Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Využití IT v týmových projektech na VŠE

Využití IT v týmových projektech na VŠE

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Karel Navrátil
Šetření:27. 10. 2011 - 08. 11. 2011
Počet respondentů:209
Počet otázek (max/průměr):19 / 18
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:78,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:48
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,
rád bych Vás, studenty Vysoké školy ekonomické v Praze, poprosil o vyplnění dotazníku, na téma využívání IT prostředků při týmových projektech. Data budou sloužit pro diplomovou práci na téma Analýza možností využití IT v týmové práci na školních projektech“. Budu rád pokud obětujete pár minut svého času na několik otázek k tomuto tématu.
Děkuji, Karel Navrátil
 

Odpovědi respondentů

1. Jste žena/ muž?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena13263,16 %63,16 %  
Muž7736,84 %36,84 %  

Graf

2. Studuji fakultu

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
F46732,06 %32,06 %  
F25124,4 %24,4 %  
F34220,1 %20,1 %  
F52712,92 %12,92 %  
F12210,53 %10,53 %  

Graf

3. Studuji v

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5. ročníku7435,41 %35,41 %  
4. ročníku4421,05 %21,05 %  
6. ročníku4119,62 %19,62 %  
3. ročníku3215,31 %15,31 %  
2. ročníku125,74 %5,74 %  
1. ročníku62,87 %2,87 %  

Graf

4. Pracujete rádi v týmech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano8942,58 %42,58 %  
Spíše ne7133,97 %33,97 %  
Ano3315,79 %15,79 %  
Ne167,66 %7,66 %  

Graf

5. V kolika školních předmětech pracujete v týmech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
74% - 50%9143,54 %43,54 %  
49% - 25%5224,88 %24,88 %  
100% - 75 %3516,75 %16,75 %  
24% - 0%3114,83 %14,83 %  

Graf

6. Jste spokojeni s počtem předmětů, ve kterých je týmová spolupráce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, počet je přiměřený11555,02 %55,02 %  
Ne, chtěl bych jich méně6028,71 %28,71 %  
Nedokáži posoudit188,61 %8,61 %  
Ne, chtěl bych jich více167,66 %7,66 %  

Graf

7. Představujete se a prezentujete své schopnosti a možný přínos týmu před samotným vznikem týmů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nikdy10148,33 %48,33 %  
Zřídka8440,19 %40,19 %  
Většinou2110,05 %10,05 %  
Vždy31,44 %1,44 %  

Graf

8. Znáte typologii své osobnosti? (cholerik, sangvinik...)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano známotázka č. 9, Nikdy jsem se netestoval, ale tušímotázka č. 9, Neznámotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano znám13062,2 %62,2 %  
Nikdy jsem se netestoval, ale tuším6330,14 %30,14 %  
Neznám167,66 %7,66 %  

Graf

9. Jsem tedy:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sangvinik7237,31 %34,45 %  
Flegmatik5427,98 %25,84 %  
Melancholik3518,13 %16,75 %  
Cholerik3216,58 %15,31 %  

Graf

10. Znáte své dispozice pro týmové role? (Inovátor, Koordinátor, ...)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano známotázka č. 11, Nikdy jsem se netestoval, ale vím, co se ke mně hodíotázka č. 11, Neznámotázka č. 12, Nevím, o co jdeotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano znám8842,11 %42,11 %  
Nikdy jsem se netestoval, ale vím, co se ke mně hodí5928,23 %28,23 %  
Neznám5224,88 %24,88 %  
Nevím, o co jde104,78 %4,78 %  

Graf

11. Jsem tedy:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Koordinátor5336,05 %25,36 %  
Usměrňovač1812,24 %8,61 %  
Realizátor1711,56 %8,13 %  
Kompletovač finišer1610,88 %7,66 %  
Týmový pracovník138,84 %6,22 %  
Vyhledávač zdrojů117,48 %5,26 %  
Inovátor96,12 %4,31 %  
Monitor vyhodnocovač64,08 %2,87 %  
Specialista42,72 %1,91 %  

