Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Výrobky pro kancelář, domácnost a volný čas

Výrobky pro kancelář, domácnost a volný čas

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Andrea Tazka
Šetření:03. 11. 2010 - 10. 11. 2010
Počet respondentů:120
Počet otázek (max/průměr):25 / 24.01
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:42 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.15:57
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

  Dobrý den, rádi bychom Vás požádali o vyplnení dotazníku týkajícího se znalostí a přehledu spotrebitelů o výrobcích pro kancelář, domácnost a volný čas. Výsledky nám mají posloužit k vypracování semestrální práce. Děkujeme.

 

Vysvětlení:
Pod souhrnným označením „výrobky pro kancelář, domácnost a volný čas“ rozumíme tyto kategorie:
výrobky pro kancelář:
Ergonomické pomůcky
Kapesní projektory
Knihovní systémy
Montážní háčky, lepidla a pásky
Potištěné reklamní předměty
Lepící papírky, záložky
Projekční a interaktivní systémy
Lepicí pásky
výrobky pro domácnost a volný čas:
Čistící a úklidové prostředky
Čističky vzduchu
Montážní háčky, lepidla a pásky
Výrobky pro zdravotnictví
Lepicí pásky
Houbičky na nádobí, utěrky na prach, odstraňovače srsti

Odpovědi respondentů

1. Kladete důraz na to, aby jse si kupovali „značkové“ věci? Např. považujete dobrou značku oblečení za důležitý aspekt Vašeho života?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8066,12 %66,67 %  
ano4133,88 %34,17 %  

Graf

2. Které značky oblečení považujete za prestižní?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

(závisí od druhu oblečenia - športové, formálne, casual ?) je ich mnoho

addidas, nike, nevím, moc to neprožívím

Adidas

Adidas

adidas, bmw

ADIDAS, CHANEL, MAKYTA, PROSTĚJOV

Adidas, Nike, Dolce

Adidas, Nike, lewis

adidas, nike, puma, guess, lacoste

adidas, nike, reebok, hannah,

Adidas, Puma, Wrangler

adidas, quiksilver, rip curl, guess

Armani

Armani, Gucci atd

Armani, HUGO BOSS, Channel, Versace a v podstatě všechny designerské značky

Blažek, OP..

Burberry, Vivienne Westwood, DKNY, Alexander McQueen ...

Bushman

Calvin Klein, Hugo Boss, Dior, Prada apod.

Calvin Klein, Levis, Nike, H

Calvine Klein, Guess, Tommy Hilfiger

Coco Chanel, Armani

CroppTown, Adidas, Quicksilver

D

D

DC, adidas, nike, ...

Diesel, Gucci atd

Diesel, Puma, Dolce Gabana

Dior, Gucci, Prada, Burberry, YSL apod.

Dior, Chanel, Louis Vuitton a pod., ale na nase pomery jsou to i Puma, Nike, Adidas...

dior,armani,versace...

Emporio Armani, Giorgio Armani, Tommy Hilfiger, Guess, Gant, Diesel

GAP, DG, HM

gap, lacoste, hilfiger

Giorgio Armani Wrangler Gucci

gucci

gucci, calvin clein,

gucci, guess, dolce

Gucci, La Coste, Armani

Gucci, Lacoste, Armani,

Gucci, Lanvin, Ralph Lauren, Dior

Gucci, Prada, Versace, D

Gucci, Versace a pod...

Gucci, Versace, Calvin Klein,

Guess, Blažek, Armani, Lacoste, Adidas, Nike, Mustang, WD, Bush,

Guess, Gant, Mango

Guess, Prada, DG...

hugo boss, armani, nike, adidas, puma...

hugo boss, dunhill , emporio armani

Hugo Boss, Tommy Hilfiger, Nike, Adidas.

HuNgo Boss, Versace,Nike ....

Klára Nademlýnská, Burberry, Ralp Lauren

Kvalitné

La coste Gant Pietro Filipi

La Coste, Nike, Adidas, Puma, LEVIS, D

la coste, tommy hilfinger

La coste...

Lacoste, Tommy Hilfiger, Bugatti, Gucci Louis Vuitton, E. Zegna

lacoste, tommy hilfiger, ralph lauren

lacoste, YVS, burberry

Lanvin, Balmain, Valentino, Vivienne Wstwood, Dior, Chanel, Gucci, Prada, LV..

Lewis, Marks and Spencer,

Loser

Louis Vuitton

louis vuitton, guess,mango, zara... adidas, puma, nike...

Luis Vuiton, Chanel, Dolce Gabana, Valentino...

LV,Gant,Calvin Klein, Edhardy

Mango, Espirit, Reserved, Next

Mango, Reserved

Marks and Spencer

Nautica

nemam prehlad o znackach, teda ani nazor na to, ktore su prestizne

neorientujem sa

nerozlišuji značky

NEXT, GAP, TRIUMPH, ADIDAS, NIKE, LEVIS

nezajimam se o to

Nie pamatam

NIKE ADIDAS

nike , adidas , puma ,

Nike, Adidas, Puma

nike, adidas, zara, marks and spencer, la coste, chanel, dolce

Nike, Bench, Adio, Levis, Puma...

nike, leviś, puma

okly

Panasonic, Sony, Apple, Xerox, Bosh

Pierre cardin, Chanel, Hugo Boss, Gucci

Prada, Louis Vuitton, Dolce Gabbana...

prada, mango, versace, channel, armani,

puma timeout adidas

Puma, Adidas, Nike, Reebok, Reserved, Pull and Bear

puma, nike, diesel...

