Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vyhodnocení reklamní kampaně

Vyhodnocení reklamní kampaně

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kristýna Jelínková
Šetření:18. 04. 2011 - 22. 04. 2011
Počet respondentů:187
Počet otázek (max/průměr):12 / 6.75
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:87 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:44
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,
jsem studentka VŠE a chtěla bych Vás požádat o vyplnění dotazníku, který bude použit v mé bakalářské práci týkající se oblasti marketingové strategie nadnárodní firmy působící na trhu se sportovním zbožím. Na základě výsledků průzkumu bych chtěla zhodnotit efektivnost nové reklamní kampaně firmy.

Všem předem děkuji!

Odpovědi respondentů

1. Jaká značka sportovního oblečení či obuvi se Vám vybaví jako první?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nike7741,18 %41,18 %  
adidas7640,64 %40,64 %  
Puma73,74 %3,74 %  
converse21,07 %1,07 %  
Reebok21,07 %1,07 %  
alpine pro21,07 %1,07 %  
Salomon21,07 %1,07 %  
Marmot10,53 %0,53 %  
nike sb10,53 %0,53 %  
Head10,53 %0,53 %  
ostatní odpovědi Diesel
DC
columbia
new ballance
NordBlanc
Reebook
Rebook, Nike
Hi-Tec
addidas
Mammut
Mustang
Mizuno
Baťa
ťim ťon
Humi
Horsefeathers
168,56 %8,56 % 

Graf

2. Zaregistrovali jste právě probíhající reklamní kampaň značky adidas?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 3, Neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne14074,87 %74,87 %  
Ano4725,13 %25,13 %  

Graf

3. Líbí se Vám tato nová reklamní kampaň?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano2042,55 %10,7 %  
Ano1634,04 %8,56 %  
Nevím714,89 %3,74 %  
Spíše ne36,38 %1,6 %  
Ne12,13 %0,53 %  

Graf

4. Jaká slova podle Vás reklamní kampaň nejlépe vystihují? (max. 3 slova)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím36,38 %1,6 %  
all in one24,26 %1,07 %  
velkolepost, prachy, pěkní lidé12,13 %0,53 %  
značka, sport, rychlost12,13 %0,53 %  
energicka, emotivni12,13 %0,53 %  
hra vítezstvi rychlost12,13 %0,53 %  
Is all in12,13 %0,53 %  
Najlepšia akú kedy Adidas mala12,13 %0,53 %  
styl, originalita, akce12,13 %0,53 %  
propagace slavnými osobnostmi12,13 %0,53 %  
ostatní odpovědi I am adidas
for all :-D
fotbal
moderní
nic moc
dynamika, sport, vášeň
pokr adidas
originalita, spojení všeho dohromady ->komplexnost
nevím, hodně tváří a nezvámých jmen
adidas all night
jednoduchá, ale vtipná
hvězdy kvalita sport
efektní
In
Adidas all in
Adidas je na dně
dobře mířená
ÍÍ ááá, ÍÍÍ ááá
nová, živá
sportovní, all in
atraktivita srozumitelnost zapamatovatelnost
Jde to :)
využívá slavných lidí
IN, svieža, príjemná
moderní, zajímavá, poutavá
všeobecná
all of us
strhující
zajímavá
vystižná, stručná
zasahující všechny sporty
energická + image celebrit
dobrý
složitost, nepřehlednost, členitost
3472,34 %18,18 % 

Graf

5. Z jakých médií jste již reklamní kampaň zaregistrovali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chodby metra2246,81 %11,76 %  
Televize2246,81 %11,76 %  
Internet (mimo Facebook)1634,04 %8,56 %  
CLV (City Light vitríny)1429,79 %7,49 %  
Plakáty na tramvajové zastávce u nákupního centra Palladium v Praze1225,53 %6,42 %  
Prodejny a nákupní centra1021,28 %5,35 %  
Facebook714,89 %3,74 %  
Kino12,13 %0,53 %  

Graf

6. Které z těchto osobností znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
David Beckham47100 %25,13 %  
Katy Perry4493,62 %23,53 %  
Lionel Messi3472,34 %18,18 %  
Andy Murray2859,57 %14,97 %  
B. O. B1429,79 %7,49 %  
Caroline Wozniacki1225,53 %6,42 %  
Dwight Howard714,89 %3,74 %  
Ragbyový tým All Blacks714,89 %3,74 %  
Derrick Rose36,38 %1,6 %  
Louis Smith36,38 %1,6 %  
Silas Baxter-Neal24,26 %1,07 %  
Jessica Ennis12,13 %0,53 %  

