Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Výlohy a jejich vnímání

Výlohy a jejich vnímání

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:marcela holečková
Šetření:21. 01. 2014 - 07. 02. 2014
Počet respondentů:207
Počet otázek (max/průměr):16 / 15.75
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:86,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:50
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Jsme mladá progresivní společnost, která chce vrátit výlohám jejich lesk a slávu. Pomozte nám získat nezbytné údaje pro naši práci. Děkujeme moc! :-)

Odpovědi respondentů

1. Považujete výlohu obchodu za důležitou?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano18991,3 %91,3 %  
ne188,7 %8,7 %  

Graf

2. Z jaké vzdálenosti běžně zaregistrujete obsah výlohy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3 metry11656,04 %56,04 %  
5 metrů6028,99 %28,99 %  
méně než 1 metr3114,98 %14,98 %  

Graf

3. Zaujme vás výloha plná zboží, nebo spíše jednoduchá s dominantním prvkem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše mě zaujme přehlednost a dominantní prvek17685,02 %85,02 %  
mám rád/a výlohy plné zboží3114,98 %14,98 %  

Graf

4. Sledujete i výlohu obchodu, do kterého chodíte pravidelně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, sleduji neustále11957,49 %57,49 %  
ne, vcházím automaticky8842,51 %42,51 %  

Graf

5. Zaujala vás někdy nějaká výloha natolik, že jste díky ní vešli do obchodu (aniž jste to plánovali?)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano18287,92 %87,92 %  
ne2512,08 %12,08 %  

Graf

6. Koupili jste někdy neplánovaně zboží, které jste viděli ve výloze?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, občas12861,84 %61,84 %  
ne6933,33 %33,33 %  
ano, stává se mi to často104,83 %4,83 %  

Graf

7. Vytváříte si mínění o daném obchodě už na základě výlohy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, výloha mě ovlivňuje17785,51 %85,51 %  
ne, nepřikládám tomu význam3014,49 %14,49 %  

Graf

8. Odradila vás někdy nevzhledná výloha od vstupu do obchodu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano15775,85 %75,85 %  
ne5024,15 %24,15 %  

Graf

9. Pokud jste odpověděli ano, čím konkrétně vás výloha odradila?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyšisované a staré zboží8051,28 %38,65 %  
nevzhledná a nevkusná instalace3925 %18,84 %  
velké a nepřehledné množství zboží148,97 %6,76 %  
neaktuální nabídka (např. zimní zboží na jaře53,21 %2,42 %  
Zašpiněná výloha, prach uvnitř, nepořádek 10,64 %0,48 %  
ne10,64 %0,48 %  
nevzhledne vylohy si nevsimnu..jdu dal10,64 %0,48 %  
vše z vašeho soupisu10,64 %0,48 %  
souhr vseho zmineneho10,64 %0,48 %  
na první pohled nekvalitní oblečení10,64 %0,48 %  
-10,64 %0,48 %  
Drahými cenami10,64 %0,48 %  
staré, rozhádzané,spinavé, zaprásené, alebo nechutné-figuríny mali na hlavách vrecia,alebo boli príserne dohabané10,64 %0,48 %  
všechno zmíněné10,64 %0,48 %  
vsechny body10,64 %0,48 %  
nevkusné zboží10,64 %0,48 %  
spousta nápisů různými fonty a barvami (nejčastěji řeznictví)10,64 %0,48 %  
především neaktuální staré zboží, ale někdy i prach a špína10,64 %0,48 %  
vse vyse uvedene10,64 %0,48 %  
vše10,64 %0,48 %  
všechny 4 uvedené možnosti10,64 %0,48 %  
všechny možnosti a špína k tomu + písmena názvů jak z komunistických nástěnek10,64 %0,48 %  

Graf

10. Vidíte rádi do obchodu skrz výlohu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, mám rád/a přehled o tom, kam vejdu13263,77 %63,77 %  
ne, je mi to jedno7536,23 %36,23 %  

