Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Využití IT v týmových projektech na VŠE
Využití IT v týmových projektech na VŠE
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Karel Navrátil |
---|---|
Šetření: | 27. 10. 2011 - 08. 11. 2011 |
Počet respondentů: | 209 |
Počet otázek (max/průměr): | 19 / 18 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 78,7 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.04:48 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Vážení respondenti,
rád bych Vás, studenty Vysoké školy ekonomické v Praze, poprosil o vyplnění dotazníku, na téma využívání IT prostředků při týmových projektech. Data budou sloužit pro diplomovou práci na téma „Analýza možností využití IT v týmové práci na školních projektech“. Budu rád pokud obětujete pár minut svého času na několik otázek k tomuto tématu.
Děkuji, Karel Navrátil
Odpovědi respondentů
1. Jste žena/ muž?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 132 | 63,16 % | 63,16 % |
Muž | 77 | 36,84 % | 36,84 % |
2. Studuji fakultu
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
F4 | 67 | 32,06 % | 32,06 % |
F2 | 51 | 24,4 % | 24,4 % |
F3 | 42 | 20,1 % | 20,1 % |
F5 | 27 | 12,92 % | 12,92 % |
F1 | 22 | 10,53 % | 10,53 % |
3. Studuji v
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5. ročníku | 74 | 35,41 % | 35,41 % |
4. ročníku | 44 | 21,05 % | 21,05 % |
6. ročníku | 41 | 19,62 % | 19,62 % |
3. ročníku | 32 | 15,31 % | 15,31 % |
2. ročníku | 12 | 5,74 % | 5,74 % |
1. ročníku | 6 | 2,87 % | 2,87 % |
4. Pracujete rádi v týmech?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ano | 89 | 42,58 % | 42,58 % |
Spíše ne | 71 | 33,97 % | 33,97 % |
Ano | 33 | 15,79 % | 15,79 % |
Ne | 16 | 7,66 % | 7,66 % |
5. V kolika školních předmětech pracujete v týmech?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
74% - 50% | 91 | 43,54 % | 43,54 % |
49% - 25% | 52 | 24,88 % | 24,88 % |
100% - 75 % | 35 | 16,75 % | 16,75 % |
24% - 0% | 31 | 14,83 % | 14,83 % |
6. Jste spokojeni s počtem předmětů, ve kterých je týmová spolupráce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, počet je přiměřený | 115 | 55,02 % | 55,02 % |
Ne, chtěl bych jich méně | 60 | 28,71 % | 28,71 % |
Nedokáži posoudit | 18 | 8,61 % | 8,61 % |
Ne, chtěl bych jich více | 16 | 7,66 % | 7,66 % |
7. Představujete se a prezentujete své schopnosti a možný přínos týmu před samotným vznikem týmů?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nikdy | 101 | 48,33 % | 48,33 % |
Zřídka | 84 | 40,19 % | 40,19 % |
Většinou | 21 | 10,05 % | 10,05 % |
Vždy | 3 | 1,44 % | 1,44 % |
8. Znáte typologii své osobnosti? (cholerik, sangvinik...)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano znám → otázka č. 9, Nikdy jsem se netestoval, ale tuším → otázka č. 9, Neznám → otázka č. 10].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano znám | 130 | 62,2 % | 62,2 % |
Nikdy jsem se netestoval, ale tuším | 63 | 30,14 % | 30,14 % |
Neznám | 16 | 7,66 % | 7,66 % |
9. Jsem tedy:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Sangvinik | 72 | 37,31 % | 34,45 % |
Flegmatik | 54 | 27,98 % | 25,84 % |
Melancholik | 35 | 18,13 % | 16,75 % |
Cholerik | 32 | 16,58 % | 15,31 % |
10. Znáte své dispozice pro týmové role? (Inovátor, Koordinátor, ...)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano znám → otázka č. 11, Nikdy jsem se netestoval, ale vím, co se ke mně hodí → otázka č. 11, Neznám → otázka č. 12, Nevím, o co jde → otázka č. 12].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano znám | 88 | 42,11 % | 42,11 % |