Puma, Nike, Gucci, Versace, Louis Vuitton

quicksilver, Google, Apple

Ralph Lauren, Gorgio Armani...

Ralph Loren, Armani

ralph loren,tommy hilfiger

Replay, Gas, Hugo Boss, Lacoste

Reserved, Lacoste, Promod, Next

roxy

Roxy Attrativo, ...

Tie drahe

Tommi hilfiger, lacoste, polo, louis vuitton...

tommy hilfiger

Tommy Hilfiger, Lacoste, Gant...

tommy hilfiger, lacoste, gucci, nike

Tommy Hilfigher, GAP, Guess

TomTaylor,Guess,Blažek

ty urcite neznam :)

v tejto kategorii nenakupujem, takze tieto znacky nepoznam

Versace, Burberry, Lacoste

versace, dior

Versace, Dolce Gabana, Chanel

Versace, Gucci, Dolce

Versace, Gucci...

versace, mexx, dolce and gabana, hilfiger, prada

všetky ktoré sa mi páčia

yves saint lauren,dolce and gabana.....

z hlediska těc,h které si mohu dovolit a kupuji je, tak: Mango, Pitero Filippi, Debenhams z hlediska opravdové prestiže: LV, YSL, Prada, Versace,Chanel, Dior, Armani, Vivien Westwood, Donna karran, Oscar dela Renta..a další

ziadne

žádné

3. Můžete, prosím, vyjmenovat jakékoliv značky výrobků pro kancelář, domácnost a volný čas, které Vás spontánně napadají?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

--

3M

3M

3M

3M

3M - post it, scotch, nexcare atd

3M, Activa,

3M, Cannon, Xerox,

3M, Phillips, GE, Kodak (skenery - zdravotnictvo),

ariel,henkel,domestos...

BAUMATIC, ZEPTER, ETA, TRODAT, POST IT, BERLITZ,

Calgon, Cif, Domestos, Pritt, Jar, Pur, Pronto,

CANON SAMSUNG VEDORA

Canon, Apple, Nokia, HP

catler, samsung, benq, lenovo, electrolux

cif, Mr. Proper, Pronto, Xerox, Savo, Bref

domacnost ? perwoll, vanish ...volny cas : puma, nike, adidas

Domestos, Jar, Elektrolux, Koh-i-nor, ETA,

Donau, HP, Twins, Naja, Eta, Logitech

Donau, Koh-I-Noor, Centropen

Duck, Oust, Super Glue, Koh-I-Noor

ELEKTROLUX, MINOLTA, BROTHER, NIKE,ELAN,BLIZZARD,

ETA, Electrolux, Philips

ETA, ETA, ETA = mám na ní totiž v tomhle semestru dělat seminárku

Faber-Castell, KOH-I-NOOR, Centrograf, Hewlett-Packard,Sony

Henkel

herlitz, koh-i-noor

Herlitz, Pritt

Hermes, Henkel, Loreal...

hp , ikea

HP, Canon, Samsung, Philips,

hp, Dolce Gusto, Philips, Elektrolux, Siemens, BOSCH

HP, Fagor, Samsung

HP, JVC, Epson, Samsung, Philips, Sencor,

IBM Whirpool IKEA KIKA

ibm, tescoma, ikea, hp, zara, festina, craft, apple, google

Ikea Kika

IKEA

ikea

ikea

Ikea, Centropen, Samsung

Ikea, HP, Canon, Epson,

ikea, joka,

Ikea, kika,

ikea, kika, asko, baumax,..

IKEA, Kika, Hornbach, Baumax, Finisport, Intersport, Adidas, Nike

Ikea, parker, xerox, HP...

Ikea, Puma , Adidas, Nike,

Ikea, Sony, Philips, Siemens

Ikea, tescoma, adidas, Helma365, Eta, LG

jar, pur, nike, adidas, HP, canon,...

Jar, Savo, Sencor

kancelar - Filofax domacnost - tescoma, tefal

Koh-i-noor

Koh-i-noor, Clin, Okena, Parker

koh-i-nor, bushman, sportisimo,

Koh-i-nor, Filofax, Herlitz, 3M

Koh-in-noor

Koh-in-oor, Stick-It

kores, savo

kores,pritt,atomic,cif,savo

Koryna, Tescoma, Philips, ASUS, Loap..

lenor, 3m, persil, bref, airwick, stabilo, domestos, henkel

Lenovo, Bravo, Eta, Moulinex, Gorenje

Maped, ETA, Samsung,

Maped, Herlitz, Activa

Minolta, Toshiba, HP, Panasonic, Adidas, Puma, Nike,

NAY, KIKA, IKEA, JISKOP, OTTO

ne

ne

ne

Ne mužu.

Nenapada

nevim

nezmam

nic me nenapada

nike, adidas, puma, henkel, pur, jar,

nike, adidas, quiksilver, bosch, kenvelo, blažek, aktiva

nike, prit, stablo boss, hp

Nike, Puma, Elektrolux, Dell, IBM,HP

notebook, LCD monitor, smart phone, tlaciaren/skenner

office depot - zitra nebo zdarma - kancelar bez starosti :D - nevim jestli je to zrovna pozitivni asociace :))

otto

Parker Pen Co., Koh-i-Noor ...

Parker, Jar, Pur

Parker, Kare..

