Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Výuka přírodovědných předmětů v základním školství
Výuka přírodovědných předmětů v základním školství
→ Zúčastněte se krátkého dotazníku o sbírání psích exkrementů a soutěžte o čokolády Seed and Bean ←
(cca 1 minuta, veřejné výsledky, jen pro chovatele psů)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Pavlína Hejsková |
---|---|
Šetření: | 22. 10. 2009 - 08. 11. 2009 |
Počet respondentů: | 2 |
Počet otázek (max/průměr): | 20 / 20 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | nelze zjistit |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.04:06 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Cílem je zjistit současný stav této problematiky na základních školách v České republice. Vás bych chtěla poprosit o zodpovězení několika dotazů.
Děkuji předem za spolupráci.
Odpovědi respondentů
1. Výuka bloku "Člověk a příroda" je v našem ŠVP je
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
rozdělena do jednotlivých předmětů | 2 | 100 % | 100 % |
2. Jaká je časová dotace bloku "Člověk a příroda" za druhý stupeň základní školy na týden
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
22 | 2 | 100 % | 100 % |
3. Jaká je aprobace učitele integrovaného předmětu pokud jej učíte integrovaně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
biologie - chemie | 1 | 50 % | 50 % |
integrovaně neučíme | 1 | 50 % | 50 % |
4. Jakou máte časovou dotaci předmětu fyzika za druhý stupeň základní školy na týden?
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 1 | 50 % | 50 % |
7 | 1 | 50 % | 50 % |
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 4.5 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 7 |
Variační rozpětí: | 5 |
Rozptyl: | 12.5 |
Směrodatná odchylka: | 3.54 |
Medián: | 4.5 |
Modus: | 2 |
5. Máte na Vaší škole aprobovaného učitele na fyziku
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 2 | 100 % | 100 % |
6. Jakou máte časou dotaci předmětu chemie za druhý stupeň základní školy na týden?
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 1 | 50 % | 50 % |
4 | 1 | 50 % | 50 % |
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 4 |
Variační rozpětí: | 2 |
Rozptyl: | 2 |
Směrodatná odchylka: | 1.41 |
Medián: | 3 |
Modus: | 2 |
7. Máte na vaší škole aprobovaného učitele na chemii
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 2 | 100 % | 100 % |
8. Jakou máte časou dotaci předmětu přírodopis za druhý stupeň základní školy na týden?
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 1 | 50 % | 50 % |
7 | 1 | 50 % | 50 % |
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 4.5 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 7 |
Variační rozpětí: | 5 |
Rozptyl: | 12.5 |
Směrodatná odchylka: | 3.54 |
Medián: | 4.5 |
Modus: | 2 |
9. Máte na Vaší škole aprobovaného učitele na přírodopis
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 2 | 100 % | 100 % |
10. Používáte na Vaší škole k výuce projektové vyučování ve kterém je využito integrace přírodovědných předmětů?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 1 | 50 % | 50 % |
ano, na celý vyučovací den se zrušením klasického rozvrhu | 1 | 50 % | 50 % |
11. Vyjádřete svůj názor. Do škol by se měla zavést intergace přírodovědných předmětů?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
souhlasím | 1 | 50 % | 50 % |
spíše nesouhlasím | 1 | 50 % | 50 % |
12. Znáte nějaké vhodné učebnice pro integrovanou výuku přírodovědných předmětů?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 1 | 50 % | 50 % |
ano | 1 | 50 % | 50 % |
13. Chybí na trhu náměty pro integrovanou výuku?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 1 | 50 % | 50 % |
ano | 1 | 50 % | 50 % |
14. Chtěli byste vyzkoušet učit integrovaně přírodovědní předměty?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevím | 1 | 50 % | 50 % |
ano | 1 | 50 % | 50 % |
15. Slyšeli jste o výuce předmětu přírodozpyt?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 1 | 50 % | 50 % |
ano | 1 | 50 % | 50 % |
16. Myslíte si, že k integrované výuce chybí vhodně připravení učitelé?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 2 | 100 % | 100 % |
17. Jak si myslíte, že bylo před válkou vyučováno přírodovědným předmětům
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
přírodopis zvlášť, chemia a fyzika dohromady | 2 | 100 % | 100 % |
18. Kde se škola nachází
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ve městě | 1 | 50 % | 50 % |
na vesnici | 1 | 50 % | 50 % |
19. V jakém jste kraji?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Olomoucký kraj | 1 | 50 % | 50 % |
Liberecký kraj | 1 | 50 % | 50 % |
20. Kolik žáků má vaše škola
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
500 a více | 1 | 50 % | 50 % |
do 200 | 1 | 50 % | 50 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.