Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vyhledávání a výběr služeb

Vyhledávání a výběr služeb

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tomas Laboutka
Šetření:09. 10. 2009 - 20. 10. 2009
Počet respondentů:117
Počet otázek (max/průměr):15 / 14.09
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:26,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.12:01
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

děkuji za ochotu vyplnit 15ti otázek týkajících se vyhledávání a výběru služeb!

Odpovědi respondentů

1. Co je pro tebe při vyhledávání služby důležité? (seřaď prosím, 1=nejdůležitější, 5=nejméně důležité)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Služba oceňena certifikátem, vyznamenáním atd. (typu „solárium roku“)3.9911.496
Názory/diskuze na službu na specializovaných webových stránkách, blozích atp.3.2911.471
Lehký přístup k informacím o službě z dostupných zdrojů (Zlaté stránky, Google, seznam.cz, časopisy atp.)2.8891.483
Doporučení vzdáleného známého (např.:„kamarád kamaráda“)3.2051.616
Doporučení blízkého známého, rodiny atd.1.6240.918

Graf

2. Pokud vyhledáváš informace o službách pomocí internetu, dáváš přednost:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Obecným zdrojům (centrum.cz, google, seznam.cz, atp.) 7059,83 %59,83 %  
Specializovaným internetovým stránkám, blogy, fóra, diskuze atp.4235,9 %35,9 %  
Specializovaným internetovým stránkám 21,71 %1,71 %  
Specializovaným internetovým stránkám, blogy, fora atp.21,71 %1,71 %  
Obecným zdrojům (centrum.cz, google, seznam.cz, atp) 10,85 %0,85 %  

Graf

3. Pokud využíváš internet k vyhledávání a výběru služeb, pro jaké nejčastěji? (3-5 příkladů)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
restaurace32,56 %2,56 %  
různé, podle potřeby10,85 %0,85 %  
nakup, servis10,85 %0,85 %  
zboží10,85 %0,85 %  
doprava10,85 %0,85 %  
nákup zboží (oblečení, elektronika, kosmetika)10,85 %0,85 %  
pobočky obchodů, nákup po internetu, kulturní akce10,85 %0,85 %  
kadernik, auto servis, 10,85 %0,85 %  
doprava, telekomunikace, konkurence10,85 %0,85 %  
on-line služba, web rozhraní, synchronizace10,85 %0,85 %  
ostatní odpovědi sport,zprávy,zdravotnictví,reklama
sport,zprávy,zdravotnictví,politika
specializovany prodej, oprava, vyhledavani lokalit
cestování, finanční služby, restaurace
restaurace, divadlo
google wikipedia slovnik.cz
elektronika, sport, knihy
nevim, podle aktualni potreby
cestovanie, ubytovacie sluzby, zarucny servis,
sport, kultura, cestovani
fitnes centra, kavarny, kultura, restaurace
servis, opravar, nahradni dily
google
všechny
nákupy, zpravodajství, informace
kino, nakup hardware, jizdenky a doprava
obleceni, obchodovani na burze, TV
doprava, zábava
nákup spotřebního zboží, cestování - hotely
restaurace, squash, bazen
cestování, bankovnictví
finance,akcie,restaurace
restaurace, fitness, knihovna
elektronika, pocasi, mapy
restaurace, bazén, úřad
finanční a telefonní služby, spotřební zboží
prakticky cokoliv vyjma toho co znám zpaměti
google, specializovane stranky a fora
autodoprava
nakup, prodej, IT
letenky, hotely, restaurace
nakup produktov
google, google a google :)
prodej oblečení, sportovní centra, kadeřnictví
doprava, zprávy-aktualni deni, cestování
www.google.com
ubytovani, cestovani, kosmetika (kadernik atd.)
restaurace, relax, opravy
knizky, elektronika
restaurace, tisk dokumentů, reality
maps, flights, public transporation, hotels
dovolena, sportovni centra (golf, posilovna..)
doprava, zájezdy, internetové připojení
google , seznam
Pronájem techniky, cestování, stravování
legislativa, jízdní řády, dovolená, mapy, počasí
nákup
zpravodajství, IT hardware, fora
dopravní spojení, mapy, restaurace
nákup,služby,informace, dovolená
zprávy
Jízdní řády,sportovní výsledky
doprava, cestování, kulturní akce
cestování (ubytování, doprava,...), kadeřnice, ...
kosmetika, posilovna, restaurace
kadernictvi
nákup zboží, kosmetické salony, telefonní čísla,
seznam, google, centrum
letenky,dovolena,leky,knihy, kadernictvi
nabízené kurzy, e-shopy, kulturní akce
opravy, doprava
lékař, cestovky
zařízení domácnosti, restaurace, knihy, doprava
elektronika,nábytek,datová spojení
telekomunikace
ubytovani,cestovani,opravy spotrebicu a sport.vyba
KONTAKTY, SPORT, PROGRAMY
restaurace, autobazary, nákupní centra
lekar, jazykova skola, kosmetika, sauna a relaxace
elektro
zboží, kynologie, medicína
doprava, obchody, restaurace
letenky, ubytovani, telefon, pronajem auta
doprava, nákup, vzdělání
hudební kluby, restaurace, divadla, oblečení
kadeřnictví, fitness, masáže
kontakt, predmet a rozsah činnosti
opravy,kulturní akce
treningy, studium, nakup knih, zamestnanie
pobytové zájezdy, ubytování, masáže,
všechno (sport, servis, cestování)
prodej elektroniky, výběr ubytování, předpověď poč
specializované prodejny, sportoviště, restaurace.
ubytovanie, cestovanie, vstupenky,
tisk, elektonika, servis, doprava, komunikace
restaurace, kadernictvi, lekar, koupe zbozi, hotel
doprava, vzdělání, zábava
taxi, pizza, pohostinctví
sporotvní využití, kultura, cestování
sport, restaurace, mhd
eshop, cestovani, remesla, sporeni,
google, seznam
zdravotnictvi (ruzni lekari)
elektronika, doprava, knihy
cestování, sport, hobby, IT
cestovní kanceláře,pedikuram, stěhováníúklidová sl
všechno možný
kino, elektronika, kultura.
internet, mobilní operítoři, když hledám práci
zábava-kluby,restaurace;ubytování;dopravní spojení
sport(joga, fitka,..), kina, jazykove kurzy
doprava, ubytování, řemeslné služby
kino, restaurace, koncerty, sport, letenky
informace o výrobku, ceně, výrobci
kino
10589,74 %89,74 % 

