Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Využití internetu při nákupu zboží v kamenném obchodě

Využití internetu při nákupu zboží v kamenném obchodě

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:vyzkum trhu
Šetření:14. 11. 2013 - 29. 11. 2013
Počet respondentů:112
Počet otázek (max/průměr):13 / 8.28
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:87,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:16
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsem studentem Vysoké školy ekonomické v Praze a rád bych Vás požádal o vyplnění dotazníku v rámci projektu pro předmět marketing 2 - Využití internetu při nákupu zboží v kamenném obchodě, který se zabývá jevem zvaný ROPO efekt.

Dotazník je zcela anonymní a neměl by respondentovi zabrat více času než 5 minut.

Děkuji za Vaši spolupráci a upřímné odpovědi.

Odpovědi respondentů

1. Jste student/ka?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 2, NEotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO5952,68 %52,68 %  
NE5347,32 %47,32 %  

Graf

2. Na jakém stupni studujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
magisterský2643,33 %23,21 %  
bakalářský2440 %21,43 %  
střední škola813,33 %7,14 %  
doktorský23,33 %1,79 %  

Graf

3. Vyhledával/a jste si někdy informace na internetu o produktu či službě, které jste si později pořídil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 4, NEotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO59100 %52,68 %  

Graf

4. Kolik musí stát produkt či služba, o kterou máte zájem, že si k němu/ní začnete vyhledávat na internetu informace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 1000 kč4372,88 %38,39 %  
1001 - 3000 kč1220,34 %10,71 %  
3001- 6000 kč35,08 %2,68 %  
6001-10 000 kč11,69 %0,89 %  

Graf

5. Kdy jste si naposledy zjišťoval/a informace o zboží nebo službách na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
během posledních 3 dní1830,51 %16,07 %  
dnes1728,81 %15,18 %  
tento týden1016,95 %8,93 %  
během posledních 14 dní610,17 %5,36 %  
tento měsíc58,47 %4,46 %  
během posledních 12ti měsíců23,39 %1,79 %  
déle než před měsícem11,69 %0,89 %  

Graf

6. Jak dlouho obvykle trávíte vyhledáváním informací o zboží/službě on-line?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 1 hodiny3152,54 %27,68 %  
1-3 hodiny2338,98 %20,54 %  
více než 3 hodiny58,47 %4,46 %  

Graf

7. Na jaký druh informací se při vyhledávání zboží/služeb nejčastěji zaměřujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zkušenosti uživatelů5491,53 %48,21 %  
cena5186,44 %45,54 %  
recenze, odborné články4372,88 %38,39 %  
technické parametry3966,1 %34,82 %  
dostupnost2440,68 %21,43 %  
design1118,64 %9,82 %  
jiné11,69 %0,89 %  

Graf

8. Vyberte kategorie produktů či služeb, o kterých si nejčastěji zjišťujete informace na internetu

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spotřební elektronika5491,53 %48,21 %  
cestování3254,24 %28,57 %  
sportovní vybavení2338,98 %20,54 %  
knihy2033,9 %17,86 %  
auto/moto1932,2 %16,96 %  
telekomunikace1830,51 %16,07 %  
oblečení/obuv1830,51 %16,07 %  
bílá elektrotechnika1423,73 %12,5 %  
finance1220,34 %10,71 %  
drogérie/ kosmetika1220,34 %10,71 %  
lékárna1016,95 %8,93 %  
potraviny58,47 %4,46 %  

Graf

9. U které produktové kategorie nakupujete způsobem, kdy si nejprve zjistíte informace o zboží/službě on-line a poté si jej jdete koupit do kamenného obchodu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spotřební elektronika4169,49 %36,61 %  
sportovní vybavení1932,2 %16,96 %  
bílá elektrotechnika1322,03 %11,61 %  
knihy1220,34 %10,71 %  
oblečení/obuv1220,34 %10,71 %  
auto/moto1118,64 %9,82 %  
telekomunikace1118,64 %9,82 %  
drogérie/ kosmetika915,25 %8,04 %  
lékárna915,25 %8,04 %  
cestování915,25 %8,04 %  
potraviny711,86 %6,25 %  
finance610,17 %5,36 %  

