Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Využití služeb internetu ve výuce

Využití služeb internetu ve výuce

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Andrea Patáková
Šetření:16. 01. 2011 - 14. 02. 2011
Počet respondentů:87
Počet otázek (max/průměr):16 / 14.85
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:58,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:59
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení kolegové učitelé,
prosím Vás o vyplnění krátkého dotazníku, který má za cíl zjistit využití služeb internetu ve výuce. Je určen především učitelům všech typů škol.
Výsledky tohoto výzkumu budou využity při zpracování diplomové práce a k dispozici i na tomto webu. Pokud Vás zajímají konkrétnější závěry mého šetření, či máte nějaké dotazy, neváhejte mě kontaktovat na emailu orbidlo (zavináč) gmail (tečka) com.

Odpovědi respondentů

1. Domníváte se, že je pro zdárný výkon učitelské profese využití internetu nezbyté?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím5259,77 %59,77 %  
spíše souhlasím2326,44 %26,44 %  
spíše nesouhlasím78,05 %8,05 %  
nesouhlasím55,75 %5,75 %  

Graf

2. Kde všude máte přístup k internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ve škole8496,55 %96,55 %  
doma8395,4 %95,4 %  
mobilní2124,14 %24,14 %  
doma, mobilní, ve škole11,15 %1,15 %  
veřejná knihovna11,15 %1,15 %  
veřejný kdekoliv11,15 %1,15 %  
veřejně přístupná místa11,15 %1,15 %  

Graf

3. Využíváte služby internetu k jiným než osobním účelům?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7990,8 %90,8 %  
Ne89,2 %9,2 %  

Graf

4. Jak využíváte služby internetu? (odpovědi: 1 = vůbec, 2 = trochu, 3 = průměrně, 4 = často, 5 = velmi často)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
k osobním účelům4.4430.601
pro zvyšování profesní kvalifikace4.0761.007
ve výuce3.7721.037

Graf

5. Jaké konkrétní služby internetu využíváte ve výuce či pro Váš profesní růst?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
stahování materiálů7797,47 %88,51 %  
odkazování výukových webových stránek6886,08 %78,16 %  
wiki3949,37 %44,83 %  
online portfolia učitele2126,58 %24,14 %  
sociální sítě1620,25 %18,39 %  
služby pro sdílení a hodnocení obsahu1620,25 %18,39 %  
blogy1620,25 %18,39 %  
diskusní a chatovací služby či aplikace1518,99 %17,24 %  
vyhledávání informací11,27 %1,15 %  
RSS11,27 %1,15 %  
Google Docs11,27 %1,15 %  
Glog11,27 %1,15 %  
Prezi11,27 %1,15 %  
e-learning11,27 %1,15 %  
online výukové programy11,27 %1,15 %  
LMS Moodle11,27 %1,15 %  
videa, audia ukázky11,27 %1,15 %  
jakékoliv zdroje faktů, materiálů pro výuku11,27 %1,15 %  
ilustrace, dokumenty všeho druhu, návody, atd11,27 %1,15 %  
moodle11,27 %1,15 %  
on-line interaktivní programy11,27 %1,15 %  
elektronické dokumentace11,27 %1,15 %  
tutoriály11,27 %1,15 %  
znalostní databáze11,27 %1,15 %  
You Tube - super videa do výuky11,27 %1,15 %  
cílené vyhledávání vhodných zdrojů informací11,27 %1,15 %  

Graf

6. Prosím podělte se o odkazy na Vaše nejoblíbenější služby internetu, které používáte ve výuce.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

např. http://www.ucebnice.krynicky.cz/Matematika/index.html

Česká škola, RVP, NIDV, SSSBrno, googleapps,

dum.rvp.cz www.naturfoto.cz www.youtube.cz http://www.rozhlas.cz/hlas/portal/

google

Google Apps - možnost tvorby vlastních webovek, dokumenty, dotazníky, ... Freeware - Geonext, Geogebra Wikipedia Youtube Stream.cz