Nikdy jsem se netestoval, ale vím, co se ke mně hodí | 59 | 28,23 % | 28,23 % |
Neznám | 52 | 24,88 % | 24,88 % |
Nevím, o co jde | 10 | 4,78 % | 4,78 % |
11. Jsem tedy:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Koordinátor | 53 | 36,05 % | 25,36 % |
Usměrňovač | 18 | 12,24 % | 8,61 % |
Realizátor | 17 | 11,56 % | 8,13 % |
Kompletovač finišer | 16 | 10,88 % | 7,66 % |
Týmový pracovník | 13 | 8,84 % | 6,22 % |
Vyhledávač zdrojů | 11 | 7,48 % | 5,26 % |
Inovátor | 9 | 6,12 % | 4,31 % |
Monitor vyhodnocovač | 6 | 4,08 % | 2,87 % |
Specialista | 4 | 2,72 % | 1,91 % |
12. Jak se podle vašich zkušeností nejčastěji sestavuje školní tým?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Na základě známosti | 101 | 48,33 % | 48,33 % |
Sedíme vedle sebe | 73 | 34,93 % | 34,93 % |
S neznámými lidmi náhodně | 31 | 14,83 % | 14,83 % |
Na základě představení se, bereme v potaz role a schopnosti ostatních | 2 | 0,96 % | 0,96 % |
Porovnání cílů | 1 | 0,48 % | 0,48 % |
někdy podle známosti, někdy jak to zadá učitel atd | 1 | 0,48 % | 0,48 % |
13. Při komunikaci v týmu preferujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Elektronickou komunikaci (email, ICQ...) | 102 | 48,8 % | 48,8 % |
Osobní komunikaci | 94 | 44,98 % | 44,98 % |
kombinaci elektronické a osobní | 1 | 0,48 % | 0,48 % |
Jak na co.. | 1 | 0,48 % | 0,48 % |
kombinace osobní/elektronická | 1 | 0,48 % | 0,48 % |
kombinaci osobní a elektronické komunikace | 1 | 0,48 % | 0,48 % |
podle potřeb | 1 | 0,48 % | 0,48 % |
kombinace více možností | 1 | 0,48 % | 0,48 % |
Kombinace elektronicke a osobni | 1 | 0,48 % | 0,48 % |
FB | 1 | 0,48 % | 0,48 % |
docs.google.com | 1 | 0,48 % | 0,48 % |
nemám preferenci | 1 | 0,48 % | 0,48 % |
google apps | 1 | 0,48 % | 0,48 % |
Telefonní komunikaci | 1 | 0,48 % | 0,48 % |
skype | 1 | 0,48 % | 0,48 % |
14. Jaké způsoby komunikace používáte při práci v týmu? (1-často, 2-občas, 3-zřídka, 4-nikdy)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Telefon | 3.124 | 0.645 |
1.22 | 0.306 | |
Komunikátory (ICQ, Skype, MSN...) | 2.278 | 1.11 |
Sociální sítě (Facebook, Twitter...) | 2.254 | 1.347 |
Fóra | 3.589 | 0.644 |
Osobní | 1.751 | 0.694 |
15. Jak často většinou pořádáte osobní schůzky týmu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Občas | 104 | 49,76 % | 49,76 % |
Minimálně | 72 | 34,45 % | 34,45 % |
Pravidelně | 31 | 14,83 % | 14,83 % |
Nikdy, tvoříme virtuální tým | 2 | 0,96 % | 0,96 % |
16. Jaké IT prostředky používáte pro podporu spolupráce? (sdílení nápadů, dokumentů atd.)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Google dokumenty | 130 | 62,2 % | 62,2 % |
116 | 55,5 % | 55,5 % | |
Google groups | 44 | 21,05 % | 21,05 % |
Adobe Acrobat | 34 | 16,27 % | 16,27 % |
Wiki | 33 | 15,79 % | 15,79 % |
Dropbox | 24 | 11,48 % | 11,48 % |
Fóra | 23 | 11 % | 11 % |
Capsa | 11 | 5,26 % | 5,26 % |
6 | 2,87 % | 2,87 % | |
nic z uvedeného | 2 | 0,96 % | 0,96 % |
1 | 0,48 % | 0,48 % | |
mail, letecká pošta | 1 | 0,48 % | 0,48 % |
Vlastní HelpDesk | 1 | 0,48 % | 0,48 % |
Google Wave | 1 | 0,48 % | 0,48 % |
Letecká pošta | 1 | 0,48 % | 0,48 % |
developer works | 1 | 0,48 % | 0,48 % |
ulož to | 1 | 0,48 % | 0,48 % |
nic | 1 | 0,48 % | 0,48 % |
verzovací systém | 1 | 0,48 % | 0,48 % |
hromadny email | 1 | 0,48 % | 0,48 % |
power point | 1 | 0,48 % | 0,48 % |