Philips, Hewlet Packard, Canon, KOH-I-NOOR, ETA

Philips, Siemens, Bosch

phillips, sony, addidas

Phillips, Sony, Panasonic, Eta, Moped,

Post It, Domestos,

Post it, Pilot, Whirpool, Fuji, Cannon

Post-it, Cilit, ETA

post-it, scotch,

Post-it, Scotch, Esselte, Tefal, Jar, Tescoma, Zepter, adidas, nike, umbro

Post-it, Scotch...

Post-it, Valliant

Print,

Print, 3M

Pritt, Maped, Esselte...

pronto, benq, pritt

pur, jar, ...

samsung,panasonic,LG

Scotch, Somat, Adidas

scott nike ikea

sears

ševt, otto, nay, datart, electro world, exi sport, inter sport...

Tefal, Nike, LG, Intel, AMD, Samsung, Adidas, Puma, Tchibo

Tento, Zeva, Parker

Tesa, 3M, HP, IBM, Aero, Koh-I-Noor, Parker, Centropen,

Tescoma

Tescoma

tescoma, bosch, fischer

Tescoma, Ikea a dál mě toho moc nenapadá

Tchibo, HP, Lenovo, Apple, Optilight, Montblanc, Waterman

tužka, nůž, štětec

Vurstol

Xerox, Bosh, Phillips, Sony, Samsung, Kenwood, Orava, HP, Dell, Apple, Cowon

xerox, ikea, adidas

zadne

značky mne nazajímají, dávám přednost kvalitě

4. Podle čeho se rozhodujete při koupě výrobků pro domácnost a kancelář? Prosím, seřaďte jednotlivé kritéria podle jejich důležitosti: 1 – nejdůležitější 10 – nejméně důležité

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Značka5.1165.987
Cena2.8024.423
Kvalita2.1654.006
Dostupnost v prodejní síti5.0997.131
Reklama7.7195.293
Obal7.2075.189
Originalita výrobku (co se týče vzhledu, ale i užitných vlastností)5.8185.24
Vzhled samotného výrobku5.6126.155
Země původu7.8515.862
Ekologickost (vyrobené z recyklovaného materiálu, bez použití škodlivých látek, šetrné k životnímu prostředí,…)7.5456.347
Jiné kritéria9.0668.029

Graf

5. Které 3 hodnoty by měl dle Vašeho názoru výrobce potřeb pro domácnost, kancelář a volný čas ctít nejvíc?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalita10687,6 %88,33 %  
Bezpečnost8166,94 %67,5 %  
Spokojenost zákazníka6049,59 %50 %  
Zdraví5646,28 %46,67 %  
Ekologičnost2419,83 %20 %  
Inovativnost2218,18 %18,33 %  
Férovost97,44 %7,5 %  
Důvěra97,44 %7,5 %  
Prestiž43,31 %3,33 %  
prakticnost10,83 %0,83 %  
pomer cena / kvalita10,83 %0,83 %  

Graf

6. Důvěřujete velkým nadnárodním korporacím a jejich výrobkům?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10082,64 %83,33 %  
ne2117,36 %17,5 %  

Graf

7. Jaké asociace se Vám spojují s pojmem „americká kultura“? Uveďte, prosím, alespoň 3 slova nebo věty.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

americka kultura ? to je co ? hambruger ? :D

americký sen, fastfood

Apple, McDonalds, cowboys

arogantny, lenivy, vyrazna nadvaha, podpriemerna inteligencia

Big Mac, zmes kultúr, úpadok mravov

blahobyt, utrácení, dostupnost

brak gýč povrchnosť

byrokracie, nekonecny odvolaci system, hloupost

coca - cola, fast food, New York

coca cola, mcdonald, obezita

coca-cola, mcdonald, santa claus

cocacola, vojna, mcdonald

cola, hranolky, americký fotbal

dôležité sú výsledky rovné príležitosti individualizmus

Falošnosť, povrchnosť, akčnosť

fast food,

Fast food, Apple, Hollywood

fast food, filmoví hrdinovia,

fast food, hip-hop, showbussines

Fast food, MC Donalds

fast food, michael jackson, obezita

fast food, obezita, nezdravý životný štýl

fast food, relax, availability

fast food, snažit se za každou cenu vypadat "happy", mix kultur a národností

fast food, velke mnozstvo zalob, ambicioznost

fast food, zovialnost, falosny usmev

FAST FOOD; HOLLYWOOD, TV SERIALY

fast foody,

FASTFOOD, LIBERALIZMUS, NHL

fastfoody, Arnold Schwarzeneger, South Park

globalizace, bachelorette parties, obezita

hamburger, Bílý dům, Bůh

Hamburger, hranolky, Zadluženost

hamburger, kino, nezavaznost

hamburger, McDonald's, široká dálnice

hamburger, new york, lietadlo, obama

hamburger, nike, divoky zapad

hamburger, obezita, konzum

hamburger, obezita, socha svobody

hamburger, popcorn, hranolky, coca cola, Mc Donald

hamburger, ropa, dolar

hamburgery, obezita, pláže

hloupost, neoriginalita, McDonald

Hollwood, rýchle občerstvenie (hamburgery...), americký futbal,

Hollywood, Halloween, Den díkuvzdání

Hollywood, Mc Donald, Coca Cola

IBM, Apple, Google

imperialismus, svoboda, volnost, hamburger:)

individualismus, sebevědomí, nezávislost

Individualizmus, Uspech, Inovace

inovace, konzumní společnost, fast food

konzum - peniaze - individualita

konzum, film, velmoc

konzum, nechuť a rozmazlenost

konzum, rozličnosť, globalizácia...