Graf

12. Jak se podle vašich zkušeností nejčastěji sestavuje školní tým?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na základě známosti10148,33 %48,33 %  
Sedíme vedle sebe7334,93 %34,93 %  
S neznámými lidmi náhodně3114,83 %14,83 %  
Na základě představení se, bereme v potaz role a schopnosti ostatních20,96 %0,96 %  
Porovnání cílů10,48 %0,48 %  
někdy podle známosti, někdy jak to zadá učitel atd10,48 %0,48 %  

Graf

13. Při komunikaci v týmu preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Elektronickou komunikaci (email, ICQ...)10248,8 %48,8 %  
Osobní komunikaci9444,98 %44,98 %  
kombinaci elektronické a osobní10,48 %0,48 %  
Jak na co..10,48 %0,48 %  
kombinace osobní/elektronická10,48 %0,48 %  
kombinaci osobní a elektronické komunikace10,48 %0,48 %  
podle potřeb10,48 %0,48 %  
kombinace více možností10,48 %0,48 %  
Kombinace elektronicke a osobni10,48 %0,48 %  
FB10,48 %0,48 %  
docs.google.com10,48 %0,48 %  
nemám preferenci10,48 %0,48 %  
google apps10,48 %0,48 %  
Telefonní komunikaci10,48 %0,48 %  
skype10,48 %0,48 %  

Graf

14. Jaké způsoby komunikace používáte při práci v týmu? (1-často, 2-občas, 3-zřídka, 4-nikdy)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Telefon3.1240.645
Email1.220.306
Komunikátory (ICQ, Skype, MSN...)2.2781.11
Sociální sítě (Facebook, Twitter...)2.2541.347
Fóra3.5890.644
Osobní1.7510.694

Graf

15. Jak často většinou pořádáte osobní schůzky týmu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas10449,76 %49,76 %  
Minimálně7234,45 %34,45 %  
Pravidelně3114,83 %14,83 %  
Nikdy, tvoříme virtuální tým20,96 %0,96 %  

Graf

16. Jaké IT prostředky používáte pro podporu spolupráce? (sdílení nápadů, dokumentů atd.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Google dokumenty13062,2 %62,2 %  
Facebook11655,5 %55,5 %  
Google groups4421,05 %21,05 %  
Adobe Acrobat3416,27 %16,27 %  
Wiki3315,79 %15,79 %  
Dropbox2411,48 %11,48 %  
Fóra2311 %11 %  
Capsa115,26 %5,26 %  
email62,87 %2,87 %  
nic z uvedeného20,96 %0,96 %  
e-mail10,48 %0,48 %  
mail, letecká pošta10,48 %0,48 %  
Vlastní HelpDesk10,48 %0,48 %  
Google Wave10,48 %0,48 %  
Letecká pošta10,48 %0,48 %  
developer works10,48 %0,48 %  
ulož to10,48 %0,48 %  
nic10,48 %0,48 %  
verzovací systém10,48 %0,48 %  
hromadny email10,48 %0,48 %  
power point10,48 %0,48 %  
žádné, max. mail10,48 %0,48 %  
freedcamp10,48 %0,48 %  
papír a tužku10,48 %0,48 %  
konferenci10,48 %0,48 %  
nic z toho10,48 %0,48 %  
Nepoužívám, nebo email10,48 %0,48 %  
žádné10,48 %0,48 %  
nevim10,48 %0,48 %  
žádný10,48 %0,48 %  
především e-mail10,48 %0,48 %  
Team space10,48 %0,48 %  

Graf

17. Považujete dostatečné vzdělaní z předmětů informatiky, vyučovaných na VŠE, v oblasti systémů pro podporu spolupráce? (viz. otázka 16)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne8239,23 %39,23 %  
Ne, znalosti mi chybí4421,05 %21,05 %  
Spíše ano4320,57 %20,57 %  
Nemohu posoudit2411,48 %11,48 %  
Ano167,66 %7,66 %  

