Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Potenciál prodeje doplňkových služeb na palubě letadla a na letišti

Potenciál prodeje doplňkových služeb na palubě letadla a na letišti

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Zuzana Antošová
Šetření:18. 03. 2018 - 25. 04. 2018
Počet respondentů:307
Počet otázek (max/průměr):24 / 22.72
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:56,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:57
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

tento dotazník vznikl pro účely diplomové práce, která se zabývá potenciálem prodeje doplňkových služeb na palubách letadel a na letišti před odletem. A tímto směrem je sestaven i dotazník. 

Odpovědi respondentů

1. Kolikrát za poslední dva roky jste využili leteckou dopravu pro pracovní účely?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
021068,4 %68,4 %  
3+3912,7 %12,7 %  
2-33110,1 %10,1 %  
1278,79 %8,79 %  

Graf

2. Kolikrát jste za poslední dva roky využili leteckou dopravu pro rekreační účely?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2-39029,32 %29,32 %  
17925,73 %25,73 %  
3+7424,1 %24,1 %  
06420,85 %20,85 %  

Graf

3. Kolikrát jste za poslední dva roky využili leteckou dopravu z rodinných důvodů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
023777,2 %77,2 %  
13310,75 %10,75 %  
2-3237,49 %7,49 %  
3+144,56 %4,56 %  

Graf

4. Jaké aerolinie využíváte nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ČSA10734,85 %34,85 %  
Travel Service9932,25 %32,25 %  
SmartWings6420,85 %20,85 %  
EasyJet5016,29 %16,29 %  
Emirates3712,05 %12,05 %  
Lufthansa3712,05 %12,05 %  
Wizz Air3611,73 %11,73 %  
British Airways237,49 %7,49 %  
KLM206,51 %6,51 %  
Turkish Airlines196,19 %6,19 %  
Ryanair123,91 %3,91 %  
nelétám51,63 %1,63 %  
Air France30,98 %0,98 %  
Žádné 20,65 %0,65 %  
Brussels airline, Israel airlines 10,33 %0,33 %  
Nelze specifikovat na jednu společnost 10,33 %0,33 %  
Air Canada10,33 %0,33 %  
Qatar10,33 %0,33 %  
SAS, Norwegian, Finnair10,33 %0,33 %  
Eurowings10,33 %0,33 %  
nemůžu posoudit, létám často vším možným10,33 %0,33 %  
Tunis Air10,33 %0,33 %  
FlyBe10,33 %0,33 %  
Vueling10,33 %0,33 %  
Quatar airlines10,33 %0,33 %  
american airlines, ryanair10,33 %0,33 %  
Korean Air10,33 %0,33 %  
Aeromexico10,33 %0,33 %  
bagr lopata krumpáč10,33 %0,33 %  
Pokaždé jiné10,33 %0,33 %  
Norwegian, SAS10,33 %0,33 %  
Austrian Airlines‎10,33 %0,33 %  
Flydubai10,33 %0,33 %  
Ještě jsem ne letěla10,33 %0,33 %  
Austria Airlines10,33 %0,33 %  
Air Canada, Delta Airlines, Air Asia10,33 %0,33 %  
Dle potřeby10,33 %0,33 %  
Air France, 10,33 %0,33 %  
dle nabídky nejlevnější letenky10,33 %0,33 %  
Austrian 10,33 %0,33 %  
Oman Air, Lufthansa10,33 %0,33 %  
Norwegian10,33 %0,33 %  
SAS, Finn Air, Norwegian10,33 %0,33 %  
Dle destinace :)) 10,33 %0,33 %  
American Airlines10,33 %0,33 %  
Nevyužívám10,33 %0,33 %  
Raynair10,33 %0,33 %  
Nízkonákladové10,33 %0,33 %  
Zatím jsem neletěla10,33 %0,33 %  
Rainair10,33 %0,33 %  
..10,33 %0,33 %  
dlouho jsem neletěla10,33 %0,33 %  
Charter10,33 %0,33 %  
Norwegian, Finnair10,33 %0,33 %  
AirBaltic, RyanAir, AirFrance, ... 10,33 %0,33 %  
TAP10,33 %0,33 %  
Vueling, Ryaner10,33 %0,33 %  
United10,33 %0,33 %  
swis10,33 %0,33 %  
Spirit 10,33 %0,33 %  
Nevim10,33 %0,33 %  
Skoro nelétám10,33 %0,33 %  
AirAsia10,33 %0,33 %  
Jet210,33 %0,33 %  
Delta Air Lines, Air France10,33 %0,33 %  
Air Cairo10,33 %0,33 %  
to je různé, podle momentální nabídky10,33 %0,33 %  
French Airlines10,33 %0,33 %  

Graf

5. V jaké cestovní třídě cestujete, pokud využíváte leteckou dopravu pro pracovní účely?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Economy Class23991,22 %77,85 %  
Business Class186,87 %5,86 %  
First Class51,91 %1,63 %  

Graf

6. V jaké cestovní třídě cestujete, pokud využíváte leteckou dopravu pro rekreační účely?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Economy Class25892,47 %84,04 %  
Business Class176,09 %5,54 %  
First Class41,43 %1,3 %  

Graf

7. V jaké cestovní třídě cestujete, pokud využíváte leteckou dopravu z rodinných důvodů?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Economy Class19592,86 %63,52 %  
Business Class115,24 %3,58 %  
First Class41,9 %1,3 %  