žádné, max. mail | 1 | 0,48 % | 0,48 % |
freedcamp | 1 | 0,48 % | 0,48 % |
papír a tužku | 1 | 0,48 % | 0,48 % |
konferenci | 1 | 0,48 % | 0,48 % |
nic z toho | 1 | 0,48 % | 0,48 % |
Nepoužívám, nebo email | 1 | 0,48 % | 0,48 % |
žádné | 1 | 0,48 % | 0,48 % |
nevim | 1 | 0,48 % | 0,48 % |
žádný | 1 | 0,48 % | 0,48 % |
především e-mail | 1 | 0,48 % | 0,48 % |
Team space | 1 | 0,48 % | 0,48 % |
17. Považujete dostatečné vzdělaní z předmětů informatiky, vyučovaných na VŠE, v oblasti systémů pro podporu spolupráce? (viz. otázka 16)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ne | 82 | 39,23 % | 39,23 % |
Ne, znalosti mi chybí | 44 | 21,05 % | 21,05 % |
Spíše ano | 43 | 20,57 % | 20,57 % |
Nemohu posoudit | 24 | 11,48 % | 11,48 % |
Ano | 16 | 7,66 % | 7,66 % |
18. Považujete využívání IT prostředků za dostatečné při vaší týmové práci?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ano | 97 | 46,41 % | 46,41 % |
Ano | 59 | 28,23 % | 28,23 % |
Spíše ne | 47 | 22,49 % | 22,49 % |
Ne | 6 | 2,87 % | 2,87 % |
19. V čem spatřujete výhody/nevýhody týmové spolupráce na projektech při využití IT prostředků?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
+ práce kdekoliv - těžší se domluvit, než při osobní konzultaci
+ práce s lidmy + rozdělení práce mezi více lidí - tento semestr mám 7 týmových prací, je vyčerpávající a nepřehledné :)
+ sdílení materiálů, odkazů, dokumentů + dokumentovatelnost a zpětná odvoditelnost konverzace - špatná meziplatformová kompatibilita některých nástrojů (špatně se to zobrazuje, nenačítá se, nejde uploadovat....) - spamování maily, které nejsou důležité pro celý tým, a zastínění důležitých zpráv
dementni a liny kolegove
dochází ke komunikačním šumům,ztráta času oproti osobní komunikaci
hlavni vyhodou je rychlost, pohodli domova, snadny prenos vsem clenum tymum ve stejnem case a ve stejne podobe Celkove ulehceni prace Nevyhodou je neosobnost a moznost rozdilne a chybne interpretace ruznych lidi v tymu
Horší komunikace, sdílení a probírání nápadů...
IT prostředky výrazně usnadňují komunikaci na dálku, ale nenahradí osobní komunikaci. Hlavní nevýhoda je, že ne všichni členové týmu je používají, či ovládají.
Je vidět kdo co dělá/nedělá. Není potřeba se s týmem neustále scházet a dá se kooperovat na dálku. Při absenci osobních schůzek občas někteří členové týmů čekají na to, až bude problém vyřešen někým jiným:( Hawk
Jedinou nevýhodou je občasné nedostatečné věnování pozornosti oněm vybraným komunikačním kanálům ze strany některých členů.
jednoduchost, rychlost, přehlednost, v podstatě spolu komunikujeme "osobně", aniž bychom byli spolu
Jednoduchost, rychlost, určitá časová nezávislost členů týmu
Jendozancně rychlost, přehlednost, dohledatelnost a zálohování. Jako ideální se mi jeví využití google group pro mail komunikaci a dropboxu pro kompletaci.
komentáře k otázkám: 17) někdy chybí znalosti víc jiným, než mně 9) u většiny lidí nepřevládá jen jeden osobnostní typ, málokdy to je striktní. Já jsem flegmatik s trochou sangvinika. 10) testovala, ale nepamatuju si je a hlavně na tyhle testování neberu moc ohled, nevěřím na to.
lepšia koordinácia v rámci tímu
Lidé se neznají a tak někdy velmi špatně spolupracují...
Moc nechápu otázku. Výhoda týmu je možnost rozdělit si práci. IT prostředky na to nemají vliv, spíš je to "nutné zlo" aby se práce posunula, než aby byli členové týmu nadšení, že teď jsou tým a tudíž mají příležitost si vyhrát s IT...
