Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Využitelnost animoterapie u dětí předškolního věku-dotazník pro rodiče

Využitelnost animoterapie u dětí předškolního věku-dotazník pro rodiče

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petra Lindovská
Šetření:04. 03. 2017 - 30. 03. 2017
Počet respondentů:177
Počet otázek (max/průměr):15 / 15
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:71,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:54
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník se zabývá zkoumání rozdílů povahových vlastností předškolních dětí (3-6 let) majících a nemajících v domácnosti zvíře. A pohledu rodičů na zvíře v MŠ a v domácnosti.

Dotazník je navržen pro rodiče předškolních dětí (3-6), pokud však máte již děti starší, můžete jej vyplnit na základě vašich vzpomínek na chování vašeho dítěte, či dětí v tomto období.

Odpovědi respondentů

1. Máte v rodině (domácnosti) domácího mazlíčka se kterým je dítě/děti předškolního věku(3-6 let) v kontaktu, či mu patří?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano12570,62 %70,62 %  
Ne5229,38 %29,38 %  

Graf

2. V případě, že v domácnosti zvíře nemáte, co je důvodem? Možno zvolit více odpovědí:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Máme v domácnosti zvíře10659,89 %59,89 %  
Nemáme čas pečovat o zvíře3519,77 %19,77 %  
Nepořádek a zápach zvířete2514,12 %14,12 %  
Alergie1910,73 %10,73 %  
Nemůžeme mít zvíře v bytě116,21 %6,21 %  
Nemám vztah ke zvířatům84,52 %4,52 %  
Strach z parazitů/ nemocí52,82 %2,82 %  
Zvíře máme42,26 %2,26 %  
Máme zvíře42,26 %2,26 %  
máme21,13 %1,13 %  
Až dítě povyroste, nejspíš nějaké zvířátko dostane.10,56 %0,56 %  
Pejska máme u babičky,ale děti o něj denně pečují 10,56 %0,56 %  
zvíře nedávno zemřelo a zatím jsme nepořídíli jiné10,56 %0,56 %  
máme zvířata10,56 %0,56 %  
My mame, psa a kocoura.10,56 %0,56 %  
Máme.10,56 %0,56 %  
zvířata máme 10,56 %0,56 %  
Zvířata dle mého názoru do bytu nepatri10,56 %0,56 %  
Zvířata domů nepatří10,56 %0,56 %  
Máme psa10,56 %0,56 %  
mladší by ho asi "týrala", plánujeme až povyroste10,56 %0,56 %  
Neochota vstávat třeba k venčení psa, hluk který by oběžoval sousedy, strach z parazitů a nemocí10,56 %0,56 %  

Graf

3. V případě, že máte zvíře doma, o jaké jde?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pes7944,63 %44,63 %  
Kočka6235,03 %35,03 %  
Nemáme žádné zvíře4827,12 %27,12 %  
Morče/křeček2212,43 %12,43 %  
Králík158,47 %8,47 %  
rybičky 63,39 %3,39 %  
Papoušek, rybičky 21,13 %1,13 %  
Andulka21,13 %1,13 %  
potkan21,13 %1,13 %  
Chameleon, Osmák, vodní želva 10,56 %0,56 %  
Korela10,56 %0,56 %  
Osmák 10,56 %0,56 %  
achatina10,56 %0,56 %  
nemáme zvíře10,56 %0,56 %  
kůň, kozy, telata, husy...10,56 %0,56 %  
rybky10,56 %0,56 %  
ježek, agamy papoušek10,56 %0,56 %  
želva ,rybky10,56 %0,56 %  
2x kočka10,56 %0,56 %  
rybicky, svabi10,56 %0,56 %  
Had, fretka10,56 %0,56 %  
2 psi a 2 králící 10,56 %0,56 %  
ježek 10,56 %0,56 %  
Dvě kočky...10,56 %0,56 %  
Papoušíčci10,56 %0,56 %  
had, zelva10,56 %0,56 %  
ovce 10,56 %0,56 %  
Želva10,56 %0,56 %  
kůň10,56 %0,56 %  
zelva 10,56 %0,56 %  
křeček, potkani, myši10,56 %0,56 %  
žako10,56 %0,56 %  
Vodní zelva10,56 %0,56 %  
doma nemáme, ale hospodářská zvířátka ano:-) děti jsou s nimi v kontaktu.10,56 %0,56 %  
Andulka, rybičky, šneci10,56 %0,56 %  
agama vousatá, gekončík noční, pískomil, činčila vlnatá10,56 %0,56 %  
slepice10,56 %0,56 %  
Potkan, rybičky10,56 %0,56 %  
osmák, želva, rybičky10,56 %0,56 %  

