Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Využitelnost animoterapie u dětí předškolního věku-dotazník pro rodiče
Využitelnost animoterapie u dětí předškolního věku-dotazník pro rodiče
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Petra Lindovská |
---|---|
Šetření: | 04. 03. 2017 - 30. 03. 2017 |
Počet respondentů: | 177 |
Počet otázek (max/průměr): | 15 / 15 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 71,4 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:54 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Tento dotazník se zabývá zkoumání rozdílů povahových vlastností předškolních dětí (3-6 let) majících a nemajících v domácnosti zvíře. A pohledu rodičů na zvíře v MŠ a v domácnosti.
Dotazník je navržen pro rodiče předškolních dětí (3-6), pokud však máte již děti starší, můžete jej vyplnit na základě vašich vzpomínek na chování vašeho dítěte, či dětí v tomto období.
Odpovědi respondentů
1. Máte v rodině (domácnosti) domácího mazlíčka se kterým je dítě/děti předškolního věku(3-6 let) v kontaktu, či mu patří?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 125 | 70,62 % | 70,62 % |
Ne | 52 | 29,38 % | 29,38 % |
2. V případě, že v domácnosti zvíře nemáte, co je důvodem? Možno zvolit více odpovědí:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Máme v domácnosti zvíře | 106 | 59,89 % | 59,89 % |
Nemáme čas pečovat o zvíře | 35 | 19,77 % | 19,77 % |
Nepořádek a zápach zvířete | 25 | 14,12 % | 14,12 % |
Alergie | 19 | 10,73 % | 10,73 % |
Nemůžeme mít zvíře v bytě | 11 | 6,21 % | 6,21 % |
Nemám vztah ke zvířatům | 8 | 4,52 % | 4,52 % |
Strach z parazitů/ nemocí | 5 | 2,82 % | 2,82 % |
Zvíře máme | 4 | 2,26 % | 2,26 % |
Máme zvíře | 4 | 2,26 % | 2,26 % |
máme | 2 | 1,13 % | 1,13 % |
Až dítě povyroste, nejspíš nějaké zvířátko dostane. | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
Pejska máme u babičky,ale děti o něj denně pečují | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
zvíře nedávno zemřelo a zatím jsme nepořídíli jiné | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
máme zvířata | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
My mame, psa a kocoura. | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
Máme. | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
zvířata máme | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
Zvířata dle mého názoru do bytu nepatri | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
Zvířata domů nepatří | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
Máme psa | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
mladší by ho asi "týrala", plánujeme až povyroste | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
Neochota vstávat třeba k venčení psa, hluk který by oběžoval sousedy, strach z parazitů a nemocí | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
3. V případě, že máte zvíře doma, o jaké jde?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Pes | 79 | 44,63 % | 44,63 % |
Kočka | 62 | 35,03 % | 35,03 % |
Nemáme žádné zvíře | 48 | 27,12 % | 27,12 % |
Morče/křeček | 22 | 12,43 % | 12,43 % |
Králík | 15 | 8,47 % | 8,47 % |
rybičky | 6 | 3,39 % | 3,39 % |
Papoušek, rybičky | 2 | 1,13 % | 1,13 % |
Andulka | 2 | 1,13 % | 1,13 % |
potkan | 2 | 1,13 % | 1,13 % |
Chameleon, Osmák, vodní želva | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
Korela | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
Osmák | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
achatina | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
nemáme zvíře | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
kůň, kozy, telata, husy... | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
rybky | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
ježek, agamy papoušek | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
želva ,rybky | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
2x kočka | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
rybicky, svabi | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
Had, fretka | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
2 psi a 2 králící | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
ježek | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
Dvě kočky... | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
Papoušíčci | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
had, zelva | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
ovce | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
Želva | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
kůň | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
zelva | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
křeček, potkani, myši | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
žako | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
Vodní zelva | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
doma nemáme, ale hospodářská zvířátka ano:-) děti jsou s nimi v kontaktu. | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
Andulka, rybičky, šneci | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
agama vousatá, gekončík noční, pískomil, činčila vlnatá | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