Graf

8. Při výběru letecké společnosti, do jaké míry u Vás rozhodují následující faktory? (1=nejméně; 5=nejvíce)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Poloha cílového letiště (centrum města, okraj města)3.3681.724
Váhový limit zavazadel3.3131.472
Občerstvení na palubě letadla v ceně letenky2.851.886
Možnost nákupu na palubě letadla1.9251.535
Čas letu3.721.472
Komfort na palubě letadla (místo na nohy)3.5151.481
Zábavný systém na palubě letadla2.4691.643
Možnost vybrat si sedadlo3.2441.774
Věrnostní program letecké společnosti2.3291.83
Celková cena, kterou zaplatíte4.4171.051

Graf

9. Do jaké míry pro Vás hraje roli fakt, zda měla letecká společnost v historii dopravní nehodu? (1=nejméně; 5=nejvíce)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
38728,34 %28,34 %  
17825,41 %25,41 %  
56320,52 %20,52 %  
24213,68 %13,68 %  
43712,05 %12,05 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.87
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.88
Směrodatná odchylka:1.37
Medián:3
Modus:3

Graf

10. Do jaké míry jste byli spokojeni s ... na letišti Václava Havla? (1=nejméně; 5=nejvíce)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Spojením na letiště3.6381.28
Orientací na letišti3.990.974
Odbavením na letišti3.9150.977
Průběhem bezpečnostní kontroly3.8890.971
Čistotou a úklidem na letišti4.0160.889

Graf

11. Jak často využíváte na letišti Václava Havla tyto služby? (0=nevyžívám; 5=nejčastěji)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
VIP salonek0.5021.579
Balení zavazadel a služby portýrů0.8271.967
Vozíky na zavazadla1.5413.219
Modlitebna0.1070.291
Vyhlídková terasa1.5052.804
Kuřácká zóna1.1473.402
Fotokabina0.2310.686
Knihovna0.2250.487
Zóna s porty pro nabíjení elektroniky a zóna s TV1.4793.044
Parkování přímo na letišti1.8764.121
Parkování poskytované jinou společností s transferem na letiště1.4633.662
Zakoupení balíčku jídla do letadla1.0162.453

Graf

12. Jaký využíváte způsob odbavení na letišti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Odbavení u přepážky22673,62 %73,62 %  
Online odbavení11938,76 %38,76 %  
Self kiosk309,77 %9,77 %  

Graf

13. Využil/a jste někdy dalších služeb nabízených leteckou společností?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevyužívám26285,34 %85,34 %  
Půjčení auta216,84 %6,84 %  
Využití taxi služby206,51 %6,51 %  
Možnost ubytování154,89 %4,89 %  
Letuška mi udělal handjob 10,33 %0,33 %  
asi když nelítám tak hovno využiju ne 10,33 %0,33 %  
....10,33 %0,33 %  
Ne 10,33 %0,33 %  

Graf

14. Jak často využíváte možnost zakoupení sortimentu v Duty free obchodech, nebo na palubě letadla?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas16754,4 %54,4 %  
Nikdy7323,78 %23,78 %  
Pravidelně6721,82 %21,82 %  

Graf

15. Jaké zboží nakupujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
alkohol216,86 %6,84 %  
nic175,56 %5,54 %  
žádné 144,58 %4,56 %  
Jídlo134,25 %4,23 %  
Parfémy123,92 %3,91 %  
Kosmetika113,59 %3,58 %  
Parfem92,94 %2,93 %  
potraviny82,61 %2,61 %  
cigarety72,29 %2,28 %  
Kosmetiku 72,29 %2,28 %  
ostatní odpovědi pití
dárky
Sladkosti
Cukrovinky
Jídlo, pití
Nápoje
Občerstvení
Suvenýry
vodu
Zadne
čokolády
Cigarety a alkohol
Parfémy, jídlo
Jídlo pití
Čokoládu
Sladkosti, alkohol
.
Alkohol, cigarety
Nenakupuji
jídlo, kosmetiku
oblečení
Potraviny, alkohol
vonavky, alkohol, cigarety
Sladkosti, parfem, darky
Koks, lsd, perník atd
Cigarety, drogerie, darky, sladkosti
Dárkové předměty
Cigara
alkohol, cigarety, dobroty
V duty free nenakupuji
Jidlo, kosmetika
Cigarety, sladkosti
papů
Parfem, sladkosti
Vsechno
Parfumerii
Nápoje n
Voňavky, kosmetiku
XXX
parfemy, sladkosti
potraviny pro spotřebu na letišti a v letadle
Parfémy, jídlo, pití,
oplatky
Drogerie, cukrovinky
Pití, žvýkačky, občerstvení
Parfémy, cukrovinky
jídlo a nápoje na palubě i duty free, duty free občas kosmetiku
Hračky,parfémy
vodka
elektronika, alkohol
Alkohol, nápoje
kosmetiku, alkohol
Dobroty
Alkohol, parfémy, sladkosti
Alkohol, pochutiny
jídlo,alkohol
Alkohol, suvenyry.
Potraviny, suvenýry
rohlik salám sekanou a paštiku
jídlo/pití
Čokolada žvykačky cucaci bombóny
Alkohol a čokolády
Laskominy
Místní speciality
cukrovinky, alkohol
Suvenýry a dárky pro příbuzné na zpěteční cestě, sladkosti a nápoje jako občerstvení do letadla.
když jsem ve "14" uvedl nikdy, tak co tu mám psát???
parfém, sladkosti, pití, svačina
dárky, alkohol
Dle potřeby
dárkové, nápoje
Hujk
Jidlo, piti, sperky
parfém,alkohol,cigarety
jídlo a pití
pití, jídlo na cestu, alkohol, dárek
alkohol, jídlo
parfémy, sladkosti, alkohol a cigarety
parfémy, cigarety, cukrovinky
jídl
Obleceni
Cukrovinky, kosmetiku, alkohol a cigarety
Victoria secret
Ne
Ne
Nic nekupuju
kosmetika, alkohol, cigarety
Cigarety, kosmetika, suvenyry
to co je levnější než v obchodě
Parfémy..
Jidlo oblečení
Nenakupuji.
Cigarety,Parfémy
alkohol, sladkosti
dárky- kosmetika
-
Nedosupné sladkosti, alkohol
Pití.
Cíga
Parfémy a cigarety
Piti a sladkosti
Dle nalady
Alkohol, nealkoholických, vonavky
kosmetika, alkohol
parfémy, suvenýry
Žvýkačky
Sladke, alkohol, cigerety
Dárky, oblečení
Jídlo, pití, suvenýry
Rum
Skoro žádné
Sladkosti,nealko piti
Alkohol, parfumerie
Ruzne
asi žádné
alkohol, parfémy, upomínkové předměty
nápoje, jídlo
Ciga, alkohol
jídlo, časopis
Chlast
Voda
Sušenky
Pivo
káva
Alkohol, čokoláda
parfémy, kosmetika, pochutiny
Hodinky
jídlo, pití, kosmetiku
Parfemy, kosmetika, alkohol
alkohol, parfém
Cigarety,drogerie
vše co mě zaujme
nealkoholické nápoje
Cigarety, alkohol, pokud je to výrazně levnější
Co me padne do oka
Sladkosti a Alkohol
Parfemy, sladkosti pro deti
parfémy, alkohol, cigarety
Drobné dárky
občerstvení - parfem - cigarety
parfémy, kosmetiku, alkohol
Kávu
potraviny, cigarety, kosmetiku
tisk, vodu
nezbytně nutné ... např. jídlo při opoždění letu
suveniry, alkohol
18761,11 %60,91 % 