Graf

4. Kolik dětí předškolního věku (3-6 let) vychováváte?

Např. Když vychováváte Aničku (8 let) a Honzíka(3 roky) zvolíte odpověď: 1dítě

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
113676,84 %76,84 %  
23720,9 %20,9 %  
již starší10,56 %0,56 %  
teď už je školák10,56 %0,56 %  
510,56 %0,56 %  
310,56 %0,56 %  

Graf

5. Jakého pohlaví je vaše dítě/děti (předškolního věku)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chlapeček7140,11 %40,11 %  
Holčička6737,85 %37,85 %  
Chlapeček a holčička179,6 %9,6 %  
Holčičky126,78 %6,78 %  
Chlapečci73,95 %3,95 %  
již starší10,56 %0,56 %  
2 holčičky a 3 chlapci10,56 %0,56 %  
2 chlapci, 1 dívka10,56 %0,56 %  

Graf

6. Prosím, vyberte ze seznamu 5 povahových vlastností vašeho předškoláčka:

V případě že se staráte o více než jednoho předškoláka, uveďtě povahové vlastnosti toho, který je se zvířetem více v kontaktu, či se o něj více stará.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 5).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zvídavý/á11564,97 %64,97 %  
Živý/á10861,02 %61,02 %  
Citlivý/á10157,06 %57,06 %  
Upovídaný/á7240,68 %40,68 %  
Usměvavý/á6536,72 %36,72 %  
Srdečný/á6235,03 %35,03 %  
Společenský/á5631,64 %31,64 %  
Tvrdohlavý/á4827,12 %27,12 %  
Svéhlavý/á4726,55 %26,55 %  
Ohleduplný/á3720,9 %20,9 %  
Rozpustilý/á3117,51 %17,51 %  
Zodpovědný/á2815,82 %15,82 %  
Nesoustředěný/á2413,56 %13,56 %  
Plačtivý/á2111,86 %11,86 %  
Vzteklý/á1910,73 %10,73 %  
Tichý/á158,47 %8,47 %  
Nekonflitní147,91 %7,91 %  
Samotářský/á126,78 %6,78 %  
Hádavý/á105,65 %5,65 %  

Graf

7. Má vaše dítě vlastní zvířátko?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, je to zvíře babičky, celé rodiny, tety,...4123,16 %23,16 %  
Ano a pečuje o ně/j jak je vzhledem k věku možné3922,03 %22,03 %  
Ne žádné zvíře v rodině nemáme3922,03 %22,03 %  
Ano, ale staráme se o něj my, rodiče3720,9 %20,9 %  
Ne, ale plánujeme jeho pořízení52,82 %2,82 %  
dítě nemá zvířátko ani s žádným není v každodenním kontaktu, oboje prarodiče mají doma kočku10,56 %0,56 %  
Je celé rodiny,ale hlavní majitel jsem já (maminka)10,56 %0,56 %  
Ano, rybičku10,56 %0,56 %  
měli jsme morče a křečka10,56 %0,56 %  
Vlastní zvíře nemá, kočky jsme měli ještě před jeho narozením. Takže se staráme my jako rodiče, on trochu pomáhá.10,56 %0,56 %  
U nás zvíře není vlastněno nikým, je součástí rodiny a pečují o něj všichni10,56 %0,56 %  
ne, ale ale je zapojen do péče o zvířata10,56 %0,56 %  
O nase zvirata se starame spolecne, decka ucime, jak se starat o psa a kocoura.10,56 %0,56 %  
Ne, je to zvíře nás všech, ale do péče se zapojuje.10,56 %0,56 %  
celé rodiny10,56 %0,56 %  
Máme jako rodinné. Vsechny ostatni domácnosti v rodině maji taky zvíře.10,56 %0,56 %  
nemá vlastní zvíře, je rodičů10,56 %0,56 %  
je to rodinné zvíře, není vyloženě dětí10,56 %0,56 %  
Ne je to dítě celé rodiny (Máma, táta, další dítě, ale chce)10,56 %0,56 %  
kočička je podstatně starší než obě děti, byla tu už před nimi a staráme se o ni my, rodiče 10,56 %0,56 %  
zvířata jsou celé rodiny děti se podílejí na péči dle možností10,56 %0,56 %  