Graf

10. Jak často nakupujete způsobem – zjistím informace on-line, koupím zboží/službu v kamenném obchodě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jednou za měsíc2033,9 %17,86 %  
jednou za 6 měsíců2033,9 %17,86 %  
jednou za rok711,86 %6,25 %  
jednou za 14 dní58,47 %4,46 %  
jednou týdně46,78 %3,57 %  
nikdy23,39 %1,79 %  
více než jednou týdně11,69 %0,89 %  

Graf

11. V jakém časovém rozmezí obvykle realizujete nákup po vyhledání informací o daném zboží/službě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
během týdne3559,32 %31,25 %  
během měsíce1932,2 %16,96 %  
ihned23,39 %1,79 %  
den23,39 %1,79 %  
déle než měsíc11,69 %0,89 %  

Graf

12. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ŽENA6860,71 %60,71 %  
MUŽ4439,29 %39,29 %  

Graf

13. kolik vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 234136,61 %36,61 %  
více než 273733,04 %33,04 %  
24 - 272522,32 %22,32 %  
méně než 2098,04 %8,04 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Jste student/ka?

  • odpověď ANO:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi bakalářský na otázku 2. Na jakém stupni studujete?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi magisterský na otázku 2. Na jakém stupni studujete?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 3. Vyhledával/a jste si někdy informace na internetu o produktu či službě, které jste si později pořídil/a?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1001 - 3000 kč na otázku 4. Kolik musí stát produkt či služba, o kterou máte zájem, že si k němu/ní začnete vyhledávat na internetu informace?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 1000 kč na otázku 4. Kolik musí stát produkt či služba, o kterou máte zájem, že si k němu/ní začnete vyhledávat na internetu informace?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi během posledních 3 dní na otázku 5. Kdy jste si naposledy zjišťoval/a informace o zboží nebo službách na internetu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi dnes na otázku 5. Kdy jste si naposledy zjišťoval/a informace o zboží nebo službách na internetu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi tento týden na otázku 5. Kdy jste si naposledy zjišťoval/a informace o zboží nebo službách na internetu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-3 hodiny na otázku 6. Jak dlouho obvykle trávíte vyhledáváním informací o zboží/službě on-line?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 1 hodiny na otázku 6. Jak dlouho obvykle trávíte vyhledáváním informací o zboží/službě on-line?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena na otázku 7. Na jaký druh informací se při vyhledávání zboží/služeb nejčastěji zaměřujete?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi design na otázku 7. Na jaký druh informací se při vyhledávání zboží/služeb nejčastěji zaměřujete?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostupnost na otázku 7. Na jaký druh informací se při vyhledávání zboží/služeb nejčastěji zaměřujete?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi recenze, odborné články na otázku 7. Na jaký druh informací se při vyhledávání zboží/služeb nejčastěji zaměřujete?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi technické parametry na otázku 7. Na jaký druh informací se při vyhledávání zboží/služeb nejčastěji zaměřujete?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi zkušenosti uživatelů na otázku 7. Na jaký druh informací se při vyhledávání zboží/služeb nejčastěji zaměřujete?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi auto/moto na otázku 8. Vyberte kategorie produktů či služeb, o kterých si nejčastěji zjišťujete informace na internetu
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi bílá elektrotechnika na otázku 8. Vyberte kategorie produktů či služeb, o kterých si nejčastěji zjišťujete informace na internetu
