Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Potenciál prodeje doplňkových služeb na palubě letadla a na letišti
Potenciál prodeje doplňkových služeb na palubě letadla a na letišti
→ Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru? ←
(veřejné výsledky, cca 1 minuta)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Zuzana Antošová |
---|---|
Šetření: | 18. 03. 2018 - 25. 04. 2018 |
Počet respondentů: | 307 |
Počet otázek (max/průměr): | 24 / 22.72 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 55,9 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.06:57 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Vážení respondenti,
tento dotazník vznikl pro účely diplomové práce, která se zabývá potenciálem prodeje doplňkových služeb na palubách letadel a na letišti před odletem. A tímto směrem je sestaven i dotazník.
Odpovědi respondentů
1. Kolikrát za poslední dva roky jste využili leteckou dopravu pro pracovní účely?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
0 | 210 | 68,4 % | 68,4 % |
3+ | 39 | 12,7 % | 12,7 % |
2-3 | 31 | 10,1 % | 10,1 % |
1 | 27 | 8,79 % | 8,79 % |
2. Kolikrát jste za poslední dva roky využili leteckou dopravu pro rekreační účely?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2-3 | 90 | 29,32 % | 29,32 % |
1 | 79 | 25,73 % | 25,73 % |
3+ | 74 | 24,1 % | 24,1 % |
0 | 64 | 20,85 % | 20,85 % |
3. Kolikrát jste za poslední dva roky využili leteckou dopravu z rodinných důvodů?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
0 | 237 | 77,2 % | 77,2 % |
1 | 33 | 10,75 % | 10,75 % |
2-3 | 23 | 7,49 % | 7,49 % |
3+ | 14 | 4,56 % | 4,56 % |
4. Jaké aerolinie využíváte nejčastěji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ČSA | 107 | 34,85 % | 34,85 % |
Travel Service | 99 | 32,25 % | 32,25 % |
SmartWings | 64 | 20,85 % | 20,85 % |
EasyJet | 50 | 16,29 % | 16,29 % |
Emirates | 37 | 12,05 % | 12,05 % |
Lufthansa | 37 | 12,05 % | 12,05 % |
Wizz Air | 36 | 11,73 % | 11,73 % |
British Airways | 23 | 7,49 % | 7,49 % |
KLM | 20 | 6,51 % | 6,51 % |
Turkish Airlines | 19 | 6,19 % | 6,19 % |
Ryanair | 12 | 3,91 % | 3,91 % |
nelétám | 5 | 1,63 % | 1,63 % |
Air France | 3 | 0,98 % | 0,98 % |
Žádné | 2 | 0,65 % | 0,65 % |
Brussels airline, Israel airlines | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
Nelze specifikovat na jednu společnost | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
Air Canada | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
Qatar | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
SAS, Norwegian, Finnair | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
Eurowings | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
nemůžu posoudit, létám často vším možným | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
Tunis Air | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
FlyBe | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
Vueling | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
Quatar airlines | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
american airlines, ryanair | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
Korean Air | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
Aeromexico | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
bagr lopata krumpáč | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
Pokaždé jiné | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
Norwegian, SAS | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
Austrian Airlines | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
Flydubai | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
Ještě jsem ne letěla | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
Austria Airlines | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
Air Canada, Delta Airlines, Air Asia | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
Dle potřeby | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
Air France, | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
dle nabídky nejlevnější letenky | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
Austrian | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
Oman Air, Lufthansa | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
Norwegian | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
SAS, Finn Air, Norwegian | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
Dle destinace :)) | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
American Airlines | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
Nevyužívám | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