slepice | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
Potkan, rybičky | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
osmák, želva, rybičky | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
4. Kolik dětí předškolního věku (3-6 let) vychováváte?
Např. Když vychováváte Aničku (8 let) a Honzíka(3 roky) zvolíte odpověď: 1dítě
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 | 136 | 76,84 % | 76,84 % |
2 | 37 | 20,9 % | 20,9 % |
již starší | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
teď už je školák | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
5 | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
3 | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
5. Jakého pohlaví je vaše dítě/děti (předškolního věku)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Chlapeček | 71 | 40,11 % | 40,11 % |
Holčička | 67 | 37,85 % | 37,85 % |
Chlapeček a holčička | 17 | 9,6 % | 9,6 % |
Holčičky | 12 | 6,78 % | 6,78 % |
Chlapečci | 7 | 3,95 % | 3,95 % |
již starší | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
2 holčičky a 3 chlapci | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
2 chlapci, 1 dívka | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
6. Prosím, vyberte ze seznamu 5 povahových vlastností vašeho předškoláčka:
V případě že se staráte o více než jednoho předškoláka, uveďtě povahové vlastnosti toho, který je se zvířetem více v kontaktu, či se o něj více stará.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 5).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Zvídavý/á | 115 | 64,97 % | 64,97 % |
Živý/á | 108 | 61,02 % | 61,02 % |
Citlivý/á | 101 | 57,06 % | 57,06 % |
Upovídaný/á | 72 | 40,68 % | 40,68 % |
Usměvavý/á | 65 | 36,72 % | 36,72 % |
Srdečný/á | 62 | 35,03 % | 35,03 % |
Společenský/á | 56 | 31,64 % | 31,64 % |
Tvrdohlavý/á | 48 | 27,12 % | 27,12 % |
Svéhlavý/á | 47 | 26,55 % | 26,55 % |
Ohleduplný/á | 37 | 20,9 % | 20,9 % |
Rozpustilý/á | 31 | 17,51 % | 17,51 % |
Zodpovědný/á | 28 | 15,82 % | 15,82 % |
Nesoustředěný/á | 24 | 13,56 % | 13,56 % |
Plačtivý/á | 21 | 11,86 % | 11,86 % |
Vzteklý/á | 19 | 10,73 % | 10,73 % |
Tichý/á | 15 | 8,47 % | 8,47 % |
Nekonflitní | 14 | 7,91 % | 7,91 % |
Samotářský/á | 12 | 6,78 % | 6,78 % |
Hádavý/á | 10 | 5,65 % | 5,65 % |
7. Má vaše dítě vlastní zvířátko?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne, je to zvíře babičky, celé rodiny, tety,... | 41 | 23,16 % | 23,16 % |
Ano a pečuje o ně/j jak je vzhledem k věku možné | 39 | 22,03 % | 22,03 % |
Ne žádné zvíře v rodině nemáme | 39 | 22,03 % | 22,03 % |
Ano, ale staráme se o něj my, rodiče | 37 | 20,9 % | 20,9 % |
Ne, ale plánujeme jeho pořízení | 5 | 2,82 % | 2,82 % |
dítě nemá zvířátko ani s žádným není v každodenním kontaktu, oboje prarodiče mají doma kočku | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
Je celé rodiny,ale hlavní majitel jsem já (maminka) | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
Ano, rybičku | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
měli jsme morče a křečka | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
Vlastní zvíře nemá, kočky jsme měli ještě před jeho narozením. Takže se staráme my jako rodiče, on trochu pomáhá. | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
U nás zvíře není vlastněno nikým, je součástí rodiny a pečují o něj všichni | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
ne, ale ale je zapojen do péče o zvířata | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
O nase zvirata se starame spolecne, decka ucime, jak se starat o psa a kocoura. | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
Ne, je to zvíře nás všech, ale do péče se zapojuje. | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
celé rodiny | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
Máme jako rodinné. Vsechny ostatni domácnosti v rodině maji taky zvíře. | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
nemá vlastní zvíře, je rodičů | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
je to rodinné zvíře, není vyloženě dětí | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
Ne je to dítě celé rodiny (Máma, táta, další dítě, ale chce) | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
kočička je podstatně starší než obě děti, byla tu už před nimi a staráme se o ni my, rodiče | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
zvířata jsou celé rodiny děti se podílejí na péči dle možností | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
8. Kdy jste si zvířátko pořídili (zvířátko žijící aktuálně v domácnosti)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Zvíře jsme měli už před narozením dítěte/dětí | 76 | 42,94 % | 42,94 % |
Nemáme zvíře/zvířata | 51 | 28,81 % | 28,81 % |
Zvíře jsme pořídili dětem/ s dětmi | 43 | 24,29 % | 24,29 % |