Graf

7. Jak zní nový slogan adidas použitý v současné reklamní kampani?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
adidas is all in1226,09 %6,42 %  
all in48,7 %2,14 %  
nevím48,7 %2,14 %  
Is all in24,35 %1,07 %  
all24,35 %1,07 %  
all in one24,35 %1,07 %  
Adidas all in24,35 %1,07 %  
Be all in12,17 %0,53 %  
co ja vim12,17 %0,53 %  
Adidas is all in?12,17 %0,53 %  
ostatní odpovědi all katy
All Villa, All Katy atd
adidas is all
nepamatuji se
all něco něco?
Adidas all night
i am...,all in
All Adidas
all in adidas
..... is all in
impossible is nothing
netuším
All of us
nevím-ale vybavila bych si ho asi.
adids všude kolem nás
1532,61 %8,02 % 

Graf

8. Jak zněl dosavadní slogan adidas?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím2758,7 %14,44 %  
Impossible is nothing36,52 %1,6 %  
?24,35 %1,07 %  
Nic není nemožné12,17 %0,53 %  
ani Maj na gymplu jsem si nezapamatoval...12,17 %0,53 %  
"Imposible is nothing" 12,17 %0,53 %  
netuším :-)12,17 %0,53 %  
nevím/ nesleduji12,17 %0,53 %  
impossible12,17 %0,53 %  
Imposible is nothing12,17 %0,53 %  
ostatní odpovědi nevím :-)
nevzpomenu si
To si už nepamatuji :)
netuším...
to už vůbec ne
nothing is impossible
z hlavy netuším
715,22 %3,74 % 

Graf

9. Líbí se Vám obecně více reklamní spoty adidas nebo NIKE?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím1838,3 %9,63 %  
NIKE1736,17 %9,09 %  
Adidas1225,53 %6,42 %  

Graf

10. Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena11259,89 %59,89 %  
Muž7540,11 %40,11 %  

Graf

11. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 2515281,28 %81,28 %  
36 a více2513,37 %13,37 %  
14 - 1963,21 %3,21 %  
26 - 2921,07 %1,07 %  
30 - 3521,07 %1,07 %  

Graf

12. Bydliště (popř. kde trávíte většinu dní v týdnu)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha8947,59 %47,59 %  
Obec 5 000 - 50 000 obyvatel4222,46 %22,46 %  
Obec nad 50 000 obyvatel2412,83 %12,83 %  
Obec pod 5 000 obyvatel179,09 %9,09 %  
Brno147,49 %7,49 %  
Obec 5 000 - 50 000              5 000 - 50 000      end_of_the_skype_highlighting obyvatel10,53 %0,53 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Zaregistrovali jste právě probíhající reklamní kampaň značky adidas?

  • odpověď Ano:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 3. Líbí se Vám tato nová reklamní kampaň?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 3. Líbí se Vám tato nová reklamní kampaň?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi CLV (City Light vitríny) na otázku 5. Z jakých médií jste již reklamní kampaň zaregistrovali?
    • zobrazit další souvislosti
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chodby metra na otázku 5. Z jakých médií jste již reklamní kampaň zaregistrovali?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internet (mimo Facebook) na otázku 5. Z jakých médií jste již reklamní kampaň zaregistrovali?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Plakáty na tramvajové zastávce u nákupního centra Palladium v Praze na otázku 5. Z jakých médií jste již reklamní kampaň zaregistrovali?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prodejny a nákupní centra na otázku 5. Z jakých médií jste již reklamní kampaň zaregistrovali?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Televize na otázku 5. Z jakých médií jste již reklamní kampaň zaregistrovali?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Andy Murray na otázku 6. Které z těchto osobností znáte?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi B. O. B na otázku 6. Které z těchto osobností znáte?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Caroline Wozniacki na otázku 6. Které z těchto osobností znáte?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi David Beckham na otázku 6. Které z těchto osobností znáte?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Katy Perry na otázku 6. Které z těchto osobností znáte?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lionel Messi na otázku 6. Které z těchto osobností znáte?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi adidas is all in na otázku 7. Jak zní nový slogan adidas použitý v současné reklamní kampani?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 8. Jak zněl dosavadní slogan adidas?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Adidas na otázku 9. Líbí se Vám obecně více reklamní spoty adidas nebo NIKE?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 9. Líbí se Vám obecně více reklamní spoty adidas nebo NIKE?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi NIKE na otázku 9. Líbí se Vám obecně více reklamní spoty adidas nebo NIKE?