Graf

8. Kdy jste si zvířátko pořídili (zvířátko žijící aktuálně v domácnosti)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zvíře jsme měli už před narozením dítěte/dětí7642,94 %42,94 %  
Nemáme zvíře/zvířata5128,81 %28,81 %  
Zvíře jsme pořídili dětem/ s dětmi4324,29 %24,29 %  
kočku jsme měli před narozením, šneček - achatina, se pořídil ve věku 4 let dcerky10,56 %0,56 %  
zvíře jsme pořídili, abychom chránili vlastní zahradu před jinými zvířaty a pro radost10,56 %0,56 %  
Do jeho 2 let jsme měli psa, pak zemřel a poté jsme pořídili první kočku10,56 %0,56 %  
Kocoura před dítětem, to samé předchozí pes, nynějšího psa jsme pořizovali už k dítěti 10,56 %0,56 %  
Psa a kočku jsme měli před otěhotněním, králíky jsme pořídili, když malé bylo 2,510,56 %0,56 %  
Pes pred dětmi, rybičky až s dětmi. 10,56 %0,56 %  
psa jsme měli ještě před narozením dítěte, potkana také, ale máme nového až po narození dítěte, kočka je novinka10,56 %0,56 %  

Graf

9. Věříte, že zvíře může mít terapeutické a uklidňující účinky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, určitě15084,75 %84,75 %  
Nevím, je to možné2715,25 %15,25 %  

Graf

10. Myslíte si, že péče o zvíře dokáže dítě naučit ohleduplnosti, citlivosti či zodpovědnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, určitě je to možné8950,28 %50,28 %  
Ano, je to možné, ale pouze u dětí, které mají ke zvířatům vztah7542,37 %42,37 %  
Ne, je to hloupost, tomu je naučí jen kontakt s jinými dětmi, rodiče, učitelé63,39 %3,39 %  
částečně je to možné10,56 %0,56 %  
ano, ale ne sama o sobě, rodiče k nim musí vychovávat10,56 %0,56 %  
Ano, do jisté míry a s dopomocí a dohledem dospělých10,56 %0,56 %  
Pouze pokud je k tomu trpělivě vedeno.10,56 %0,56 %  
Povaha je daná bez ohledu na zvíře10,56 %0,56 %  
To dítě citlivé je, ale v kontaktu se zvířetem se to může projevit. Nenaučí ho to. Zodpovědnost, možná spíše, že pravidelné venčení je pruda :)10,56 %0,56 %  
Řekla bych, že jak u koho10,56 %0,56 %  

Graf

11. Slyšeli jste někdy o animoterapii (zooterapii)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, vím o co se jedná13274,58 %74,58 %  
Ne, neslyšel/a4525,42 %25,42 %  

Graf

12. Myslíte si, že by bylo přínosné, kdyby měly děti i v běžných MŠ přístup ke zvířeti (želva, šnek,…) na třídě o které by pečovaly?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, ale záleželo by na druhu zvířete7542,37 %42,37 %  
Ano, je to dobrý nápad, děti by se naučily zodpovědnosti5329,94 %29,94 %  
Zvířata mám rád/a, ale do MŠ nepatří3318,64 %18,64 %  
Rozhodně ne52,82 %2,82 %  
Ano, pouze zvížátka nevyvolávající alergie10,56 %0,56 %  
chtělo by to zvíře, kterému by nebylo snadné ublížit a nevadil by mu hluk a řev dětí10,56 %0,56 %  
My mame na ZŠ mini zoo, deti maji radost, pomahaji pri peci o ne, bohuzel je hodne deti, ktere maji alergii, tzn.asi pes, kocka ve skolce nerealne.10,56 %0,56 %  
ano, pokud by bylo zaručené že ho netýrají (i nechtěně)10,56 %0,56 %  
ano, ale pouze za předpokladu, že učitelé budou dostatečně kompetentní k tomu, aby děti učily, jak správně o zvíře pečovat a jak se k němu chovat. Sami učitelé by ke zvířeti měli mít vztah. 10,56 %0,56 %  
Co by bylo se zvířetem o prázdninách, kdy je školka zavřená?10,56 %0,56 %  
Ano, deti mají rády zvířata, ale se zodpovědností to nemá nic společného10,56 %0,56 %  
Nevím, jestli by zvíře mělo adekvátní podmínky a péči, dětem by to prospělo.10,56 %0,56 %  
Osobně si myslí, že učitelky toho mají i tak dost.10,56 %0,56 %  
Zažila jsem to v praxi, není to dobrý nápad, i když se snažíte sebevíc, zvíře bohužel trpí...10,56 %0,56 %  
u dcery v odd. mají šneky10,56 %0,56 %  