Raynair | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
Nízkonákladové | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
Zatím jsem neletěla | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
Rainair | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
.. | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
dlouho jsem neletěla | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
Charter | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
Norwegian, Finnair | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
AirBaltic, RyanAir, AirFrance, ... | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
TAP | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
Vueling, Ryaner | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
United | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
swis | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
Spirit | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
Nevim | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
Skoro nelétám | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
AirAsia | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
Jet2 | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
Delta Air Lines, Air France | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
Air Cairo | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
to je různé, podle momentální nabídky | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
French Airlines | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
5. V jaké cestovní třídě cestujete, pokud využíváte leteckou dopravu pro pracovní účely?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Economy Class | 239 | 91,22 % | 77,85 % |
Business Class | 18 | 6,87 % | 5,86 % |
First Class | 5 | 1,91 % | 1,63 % |
6. V jaké cestovní třídě cestujete, pokud využíváte leteckou dopravu pro rekreační účely?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Economy Class | 258 | 92,47 % | 84,04 % |
Business Class | 17 | 6,09 % | 5,54 % |
First Class | 4 | 1,43 % | 1,3 % |
7. V jaké cestovní třídě cestujete, pokud využíváte leteckou dopravu z rodinných důvodů?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Economy Class | 195 | 92,86 % | 63,52 % |
Business Class | 11 | 5,24 % | 3,58 % |
First Class | 4 | 1,9 % | 1,3 % |
8. Při výběru letecké společnosti, do jaké míry u Vás rozhodují následující faktory? (1=nejméně; 5=nejvíce)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Poloha cílového letiště (centrum města, okraj města) | 3.368 | 1.724 |
Váhový limit zavazadel | 3.313 | 1.472 |
Občerstvení na palubě letadla v ceně letenky | 2.85 | 1.886 |
Možnost nákupu na palubě letadla | 1.925 | 1.535 |
Čas letu | 3.72 | 1.472 |
Komfort na palubě letadla (místo na nohy) | 3.515 | 1.481 |
Zábavný systém na palubě letadla | 2.469 | 1.643 |
Možnost vybrat si sedadlo | 3.244 | 1.774 |
Věrnostní program letecké společnosti | 2.329 | 1.83 |
Celková cena, kterou zaplatíte | 4.417 | 1.051 |
9. Do jaké míry pro Vás hraje roli fakt, zda měla letecká společnost v historii dopravní nehodu? (1=nejméně; 5=nejvíce)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 87 | 28,34 % | 28,34 % |
1 | 78 | 25,41 % | 25,41 % |
5 | 63 | 20,52 % | 20,52 % |
2 | 42 | 13,68 % | 13,68 % |
4 | 37 | 12,05 % | 12,05 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.87 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.88 |
Směrodatná odchylka: | 1.37 |
Medián: | 3 |
Modus: | 3 |
10. Do jaké míry jste byli spokojeni s ... na letišti Václava Havla? (1=nejméně; 5=nejvíce)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Spojením na letiště | 3.638 | 1.28 |
Orientací na letišti | 3.99 | 0.974 |
Odbavením na letišti | 3.915 | 0.977 |
Průběhem bezpečnostní kontroly | 3.889 | 0.971 |
Čistotou a úklidem na letišti | 4.016 | 0.889 |
11. Jak často využíváte na letišti Václava Havla tyto služby? (0=nevyžívám; 5=nejčastěji)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
VIP salonek | 0.502 | 1.579 |
Balení zavazadel a služby portýrů | 0.827 | 1.967 |
Vozíky na zavazadla | 1.541 | 3.219 |
Modlitebna | 0.107 | 0.291 |
Vyhlídková terasa | 1.505 | 2.804 |
Kuřácká zóna | 1.147 | 3.402 |
Fotokabina | 0.231 | 0.686 |
Knihovna | 0.225 | 0.487 |
Zóna s porty pro nabíjení elektroniky a zóna s TV | 1.479 | 3.044 |
Parkování přímo na letišti | 1.876 | 4.121 |
Parkování poskytované jinou společností s transferem na letiště | 1.463 | 3.662 |
Zakoupení balíčku jídla do letadla | 1.016 | 2.453 |
12. Jaký využíváte způsob odbavení na letišti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Odbavení u přepážky | 226 | 73,62 % | 73,62 % |
