Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
mé jméno je Roman Kodet a jsem studentem Národohospodářské fakulty Vysoké školy ekonomické v Praze. Tímto bych vás chtěl požádat o pomoc při tvorbě mé diplomové práce na téma Koncept udržitelného rozvoje v metropolitních oblastech v kontextu možnosti využití rozvoje car-sharingu: případová studie udržitelné dopravy v Praze 5. Tato pomoc by proběhla formou vyplnění krátkého dotazníkového šetření. Cílem dotazníkového šetření je zjištění, zda lidé žijící na Praze 5 (především oblast Smíchova a Radlic) vědí, že existuje služba jako car-sharing a jaká je její podstata.
Dotazník je zcela anonymní a jeho vyplnění trvá 5–10 minut.
Odpovědi respondentů
1. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
55
53,92 %
53,92 %
Muž
47
46,08 %
46,08 %
2. Věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
18 – 30
80
78,43 %
78,43 %
31 – 40
11
10,78 %
10,78 %
41 – 50
6
5,88 %
5,88 %
51 – 64
3
2,94 %
2,94 %
65 a více
2
1,96 %
1,96 %
3. Nejvyšší dosažené vzdělání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vysokoškolské
50
49,02 %
49,02 %
Středoškolské s maturitou
46
45,1 %
45,1 %
Vyšší odborné
5
4,9 %
4,9 %
Středoškolské bez maturity
1
0,98 %
0,98 %
4. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Zaměstnanec
44
43,14 %
43,14 %
Student
35
34,31 %
34,31 %
OSVČ
18
17,65 %
17,65 %
Důchodce
2
1,96 %
1,96 %
Jiná odpověď
2
1,96 %
1,96 %
Nezaměstnaný
1
0,98 %
0,98 %
5. Čistý měsíční příjem vaší domácnosti v Kč (stačí odhad):
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
15 001 – 25 000
18
17,65 %
17,65 %
25 001 – 35 000
15
14,71 %
14,71 %
35 001 – 45 000
15
14,71 %
14,71 %
45 001 – 55 000
14
13,73 %
13,73 %
55 001 – 65 000
12
11,76 %
11,76 %
Do 15 000
10
9,8 %
9,8 %
95 001 a více
8
7,84 %
7,84 %
75 001 – 85 000
6
5,88 %
5,88 %
65 001 – 75 000
2
1,96 %
1,96 %
85 001 – 95 000
2
1,96 %
1,96 %
6. Kolik členů má vaše domácnost?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
2
37
36,27 %
36,27 %
3
21
20,59 %
20,59 %
1
17
16,67 %
16,67 %
4
16
15,69 %
15,69 %
5
6
5,88 %
5,88 %
Dva
3
2,94 %
2,94 %
Čtyři
1
0,98 %
0,98 %
jeden
1
0,98 %
0,98 %
7. Kolik členů vaší domácnosti vlastní řidičský průkaz?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
2
41
40,2 %
40,2 %
1
28
27,45 %
27,45 %
3
16
15,69 %
15,69 %
4
8
7,84 %
7,84 %
0
5
4,9 %
4,9 %
Dva
2
1,96 %
1,96 %
jeden
2
1,96 %
1,96 %
8. V jaké městské části Prahy žijete? (nutně zde nemusíte mít trvalé bydliště)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
4
6