konzumná spoločnosť, krajina neobmedzených možností, sloboda

konzumna, orientoavana na reklamu, cielena na pozitok, zabavu, zazitok

konzumní společnost kladení důrazu na pohodlí co je americké=skvělé

konzumní, diversifikovaná, zlaté pozlátko

konzumnosť, rivalita, trh

konzumny sposob zivota, vsetko velke

kult jedla kapitalizmus nakupy workoholics

Lew ashby, Two and a half man, cheeseburer

masová, neorginální, drahá,

Mc Donald a nezdravé jedlá Starbucks - drahé, veľké, kalorické kávy seriály

Mc Donald´s, Hollywood, Las Vegas

Mc Donald, konzumny zivot

mc donalds

MC Donalds, konzumna spolocnost,filmovy priemysel

mc´donalds, fast food, neekologicnost

McDonald, Coca-Cola, popcorn

McDonald, Microsoft, filmová studia

McDonald, tucni ludia, vela aut na jednu rodinu

mcdonalds, nike, kfc

Mcdonalds, walt disney

množství, kvalita, bezproblémová reklamace

Muffin, Cookies, Rock

Muffin, Faktor strachu, Noční show Davida Lettermana, Christina Maria Aguilera

nadspotreba, na dluh, hlupost

naivita, jsme nejlepsi, fast food

nákup pře internet, nenásytnost, multibalení

Něco co mě absolutně neláká..

nekultúra, jedlo, obezita..

nemam ani ponatia

nepoznam tento vyraz

nevědomost zeměpisu, obezita, oslava ruznych svatku

nevim

nevim

new york, Stanley Kubrick, film Americká krása

Nezdravá jídla, Americký sen, Americké svátky (i když se původně neslaví jen v Americe) - např Haloween

obezita, násilie, celosvetový vplyv

obezita, slabá orientace ve světe, demokracie

Oblečenie, hudba, a multietnicky vplvy na všetko

Otvorená komunikácia, priestor pre nápady, sebavedomie (aj nadmerné), drzosť

patriot boh demencia

patriotismus, idealizovani (glamour), fastfood

plýtvání, konzumnost, neekologičnost

podnikavosť inovatívnosť konzum

polotovary, fast-food, baseball

pop, mcdonald's, hollywood

pragmatismus, individualismus, hodne moznosti

preexponovaná, nesúrodá, gýčovitá

Prejedanie, nevzdelanost, nerozhladenost

rozvoj, dravost, minimalizace nákladů

rýchle občerstvenie, postavy z filmov, socha slobody

Rychlost, fast foody, inovace

spěch, nezdravý styl života, soutěživé prostředí, mírná arogance, svobodný prostor pro individuální realizaci

spotřební zboží, fastfood, hollywoodské trháky

svátky které se přenášejí i do naší kultury - Heloween , nebol typickej americký Santa claus

televize, hamburgery a chipsy, rodinne vylety

terorizmus, individualizmus, roznorodost, ambicioznost,

tlustý, možnosti, peníze

Velká auta, Velká města, Hamburger

velka baleni, consumer society, patriotismus

velký, konzumní, bláznivý

velmi nizka, pri jidle nepouzivaji pribory, nezdrava zivotosprava, obezita

zvučná, nie veľmi obľubená, často hlúpa a nedomyslená

žádná asociace

žvejkačka - americká žvejkačka, Kalifornia a Chuck Norris

8. Slyšeli jste už o pojmu společenská odpovědnost firmy (nebo-li v angličtině CSR – Corporate Social Responsibility)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8166,94 %67,5 %  
ne4033,06 %33,33 %  

Graf

9. Víte, co se za pojmem společenská odpovědnost firmy skrývá?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7662,81 %63,33 %  
ne4537,19 %37,5 %  

Graf

10. Pokud ano, oslovil Vás tento koncept a berete třeba při nákupu kancelářského zboží v úvahu, zda je jeho výrobce společensky odpovědný?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6352,07 %52,5 %  
Někdy4133,88 %34,17 %  
Ano1714,05 %14,17 %  

Graf

11. Rádi zkoušíte novinky na trhu výrobků pro domácnost, kancelář nebo volný čas?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Závisí to na okolnostech (cena, aktuální potřeba výrobku, doporučení od známých,…)7763,64 %64,17 %  
Ano, rád/a zkouším nové věci2923,97 %24,17 %  
Ne, mám okruh výrobků, které běžně používám, nepotřebuji nic dalšího1512,4 %12,5 %  

Graf

12. Zajímá Vás, jaký technologický postup byl při výrobě tohoto typu zboží využit? Jestli bylo zboží vyrobené nejnovější technologií, nebo tradičními postupy.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9175,21 %75,83 %  
ano3024,79 %25 %  

Graf

13. Znáte značku 3M?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nic mi to neříká – prosím pokračujte otázkou č. 156251,24 %51,67 %  
Ano, znám tuto značku a i sortiment, který společnost 3M nabízí3125,62 %25,83 %  
Slyšel jsem o značce, ale nevím, co 3M nabízí2823,14 %23,33 %  