Graf

16. Jaký je Vámi nejčastěji využívaný váhový limit zavazadla?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
11-15 kg8728,34 %28,34 %  
16-20 kg8026,06 %26,06 %  
21 -25 kg7424,1 %24,1 %  
6-10 kg3712,05 %12,05 %  
3-5 kg175,54 %5,54 %  
26 kg a více123,91 %3,91 %  

Graf

17. Jste spokojení se současnou úrovní cateringu na palubě letadla?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano20366,12 %66,12 %  
Ne10433,88 %33,88 %  

Graf

18. Pokud jste v předchozí otázce odpověděli "ne", co byste v oblasti služeb cateringu vylepšil/a?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Absurdně nízká orientace na klienta! Mám pocit, že mě palubní personál ostentativně přehlíží! Takhle u nich těžko utratím peníze a navíc mě to odrazuje využívat jejich služeb v budoucnu!

Aby to jidlo bylo v cene letenky. Pribory mohly by byt ocelove, ne plastove.

Abych příště nedostal sračku.

alespoň něco v ceně

aspoň vodu zdarma, když už nic a malý snack...cestujou i hodně děti, takže nějaké pitíčko pro ně a snack

catering na palube je celkove na ustupu nicmene prispiva k image letani i spolecnosti samotne. Nejde o zpetne zavedeni draheho cateringu, ale teple obcerstevni dava cestujicimu pocit, ze cesta letadlem je něco navíc, neco co není zcela bezna vec. Catering se naopak zavadi ve vlacich coz prispiva k atraktivite zeleznicni dopravy na ukor letecke

Catering zdarma

Ceny

dnes se často žádný catering nepodává

dostat alespoň vodu

Drahé na tu kvalitu

Hlavně nápoje na palubě bez omezení (nealko) a jídlo na všech letech.

hodně to omezili

Chuť

chuť

Chuť jídel při dálkových letech.

Chuť jídla

Chutnější jídlo, neomezený přísun vody

chybí informace o alergenech, chybí informace o cenách doplňkových produktů (bývají v časopisech v letadle, ale už několikrát jsem zažil, že tam byla jen cena "balíčku", např. bageta+cola+žvýkačky, ale cena jednotlivých produktů tam už nebyla, i když je individuálně koupit šlo).

je to spousta obalu, uvítala bych ekologičtější přístup, vždyť už jen samotné létaní je velkou zátěží pro životné prostředí a ne ještě balit miniaturní sandwiche nebo pul deci džusu do plastových obalu. Na krátkodobých letech (do 5 hodin) nevidím duvod k občerstvování

Klidně bych uvídala, aby cena letenky byla u nízkonákladových společností třeba o 200,- Kč vyšší (a zákazník by na palubě dostal jídlo v ceně). Následně by nemuselo docházet k tak ostudnému nabízení jídla. Nepoživatelná bageta za 100,-Kč mi přijde vrchol, levná náhražka coca coly také a to nemluvím o kávě, která se nedá pít.

Kvalitnejsi jidlo, vyber, vetsi porce

Kvalitnější jídlo, větší porce

Kvalitu

Kvalitu

Kvalitu

kvalitu a množství

Kvalitu jidla

Kvalitu jidla

Kvalitu jídla

Lepší jídlo

Lepší jídlo a ne no name bagety

Lepší jídlo, pestřejší nabídka

Malý vyber

Malý vyber

Místo sušenek aspoň sendvič, anebo bageta

množství nápojů

Myslím si, že alespoň pitný režim by měly zajistit všechny aerolinky bez dalších poplatků a to bez ohledu na délku letu.

Na letech do 6 hodin bych zrušila tzv. teplé jídlo, které je většinou příšerné a dala na výběr např. ze dvou typů baget. A rozlévané nápoje nahradit min. 0,5l balením na osobu.

Na palubu by se mělo vrátit občerstvení zdarma

na všech letech

Na všech letech alespoň voda a malé občerstvení v ceně letenky

na všech letech občerstvení

Na všech linkách tradičních společnosti bych ponechala občerstvení na palubě v ceně letenky. Na letu BA jsme nedostali ani vodu...:-)

Nabidku racionalne zdravych jidel.

nápoje

Nemohu být spokojen, mám jen staré zkušenosti

Neodpověděl jsem ne, protože jsme celkově spokojen, nicméně u některých letů není zdarma ani voda, to si myslím, že by mělo být jinak. voda by měla být zdarma dostupná i v levných a krátkých letech.

