Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Využití celebrit v reklamě
Využití celebrit v reklamě
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Eva |
---|---|
Šetření: | 10. 02. 2011 - 17. 02. 2011 |
Počet respondentů: | 66 |
Počet otázek (max/průměr): | 14 / 13.79 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 61,6 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.04:47 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den, právě jste obdržel/a dotazník zabývající se využitím celebrit v reklamním sdělení. Dotazník slouží pro účely praktické části bakalářské práce. Odpovědi jsou anonymní a vyplnění dotazníku Vám zabere pouze pár minut.
Odpovědi respondentů
1. Vybavujete si nějakou reklamu, kde vystupuje slavná osobnost?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 2, ne → otázka č. 3].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 58 | 87,88 % | 87,88 % |
ne | 8 | 12,12 % | 12,12 % |
2. Uveďte prosím na jaký produkt a jakou celebritu jste si vzpomněl/a v předchozí otázce?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
adidas - Zinedine Zidane
Asi lak na vlasy a Heidi Klum.
asi nějaký typ pojištění a reklama je s Petrem Čechem
AVON (Reese Whiterspoon), Midnight (Kylie Minogue), Pepsi (David Beckham), ČSOB (Jakub Vágner), Davidoff- Cool water (Josh Holloway)
barva na vlasy - Mila Jovovich
Beckham, Gillette
beyonce, parfem heat
Bohdalová v letácích tv products, jakejsi herec v reklamě na nějaký jogurty
Bolek Polívka-paštika Májka. Pavlovská-hubnoucí produkt.
Bolek Polívka-paštiky Hamé,okurky,Znojmia Veronika Žilková-obuv Reno Miroslav Donutil-kloubní preparát Proenzi
celine dion-parfém; jméno herce nepamatuji, ale - reklama se psy vodafone; shakira coca cola; chuck norris - nějaký posilovací stroj
Daniela Peštová - barva na vlasy Eva Longoria - řasenka Kate Moss - Rimmel London Kubelková,Bagárová,Svobodová,Bočanová - Dermacol J. Macháček - Nescafé Ryan Reynolds-parfém Byoncé-parfém
David Beckham, kosmetika
David Beckhem - Addidas
Era - Eva Holubová
Eva Longoria, barva na vlasy David Backham, pánská vůně Petr Čech, Česká spořitelna
fernet - Ivan Trojan mattoni - Jan Kraus
fernet stock, Ivan Trojan
george clooney - cinzano cindy crawford - boty robert nebrensky - muller lance armstrong - nike
Gillete - fotbalista, golfista
Heidi Klum
Heidi Klum - schwarzkopf
chuck norris - T-mobile
Chuck Norris - T-mobile
Ivan Trojan - Fernet
Jeden velmi známý německý bavorský herec, reklama je na velké markety s nábytkem XXXL Möbelhäuser.
Jiří Macháček a Pavel Liška, vánoční stroměčky
jogurt activia - Žilková
kosmetika, parfémy, vlasový šampon,
lak a pěna do vlasů Taft, Heidi Klum gilette -hokejista ovechkin
léky, pojištění - sportovci - šebrle barvy na vlasy - herečka (neznám jméno) jogurty - herečky časopis - krampol
Marek Vašut - lék na prostatu
Marek Vašut, reklama na kávu
mattoni
Mauntfield - Bohdalová
Mountfield - Izer
Nicole Kidman - parfém Scarlet Johansson - parfém Rachel Weisz - kosmetika L'Oreal
Pánská voňavka
Pepsi cola, fotbalisti
Petr Čech - Česká spořitelna
Petr Čech - ten byl v reklamách snad na všechno možný..