Online odbavení | 119 | 38,76 % | 38,76 % |
Self kiosk | 30 | 9,77 % | 9,77 % |
13. Využil/a jste někdy dalších služeb nabízených leteckou společností?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nevyužívám | 262 | 85,34 % | 85,34 % |
Půjčení auta | 21 | 6,84 % | 6,84 % |
Využití taxi služby | 20 | 6,51 % | 6,51 % |
Možnost ubytování | 15 | 4,89 % | 4,89 % |
Letuška mi udělal handjob | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
asi když nelítám tak hovno využiju ne | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
.... | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
Ne | 1 | 0,33 % | 0,33 % |
14. Jak často využíváte možnost zakoupení sortimentu v Duty free obchodech, nebo na palubě letadla?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Občas | 167 | 54,4 % | 54,4 % |
Nikdy | 73 | 23,78 % | 23,78 % |
Pravidelně | 67 | 21,82 % | 21,82 % |
15. Jaké zboží nakupujete nejčastěji?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
alkohol | 21 | 6,86 % | 6,84 % |
nic | 17 | 5,56 % | 5,54 % |
žádné | 14 | 4,58 % | 4,56 % |
Jídlo | 13 | 4,25 % | 4,23 % |
Parfémy | 12 | 3,92 % | 3,91 % |
Kosmetika | 11 | 3,59 % | 3,58 % |
Parfem | 9 | 2,94 % | 2,93 % |
potraviny | 8 | 2,61 % | 2,61 % |
cigarety | 7 | 2,29 % | 2,28 % |
Kosmetiku | 7 | 2,29 % | 2,28 % |
ostatní odpovědi | 187 | 61,11 % | 60,91 % |
16. Jaký je Vámi nejčastěji využívaný váhový limit zavazadla?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
11-15 kg | 87 | 28,34 % | 28,34 % |
16-20 kg | 80 | 26,06 % | 26,06 % |
21 -25 kg | 74 | 24,1 % | 24,1 % |
6-10 kg | 37 | 12,05 % | 12,05 % |
3-5 kg | 17 | 5,54 % | 5,54 % |
26 kg a více | 12 | 3,91 % | 3,91 % |
17. Jste spokojení se současnou úrovní cateringu na palubě letadla?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 203 | 66,12 % | 66,12 % |
Ne | 104 | 33,88 % | 33,88 % |
18. Pokud jste v předchozí otázce odpověděli "ne", co byste v oblasti služeb cateringu vylepšil/a?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Absurdně nízká orientace na klienta! Mám pocit, že mě palubní personál ostentativně přehlíží! Takhle u nich těžko utratím peníze a navíc mě to odrazuje využívat jejich služeb v budoucnu!
Aby to jidlo bylo v cene letenky. Pribory mohly by byt ocelove, ne plastove.
Abych příště nedostal sračku.
alespoň něco v ceně
aspoň vodu zdarma, když už nic a malý snack...cestujou i hodně děti, takže nějaké pitíčko pro ně a snack
catering na palube je celkove na ustupu nicmene prispiva k image letani i spolecnosti samotne. Nejde o zpetne zavedeni draheho cateringu, ale teple obcerstevni dava cestujicimu pocit, ze cesta letadlem je něco navíc, neco co není zcela bezna vec. Catering se naopak zavadi ve vlacich coz prispiva k atraktivite zeleznicni dopravy na ukor letecke
Catering zdarma
Ceny
dnes se často žádný catering nepodává
dostat alespoň vodu
Drahé na tu kvalitu
Hlavně nápoje na palubě bez omezení (nealko) a jídlo na všech letech.
hodně to omezili
Chuť
chuť
Chuť jídel při dálkových letech.
Chuť jídla
Chutnější jídlo, neomezený přísun vody
chybí informace o alergenech, chybí informace o cenách doplňkových produktů (bývají v časopisech v letadle, ale už několikrát jsem zažil, že tam byla jen cena "balíčku", např. bageta+cola+žvýkačky, ale cena jednotlivých produktů tam už nebyla, i když je individuálně koupit šlo).
je to spousta obalu, uvítala bych ekologičtější přístup, vždyť už jen samotné létaní je velkou zátěží pro životné prostředí a ne ještě balit miniaturní sandwiche nebo pul deci džusu do plastových obalu. Na krátkodobých letech (do 5 hodin) nevidím duvod k občerstvování
Klidně bych uvídala, aby cena letenky byla u nízkonákladových společností třeba o 200,- Kč vyšší (a zákazník by na palubě dostal jídlo v ceně). Následně by nemuselo docházet k tak ostudnému nabízení jídla. Nepoživatelná bageta za 100,-Kč mi přijde vrchol, levná náhražka coca coly také a to nemluvím o kávě, která se nedá pít.
Kvalitnejsi jidlo, vyber, vetsi porce
Kvalitnější jídlo, větší porce
Kvalitu
Kvalitu
Kvalitu
kvalitu a množství
Kvalitu jidla
Kvalitu jidla
Kvalitu jídla
Lepší jídlo
Lepší jídlo a ne no name bagety
Lepší jídlo, pestřejší nabídka
Malý vyber
Malý vyber
Místo sušenek aspoň sendvič, anebo bageta
množství nápojů
Myslím si, že alespoň pitný režim by měly zajistit všechny aerolinky bez dalších poplatků a to bez ohledu na délku letu.
Na letech do 6 hodin bych zrušila tzv. teplé jídlo, které je většinou příšerné a dala na výběr např. ze dvou typů baget. A rozlévané nápoje nahradit min. 0,5l balením na osobu.