Nic

nic

nižší cena

Obcerstveni zdarma

Občerstvení

obtěžující

Podle toho kterého letadla. Vnitrounijní lety nenabízí zpravidla nic.. nebo alespoň nic poživatelného (výjimkou může být KLM, který dávali ohřáté výborné bagetky). Lety mimo EU, třeba s Emirates mají moc dobré jídlo.

poměr kvalita/cena. Nekvalitní a nedobrou bagetu, instantní kávu nebo sáček oříšků za petinásobek jejich ceny na zemi si nekoupím.

proč se vlastně zrušilo jídlo a pití zdarma? Myslím, že malá svačinka a alespoň voda/káva/džus/čaj by mohla být součástí každého, dejme tomu nad 2 hodiny dlouhého letu. Lidi jsou už tak nervozní, a ještě mají hlad :D

Rozmanitost

S ČSA nelétmám z důvodu chutí jídla a malých porcí

Servis

sice sem odpověděla ano - ale záleží na společnosti a typu letu (dálkové jsou na tom dobře, krátké linky hrozně)

sirsi nabidka

Sortiment...

Spokojená jen u některých LS

Širší výběr pokrmů

Teplé jídlo

V cene letenky by mely byt i u nizkonakladovych spolecnosti alespon napoje.

v ekonomické třídě v současné době se nedá mluvit o cateringu, pouze rozdání housky a pití za poplatek

Vadí mi halal jídla, která nelze přeobjednat na klasická no halal meal, např u emirates, qatar..

velikost a rozmanitost podávaného občerstvení

Větší porce. Abych se taky najedl.

Větší vyber

Větší vyber

Větší výběr, žádné hladolety, větší úroveň stolování

Větší zásoby

Více možností pro alternativně se stravující lidí.

Více nápojů a nějakou zdravou svačinu

Více vepřového masa

Voda zadarmo vzdy,vice vyberu,cerstvost

vrátit kvalitu cateringu do dob,kdy byl považován za jeden z nejlepších v letecké branži

vše

Výběr z více druhů jídla

výplatu v českém státě

zdarma jídlo na palubě při letu

Zdarma vodu

Zlepšila bych kvalitu jídla, možnost většího výběru

zrušení hladoletů

19. Jaké doplňkové služby Vám u leteckých společností chybí, popřípadě co byste vylepšil/a?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

-

.

.

.

.

.

.

...

...

**

Absurdně nízká orientace na klienta! Mám pocit, že mě palubní personál ostentativně přehlíží! Takhle u nich těžko utratím peníze a navíc mě to odrazuje využívat jejich služeb v budoucnu!

Alespoň částečné občerstvení

Alespon voda zdarma

asi mi žádná služba nechybí

asi nic

Asi nic

Asi nic nechybi

asi nic, absolvuji krátké lety, takže se dá vydržet leccos

Asi žádné

Asi žádné

Asi žádné

asi žádné

bez komentu

catering

Catering

Catering

catering

Catering na palubě, upomínkové předměty za symbolickou cenu

Catering zdarma

Catering, větší chutnost

Catering, větší limit zavazadel

Cateringové služby v ceně letenky

cestuji low cost, rozhodující je cena letenky - nepotřebuji nic vylepšovat

Co se týče občerstvení, tak bych místo baget a sladkých zákusků ocenila možnost koupě ovoce. Ale to je problémem skoro všude, kromě ÖBB.

Cxx

Čistota letadel

čistou vodu zdarma by na palubě zavést opravdu mohli

Doplňkové služby mi v podstatě nechybí

dostačující nabídka

Dřívější online check in, myslim, ze lze provádět u některých společností nejdříve den před odletem.

Hygienická zařízení

In flight entertainment

Info o alergenech v poskytovaných potravinách. Explicitní vyjádření váhových limitů pro zavazadla pro vaši konkrétní letenku. Člověk je často musí hledat někde v podmínkách, na x-té straně. Při krátkých přestupech bych ocenil info na palubě o číslech gatů , aby se člověk nemusel zdržovat hledáním po vystoupení z letadla. Společnost musí přeci už předem vědět, že v letadle jsou třeba 3 lidé, kteří mají na přestup jen 10 minut a mohli by jim sdělit, kam se vydat.

Info o průběhu letu

informace o vybavení letadla (musím si předem nabít telefon/stáhnout film) nebo s ito vyřeším an apalbuě?

jasné pravidla a čitelnost podmínek - žádné skryté poplatky, doplatky, vše jasně a přehledně komunikováno předem!

Jídlo na palubě

jídlo v ceně letenky

Jidlo,piti na kazdy let,audio na televizich...casto nefunguje zvuk,deky pri.kazdem letu

Jsem spokojen

jsem spokojená

Jsem spokojená.

Jshdh

Katalogy v letadlech

Každá letecká společnost by měla mít svou vlastní aplikaci pro boarding pass.

Když je strava v letadle tak aby byli větší porce.

Komfort, masáže ve VIP boxech

Komunikaci ohledně řešení reklamací dle 261/2004 - Travel Service

Konfort

kromě pitného režimu mě nic nenapadá

Kurarny

Kuřárna

kvalitní catering, palubní prodej na charterových letech

Lepsi vyber jidla, ktere by se dalo koupit na Palube. Nabizeju sami snacky a maximalne bagety.