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi cestování na otázku 8. Vyberte kategorie produktů či služeb, o kterých si nejčastěji zjišťujete informace na internetu
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi drogérie/ kosmetika na otázku 8. Vyberte kategorie produktů či služeb, o kterých si nejčastěji zjišťujete informace na internetu
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi finance na otázku 8. Vyberte kategorie produktů či služeb, o kterých si nejčastěji zjišťujete informace na internetu
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi knihy na otázku 8. Vyberte kategorie produktů či služeb, o kterých si nejčastěji zjišťujete informace na internetu
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi lékárna na otázku 8. Vyberte kategorie produktů či služeb, o kterých si nejčastěji zjišťujete informace na internetu
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi oblečení/obuv na otázku 8. Vyberte kategorie produktů či služeb, o kterých si nejčastěji zjišťujete informace na internetu
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi sportovní vybavení na otázku 8. Vyberte kategorie produktů či služeb, o kterých si nejčastěji zjišťujete informace na internetu
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi spotřební elektronika na otázku 8. Vyberte kategorie produktů či služeb, o kterých si nejčastěji zjišťujete informace na internetu
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi telekomunikace na otázku 8. Vyberte kategorie produktů či služeb, o kterých si nejčastěji zjišťujete informace na internetu
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi auto/moto na otázku 9. U které produktové kategorie nakupujete způsobem, kdy si nejprve zjistíte informace o zboží/službě on-line a poté si jej jdete koupit do kamenného obchodu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi bílá elektrotechnika na otázku 9. U které produktové kategorie nakupujete způsobem, kdy si nejprve zjistíte informace o zboží/službě on-line a poté si jej jdete koupit do kamenného obchodu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi knihy na otázku 9. U které produktové kategorie nakupujete způsobem, kdy si nejprve zjistíte informace o zboží/službě on-line a poté si jej jdete koupit do kamenného obchodu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi oblečení/obuv na otázku 9. U které produktové kategorie nakupujete způsobem, kdy si nejprve zjistíte informace o zboží/službě on-line a poté si jej jdete koupit do kamenného obchodu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi sportovní vybavení na otázku 9. U které produktové kategorie nakupujete způsobem, kdy si nejprve zjistíte informace o zboží/službě on-line a poté si jej jdete koupit do kamenného obchodu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi spotřební elektronika na otázku 9. U které produktové kategorie nakupujete způsobem, kdy si nejprve zjistíte informace o zboží/službě on-line a poté si jej jdete koupit do kamenného obchodu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi telekomunikace na otázku 9. U které produktové kategorie nakupujete způsobem, kdy si nejprve zjistíte informace o zboží/službě on-line a poté si jej jdete koupit do kamenného obchodu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi jednou za 6 měsíců na otázku 10. Jak často nakupujete způsobem – zjistím informace on-line, koupím zboží/službu v kamenném obchodě?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi jednou za měsíc na otázku 10. Jak často nakupujete způsobem – zjistím informace on-line, koupím zboží/službu v kamenném obchodě?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi během měsíce na otázku 11. V jakém časovém rozmezí obvykle realizujete nákup po vyhledání informací o daném zboží/službě?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi během týdne na otázku 11. V jakém časovém rozmezí obvykle realizujete nákup po vyhledání informací o daném zboží/službě?