Graf

14. Dokážete si vybavit logo 3M?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4052,63 %33,33 %  
ne3647,37 %30 %  

Graf

15. Jaké asociace se Vám spojují s červenou barvou? Evokuje tato barva ve Vás nějaké pocity?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

dobrá nálada

0-100-100-0 CMYK / 100-0-0 RGB komunistické vlajky

agrese

agrese, revoluce

agresia - energia- krv-ohen

agresivita, ambice, orientace na cil

agresivita, erotika, býk

Agresivita, rychlost

agresivita, vášeň

Agresivní barva

ani ne :)

Ani nie, mozno je akcnejsia, dravejsia

Asociace - teplo. Pocity - spolehlivost, důvěryhodnost.

bici zapasy

býčie zápasy

Canon, zlé pocity :D

cervene pocity

Cerveny kriz

červená farba - nebezpečenstvo

Červena je farba bohov

červenou barvou je velmi krasny

ČSA, mam ji rada, je pro me pritazliva

dravost

dravost

dravosť, dynamika

draždivisť

elegance i vulgarnost

energičnost, zdraví

energie, výjimečnost

Ferrari dravosť, energia

ferrari, ohen, iskra

ferrari, třesně vášeň, energii, život, krev

hnev, vasen

horko, léto, veselost

hot :)

chuť k jídlu

jablko, leto

komunisti. a ano, evokuje

komunisty :)

komunizmus, krv pocity tepla, pohodlia

komunizmus, smer - fico tedy špatný pocit :)

konflikt, erotika,vzrusenie

krev

krev

krev, agrese, vodafone

krev, růže, sparta

krev, socialismus, komunisté

krev, záchranná služba, býk

krev, zraneni, bolest, laska

krv

Krv

krv

krv

Krv, červená na semafore. moje pocity z nej sú negatívne, nakoľko tieto asociácie mi ie sú príjemné.

krv, jablko, Cina ano evokuje-agresivitu

ksčm, karkulka... neutrální pocity

láska

láska

laska, komunizmus, ruza, ...

láska, válka, krev

laska, vasen

laska, vasen, krv,

láska, vášeň

láska, žárlivost, krev Evokuje ve mně živelnost, dravost, túžbu.

mam ji rad, ale urcite neni uklidnujici (aspon ten odstin jako ma logo 3M :))

mikina, spodne pradlo, krv

moje spolubydlici- vsetko ma cervene

ne

ne

ne

ne

NEBEZPEČENSTVO

nebezpečí

něco je špatně; nebezpečí

negativne

Nelíbí se mi.

nerozvážnost, snaha násilím upozornit

nestlé, mc donalds, kfc, žádné pocity

nevim

nie

nie

odvahu, silu, napatie, agresivitu, nebezpecie

oheň, sila, krása, vášeň

pionirsky satek, darcevstvi krve, rtenka, lak na nehty

podzim

povzbuzení, vášeň, dobrá nálada

prisnost

priťažlivosť, energia

progresivita, živelnost, modernost

radost

rajčata, papriky, krev , asi žádně pocity

romantika

rýchlosť dynamiku priebojnosť

Sex :)

socializmus a komunizmus - vyvoláva to vo mne pocity súdružskej súdržnosti a horlivej nepracovitosti

Sparta Praha (chuckle)

srdce, láska

srdce, radost, krev

španelsko, erotika..

temperament, zivot, krv, spanelsko

temperamentnost, vyraznost

teplo

teplo

teplo

teplo

teplo, agresivita

teplo, energiu, silu, výraznosť , zaujme pozornosť

vasen a sex

Vasen, Bolest, Cerveny a Cierny od Stendhala

vasen, nasili, nebezpeci

vášeň, energie, síla

vášeň, krv, život, smrť

vášeň, láska, divokost těžko říct, jestli ve mě evokuje nějaké konkrétní pocity, ale hodně poutá pozornost a ta barva se mi líbí

vášeň, láska, spíš silnější emotivní pocity

vášeň, podle odstínu i agresivita

Vybusnost, krv, erotika, silny emoticny charakter

vyloučení, krev, v kombinaci s bílou barvy mého oblíbeného klubu

vznešená, elegantní, erotická,

žádne

žoadne, nie

16. Kterou formu značení drobných poznámek, úkolů, nebo psaní seznamu na nákup preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kombinuji více z uvedených forem4940,5 %40,83 %  
lepící papírky, které si můžu přilepit kamkoliv, kde na ně dobře vidím3226,45 %26,67 %  
diář1512,4 %12,5 %  
elektronický diář / elektronický task manager / počítač / mobilní telefon1411,57 %11,67 %  
nic z toho nevyužívám119,09 %9,17 %  

Graf

17. Zajímáte se aktivně o zdravý životní styl?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9074,38 %75 %  
ne3125,62 %25,83 %  

Graf

18. Pokud ano, co pro Vás osobně znamená zdravý životní styl?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

(otázky 17 jsem zadal NE)

abstinence :D

aktivne sa o zdravy zivotny styl nezaujimam

aktivni zivot - nesedim cely den na zadku, sportuju, neprejidam se nechutnymi polotovary, ale naleznu si cas na pripravu plnohodnotneho jidla

CO to je za blbej dotaznik...odpovedel sem ne tak proc sem musim psat nejakej text

cvicenie, zdrava strava, nepouzivanie chemikalii v domacnosti

cvičenie strava vyhýbať sa stresu

delší a kvalitnější život

Dobré jídlo, pohyb, dostatek spánku a málo stresu.

dobré kvalitní jídlo z čerstvých surovin ( náhražek), pokud možno lokální suroviny aktivní sport dostatečný příjem tekutin snaha o omezení stresového prostředí a nutná relaxace

dobrý pocit - zejména zdravá strava, cvičení, fitness, spánek

dostatek odpocinku, vyvazenost praca x aktivity volneho casu, time management, zdrava zivotosprava...

dostatek pohybu, racionálni výživa

Harmonie mezi praci a relaxaci, aby vseho bylo akorat - to vse podporeno zdravou stravou

chodit aspon 3x týdně do posilky a omezovat jídlo z fast foodu

investici, která se mi vrátí

jídlo

jidlo, pohyb

jist zdrave,pohyb

Kvalita vyrobkov, a dodrziavanie spravnych navykov a zasad

kvalitne potraviny, pohyb na vzduchu

Mučení.