Lepší informovanost pasažérů při zpoždění letu.

lepší letadla

lepší letadla, nižší cenu

Lepší nabidka jidel na palube

Lepší občerstvení

lepší uroveň cateringu

Létám s easyJet a jsem naprosto spokojená

levnější občerstvení

linka Ostrava-Manchester UK

malé občerstvení a voda i na krátkých letech

Malo jidla a piti

Masáže od Letusky

místo

Momentalne me nic nenapada.

moznost free wifi

Možnost dokoupení nápojů a občerstvení přímo v letadle.

Možnost koupi balené vody za rozumnou cenu, 30 Kč max, nikoliv 120 Kč

Možnost koupit si na jedno jméno dvě letenky tj dva místa vedle sebe.

možnost pustit si film zdarma, televize na sedačkách

Možnost upradu do businnes za přijatelnou cenu, možnost připlatit si kvalitnější jídlo předem

N2vim

Na dálkových letech menu s přibližným časem servírování jídla, u některých dopravců (Lufthansa) výběr filmů na palubě. U krátkých letů nic moc nepotřebuji.

nabídka více příručních zavazadel

Nápoje zdarma

Ne

nedostatečný přísun tekutin při dálkových letech

Nechybí

Nechybí

Nechybi mi nic. Pokud chci neco nad rámec letenky, lze vždy zakoupit. Nemam s tim problem.

nechybí nevím

Nechybí nic

Nechybí.

Nejspíš nic

Neletam takze nic :-)

Nemam nic, co bych chtela zlepsit.

Nemám výhrady

nepotřebuji doplňkové služby, ale přehlednou a konečnou cenu letenky a ne džungli příplatků za doplňkové služby

netuším

Netuším.

nevim

nevím

Nevim

Nevim

nevím

Nevim

Nevím

nevím

Nevim

nevím

Nevím

Nevím

Nevím

Nevím

Nevim

nevím

Nevim

nevím

nevím

nevím

Nevim

Nevim

nevím

Nevim

nevím

Nevim

Nevim

nevím

nevím

nevím

nevim

nevím

Nevím

nevím

Nevím

nevím

Nevím

nevím, nic mě v této chvíli nenapadá, leteckou dopravu využívám sporadicky

Nevím.

NEvím.

Nevíme

Nevyužívám doplňkové služby

Nic

Nic

Nic

Nic

Nic

Nic

Nic

Nic

Nic

Nic

Nic

Nic

Nic

Nic

Nic

Nic

Nic

nic

Nic

nic

nic

Nic

Nic

nic

nic

nic

Nic

nic

Nic

nic

nic

Nic

nic

Nic

nic

Nic

Nic

Nic

Nic

Nic

Nic

nic

Nic

Nic

nic

nic

Nic

nic

nic

nic

nic mě nenapadá

nic mě nenapadá

Nic me nenapada

nic mě nenapadá

Nic me nenapada.

nic mi nechybí

Nic mi nechybí.

Nic mi nenapadá

Nic mi nenapadá, jsem poměrně skromný cestující, stačí mi, když mě dopravce v pořádku a včas dopraví z místa A do místa B. Při kratších evropských letech si vystačím s mobilem nebo s časopisem. S delšími lety nemám zatím zkušenosti.

nic mne nenapadá

Nic ne chybi

Nic ne nenapadá

nic, jsem spokojená

Nic.

nič

nižší cena

o ničem nevím

Občerstvení - bagetky, ovoce

Občerstvení na krátkých letech

Občerstvení v ceně

občerstvení v ceně letenky u kratších letů

odbavení

Ochotu personalu

Osobně žádné

Pro me žádné

pro své účely dostačující

Připojení k internetu

Rum

Rychlost letu

Rychlost obsluhy v lettadle

seating vždy zdarma

Sedadla pro velké osoby = více mista

Servis jidla

Servis pro deti na palube letadla

Sex

Sladkosti

Spokojenost

Stàle je co zlepšovat

Stravování během letu a výběru občerstvení

Systém uskladnění a výdeje zavazadel - časté poničení, záměna, ztrata.

Širší nabidka variant občerstveni na palubě letadla

Špuntu do uší :)

Tabák, papírky

Televize nebo něco na zkrácení dlouhé doby letu

Uvítal bych "fér" cenu letenky. Nevadí mi, když ji znám dopředu a mohu se rozhodnout / příp. firma ví, co bude platit. Ale typicky WizzAir jsou šmejdi. Letenka za málo, pak příplatek za kufr, pak za checkin, za pití, a najednou jsou podstatně dražší než ostatní.

Uvítal bych neomezeně vodu k pití zdarma (kvůli zákazu vlastní).

V době letu zábavu pro děti.

větrání a klimatizaci. Stalo se mi,, že jsem při dlouhém letu dostal zánět středního ucha.

větší rozsah jídel

Větší sortiment jídla

Větší sortiment nabízeného zboží

větší váhový limit

Víc jídla a pití v cene, možnost používat elektroniku i na začátku i na konci

Více místa na nohy

Vice mista na nohy za prijatelne ceny

Vice nápojů při dlouhých letech.

více služeb

Vice tekutin

viz. 18

Vse ok

Vse ok

vše ok

Vše v pořádku

Výběr z více jidel

Vylepšení cateringu, větší váhové limit zavazadel

Vyšší informovanost o změně odletů.

Vždy zdarma malé občerstvení, především nápoj

Wifi

Wifi

Wifi

WiFi

wifi

Wifi free

wifi free

Wifi na palubě Hygienické doplňky

Wifi na palubě

WiFi na palubě letadel

Wifi pripojeni na palubach letadel zdarma

Wifi v letadle

wifi, větší komfort

X

Z hlediska doplňkových služeb mi asi žádná nechybí.

