Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Využitelnost konceptu sdílených automobilů

Využitelnost konceptu sdílených automobilů

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Roman Kodet
Šetření:02. 10. 2018 - 11. 11. 2018
Počet respondentů:102
Počet otázek (max/průměr):17 / 16.98
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:51,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:34
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

mé jméno je Roman Kodet a jsem studentem Národohospodářské fakulty Vysoké školy ekonomické v Praze. Tímto bych vás chtěl požádat o pomoc při tvorbě mé diplomové práce na téma Koncept udržitelného rozvoje v metropolitních oblastech v kontextu možnosti využití rozvoje car-sharingu: případová studie udržitelné dopravy v Praze 5. Tato pomoc by proběhla formou vyplnění krátkého dotazníkového šetření. Cílem dotazníkového šetření je zjištění, zda lidé žijící na Praze 5 (především oblast Smíchova a Radlic) vědí, že existuje služba jako car-sharing a jaká je její podstata.

Dotazník je zcela anonymní a  jeho vyplnění trvá 5–10 minut.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena5553,92 %53,92 %  
Muž4746,08 %46,08 %  

Graf

2. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 – 308078,43 %78,43 %  
31 – 401110,78 %10,78 %  
41 – 5065,88 %5,88 %  
51 – 6432,94 %2,94 %  
65 a více21,96 %1,96 %  

Graf

3. Nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské5049,02 %49,02 %  
Středoškolské s maturitou4645,1 %45,1 %  
Vyšší odborné54,9 %4,9 %  
Středoškolské bez maturity10,98 %0,98 %  

Graf

4. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnanec4443,14 %43,14 %  
Student3534,31 %34,31 %  
OSVČ1817,65 %17,65 %  
Důchodce21,96 %1,96 %  
Jiná odpověď21,96 %1,96 %  
Nezaměstnaný10,98 %0,98 %  

Graf

5. Čistý měsíční příjem vaší domácnosti v Kč (stačí odhad):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 001 – 25 0001817,65 %17,65 %  
25 001 – 35 0001514,71 %14,71 %  
35 001 – 45 0001514,71 %14,71 %  
45 001 – 55 0001413,73 %13,73 %  
55 001 – 65 0001211,76 %11,76 %  
Do 15 000109,8 %9,8 %  
95 001 a více87,84 %7,84 %  
75 001 – 85 00065,88 %5,88 %  
65 001 – 75 00021,96 %1,96 %  
85 001 – 95 00021,96 %1,96 %  

Graf

6. Kolik členů má vaše domácnost?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
23736,27 %36,27 %  
32120,59 %20,59 %  
11716,67 %16,67 %  
41615,69 %15,69 %  
565,88 %5,88 %  
Dva32,94 %2,94 %  
Čtyři10,98 %0,98 %  
jeden10,98 %0,98 %  

Graf

7. Kolik členů vaší domácnosti vlastní řidičský průkaz?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
24140,2 %40,2 %  
12827,45 %27,45 %  
31615,69 %15,69 %  
487,84 %7,84 %  
054,9 %4,9 %  
Dva21,96 %1,96 %  
jeden21,96 %1,96 %  

Graf

8. V jaké městské části Prahy žijete? (nutně zde nemusíte mít trvalé bydliště)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
465,88 %5,88 %  
Praha 565,88 %5,88 %  
543,92 %3,92 %  
Praha 643,92 %3,92 %  
Praha 443,92 %3,92 %  
Praha 232,94 %2,94 %  
632,94 %2,94 %  
732,94 %2,94 %  
832,94 %2,94 %  
Praha 832,94 %2,94 %  
ostatní odpovědi Smíchov
Nusle
13
nejsem z prahy
2
Praha 10
Holešovice
Praha 13
Žižkov
V žádné
Střížkov
Hradčany
jsem venkovan :-)
Proč bych měla žít v Praze?
Nebydlim v Praze
3
Praha
Prahy? Brno-Venkov :D
nežiji v Praze
11
Kladno
Letňany
Nežiji
Praha 6, Hadovka
Praha 17
Středočeský kraj
Liboc
Bydlím v Kladně
Stodůlky
9
Vršovice
Košíře
Repy
Zličín
Make Jesenice Praha Again
Praha 5 Smíchov
15
P 10
Praha západ
1
Praha 9 Prosek
Středočeský kraj (u hranice s Prahou 9)
V Praze nebydlim
Černý Most
Praha 4 Chodov
Zizkov
Praha 11
Podolí
Praha východ
Praha 9
nežiji v Praze (díky Bohu)
10
6361,76 %61,76 % 