Na palubu by se mělo vrátit občerstvení zdarma
na všech letech
Na všech letech alespoň voda a malé občerstvení v ceně letenky
na všech letech občerstvení
Na všech linkách tradičních společnosti bych ponechala občerstvení na palubě v ceně letenky. Na letu BA jsme nedostali ani vodu...:-)
Nabidku racionalne zdravych jidel.
nápoje
Nemohu být spokojen, mám jen staré zkušenosti
Neodpověděl jsem ne, protože jsme celkově spokojen, nicméně u některých letů není zdarma ani voda, to si myslím, že by mělo být jinak. voda by měla být zdarma dostupná i v levných a krátkých letech.
Nic
nic
nižší cena
Obcerstveni zdarma
Občerstvení
obtěžující
Podle toho kterého letadla. Vnitrounijní lety nenabízí zpravidla nic.. nebo alespoň nic poživatelného (výjimkou může být KLM, který dávali ohřáté výborné bagetky). Lety mimo EU, třeba s Emirates mají moc dobré jídlo.
poměr kvalita/cena. Nekvalitní a nedobrou bagetu, instantní kávu nebo sáček oříšků za petinásobek jejich ceny na zemi si nekoupím.
proč se vlastně zrušilo jídlo a pití zdarma? Myslím, že malá svačinka a alespoň voda/káva/džus/čaj by mohla být součástí každého, dejme tomu nad 2 hodiny dlouhého letu. Lidi jsou už tak nervozní, a ještě mají hlad :D
Rozmanitost
S ČSA nelétmám z důvodu chutí jídla a malých porcí
Servis
sice sem odpověděla ano - ale záleží na společnosti a typu letu (dálkové jsou na tom dobře, krátké linky hrozně)
sirsi nabidka
Sortiment...
Spokojená jen u některých LS
Širší výběr pokrmů
Teplé jídlo
V cene letenky by mely byt i u nizkonakladovych spolecnosti alespon napoje.
v ekonomické třídě v současné době se nedá mluvit o cateringu, pouze rozdání housky a pití za poplatek
Vadí mi halal jídla, která nelze přeobjednat na klasická no halal meal, např u emirates, qatar..
velikost a rozmanitost podávaného občerstvení
Větší porce. Abych se taky najedl.
Větší vyber
Větší vyber
Větší výběr, žádné hladolety, větší úroveň stolování
Větší zásoby
Více možností pro alternativně se stravující lidí.
Více nápojů a nějakou zdravou svačinu
Více vepřového masa
Voda zadarmo vzdy,vice vyberu,cerstvost
vrátit kvalitu cateringu do dob,kdy byl považován za jeden z nejlepších v letecké branži
vše
Výběr z více druhů jídla
výplatu v českém státě
zdarma jídlo na palubě při letu
Zdarma vodu
Zlepšila bych kvalitu jídla, možnost většího výběru
zrušení hladoletů
19. Jaké doplňkové služby Vám u leteckých společností chybí, popřípadě co byste vylepšil/a?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
-
-
.
.
.
.
.
.
...
...
**
Absurdně nízká orientace na klienta! Mám pocit, že mě palubní personál ostentativně přehlíží! Takhle u nich těžko utratím peníze a navíc mě to odrazuje využívat jejich služeb v budoucnu!
Alespoň částečné občerstvení
Alespon voda zdarma
asi mi žádná služba nechybí
asi nic
Asi nic
Asi nic nechybi
asi nic, absolvuji krátké lety, takže se dá vydržet leccos
Asi žádné
Asi žádné
Asi žádné
asi žádné
bez komentu
catering
Catering
Catering
catering
Catering na palubě, upomínkové předměty za symbolickou cenu
Catering zdarma
Catering, větší chutnost
Catering, větší limit zavazadel
Cateringové služby v ceně letenky
cestuji low cost, rozhodující je cena letenky - nepotřebuji nic vylepšovat
Co se týče občerstvení, tak bych místo baget a sladkých zákusků ocenila možnost koupě ovoce. Ale to je problémem skoro všude, kromě ÖBB.
Cxx
Čistota letadel
čistou vodu zdarma by na palubě zavést opravdu mohli
Doplňkové služby mi v podstatě nechybí
dostačující nabídka
Dřívější online check in, myslim, ze lze provádět u některých společností nejdříve den před odletem.
Hygienická zařízení
In flight entertainment
Info o alergenech v poskytovaných potravinách. Explicitní vyjádření váhových limitů pro zavazadla pro vaši konkrétní letenku. Člověk je často musí hledat někde v podmínkách, na x-té straně. Při krátkých přestupech bych ocenil info na palubě o číslech gatů , aby se člověk nemusel zdržovat hledáním po vystoupení z letadla. Společnost musí přeci už předem vědět, že v letadle jsou třeba 3 lidé, kteří mají na přestup jen 10 minut a mohli by jim sdělit, kam se vydat.