Zábava pro deti

Zadne

Zadne

Zadne

Zadne

Zadne

Zadne

Zadne

Zatim nic

Zlepšení možnosti přepravy větších zavazadel

Zlepšila bych úroveň cateringu, byla bych pro větší váhový limit zavazadel

žádné

Žádné

Žádné

Žádné

Žádné

žádné

žádné

žádné

Žádné

žádné

žádné

Žádné

žádné

Žádné

Žádného

20. Jaké doplňkové služby Vám na letištích chybí, popřípadě co byste vylepšil/a?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

-

-

-

.

.

.

.

.

.

..

...

...

**

Aktualizace časů odletu, restaurace a kavárny, snadnější orientace na letišti (rozmístění gatů), kids friendly zóny.

All ok

Asi bych nic nevylepšovala

Asi nic

Asi nic

Asi nic

Asi nic.

asi žádné

asi žádné

bankomat v bezcelní zóně,

bez komentu

bezplatná wifi alespoň na 15 minut

celkové zjednodušení odbavení, zkrácení čekacích dob do odletu

cenove dostupnejsi obcerstveni, unlimited internet

cenově dostupnější jídlo

Cenu,všechno je drahé nebo se za to platí

často na letištích chybí sprchy

Čistota toalet

Doplňkové služby mi v podstatě nechybí

dostatečná nabídka

Drahé restaurace, málo míst k sezení, odbavení společnosti Menzies, ta společnost jde do hajzlu, plné salonky společnosti Menzies v době letu Emirates, Qatar...

Hezčí a modernejsi letiště.

Hlídané dětské koutky u odbavení.

Horké nápoje do letadla - využití termosky

Hygienická zarizeni

Informace předem, jak se budu k letadlu dostávat (přes "přísavku" či autobusem), abych měla víc času na nákupy v Duty Free.

Informacni služby

informační službu, možnost získat rychle potřebné informace

jsem spokojená

Jsem spokojená.

Kdyz odlitam ve dve rano, tak nejsou otevreny obchody a ztratim miznost nakoupit duty free. :)

Koutek pro děti

Kuracka hospoda :D

Kuřácká zóna

Kuřácké zóny

Kuřácké zóny jsou malé pro velký počet kuřáků

Kuřárna

Kuřárna

Kuřárny

Kvalitní wifi

Lehátka

Lehatka na.spani

Lehátko

Lepsi spojení MHD

Lepsi variace restauraci, vice prepazek u tax free pri vraceni penez, vice mista na odpocinek (lavicky s nabijeckami atd).

lepší ceny

Lepší odpocinkova zóna když vám odloží let.

lepší odpočinková zona, nějaké hry,.. většinou je při čekání nuda

Lepší odpočinkové zóny - pohodlné sezení s porty na nabíječky. Často je problém vůbec nějaké odpočinkové zóny najít. Také více fontánek na vodu.

lepší spojení

levnější občerstvení

Levnější občerstvení

levnější parkování

levnější parkování

Levnější parkování na letisti

Levnější parkování na letišti v Praze

Měkká a pohodlná křesla

Mistnost pro matky s dítětem, odpočívárny, více restaurací ne jen fastfoody, možnost využívat sprch.

místo

Mozna vice mist k sezeni pri cekani na prvni odbaveni (zavazadel,letenku).

Moznost soukromi

Možnost přespání na letišti v bezpečném prostředí, zadarmo.

Možnost většího občerstvení pri čekání na občerstvení.

Myslim, ze na letistich je vse potrebne

Na menších mez. letištích možnost zakoupení jídla po absolvování security check. Na větších letištích snazší orientace v souvislosti s umístěním jednotlivých terminálů.

Na některých letištích je špína (zejména mám špatné zkušenosti z Paříže a Londýna, ale ne ze všech). Absurdně přemrštěné ceny napříš Evropou.

nápojové automaty

Ne všude je wi-fi free :-) Víc relaxačních neplacenych zón s lehatky ala Amsterdam

nechybí

Nechybi

Nechybí nic

někde posílení odbavení, pasové kontroly

někde rychlost odbavení

Neletam takze nic :-) bojim se letani

Nemám výhrady

Nenapadá mě nic

netuuším

Nevim

Nevím

Nevím

nevím

nevim

nevím

Nevím

Nevím

nevím

Nevim

Nevím

Nevim

nevím

Nevím

Nevím

Nevím

Nevím

Nevim

Nevím

Nevim

nevím

nevím

nevím

Nevim

Nevim

Nevim

Nevim

Nevim

nevím

nevím

Nevim

Nevim

Nevím

nevím

nevím

nevim

Nevim

nevím

nevím

nevím

Nevím

Nevím o žádných

nevím, využívám leteckou dopravu sporadicky

Nevím.

Nevyužívám

Nevyužívám doplňkové služby

Nic

Nic

Nic

Nic

Nic

Nic

Nic

Nic

nic

Nic

Nic

Nic

Nic

Nic

Nic

Nic

Nic

Nic

nic

nic

Nic

nic

nic

Nic

Nic

Nic

nic

nic

nic

nic

Nic

nic

Nic

nic

Nic

Nic

Nic

nic

Nic

nic

Nic

nic

nic

Nic

Nic

Nic

Nic

nic

Nic

Nic

nic

Nic

Nic

Nic

nic

Nic

Nic

nic

Nic

Nic

nic

nic

nic

nic

nic

Nic mě nenapadá

nic mě nenapadá

Nic me nenapada

nic mě nenapadá

Nic me nenapadá

nic mě nenapadá

Nic me nenapada

nic mě nenapadá

nic mi nechybí

Nic mi nechybí

nic mi nechybí

Nic mi nechybi.

Nic mi nechybí.

