Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Využití e-learningu ve firemní sféře
Využití e-learningu ve firemní sféře
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Kateřina Horáková |
---|---|
Šetření: | 14. 07. 2009 - 07. 08. 2009 |
Počet respondentů: | 86 |
Počet otázek (max/průměr): | 8 / 5.52 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 19,3 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:38 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Tento dotazník slouží k průzkumu, který má za úkol zjistit, jak moc je e-learning využíván a zakomponován do firem v České republice. Získaná data budou vyhodnocena a použita v bakalářské práci na téma: Využití e-learningu ve firemní sféře.
Odpovědi respondentů
1. Jaká je geografická organizace Vaší společnosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Město | 29 | 33,72 % | 33,72 % |
Česká republika | 26 | 30,23 % | 30,23 % |
Svět | 20 | 23,26 % | 23,26 % |
Evropa | 8 | 9,3 % | 9,3 % |
Kraj | 3 | 3,49 % | 3,49 % |
2. Kolik má Vaše firma zaměstnanců?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nad 250 | 30 | 34,88 % | 34,88 % |
Do 10 | 21 | 24,42 % | 24,42 % |
Do 250 | 18 | 20,93 % | 20,93 % |
Do 50 | 17 | 19,77 % | 19,77 % |
3. Jaký je obor činnosti Vaší společnosti?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
bankovnictví | 4 | 4,65 % | 4,65 % |
telekomunikace | 3 | 3,49 % | 3,49 % |
státní správa | 2 | 2,33 % | 2,33 % |
zábavní průmysl | 2 | 2,33 % | 2,33 % |
Cestovní ruch | 2 | 2,33 % | 2,33 % |
pojišťovnictví | 2 | 2,33 % | 2,33 % |
VŠ vzdělávání | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
IT | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
mediální sféra | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
výuka cizích jazyků | 1 | 1,16 % | 1,16 % |
ostatní odpovědi | 67 | 77,91 % | 77,91 % |
4. Využívá Vaše společnost e-learning?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 6, Ne → otázka č. 5, Uvažujeme o zavedení → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 51 | 59,3 % | 59,3 % |
Ano | 29 | 33,72 % | 33,72 % |
Uvažujeme o zavedení | 6 | 6,98 % | 6,98 % |
5. Znáte možnosti e-learningového řešení?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 26 | 52 % | 30,23 % |
Ano | 24 | 48 % | 27,91 % |
6. Proč se Vaše společnost rozhodla využívat e-learning?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Efektivnější výuka | 8 | 29,63 % | 9,3 % |
Snadné sdílení informací | 6 | 22,22 % | 6,98 % |
Úspora financí | 6 | 22,22 % | 6,98 % |
Úspora času | 4 | 14,81 % | 4,65 % |
vše uvedené | 1 | 3,7 % | 1,16 % |
Všechny výše uvedené možnosti | 1 | 3,7 % | 1,16 % |
to nevím, je to zavedno už dlouho | 1 | 3,7 % | 1,16 % |
7. K čemu je ve Vaší společnosti e-learning využíván?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Produktové školení | 12 | 46,15 % | 13,95 % |
Bezpečnost práce a požární ochrana | 3 | 11,54 % | 3,49 % |
vse | 1 | 3,85 % | 1,16 % |
produktové školení, BPPO, krizová komunikace, aj | 1 | 3,85 % | 1,16 % |
využíváme všechny výše uvedené, vč. soft skills | 1 | 3,85 % | 1,16 % |
jakost | 1 | 3,85 % | 1,16 % |
BOZP, PO a produktová školení | 1 | 3,85 % | 1,16 % |
na včechno | 1 | 3,85 % | 1,16 % |
Další kurzy - právní normy, vademecum nového zam. | 1 | 3,85 % | 1,16 % |
produktové kurzy, prodejní dovednosti, BOZP, veden | 1 | 3,85 % | 1,16 % |
jazyky + produktová školení | 1 | 3,85 % | 1,16 % |
Jazykové kurzy | 1 | 3,85 % | 1,16 % |
BOZP a PO taky, různá školení standardů atd. | 1 | 3,85 % | 1,16 % |
8. Jak dlouho je ve Vaší společnosti e-learning využíván?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
4 a více let | 14 | 50 % | 16,28 % |
2-3 roky | 12 | 42,86 % | 13,95 % |
1 rok | 2 | 7,14 % | 2,33 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (62,7 %)
- google.cz (10,7 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.