Graf

18. Považujete využívání IT prostředků za dostatečné při vaší týmové práci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano9746,41 %46,41 %  
Ano5928,23 %28,23 %  
Spíše ne4722,49 %22,49 %  
Ne62,87 %2,87 %  

Graf

19. V čem spatřujete výhody/nevýhody týmové spolupráce na projektech při využití IT prostředků?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

+ práce kdekoliv - těžší se domluvit, než při osobní konzultaci

+ práce s lidmy + rozdělení práce mezi více lidí - tento semestr mám 7 týmových prací, je vyčerpávající a nepřehledné :)

+ sdílení materiálů, odkazů, dokumentů + dokumentovatelnost a zpětná odvoditelnost konverzace - špatná meziplatformová kompatibilita některých nástrojů (špatně se to zobrazuje, nenačítá se, nejde uploadovat....) - spamování maily, které nejsou důležité pro celý tým, a zastínění důležitých zpráv

dementni a liny kolegove

dochází ke komunikačním šumům,ztráta času oproti osobní komunikaci

hlavni vyhodou je rychlost, pohodli domova, snadny prenos vsem clenum tymum ve stejnem case a ve stejne podobe Celkove ulehceni prace Nevyhodou je neosobnost a moznost rozdilne a chybne interpretace ruznych lidi v tymu

Horší komunikace, sdílení a probírání nápadů...

IT prostředky výrazně usnadňují komunikaci na dálku, ale nenahradí osobní komunikaci. Hlavní nevýhoda je, že ne všichni členové týmu je používají, či ovládají.

Je vidět kdo co dělá/nedělá. Není potřeba se s týmem neustále scházet a dá se kooperovat na dálku. Při absenci osobních schůzek občas někteří členové týmů čekají na to, až bude problém vyřešen někým jiným:( Hawk

Jedinou nevýhodou je občasné nedostatečné věnování pozornosti oněm vybraným komunikačním kanálům ze strany některých členů.

jednoduchost, rychlost, přehlednost, v podstatě spolu komunikujeme "osobně", aniž bychom byli spolu

Jednoduchost, rychlost, určitá časová nezávislost členů týmu

Jendozancně rychlost, přehlednost, dohledatelnost a zálohování. Jako ideální se mi jeví využití google group pro mail komunikaci a dropboxu pro kompletaci.

komentáře k otázkám: 17) někdy chybí znalosti víc jiným, než mně 9) u většiny lidí nepřevládá jen jeden osobnostní typ, málokdy to je striktní. Já jsem flegmatik s trochou sangvinika. 10) testovala, ale nepamatuju si je a hlavně na tyhle testování neberu moc ohled, nevěřím na to.

lepšia koordinácia v rámci tímu

Lidé se neznají a tak někdy velmi špatně spolupracují...

Moc nechápu otázku. Výhoda týmu je možnost rozdělit si práci. IT prostředky na to nemají vliv, spíš je to "nutné zlo" aby se práce posunula, než aby byli členové týmu nadšení, že teď jsou tým a tudíž mají příležitost si vyhrát s IT...

Můžeme si sdělovat nádady a postřehy ihned a zároveň ostatní mohou kdykoliv v nezávislosti na místě výskytu reagovat.

Né každej je ovládá.

nemusíme se scházet osobně a problém můžeme vyřešit z domova

není nutné se sejít všichni ve stejný čas na stejném místě – každý může udělat svůj kus práce, když má zrovna čas

neosobní komunikace, chybí okamžitá odezva (i když je komunikace v reálném čase, není to stejné jako osobní komunikace) jednodušší koordinace, není nutné se scházet osobně

neschopnosť niektorých ľudí používať svoj mailbox ako prostriedok komunikácie - schopnosť poslať mail 5min pred deadlinom že daný člen svoju časť nestíha rozdielna úroveň znalostí textových editorov (absolútne nekonzistentné formátovanie, viac času zaberie finálna úprava práce ako samotná práca na projekte)

nevýhoda - ne každej s tim umí výhoda - přehlednost, dostupnost

nevýhoda- zdlouhavost komunikace, nedorozumění.... lepší je osobní kontakt výhoda- sdílení dokumentů