Ne

ne

ne, nezajimam se aktiven o zdravy zivotni styl:)

nefajcit, nepit alkohol, sportovat, pit mineralne vody,

nemám preň podmienky

nezajímám

nic

nic

nic

Nie viem

Odpovedané nie.

OVOCE-ZELENINA

pobyt na čerstvom vzduchu, veľa pohybu

pocit pohody, sviežosti, spokojnosti

pohyb zdrava strava

pohyb, strava, vyrovnanost

pohyb, vyvážená strava (přiměřeně :)) - nic enviromentalne zasadniho

pohyb, zdrava strava, dostatek spanku

pohyb, zdravé stravovanie, čerstvé potraviny, veselosť

pohyb, zivot bez stresu, zdrave jidlo

Pokud odpověď na předešlu otázku byla NE, tak proč je tohle povinny údaj? :) Asi tu chcete jen nějaký kec :)

pravidelna fyzicka aktivita, vhodne stravovacie navyky z hladiska zlozenia potravy a mnozstva, dostatok spanku a relaxacie

pravidelná strava, dostatek pohybu, zdravá životospráva

Pravidelný pohyb, "přiměřeně" zdravá strava, psychická pohoda.

pravidelny pohyb/sport

snažím se ho dodržovat (strava, pohyb, odpočinek, ...)

sport

sport

Sport, Aktivita (ve smyslu opaku k lenosti), zdravější lehčí stravování, minimum stresu

sport, bio výrobky,

sport, pohyb, priroda, cista voda, zdrava strava, ovoce, zelenina

sport, strava, pohyb

sport, strava, recyklovanie, cestovanie

sport, strava, vyhybat sa stresu

sport, stravovanie, dostatok spanku

sport, vhodné stravování

Sport, zdrava strava

sport, zdravá strava

Sport, zdravé jídlo

sport, zdrave stravovanie, nie prilis sladkosti....nic neprehanat (co sa jedla tyka)

sport, zdravie

spravna zivotosprava, pohyb, vyhybanie sa stresovym situaciam,

správná životospráva - pravidelný pohyb, relativně zdravá strava (vyjma tučných jídel, smažených apod. hodně ovoce, zeleniny, vlákniny, bílé maso, ryby..) dostatečný spánek, vyvarovat se stresu, nepřejídat se, nekouřit!!!

správná životospráva, pohyb, dostatek spánku, zdravá strava

správne stravovanie, aktívny šport, relaxovanie

strava, sport...

suhra zdravia mysle aj tela

šport

šport v kombinácii s bio stravovaním v optimálnom pomere tuky-cukry-bielkoviny a vykonávanie takej práce, ktorá mi prináša radosť

šport, nefajčiar, pitie vína, vyhýbanie sa Chuckovi Norrisovi

tak velmi aktivne sa nezaujmam, ale to nieje dovod, ze ma netrapy

taky styl, ktory mi privodi spokojnost, pocit oddychu..sport, zdrave jedlo, vzdelavanie

třídit odpad, zdravě jíst (sezónní potraviny, málo bílého cukru, zelozrnné věci), pohyb

v skratke: všetko s mierou... napr: neprejedať sa, nekonzumovať príliš veľké množstvo alkoholu plus dôležité je aj zakomponovanie športových aktivít...

Vela mrkvy, spanku a ziaden alkohol!

vhodna vyziva, sport, pokial mozno co najmenej stresu

vsetko s mierou

všeho s mírou

vyvazena stava, dostatok spanku, malo stresu

zatial pre mna nie je az tak podstatny

Zdravá strava

zdrava strava a pohyb

zdravá strava, dostatok pohybu, koníčky

zdravá strava, dostatok tekutín a vitamínov, pravidelný pohyb, duševná rovnováha ..

zdrava strava, neprejidat se mastnymi, ovoce a zelenina, bile maso, ryby

zdravá strava, pohyb

zdrava strava, pohyb, aktivny pristup k zivotu

Zdravá strava, pohyb, psychická pohoda

Zdravá strava, pohyb, šport, vyhýbanie sa stresu , pozitívny prístup k životu

zdravá strava, sport

zdravá strava, sport a dostatek spánku

zdravá strava, sport,

zdravá vyvážená strava, pohyb

zdrava vyziva, sport, spanek,

zdravá výživa, pohyb, dostatok spánku...

zdravá vyživa, pravidelný režim odpočinku, efektivně využitý čas atd

zdravá výživa, šport

zdravá výživa, úměrná pohybová aktivita, dostatek spánku, málo stresu, používání vhodných výrobků

Zdrave jidlo - hodne ovoce a zeleniny, sport kazdy tyden

zdrave jidlo, pohyb, odreagovani ve volnem case

Zdravé jídlo, sport

Zdravé jídlo, sport a relaxace, pohyb, duševní rovnováha, dostatek spánku

Zdravé jídlo, sport, trávení času v přírodě

zdrave jim , zdrave cvicim

zdravě jíst, sportovat, ale všeho s mírou.