Graf

13. Mají děti ve Vaší školce zvíře?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nemají14380,79 %80,79 %  
Ano, mají3419,21 %19,21 %  

Graf

14. O jaké zvíře se jedná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V naší MŠ zvíře nemáme13777,4 %77,4 %  
Šnek126,78 %6,78 %  
Králík73,95 %3,95 %  
Želva63,39 %3,39 %  
Morče/ křeček42,26 %2,26 %  
rybičky42,26 %2,26 %  
ryba21,13 %1,13 %  
Nemaji21,13 %1,13 %  
do naší MŠ pravidelně chodí na návštěvu chovatelka se zvířátky z nedaleké farmy (plazy, hlodavci), a děti pravidelně chodí krmit na farmu ostatní zvířátka (ovce, kozy apod.), sbírají pro ně v MŠ staré pečivo apod.10,56 %0,56 %  
Rybicky10,56 %0,56 %  
rybky10,56 %0,56 %  
V soukrpmé měli obřího šneka10,56 %0,56 %  
v mš není zvíře10,56 %0,56 %  
rybicky, svabi10,56 %0,56 %  
ve školce zvíře nemají 10,56 %0,56 %  
Škola je u lesa, na zahradu chodi zajici, občas srna. deti jsou pry nadšené a z oken pozoruji.10,56 %0,56 %  
rybička10,56 %0,56 %  
Naše MŠ je na vesnici, sice ve školce zvířata nejsou, ale často navštěvují blízkou koňskou farmu.10,56 %0,56 %  
agama, želva, morče, křeček, kralik, slepice10,56 %0,56 %  
Kočky (jde o lesní školku, kočky jsou venku)10,56 %0,56 %  
agama10,56 %0,56 %  
Slepice a kachny10,56 %0,56 %  
ne nemají10,56 %0,56 %  
Akvarijní rybičky10,56 %0,56 %  