Info o průběhu letu
informace o vybavení letadla (musím si předem nabít telefon/stáhnout film) nebo s ito vyřeším an apalbuě?
jasné pravidla a čitelnost podmínek - žádné skryté poplatky, doplatky, vše jasně a přehledně komunikováno předem!
Jídlo na palubě
jídlo v ceně letenky
Jidlo,piti na kazdy let,audio na televizich...casto nefunguje zvuk,deky pri.kazdem letu
Jsem spokojen
jsem spokojená
Jsem spokojená.
Jshdh
Katalogy v letadlech
Každá letecká společnost by měla mít svou vlastní aplikaci pro boarding pass.
Když je strava v letadle tak aby byli větší porce.
Komfort, masáže ve VIP boxech
Komunikaci ohledně řešení reklamací dle 261/2004 - Travel Service
Konfort
kromě pitného režimu mě nic nenapadá
Kurarny
Kuřárna
kvalitní catering, palubní prodej na charterových letech
Lepsi vyber jidla, ktere by se dalo koupit na Palube. Nabizeju sami snacky a maximalne bagety.
Lepší informovanost pasažérů při zpoždění letu.
lepší letadla
lepší letadla, nižší cenu
Lepší nabidka jidel na palube
Lepší občerstvení
lepší uroveň cateringu
Létám s easyJet a jsem naprosto spokojená
levnější občerstvení
linka Ostrava-Manchester UK
malé občerstvení a voda i na krátkých letech
Malo jidla a piti
Masáže od Letusky
místo
Momentalne me nic nenapada.
moznost free wifi
Možnost dokoupení nápojů a občerstvení přímo v letadle.
Možnost koupi balené vody za rozumnou cenu, 30 Kč max, nikoliv 120 Kč
Možnost koupit si na jedno jméno dvě letenky tj dva místa vedle sebe.
možnost pustit si film zdarma, televize na sedačkách
Možnost upradu do businnes za přijatelnou cenu, možnost připlatit si kvalitnější jídlo předem
N2vim
Na dálkových letech menu s přibližným časem servírování jídla, u některých dopravců (Lufthansa) výběr filmů na palubě. U krátkých letů nic moc nepotřebuji.
nabídka více příručních zavazadel
Nápoje zdarma
Ne
nedostatečný přísun tekutin při dálkových letech
Nechybí
Nechybí
Nechybi mi nic. Pokud chci neco nad rámec letenky, lze vždy zakoupit. Nemam s tim problem.
nechybí nevím
Nechybí nic
Nechybí.
Nejspíš nic
Neletam takze nic :-)
Nemam nic, co bych chtela zlepsit.
Nemám výhrady
nepotřebuji doplňkové služby, ale přehlednou a konečnou cenu letenky a ne džungli příplatků za doplňkové služby
netuším
Netuším.
nevim
nevím
Nevim
Nevim
nevím
Nevim
Nevím
nevím
Nevim
nevím
Nevím
Nevím
Nevím
Nevím
Nevim
nevím
Nevim
nevím
nevím
nevím
Nevim
Nevim
nevím
Nevim
nevím
Nevim
Nevim
nevím
nevím
nevím
nevim
nevím
Nevím
nevím
Nevím
nevím
Nevím
nevím, nic mě v této chvíli nenapadá, leteckou dopravu využívám sporadicky
Nevím.
NEvím.
Nevíme
Nevyužívám doplňkové služby
Nic
Nic
Nic
Nic
Nic
Nic
Nic
Nic
Nic
Nic
Nic
Nic
Nic
Nic
Nic
Nic
Nic
nic
Nic
nic
nic
Nic
Nic
nic
nic
nic
Nic
nic
Nic
nic
nic
Nic
nic
Nic
nic
Nic
Nic
Nic
Nic
Nic
Nic
nic
Nic
Nic
nic
nic
Nic
nic
nic
nic
nic mě nenapadá
nic mě nenapadá
Nic me nenapada
nic mě nenapadá
Nic me nenapada.
nic mi nechybí
Nic mi nechybí.
