Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Využití chytrých hodinek a fitness náramku

Využití chytrých hodinek a fitness náramku

Všímáte si společenské odpovědnosti supermarketů?
Nakupujete v společensky odpovědných obchodech radši? Zúčastněte se průzkumu Lucie Krátké.

(5 min)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petr Naidr
Šetření:05. 11. 2021 - 10. 11. 2021
Počet respondentů:79
Počet otázek (max/průměr):14 / 11.87
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:79,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:39
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Cílem tohoto průzkumu je segmentace trhu s chytrými hodinkami nebo fitness náramky pro semestrální práci na předmět marketingové řízení.

Odpovědi respondentů

1. Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16-264151,9 %51,9 %  
27-402430,38 %30,38 %  
41-50810,13 %10,13 %  
51-6556,33 %6,33 %  
66 a více11,27 %1,27 %  

Graf

2. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5468,35 %68,35 %  
muž2531,65 %31,65 %  

Graf

3. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské4860,76 %60,76 %  
střední s maturitou2835,44 %35,44 %  
střední bez maturity22,53 %2,53 %  
základní11,27 %1,27 %  

Graf

4. Z jakého jste kraje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hl. m. Praha3037,97 %37,97 %  
Středočeský1924,05 %24,05 %  
Plzeňský45,06 %5,06 %  
Jihočeský45,06 %5,06 %  
Moravskoslezský33,8 %3,8 %  
Královehradecký33,8 %3,8 %  
Vysočina33,8 %3,8 %  
Karlovarský33,8 %3,8 %  
Zlínský33,8 %3,8 %  
Olomoucký22,53 %2,53 %  
Jihomoravský22,53 %2,53 %  
Ústecký11,27 %1,27 %  
Pardubický11,27 %1,27 %  
Liberecký11,27 %1,27 %  

Graf

5. Jaký je čistý měsíční příjem vaší domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 25t2227,85 %27,85 %  
41t-50t1822,78 %22,78 %  
26t-40t1721,52 %21,52 %  
51t-70t1316,46 %16,46 %  
71t a více911,39 %11,39 %  

Graf

6. Jak často sportujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně často3240,51 %40,51 %  
2x-3x týdně2227,85 %27,85 %  
4x-6x týdně1113,92 %13,92 %  
nesportuji1113,92 %13,92 %  
denně33,8 %3,8 %  

Graf

7. Vlastníte chytré hodinky nebo fitness náramek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [chytré hodinkyotázka č. 8, fitness náramekotázka č. 8, obojeotázka č. 8, nic z uvedeného → konec dotazníku, ne, ale chtěl/a bych → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chytré hodinky3544,3 %44,3 %  
fitness náramek1924,05 %24,05 %  
nic z uvedeného1518,99 %18,99 %  
ne, ale chtěl/a bych911,39 %11,39 %  
oboje11,27 %1,27 %  

Graf

8. Od jaké firmy vlastníte chytré hodinky nebo fitness náramek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Apple1832,73 %22,78 %  
Xiaomi1425,45 %17,72 %  
Jiné814,55 %10,13 %  
Huawei712,73 %8,86 %  
Samsung59,09 %6,33 %  
Garmin23,64 %2,53 %  
Fitbit23,64 %2,53 %  

Graf

9. Jakým způsobem jste chytré hodinky nebo fitness náramek získal/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zakoupil/a jsem online2443,64 %30,38 %  
dostal/a jako dárek2138,18 %26,58 %  
zakoupil/a jsem v kamenné prodejně1018,18 %12,66 %  

Graf

10. Jste s tímto produktem spokojen/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4989,09 %62,03 %  
ne610,91 %7,59 %  

Graf

11. Vlastníte ještě jiné produkty od společností?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Apple1934,55 %24,05 %  
Samsung1221,82 %15,19 %  
Xiaomi1221,82 %15,19 %  
ne1120 %13,92 %  
Huawei610,91 %7,59 %  
Garmin11,82 %1,27 %  

Graf

12. Jak často je využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
denně4683,64 %58,23 %  
jednou za 2-3 dny59,09 %6,33 %  
méně často47,27 %5,06 %  

Graf

13. K jakému účelu je využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hodinky4174,55 %51,9 %  
sport3869,09 %48,1 %  
hovory a zprávy2749,09 %34,18 %  
notifikace2545,45 %31,65 %  

Graf

14. Využíváte je pro kontrolu zdravotních údajů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3563,64 %44,3 %  
ne2036,36 %25,32 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Vlastníte chytré hodinky nebo fitness náramek?

  • odpověď chytré hodinky:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Apple na otázku 8. Od jaké firmy vlastníte chytré hodinky nebo fitness náramek?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Apple na otázku 11. Vlastníte ještě jiné produkty od společností?

10. Jste s tímto produktem spokojen/a?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi zakoupil/a jsem v kamenné prodejně na otázku 9. Jakým způsobem jste chytré hodinky nebo fitness náramek získal/a?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi notifikace na otázku 13. K jakému účelu je využíváte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi fitness náramek na otázku 7. Vlastníte chytré hodinky nebo fitness náramek?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Apple na otázku 11. Vlastníte ještě jiné produkty od společností?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Apple na otázku 8. Od jaké firmy vlastníte chytré hodinky nebo fitness náramek?

12. Jak často je využíváte?

  • odpověď denně:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi hovory a zprávy na otázku 13. K jakému účelu je využíváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi notifikace na otázku 13. K jakému účelu je využíváte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Využíváte je pro kontrolu zdravotních údajů?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Samsung na otázku 11. Vlastníte ještě jiné produkty od společností?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Xiaomi na otázku 11. Vlastníte ještě jiné produkty od společností?

13. K jakému účelu je využíváte?

  • odpověď hodinky:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi notifikace na otázku 13. K jakému účelu je využíváte?
  • odpověď sport:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Apple na otázku 8. Od jaké firmy vlastníte chytré hodinky nebo fitness náramek?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Váš věk?

2. Vaše pohlaví?

3. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. Z jakého jste kraje?

5. Jaký je čistý měsíční příjem vaší domácnosti?

6. Jak často sportujete?

7. Vlastníte chytré hodinky nebo fitness náramek?

8. Od jaké firmy vlastníte chytré hodinky nebo fitness náramek?

9. Jakým způsobem jste chytré hodinky nebo fitness náramek získal/a?

10. Jste s tímto produktem spokojen/a?

11. Vlastníte ještě jiné produkty od společností?

12. Jak často je využíváte?

13. K jakému účelu je využíváte?

14. Využíváte je pro kontrolu zdravotních údajů?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Váš věk?

2. Vaše pohlaví?

3. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. Z jakého jste kraje?

5. Jaký je čistý měsíční příjem vaší domácnosti?

6. Jak často sportujete?

7. Vlastníte chytré hodinky nebo fitness náramek?

8. Od jaké firmy vlastníte chytré hodinky nebo fitness náramek?

9. Jakým způsobem jste chytré hodinky nebo fitness náramek získal/a?

10. Jste s tímto produktem spokojen/a?

11. Vlastníte ještě jiné produkty od společností?

12. Jak často je využíváte?

13. K jakému účelu je využíváte?

14. Využíváte je pro kontrolu zdravotních údajů?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Naidr, P.Využití chytrých hodinek a fitness náramku (výsledky průzkumu), 2021. Dostupné online na https://vyuziti-chytrych-hodinek-neb.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.