Nic.

nižší cena

Non stop otevřené Obchody

Normalni restaurace

Občas čistotu na letištích

Občas lepší orientace

Občerstvení za lidovější ceny

Obchody s módou

Odbavovací kiosky

Odpočinková místa

Odpočinková zóna bez dětí

odpočinkové tiché zony, některé letiště je mají, některé ne.

odpočinkové zóny při čekání na let

Ochotu personalu

Ok

Otevřená občerstvení 24hodin denně.

otevřené obchody 24/7

parkování

Pítka za bezpečnostní kontrolou. Ztrojnásobení ceny za vodu za bezpečnostní kontrolou je absurdní.

Pofle me by lidi ocenili fastfood i za pasovkou, respektive v neverejnem prostoru

pohodlnější sedadla při čekání na odbavení, více kusů

Pro moje potřeby asi nic

pro své účely dostačující

Předěly mezi pisoáry na pánských toaletách. Močit ve společnosti deseti čumilů není každému příjemné. A celníci se rádi "vozí" po asijských turistkách, dělají jim zbytečné dusno při odchodu z letiště. Zažil jsem to už asi 5x. Ať dělají svoji práci, ale profesionálně. Stánek dopravního podniku je (asi) speciálně umístěn mimo trasu lidí, kteří odcházejí z letiště, takže často ani netuší, že můžou využít jinou dopravu z letiště než to zlodějské taxi. Doprava na letiště je extra bídná, skoro neexistují zrychlené linky, navíc často nemají funkční klimatizaci. Automaty na letišti na balenou vodu jsou často nefunkční - sežerou prachy a nic. Na tel. linku, která bývá na automatech, se nedá dovolat. Zažil jsem to už 3x. Je to čistá zlodějina, protože získat peníze zpět nemáte jak.

Relax zona

Relax zona

Rozšíření sortimentů

Rum

Rychlejší odbavení, nástup.

Rychlejší vybavovani zavazadel

rychlost odbavení

rychlost odbaveni a bezpecnostni kontroly

Služeb je až moc, ale až na výjimky (např. prodejna Billa) jsou ceny vyděračské.

soukromé boxy pro čekání na odbavení

Spokojenost

Stàle je co zlepšovat

To je letiště od letiště. Vyžaduji samozřejmě čisté záchody, free WiFi, příjemný personál, dobré značení pro orientaci na letišti, funkční odletovou tabuli, při nutnosti odbavit zavazadlo dostatek volných odbavovacích přepážek. K zahození nejsou ani samoobslužné odbavovací kiosky. Jak říkám, jsem skromný cestující. :)

Tv program. Doprovodny program pro zkraceni cekani.

V Praze je mi to jedno, je to pro mě domácí letiště, takže se na něm moc nezdržuji.

v praze je strašne všechno drahé trochu srovnat ceny -dle jiných letišt evropy

Vadí mi dlouhá doba na odbaveni

váhy zdarma

Vetší možný výběr z pokrmu na palubě letadla

víc místností k odpočinku

Více "relax zone" - prostor, kde si zdarma můžu při přestupu odpočinout.

více hracích míst pro děti

Vice jidla a piti

Vice mist

více míst na spaní při čekání na další let

Vice relax zon

více zásuvek

Vícero zásuvek, rozumější stravování v SRA

vlak

Vodní dýmka, bongo

Vse ok

vše ok

vše v pořádku

Vše v pořádku, hlavně aby bylo čisto na wc

Všechno je předražené

vylepšial bych výkonnost wi-fi sítí, většinou je na letištích nemožné natáhnout jednoduchou internetovou stránku, přihlašovat by se mohlo třeba k vícero sítím podle brány odletu, např. 2-3 brány jedna síť...

Vylepšila bych servis na palubě letadla.

Wifi

Wifi

Wifi připojení na každém letišti zdarma

X

X

Xbox jako na letištích v Německu při čekání na další let

Xxx

Xxx

Zadne

Zadne

Zadne

Zadny

Zatim nic

Zdravé stravování

Zlevnila ceny na letišti prg

Žádné

Žádné

Žádné

žádné

Žádné

Žádné

Žádné

žádné

Žádné

žádné

Žádné

žádné

Žádné

Žádné

21. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena20165,47 %65,47 %  
Muž10634,53 %34,53 %  

Graf

22. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 25 let11537,46 %37,46 %  
26-35 let8628,01 %28,01 %  
36-45 let5517,92 %17,92 %  
46-55 let3611,73 %11,73 %  
56 let a více154,89 %4,89 %  

Graf

23. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské vzdělání s maturitou15650,81 %50,81 %  
Vysokoškolské vzdělání12340,07 %40,07 %  
Vystudovaný učební obor196,19 %6,19 %  
Základní škola92,93 %2,93 %  

Graf

24. Jaký je Váš sociální statut?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pracující22472,96 %72,96 %  
Pracující student4915,96 %15,96 %  
Student278,79 %8,79 %  
Nezaměstnaný72,28 %2,28 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. V jaké cestovní třídě cestujete, pokud využíváte leteckou dopravu z rodinných důvodů?