Nic mi nenapadá
Nic mi nenapadá, jsem poměrně skromný cestující, stačí mi, když mě dopravce v pořádku a včas dopraví z místa A do místa B. Při kratších evropských letech si vystačím s mobilem nebo s časopisem. S delšími lety nemám zatím zkušenosti.
nic mne nenapadá
Nic ne chybi
Nic ne nenapadá
nic, jsem spokojená
Nic.
nič
nižší cena
o ničem nevím
Občerstvení - bagetky, ovoce
Občerstvení na krátkých letech
Občerstvení v ceně
občerstvení v ceně letenky u kratších letů
odbavení
Ochotu personalu
Osobně žádné
Pro me žádné
pro své účely dostačující
Připojení k internetu
Rum
Rychlost letu
Rychlost obsluhy v lettadle
seating vždy zdarma
Sedadla pro velké osoby = více mista
Servis jidla
Servis pro deti na palube letadla
Sex
Sladkosti
Spokojenost
Stàle je co zlepšovat
Stravování během letu a výběru občerstvení
Systém uskladnění a výdeje zavazadel - časté poničení, záměna, ztrata.
Širší nabidka variant občerstveni na palubě letadla
Špuntu do uší :)
Tabák, papírky
Televize nebo něco na zkrácení dlouhé doby letu
Uvítal bych "fér" cenu letenky. Nevadí mi, když ji znám dopředu a mohu se rozhodnout / příp. firma ví, co bude platit. Ale typicky WizzAir jsou šmejdi. Letenka za málo, pak příplatek za kufr, pak za checkin, za pití, a najednou jsou podstatně dražší než ostatní.
Uvítal bych neomezeně vodu k pití zdarma (kvůli zákazu vlastní).
V době letu zábavu pro děti.
větrání a klimatizaci. Stalo se mi,, že jsem při dlouhém letu dostal zánět středního ucha.
větší rozsah jídel
Větší sortiment jídla
Větší sortiment nabízeného zboží
větší váhový limit
Víc jídla a pití v cene, možnost používat elektroniku i na začátku i na konci
Více místa na nohy
Vice mista na nohy za prijatelne ceny
Vice nápojů při dlouhých letech.
více služeb
Vice tekutin
viz. 18
Vse ok
Vse ok
vše ok
Vše v pořádku
Výběr z více jidel
Vylepšení cateringu, větší váhové limit zavazadel
Vyšší informovanost o změně odletů.
Vždy zdarma malé občerstvení, především nápoj
Wifi
Wifi
Wifi
WiFi
wifi
Wifi free
wifi free
Wifi na palubě Hygienické doplňky
Wifi na palubě
WiFi na palubě letadel
Wifi pripojeni na palubach letadel zdarma
Wifi v letadle
wifi, větší komfort
X
Z hlediska doplňkových služeb mi asi žádná nechybí.
Zábava pro deti
Zadne
Zadne
Zadne
Zadne
Zadne
Zadne
Zadne
Zatim nic
Zlepšení možnosti přepravy větších zavazadel
Zlepšila bych úroveň cateringu, byla bych pro větší váhový limit zavazadel
žádné
Žádné
Žádné
Žádné
Žádné
žádné
žádné
žádné
Žádné
žádné
žádné
Žádné
žádné
Žádné
Žádného
20. Jaké doplňkové služby Vám na letištích chybí, popřípadě co byste vylepšil/a?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
-
-
-
-
.
.
.
.
.
.
..
...
...
**
Aktualizace časů odletu, restaurace a kavárny, snadnější orientace na letišti (rozmístění gatů), kids friendly zóny.
All ok
Asi bych nic nevylepšovala
Asi nic
Asi nic
Asi nic
Asi nic.
asi žádné
asi žádné
bankomat v bezcelní zóně,
bez komentu
bezplatná wifi alespoň na 15 minut
celkové zjednodušení odbavení, zkrácení čekacích dob do odletu
cenove dostupnejsi obcerstveni, unlimited internet
cenově dostupnější jídlo
Cenu,všechno je drahé nebo se za to platí
často na letištích chybí sprchy
Čistota toalet
Doplňkové služby mi v podstatě nechybí
dostatečná nabídka
Drahé restaurace, málo míst k sezení, odbavení společnosti Menzies, ta společnost jde do hajzlu, plné salonky společnosti Menzies v době letu Emirates, Qatar...
Hezčí a modernejsi letiště.
Hlídané dětské koutky u odbavení.
Horké nápoje do letadla - využití termosky
Hygienická zarizeni
Informace předem, jak se budu k letadlu dostávat (přes "přísavku" či autobusem), abych měla víc času na nákupy v Duty Free.
Informacni služby
informační službu, možnost získat rychle potřebné informace
jsem spokojená
Jsem spokojená.