kočku jsme měli před narozením, šneček - achatina, se pořídil ve věku 4 let dcerky | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
zvíře jsme pořídili, abychom chránili vlastní zahradu před jinými zvířaty a pro radost | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
Do jeho 2 let jsme měli psa, pak zemřel a poté jsme pořídili první kočku | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
Kocoura před dítětem, to samé předchozí pes, nynějšího psa jsme pořizovali už k dítěti | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
Psa a kočku jsme měli před otěhotněním, králíky jsme pořídili, když malé bylo 2,5 | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
Pes pred dětmi, rybičky až s dětmi. | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
psa jsme měli ještě před narozením dítěte, potkana také, ale máme nového až po narození dítěte, kočka je novinka | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
9. Věříte, že zvíře může mít terapeutické a uklidňující účinky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, určitě | 150 | 84,75 % | 84,75 % |
Nevím, je to možné | 27 | 15,25 % | 15,25 % |
10. Myslíte si, že péče o zvíře dokáže dítě naučit ohleduplnosti, citlivosti či zodpovědnosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, určitě je to možné | 89 | 50,28 % | 50,28 % |
Ano, je to možné, ale pouze u dětí, které mají ke zvířatům vztah | 75 | 42,37 % | 42,37 % |
Ne, je to hloupost, tomu je naučí jen kontakt s jinými dětmi, rodiče, učitelé | 6 | 3,39 % | 3,39 % |
částečně je to možné | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
ano, ale ne sama o sobě, rodiče k nim musí vychovávat | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
Ano, do jisté míry a s dopomocí a dohledem dospělých | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
Pouze pokud je k tomu trpělivě vedeno. | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
Povaha je daná bez ohledu na zvíře | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
To dítě citlivé je, ale v kontaktu se zvířetem se to může projevit. Nenaučí ho to. Zodpovědnost, možná spíše, že pravidelné venčení je pruda :) | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
Řekla bych, že jak u koho | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
11. Slyšeli jste někdy o animoterapii (zooterapii)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, vím o co se jedná | 132 | 74,58 % | 74,58 % |
Ne, neslyšel/a | 45 | 25,42 % | 25,42 % |
12. Myslíte si, že by bylo přínosné, kdyby měly děti i v běžných MŠ přístup ke zvířeti (želva, šnek,…) na třídě o které by pečovaly?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, ale záleželo by na druhu zvířete | 75 | 42,37 % | 42,37 % |
Ano, je to dobrý nápad, děti by se naučily zodpovědnosti | 53 | 29,94 % | 29,94 % |
Zvířata mám rád/a, ale do MŠ nepatří | 33 | 18,64 % | 18,64 % |
Rozhodně ne | 5 | 2,82 % | 2,82 % |
Ano, pouze zvížátka nevyvolávající alergie | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
chtělo by to zvíře, kterému by nebylo snadné ublížit a nevadil by mu hluk a řev dětí | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
My mame na ZŠ mini zoo, deti maji radost, pomahaji pri peci o ne, bohuzel je hodne deti, ktere maji alergii, tzn.asi pes, kocka ve skolce nerealne. | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
ano, pokud by bylo zaručené že ho netýrají (i nechtěně) | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
ano, ale pouze za předpokladu, že učitelé budou dostatečně kompetentní k tomu, aby děti učily, jak správně o zvíře pečovat a jak se k němu chovat. Sami učitelé by ke zvířeti měli mít vztah. | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
Co by bylo se zvířetem o prázdninách, kdy je školka zavřená? | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
Ano, deti mají rády zvířata, ale se zodpovědností to nemá nic společného | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
Nevím, jestli by zvíře mělo adekvátní podmínky a péči, dětem by to prospělo. | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
Osobně si myslí, že učitelky toho mají i tak dost. | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
Zažila jsem to v praxi, není to dobrý nápad, i když se snažíte sebevíc, zvíře bohužel trpí... | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
u dcery v odd. mají šneky | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
13. Mají děti ve Vaší školce zvíře?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne, nemají | 143 | 80,79 % | 80,79 % |
Ano, mají | 34 | 19,21 % | 19,21 % |
14. O jaké zvíře se jedná?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
V naší MŠ zvíře nemáme | 137 | 77,4 % | 77,4 % |
Šnek | 12 | 6,78 % | 6,78 % |
Králík | 7 | 3,95 % | 3,95 % |
Želva | 6 | 3,39 % | 3,39 % |
Morče/ křeček | 4 | 2,26 % | 2,26 % |
rybičky | 4 | 2,26 % | 2,26 % |
ryba | 2 | 1,13 % | 1,13 % |