Nevýhody - práce v týmu zabere zbytečně moc času, je problém se domluvit na schůzkách, studenti nedodržují deadline. Výhody - při dobrém složení týmu se dá ušetřit mnoho času a práce je více nápaditá

nevýhody - ztráta informací v záplavě emailů, nemožnost rychlé a kvalitní domluvy, výhoda je v tom, že máme možnost se domluvit i jinak než ve škole

nevýhody: bez osobního kontaktu výhody: jednodušší časová domluva, efektivnější

Počítače ve škole jsou extrémně pomalé.

pokud je schopný tým, jakože my ho vždycky máme a víme, že každý odvede kvalitní práci, není problém si práci rozdělit mezi sebou. Vždy se rozdělí témata, kdo má co zpracovat a dá se to postupně dohromady. Pomocí IT prostředků se dá komunikovat z domova, není potřeba osobních schůzek, někdy je totiž problém se domluvit na osobní schůzce se všemi, každý má různé povinnosti.Nevýhodou asi zůstává, že víc hlav dohromady víc vymyslí v daném okamžiku, pokud se věci projednávají osobně.

Pozdní reakci druhé strany

práce se stává efektivnější a rychlejší, zvláště při omezené možnosti osobního setkávání, ovšem i při pravidlených týmových schůzkách je důležité sledovat na čem ostatní pracují a eventuelně diskutovat na doplňující témata, která nebyla řešena osobně

pri spolupraci s dalsimi 3-4 ludmi je tazke najst cas na osobne stretnutie, kazdy pracuje kedy mu to vyhovuje a v pripade potreby prediskutovat problem sa pouzivuje skype alebo chat vsetci mozu pracovat na jednom dokumente a nevznika vela verzii

Různou úroveň využívání těchto prostředků jednotlivými členy týmu

rychlost a úspora času (např. oproti osobnímu setkávání)

rychlost, pohodlnost, dostupnost komunikace pro všechny členy týmu

samé výhody--- každý může pracovat sám a přitom to lze snadno koordinovat v teamu

snadnost, rychlost, přehlednost, hodí se to v případě nemožnosti sejít se osobně

snazší komunikace a sdílení nových nápadů či dokumentů

spatřuji spíše výhody - rychlá komunikace, pěkné výstupy

spousta lidí, kteří nestudují na FISu neumí dané prostředky používat, nebo o nich vůbec neví

synergie, nove kontakty

šetří to čas:) přehlednost

Tož vás děcka vítám ve Slaném! Nevýhody: V odlišné míře technické zdatnosti při využití těchto prostředků, oproti osobní komunikaci snadnější vymlouvání při neplnění povinností. Výhody - rychlost, efektivita (při pouzžití vhodných prostředků), snadná evidence

Tymove projektu jsou na ho*no...

usnadnění komunikace, ale pokud jsme IT prostředků znalí, nezávislost na čase tolik, jako při osobní komunikace. trvá déle než se na něčem dohodne

úspora času

úspora času, efektivnější řešení

Úspora času, snadnější formulace myšlenek, snadnější koordinace týmu, možnost sdílet nápady/připomínky se všemi členy týmu bez výjimky a nemožnost výmluv typu "neměl jsem čas se dostavit na osobní schůzku"

Ušetření času, daleko lepší spolupráce při tvorbě společných dokumentů, jednodušší sdílení (nemusíme přeposílat emaily) a updatování, vše na jednom místě.