6. Které z těchto osobností znáte?

  • odpověď Andy Murray:
    • 6.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Caroline Wozniacki na otázku 6. Které z těchto osobností znáte?
    • 6.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi adidas is all in na otázku 7. Jak zní nový slogan adidas použitý v současné reklamní kampani?
  • odpověď David Beckham:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 2. Zaregistrovali jste právě probíhající reklamní kampaň značky adidas?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 3. Líbí se Vám tato nová reklamní kampaň?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 3. Líbí se Vám tato nová reklamní kampaň?
    • zobrazit další souvislosti
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi CLV (City Light vitríny) na otázku 5. Z jakých médií jste již reklamní kampaň zaregistrovali?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chodby metra na otázku 5. Z jakých médií jste již reklamní kampaň zaregistrovali?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internet (mimo Facebook) na otázku 5. Z jakých médií jste již reklamní kampaň zaregistrovali?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Plakáty na tramvajové zastávce u nákupního centra Palladium v Praze na otázku 5. Z jakých médií jste již reklamní kampaň zaregistrovali?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prodejny a nákupní centra na otázku 5. Z jakých médií jste již reklamní kampaň zaregistrovali?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Televize na otázku 5. Z jakých médií jste již reklamní kampaň zaregistrovali?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Andy Murray na otázku 6. Které z těchto osobností znáte?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi B. O. B na otázku 6. Které z těchto osobností znáte?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Caroline Wozniacki na otázku 6. Které z těchto osobností znáte?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Katy Perry na otázku 6. Které z těchto osobností znáte?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lionel Messi na otázku 6. Které z těchto osobností znáte?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi adidas is all in na otázku 7. Jak zní nový slogan adidas použitý v současné reklamní kampani?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 8. Jak zněl dosavadní slogan adidas?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Adidas na otázku 9. Líbí se Vám obecně více reklamní spoty adidas nebo NIKE?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 9. Líbí se Vám obecně více reklamní spoty adidas nebo NIKE?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi NIKE na otázku 9. Líbí se Vám obecně více reklamní spoty adidas nebo NIKE?
  • odpověď Katy Perry:
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 3. Líbí se Vám tato nová reklamní kampaň?
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internet (mimo Facebook) na otázku 5. Z jakých médií jste již reklamní kampaň zaregistrovali?
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Andy Murray na otázku 6. Které z těchto osobností znáte?
    • zobrazit další souvislosti
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi B. O. B na otázku 6. Které z těchto osobností znáte?
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Caroline Wozniacki na otázku 6. Které z těchto osobností znáte?
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi adidas is all in na otázku 7. Jak zní nový slogan adidas použitý v současné reklamní kampani?
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Adidas na otázku 9. Líbí se Vám obecně více reklamní spoty adidas nebo NIKE?
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lionel Messi na otázku 6. Které z těchto osobností znáte?
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Televize na otázku 5. Z jakých médií jste již reklamní kampaň zaregistrovali?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 3. Líbí se Vám tato nová reklamní kampaň?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 9. Líbí se Vám obecně více reklamní spoty adidas nebo NIKE?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 2. Zaregistrovali jste právě probíhající reklamní kampaň značky adidas?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi David Beckham na otázku 6. Které z těchto osobností znáte?
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi CLV (City Light vitríny) na otázku 5. Z jakých médií jste již reklamní kampaň zaregistrovali?
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 8. Jak zněl dosavadní slogan adidas?
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Plakáty na tramvajové zastávce u nákupního centra Palladium v Praze na otázku 5. Z jakých médií jste již reklamní kampaň zaregistrovali?
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chodby metra na otázku 5. Z jakých médií jste již reklamní kampaň zaregistrovali?
  • odpověď Lionel Messi:
    • 5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Adidas na otázku 9. Líbí se Vám obecně více reklamní spoty adidas nebo NIKE?
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 3. Líbí se Vám tato nová reklamní kampaň?
    • 5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Caroline Wozniacki na otázku 6. Které z těchto osobností znáte?
    • zobrazit další souvislosti
    • 5x vetší pravděpodobnost při odpovědi adidas is all in na otázku 7. Jak zní nový slogan adidas použitý v současné reklamní kampani?

12. Bydliště (popř. kde trávíte většinu dní v týdnu)

  • odpověď Praha:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Plakáty na tramvajové zastávce u nákupního centra Palladium v Praze na otázku 5. Z jakých médií jste již reklamní kampaň zaregistrovali?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaká značka sportovního oblečení či obuvi se Vám vybaví jako první?

2. Zaregistrovali jste právě probíhající reklamní kampaň značky adidas?

3. Líbí se Vám tato nová reklamní kampaň?

5. Z jakých médií jste již reklamní kampaň zaregistrovali?

6. Které z těchto osobností znáte?

7. Jak zní nový slogan adidas použitý v současné reklamní kampani?

8. Jak zněl dosavadní slogan adidas?

9. Líbí se Vám obecně více reklamní spoty adidas nebo NIKE?

10. Vaše pohlaví

11. Váš věk

12. Bydliště (popř. kde trávíte většinu dní v týdnu)

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaká značka sportovního oblečení či obuvi se Vám vybaví jako první?

2. Zaregistrovali jste právě probíhající reklamní kampaň značky adidas?

3. Líbí se Vám tato nová reklamní kampaň?

5. Z jakých médií jste již reklamní kampaň zaregistrovali?

6. Které z těchto osobností znáte?

7. Jak zní nový slogan adidas použitý v současné reklamní kampani?

8. Jak zněl dosavadní slogan adidas?

9. Líbí se Vám obecně více reklamní spoty adidas nebo NIKE?

10. Vaše pohlaví

11. Váš věk

12. Bydliště (popř. kde trávíte většinu dní v týdnu)

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Jelínková, K.Vyhodnocení reklamní kampaně (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://vyhodnoceni-reklamni-kampane.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.