5,88 %
5,88 %
Praha 5
6
5,88 %
5,88 %
5
4
3,92 %
3,92 %
Praha 6
4
3,92 %
3,92 %
Praha 4
4
3,92 %
3,92 %
Praha 2
3
2,94 %
2,94 %
6
3
2,94 %
2,94 %
7
3
2,94 %
2,94 %
8
3
2,94 %
2,94 %
Praha 8
3
2,94 %
2,94 %
ostatní odpovědi
Smíchov Nusle 13 nejsem z prahy 2 Praha 10 Holešovice Praha 13 Žižkov V žádné Střížkov Hradčany jsem venkovan :-) Proč bych měla žít v Praze? Nebydlim v Praze 3 Praha Prahy? Brno-Venkov :D nežiji v Praze 11 Kladno Letňany Nežiji Praha 6, Hadovka Praha 17 Středočeský kraj Liboc Bydlím v Kladně Stodůlky 9 Vršovice Košíře Repy Zličín Make Jesenice Praha Again Praha 5 Smíchov 15 P 10 Praha západ 1 Praha 9 Prosek Středočeský kraj (u hranice s Prahou 9) V Praze nebydlim Černý Most Praha 4 Chodov Zizkov Praha 11 Podolí Praha východ Praha 9 nežiji v Praze (díky Bohu) 10
63
61,76 %
61,76 %
9. Vlastní vaše domácnost automobil? Pokud ano, tak do textového pole napište kolik.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1
38
37,25 %
37,25 %
Ne
28
27,45 %
27,45 %
2
16
15,69 %
15,69 %
3
9
8,82 %
8,82 %
4
5
4,9 %
4,9 %
dva
2
1,96 %
1,96 %
7
1
0,98 %
0,98 %
Jeden
1
0,98 %
0,98 %
jedno
1
0,98 %
0,98 %
5
1
0,98 %
0,98 %
10. Využíváte vy nebo některý z členů vaší domácnosti automobil pro pravidelné jízdy (cesty do práce, do školy,…) po Praze?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
43
42,16 %
42,16 %
Ano, kvůli pohodlí
40
39,22 %
39,22 %
Ano, kvůli úspoře času
38
37,25 %
37,25 %
Ano, kvůli problematickému spojení cílového místa pomocí MHD
21
20,59 %
20,59 %
Ano, kvůli jinému důvodu
8
7,84 %
7,84 %
11. Za jakým účelem využíváte automobil nejvíce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Víkendové cestování
54
52,94 %
52,94 %
Cesta do práce
53
51,96 %
51,96 %
Nákup
44
43,14 %
43,14 %
Jiná odpověď
22
21,57 %
21,57 %
Cesta do školy
15
14,71 %
14,71 %
Cesta k lékaři
9
8,82 %
8,82 %
12. Znáte pojem car-sharing (sdílení automobilů)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano, vím o co se jedná
83
81,37 %
81,37 %
Ne
9
8,82 %
8,82 %
Ano, ale neznám jeho význam
7
6,86 %
6,86 %
Ano, dokonce tuto službu využívám
3
2,94 %
2,94 %
13. Pokud vynecháme finanční stránku věci, myslíte si, že je tento koncept dopravy využitelný ve vaší domácnosti? Car-sharing neboli sdílení automobilů je odnož sdílené ekonomiky, která klientům slouží jako alternativa k vlastnění automobilu. Za daný poplatek si zákazník může vypůjčit jeden z automobilů, které jsou zaparkovány různě po městě (na rozdíl od autopůjčoven, kde jsou automobily koncentrovány na jednom místě).