Kdyz odlitam ve dve rano, tak nejsou otevreny obchody a ztratim miznost nakoupit duty free. :)
Koutek pro děti
Kuracka hospoda :D
Kuřácká zóna
Kuřácké zóny
Kuřácké zóny jsou malé pro velký počet kuřáků
Kuřárna
Kuřárna
Kuřárny
Kvalitní wifi
Lehátka
Lehatka na.spani
Lehátko
Lepsi spojení MHD
Lepsi variace restauraci, vice prepazek u tax free pri vraceni penez, vice mista na odpocinek (lavicky s nabijeckami atd).
lepší ceny
Lepší odpocinkova zóna když vám odloží let.
lepší odpočinková zona, nějaké hry,.. většinou je při čekání nuda
Lepší odpočinkové zóny - pohodlné sezení s porty na nabíječky. Často je problém vůbec nějaké odpočinkové zóny najít. Také více fontánek na vodu.
lepší spojení
levnější občerstvení
Levnější občerstvení
levnější parkování
levnější parkování
Levnější parkování na letisti
Levnější parkování na letišti v Praze
Měkká a pohodlná křesla
Mistnost pro matky s dítětem, odpočívárny, více restaurací ne jen fastfoody, možnost využívat sprch.
místo
Mozna vice mist k sezeni pri cekani na prvni odbaveni (zavazadel,letenku).
Moznost soukromi
Možnost přespání na letišti v bezpečném prostředí, zadarmo.
Možnost většího občerstvení pri čekání na občerstvení.
Myslim, ze na letistich je vse potrebne
Na menších mez. letištích možnost zakoupení jídla po absolvování security check. Na větších letištích snazší orientace v souvislosti s umístěním jednotlivých terminálů.
Na některých letištích je špína (zejména mám špatné zkušenosti z Paříže a Londýna, ale ne ze všech). Absurdně přemrštěné ceny napříš Evropou.
nápojové automaty
Ne všude je wi-fi free :-) Víc relaxačních neplacenych zón s lehatky ala Amsterdam
nechybí
Nechybi
Nechybí nic
někde posílení odbavení, pasové kontroly
někde rychlost odbavení
Neletam takze nic :-) bojim se letani
Nemám výhrady
Nenapadá mě nic
netuuším
Nevim
Nevím
Nevím
nevím
nevim
nevím
Nevím
Nevím
nevím
Nevim
Nevím
Nevim
nevím
Nevím
Nevím
Nevím
Nevím
Nevim
Nevím
Nevim
nevím
nevím
nevím
Nevim
Nevim
Nevim
Nevim
Nevim
nevím
nevím
Nevim
Nevim
Nevím
nevím
nevím
nevim
Nevim
nevím
nevím
nevím
Nevím
Nevím o žádných
nevím, využívám leteckou dopravu sporadicky
Nevím.
Nevyužívám
Nevyužívám doplňkové služby
Nic
Nic
Nic
Nic
Nic
Nic
Nic
Nic
nic
Nic
Nic
Nic
Nic
Nic
Nic
Nic
Nic
Nic
nic
nic
Nic
nic
nic
Nic
Nic
Nic
nic
nic
nic
nic
Nic
nic
Nic
nic
Nic
Nic
Nic
nic
Nic
nic
Nic
nic
nic
Nic
Nic
Nic
Nic
nic
Nic
Nic
nic
Nic
Nic
Nic
nic
Nic
Nic
nic
Nic
Nic
nic
nic
nic
nic
nic
Nic mě nenapadá
nic mě nenapadá
Nic me nenapada
nic mě nenapadá
Nic me nenapadá
nic mě nenapadá
Nic me nenapada
nic mě nenapadá
nic mi nechybí
Nic mi nechybí
nic mi nechybí
Nic mi nechybi.
Nic mi nechybí.
Nic.
nižší cena
Non stop otevřené Obchody
Normalni restaurace
Občas čistotu na letištích
Občas lepší orientace
Občerstvení za lidovější ceny
Obchody s módou
Odbavovací kiosky
Odpočinková místa
Odpočinková zóna bez dětí
odpočinkové tiché zony, některé letiště je mají, některé ne.
odpočinkové zóny při čekání na let
Ochotu personalu
Ok
Otevřená občerstvení 24hodin denně.
otevřené obchody 24/7
parkování
Pítka za bezpečnostní kontrolou. Ztrojnásobení ceny za vodu za bezpečnostní kontrolou je absurdní.