Graf

4. Když už službu nevyhledáváš, ale vybíráš, co je pro tebe nejdůležitější? (1=nejdůležitější, 5=nejméně důležité)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Předem jasně komunikovaná cena služby1.7010.774
Jednoduché objednání a využití služby (bez čekání apod.)1.8560.592
Možnost komunikace s poskytovatelem služby (zaslání dotazu, kontaktování přes telefon/skype atd.)2.4791.207
Osobní dobrá zkušenost1.4530.658
Očekávaný zážitek ze služby (dojem ze služby na základě reklamy, webových stránek atp.)2.8720.949
Doporučení tvého známého2.2050.984
Pozitivni reakce/zkušenost lidi na internetu, diskuzich, blozich2.7350.981
Prostředí poskytované služby3.0180.973

Graf

5. Představ si následující situaci: Přicestoval/a jsi do nového místa, v kterém na určitou dobu zůstaneš například z pracovních nebo studijních důvodů a ve kterém nemáš žádné blízké známé. Příští týden máš důležité setkání a tak chceš vypadat co nejlépe – rozhodneš se navštívit kadeřníka a třeba si i koupit něco nového na sebe. Jak bys normálně postupovala při vyhledávání a výběru toho pravého? (popiš 3 - 4 větami)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Na své základní webové stránce ( centrum cz ) bych zadala název místa a zároveň " kadeřnictví" a pak bych vybírala podle cen, popř. podle dojmu z webové stránky toho kterého kadeřnictví a vzdálenosti od místa pobytu

- osobní zkušenost - první seznámení se s okolím, procházka městem - telefonní seznam - místní seznam firem - dotazem místních lidí na dioporučení - vyhledat na internetu

- při procházce městem si budu všímat obchodů+kadeřnictví - určitě mě některé z nich zaujmou - možná si půjdu dát kávu do 2-3kaváren a zeptám se na zkušenosti místních /třeba bude obsluha příjemná/ :-) - při nakupování oblečení se zeptám např. prodavačky, jaké má zkušenosti s kadeřnicemi ve městě

- zeptal bych se na doporuceni nekoho okolo - nemam-li zadne blizke zname, tak napr. spolubydliciho, souseda, recepcni apod. - na internetu bych toto doporuceni konfrotntoval s konkurenci - zda je vubec online kadernictvi vedene, jake informace poskytuje - podle vysledku hledani jeste nelze usuzovat na rozhodnuti - zalezelo by na situaci (napr. pokud je sice na webu uvedene, ale je drahe a daleko, sel bych jinam... apod.)

1.najdu si na internetu kadeřníka v okolí bydliště, prohlédnu si stránky co nábízí 2. na internetu si najdu co se kde prodává, za kolik a jestli si to tam mohu dojít vyzkoušet. 3. porovnám několik obchodů a kadeřníků a vyberu si

1) zeptám se v hotelu na doporučení 2) ověřím na internetu kvalitu, cenu atd. 3) zajdu se do příslušného obchodu podívat 4) přesvědčím mse , že nic nepotřebuju neboť již stejně vypadám skvěle :-)

Co se týče kadeřníka, zeptám se, kam jít, na oblečení se prostě půjdu podívat.

Dal bych na doporučení v v hotelu a domluvil na patřičnou hodinu taxi, které by mě odvezlo a přivezlo. Pokud bych přijel rekreačně, nepředpokládám, že budu muset vypada nejlépe a pro setkání s kamarády bych použil své vlastní oblečení.

dle doporuceni znameho,pripadne kolegy/spolupracovnika/obch.partnera

dotaz na lidi v mém okolí, internet

google --- vyhledal bych kadeřníky v daném městě a podle nabídky na internetu bych se u nějakého objednal, koupit něco nového na sebe - opět bych vygooglil možnosti nakupování

Google a mapy najdu nejblizsi

Google search a identifikacia specializovanych webov, diskusii. Identifikacia najlepsich moznosti. Overenie vyberu u domacich obyvatelov, ziskanie ich nazoru, skusenosti.

Google, najít diskusi ohledně kadeřníků v dané oblasti, jít za recepčním hotelu (nebo za někým u koho bydlím) a optat se na reference a rady + přímo konkrétního nalezeného kadeřníka.

google, opytat sa studentov, kolegov, sam sa prejst po meste a rozhodnut sa... zalezi, o co by slo...

Google.

Googlil bych, až by se mi od klávesnice prášilo. Pak bych si stanovil "tourplan", podle kterého bych navštívil jednotlivé poskytovatele. Po cestě bych se doptával místních na podrobnosti.

hledala bych na webech, volila podle osobního pocitu ze stránek a také hodnotila dostupnost služby podle místa kde se nacházím

I would use google to find shopping centre; or a place where there is a large offer in respect to finding clothes. I would not look for any specific shop and I would not buy it without any fitting. I would not try to find any hair dresser by using the internet. Hair dressers are everywhere. I think using the internet for searching a hair dresser would result in only finding the top (expensive) ones. I would ask a neighbour or any person on the street to name me a hair dresser.

Info o kadeřníkovi bych hledala na netu, oblečení bych zašla koupit rovnou do obchodu...

Internet bych nepoužila. Vyrazila bych do centra města, případně blízkého okolí.

Internet, Lonely Planet

internet, vsechny informace bych hledala v google.com, pripadne diskusne fora, prip. chat s kamarady jestli neco neznaj

Jsem humusak, takze tohle nikdy neresim...