Graf

11. Zaujme Vás výloha, ve které se zboží pohybuje (nějaký kinetický prvek)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11957,49 %57,49 %  
ne8842,51 %42,51 %  

Graf

12. Vybavíte si nějakou výlohu s pohyblivými prvky, kterou jste viděli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne13565,22 %65,22 %  
ano3014,49 %14,49 %  
Hodinářství20,97 %0,97 %  
HRAČKÁŘSTVÍ20,97 %0,97 %  
ing10,48 %0,48 %  
Pohyblivé vánoční dekorace u oblečení, ale nevim už jakého...10,48 %0,48 %  
Hračkářství - hýbaly se tam loutky10,48 %0,48 %  
spodni pradlo intimisimo10,48 %0,48 %  
modelová železnice10,48 %0,48 %  
prodej cyklistického zboží10,48 %0,48 %  
vanocni vyloha zahranicniho obchodu s pohyblivou rodinkou lednich medvedu10,48 %0,48 %  
Fontána na sníh z polyesterových kuliček v drogerii10,48 %0,48 %  
Šlo o obchod s dárkovými předměty10,48 %0,48 %  
V obchodě s textilem měli ve vánočním období figurku Santy Clause s malou holčičkou a oba hýbali hlavami a rukami.10,48 %0,48 %  
Myslím, že to bylo nějaké hračkářství. Možná Sparkys.10,48 %0,48 %  
na maraton na milady horákové-běžící běžec10,48 %0,48 %  
Hračkářství Bambule10,48 %0,48 %  
umělý sníh padal10,48 %0,48 %  
výloha v květinářství nebo hračkářství10,48 %0,48 %  
Sněhulák se snehovými vločkami10,48 %0,48 %  
Rottenburg, výloha hračkářství10,48 %0,48 %  
Keramika v Lokti nad Ohří10,48 %0,48 %  
Prodejny Intersportu v Rakousku10,48 %0,48 %  
Nike 10,48 %0,48 %  
spodní prádlo10,48 %0,48 %  
Lisabon - módní obchod10,48 %0,48 %  
kapesní nože 10,48 %0,48 %  
running mall10,48 %0,48 %  
pohyblivý regál s košilemi10,48 %0,48 %  
Isabel Marant, London10,48 %0,48 %  
Asi nějaké elektro zboží...10,48 %0,48 %  
Rockpoint Vaňkovka Brno, papírnictví Ditipo Uh. Brod10,48 %0,48 %  
"vánoční" galerie lafayette, pariz10,48 %0,48 %  
Výloha na obchod s domácími spotřebami, hýbal se tam švýcarský nůž10,48 %0,48 %  
pohyblivé spirálky v centru Prahy10,48 %0,48 %  
pes10,48 %0,48 %  
Výloha květinářství se Santa Clausem jedoucím na kole10,48 %0,48 %  
elektro10,48 %0,48 %  
zlatnictví10,48 %0,48 %  
HaM - otočné figuríny10,48 %0,48 %  
z telefony10,48 %0,48 %  
Výloha s drogerií10,48 %0,48 %  

Graf

13. Stalo se vám někdy, že vás výloha odrazovala, ale když jste vešli do obchodu, byli jste mile překvapeni a spokojeni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11354,59 %54,59 %  
ano, výloha vypadala nevábně, ale obchod byl super9445,41 %45,41 %  