3. Vyhledával/a jste si někdy informace na internetu o produktu či službě, které jste si později pořídil/a?

  • odpověď ANO:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 1. Jste student/ka?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi bakalářský na otázku 2. Na jakém stupni studujete?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi magisterský na otázku 2. Na jakém stupni studujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1001 - 3000 kč na otázku 4. Kolik musí stát produkt či služba, o kterou máte zájem, že si k němu/ní začnete vyhledávat na internetu informace?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 1000 kč na otázku 4. Kolik musí stát produkt či služba, o kterou máte zájem, že si k němu/ní začnete vyhledávat na internetu informace?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi během posledních 3 dní na otázku 5. Kdy jste si naposledy zjišťoval/a informace o zboží nebo službách na internetu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi dnes na otázku 5. Kdy jste si naposledy zjišťoval/a informace o zboží nebo službách na internetu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi tento týden na otázku 5. Kdy jste si naposledy zjišťoval/a informace o zboží nebo službách na internetu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-3 hodiny na otázku 6. Jak dlouho obvykle trávíte vyhledáváním informací o zboží/službě on-line?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 1 hodiny na otázku 6. Jak dlouho obvykle trávíte vyhledáváním informací o zboží/službě on-line?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena na otázku 7. Na jaký druh informací se při vyhledávání zboží/služeb nejčastěji zaměřujete?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi design na otázku 7. Na jaký druh informací se při vyhledávání zboží/služeb nejčastěji zaměřujete?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostupnost na otázku 7. Na jaký druh informací se při vyhledávání zboží/služeb nejčastěji zaměřujete?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi recenze, odborné články na otázku 7. Na jaký druh informací se při vyhledávání zboží/služeb nejčastěji zaměřujete?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi technické parametry na otázku 7. Na jaký druh informací se při vyhledávání zboží/služeb nejčastěji zaměřujete?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi zkušenosti uživatelů na otázku 7. Na jaký druh informací se při vyhledávání zboží/služeb nejčastěji zaměřujete?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi auto/moto na otázku 8. Vyberte kategorie produktů či služeb, o kterých si nejčastěji zjišťujete informace na internetu
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi bílá elektrotechnika na otázku 8. Vyberte kategorie produktů či služeb, o kterých si nejčastěji zjišťujete informace na internetu
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi cestování na otázku 8. Vyberte kategorie produktů či služeb, o kterých si nejčastěji zjišťujete informace na internetu
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi drogérie/ kosmetika na otázku 8. Vyberte kategorie produktů či služeb, o kterých si nejčastěji zjišťujete informace na internetu
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi finance na otázku 8. Vyberte kategorie produktů či služeb, o kterých si nejčastěji zjišťujete informace na internetu
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi knihy na otázku 8. Vyberte kategorie produktů či služeb, o kterých si nejčastěji zjišťujete informace na internetu
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi lékárna na otázku 8. Vyberte kategorie produktů či služeb, o kterých si nejčastěji zjišťujete informace na internetu
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi oblečení/obuv na otázku 8. Vyberte kategorie produktů či služeb, o kterých si nejčastěji zjišťujete informace na internetu
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi sportovní vybavení na otázku 8. Vyberte kategorie produktů či služeb, o kterých si nejčastěji zjišťujete informace na internetu
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi spotřební elektronika na otázku 8. Vyberte kategorie produktů či služeb, o kterých si nejčastěji zjišťujete informace na internetu
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi telekomunikace na otázku 8. Vyberte kategorie produktů či služeb, o kterých si nejčastěji zjišťujete informace na internetu
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi auto/moto na otázku 9. U které produktové kategorie nakupujete způsobem, kdy si nejprve zjistíte informace o zboží/službě on-line a poté si jej jdete koupit do kamenného obchodu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi bílá elektrotechnika na otázku 9. U které produktové kategorie nakupujete způsobem, kdy si nejprve zjistíte informace o zboží/službě on-line a poté si jej jdete koupit do kamenného obchodu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi knihy na otázku 9. U které produktové kategorie nakupujete způsobem, kdy si nejprve zjistíte informace o zboží/službě on-line a poté si jej jdete koupit do kamenného obchodu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi oblečení/obuv na otázku 9. U které produktové kategorie nakupujete způsobem, kdy si nejprve zjistíte informace o zboží/službě on-line a poté si jej jdete koupit do kamenného obchodu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi sportovní vybavení na otázku 9. U které produktové kategorie nakupujete způsobem, kdy si nejprve zjistíte informace o zboží/službě on-line a poté si jej jdete koupit do kamenného obchodu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi spotřební elektronika na otázku 9. U které produktové kategorie nakupujete způsobem, kdy si nejprve zjistíte informace o zboží/službě on-line a poté si jej jdete koupit do kamenného obchodu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi telekomunikace na otázku 9. U které produktové kategorie nakupujete způsobem, kdy si nejprve zjistíte informace o zboží/službě on-line a poté si jej jdete koupit do kamenného obchodu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi jednou za 6 měsíců na otázku 10. Jak často nakupujete způsobem – zjistím informace on-line, koupím zboží/službu v kamenném obchodě?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi jednou za měsíc na otázku 10. Jak často nakupujete způsobem – zjistím informace on-line, koupím zboží/službu v kamenném obchodě?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi během měsíce na otázku 11. V jakém časovém rozmezí obvykle realizujete nákup po vyhledání informací o daném zboží/službě?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi během týdne na otázku 11. V jakém časovém rozmezí obvykle realizujete nákup po vyhledání informací o daném zboží/službě?