Můžeme si sdělovat nádady a postřehy ihned a zároveň ostatní mohou kdykoliv v nezávislosti na místě výskytu reagovat.
Né každej je ovládá.
nemusíme se scházet osobně a problém můžeme vyřešit z domova
není nutné se sejít všichni ve stejný čas na stejném místě – každý může udělat svůj kus práce, když má zrovna čas
neosobní komunikace, chybí okamžitá odezva (i když je komunikace v reálném čase, není to stejné jako osobní komunikace) jednodušší koordinace, není nutné se scházet osobně
neschopnosť niektorých ľudí používať svoj mailbox ako prostriedok komunikácie - schopnosť poslať mail 5min pred deadlinom že daný člen svoju časť nestíha rozdielna úroveň znalostí textových editorov (absolútne nekonzistentné formátovanie, viac času zaberie finálna úprava práce ako samotná práca na projekte)
nevýhoda - ne každej s tim umí výhoda - přehlednost, dostupnost
nevýhoda- zdlouhavost komunikace, nedorozumění.... lepší je osobní kontakt výhoda- sdílení dokumentů
Nevýhody - práce v týmu zabere zbytečně moc času, je problém se domluvit na schůzkách, studenti nedodržují deadline. Výhody - při dobrém složení týmu se dá ušetřit mnoho času a práce je více nápaditá
nevýhody - ztráta informací v záplavě emailů, nemožnost rychlé a kvalitní domluvy, výhoda je v tom, že máme možnost se domluvit i jinak než ve škole
nevýhody: bez osobního kontaktu výhody: jednodušší časová domluva, efektivnější
Počítače ve škole jsou extrémně pomalé.
pokud je schopný tým, jakože my ho vždycky máme a víme, že každý odvede kvalitní práci, není problém si práci rozdělit mezi sebou. Vždy se rozdělí témata, kdo má co zpracovat a dá se to postupně dohromady. Pomocí IT prostředků se dá komunikovat z domova, není potřeba osobních schůzek, někdy je totiž problém se domluvit na osobní schůzce se všemi, každý má různé povinnosti.Nevýhodou asi zůstává, že víc hlav dohromady víc vymyslí v daném okamžiku, pokud se věci projednávají osobně.
Pozdní reakci druhé strany
práce se stává efektivnější a rychlejší, zvláště při omezené možnosti osobního setkávání, ovšem i při pravidlených týmových schůzkách je důležité sledovat na čem ostatní pracují a eventuelně diskutovat na doplňující témata, která nebyla řešena osobně
pri spolupraci s dalsimi 3-4 ludmi je tazke najst cas na osobne stretnutie, kazdy pracuje kedy mu to vyhovuje a v pripade potreby prediskutovat problem sa pouzivuje skype alebo chat vsetci mozu pracovat na jednom dokumente a nevznika vela verzii
Různou úroveň využívání těchto prostředků jednotlivými členy týmu
rychlost a úspora času (např. oproti osobnímu setkávání)
rychlost, pohodlnost, dostupnost komunikace pro všechny členy týmu
samé výhody--- každý může pracovat sám a přitom to lze snadno koordinovat v teamu
snadnost, rychlost, přehlednost, hodí se to v případě nemožnosti sejít se osobně
snazší komunikace a sdílení nových nápadů či dokumentů
spatřuji spíše výhody - rychlá komunikace, pěkné výstupy
spousta lidí, kteří nestudují na FISu neumí dané prostředky používat, nebo o nich vůbec neví
synergie, nove kontakty
šetří to čas:) přehlednost
Tož vás děcka vítám ve Slaném! Nevýhody: V odlišné míře technické zdatnosti při využití těchto prostředků, oproti osobní komunikaci snadnější vymlouvání při neplnění povinností. Výhody - rychlost, efektivita (při pouzžití vhodných prostředků), snadná evidence
Tymove projektu jsou na ho*no...
usnadnění komunikace, ale pokud jsme IT prostředků znalí, nezávislost na čase tolik, jako při osobní komunikace. trvá déle než se na něčem dohodne
úspora času
úspora času, efektivnější řešení
Úspora času, snadnější formulace myšlenek, snadnější koordinace týmu, možnost sdílet nápady/připomínky se všemi členy týmu bez výjimky a nemožnost výmluv typu "neměl jsem čas se dostavit na osobní schůzku"
Ušetření času, daleko lepší spolupráce při tvorbě společných dokumentů, jednodušší sdílení (nemusíme přeposílat emaily) a updatování, vše na jednom místě.