Graf

14. Stalo se vám někdy, že vás výloha inspirovala, ale po vstupu do obchodu jste byli zklamaní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, neochotný personál8440,58 %40,58 %  
ne5024,15 %24,15 %  
ano, nepřehledné členění prodejny3818,36 %18,36 %  
ano, nevzhledný interiér prodejny178,21 %8,21 %  
ano, špatné označení zboží52,42 %2,42 %  
ano10,48 %0,48 %  
uvedla bych všechny možnosti ano - buď to byl neochotný personál, nebo špatně členěná prodejna či špatně označené zboží, které u pokladny nemile překvapilo10,48 %0,48 %  
vysoké ceny zboží10,48 %0,48 %  
ano, nekvalitní zboží10,48 %0,48 %  
ano a všecnho z uvedeného10,48 %0,48 %  
ano - více věcí z vašeho soupisu10,48 %0,48 %  
Ano, nenašla jsem vůbec zboží z výlohy na prodejně. Prodejna byla nepřehledná.10,48 %0,48 %  
neochota - nezájem, málo místa v prodejně10,48 %0,48 %  
skaredé veci,predrazené, nekvalitný material10,48 %0,48 %  
ano - cokoliv ze zmíněného10,48 %0,48 %  
ano, vysoké ceny10,48 %0,48 %  
Je to kombinace vsech vyse uvedenych bodu,ktere bych nejradeji zatrhla!!!10,48 %0,48 %  
všechny Vaše předchozí body10,48 %0,48 %  

Graf

15. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena15876,33 %76,33 %  
muž4923,67 %23,67 %  

Graf

16. Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 2914369,08 %69,08 %  
30 - 394119,81 %19,81 %  
40 - 49188,7 %8,7 %  
50 - 5952,42 %2,42 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Sledujete i výlohu obchodu, do kterého chodíte pravidelně?

  • odpověď ne, vcházím automaticky:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 1. Považujete výlohu obchodu za důležitou?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Považujete výlohu obchodu za důležitou?

2. Z jaké vzdálenosti běžně zaregistrujete obsah výlohy?

3. Zaujme vás výloha plná zboží, nebo spíše jednoduchá s dominantním prvkem?

4. Sledujete i výlohu obchodu, do kterého chodíte pravidelně?

5. Zaujala vás někdy nějaká výloha natolik, že jste díky ní vešli do obchodu (aniž jste to plánovali?)

6. Koupili jste někdy neplánovaně zboží, které jste viděli ve výloze?

7. Vytváříte si mínění o daném obchodě už na základě výlohy?

8. Odradila vás někdy nevzhledná výloha od vstupu do obchodu?

9. Pokud jste odpověděli ano, čím konkrétně vás výloha odradila?

10. Vidíte rádi do obchodu skrz výlohu?

11. Zaujme Vás výloha, ve které se zboží pohybuje (nějaký kinetický prvek)?

12. Vybavíte si nějakou výlohu s pohyblivými prvky, kterou jste viděli?

13. Stalo se vám někdy, že vás výloha odrazovala, ale když jste vešli do obchodu, byli jste mile překvapeni a spokojeni?

14. Stalo se vám někdy, že vás výloha inspirovala, ale po vstupu do obchodu jste byli zklamaní?

15. Vaše pohlaví?

16. Váš věk?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Považujete výlohu obchodu za důležitou?

2. Z jaké vzdálenosti běžně zaregistrujete obsah výlohy?

3. Zaujme vás výloha plná zboží, nebo spíše jednoduchá s dominantním prvkem?

4. Sledujete i výlohu obchodu, do kterého chodíte pravidelně?

5. Zaujala vás někdy nějaká výloha natolik, že jste díky ní vešli do obchodu (aniž jste to plánovali?)

6. Koupili jste někdy neplánovaně zboží, které jste viděli ve výloze?

7. Vytváříte si mínění o daném obchodě už na základě výlohy?

8. Odradila vás někdy nevzhledná výloha od vstupu do obchodu?

9. Pokud jste odpověděli ano, čím konkrétně vás výloha odradila?

10. Vidíte rádi do obchodu skrz výlohu?

11. Zaujme Vás výloha, ve které se zboží pohybuje (nějaký kinetický prvek)?

12. Vybavíte si nějakou výlohu s pohyblivými prvky, kterou jste viděli?

13. Stalo se vám někdy, že vás výloha odrazovala, ale když jste vešli do obchodu, byli jste mile překvapeni a spokojeni?

14. Stalo se vám někdy, že vás výloha inspirovala, ale po vstupu do obchodu jste byli zklamaní?

15. Vaše pohlaví?

16. Váš věk?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

holečková, m.Výlohy a jejich vnímání (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://vylohy-a-jejich-vnimani.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.