7. Na jaký druh informací se při vyhledávání zboží/služeb nejčastěji zaměřujete?

  • odpověď cena:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostupnost na otázku 7. Na jaký druh informací se při vyhledávání zboží/služeb nejčastěji zaměřujete?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi drogérie/ kosmetika na otázku 8. Vyberte kategorie produktů či služeb, o kterých si nejčastěji zjišťujete informace na internetu
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi telekomunikace na otázku 8. Vyberte kategorie produktů či služeb, o kterých si nejčastěji zjišťujete informace na internetu
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi telekomunikace na otázku 9. U které produktové kategorie nakupujete způsobem, kdy si nejprve zjistíte informace o zboží/službě on-line a poté si jej jdete koupit do kamenného obchodu?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi knihy na otázku 8. Vyberte kategorie produktů či služeb, o kterých si nejčastěji zjišťujete informace na internetu
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi během týdne na otázku 11. V jakém časovém rozmezí obvykle realizujete nákup po vyhledání informací o daném zboží/službě?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 1 hodiny na otázku 6. Jak dlouho obvykle trávíte vyhledáváním informací o zboží/službě on-line?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi bílá elektrotechnika na otázku 8. Vyberte kategorie produktů či služeb, o kterých si nejčastěji zjišťujete informace na internetu
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1001 - 3000 kč na otázku 4. Kolik musí stát produkt či služba, o kterou máte zájem, že si k němu/ní začnete vyhledávat na internetu informace?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi finance na otázku 8. Vyberte kategorie produktů či služeb, o kterých si nejčastěji zjišťujete informace na internetu
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi design na otázku 7. Na jaký druh informací se při vyhledávání zboží/služeb nejčastěji zaměřujete?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi cestování na otázku 8. Vyberte kategorie produktů či služeb, o kterých si nejčastěji zjišťujete informace na internetu
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi jednou za měsíc na otázku 10. Jak často nakupujete způsobem – zjistím informace on-line, koupím zboží/službu v kamenném obchodě?
  • odpověď recenze, odborné články:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi telekomunikace na otázku 9. U které produktové kategorie nakupujete způsobem, kdy si nejprve zjistíte informace o zboží/službě on-line a poté si jej jdete koupit do kamenného obchodu?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi telekomunikace na otázku 8. Vyberte kategorie produktů či služeb, o kterých si nejčastěji zjišťujete informace na internetu
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi finance na otázku 8. Vyberte kategorie produktů či služeb, o kterých si nejčastěji zjišťujete informace na internetu
  • odpověď technické parametry:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1001 - 3000 kč na otázku 4. Kolik musí stát produkt či služba, o kterou máte zájem, že si k němu/ní začnete vyhledávat na internetu informace?
  • odpověď zkušenosti uživatelů:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi tento týden na otázku 5. Kdy jste si naposledy zjišťoval/a informace o zboží nebo službách na internetu?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi design na otázku 7. Na jaký druh informací se při vyhledávání zboží/služeb nejčastěji zaměřujete?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi drogérie/ kosmetika na otázku 8. Vyberte kategorie produktů či služeb, o kterých si nejčastěji zjišťujete informace na internetu
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi finance na otázku 8. Vyberte kategorie produktů či služeb, o kterých si nejčastěji zjišťujete informace na internetu
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi lékárna na otázku 8. Vyberte kategorie produktů či služeb, o kterých si nejčastěji zjišťujete informace na internetu