Google Earth, fyzweb,

http://edu.glogster.com/ https://docs.google.com/ http://prezi.com/

http://eslprintables.com/ http://www.ivana-aj-dub.blogspot.com/ http://www.youtube.com/ - pro videa písniček v AJ s texty

http://osel.cz/ (týká se biologie) http://www.cittadella.cz/europarc/index.php?p=index

http://rvp.cz/ http://www.youtube.com/ http://www.nashvillesymphony.org/nsokids/ http://www.nyphilkids.org/main.phtml http://www.learningchocolate.com http://www.english-time.eu/pro-deti/ http://anglomaniacy.pl/ http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/ http://www.hraveuceni.cz/

http://www.geogebra.org/cms/cz

http://www.jakpsatweb.cz http://www.linuxsoft.cz/php/ http://www.php.net/manual/en/ http://www.webylon.info/ http://validator.w3.cz/ http://seo-servis.cz http://www.citace.com http://www.falstad.com/ http://pandatron.cz/ http://homepages.which.net/~paul.hills/Circuits/Spice/ModelIndex.html http://www.roznovskastredni.cz/biolek/dwnl/skriptaSPICE.pdf

http://www.komen1.estranky.cz/clanky/ucitele-ii-stupen/zemepis-2-st.html http://vyuka.zsjarose.cz/ http://www.suu.edu/faculty/colberg/HazardzIndex.html

http://www.onestopenglish.com/ http://www.mingoville.com/cs.html

http://www.spomocnik.cz/ http://www.ep15.eu/ http://ondrej.neumajer.cz/

http://www.superhry.cz/games/1734/ http://office.microsoft.com/cs-cz/ http://www.wolframalpha.com

http://www.ucebnice.krynicky.cz./ http://www.walter-fendt.de/m14cz/index.html http://www.walter-fendt.de/ph14cz/ http://www.veskole.cz/home.html http://www.gztgm.cz/projekty/mat1/index01_L.asp

http://www.youtube.com/watch?v=C1_uez5WX1o http://www.chempokusy.webzdarma.cz/sezM2.htm http://dokumentarni.tv/ http://askabiologist.asu.edu/activities/coloring http://nobelprize.org/educational/medicine/landsteiner/ http://www.nebezpecnachemie.estranky.cz/clanky/exotermicke-reakce-a-efektni-pokusy.html www.google.com www.wikipedia.com a spousta dalších - hledám pokaždé znovu, hodně i v angličtině - myslím, že děti by si měly zvykat, že spousta důležitých informací je dostupná pouze v ní...

interaktivní výuka, rvp, česká škola, moderní vyučování, google, stránky obcí

kalendář, sdílení a ukládání dokumentů, úschovna, e-mail, RSS

Moodle.cz

nepoužívám

Omlouvám se, ale to už zmíněné tříminutové vyplnění dotazníku přesáhlo.

Pro přípravu na výuku a jako zdroj informací všeho druhu a) google.cz, com, sk, včetně Translator (překladač) pro přístup k informacím i z jiných jazyků b) informační zdroje a diskuzní fóra, např. Česká škola, MŠMT, stránky škol c) kuzry a návody, učební materiály on-line, obsahy knih, článků a publikací na webu d) technické dokumentace, katalogové listy, schémata, definice (wikipedie) e) jakékoliv vhodné zdroje informací

RVP portál

školní Moodle, RVP.cz, Wikipedie

wikipedia.cz

wikipedie

www. rvp.cz, http://pertoldova.webzdarma.cz/ - výkové materiály - matematika na internetu, www. superhry.cz - logické,

www.accordionist.net www.msmt.cz

www.dum.rvp.cz

www.google.com www.wikipedia.cz www.czso.cz

www.rvp.cz, wikipedie, kritické myšlení, zeměpis.com,

www.rvp.cz, www.google.com

You tube, Český jazyk, Literární doupě, Wikipedie, Internetová jazyková příručka

youtube.cz wikipedia.cz rvp.cz

zdroje informací - google a z něj plynoucí odkazy všeho druhu

7. Vnímáte nějaká negativa využití služeb internetu ve výuce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 8, Neotázka č. 9, Nevímotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5765,52 %65,52 %  
Ne1921,84 %21,84 %  
Nevím1112,64 %12,64 %  