Graf

15. Jaké zvíře, by vám v prostorách MŠ nevadilo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zvíře v MŠ mi nevadí9352,54 %52,54 %  
Nevadilo by mi zvíře bez srsti, kvůli alergiím3519,77 %19,77 %  
Vadila by mi všechna, zvíře nemá v MŠ co dělat2916,38 %16,38 %  
Andulka,kočka, morče, rybičky 10,56 %0,56 %  
kočka, morče, králíček, papoušek10,56 %0,56 %  
Nemám dítě alergika, takže cvokoliv malého a pro děti příhodného by mi nevadilo. Nicméně chápu, že rodiče alergiků a astmatiků na to budou mít zcela právem jiný názor.10,56 %0,56 %  
Zvířata, která dobře snáší vyšší hluk a současně jim nevadí, že jsou každý den cca 12 hodin sama10,56 %0,56 %  
Ta zelva, sneci to by snad nemuselo vadit ani alergikum.10,56 %0,56 %  
nevadilo by mi žádné zvíře, ale venkovní zvířata by měla být venku (kočka, pes...) a kvůli dětem alergikům by měla být bez srsti10,56 %0,56 %  
vadila by mi vsechna, deti je budou trapit10,56 %0,56 %  
Nevadilo by mi zvíře bez srsti, ki alergiím jiných dětí, ale hlavně by mělo jít o zvíře nenárořnčné a mělo by dokázat snést tlak ze strany dětí. V tomto ohledu je vhodný hmyz, nejedovatí hadi, obojživelníci, želvy, případně rybičky. MŠ by se určitě mely vyvarovat zvířet, která by děti mohla nosit (tahat) a tím pádem i nechtěně týrat.10,56 %0,56 %  
Nevadilo by mi jakékoli zvíře v případě, že by byla ošetřena bezpečnost dětí i zvířete.10,56 %0,56 %  
s ohledem na zvíře- aby nebylo "trápeno" takže pro menší děti třeba rybičky,předškoláci klidně morčátko10,56 %0,56 %  
želva, rybičky... zvířata kterým nevadi, ze nemají jednoho majitele. Nevadili by mi ani kozy či králici, ale pokud by mělo nějaké dítě alergii, asi by bylo smutné, pokud by nesmělo ke zvířeti.10,56 %0,56 %  
Jakékoli, které zvládne stres z hluku 10,56 %0,56 %  
Nevadilo by mi venkovní zvíře, např. hospodářská zvířata10,56 %0,56 %  
morče,křeček,zelva atd10,56 %0,56 %  
Vadilo by mi to spíš kvůli zvířeti samotnému, považuju to za týrání, předškolní děti nemohou zvířeti dát potřebnou péči 10,56 %0,56 %  
Jediné zvíře, které zvládne pobyt v MŠ bez problému je Achatina10,56 %0,56 %  
nevěřím tomu, že je v MŠ možnost vytvořit takové podmínky, aby nedocházelo k týrání zvířete, byť v dobrém úmyslu10,56 %0,56 %  
rybičky, pulec a pozorování vývoje10,56 %0,56 %  
Pouze malé a dobře zabezpečené, aby např. bobky, piliny, zbytky potravy nemohlo vyhazovat tam, kde se děti pohybují.10,56 %0,56 %  
nenáročné pro chov10,56 %0,56 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Máte v rodině (domácnosti) domácího mazlíčka se kterým je dítě/děti předškolního věku(3-6 let) v kontaktu, či mu patří?

  • odpověď Ne:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemáme žádné zvíře na otázku 3. V případě, že máte zvíře doma, o jaké jde?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne žádné zvíře v rodině nemáme na otázku 7. Má vaše dítě vlastní zvířátko?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemůžeme mít zvíře v bytě na otázku 2. V případě, že v domácnosti zvíře nemáte, co je důvodem? Možno zvolit více odpovědí:
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemáme zvíře/zvířata na otázku 8. Kdy jste si zvířátko pořídili (zvířátko žijící aktuálně v domácnosti)?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemáme čas pečovat o zvíře na otázku 2. V případě, že v domácnosti zvíře nemáte, co je důvodem? Možno zvolit více odpovědí:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nepořádek a zápach zvířete na otázku 2. V případě, že v domácnosti zvíře nemáte, co je důvodem? Možno zvolit více odpovědí:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Alergie na otázku 2. V případě, že v domácnosti zvíře nemáte, co je důvodem? Možno zvolit více odpovědí:

2. V případě, že v domácnosti zvíře nemáte, co je důvodem? Možno zvolit více odpovědí:

  • odpověď Máme v domácnosti zvíře:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Králík na otázku 3. V případě, že máte zvíře doma, o jaké jde?

3. V případě, že máte zvíře doma, o jaké jde?

  • odpověď Nemáme žádné zvíře:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemůžeme mít zvíře v bytě na otázku 2. V případě, že v domácnosti zvíře nemáte, co je důvodem? Možno zvolit více odpovědí:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne žádné zvíře v rodině nemáme na otázku 7. Má vaše dítě vlastní zvířátko?
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemáme zvíře/zvířata na otázku 8. Kdy jste si zvířátko pořídili (zvířátko žijící aktuálně v domácnosti)?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 1. Máte v rodině (domácnosti) domácího mazlíčka se kterým je dítě/děti předškolního věku(3-6 let) v kontaktu, či mu patří?

4. Kolik dětí předškolního věku (3-6 let) vychováváte?

  • odpověď 2:
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Holčičky na otázku 5. Jakého pohlaví je vaše dítě/děti (předškolního věku)
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chlapeček a holčička na otázku 5. Jakého pohlaví je vaše dítě/děti (předškolního věku)

6. Prosím, vyberte ze seznamu 5 povahových vlastností vašeho předškoláčka:

  • odpověď Citlivý/á:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Holčičky na otázku 5. Jakého pohlaví je vaše dítě/děti (předškolního věku)