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
45
44,12 %
44,12 %
Ne
40
39,22 %
39,22 %
Nevím
17
16,67 %
16,67 %
14. Jakou maximální cenu byste byl/a ochotný/á zaplatit za ujetý kilometr (Kč/km)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nic – tuto položku vzhledem k charakteru služby neplatil/a
24
23,53 %
23,53 %
4-5
21
20,59 %
20,59 %
2-3
20
19,61 %
19,61 %
3-4
12
11,76 %
11,76 %
5-6
10
9,8 %
9,8 %
1-2
8
7,84 %
7,84 %
6-7
5
4,9 %
4,9 %
7-8
1
0,98 %
0,98 %
9-10
1
0,98 %
0,98 %
15. Jakou maximální cenu byste byl/a ochotný/á zaplatit za 30 minut vypůjčení (Kč/30 min.)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nic – tuto položku vzhledem k charakteru služby neplatil/a
26
25,49 %
25,49 %
50-59
16
15,69 %
15,69 %
30-39
13
12,75 %
12,75 %
40-49
12
11,76 %
11,76 %
10-19
11
10,78 %
10,78 %
20-29
9
8,82 %
8,82 %
80 a více
6
5,88 %
5,88 %
60-69
6
5,88 %
5,88 %
70-79
3
2,94 %
2,94 %
16. Jaké jsou hlavní důvody toho, že danou službu nevyužíváte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Potřeba mít automobil ihned k dispozici (bez nutnosti rezervace)
47
46,08 %
46,08 %
Nedůvěra k vypůjčenému automobilu (technický stav automobilu, hygiena,…)
35
34,31 %
34,31 %
Jiná odpověď
34
33,33 %
33,33 %
Cena
19
18,63 %
18,63 %
Auto je můj koníček
16
15,69 %
15,69 %
17. Jaká je podle vás největší výhoda carsharingu?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevím
3
3 %
2,94 %
.
3
3 %
2,94 %
Nemusím vlastnit automobil
2
2 %
1,96 %
dostupnost
2
2 %
1,96 %
-
2
2 %
1,96 %
Kdo málo jezdí, nemusí vlastnit auto.
1
1 %
0,98 %
nemusím se to ten pekáč starat !
1
1 %
0,98 %
Že se ve větším měřítku neuchytí a jeho stálá propagace časem zmizí.
1
1 %
0,98 %
Je to jen pro metrouše a bukvice, normální člověk auto nepůjčuje !!!!!!!!!!
1
1 %
0,98 %
Když se mi rozbije auto nemusím to řešit tak narychlo
1
1 %
0,98 %
ostatní odpovědi
Snizeni poctu automobilu - vice parkovacich mist a celkove mista v Praze žádná dojí se na něj dotace Žádná - auta a ženský se nepůjčují. Je to jen služba pro chudý. Sám si nepůjčím ani kolo ani lyže, raději mám svoje. Asi je to i otázka peněz, ale myslím, že i kdybych jich měl méně, názor nezměním. nevidím žádnou že nemá tolki příznivců Auto bez starostí, až na rezervace a tak. Si myslím. Že všichni sociální inženýři, jejichž vlhkým snem je řídit lidi jako mašinky v Transport Tycoonu, utratí své úspory za carsharingové projekty, zkrachují a zbytek života stráví v oranžové vestě a s koštětem bez možnosti vymýšlet podobné nesmysly. Pro lidi kteří auto nepotřebují každý den je to super. Ekologická Pokud auto potřebuji 1x týdně tak finanční výhoda Ve městech, kde nejde zaprkovat se dá dopravovat s carsharingem, zaparkovat auto a dál ho neřešit. Možnost půjčit cizí auto kdykoliv kdekoliv šetrné k životnímu prostředí netuším, ale nikdy bych to nevyužila, vlastní auto bych nevyměnila. Chci ho mít k dispozici kdykoliv si vzpomenu, chci v něm mít stále uložené osobní věci (přepravka na psa atd), nechci si nic domlouvat ale sednout a jet je výhodná pouze pro lidi, kteří potřebují vůz pouze nárazově méně aut v ulicích. Nemuset se o auto starat (technická, servis, parkování atd) ekologie Nemusím se o auto starat, platit opravy, pojistku a kontroly. auto v dobrém stavu bez starostí, rychlost dopravy v nečekané situaci Vhodne pokud používám auto příležitostně, ale nevlastním ho Méně aut v Praze méně aut ve městech, dobré pro nízkopříjmové rodin, které si nemohou vlastní auto dovolit Nemusim se o nic starat - opravy, registrace, povinne ruceni, nakup auto, pripadne prodej auta Parkování nemusím si nutně kupovat vlastní auto Nemusím mít auto doma a starat se o něj, hledat parkování a