zdrave jist, sportovat, work life balance, relaxace a zabava

zdravě se stravovat, trávit volný čas pravidleným sportem, používat bio výrobky, recyklovat

zdravé stravování, sport

zdrave stravovanie, pohyb/sport

ZDRAVÉ STRAVOVANIE, SPORT, POBYT V PRÍRODE, CELKOVA AKTIVITA

zdravé stravovanie, šport, nefajčiť

zdrave stravovanie,aktivny pohyb

zdravie

Zdravo sa stravovať, dostatok pohybu i odpočinku, nezaťažovať organizmus zbytočnými stresmi

zdravý životný štýl by chcel mať podľa mňa každý, no nie každý si to môže dovoliť z rôznych dôvodov...

zit, zdravo,aktivne sportovat a zdravo sa stravovat

19. Uvažovali jste už o koupě ergonomických pomůcek do kanceláře nebo pro domácí použití?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6856,2 %56,67 %  
ano5343,8 %44,17 %  

Graf

20. Máte nějaké vlastní zkušenosti s užíváním ergonomických pomůcek?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7461,16 %61,67 %  
ano4738,84 %39,17 %  

Graf

21. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena6957,02 %57,5 %  
Muž5242,98 %43,33 %  

Graf

22. Věk

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
233327,27 %27,5 %  
221714,05 %14,17 %  
24119,09 %9,17 %  
2197,44 %7,5 %  
2075,79 %5,83 %  
2564,96 %5 %  
2664,96 %5 %  
5343,31 %3,33 %  
2732,48 %2,5 %  
3032,48 %2,5 %  
ostatní odpovědi 35
34
28
44
18
32
29
42
73
52
49
39
19
55
63
54
47
36
2218,18 %18,33 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:26.03
Minimum:20
Maximum:53
Variační rozpětí:33
Rozptyl:52.06
Směrodatná odchylka:7.22
Medián:23
Modus:23

Graf

23. Vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské – bakalářský stupeň5343,8 %44,17 %  
Vysokoškolské – magisterský stupeň3428,1 %28,33 %  
Středoškolské s maturitou3428,1 %28,33 %  

Graf

24. Zaměstnání

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student3529,17 %29,17 %  
študent65 %5 %  
administrativa32,5 %2,5 %  
účetní32,5 %2,5 %  
Manager21,67 %1,67 %  
právnik21,67 %1,67 %  
ziadne21,67 %1,67 %  
Pracujíci student21,67 %1,67 %  
Informační technologie10,83 %0,83 %  
mama-otec10,83 %0,83 %  
ostatní odpovědi Student, jinak DHL :-)
administrativní pracovník
technik
/
architekt
manažer obchodu a marketingu
obchodni manazer
brigada
nakupni specialista
Credit Management Assistant -excelovanie v klikaní
nakup / predaj komodit
Ekonom-student
ING Real Estate Investment Management CR
procurement specialist
student, PR manager
analytik
Učitel
site deployment manager
student, part-time
inzinier
Student/Cestovní kancelář
administratívna pracovníčka
učitelka
HR konzultant
duchodce
medicka
veda a vyskum, VS skolstvo
státni zaměstnanec
ekonom
finančný analytik
riaditeľ
Samozivitel
žádne
státní správa
nezamestnany
customer service pro aerolinky
IT specialista
brigády
Koordinátor
Ness
účetní, student
manažer
staz v UNEP/student
na volnej nohe
tlumočník
referent CK
Dekorater, Merchandiser, Florista
Správce kancelářských prostor
podnikateľ
recpce ve fitku (pasivně)
recepční
administraiva
prodavačka
šéfredaktor
letiště Praha
opatrovateľka
reditelka v pojistovn
MD
lamač (DTP)
materská dovolenka
žiadne
instruktorka
personalista
6352,5 %52,5 % 

Graf

25. Vaše komentáře a postřehy týkající se značky 3M, případně dotazníku:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

- dotaznik je zmateny - jsou obcas zkombinovane dve otazky do jedne, nevim, na kterou odpovidam - dotaznik nema zadnou pevnou linku a tema - skace od znacek prostredku, obleceni k CSR a ke kulturnim rozdilum - u otazky 4 neni uplne jasne, ze kazdou hodnotu lze pouzit jenom jednou...

...

dotazník je matoucí, neni z něho zřejmé kam směřuje, 3M značku mám odjakživa zažitou jako značku kancelářských pomůcek

good brand

moc narocne

myslím, že to nepotřebuje další komentář

nemam

nepoznam znacku 3M :/

Nevím, proč odpovídat na otázku, která začíná souslovím "Pokud ano," když jsem v předchozí odpovědi zadal "Ne"

none

obmedzenie vo voľnosti odpovede :)

pěkné

ten dotazník je špatně udělaný, otázky jsou pokládany moc obecně, někdy se těžko odpovídá..navíc u některých odpovědí není zpětná vazba, zda daný jedinec oparvdu něco ví..mým hlavní studijním oborem je ekonometrie a matemitická statistika, tak trochu vím o čem mluvím, poraď se ještě s někým, kdo tomu rozumí..myslím, že takto budeš mít zkreslené výsledky..

trosku dlhy :)

Tuším, že dělají nějaké zařízení pro domácnost(brusky a pily..) a dřve dělali diskety

vela stastia .)

veľa šťastia ;)

Velmi dobre

very nice :) s důrazem na všechno

vyborne lepidla

vyrobky 3M maju pekny dizajn a som spokojna s ich kvalitou

Zaujímala by ma aplikácia 4P v 3M pre B2B ale i B2C, dôsledok pre CF a ROE.

zial nebyvam v CR/SR takze to moze byt jeden z dovodov preco tuto znacku nepoznam:)

Značka 3M - datová media, elektronika, lepící papírky

Značku 3M mám spojenou s počítačovým světem například projektory, myslím, že snad i nějaké síťové řešení... Jinak větší povědomí o značce nemám.