Kadernika by som hladala cez internet asi cez google, pozrela si jednotlive stranky a asi aj nejake odporucania, ci "znamost" kadernika

Kadernika si najdu na internetu. Najdu si i kde je mistni nakupni centrum a tam si koupim neco na sebe

kombinace internetu a zeptani se nejakeho cloveka z daneho mista.

Kontaktování známých, kteří na podobném místě byli, vyhledání kadeřnictví přes internet, porovnání cen a vzhledu stránek.

Koupím si mapu města. Podívám se na internetu po službách, které chci využít či po pobočkách mě známých obchodů v daném městě. Projdu široké okolí a seznámím se s prostředím.

na internetu najdu salon v okoli bydliste, dle internetovych stranek a nabidky salonu se rozhodnu pro ten kam pujdu

Na internetu vyhledání podle místa, dále kontakt od známých

Na kadeřníkovi nezáleží - nevím, jak na základě předchozího výběru ovlivnit výsledek. Pokud jde o oblečení, zjistil bych si, kde je největší nákupní centrum a to navštívil jako první, v případě neúspěchu se zeptal na další pobočky v jednom z obchodů.

Na vyhledávači bych zadala heslo "kadeřník" a hledala podle internetových stránek. Pokud bych ale ve městě někoho znala a měla na něj kontakt, zeptala bych se jeho, co by mi poradil..

Najdu nejake obchodni centrum, bud vyhledam uz znamy retezec (obleceni), nebo se snazim chvili pozorovat (sluzby). Pokud nejsem schopnen nic vypozorovat, volim u sluzby podle prostredi a dojmu z prodavajiciho. Pokud mam mimodek pristup k internetu,vyuziji toho, ale jen z tohoto duvodu pristup k internetu nehledam.

Najdu si nejblizsi obchody v okoli, kouknu na ceny a pripadne reference na webu ci znamych

Najdu službu na internetu, zavolám, popř. objednám, ....

Najskôr by som navštívila nejake nákupno-zábavné centrum ako je Aupark, Polus, kde sa určite spomínané služby poskytujú - info cez google, resp. portaly ako "Kam do mesta". Inak už cestou do hotela človek registruje okolité prostredie a všíma si obchody na ulici.

Našla bych nejbližší obchodní centrum, kde bych si pořídila něco na sebe a ostré nůžky. Kadeřníka totiž nenavštěvuji ani doma a stříhám se zásadně sama. Při výběru nůžek bych zašla do domácích potřeb, protože nůžky z papírnictví často korodují.

Navštívím relaxační centrum, půjdu si zasportovat. Dobře se vyspím. Pokud objevím něco pěkného na sebe, tak si to koupím. Na místo setkání příjdu s časovým předstihem a objednám si něco zajímavého k pití.

Navštívím relaxační masáž,půjdu si zaplavat nebo jinak zasportovat. Dobře se vyspím a pokud uvidím něco pěkného na sebe tak si to koupím.Na setkání přijdu s předstihem a objednám si něco dobrého k pití.

Něco na sebe bych si koupil v největším nákupním centru, kadeřníka bych vyhledal seznamem nebo googlem.

Nechal bych si neco doporucit. Pokud by zadny znamy v dane lokalite nic neznal, tak vyhledani pres google.

Nechám si doporučit od lidí z okolí (nejspíš nepoužiji internet)

necham si pordit od kohokoli co nove poznam kdo us tam dele bydly....

nejbližší obchodní centrum - tam je vše

Nejprve bych si vyhledal nejbližšího kadeřníka, který má rozumné ceny a pěkné fotky na stránkách. Samozřejmě reakce stálých zákazníků na stránce jsou pozitivní. Následně bych se podíval na internetové stránky většího nákupního centra a orientoval bych se podle obchodů (značek), které tam prodávají.

Nejprve obhlédnu okolí, když nic nenajdu obrátím se na známé co mám v té oblasti a když nic, tak nakonec kouknu na internet.

Nejprve zkusim vyhledat sluzbu na internetu - klasicky google a uvidim, co vypadne za odkazy. Podle toho, jak se mi budou zdat stranky seriozni a podle ceny sluzby vyberu nekolik. Zkusila bych taky vyhledavat rady na urcitych diskusnich forech, napriklad na diskusnim foru univerzity. A popripade napsat dotaz na forum.

optam se lidi ve skole/v praci, rozhlednu se po okoli, na internetu si najdu nelbizsi obchodni centrum

Pokud mám nějaké kontkatky, zeptal bych se těchto lidí (např s kým jsem komunikoval ohledně ubytování). Pověděli by mi kam mám zajít a kolik to cca kadeřník stojí. Info bych v případě potřeby ověřil na internetu.

poptala bych se lidi (v hotelu, v praci,.ve skole..), prip. se podivala na net, co se doporucuje cizincum. Pri chuzi po meste bych se divala kolem sebe a zjistovala cenik sluzeb. Na koupeni obleceni bych take urcite navstivila nejaky obchodni dum.

poptat se napr. v recepci hotelu, najit na netu nejblizsi poskytovatele a porovnani ceny, osobni navsteva provozovny

požádám nějákého nového známého (spolužačky, kolegyně, nebo jakékoli jiné paní, s kterou se dostanu do kontaktu) o radu. Teprve jako druhou možnost budu vyhledávat na internetu

Pravděpodobně bych se snažil zjistit na internetu, kde se dají v dané lokalitě sehnat moje oblíbené značky oblečení, provozovny mě známé sítě kadeřnictví.

prejdem centrum - obchodne, so sluzbami a pod, aby som ziskala prehlad. potom v danej lokalite pomocou internetu vyhladam (najlepsie renomovanych) poskytovatelov sluzby. u materialnych veci je to jednoduchsie,tam sa spolahnem na priamy kontakt se zbozim, u sluzieb stavim na meno a reakcie uzivatelov netu, porovnavacie testy a pod.