Graf

8. Pokud ano, jaká?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
odvádí pozornost žáků3052,63 %34,48 %  
složitější či delší příprava3052,63 %34,48 %  
realizace zabere více času2849,12 %32,18 %  
složitější klasifikace1221,05 %13,79 %  
žáci se nenaučí tolik, co normálně712,28 %8,05 %  
riziko svedení žáků na nevhodný web,... 11,75 %1,15 %  
pokud budou s odkazem pracovat sami doma11,75 %1,15 %  
ne vždy jsou informace věrohodné11,75 %1,15 %  
chyby a špatná funkčnost některých aplikací, infor11,75 %1,15 %  
referáty - jsou často jenom čistým stažením textu11,75 %1,15 %  
vyžaduje změnu výukových metod11,75 %1,15 %  
špatný přístup k počítačům ve škole11,75 %1,15 %  
spousta :plevelu",nepůvodních,zkreslených informa,11,75 %1,15 %  
Riziko, že při hodině nebude internet fungovat11,75 %1,15 %  
Změna myšlení k "hypertextovému"11,75 %1,15 %  
směřující k nesoustředěnosti a povrchnosti11,75 %1,15 %  
Neschopnost vyřešit technický problém11,75 %1,15 %  
Nechuť k duševní práci11,75 %1,15 %  
některé informace je stejně nutné kontrolovat 11,75 %1,15 %  
ztráta času při hledání originálního zdroje,11,75 %1,15 %  
nevhodnost pro každého žáka - někomu nevyhovuje11,75 %1,15 %  
Internet je vzdálený a anonymní, stejně i e-learn.11,75 %1,15 %  

Graf

9. Vnímáte nějaká pozitiva využití služeb internetu ve výuce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 10, Neotázka č. 11, Nevímotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8395,4 %95,4 %  
Ne33,45 %3,45 %  
Nevím11,15 %1,15 %  

Graf

10. Pokud ano, jaká?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výuka baví více mě i žáky5971,08 %67,82 %  
výuková aktivita se přesouvá i mimo samotné vyučování5768,67 %65,52 %  
žáci jsou více motivovaní5667,47 %64,37 %  
žáci získávají důležité kompetence pro život3845,78 %43,68 %  
žáci se více naučí2024,1 %22,99 %  
výuka baví více žáky11,2 %1,15 %  
rychlost přístupu k názorným ukázkám11,2 %1,15 %  
žáci mají možnost se více naučit11,2 %1,15 %  
praktické předvedení práce s informacemi,origináln11,2 %1,15 %  
Vynikající nástroj, ale zlý pán11,2 %1,15 %  
Žáky nebaví práce, internet s tím nemá nic spol.11,2 %1,15 %  
"domácí príprava" žáků ve vlastním čase, tempu, ús11,2 %1,15 %  
oceán aktuálních informací z celého světa11,2 %1,15 %  
odkaz na oficiální zdroje informací a ukázka11,2 %1,15 %  
pro žáky, jak pracovat s informacemi, atd..11,2 %1,15 %  
snadná aktualizace obsahu11,2 %1,15 %  
individualizace11,2 %1,15 %  

Graf

11. Máte na škole někoho, kdo je ochoten Vám s využitím technologií pomáhat?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6372,41 %72,41 %  
ne1517,24 %17,24 %  
nevím910,34 %10,34 %  

Graf

12. Měli byste zájem účastnit se školení, jakým způsobem lze použít služby internetu ve výuce?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4956,32 %56,32 %  
ne2326,44 %26,44 %  
nevím1517,24 %17,24 %  

Graf

13. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž4450,57 %50,57 %  
žena4349,43 %49,43 %  

Graf

14. Do jaké věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
41 - 60 let4248,28 %48,28 %  
26 - 40 let3236,78 %36,78 %  
18 - 25 let910,34 %10,34 %  
61 let a více44,6 %4,6 %  

Graf

15. Na jakém zařízení učíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3843,68 %43,68 %  
Gymnázium1719,54 %19,54 %  
SOU, SOŠ1618,39 %18,39 %  
1112,64 %12,64 %  
55,75 %5,75 %  
Mimoškolní vzdělávání44,6 %4,6 %  
Předškolní vzdělávání33,45 %3,45 %  
VOŠ33,45 %3,45 %  
.11,15 %1,15 %  
neučím11,15 %1,15 %  
nevyučuji11,15 %1,15 %  
praktická11,15 %1,15 %  
speciální ZŠ11,15 %1,15 %  
odborný výcvik, elektronika11,15 %1,15 %  
ZUŠ11,15 %1,15 %  
Podílím se na zákl. výzkumu ve spol. s VŠ11,15 %1,15 %  
nezaměstnaná; učitelství pro SŠ11,15 %1,15 %  