Graf

9. Vlastní vaše domácnost automobil? Pokud ano, tak do textového pole napište kolik.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
13837,25 %37,25 %  
Ne2827,45 %27,45 %  
21615,69 %15,69 %  
398,82 %8,82 %  
454,9 %4,9 %  
dva21,96 %1,96 %  
710,98 %0,98 %  
Jeden10,98 %0,98 %  
jedno10,98 %0,98 %  
510,98 %0,98 %  

Graf

10. Využíváte vy nebo některý z členů vaší domácnosti automobil pro pravidelné jízdy (cesty do práce, do školy,…) po Praze?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4342,16 %42,16 %  
Ano, kvůli pohodlí4039,22 %39,22 %  
Ano, kvůli úspoře času3837,25 %37,25 %  
Ano, kvůli problematickému spojení cílového místa pomocí MHD2120,59 %20,59 %  
Ano, kvůli jinému důvodu87,84 %7,84 %  

Graf

11. Za jakým účelem využíváte automobil nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Víkendové cestování5452,94 %52,94 %  
Cesta do práce5351,96 %51,96 %  
Nákup4443,14 %43,14 %  
Jiná odpověď2221,57 %21,57 %  
Cesta do školy1514,71 %14,71 %  
Cesta k lékaři98,82 %8,82 %  

Graf

12. Znáte pojem car-sharing (sdílení automobilů)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, vím o co se jedná8381,37 %81,37 %  
Ne98,82 %8,82 %  
Ano, ale neznám jeho význam76,86 %6,86 %  
Ano, dokonce tuto službu využívám32,94 %2,94 %  

Graf

13. Pokud vynecháme finanční stránku věci, myslíte si, že je tento koncept dopravy využitelný ve vaší domácnosti? Car-sharing neboli sdílení automobilů je odnož sdílené ekonomiky, která klientům slouží jako alternativa k vlastnění automobilu. Za daný poplatek si zákazník může vypůjčit jeden z automobilů, které jsou zaparkovány různě po městě (na rozdíl od autopůjčoven, kde jsou automobily koncentrovány na jednom místě).

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4544,12 %44,12 %  
Ne4039,22 %39,22 %  
Nevím1716,67 %16,67 %  

Graf

14. Jakou maximální cenu byste byl/a ochotný/á zaplatit za ujetý kilometr (Kč/km)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nic – tuto položku vzhledem k charakteru služby neplatil/a2423,53 %23,53 %  
4-52120,59 %20,59 %  
2-32019,61 %19,61 %  
3-41211,76 %11,76 %  
5-6109,8 %9,8 %  
1-287,84 %7,84 %  
6-754,9 %4,9 %  
7-810,98 %0,98 %  
9-1010,98 %0,98 %  

Graf

15. Jakou maximální cenu byste byl/a ochotný/á zaplatit za 30 minut vypůjčení (Kč/30 min.)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nic – tuto položku vzhledem k charakteru služby neplatil/a2625,49 %25,49 %  
50-591615,69 %15,69 %  
30-391312,75 %12,75 %  
40-491211,76 %11,76 %  
10-191110,78 %10,78 %  
20-2998,82 %8,82 %  
80 a více65,88 %5,88 %  
60-6965,88 %5,88 %  
70-7932,94 %2,94 %  