Pofle me by lidi ocenili fastfood i za pasovkou, respektive v neverejnem prostoru
pohodlnější sedadla při čekání na odbavení, více kusů
Pro moje potřeby asi nic
pro své účely dostačující
Předěly mezi pisoáry na pánských toaletách. Močit ve společnosti deseti čumilů není každému příjemné. A celníci se rádi "vozí" po asijských turistkách, dělají jim zbytečné dusno při odchodu z letiště. Zažil jsem to už asi 5x. Ať dělají svoji práci, ale profesionálně. Stánek dopravního podniku je (asi) speciálně umístěn mimo trasu lidí, kteří odcházejí z letiště, takže často ani netuší, že můžou využít jinou dopravu z letiště než to zlodějské taxi. Doprava na letiště je extra bídná, skoro neexistují zrychlené linky, navíc často nemají funkční klimatizaci. Automaty na letišti na balenou vodu jsou často nefunkční - sežerou prachy a nic. Na tel. linku, která bývá na automatech, se nedá dovolat. Zažil jsem to už 3x. Je to čistá zlodějina, protože získat peníze zpět nemáte jak.
Relax zona
Relax zona
Rozšíření sortimentů
Rum
Rychlejší odbavení, nástup.
Rychlejší vybavovani zavazadel
rychlost odbavení
rychlost odbaveni a bezpecnostni kontroly
Služeb je až moc, ale až na výjimky (např. prodejna Billa) jsou ceny vyděračské.
soukromé boxy pro čekání na odbavení
Spokojenost
Stàle je co zlepšovat
To je letiště od letiště. Vyžaduji samozřejmě čisté záchody, free WiFi, příjemný personál, dobré značení pro orientaci na letišti, funkční odletovou tabuli, při nutnosti odbavit zavazadlo dostatek volných odbavovacích přepážek. K zahození nejsou ani samoobslužné odbavovací kiosky. Jak říkám, jsem skromný cestující. :)
Tv program. Doprovodny program pro zkraceni cekani.
V Praze je mi to jedno, je to pro mě domácí letiště, takže se na něm moc nezdržuji.
v praze je strašne všechno drahé trochu srovnat ceny -dle jiných letišt evropy
Vadí mi dlouhá doba na odbaveni
váhy zdarma
Vetší možný výběr z pokrmu na palubě letadla
víc místností k odpočinku
Více "relax zone" - prostor, kde si zdarma můžu při přestupu odpočinout.
více hracích míst pro děti
Vice jidla a piti
Vice mist
více míst na spaní při čekání na další let
Vice relax zon
více zásuvek
Vícero zásuvek, rozumější stravování v SRA
vlak
Vodní dýmka, bongo
Vse ok
vše ok
vše v pořádku
Vše v pořádku, hlavně aby bylo čisto na wc
Všechno je předražené
vylepšial bych výkonnost wi-fi sítí, většinou je na letištích nemožné natáhnout jednoduchou internetovou stránku, přihlašovat by se mohlo třeba k vícero sítím podle brány odletu, např. 2-3 brány jedna síť...
Vylepšila bych servis na palubě letadla.
Wifi
Wifi
Wifi připojení na každém letišti zdarma
X
X
Xbox jako na letištích v Německu při čekání na další let
Xxx
Xxx
Zadne
Zadne
Zadne
Zadny
Zatim nic
Zdravé stravování
Zlevnila ceny na letišti prg
Žádné
Žádné
Žádné
žádné
Žádné
Žádné
Žádné
žádné
Žádné
žádné
Žádné
žádné
Žádné
Žádné
21. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 201 | 65,47 % | 65,47 % |
Muž | 106 | 34,53 % | 34,53 % |
22. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 25 let | 115 | 37,46 % | 37,46 % |
26-35 let | 86 | 28,01 % | 28,01 % |
36-45 let | 55 | 17,92 % | 17,92 % |
46-55 let | 36 | 11,73 % | 11,73 % |
56 let a více | 15 | 4,89 % | 4,89 % |
23. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Středoškolské vzdělání s maturitou | 156 | 50,81 % | 50,81 % |
Vysokoškolské vzdělání | 123 | 40,07 % | 40,07 % |
Vystudovaný učební obor | 19 | 6,19 % | 6,19 % |
Základní škola | 9 | 2,93 % | 2,93 % |
24. Jaký je Váš sociální statut?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Pracující | 224 | 72,96 % | 72,96 % |
Pracující student | 49 | 15,96 % | 15,96 % |
Student | 27 | 8,79 % | 8,79 % |
Nezaměstnaný | 7 | 2,28 % | 2,28 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.