Pres google najdu nejbizsi poskytovatele (obchody, kaderniky) nasledne se zaptam spolubydlicich/spolupracovniku, na recepci v hotelu nebo nahodne (u kadernika na obchody, v obchode na kadernika). Vyberu nejlepsi variantu a jdu nakupovat..

prisposobila by som oblecenie situacii a prostrediu, kde sa bude pohovor konat

Pro oblečení bych šla do nějakého super-hypermarketu. Kadeřníka bych volila podle interiéru a upravenosti kadeřnice.

prohlédnu si průvodce, najdu si na internetu (google)

Projdu se po městě, podívám se kolik kde stojí kadeřník (nápis ve výloze) a jak to kde vypadá. Další den si pak zajdu někam, kde se mi to nejvíc zdálo. Pro oblečení bych si prošel několik shopů a vybral si, co potřebuju.

Prošel bych se po okolí a prohlížel vitríny kadeřnictví. Oblečení bych hledal na internetu.

pujdu do mesta obejdu centrum a z nekolika mist ktera potkam a v nichz se informuji si pote vyberu.

Reference znamych nebo na hotelu. Nahodna cesta do mesta, dotazy kolemjdoucim. Internet.

Sadnem na net a skusim nieco vyhladat, popripade sa niekoho opytat

Sel bych do centra do nejvetsiho nakupniho centra. Na kadernika reference urcite na internetu hledat nebudu. Znacky obleceni pouzivam globalni, tj. vsude plus minus stejna nabidka

Sla bych do city centra, nakoupila a kadernictvi si vybrala podle designu studia a privetivosti pracovniku

Snažil bych se získat doporučení místně znalých občanů a dal na jejich doporučení a jejich osobní zkušenost.

Šel bych se podívat do nákupního centra. Zkusil bych vyhledávač typu seznam.cz. Prostě bych šel po ulici, dokud bych na někoho nenarazil.

Šla bych se projít do města, oblečení koupila v obchodě, který se mi líbí a nabízí mnou požadované zboží, kadeřnický salon taktéž - pokud je příjemné prostředí a mají volno.

Tak to fakt nevím :-) Asi bych zašel do nějakýho nákupního centra a tam se porozhlédl, nebo si dal nějaký google search ale pokud by to bylo v ne-anglicky mluvící zemi, pak bych stejně měl problém s přesným porozuměním.

v tomto pripade by som to nechala na svoj dobry odhad ludi a kadernictvo si vybrala na zaklade interieru a ludi, ktori tam robia. pri spravnom vysvetleni by to pochopili

Ve vyhledávači na internetu si najdu typ služby, který potřebuji, podívám se na jejich stránky a na úroveň jakou mají (služby i stránky), podívám se také, které služby nejsou daleko a mají dobré ceny. Pak se půjdu podívat, zda to co je uvedené na internetu odpovídá realitě, popř. si před tím některé informace ověřím po telefonu.

Vyhledala bych na internetu informace na bídky služeb v tomto městě, prošla se po městě a osobně několik navštívila.

Vyhledám si ho na internetu, zeptám se známých

Vyhledám si na internetu nabídky. Porovnám ceny a nabízené služby. A pak osobně navštívím několik míst, ze kterých si vyberu.

vyhledání kadeřníka pomocí google maps v okolí hotelu, rezervace kadeřníka telefonem, cesta mhd do komerční zóny v centru a nákup vhodného oblečení (naslepo)

vyhledavani na internetu: rating, diskuze...

Vypravila bych se do vhodného prostředí, abych okoukla "co se nosí" a podle toho bych se zařídila. Tzn. když bych zjistila, že se nosí oblek a kravata, vypravila bych se do obchodu a koupila si oblek a kravatu. Když bych zjistila, že jsou nepřípustné červené melíry, nechala bych se obarvit nahnědo atd.:-)

Vzhľadom na to, že už mám nejaké predstavy, využil by som služby tých, ktorý by mi padli do cesty, ak by boli podľa mojej predstavy.

www.google.com - zadám místo, název služby, kliknu na search....

Zacal bych na googlu abych se orientoval v seznamu relevantnich obchodu a jejich lokalit. Vybral bych povedome nebo zajimave-znejici obchody a podival se na jejich webove stranky. Podle jejich nabidky a cen bych se rozhodl ktere navstivit, a pripadne si na miste nechal poradit kdyby nemeli to co hledam.

zadam do vyhledavace nakupni centrum s kosmetickym salonem a vyberu takove, ktere mi cenou i lokalitou vyhovuje nejvic

Zajdu si prohlédnou centrum města/okolí ubytování a při té příležitosti se porozhlédnu po službách, které bych mohl v budoucnu využít (lékárna, obchody, kadeřník, prádelna, atd.) Pokud nenajdu, následuje Google.

zavolám známýmu v tom městě jestli mi může někoho doporučit a zajdu tam s ním.

Zeptal bych se místních;prošel bych obchody;

Zeptala bych se kolegů (jiných studentů), zda mi mohou doporučit nějakého kadeřníka. Koukla bych na webové stránky doporučených kadeřnictví. Ohledně oblečení bych se koukla na net, kde je nějaká třída s mnoha obchody a vyrazila bych tam.

Zeptala bych se kolegy, spolužáka na obecný přehled situace a jakékoli tipy. Kadeřníka bych si ověřila na internetu. V případě oblečení bych pravděpodobně našla nejbližší mall nebo shopping street.

zeptala se na doporuceni znameho / hostitele

Zeptam se mistnich na doporuceni, kam jit. Zeptam se na recepci hotelu. Jdu online a najdu si obchody, sluzby. Pri prohlidce mesta si vsimam specializovanych obchodu.

Zeptám se sousedky ve vedlejším bytě, taky bych se podivala do googlu jake jsou v tom miste kadernictvi, kdyz tam nikoho neznam, tak bych se podival na preference.