Graf

16. Jaké jsou hlavní důvody toho, že danou službu nevyužíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Potřeba mít automobil ihned k dispozici (bez nutnosti rezervace)4746,08 %46,08 %  
Nedůvěra k vypůjčenému automobilu (technický stav automobilu, hygiena,…)3534,31 %34,31 %  
Jiná odpověď3433,33 %33,33 %  
Cena1918,63 %18,63 %  
Auto je můj koníček1615,69 %15,69 %  

Graf

17. Jaká je podle vás největší výhoda carsharingu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím33 %2,94 %  
.33 %2,94 %  
Nemusím vlastnit automobil22 %1,96 %  
dostupnost22 %1,96 %  
-22 %1,96 %  
Kdo málo jezdí, nemusí vlastnit auto.11 %0,98 %  
nemusím se to ten pekáč starat !11 %0,98 %  
Že se ve větším měřítku neuchytí a jeho stálá propagace časem zmizí.11 %0,98 %  
Je to jen pro metrouše a bukvice, normální člověk auto nepůjčuje !!!!!!!!!!11 %0,98 %  
Když se mi rozbije auto nemusím to řešit tak narychlo11 %0,98 %  
ostatní odpovědi Snizeni poctu automobilu - vice parkovacich mist a celkove mista v Praze
žádná
dojí se na něj dotace
Žádná - auta a ženský se nepůjčují. Je to jen služba pro chudý. Sám si nepůjčím ani kolo ani lyže, raději mám svoje. Asi je to i otázka peněz, ale myslím, že i kdybych jich měl méně, názor nezměním.
nevidím žádnou
že nemá tolki příznivců
Auto bez starostí, až na rezervace a tak. Si myslím.
Že všichni sociální inženýři, jejichž vlhkým snem je řídit lidi jako mašinky v Transport Tycoonu, utratí své úspory za carsharingové projekty, zkrachují a zbytek života stráví v oranžové vestě a s koštětem bez možnosti vymýšlet podobné nesmysly.
Pro lidi kteří auto nepotřebují každý den je to super.
Ekologická
Pokud auto potřebuji 1x týdně tak finanční výhoda
Ve městech, kde nejde zaprkovat se dá dopravovat s carsharingem, zaparkovat auto a dál ho neřešit.
Možnost půjčit cizí auto kdykoliv kdekoliv
šetrné k životnímu prostředí
netuším, ale nikdy bych to nevyužila, vlastní auto bych nevyměnila. Chci ho mít k dispozici kdykoliv si vzpomenu, chci v něm mít stále uložené osobní věci (přepravka na psa atd), nechci si nic domlouvat ale sednout a jet
je výhodná pouze pro lidi, kteří potřebují vůz pouze nárazově
méně aut v ulicích. Nemuset se o auto starat (technická, servis, parkování atd)
ekologie
Nemusím se o auto starat, platit opravy, pojistku a kontroly.
auto v dobrém stavu bez starostí, rychlost dopravy v nečekané situaci
Vhodne pokud používám auto příležitostně, ale nevlastním ho
Méně aut v Praze
méně aut ve městech, dobré pro nízkopříjmové rodin, které si nemohou vlastní auto dovolit
Nemusim se o nic starat - opravy, registrace, povinne ruceni, nakup auto, pripadne prodej auta
Parkování
nemusím si nutně kupovat vlastní auto
Nemusím mít auto doma a starat se o něj, hledat parkování a podobně
Mohla bych si půjčit auto, a nemusela si brát se
Další z možností jak si zapůjčit automobil
Bez starostí s údržbou a administrativou okolo vlastního vozu.
Nižší zatížení dopravní infrastrukturu, úspora/sdílení nákladů
Nezavislost
Možnost parkovat zdarma v modrých zonach s elektrickymi a sdilenymi vozy, kdyz clovek jezdi malo tak je to vyhodnejsi nez platit naklady na vlastni automobil.
Nutnost rezervace
Pokud využívám auto jen výjimečně např. na občasné výlety, nemusím si kupovat vlastní auto a řešit vše kolem údržby, parkovacího místa....
Odpada nutnost starat se o automobil po strance technicke + pojistka apod. Naklady
Nemyslím, že by mě nějaká napadla