  • odpověď Economy Class:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2-3 na otázku 3. Kolikrát jste za poslední dva roky využili leteckou dopravu z rodinných důvodů?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spojením na letiště=2 na otázku 10. Do jaké míry jste byli spokojeni s ... na letišti Václava Havla? (1=nejméně; 5=nejvíce)

8. Při výběru letecké společnosti, do jaké míry u Vás rozhodují následující faktory? (1=nejméně; 5=nejvíce)

  • odpověď Možnost nákupu na palubě letadla=1:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Komfort na palubě letadla (místo na nohy)=1 na otázku 8. Při výběru letecké společnosti, do jaké míry u Vás rozhodují následující faktory? (1=nejméně; 5=nejvíce)
  • odpověď Věrnostní program letecké společnosti=1:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost vybrat si sedadlo=1 na otázku 8. Při výběru letecké společnosti, do jaké míry u Vás rozhodují následující faktory? (1=nejméně; 5=nejvíce)
  • odpověď Zábavný systém na palubě letadla=1:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Komfort na palubě letadla (místo na nohy)=1 na otázku 8. Při výběru letecké společnosti, do jaké míry u Vás rozhodují následující faktory? (1=nejméně; 5=nejvíce)

11. Jak často využíváte na letišti Václava Havla tyto služby? (0=nevyžívám; 5=nejčastěji)

  • odpověď Parkování poskytované jinou společností s transferem na letiště=0:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Balení zavazadel a služby portýrů=1 na otázku 11. Jak často využíváte na letišti Václava Havla tyto služby? (0=nevyžívám; 5=nejčastěji)
  • odpověď Zakoupení balíčku jídla do letadla=0:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Komfort na palubě letadla (místo na nohy)=1 na otázku 8. Při výběru letecké společnosti, do jaké míry u Vás rozhodují následující faktory? (1=nejméně; 5=nejvíce)

17. Jste spokojení se současnou úrovní cateringu na palubě letadla?

  • odpověď Ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Čas letu=2 na otázku 8. Při výběru letecké společnosti, do jaké míry u Vás rozhodují následující faktory? (1=nejméně; 5=nejvíce)

22. Jaký je Váš věk?

  • odpověď do 25 let:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 24. Jaký je Váš sociální statut?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pracující student na otázku 24. Jaký je Váš sociální statut?

24. Jaký je Váš sociální statut?

  • odpověď Pracující:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 36-45 let na otázku 22. Jaký je Váš věk?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 46-55 let na otázku 22. Jaký je Váš věk?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kolikrát za poslední dva roky jste využili leteckou dopravu pro pracovní účely?

2. Kolikrát jste za poslední dva roky využili leteckou dopravu pro rekreační účely?

3. Kolikrát jste za poslední dva roky využili leteckou dopravu z rodinných důvodů?

4. Jaké aerolinie využíváte nejčastěji?

5. V jaké cestovní třídě cestujete, pokud využíváte leteckou dopravu pro pracovní účely?

6. V jaké cestovní třídě cestujete, pokud využíváte leteckou dopravu pro rekreační účely?

7. V jaké cestovní třídě cestujete, pokud využíváte leteckou dopravu z rodinných důvodů?

8. Při výběru letecké společnosti, do jaké míry u Vás rozhodují následující faktory? (1=nejméně; 5=nejvíce)

9. Do jaké míry pro Vás hraje roli fakt, zda měla letecká společnost v historii dopravní nehodu? (1=nejméně; 5=nejvíce)

10. Do jaké míry jste byli spokojeni s ... na letišti Václava Havla? (1=nejméně; 5=nejvíce)

11. Jak často využíváte na letišti Václava Havla tyto služby? (0=nevyžívám; 5=nejčastěji)

12. Jaký využíváte způsob odbavení na letišti?

13. Využil/a jste někdy dalších služeb nabízených leteckou společností?

14. Jak často využíváte možnost zakoupení sortimentu v Duty free obchodech, nebo na palubě letadla?

16. Jaký je Vámi nejčastěji využívaný váhový limit zavazadla?

17. Jste spokojení se současnou úrovní cateringu na palubě letadla?

19. Jaké doplňkové služby Vám u leteckých společností chybí, popřípadě co byste vylepšil/a?

20. Jaké doplňkové služby Vám na letištích chybí, popřípadě co byste vylepšil/a?

21. Jaké je Vaše pohlaví?

22. Jaký je Váš věk?

23. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

24. Jaký je Váš sociální statut?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kolikrát za poslední dva roky jste využili leteckou dopravu pro pracovní účely?

2. Kolikrát jste za poslední dva roky využili leteckou dopravu pro rekreační účely?

3. Kolikrát jste za poslední dva roky využili leteckou dopravu z rodinných důvodů?

4. Jaké aerolinie využíváte nejčastěji?

5. V jaké cestovní třídě cestujete, pokud využíváte leteckou dopravu pro pracovní účely?

6. V jaké cestovní třídě cestujete, pokud využíváte leteckou dopravu pro rekreační účely?

7. V jaké cestovní třídě cestujete, pokud využíváte leteckou dopravu z rodinných důvodů?

8. Při výběru letecké společnosti, do jaké míry u Vás rozhodují následující faktory? (1=nejméně; 5=nejvíce)

9. Do jaké míry pro Vás hraje roli fakt, zda měla letecká společnost v historii dopravní nehodu? (1=nejméně; 5=nejvíce)

10. Do jaké míry jste byli spokojeni s ... na letišti Václava Havla? (1=nejméně; 5=nejvíce)

11. Jak často využíváte na letišti Václava Havla tyto služby? (0=nevyžívám; 5=nejčastěji)

12. Jaký využíváte způsob odbavení na letišti?

13. Využil/a jste někdy dalších služeb nabízených leteckou společností?

14. Jak často využíváte možnost zakoupení sortimentu v Duty free obchodech, nebo na palubě letadla?

16. Jaký je Vámi nejčastěji využívaný váhový limit zavazadla?

17. Jste spokojení se současnou úrovní cateringu na palubě letadla?

19. Jaké doplňkové služby Vám u leteckých společností chybí, popřípadě co byste vylepšil/a?

20. Jaké doplňkové služby Vám na letištích chybí, popřípadě co byste vylepšil/a?

21. Jaké je Vaše pohlaví?

22. Jaký je Váš věk?

23. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

24. Jaký je Váš sociální statut?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Antošová, Z.Potenciál prodeje doplňkových služeb na palubě letadla a na letišti (výsledky průzkumu), 2018. Dostupné online na https://vyuziti-letecke-dopravy-a-le.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.