8. Kdy jste si zvířátko pořídili (zvířátko žijící aktuálně v domácnosti)?

  • odpověď Nemáme zvíře/zvířata:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemáme žádné zvíře na otázku 3. V případě, že máte zvíře doma, o jaké jde?
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne žádné zvíře v rodině nemáme na otázku 7. Má vaše dítě vlastní zvířátko?
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemůžeme mít zvíře v bytě na otázku 2. V případě, že v domácnosti zvíře nemáte, co je důvodem? Možno zvolit více odpovědí:
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 1. Máte v rodině (domácnosti) domácího mazlíčka se kterým je dítě/děti předškolního věku(3-6 let) v kontaktu, či mu patří?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemáme čas pečovat o zvíře na otázku 2. V případě, že v domácnosti zvíře nemáte, co je důvodem? Možno zvolit více odpovědí:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nepořádek a zápach zvířete na otázku 2. V případě, že v domácnosti zvíře nemáte, co je důvodem? Možno zvolit více odpovědí:

13. Mají děti ve Vaší školce zvíře?

  • odpověď Ano, mají:
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šnek na otázku 14. O jaké zvíře se jedná?

15. Jaké zvíře, by vám v prostorách MŠ nevadilo?

  • odpověď Zvíře v MŠ mi nevadí:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, je to dobrý nápad, děti by se naučily zodpovědnosti na otázku 12. Myslíte si, že by bylo přínosné, kdyby měly děti i v běžných MŠ přístup ke zvířeti (želva, šnek,…) na třídě o které by pečovaly?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Máte v rodině (domácnosti) domácího mazlíčka se kterým je dítě/děti předškolního věku(3-6 let) v kontaktu, či mu patří?

2. V případě, že v domácnosti zvíře nemáte, co je důvodem? Možno zvolit více odpovědí:

3. V případě, že máte zvíře doma, o jaké jde?

4. Kolik dětí předškolního věku (3-6 let) vychováváte?

5. Jakého pohlaví je vaše dítě/děti (předškolního věku)

6. Prosím, vyberte ze seznamu 5 povahových vlastností vašeho předškoláčka:

7. Má vaše dítě vlastní zvířátko?

8. Kdy jste si zvířátko pořídili (zvířátko žijící aktuálně v domácnosti)?

9. Věříte, že zvíře může mít terapeutické a uklidňující účinky?

10. Myslíte si, že péče o zvíře dokáže dítě naučit ohleduplnosti, citlivosti či zodpovědnosti?

11. Slyšeli jste někdy o animoterapii (zooterapii)?

12. Myslíte si, že by bylo přínosné, kdyby měly děti i v běžných MŠ přístup ke zvířeti (želva, šnek,…) na třídě o které by pečovaly?

13. Mají děti ve Vaší školce zvíře?

14. O jaké zvíře se jedná?

15. Jaké zvíře, by vám v prostorách MŠ nevadilo?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Máte v rodině (domácnosti) domácího mazlíčka se kterým je dítě/děti předškolního věku(3-6 let) v kontaktu, či mu patří?

2. V případě, že v domácnosti zvíře nemáte, co je důvodem? Možno zvolit více odpovědí:

3. V případě, že máte zvíře doma, o jaké jde?

4. Kolik dětí předškolního věku (3-6 let) vychováváte?

5. Jakého pohlaví je vaše dítě/děti (předškolního věku)

6. Prosím, vyberte ze seznamu 5 povahových vlastností vašeho předškoláčka:

7. Má vaše dítě vlastní zvířátko?

8. Kdy jste si zvířátko pořídili (zvířátko žijící aktuálně v domácnosti)?

9. Věříte, že zvíře může mít terapeutické a uklidňující účinky?

10. Myslíte si, že péče o zvíře dokáže dítě naučit ohleduplnosti, citlivosti či zodpovědnosti?

11. Slyšeli jste někdy o animoterapii (zooterapii)?

12. Myslíte si, že by bylo přínosné, kdyby měly děti i v běžných MŠ přístup ke zvířeti (želva, šnek,…) na třídě o které by pečovaly?

13. Mají děti ve Vaší školce zvíře?

14. O jaké zvíře se jedná?

15. Jaké zvíře, by vám v prostorách MŠ nevadilo?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Lindovská, P.Využitelnost animoterapie u dětí předškolního věku-dotazník pro rodiče (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://vyuzitelnost-animoterapie-u.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.