Úžasně položená otázka, ukázkový jazykový zmetek. :-) Na školní týmové práce jsem nezažil situaci, kdy by bylo třeba skutečně nějak efektivně spolupracovat, vždy bohatě stačil email s přílohou. Je-li to dobře nebo špatně, to je na podstatně rozsáhlejší diskusi.

v ničem

V tom že do týmu můžu chytit lempla :)

v týmu nikdy lidi nepracují stejně, zvlášť v těch velkých.. jeden vždy udělá víc práce než ostatní a někdo taky nic. ale to s IT nesouvisí

Vadí mi to. Ráda zodpovídám za svoji vlastní práci a ne za někoho dalšího. Vadí mi schůzky s týmem, protože kvůli nim musím upravit jiné aktivity. Hry na týmy mi ve škole vadí a považuji je za naprosto zbytečné. Využití IT prostředků nedokážu posoudit, mně stačí e-mail.

Vidím spíše výhody, v práci se dneska také nehraje na jednotlivce a a co se týče týmů, platí - jaké si to uděláš takové to máš. Pokud v něm mají lidé stejný cíl, dopadne to vždycky dobře, potíže nastávají při rozkolu a tam nepomůže žádné IT :) .

výhoda - rychlost nevýhoda - složitost při komunikaci (při velkem poctu lidi)

výhoda - učení se spolupráci na projektech a argumnetace nevýhoda - tolerovat cizí názory, občasné spory

Vyhoda je, ze pokud me to nevadi, tak se na to muzu vysrat a udela to nekdo jinej :)

výhoda: víc hlav ví víc :-), rozdělení práce mezi členy týmu nevýhoda: může se stát, že práci musí odpracovat 1-2 členové, ostatní se jen "vezou" s týmem a čekají, až to za ně ostatní udělají :-(

Výhodou je rychlost, přehlednost, nevýhodou tendence k k omezování osobního kontaktu

výhodou je sdílení dokumentů a možnost jej najednou upravovat nevýhody nevidím

Výhodou je určitě přehlednost a okamžitá dostupnost. Nevýhodou jednoznačně to, že ne všichni bývají dostatečně zdatní na jejich plné využití...

výhody - časová flexibilita, nízké transakční náklady nevýhody - při používání emailů rigidita, s využíváním google docs tahle nevýhoda padá

Výhody - nemusíme se scházet osobně

Výhody - okamžitá možnost komunikace, úložiště dokumentů, strukturovanost komunikace - vše na jednom místě, historie komunikace Nevýhody - chybí osobní kontakt, který je někdy pro řešení zadaného úkolu nezbytný

výhody - uspora času, lepší organizace prace nevýhody - složité problémy nebo základní vize je nutné řešit společně a osobně

výhody - úspora času, všichni vidí vše, nevýhody - osobní kontakt, chybí flexibilita reakcí

Výhody - zrychlení, ulehčení komunikace, sdílení souborů Nevýhody - komunikuje se přes internet a nikoli osobně

Výhody -možnost pracovat z domova Nevýhody - možnost nesprávného pochopení informace

vyhody jsou jednoznacne rychlost sdileni dat a inofmaci, rychla moznost modifikace vystupů. nevyhody spatruju urcite ve spatnem porozumneni jednotlivcu danym, sdilenym informacim neschopnosti spravne dane It prostredky vyuzivat

výhody- vše na jednom místě pro všechny členy týmu nevýhody- žádné mě nenapadají

Výhody: dohledatelnost informací, přehlednost Nevýhody: zdlouhavé domlouvání -> osobní komunikace často pomůže vyřešit problém, který se dlouho a bez výsledku řešil elektronickou komunikací

výhody: rychlost komunikace, nemuset se scházet - zabírá to čas a je problém se dohodnout ve větším počtu lidí na vhodném termínu nevýhody: občasné nepochopení různých detailů

výhody: rychlost komunikace, sdílení, rychlost práce nevýhody: neochota zavádět nový způsob komunikace, neaktivita členů (nečtou gdocs apod.)

xfc bcxbcb

že mužu sedeť doma koukat na něco a u toho spolupracovat týmově při využití IT prostředku, co to je za otazka? šetří to čas papír a tak

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Studuji fakultu

  • odpověď F4:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fóra na otázku 16. Jaké IT prostředky používáte pro podporu spolupráce? (sdílení nápadů, dokumentů atd.)

