Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vykonáváte luxusní spotřebu?

Vykonáváte luxusní spotřebu?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ira Shchurina
Šetření:16. 04. 2014 - 17. 04. 2014
Počet respondentů:104
Počet otázek (max/průměr):8 / 7.86
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:69,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:35
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, 

žádám Vás o pomoc při psaní mé bakalářské práce na téma, které se zabývá působením prestižní spotřeby na jednotlivce v různých věkových kategoriích.  Prosím Vás o vyplnění stručného dotazníku. Vaše odpovědi mi pomohou při praktické části mé závěrečné práce. Dotazník je anonymní a bude použit pouze pro potřeby mého výzkumu. Předem Vám všem pěkně děkuji za spolupráci a přeji hezký den.

Ira Shchurina

Odpovědi respondentů

1. Vaše věková kategorie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 50 let9490,38 %90,38 %  
16 - 20 let43,85 %3,85 %  
6 - 15 let43,85 %3,85 %  
více než 50 let21,92 %1,92 %  

Graf

2. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena7471,15 %71,15 %  
Muž3028,85 %28,85 %  

Graf

3. V jaké oblasti tržního segmentu sledujete nejčastěji módní trendy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Oblečení, obuv, kadeřnictví7168,27 %68,27 %  
Elektronika (mobily, PC, tablety...)4240,38 %40,38 %  
Kosmetické přípravky3735,58 %35,58 %  
Bydlení2826,92 %26,92 %  
Automobily1312,5 %12,5 %  
Šperky a hodinky1211,54 %11,54 %  
Cestování98,65 %8,65 %  
Hračky a zábava76,73 %6,73 %  

Graf

4. Kde tyto trendy vyhledáváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet9389,42 %89,42 %  
Časopisy98,65 %8,65 %  
Veletrhy10,96 %0,96 %  
TV10,96 %0,96 %  

Graf

5. Nakupujete často drahé (luxusní) zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jenom někdy, pokud to opravdu stojí za to a je to kvalitní nebo pěkné.8480,77 %80,77 %  
Ne, snažím se, abych nakoupil/a vše za levnou cenu. Ať už se jedná o cokoliv. (Jídlo, oblečení...)1615,38 %15,38 %  
Ano vždy, nejím žádný Clever výrobky a nenakupuji u levných značek.43,85 %3,85 %  

Graf

6. Pokud máte možnost si připlatit za nějaký výrobek, tak za jakým účelem to uděláte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvůli kvalitě9288,46 %88,46 %  
Kvůli značce1211,54 %11,54 %  

Graf

7. Pokud si kupujete aspoň čas od času luxusní zboží, tak za jakým účelem?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nekupuji si luxusní věci, vystačím si se substitučním zbožím. (Př.: Místo IPadu si koupím tablet který je levnější.)7179,78 %68,27 %  
Kupuji si výhradně luxusní zboží, abych zapadl/a do dnešní společnosti.1820,22 %17,31 %  

Graf

8. Kdybyste si museli vybrat jenom z těchto dvou variant, jaké bydlení budete preferovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Preferuji bydlení, které je luxusnější a malé, ale hlavně v centru města5552,88 %52,88 %  
Preferuji bydlení, které je starší, prostorné, ale hlavně tedy levnější někde na sídlišti.4947,12 %47,12 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vaše věková kategorie?

2. Pohlaví:

3. V jaké oblasti tržního segmentu sledujete nejčastěji módní trendy?

4. Kde tyto trendy vyhledáváte?

5. Nakupujete často drahé (luxusní) zboží?

6. Pokud máte možnost si připlatit za nějaký výrobek, tak za jakým účelem to uděláte?

7. Pokud si kupujete aspoň čas od času luxusní zboží, tak za jakým účelem?

8. Kdybyste si museli vybrat jenom z těchto dvou variant, jaké bydlení budete preferovat?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vaše věková kategorie?

2. Pohlaví:

3. V jaké oblasti tržního segmentu sledujete nejčastěji módní trendy?

4. Kde tyto trendy vyhledáváte?

5. Nakupujete často drahé (luxusní) zboží?

6. Pokud máte možnost si připlatit za nějaký výrobek, tak za jakým účelem to uděláte?

7. Pokud si kupujete aspoň čas od času luxusní zboží, tak za jakým účelem?

8. Kdybyste si museli vybrat jenom z těchto dvou variant, jaké bydlení budete preferovat?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Shchurina, I.Vykonáváte luxusní spotřebu? (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://vykonavate-luxusni-spotrebu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.