Nemaji | 2 | 1,13 % | 1,13 % |
do naší MŠ pravidelně chodí na návštěvu chovatelka se zvířátky z nedaleké farmy (plazy, hlodavci), a děti pravidelně chodí krmit na farmu ostatní zvířátka (ovce, kozy apod.), sbírají pro ně v MŠ staré pečivo apod. | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
Rybicky | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
rybky | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
V soukrpmé měli obřího šneka | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
v mš není zvíře | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
rybicky, svabi | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
ve školce zvíře nemají | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
Škola je u lesa, na zahradu chodi zajici, občas srna. deti jsou pry nadšené a z oken pozoruji. | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
rybička | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
Naše MŠ je na vesnici, sice ve školce zvířata nejsou, ale často navštěvují blízkou koňskou farmu. | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
agama, želva, morče, křeček, kralik, slepice | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
Kočky (jde o lesní školku, kočky jsou venku) | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
agama | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
Slepice a kachny | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
ne nemají | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
Akvarijní rybičky | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
15. Jaké zvíře, by vám v prostorách MŠ nevadilo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Zvíře v MŠ mi nevadí | 93 | 52,54 % | 52,54 % |
Nevadilo by mi zvíře bez srsti, kvůli alergiím | 35 | 19,77 % | 19,77 % |
Vadila by mi všechna, zvíře nemá v MŠ co dělat | 29 | 16,38 % | 16,38 % |
Andulka,kočka, morče, rybičky | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
kočka, morče, králíček, papoušek | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
Nemám dítě alergika, takže cvokoliv malého a pro děti příhodného by mi nevadilo. Nicméně chápu, že rodiče alergiků a astmatiků na to budou mít zcela právem jiný názor. | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
Zvířata, která dobře snáší vyšší hluk a současně jim nevadí, že jsou každý den cca 12 hodin sama | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
Ta zelva, sneci to by snad nemuselo vadit ani alergikum. | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
nevadilo by mi žádné zvíře, ale venkovní zvířata by měla být venku (kočka, pes...) a kvůli dětem alergikům by měla být bez srsti | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
vadila by mi vsechna, deti je budou trapit | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
Nevadilo by mi zvíře bez srsti, ki alergiím jiných dětí, ale hlavně by mělo jít o zvíře nenárořnčné a mělo by dokázat snést tlak ze strany dětí. V tomto ohledu je vhodný hmyz, nejedovatí hadi, obojživelníci, želvy, případně rybičky. MŠ by se určitě mely vyvarovat zvířet, která by děti mohla nosit (tahat) a tím pádem i nechtěně týrat. | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
Nevadilo by mi jakékoli zvíře v případě, že by byla ošetřena bezpečnost dětí i zvířete. | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
s ohledem na zvíře- aby nebylo "trápeno" takže pro menší děti třeba rybičky,předškoláci klidně morčátko | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
želva, rybičky... zvířata kterým nevadi, ze nemají jednoho majitele. Nevadili by mi ani kozy či králici, ale pokud by mělo nějaké dítě alergii, asi by bylo smutné, pokud by nesmělo ke zvířeti. | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
Jakékoli, které zvládne stres z hluku | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
Nevadilo by mi venkovní zvíře, např. hospodářská zvířata | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
morče,křeček,zelva atd | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
Vadilo by mi to spíš kvůli zvířeti samotnému, považuju to za týrání, předškolní děti nemohou zvířeti dát potřebnou péči | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
Jediné zvíře, které zvládne pobyt v MŠ bez problému je Achatina | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
nevěřím tomu, že je v MŠ možnost vytvořit takové podmínky, aby nedocházelo k týrání zvířete, byť v dobrém úmyslu | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
rybičky, pulec a pozorování vývoje | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
Pouze malé a dobře zabezpečené, aby např. bobky, piliny, zbytky potravy nemohlo vyhazovat tam, kde se děti pohybují. | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
nenáročné pro chov | 1 | 0,56 % | 0,56 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.