Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Výkladní skříně a jejich vliv na kolemjdoucí

Výkladní skříně a jejich vliv na kolemjdoucí

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Anna Vaníčková
Šetření:15. 03. 2014 - 23. 03. 2014
Počet respondentů:168
Počet otázek (max/průměr):14 / 14
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:22
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

Tímto bych Vás chtěla žádám o vyplnění následujícího dotazníku, který slouží ke zjištění vlivu výladních skříní na recipienty. Dotazník je anonymní a jeho výsledky budou sloužit jako podklad pro moji bakalářskou práci. 

Děkuji,

Anna Vaníčková

Odpovědi respondentů

1. Rozhodujete se, zda vstoupíte do obchodu na základě výkladních skříní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, ale není to vždy jediný rozhodující faktor11568,45 %68,45 %  
Ne, je mi to jedno2917,26 %17,26 %  
Ano, je to pro mne důležité1710,12 %10,12 %  
Ano a cíleně vyhledám zboží z výlohy42,38 %2,38 %  
Nevím31,79 %1,79 %  

Graf

2. Pamatujete si nějaký obchod podle výloh?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, trochu8550,6 %50,6 %  
Ano, mám několik oblíbených3722,02 %22,02 %  
Ne3420,24 %20,24 %  
Nevím127,14 %7,14 %  

Graf

3. Co Vás ve výloze nejvíce zaujme?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vystavené zboží s cenami4124,4 %24,4 %  
Manekýny s vytvořenými outfity3722,02 %22,02 %  
Barevné a hravé výlohy3621,43 %21,43 %  
Akční a výprodejové výlohy2112,5 %12,5 %  
Texte o akci, speciální nabídce, sezóně, zboží148,33 %8,33 %  
Luxusní a seriózní prezentace137,74 %7,74 %  
Jiné63,57 %3,57 %  

Graf

4. Vyhledáváte v obchodě zboží, které Vás zaujalo ve výloze?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, někdy11870,24 %70,24 %  
Ano, často2213,1 %13,1 %  
Ne, nikdy1810,71 %10,71 %  
Nevím105,95 %5,95 %  

Graf

5. Jaká převažující barva ve výloha Vás nejvíce osloví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Červená3520,83 %20,83 %  
Modrá2414,29 %14,29 %  
Žlutá2414,29 %14,29 %  
Zelená2213,1 %13,1 %  
Oranžová105,95 %5,95 %  
černá52,98 %2,98 %  
fialova42,38 %2,38 %  
nevím42,38 %2,38 %  
bílá31,79 %1,79 %  
Ruzova21,19 %1,19 %  
nerozhoduji se podle barvy21,19 %1,19 %  
ŠEDÁ10,6 %0,6 %  
cervena/modra10,6 %0,6 %  
Barva nerozhoduje10,6 %0,6 %  
nedokážu říct, celková koncepce10,6 %0,6 %  
moderní materiály - sklo, kov, a hlavně: dobré nasvícení10,6 %0,6 %  
záleží, jaká je v tom daném období má oblíbená10,6 %0,6 %  
cernobila10,6 %0,6 %  
Ani ne tak samotna barva jako mix barev a sladeni barev10,6 %0,6 %  
Neni to o barv e, ale o designu10,6 %0,6 %  
nezáleží na barvě10,6 %0,6 %  
Neumím říct, záleží na vystavené barvě zboží a jak to vše do sebe zapadá.10,6 %0,6 %  
ne konkrétní barva, spíše barevná harmonie10,6 %0,6 %  
různobarevnost10,6 %0,6 %  
co já vím10,6 %0,6 %  
žádná10,6 %0,6 %  
je mi to opravdu jedno10,6 %0,6 %  
spíše než barva tak celkové ladění, vkus10,6 %0,6 %  
žádnou nepreferuji10,6 %0,6 %  
čierna10,6 %0,6 %  
Ta která je právě moderní10,6 %0,6 %  
jak kdy, spíše celkové ladění - vkus / nevkus10,6 %0,6 %  
hndá (kůže), bordó10,6 %0,6 %  
černá))10,6 %0,6 %  
pokud to není růžová, tak je to jedno10,6 %0,6 %  
růžová10,6 %0,6 %  
Podle období nebo třeba svátků10,6 %0,6 %  
většinou kombinace barev z nové kolekce10,6 %0,6 %  
fialová, bílá, modrá, zelená10,6 %0,6 %  
zlatá10,6 %0,6 %  
na barvě nezáleží10,6 %0,6 %  
kombinace10,6 %0,6 %  
jak kdy, podle ročního období10,6 %0,6 %  
různé kombinace - bíla/černá, černá/zlatá10,6 %0,6 %  

Graf

6. Přiřaďte k barvě slovo, které si s ní spojíte v rámci výkladové tvorby: žlutá

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Léto6639,29 %39,29 %  
Slunce5532,74 %32,74 %  
Akce3923,21 %23,21 %  
Velikonoce31,79 %1,79 %  
slunecnice10,6 %0,6 %  
sýr10,6 %0,6 %  
Ikea10,6 %0,6 %  
dovolená10,6 %0,6 %  
pozor10,6 %0,6 %  