Úžasně položená otázka, ukázkový jazykový zmetek. :-) Na školní týmové práce jsem nezažil situaci, kdy by bylo třeba skutečně nějak efektivně spolupracovat, vždy bohatě stačil email s přílohou. Je-li to dobře nebo špatně, to je na podstatně rozsáhlejší diskusi.
v ničem
V tom že do týmu můžu chytit lempla :)
v týmu nikdy lidi nepracují stejně, zvlášť v těch velkých.. jeden vždy udělá víc práce než ostatní a někdo taky nic. ale to s IT nesouvisí
Vadí mi to. Ráda zodpovídám za svoji vlastní práci a ne za někoho dalšího. Vadí mi schůzky s týmem, protože kvůli nim musím upravit jiné aktivity. Hry na týmy mi ve škole vadí a považuji je za naprosto zbytečné. Využití IT prostředků nedokážu posoudit, mně stačí e-mail.
Vidím spíše výhody, v práci se dneska také nehraje na jednotlivce a a co se týče týmů, platí - jaké si to uděláš takové to máš. Pokud v něm mají lidé stejný cíl, dopadne to vždycky dobře, potíže nastávají při rozkolu a tam nepomůže žádné IT :) .
výhoda - rychlost nevýhoda - složitost při komunikaci (při velkem poctu lidi)
výhoda - učení se spolupráci na projektech a argumnetace nevýhoda - tolerovat cizí názory, občasné spory
Vyhoda je, ze pokud me to nevadi, tak se na to muzu vysrat a udela to nekdo jinej :)
výhoda: víc hlav ví víc :-), rozdělení práce mezi členy týmu nevýhoda: může se stát, že práci musí odpracovat 1-2 členové, ostatní se jen "vezou" s týmem a čekají, až to za ně ostatní udělají :-(
Výhodou je rychlost, přehlednost, nevýhodou tendence k k omezování osobního kontaktu
výhodou je sdílení dokumentů a možnost jej najednou upravovat nevýhody nevidím
Výhodou je určitě přehlednost a okamžitá dostupnost. Nevýhodou jednoznačně to, že ne všichni bývají dostatečně zdatní na jejich plné využití...
výhody - časová flexibilita, nízké transakční náklady nevýhody - při používání emailů rigidita, s využíváním google docs tahle nevýhoda padá
Výhody - nemusíme se scházet osobně
Výhody - okamžitá možnost komunikace, úložiště dokumentů, strukturovanost komunikace - vše na jednom místě, historie komunikace Nevýhody - chybí osobní kontakt, který je někdy pro řešení zadaného úkolu nezbytný
výhody - uspora času, lepší organizace prace nevýhody - složité problémy nebo základní vize je nutné řešit společně a osobně
výhody - úspora času, všichni vidí vše, nevýhody - osobní kontakt, chybí flexibilita reakcí
Výhody - zrychlení, ulehčení komunikace, sdílení souborů Nevýhody - komunikuje se přes internet a nikoli osobně
Výhody -možnost pracovat z domova Nevýhody - možnost nesprávného pochopení informace
vyhody jsou jednoznacne rychlost sdileni dat a inofmaci, rychla moznost modifikace vystupů. nevyhody spatruju urcite ve spatnem porozumneni jednotlivcu danym, sdilenym informacim neschopnosti spravne dane It prostredky vyuzivat
výhody- vše na jednom místě pro všechny členy týmu nevýhody- žádné mě nenapadají
Výhody: dohledatelnost informací, přehlednost Nevýhody: zdlouhavé domlouvání -> osobní komunikace často pomůže vyřešit problém, který se dlouho a bez výsledku řešil elektronickou komunikací
výhody: rychlost komunikace, nemuset se scházet - zabírá to čas a je problém se dohodnout ve větším počtu lidí na vhodném termínu nevýhody: občasné nepochopení různých detailů
výhody: rychlost komunikace, sdílení, rychlost práce nevýhody: neochota zavádět nový způsob komunikace, neaktivita členů (nečtou gdocs apod.)
xfc bcxbcb
že mužu sedeť doma koukat na něco a u toho spolupracovat týmově při využití IT prostředku, co to je za otazka? šetří to čas papír a tak
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.