Popravde, kdyz trefis spravnou firmu a zainvestujes do ni, tak to bude super zisk .... stejna bublina jako bitcoint. Realne je to totalni picovina, je v podstate nemozny dostat tu cenu na takovou uroven aby davala smysl jak investorovi, tak pronajimateli. Takze az to lidi prestanou sypat dukatama pohadka skonci.... leda ze se do toho opre nejake lobby a stat/mesto upravy legislativu smerem ke zdabeni beznych obcanu. Tim ale naserou ohromny procentu volicu, takzese to nestane
Využít auto v nutných případech, člověk nemusí platit vlastní kvůli občasnýmu jezdeni autem
Auto je vyuzitejsi, snizilo by to pocet aut
Moje nižší náklady na provoz.
Úspora
alternativa k druhému autu
Lidé kteří bydlí v centru velkého města, nespěchají, mají dost peněz a nechtějí se o auto starat, ho asi rádi použijí.
Nizke naklady, pokud auto vyuziva nekdo pouze obcas
pokud by carsharing byl více známa a více dostupná záležitost, mohlo by to hodně pomoci třeba co se týče situace s parkováním v Praze, protože jakmile by každá rodina neměla tři auta, ubylo by aut na ulici a vyřešilo se tím spoustu problémů s parkováním
cena
Dostupnost vozů
V případě nutnosti poměrně lehce Dostupný dopravní prostředek
Ušetřené náklady na pojištění, údržbu
nemusím sa o nič starať
Nemusím platit za parkování vlastního auta
Nevidim v konceptu zadne vyhody.
Časová úspora
nemusíme mít své auto a platit nesmyslné poplatky za parkování a další
Zlepseni dopravni situace
Auto nemám k dispozici hned a přímo před domem, kdykoliv ho potřebuji.
Pokud nemam moznost mit auto a nemam ani misto pro nej. Muzu si ho pujcit a vyridit si sve a pak ho vratit.
Pohodli
člověk nemusí mít vlastní automobil, na druhou stranu si myslím že vzhledem k rozvinuté MHD je to poměrně zbytečná záležitost
Když jezdím málo, tak finanční úspora
maximální využitelnost automobilu
odpadají starosti o technický stav auta
Někdo si vlastní automobil nemůže dovolit. Kdyby ale auto nutně a výjimečně potřeboval, existuje možnost carsharing
není potřeba hledat parkování v místě bydliště, není potřeba řešit servis
Nevin
Menší náklady na údržbu.
Je fajn, že nemusím vlastnit automobil, ale mohu si ho za příjemnější částku vypůjčit například na dovezení věcí :)
Méně znečištěného prostředí
Nižší cena než v autopůjčovně.
největší výhodu neznám, možná že se nemusíte starat o beznin a další provozní tekutiny
nevidím žádnou výhodu
Sociální inženýři se u myšlenky carsharingu mohou domasturbovat ku spokojenému úsměvu.
Nedělat si starosti s technickým stavem vozidla. Absence nutných investic do auta při poruchách.
zatim se o tom tolik nevi
rychlost
Pokud nutně potřebuji auto a nemám své je to daleko výhodnější než klasická autopůjčovna
Uspora casu i penez, setreni zivotniho prostredi
nevlastnění auta, rychlost
Když potřebujete auto a nemáte ho a nechcete využívat taxi nebo přepravní společnosti
není zde nutnost vlastnit své auto
asi nic
Odpadají náklady a rizika spojená s vlastnictvím vozu (problém s parkováním, servis, riziko krádeže, či poškození).
8383 %81,37 % 

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Nejvyšší dosažené vzdělání:

  • odpověď Vysokoškolské:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 55 001 – 65 000 na otázku 5. Čistý měsíční příjem vaší domácnosti v Kč (stačí odhad):

7. Kolik členů vaší domácnosti vlastní řidičský průkaz?

  • odpověď 1:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 6. Kolik členů má vaše domácnost?