Petr Čech- bankovní služby, ale netušim jaký
reklamy vnímám negativně, takže okamžitě vypínám mozkové závity...
roman šebrle - cornflakes
schwarzkopf - Heidi Klum, Fernet - Trojan, Avon - Salma Hayek, Wolswagen - Seal
sportovec Dvořák - kloubní podpora
Tatiana Wilhelmová, rexona
Tomáš Enge - AAA Auto Praha Hrozná reklama :-)
victoria beckam - parfem
vodafone, čtvrtníček total gym, chuck norris
VZP Sáblíková
zmrzlina Koral - Helena Vondráčková
3. Koupil/a jste si někdy něco na co jste předtím viděl/a reklamu, ve které vystupovala slavná osobnost?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 43 | 65,15 % | 65,15 % |
ano | 23 | 34,85 % | 34,85 % |
4. Je pro Vás reklama se slavnou osobností důvodem k nákupu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne, nikdy | 50 | 75,76 % | 75,76 % |
ano, občas | 8 | 12,12 % | 12,12 % |
nevím | 8 | 12,12 % | 12,12 % |
5. Se kterým z následujících výroků ohledně nákupu výrobku na který jste viděl/a reklamu se slavnou osobností nejvíce souhlasíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Kupuji to, co potřebuji, nekoukám co bylo v reklamě | 37 | 56,06 % | 56,06 % |
Potřeboval/a jsem to, stejně bych si to koupil/a | 13 | 19,7 % | 19,7 % |
Chtěl/a jsem vyzkoušet produkt | 7 | 10,61 % | 10,61 % |
Nesnáším zobrazování slavných osobností v reklamě | 3 | 4,55 % | 4,55 % |
Zajímalo mě, co slavná osobnost propaguje | 3 | 4,55 % | 4,55 % |
jsou to kecy | 1 | 1,52 % | 1,52 % |
nic | 1 | 1,52 % | 1,52 % |
slavnej není pro mě směrodatnej pro nákup | 1 | 1,52 % | 1,52 % |
6. Věříte slavné osobnosti pokud vystupuje v reklamě, že má s výrobkem zkušenost a ví, co v reklamě propaguje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ne | 36 | 54,55 % | 54,55 % |
určitě ne | 24 | 36,36 % | 36,36 % |
spíše ano | 6 | 9,09 % | 9,09 % |
7. Kterou slavnou osobnost byste rád/a viděl/a v reklamně a na co by tato reklama měla být?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
-
..............
Agáta Hanychová propagující prášky pro růst IQ
Agáta Hanychová, reklama na saponát na podlahu
asi žádnou
brada pitta - na spodní prádlo
david kraus
Dominika Mesarošová - uklízecí prostředky,mopy,.... :-D
G. Bush v reklamě na gilotinu.
Já je tam opravdu nepotřebuji, ba naopak
Jak jsem již uvedl celebrity mě nezajímají
James Bond - reklama na condomy
Jan Dolanský - spodní prádlo :-)
je mi to jedno
je mi to jedno
je mi to jedno
Johnny Depp, spodní prádlo :-)
Jude Law v reklamě na čokoládu :-)
Karla Gotta na dámské vložky
Lucie Bílá v reklamě na zubní pastu
Lucie Vonráčková - zdravá výživa
Madonna - reklama na parfém
Mathew Perry - voňavka nebo sprchový gel
Natalie Portman - kosmetické přípravky
Nenám žádnou vyhraněnou hvězdu. Na reklamy koukám a je mi jedno kdo tam vystupuje.
neřeším
neviem
nevím
Nevím
Nevím
nevim
nevim
Nevím
nevím
nevím, je mi to jedno
nevím..
nikdo mě nenapadá
Nikoho
no, nesnášim reklamy
Paris Hilton - jídlo
Pavla Lišku v reklamě na zubní pastu
Petr Čtvrtníček, spodní prádlo
Pollert, marihuana
pomoc dětem např. seriálová postava (Ulice, Ordinace atd.)
pussycatdolls v reklame na obleceni
reklamy ignoruji
roberta pattinsona
tak to vážně nevím :) Cimrmana v reklamě na kočkonos
Takhle vůbec nepřemýšlím, reklamy beru jako nutné zlo, i když mě občas i ovlivní.
tinu turner - reklama na elektrické kytary
Václav Klaus - Greenpeace
zpěvák Rytmus - oblečení
žádná
žádná - slavné osobnosti mě v reklamě nezajímají
žádnámě nenapadá
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou, radši ať nic nepropagují, působí to nedůvěryhodně :-D
žádnou, slavní nemohou objektivně propagovat výrobky
Žádnou.
žádnou. Nevěřím, že slavné osobnosti používají výrobek, který propagují.