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi bílá elektrotechnika na otázku 9. U které produktové kategorie nakupujete způsobem, kdy si nejprve zjistíte informace o zboží/službě on-line a poté si jej jdete koupit do kamenného obchodu?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi oblečení/obuv na otázku 9. U které produktové kategorie nakupujete způsobem, kdy si nejprve zjistíte informace o zboží/službě on-line a poté si jej jdete koupit do kamenného obchodu?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi během měsíce na otázku 11. V jakém časovém rozmezí obvykle realizujete nákup po vyhledání informací o daném zboží/službě?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi bakalářský na otázku 2. Na jakém stupni studujete?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi knihy na otázku 8. Vyberte kategorie produktů či služeb, o kterých si nejčastěji zjišťujete informace na internetu
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi jednou za 6 měsíců na otázku 10. Jak často nakupujete způsobem – zjistím informace on-line, koupím zboží/službu v kamenném obchodě?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi auto/moto na otázku 8. Vyberte kategorie produktů či služeb, o kterých si nejčastěji zjišťujete informace na internetu
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi během posledních 3 dní na otázku 5. Kdy jste si naposledy zjišťoval/a informace o zboží nebo službách na internetu?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi oblečení/obuv na otázku 8. Vyberte kategorie produktů či služeb, o kterých si nejčastěji zjišťujete informace na internetu
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi dnes na otázku 5. Kdy jste si naposledy zjišťoval/a informace o zboží nebo službách na internetu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi cestování na otázku 8. Vyberte kategorie produktů či služeb, o kterých si nejčastěji zjišťujete informace na internetu
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 1000 kč na otázku 4. Kolik musí stát produkt či služba, o kterou máte zájem, že si k němu/ní začnete vyhledávat na internetu informace?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi bílá elektrotechnika na otázku 8. Vyberte kategorie produktů či služeb, o kterých si nejčastěji zjišťujete informace na internetu
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi spotřební elektronika na otázku 9. U které produktové kategorie nakupujete způsobem, kdy si nejprve zjistíte informace o zboží/službě on-line a poté si jej jdete koupit do kamenného obchodu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena na otázku 7. Na jaký druh informací se při vyhledávání zboží/služeb nejčastěji zaměřujete?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostupnost na otázku 7. Na jaký druh informací se při vyhledávání zboží/služeb nejčastěji zaměřujete?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi knihy na otázku 9. U které produktové kategorie nakupujete způsobem, kdy si nejprve zjistíte informace o zboží/službě on-line a poté si jej jdete koupit do kamenného obchodu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 1. Jste student/ka?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 3. Vyhledával/a jste si někdy informace na internetu o produktu či službě, které jste si později pořídil/a?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-3 hodiny na otázku 6. Jak dlouho obvykle trávíte vyhledáváním informací o zboží/službě on-line?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi auto/moto na otázku 9. U které produktové kategorie nakupujete způsobem, kdy si nejprve zjistíte informace o zboží/službě on-line a poté si jej jdete koupit do kamenného obchodu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi spotřební elektronika na otázku 8. Vyberte kategorie produktů či služeb, o kterých si nejčastěji zjišťujete informace na internetu
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi recenze, odborné články na otázku 7. Na jaký druh informací se při vyhledávání zboží/služeb nejčastěji zaměřujete?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 1 hodiny na otázku 6. Jak dlouho obvykle trávíte vyhledáváním informací o zboží/službě on-line?

