 | 23 % | 22,33 % |
několikrát ročně | 20 | 20 % | 19,42 % |
jednou za 2 roky | 2 | 2 % | 1,94 % |
jednou za rok až dva | 1 | 1 % | 0,97 % |
4-5x ročně | 1 | 1 % | 0,97 % |
několikrát za měsíc | 1 | 1 % | 0,97 % |
malokdy | 1 | 1 % | 0,97 % |
KDYŽ SE NASKYTNE ZAHRANIČNÍ DOVOLENÁ | 1 | 1 % | 0,97 % |
jednou za 2-3 roky | 1 | 1 % | 0,97 % |
priblizne 1x za 3 mesice | 1 | 1 % | 0,97 % |
20. Uveďte prosím své pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 74 | 74 % | 71,84 % |
muž | 26 | 26 % | 25,24 % |
21. Uveďte, do jaké věkové skupiny patříte
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
15 – 25 let | 73 | 73 % | 70,87 % |
26 – 45 let | 22 | 22 % | 21,36 % |
46 – 65 let | 5 | 5 % | 4,85 % |
22. Jaké je Vaše nejvyšší DOSAŽENÉ vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
středoškolské (zakončené maturitní zkouškou) | 60 | 60 % | 58,25 % |
vysokoškolské | 32 | 32 % | 31,07 % |
základní | 5 | 5 % | 4,85 % |
středoškolské (zakončené výučním listem) | 3 | 3 % | 2,91 % |
23. Zařaďte se do ekonomické aktivity.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
student (-ka) | 41 | 62,12 % | 39,81 % |
zaměstnaný (-ná) | 22 | 33,33 % | 21,36 % |
podnikatel (-ka) / OSVČ | 2 | 3,03 % | 1,94 % |
senior | 1 | 1,52 % | 0,97 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.