8. Vezmeme-li Karla Gotta, jaký výrobek by podle Vás mohl propagovat?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
:-) fakt netuším
alkohol
ArginMax
automobil
automobil
butik se společenskými obleky
bylo by to divný
cereálie
dámské vložky
doplněk stravy na klouby
farmaceutické produkty, módní značku, obuv, nějaký druh sociální reklamy
hudbu, léky na nachlazení, nejlépe by se však neměl zaprodat do žádné reklamy
hudbu, výrobky pro seniory (léky,...)
hudební nástroje, luxusní oblečení a boty
charitativní akce
jakýko-li retro výrobek nebo nějaký výrobek na klouby, či hlas ve stáří
jogurt
Karel Gott?! Cokoliv, od kolínské, přes psí žrádlo, nervový plyn až po vložky s křidélky.
kravaty
krém proti vráskám :-)
lék na prostatu
léky na prostatu
luxusní oblečení
minerální vodu
móda
Momentálně mě nic nenapadá.
na erekci
nadační fondy
něco z oblasti hudebnin, popř nějaký omlazující prostředek
nějaké pánské oblečení
nějaké sladkosti:-)
Nějaký hudební nástroj
Nemám Káju ráda takže je to jedno
nemám představu
nemyslím si, že by měl cokoliv propagovat
nevím
Pánská vůně, Luxusní auto...
pánské obleky
Pánské večerní obleky
Pánský parfém.
parfem
Parfém
pastilky na bolest v krku
penzijní připojištění
pivo
pohrebni sluzbu
pohřební urny
potravinový doplněk na udrzění dobrého zdraví a vitality
prášky na potenci
prášky proti bolesti kloubů
Prezervativy
proenzi, vincentku, plínky, axu
prostenal
Prostenal
rači nic
sám sebe
snad nějaké léky....
své CD
tabletky na bolest v krku
třeba kolínsko;, nebo nějaký zlatnictví, když má ty zlatý slavíky
v reklame na kavu
viagra
whisky
žádný
žádný, vždyť ten pán nic neumí..
9. Co je podle Vás u osobnosti vystupující v reklamě nejdůležitější?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
důvěryhodnost | 38 | 57,58 % | 57,58 % |
popularita | 26 | 39,39 % | 39,39 % |
znalost produktu | 18 | 27,27 % | 27,27 % |
inteligence | 16 | 24,24 % | 24,24 % |
úspěch v profesi | 12 | 18,18 % | 18,18 % |
krása | 12 | 18,18 % | 18,18 % |
přitažlivost | 10 | 15,15 % | 15,15 % |
životní styl | 8 | 12,12 % | 12,12 % |
10. Dáváte přednost reklamě se slavnou osobností přednost před reklamou s obyčejnými lidmi?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 38 | 57,58 % | 57,58 % |
záleží na konkrétní reklamě | 25 | 37,88 % | 37,88 % |
nezajímá mě reklama, ale kvalita produktu | 1 | 1,52 % | 1,52 % |
nic | 1 | 1,52 % | 1,52 % |
nedávám přednost žádné | 1 | 1,52 % | 1,52 % |
11. Proč podle Vás slavné osobnosti vystupují v reklamě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
dělají to pro peníze | 49 | 74,24 % | 74,24 % |
slavná osobnost chce být vidět | 13 | 19,7 % | 19,7 % |
je to jejich práce | 1 | 1,52 % | 1,52 % |
mám pocit, že většinou všechno kromě zkušeností | 1 | 1,52 % | 1,52 % |
nic | 1 | 1,52 % | 1,52 % |
jde jim jen o peníze | 1 | 1,52 % | 1,52 % |
12. Jste?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 50 | 75,76 % | 75,76 % |
muž | 16 | 24,24 % | 24,24 % |
13. Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
0-25 let | 33 | 50 % | 50 % |
26-35 let | 20 | 30,3 % | 30,3 % |
36-49 let | 9 | 13,64 % | 13,64 % |
50-60 let | 3 | 4,55 % | 4,55 % |
více než 61 let | 1 | 1,52 % | 1,52 % |
14. Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
středoškolské s maturitou | 32 | 48,48 % | 48,48 % |
vysokoškolské | 23 | 34,85 % | 34,85 % |
vyšší odborné | 6 | 9,09 % | 9,09 % |
základní | 3 | 4,55 % | 4,55 % |
středoškolské bez maturity/vyučen | 2 | 3,03 % | 3,03 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.