8. Vyberte kategorie produktů či služeb, o kterých si nejčastěji zjišťujete informace na internetu

  • odpověď auto/moto:
    • 5.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi auto/moto na otázku 9. U které produktové kategorie nakupujete způsobem, kdy si nejprve zjistíte informace o zboží/službě on-line a poté si jej jdete koupit do kamenného obchodu?
  • odpověď spotřební elektronika:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1001 - 3000 kč na otázku 4. Kolik musí stát produkt či služba, o kterou máte zájem, že si k němu/ní začnete vyhledávat na internetu informace?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi lékárna na otázku 8. Vyberte kategorie produktů či služeb, o kterých si nejčastěji zjišťujete informace na internetu
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi sportovní vybavení na otázku 9. U které produktové kategorie nakupujete způsobem, kdy si nejprve zjistíte informace o zboží/službě on-line a poté si jej jdete koupit do kamenného obchodu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi telekomunikace na otázku 9. U které produktové kategorie nakupujete způsobem, kdy si nejprve zjistíte informace o zboží/službě on-line a poté si jej jdete koupit do kamenného obchodu?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi recenze, odborné články na otázku 7. Na jaký druh informací se při vyhledávání zboží/služeb nejčastěji zaměřujete?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi spotřební elektronika na otázku 9. U které produktové kategorie nakupujete způsobem, kdy si nejprve zjistíte informace o zboží/službě on-line a poté si jej jdete koupit do kamenného obchodu?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi knihy na otázku 8. Vyberte kategorie produktů či služeb, o kterých si nejčastěji zjišťujete informace na internetu
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi jednou za 6 měsíců na otázku 10. Jak často nakupujete způsobem – zjistím informace on-line, koupím zboží/službu v kamenném obchodě?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi během posledních 3 dní na otázku 5. Kdy jste si naposledy zjišťoval/a informace o zboží nebo službách na internetu?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi oblečení/obuv na otázku 8. Vyberte kategorie produktů či služeb, o kterých si nejčastěji zjišťujete informace na internetu
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi telekomunikace na otázku 8. Vyberte kategorie produktů či služeb, o kterých si nejčastěji zjišťujete informace na internetu
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi během týdne na otázku 11. V jakém časovém rozmezí obvykle realizujete nákup po vyhledání informací o daném zboží/službě?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi bílá elektrotechnika na otázku 8. Vyberte kategorie produktů či služeb, o kterých si nejčastěji zjišťujete informace na internetu
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi technické parametry na otázku 7. Na jaký druh informací se při vyhledávání zboží/služeb nejčastěji zaměřujete?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi bílá elektrotechnika na otázku 9. U které produktové kategorie nakupujete způsobem, kdy si nejprve zjistíte informace o zboží/službě on-line a poté si jej jdete koupit do kamenného obchodu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena na otázku 7. Na jaký druh informací se při vyhledávání zboží/služeb nejčastěji zaměřujete?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi bakalářský na otázku 2. Na jakém stupni studujete?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostupnost na otázku 7. Na jaký druh informací se při vyhledávání zboží/služeb nejčastěji zaměřujete?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi drogérie/ kosmetika na otázku 8. Vyberte kategorie produktů či služeb, o kterých si nejčastěji zjišťujete informace na internetu
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi finance na otázku 8. Vyberte kategorie produktů či služeb, o kterých si nejčastěji zjišťujete informace na internetu
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi knihy na otázku 9. U které produktové kategorie nakupujete způsobem, kdy si nejprve zjistíte informace o zboží/službě on-line a poté si jej jdete koupit do kamenného obchodu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi oblečení/obuv na otázku 9. U které produktové kategorie nakupujete způsobem, kdy si nejprve zjistíte informace o zboží/službě on-line a poté si jej jdete koupit do kamenného obchodu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 1. Jste student/ka?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 3. Vyhledával/a jste si někdy informace na internetu o produktu či službě, které jste si později pořídil/a?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-3 hodiny na otázku 6. Jak dlouho obvykle trávíte vyhledáváním informací o zboží/službě on-line?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi sportovní vybavení na otázku 8. Vyberte kategorie produktů či služeb, o kterých si nejčastěji zjišťujete informace na internetu
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi design na otázku 7. Na jaký druh informací se při vyhledávání zboží/služeb nejčastěji zaměřujete?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi auto/moto na otázku 9. U které produktové kategorie nakupujete způsobem, kdy si nejprve zjistíte informace o zboží/službě on-line a poté si jej jdete koupit do kamenného obchodu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi zkušenosti uživatelů na otázku 7. Na jaký druh informací se při vyhledávání zboží/služeb nejčastěji zaměřujete?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 1000 kč na otázku 4. Kolik musí stát produkt či služba, o kterou máte zájem, že si k němu/ní začnete vyhledávat na internetu informace?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 1 hodiny na otázku 6. Jak dlouho obvykle trávíte vyhledáváním informací o zboží/službě on-line?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi jednou za měsíc na otázku 10. Jak často nakupujete způsobem – zjistím informace on-line, koupím zboží/službu v kamenném obchodě?
  • odpověď telekomunikace:
    • 6.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi telekomunikace na otázku 9. U které produktové kategorie nakupujete způsobem, kdy si nejprve zjistíte informace o zboží/službě on-line a poté si jej jdete koupit do kamenného obchodu?