6. Jste spokojeni s počtem předmětů, ve kterých je týmová spolupráce?

  • odpověď Ne, chtěl bych jich méně:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 4. Pracujete rádi v týmech?

15. Jak často většinou pořádáte osobní schůzky týmu?

  • odpověď Minimálně:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobní=3 na otázku 14. Jaké způsoby komunikace používáte při práci v týmu? (1-často, 2-občas, 3-zřídka, 4-nikdy)

16. Jaké IT prostředky používáte pro podporu spolupráce? (sdílení nápadů, dokumentů atd.)

  • odpověď Facebook:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sociální sítě (Facebook, Twitter...)=1 na otázku 14. Jaké způsoby komunikace používáte při práci v týmu? (1-často, 2-občas, 3-zřídka, 4-nikdy)
  • odpověď Google dokumenty:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dropbox na otázku 16. Jaké IT prostředky používáte pro podporu spolupráce? (sdílení nápadů, dokumentů atd.)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste žena/ muž?

2. Studuji fakultu

3. Studuji v

4. Pracujete rádi v týmech?

5. V kolika školních předmětech pracujete v týmech?

6. Jste spokojeni s počtem předmětů, ve kterých je týmová spolupráce?

7. Představujete se a prezentujete své schopnosti a možný přínos týmu před samotným vznikem týmů?

8. Znáte typologii své osobnosti? (cholerik, sangvinik...)

9. Jsem tedy:

10. Znáte své dispozice pro týmové role? (Inovátor, Koordinátor, ...)

11. Jsem tedy:

12. Jak se podle vašich zkušeností nejčastěji sestavuje školní tým?

13. Při komunikaci v týmu preferujete?

14. Jaké způsoby komunikace používáte při práci v týmu? (1-často, 2-občas, 3-zřídka, 4-nikdy)

15. Jak často většinou pořádáte osobní schůzky týmu?

16. Jaké IT prostředky používáte pro podporu spolupráce? (sdílení nápadů, dokumentů atd.)

17. Považujete dostatečné vzdělaní z předmětů informatiky, vyučovaných na VŠE, v oblasti systémů pro podporu spolupráce? (viz. otázka 16)

18. Považujete využívání IT prostředků za dostatečné při vaší týmové práci?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste žena/ muž?

2. Studuji fakultu

3. Studuji v

4. Pracujete rádi v týmech?

5. V kolika školních předmětech pracujete v týmech?

6. Jste spokojeni s počtem předmětů, ve kterých je týmová spolupráce?

7. Představujete se a prezentujete své schopnosti a možný přínos týmu před samotným vznikem týmů?

8. Znáte typologii své osobnosti? (cholerik, sangvinik...)

9. Jsem tedy:

10. Znáte své dispozice pro týmové role? (Inovátor, Koordinátor, ...)

11. Jsem tedy:

12. Jak se podle vašich zkušeností nejčastěji sestavuje školní tým?

13. Při komunikaci v týmu preferujete?

14. Jaké způsoby komunikace používáte při práci v týmu? (1-často, 2-občas, 3-zřídka, 4-nikdy)

15. Jak často většinou pořádáte osobní schůzky týmu?

16. Jaké IT prostředky používáte pro podporu spolupráce? (sdílení nápadů, dokumentů atd.)

17. Považujete dostatečné vzdělaní z předmětů informatiky, vyučovaných na VŠE, v oblasti systémů pro podporu spolupráce? (viz. otázka 16)

18. Považujete využívání IT prostředků za dostatečné při vaší týmové práci?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Navrátil, K.Využití IT v týmových projektech na VŠE (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://vyuziti-it-v-tymovych-projek.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.