podobně Mohla bych si půjčit auto, a nemusela si brát se Další z možností jak si zapůjčit automobil Bez starostí s údržbou a administrativou okolo vlastního vozu. Nižší zatížení dopravní infrastrukturu, úspora/sdílení nákladů Nezavislost Možnost parkovat zdarma v modrých zonach s elektrickymi a sdilenymi vozy, kdyz clovek jezdi malo tak je to vyhodnejsi nez platit naklady na vlastni automobil. Nutnost rezervace Pokud využívám auto jen výjimečně např. na občasné výlety, nemusím si kupovat vlastní auto a řešit vše kolem údržby, parkovacího místa.... Odpada nutnost starat se o automobil po strance technicke + pojistka apod. Naklady Nemyslím, že by mě nějaká napadla Popravde, kdyz trefis spravnou firmu a zainvestujes do ni, tak to bude super zisk .... stejna bublina jako bitcoint. Realne je to totalni picovina, je v podstate nemozny dostat tu cenu na takovou uroven aby davala smysl jak investorovi, tak pronajimateli. Takze az to lidi prestanou sypat dukatama pohadka skonci.... leda ze se do toho opre nejake lobby a stat/mesto upravy legislativu smerem ke zdabeni beznych obcanu. Tim ale naserou ohromny procentu volicu, takzese to nestane Využít auto v nutných případech, člověk nemusí platit vlastní kvůli občasnýmu jezdeni autem Auto je vyuzitejsi, snizilo by to pocet aut Moje nižší náklady na provoz. Úspora alternativa k druhému autu Lidé kteří bydlí v centru velkého města, nespěchají, mají dost peněz a nechtějí se o auto starat, ho asi rádi použijí. Nizke naklady, pokud auto vyuziva nekdo pouze obcas pokud by carsharing byl více známa a více dostupná záležitost, mohlo by to hodně pomoci třeba co se týče situace s parkováním v Praze, protože jakmile by každá rodina neměla tři auta, ubylo by aut na ulici a vyřešilo se tím spoustu problémů s parkováním cena Dostupnost vozů V případě nutnosti poměrně lehce Dostupný dopravní prostředek Ušetřené náklady na pojištění, údržbu nemusím sa o nič starať Nemusím platit za parkování vlastního auta Nevidim v konceptu zadne vyhody. Časová úspora nemusíme mít své auto a platit nesmyslné poplatky za parkování a další Zlepseni dopravni situace Auto nemám k dispozici hned a přímo před domem, kdykoliv ho potřebuji. Pokud nemam moznost mit auto a nemam ani misto pro nej. Muzu si ho pujcit a vyridit si sve a pak ho vratit. Pohodli člověk nemusí mít vlastní automobil, na druhou stranu si myslím že vzhledem k rozvinuté MHD je to poměrně zbytečná záležitost Když jezdím málo, tak finanční úspora maximální využitelnost automobilu odpadají starosti o technický stav auta Někdo si vlastní automobil nemůže dovolit. Kdyby ale auto nutně a výjimečně potřeboval, existuje možnost carsharing není potřeba hledat parkování v místě bydliště, není potřeba řešit servis Nevin Menší náklady na údržbu. Je fajn, že nemusím vlastnit automobil, ale mohu si ho za příjemnější částku vypůjčit například na dovezení věcí :) Méně znečištěného prostředí Nižší cena než v autopůjčovně. největší výhodu neznám, možná že se nemusíte starat o beznin a další provozní tekutiny nevidím žádnou výhodu Sociální inženýři se u myšlenky carsharingu mohou domasturbovat ku spokojenému úsměvu. Nedělat si starosti s technickým stavem vozidla. Absence nutných investic do auta při poruchách. zatim se o tom tolik nevi rychlost Pokud nutně potřebuji auto a nemám své je to daleko výhodnější než klasická autopůjčovna Uspora casu i penez, setreni zivotniho prostredi nevlastnění auta, rychlost Když potřebujete auto a nemáte ho a nechcete využívat taxi nebo přepravní společnosti není zde nutnost vlastnit své auto asi nic Odpadají náklady a rizika spojená s vlastnictvím vozu (problém s parkováním, servis, riziko krádeže, či poškození).