Graf

7. Přiřaďte k barvě slovo, které si s ní spojíte v rámci výkladové tvorby: červená

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Výprodej8852,38 %52,38 %  
Vánoce3822,62 %22,62 %  
Agrese2011,9 %11,9 %  
Laska42,38 %2,38 %  
sleva10,6 %0,6 %  
Londýn10,6 %0,6 %  
nic10,6 %0,6 %  
podzim10,6 %0,6 %  
noviny blesk10,6 %0,6 %  
všechna uvedená, nespojuji s jednou událostí10,6 %0,6 %  
odvaha10,6 %0,6 %  
Valentýn10,6 %0,6 %  
energie10,6 %0,6 %  
valentin10,6 %0,6 %  
Korále10,6 %0,6 %  
sex10,6 %0,6 %  
svůdnost10,6 %0,6 %  
vášeň10,6 %0,6 %  
velikonoce10,6 %0,6 %  
čokoládové výrobky10,6 %0,6 %  
krev10,6 %0,6 %  
přitažlivost10,6 %0,6 %  

Graf

8. Přiřaďte k barvě slovo, které si s ní spojíte v rámci výkladové tvorby: modrá

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Voda7544,64 %44,64 %  
Zima4828,57 %28,57 %  
Nebe3822,62 %22,62 %  
klid31,79 %1,79 %  
dzinovina10,6 %0,6 %  
Novinka, Svěžěst10,6 %0,6 %  
lyžování10,6 %0,6 %  
pohoda a klid10,6 %0,6 %  

Graf

9. Přiřaďte k barvě slovo, které si s ní spojíte v rámci výkladové tvorby: zelená

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tráva a jaro11870,24 %70,24 %  
Klid a harmonie3118,45 %18,45 %  
Fotbal116,55 %6,55 %  
podrazdenost10,6 %0,6 %  
cerstvost energie cistota10,6 %0,6 %  
léto10,6 %0,6 %  
příroda10,6 %0,6 %  
zelenou mám ráda:)10,6 %0,6 %  
čaje10,6 %0,6 %  
outdoor10,6 %0,6 %  
Velikonoce10,6 %0,6 %  

Graf

10. Přečtete si text a zprávy, které jsou ve výloze? (sezónní slogany, popisky zboží s cenou, popis probíhající akce, apod.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, ale jen někdy, když mě zaujme celá výloha11568,45 %68,45 %  
Ano, často2514,88 %14,88 %  
Ne158,93 %8,93 %  
Nevím137,74 %7,74 %  

Graf

11. Osloví Vás obrazová či fotografická část prezentace výkladní skříně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pouze velké a výrazné obrazy a fotografie5532,74 %32,74 %  
Ano, ale jen někdy, když mě zaujme celá výloha4627,38 %27,38 %  
Ano, často2917,26 %17,26 %  
Nevšímám si ani obrazů ani fotografií2514,88 %14,88 %  
Nevím137,74 %7,74 %  

Graf

12. Zaujali Vás někdy výlohy obchodního domu My na Národní třídě v Praze?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím6337,5 %37,5 %  
Ne, nikdy4426,19 %26,19 %  
Ano, ale jen někdy3017,86 %17,86 %  
Ani ano, ani ne – je mi to jedno1810,71 %10,71 %  
Ano, často137,74 %7,74 %  

Graf

13. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena14183,93 %83,93 %  
Muž2716,07 %16,07 %  

Graf

14. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 25 let8450 %50 %  
26 - 35 let4426,19 %26,19 %  
36 - 50 let3118,45 %18,45 %  
51 - 65 let84,76 %4,76 %  
Nad 66 let10,6 %0,6 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Rozhodujete se, zda vstoupíte do obchodu na základě výkladních skříní?

2. Pamatujete si nějaký obchod podle výloh?

3. Co Vás ve výloze nejvíce zaujme?

4. Vyhledáváte v obchodě zboží, které Vás zaujalo ve výloze?

5. Jaká převažující barva ve výloha Vás nejvíce osloví?

6. Přiřaďte k barvě slovo, které si s ní spojíte v rámci výkladové tvorby: žlutá

7. Přiřaďte k barvě slovo, které si s ní spojíte v rámci výkladové tvorby: červená

8. Přiřaďte k barvě slovo, které si s ní spojíte v rámci výkladové tvorby: modrá

9. Přiřaďte k barvě slovo, které si s ní spojíte v rámci výkladové tvorby: zelená

10. Přečtete si text a zprávy, které jsou ve výloze? (sezónní slogany, popisky zboží s cenou, popis probíhající akce, apod.)

11. Osloví Vás obrazová či fotografická část prezentace výkladní skříně?

12. Zaujali Vás někdy výlohy obchodního domu My na Národní třídě v Praze?

13. Jste:

14. Váš věk:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Rozhodujete se, zda vstoupíte do obchodu na základě výkladních skříní?

2. Pamatujete si nějaký obchod podle výloh?

3. Co Vás ve výloze nejvíce zaujme?

4. Vyhledáváte v obchodě zboží, které Vás zaujalo ve výloze?

5. Jaká převažující barva ve výloha Vás nejvíce osloví?

6. Přiřaďte k barvě slovo, které si s ní spojíte v rámci výkladové tvorby: žlutá

7. Přiřaďte k barvě slovo, které si s ní spojíte v rámci výkladové tvorby: červená

8. Přiřaďte k barvě slovo, které si s ní spojíte v rámci výkladové tvorby: modrá

9. Přiřaďte k barvě slovo, které si s ní spojíte v rámci výkladové tvorby: zelená

10. Přečtete si text a zprávy, které jsou ve výloze? (sezónní slogany, popisky zboží s cenou, popis probíhající akce, apod.)

11. Osloví Vás obrazová či fotografická část prezentace výkladní skříně?

12. Zaujali Vás někdy výlohy obchodního domu My na Národní třídě v Praze?

13. Jste:

14. Váš věk:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vaníčková, A.Výkladní skříně a jejich vliv na kolemjdoucí (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://vykladni-skrine-a-jejich-vli.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.