Graf

16. V jakém oboru učíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Informační a komunikační technologie4147,13 %47,13 %  
Člověk a příroda2629,89 %29,89 %  
Matematika a její aplikace2528,74 %28,74 %  
Jazyk a jazyková komunikace2225,29 %25,29 %  
Umění a kultura1011,49 %11,49 %  
Člověk a jeho svět910,34 %10,34 %  
Člověk a svět práce910,34 %10,34 %  
Člověk a společnost89,2 %9,2 %  
Člověk a zdraví89,2 %9,2 %  
.11,15 %1,15 %  
??11,15 %1,15 %  
nevyučuji11,15 %1,15 %  
mateřská škola11,15 %1,15 %  
pedagogika11,15 %1,15 %  
speciální pedagogika, logopedie11,15 %1,15 %  
odborné předměty elektro11,15 %1,15 %  
komplexní výuka praxe,teorie i pracovní návyky11,15 %1,15 %  
elektrotechnika11,15 %1,15 %  
elektrotechnika, odborné vzdělávání11,15 %1,15 %  
multidisciplinární praktické vzdělávání11,15 %1,15 %  
I.st.11,15 %1,15 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Domníváte se, že je pro zdárný výkon učitelské profese využití internetu nezbyté?

  • odpověď souhlasím:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi online portfolia učitele na otázku 5. Jaké konkrétní služby internetu využíváte ve výuce či pro Váš profesní růst?

7. Vnímáte nějaká negativa využití služeb internetu ve výuce?

  • odpověď Ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi odvádí pozornost žáků na otázku 8. Pokud ano, jaká?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi realizace zabere více času na otázku 8. Pokud ano, jaká?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi složitější či delší příprava na otázku 8. Pokud ano, jaká?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi složitější klasifikace na otázku 8. Pokud ano, jaká?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Domníváte se, že je pro zdárný výkon učitelské profese využití internetu nezbyté?

2. Kde všude máte přístup k internetu?

3. Využíváte služby internetu k jiným než osobním účelům?

4. Jak využíváte služby internetu? (odpovědi: 1 = vůbec, 2 = trochu, 3 = průměrně, 4 = často, 5 = velmi často)

5. Jaké konkrétní služby internetu využíváte ve výuce či pro Váš profesní růst?

7. Vnímáte nějaká negativa využití služeb internetu ve výuce?

8. Pokud ano, jaká?

9. Vnímáte nějaká pozitiva využití služeb internetu ve výuce?

10. Pokud ano, jaká?

11. Máte na škole někoho, kdo je ochoten Vám s využitím technologií pomáhat?

12. Měli byste zájem účastnit se školení, jakým způsobem lze použít služby internetu ve výuce?

13. Jaké je Vaše pohlaví?

14. Do jaké věkové kategorie patříte?

15. Na jakém zařízení učíte?

16. V jakém oboru učíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Domníváte se, že je pro zdárný výkon učitelské profese využití internetu nezbyté?

2. Kde všude máte přístup k internetu?

3. Využíváte služby internetu k jiným než osobním účelům?

4. Jak využíváte služby internetu? (odpovědi: 1 = vůbec, 2 = trochu, 3 = průměrně, 4 = často, 5 = velmi často)

5. Jaké konkrétní služby internetu využíváte ve výuce či pro Váš profesní růst?

7. Vnímáte nějaká negativa využití služeb internetu ve výuce?

8. Pokud ano, jaká?

9. Vnímáte nějaká pozitiva využití služeb internetu ve výuce?

10. Pokud ano, jaká?

11. Máte na škole někoho, kdo je ochoten Vám s využitím technologií pomáhat?

12. Měli byste zájem účastnit se školení, jakým způsobem lze použít služby internetu ve výuce?

13. Jaké je Vaše pohlaví?

14. Do jaké věkové kategorie patříte?

15. Na jakém zařízení učíte?

16. V jakém oboru učíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Patáková, A.Využití služeb internetu ve výuce (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://vyuziti-internetu-ve.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.