11. Za jakým účelem využíváte automobil nejvíce?

  • odpověď Cesta do práce:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, kvůli problematickému spojení cílového místa pomocí MHD na otázku 10. Využíváte vy nebo některý z členů vaší domácnosti automobil pro pravidelné jízdy (cesty do práce, do školy,…) po Praze?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Nejvyšší dosažené vzdělání:

4. Jste:

5. Čistý měsíční příjem vaší domácnosti v Kč (stačí odhad):

6. Kolik členů má vaše domácnost?

7. Kolik členů vaší domácnosti vlastní řidičský průkaz?

9. Vlastní vaše domácnost automobil? Pokud ano, tak do textového pole napište kolik.

10. Využíváte vy nebo některý z členů vaší domácnosti automobil pro pravidelné jízdy (cesty do práce, do školy,…) po Praze?

11. Za jakým účelem využíváte automobil nejvíce?

12. Znáte pojem car-sharing (sdílení automobilů)?

13. Pokud vynecháme finanční stránku věci, myslíte si, že je tento koncept dopravy využitelný ve vaší domácnosti? Car-sharing neboli sdílení automobilů je odnož sdílené ekonomiky, která klientům slouží jako alternativa k vlastnění automobilu. Za daný poplatek si zákazník může vypůjčit jeden z automobilů, které jsou zaparkovány různě po městě (na rozdíl od autopůjčoven, kde jsou automobily koncentrovány na jednom místě).

14. Jakou maximální cenu byste byl/a ochotný/á zaplatit za ujetý kilometr (Kč/km)?

15. Jakou maximální cenu byste byl/a ochotný/á zaplatit za 30 minut vypůjčení (Kč/30 min.)?

16. Jaké jsou hlavní důvody toho, že danou službu nevyužíváte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Nejvyšší dosažené vzdělání:

4. Jste:

5. Čistý měsíční příjem vaší domácnosti v Kč (stačí odhad):

6. Kolik členů má vaše domácnost?

7. Kolik členů vaší domácnosti vlastní řidičský průkaz?

9. Vlastní vaše domácnost automobil? Pokud ano, tak do textového pole napište kolik.

10. Využíváte vy nebo některý z členů vaší domácnosti automobil pro pravidelné jízdy (cesty do práce, do školy,…) po Praze?

11. Za jakým účelem využíváte automobil nejvíce?

12. Znáte pojem car-sharing (sdílení automobilů)?

13. Pokud vynecháme finanční stránku věci, myslíte si, že je tento koncept dopravy využitelný ve vaší domácnosti? Car-sharing neboli sdílení automobilů je odnož sdílené ekonomiky, která klientům slouží jako alternativa k vlastnění automobilu. Za daný poplatek si zákazník může vypůjčit jeden z automobilů, které jsou zaparkovány různě po městě (na rozdíl od autopůjčoven, kde jsou automobily koncentrovány na jednom místě).

14. Jakou maximální cenu byste byl/a ochotný/á zaplatit za ujetý kilometr (Kč/km)?

15. Jakou maximální cenu byste byl/a ochotný/á zaplatit za 30 minut vypůjčení (Kč/30 min.)?

16. Jaké jsou hlavní důvody toho, že danou službu nevyužíváte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Kodet, R.Využitelnost konceptu sdílených automobilů (výsledky průzkumu), 2018. Dostupné online na https://vyuzitelnost-konceptu-sdilen.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.