Zeptam se spolubydlici, kolegu nebo souseda.

zjistil co se dá z iternetu předem, našel centrum města, prošel zakladní ulice a lavní třídy, posbíral informační materiály, pro výše dvě uvedene služby (kadeřník a oděvy) našel nějaky dobrý shopping mall... ;)

6. Pokud se dělíš o své zážitky ze služeb, s kým a jak tak činíš? (např. poděkuješ kuchaři, napíšeš děkovný email, napíše na blog/facebook, doporučíš službu známým atp.)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

- doporučím službu rodině, známým - uctivé jednání s obsluhou, poskytovatelem služby (pokud se tak chovají i ke mně), aneb úsměv a pochvala (vlídné slovo) vždy potěší

- známým osobní či telef. podání svých zkušeností, doporučení či nedoporučení - reaguji osobně bezprostředně, poděkuji či podám výtku - děkovný e-mail

Aby se tak stalo musí mě opravdu něco zaujmout a maximálně to sdělím někomu ústně.

aktivně se nedělím o své zážitky, jen pokud se někdo zeptá

Áno, rada pozdravím v reštaurácii cez čašníka kuchára, ak bolo jedlo výnimočné. S každou dobrou skúsenosťou sa delím so známymi a odporúčam na facebook.com, osobnom stretnutí, resp. mailami. Naposledy sme s kamarátmi napr. obdarovali majiteľsku horskej chaty v Tatrách burčákom, pretože sa nám tam veľmi páčilo :)

blog nebo krátké zápisky na facebooku nebo twitteru bohužel často hodnotím spíše negativní zážitky než pokaždé chválit dobře odvedenou službu...na druhé straně pokud jsem u nějaké firmy spokojený, jsem k ní loajální a dávám to svým známým najevo

Blog, facebook, doporučení mailem, pozvání

Buď dám větší dýžko (když jsem spokojená) nebo se připojím do diskuze týkající se oné služby a onoho poskytovatele.

Dam feedback dotycnej osobe (kuchar, kadernicka), doporucim znamym, pripadne FB status.

dekovny e-mail, doporuceni znamemu

dekovny email

Děkovný email jsem napsala na policii, jinak doporučuji službu známým.

děkovný mail blog

dekuji kuchari, pisu na facebook

Doporuceni na bazi osobni komunikace

doporuceni znamym a kamaradum

doporucim sluzbu zmámym, podakujem kuchárovi, opakovane vyuzijem sluzbu

doporucim sluzbu znamain a kamaradum o kterich vim ze ji oceni

doporucim sluzbu znamym

doporucim svym kamaradum

doporucim znamym

doporucim znamym

Doporucim znamym

doporucim znamym

doporucim znamym

Doporucim znamym, osobne podekuji kuchari....

doporucim znamym, podekuji poskytovateli

doporucim známým, sama od sebe bych nejspis na blog nepsala - jedine, ze bych nahodne na internetu narazila na nekoho, kdo potrebuje radu a sama mela se sluzbou vynikajici zkusenost

doporucujem znamym, popripade na nejakom fore (kde sa prebera podobny topic) odporucam

doporučím v budoucnu se k ní vrátím

Doporučím osobně dalším lidem, chválím na místě nebo e-mailem.

doporučím službu známemu

Doporučím službu známým

Doporučím službu známým

Doporučím službu známým

Doporučím službu známým

doporučím službu známým

doporučím službu známým

doporučím službu známým

Doporučím službu známým a pochválím přímo u poskytovatele

Doporučím službu známým a pokud je opravdu dobrá napíšu na facebook

Doporučím službu známým.

doporučím známým

doporučím známým

doporučím známým a kamarádům

doporučím známým, poděkuji oblsuze

Doporučím, když na to přijde řeč.

doporučuju známým a když se mě někdo zeptá tak referuju. Status na gtalku, když je to fakt super

facebook, doporučení známým

I would only recommend services to good friends or family members when they are of outstanding quality. I never publicly recommended a service or product.

Malokdy mam spetnou vazbu primo s firmou ktera sluzbu poskytla, pokud poskytovani sluzby samotne neobsahovalo osobni kontakt. Rad se o zazitky delim s prateli a znamimi pres facebook atd. Kompliment cisnikovi je casty, kompliment kuchari jen vyjmecne.

maximálně doporučím známém (víc nic)

maximalne se o sve zazitky podelim ustne

na blog a FB, doporucim sluzbu

najcastejsie doporucim sluzbu znamym

napisem referenci na stranku a do diskuze

napisu do hodnoticich sluzeb, pripadne pokud maji treba i nejakou stranku na socialnich sitich.

napisu nadrizenemu v pripade velke spokojenosti

napíšu na facebook, doporučím službu známým

Navštívím místo opět se známými nebo jim ho doporučím.

ne nikam nepíšu.

Nebudu nic psát přes internet. Vyřeším ústně - doporučím známým, ...

Nejdřív se o tom bavím s kamarády, tedy když vím, že se o službu zajímají nebo se ji chystají využít. Když jsem se službou velice spokojená, napíšu i email, že moc děkuji.:-)

o zazitky se delim s rodinou, kolegy v práci, ve škole v případě hodně silného zážitku napíši na fb

Občas doporučím službu známým, někdy i přes fb..

občas známým, párkrát napíšu děkovný mail

Osobne pochvalim, doporucim znamym, mel jsem i nutkani napsat dekovny mail, ale zatim se tak nikdy nestalo.

osobně, podělím se se známými

Osobní poděkování, případně vkaz do veřejného fóra na internetu

podakujem personalu a popripade poviem o tej sluzbe znamym

podakujem sa priamo tej osobe zodpovednej za sluzbu (resp. jej vyjadrim svoju nespokojnost), urcite svoju skusenost sirim dalek - pozitivnu, ako aj negativnu. este v ten den to rozpoviem rodine, prip. znamym, neskor aj do internetovych diskusi, prip. na FB.

podekovani servirce, doporuceni znamym

podekovani za sluzbu na miste, nekdy facebook status, odporuceni znamym

Poděkuji a ocením kvalitu služby obsluhujícímu personálu.