9. U které produktové kategorie nakupujete způsobem, kdy si nejprve zjistíte informace o zboží/službě on-line a poté si jej jdete koupit do kamenného obchodu?

  • odpověď spotřební elektronika:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi bílá elektrotechnika na otázku 9. U které produktové kategorie nakupujete způsobem, kdy si nejprve zjistíte informace o zboží/službě on-line a poté si jej jdete koupit do kamenného obchodu?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1001 - 3000 kč na otázku 4. Kolik musí stát produkt či služba, o kterou máte zájem, že si k němu/ní začnete vyhledávat na internetu informace?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi telekomunikace na otázku 9. U které produktové kategorie nakupujete způsobem, kdy si nejprve zjistíte informace o zboží/službě on-line a poté si jej jdete koupit do kamenného obchodu?

12. Vaše pohlaví?

  • odpověď ŽENA:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi drogérie/ kosmetika na otázku 8. Vyberte kategorie produktů či služeb, o kterých si nejčastěji zjišťujete informace na internetu

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste student/ka?

2. Na jakém stupni studujete?

3. Vyhledával/a jste si někdy informace na internetu o produktu či službě, které jste si později pořídil/a?

4. Kolik musí stát produkt či služba, o kterou máte zájem, že si k němu/ní začnete vyhledávat na internetu informace?

5. Kdy jste si naposledy zjišťoval/a informace o zboží nebo službách na internetu?

6. Jak dlouho obvykle trávíte vyhledáváním informací o zboží/službě on-line?

7. Na jaký druh informací se při vyhledávání zboží/služeb nejčastěji zaměřujete?

8. Vyberte kategorie produktů či služeb, o kterých si nejčastěji zjišťujete informace na internetu

9. U které produktové kategorie nakupujete způsobem, kdy si nejprve zjistíte informace o zboží/službě on-line a poté si jej jdete koupit do kamenného obchodu?

10. Jak často nakupujete způsobem – zjistím informace on-line, koupím zboží/službu v kamenném obchodě?

11. V jakém časovém rozmezí obvykle realizujete nákup po vyhledání informací o daném zboží/službě?

12. Vaše pohlaví?

13. kolik vám je let?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste student/ka?

2. Na jakém stupni studujete?

3. Vyhledával/a jste si někdy informace na internetu o produktu či službě, které jste si později pořídil/a?

4. Kolik musí stát produkt či služba, o kterou máte zájem, že si k němu/ní začnete vyhledávat na internetu informace?

5. Kdy jste si naposledy zjišťoval/a informace o zboží nebo službách na internetu?

6. Jak dlouho obvykle trávíte vyhledáváním informací o zboží/službě on-line?

7. Na jaký druh informací se při vyhledávání zboží/služeb nejčastěji zaměřujete?

8. Vyberte kategorie produktů či služeb, o kterých si nejčastěji zjišťujete informace na internetu

9. U které produktové kategorie nakupujete způsobem, kdy si nejprve zjistíte informace o zboží/službě on-line a poté si jej jdete koupit do kamenného obchodu?

10. Jak často nakupujete způsobem – zjistím informace on-line, koupím zboží/službu v kamenném obchodě?

11. V jakém časovém rozmezí obvykle realizujete nákup po vyhledání informací o daném zboží/službě?

12. Vaše pohlaví?

13. kolik vám je let?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

trhu, v.Využití internetu při nákupu zboží v kamenném obchodě (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://vyuziti-internetu-pri-nakupu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.