83
83 %
81,37 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 55 001 – 65 000 na otázku 5. Čistý měsíční příjem vaší domácnosti v Kč (stačí odhad):
7. Kolik členů vaší domácnosti vlastní řidičský průkaz?
odpověď 1:
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 6. Kolik členů má vaše domácnost?
11. Za jakým účelem využíváte automobil nejvíce?
odpověď Cesta do práce:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, kvůli problematickému spojení cílového místa pomocí MHD na otázku 10. Využíváte vy nebo některý z členů vaší domácnosti automobil pro pravidelné jízdy (cesty do práce, do školy,…) po Praze?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Pohlaví:
2. Věk:
3. Nejvyšší dosažené vzdělání:
4. Jste:
5. Čistý měsíční příjem vaší domácnosti v Kč (stačí odhad):
6. Kolik členů má vaše domácnost?
7. Kolik členů vaší domácnosti vlastní řidičský průkaz?
9. Vlastní vaše domácnost automobil? Pokud ano, tak do textového pole napište kolik.
10. Využíváte vy nebo některý z členů vaší domácnosti automobil pro pravidelné jízdy (cesty do práce, do školy,…) po Praze?
11. Za jakým účelem využíváte automobil nejvíce?
12. Znáte pojem car-sharing (sdílení automobilů)?
13. Pokud vynecháme finanční stránku věci, myslíte si, že je tento koncept dopravy využitelný ve vaší domácnosti? Car-sharing neboli sdílení automobilů je odnož sdílené ekonomiky, která klientům slouží jako alternativa k vlastnění automobilu. Za daný poplatek si zákazník může vypůjčit jeden z automobilů, které jsou zaparkovány různě po městě (na rozdíl od autopůjčoven, kde jsou automobily koncentrovány na jednom místě).
14. Jakou maximální cenu byste byl/a ochotný/á zaplatit za ujetý kilometr (Kč/km)?
15. Jakou maximální cenu byste byl/a ochotný/á zaplatit za 30 minut vypůjčení (Kč/30 min.)?
16. Jaké jsou hlavní důvody toho, že danou službu nevyužíváte?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Pohlaví:
2. Věk:
3. Nejvyšší dosažené vzdělání:
4. Jste:
5. Čistý měsíční příjem vaší domácnosti v Kč (stačí odhad):
6. Kolik členů má vaše domácnost?
7. Kolik členů vaší domácnosti vlastní řidičský průkaz?
9. Vlastní vaše domácnost automobil? Pokud ano, tak do textového pole napište kolik.
10. Využíváte vy nebo některý z členů vaší domácnosti automobil pro pravidelné jízdy (cesty do práce, do školy,…) po Praze?
11. Za jakým účelem využíváte automobil nejvíce?
12. Znáte pojem car-sharing (sdílení automobilů)?
13. Pokud vynecháme finanční stránku věci, myslíte si, že je tento koncept dopravy využitelný ve vaší domácnosti? Car-sharing neboli sdílení automobilů je odnož sdílené ekonomiky, která klientům slouží jako alternativa k vlastnění automobilu. Za daný poplatek si zákazník může vypůjčit jeden z automobilů, které jsou zaparkovány různě po městě (na rozdíl od autopůjčoven, kde jsou automobily koncentrovány na jednom místě).
14. Jakou maximální cenu byste byl/a ochotný/á zaplatit za ujetý kilometr (Kč/km)?
15. Jakou maximální cenu byste byl/a ochotný/á zaplatit za 30 minut vypůjčení (Kč/30 min.)?
16. Jaké jsou hlavní důvody toho, že danou službu nevyužíváte?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.