Poděkuji a ocením službu obsluhujícímu oersonálu a doporučím službu svým známým.

poděkuji konktrétní osobě, doporučím přátelům, případně napíši na facebook, všeborec atd

podekuji kuchari, doporucim znamym.

poděkuji kuchaři, napíše na blog/facebook, doporučíš službu známým...

poděkuji poskytovateli služeb (číšníkovi, kadeřnici ..) a rozhodně doporučím známým, často dám info i na facebook, někdy dávám kladný příspěvek do diskusního fóra

poděkuji v místě a doporučím známým

Poděkuji vrchnímu,obsluhujícímu a doporučím známým

poděkuji za sluzbu, sdilim info s kamarady, kdyz prijde rec na podobne tema

podekuji, doporucim

poděkuji, doporučím službu

podekuji, pochvalim na miste ustne - a pak doporucim znamym, pribuznym a spolupracovnikum (mailem, telefonicky, ustne)

podekuju poskytovali sluzeb pokud s nim osobne mluvis. Doporucim sluzbu rodine, znamym

poděkuju tomu, kdo službu poskytl (je-li to možné) doporučím službu známým

podla situácie

Pokud jde o něco, co běžně lidé obtížněji hledají, př. cenově výhodná ale šikovná kadeřnice, podělím se o svou zkušenost s kamarády, ale ne nutně. Na facebook spíš napíšu, když něco hledám.

Pokud je sluzba dobra, tak celkem s nadsenim doporucuji znamym.

Pokud je to důležité a jedinečné, vždy děkuji poskytovateli služby (tedy např. kuchař) a tuto službu doporučuji z 90% verbálně, z 5% mailem a 0.5% facebookem, zbytek zapomenu ;).

Pokud se mě někdo nezeptá, tak se o pozitivní zkušenosti nedelím.

Poradim danou spolecnost znamym, pratelum, rodine. Nepisi zadne dekovne emaily :-)

Pouze pokud je zážitek buď velice příjemný nebo velice nepříjemný. Potom bych mohla zážitek buď říct mým známým nebo napsat na blog. Naopak v žádném případě bych neposílala děkovné maily nebo děkovala kuchaři (pokud s nimi nechci navázat dlouhodobé vztahy).

pouze ustne

pouze ustne znamym

pouze v okruhu svych znamych

Povím známým (zejména pokud jsem NESPOKOJEN) a doporučuju, aby šli jinam :), o pozitivní zážitky se nedělím - považuju je za standard (ikdyž je jich čím dál tím méně)

Pozitivní i negativní zkušenosti sdělím personálu a podělím se o zkušenosti (většinou ústně, méně e-mailem) se svými známými (při extrémech, tedy mimořádné spokojenosti či nespokojenosti).

prime podekovani/vysloveni spokojenosti, doporucim blizkemu okoli.

Přátelé, rodina.

Přímo poděkuji těm, kteří službu provozují. Případně se zmíním, kolegům kamarádům, v rodině....

Řeknu o ní kamarádům.

řeknu svým známým, pochvalný e-mail

Řeknu to známým. Doporučím na diskusi k podobnému tématu.

S kamarady, rodinou.

se spolupracovníky a dobrými známými - ve volné rozpravě

spomeniem to v nejakej diskusii, co sa tyka kucharov-ano aj osobne podakujem :)

status na facebooku občas, poděkování poskytovateli často, děkovný email výjimečně

Své zážitky ze služeb většinou na internet nevystavuji, maximálně službu doporučím známým.

ústně známým

Vyprávím o tom kamarádům, občas napíšu na blog či do knihy přání a stížností (jak elektronickou tak fyzickou)

Vyprávím přátelům.

word of mouth

záleží na míře spokojenosti :-) pokud jsem hodně spokojený, poděkuji kuchaři, pokud jsem ještě více, napíšu děkovný email vedoucímu. v obou případech doporučuji známým. u negativních ne osobně, ale emailem a jenom v závažné situaci (extrémní průser), negativní reference ano

Záleží s kým se o čém bavím a při jaké příležitosti. Když mě něco hodně zaujme (nebo naopak mám výrazně špatnou zkušenost), klidně se o to podílím s neznámím (když třeba vidím, že chce využívat stejnou službu nebo kupuje stejné zboží).

známí, event. facebooku či gmail (většinou u silně negativních dojmů), blog nemám

7. Pokud bys mohl/a dostat slevu, ušetřit peníze/získat bonus/dárek za krátké anonymní sdělení svých dojmů, využil/a bys ho?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6656,41 %56,41 %  
nevím3933,33 %33,33 %  
ne1210,26 %10,26 %  

Graf

8. Pokud jsi spokojený/á se službou, kterou jsi obdržel/a (např. dobrá kadeřnice, fajn restaurace, dobrý tlumočník) vybereš si ji příště znovu?“

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, bez výhrad4135,04 %35,04 %  
Ano, i když cena za službu byla vyšší, než jsem původně očekával/a.2723,08 %23,08 %  
Porozhlédnu se, jestli není ještě lepší služba (např. na internetu, na letáku, co jsem viděl/a v MHD atp.)2622,22 %22,22 %  
Zeptám se nejdřív kamarádů/kamarádek, s kým mají jakou zkušenost oni/ony1613,68 %13,68 %  
Je mi to jedno a půjdu tam, kde se mi to bude hodit časově/místně65,13 %5,13 %  
Vrátím se k předchozímu poskytovateli služby, abych mohl/a porovnat jejich služby10,85 %0,85 %  

Graf

9. Využil/a byste služby „doporučte (známému) a získejte“ (pro tebe zajímavou slevu, bonus, dárek)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6252,99 %52,99 %  
ano5547,01 %47,01 %  

Graf

10. Rozhoduješ se jinak, při jednorázových službách (např.: malíř, stěhováci) a opakovaných (např.: kadeřnice, restaurace)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 11, Neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne7463,25 %63,25 %  
Ano4336,75 %36,75 %  

Graf

11. V jakém smyslu se rozhoduješ jinak? Jaké jsou hlavní rozdíly v tvém rozhodování?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

u opakovaných služeb je je důležitější kvalita, cena ia rychlá dostupnost, u jednorázových mám jiná kriteria .Záleží na konkretní službě

- mám ráda změnu, - u jednorázové služby může rozhodnout čas, cena - u opakovaných služeb preferuji pěkné prostředí, milý personál, pohodu...