Značku bohužel nepoznám. Dotazník se mi zdál z části rozpačitý a měla jsem pocit, že se v měn míchají "hrušky s jablky".

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

9. Víte, co se za pojmem společenská odpovědnost firmy skrývá?

  • odpověď ne:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 8. Slyšeli jste už o pojmu společenská odpovědnost firmy (nebo-li v angličtině CSR – Corporate Social Responsibility)?

14. Dokážete si vybavit logo 3M?

  • odpověď ano:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, znám tuto značku a i sortiment, který společnost 3M nabízí na otázku 13. Znáte značku 3M?

19. Uvažovali jste už o koupě ergonomických pomůcek do kanceláře nebo pro domácí použití?

  • odpověď ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka=6 na otázku 4. Podle čeho se rozhodujete při koupě výrobků pro domácnost a kancelář? Prosím, seřaďte jednotlivé kritéria podle jejich důležitosti: 1 – nejdůležitější 10 – nejméně důležité
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 23 - 24 > na otázku 22. Věk

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kladete důraz na to, aby jse si kupovali „značkové“ věci? Např. považujete dobrou značku oblečení za důležitý aspekt Vašeho života?

4. Podle čeho se rozhodujete při koupě výrobků pro domácnost a kancelář? Prosím, seřaďte jednotlivé kritéria podle jejich důležitosti: 1 – nejdůležitější 10 – nejméně důležité

5. Které 3 hodnoty by měl dle Vašeho názoru výrobce potřeb pro domácnost, kancelář a volný čas ctít nejvíc?

6. Důvěřujete velkým nadnárodním korporacím a jejich výrobkům?

8. Slyšeli jste už o pojmu společenská odpovědnost firmy (nebo-li v angličtině CSR – Corporate Social Responsibility)?

9. Víte, co se za pojmem společenská odpovědnost firmy skrývá?

10. Pokud ano, oslovil Vás tento koncept a berete třeba při nákupu kancelářského zboží v úvahu, zda je jeho výrobce společensky odpovědný?

11. Rádi zkoušíte novinky na trhu výrobků pro domácnost, kancelář nebo volný čas?

12. Zajímá Vás, jaký technologický postup byl při výrobě tohoto typu zboží využit? Jestli bylo zboží vyrobené nejnovější technologií, nebo tradičními postupy.

13. Znáte značku 3M?

14. Dokážete si vybavit logo 3M?

16. Kterou formu značení drobných poznámek, úkolů, nebo psaní seznamu na nákup preferujete?

17. Zajímáte se aktivně o zdravý životní styl?

19. Uvažovali jste už o koupě ergonomických pomůcek do kanceláře nebo pro domácí použití?

20. Máte nějaké vlastní zkušenosti s užíváním ergonomických pomůcek?

21. Pohlaví

22. Věk

23. Vzdělání

24. Zaměstnání

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kladete důraz na to, aby jse si kupovali „značkové“ věci? Např. považujete dobrou značku oblečení za důležitý aspekt Vašeho života?

4. Podle čeho se rozhodujete při koupě výrobků pro domácnost a kancelář? Prosím, seřaďte jednotlivé kritéria podle jejich důležitosti: 1 – nejdůležitější 10 – nejméně důležité

5. Které 3 hodnoty by měl dle Vašeho názoru výrobce potřeb pro domácnost, kancelář a volný čas ctít nejvíc?

6. Důvěřujete velkým nadnárodním korporacím a jejich výrobkům?

8. Slyšeli jste už o pojmu společenská odpovědnost firmy (nebo-li v angličtině CSR – Corporate Social Responsibility)?

9. Víte, co se za pojmem společenská odpovědnost firmy skrývá?

10. Pokud ano, oslovil Vás tento koncept a berete třeba při nákupu kancelářského zboží v úvahu, zda je jeho výrobce společensky odpovědný?

11. Rádi zkoušíte novinky na trhu výrobků pro domácnost, kancelář nebo volný čas?

12. Zajímá Vás, jaký technologický postup byl při výrobě tohoto typu zboží využit? Jestli bylo zboží vyrobené nejnovější technologií, nebo tradičními postupy.

13. Znáte značku 3M?

14. Dokážete si vybavit logo 3M?

16. Kterou formu značení drobných poznámek, úkolů, nebo psaní seznamu na nákup preferujete?

17. Zajímáte se aktivně o zdravý životní styl?

19. Uvažovali jste už o koupě ergonomických pomůcek do kanceláře nebo pro domácí použití?

20. Máte nějaké vlastní zkušenosti s užíváním ergonomických pomůcek?

21. Pohlaví

22. Věk

23. Vzdělání

24. Zaměstnání

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Tazka, A.Výrobky pro kancelář, domácnost a volný čas (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://vyrobky-pro-kancelar-domacnost-a-volny-cas.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.