???wtf

cena sluzby, frekvence vyuzivani a trvani ucinku / je rozdil jestli vyuzivam sluzbu jako je kadernice nebo rekonstruuji byt

cena vs.kvalita, zalezi na sluzbe, kterou pozaduji

cena, kvalita, dostupnost

čas strávený rozhodováním

Dělnické práce vždy využívám na doporučení známého, nebo ze zkušeností vlastní rodiny. Restauraci , případně další služby - pedikura, kadeřnice střídám častěji a mohu si dovolit i vyzkoušet stále nové služby.

doporuceni od okoli, mapovani konkurence (pri nákladnejsich sluzbach-stehovani/malir obvolam vice spolecnosti, coz v pripade kadernika/restaurace nedelam)

hlavne z hladiska ceny za sluzbu

jednorázové si déle rozmýšlím, porovnávám mnohem více nabídek

jednorazovou (drazsi) vice analyzuji

kdyz je to jenom jednou, tak nad tim vybiranim nebudu travit tolik casu.

Když je služba jednorázová, tak je to spíš risk. U opakované služby mám předchozí zkušenosti

Loajalita nejhraje takovou roli v jednorazeve akci

malíř stěhovák - připlátím si radeji více pro lepší jméno, na doporučení. kaderník anebo restauraci zkusim, pripadne uz tam nikdy nevlezu

O něčem, co potřebuju pořád, se nerozhoduji dlouho. Jendorázové služby promýšlím důkladněji.

opakované hodnotím průběžně (z rozhovoru se známými nebo když narazím na zajímavou diskusi, tak porovnávám level) před stěhováním udělám průzkum a pak to hodím za hlavu

Pokiaľ ide o jednorázovú drahšiu službu, snažím sa najprv vyhľadať čo najviac ponúk a vybrať si najvýhodnejšiu. Ak ide o bežnú službu ako je stravovanie, kino, nákupy je mi to viac menej jedno, dokonca rada vyskúšam niečo nové, na čo narazím ako na prvé.

pokud se jedná o dražší službu, tedy spíše jednorázovou, zabývám se více cenou a kvalitou

pokud se jedna o sluzby, ktere muzu sama posoudit (jako restaurace, kadernik), ridim se svym dojmem. U stehovani ci maliru atp. nemam moc osobnich zkusenosti, proto se optam znamych, kteri s tim jiz nejaky zkusenosti maji.

Pri jednorazových sa snažím vopred nájsť najvýhodnejšieho, kdežto u opakovaných sa spolieham na osobnú skúsenosť.

pri jednorazovych zasadnich s dlouhodobym charakterem pecliveji

pri opakovanych vybiram dele

Při jednorázových dám na radu přátel a doporučení, při opakovaných (když člověk zjistí co kde a jak dělají) už je možnost výběru dle okolností a možností.

Při jednorázových jednám impulzivně, kdežto při opakovaných se snažím najít si trvalejší vztah k poskytovateli.

při opakovaných vycházím z předchozích zkušeností

rozhodovani o dlouhodobejsi sluzbe, a obvykle take drazsi, mi zabere vice casu a snazim se najit sluzbu, se kterou budu opravdu spokojena, a nevadi mi, kdyz ti stravim urcity cas. Pokud bych napriklad vybirala kde si necham spravit boty, tak bych asi rozhodovala v co nejkratsim case, dle dostupnosti v mista bydliste, atd nez podle zjistovani kvality sluzby.

Rozhodující je komunikace s poskytovatele služby a vyhovění mojim požadavkům.

Rozhodující je komunikace s poskytovatelem služby a vyhovění mým požadavkům.

Stěhováka na internetu najdu kdekoliv, dobrou kadeřnici, které věřím, jen tak ne googlu nenajdu. Jednorázové služby pro mě nejsou tak důležité.

u dlouhodobé služby mi záleží na vztahu zákazník - prodejce. Je fajn, když si s kadeřníkem můžu popovídat třeba aji když se náhodně potkáme v hospodě nebo když mi prodejce kol nabídne společnou vyjížďku na základě toho, že máme jen společné zájmy... Po určité době člověk dokáže tolerovat menší nedostatky ve službě nebo i vyšší cenu, než nabízí konkurence. Podle mě je loajalita velice důležitá a nedoceňovaná vlastnost spotřebitele.

U jednorázových (pokud je to důležité) si dám více záležet. Pravidelné jsou obvykle v místě bydliště, nebo podél cestyy dojíždění.

U jednorazovych sluzeb se o sluzbe moc nezamyslim po sleze a vypustim ji z hlavy. U opakovanych sluzeb vic sluzbu hodnotim abych se rozhodl jestli ji budu nadale vyuzivat.

U jednorázových služeb důkladněji porovnávám jednotlivé možnosti.

U jednorázových služeb hledám třeba i na internetu, pokud moji známí nikoho nedoporučí.

U opakovaných mám více zkušeností, stejně jako mé okolí. Někdy opakuji úspěšnou návštěvu, jindy zkouším i nová místa atd. U jednorázovek dám na nejlepší doporučení a tiše doufám.

u opakovanych sluzeb oceňuji spolehlivost, zabehanost a bezproblemovost. U jednorazovych se ridim okamzitou situaci a osvedcenosti dle rady nekoho, kdo to prave ted pouzil a byl spokojeny.

většinou už zapomenu spojení na jednorázovou službu a musím ji znuvu vyhledat

více to promášlím

zalezi na nakladnosti dane sluzby (nelezeni dobreho malire obetuji vice casu a budu trvat na kvalitni a asi i drazsi sluzbe nez pri vyberu restaurace na obed)

zalezi sluzba od sluzby - napr. kadernika nemenim, protoze jsem spokojen s kvalitou sluzby i cenou, byt lokalita neni nejlepsi; restaurace mam zase naopak tendenci stridat podle nalady, e-shopy spise podle ceny

Záleží spíše na závažnosti než jestli je to něco opakující se, ale platí, že tam, kde jsem spokojen, tam se budu vracet (často si v dané restauraci objednávám to samé apod.)

12. Kolik lidí žije v oblasti ve které nejčastěji využíváš služby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 milion a víc7866,67 %66,67 %  
300 000 - 1 milion1512,82 %12,82 %  
10 000 - 49 00086,84 %6,84 %  
ne43,42 %3,42 %  
100 000 - 299 00043,42 %3,42 %  
50 000 - 99 00043,42 %3,42 %  
ano21,71 %1,71 %  
Méně, než 10 00021,71 %1,71 %  

Graf

13. Do jaké věkové skupiny by si se zařadil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-267160,68 %60,68 %  
41-591916,24 %16,24 %  
26-401815,38 %15,38 %  
12-1854,27 %4,27 %  
60+43,42 %3,42 %  

Graf

14. Do jaké příjmové skupiny by jsi se zařadil/a? (kč/měsíc)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0-9 0002622,81 %22,22 %  
15 001-26 0002622,81 %22,22 %  
9 001-15 0001815,79 %15,38 %  
Nepřeji si odpovídat1311,4 %11,11 %  
26 001-35 00087,02 %6,84 %  
35 001-45 00076,14 %5,98 %  
45 001-55 00054,39 %4,27 %  
55 001 a více54,39 %4,27 %  
0-900043,51 %3,42 %  
15001-2600010,88 %0,85 %  
9001-1500010,88 %0,85 %  

Graf

15. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž6456,64 %54,7 %  
Žena4943,36 %41,88 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Co je pro tebe při vyhledávání služby důležité? (seřaď prosím, 1=nejdůležitější, 5=nejméně důležité)

  • odpověď Doporučení blízkého známého, rodiny atd.=1:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lehký přístup k informacím o službě z dostupných zdrojů (Zlaté stránky, Google, seznam.cz, časopisy atp.)=2 na otázku 1. Co je pro tebe při vyhledávání služby důležité? (seřaď prosím, 1=nejdůležitější, 5=nejméně důležité)

2. Pokud vyhledáváš informace o službách pomocí internetu, dáváš přednost:

  • odpověď Obecným zdrojům (centrum.cz, google, seznam.cz, atp.) :
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Názory/diskuze na službu na specializovaných webových stránkách, blozích atp.=5 na otázku 1. Co je pro tebe při vyhledávání služby důležité? (seřaď prosím, 1=nejdůležitější, 5=nejméně důležité)

9. Využil/a byste služby „doporučte (známému) a získejte“ (pro tebe zajímavou slevu, bonus, dárek)

  • odpověď ne:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 7. Pokud bys mohl/a dostat slevu, ušetřit peníze/získat bonus/dárek za krátké anonymní sdělení svých dojmů, využil/a bys ho?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Co je pro tebe při vyhledávání služby důležité? (seřaď prosím, 1=nejdůležitější, 5=nejméně důležité)

2. Pokud vyhledáváš informace o službách pomocí internetu, dáváš přednost:

4. Když už službu nevyhledáváš, ale vybíráš, co je pro tebe nejdůležitější? (1=nejdůležitější, 5=nejméně důležité)

7. Pokud bys mohl/a dostat slevu, ušetřit peníze/získat bonus/dárek za krátké anonymní sdělení svých dojmů, využil/a bys ho?

8. Pokud jsi spokojený/á se službou, kterou jsi obdržel/a (např. dobrá kadeřnice, fajn restaurace, dobrý tlumočník) vybereš si ji příště znovu?“

9. Využil/a byste služby „doporučte (známému) a získejte“ (pro tebe zajímavou slevu, bonus, dárek)

10. Rozhoduješ se jinak, při jednorázových službách (např.: malíř, stěhováci) a opakovaných (např.: kadeřnice, restaurace)

12. Kolik lidí žije v oblasti ve které nejčastěji využíváš služby?

13. Do jaké věkové skupiny by si se zařadil/a?

14. Do jaké příjmové skupiny by jsi se zařadil/a? (kč/měsíc)

15. Pohlaví:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Co je pro tebe při vyhledávání služby důležité? (seřaď prosím, 1=nejdůležitější, 5=nejméně důležité)

2. Pokud vyhledáváš informace o službách pomocí internetu, dáváš přednost:

4. Když už službu nevyhledáváš, ale vybíráš, co je pro tebe nejdůležitější? (1=nejdůležitější, 5=nejméně důležité)

7. Pokud bys mohl/a dostat slevu, ušetřit peníze/získat bonus/dárek za krátké anonymní sdělení svých dojmů, využil/a bys ho?

8. Pokud jsi spokojený/á se službou, kterou jsi obdržel/a (např. dobrá kadeřnice, fajn restaurace, dobrý tlumočník) vybereš si ji příště znovu?“

9. Využil/a byste služby „doporučte (známému) a získejte“ (pro tebe zajímavou slevu, bonus, dárek)

10. Rozhoduješ se jinak, při jednorázových službách (např.: malíř, stěhováci) a opakovaných (např.: kadeřnice, restaurace)

12. Kolik lidí žije v oblasti ve které nejčastěji využíváš služby?

13. Do jaké věkové skupiny by si se zařadil/a?

14. Do jaké příjmové skupiny by jsi se zařadil/a? (kč/měsíc)

15. Pohlaví:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Laboutka, T.Vyhledávání a výběr služeb (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://vyhledavani-a-vyber-sluzeb.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.