Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Využití marketingu při vzniku nové cestovní kanceláře

Využití marketingu při vzniku nové cestovní kanceláře

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kochtová Milada
Šetření:01. 01. 2012 - 08. 01. 2012
Počet respondentů:80
Počet otázek (max/průměr):16 / 16
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:77,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:46
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

 

dovoluji si Vás oslovit s prosbou o vyplnění krátkého dotazníku zaměřeného na využití marketingu při vzniku cestovní kanceláře. Výsledky průzkumu budou sloužit k vypracování mé absolventské práce. Děkuji za ochotu!

Milada Kochtová, studentka VOŠ

Odpovědi respondentů

1. Využili byste nabídku nové CK?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4758,75 %58,75 %  
nevím2328,75 %28,75 %  
ne1012,5 %12,5 %  

Graf

2. Využíváte služby jedné CK?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6682,5 %82,5 %  
ano1417,5 %17,5 %  

Graf

3. Jak často cestujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jednouročně3442,5 %42,5 %  
2 x za rok3037,5 %37,5 %  
často 1620 %20 %  

Graf

4. Jaké druhy zájezdů vybíráte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pobytové4961,25 %61,25 %  
poznávací2430 %30 %  
kombinované1721,25 %21,25 %  
víkendové1215 %15 %  
lázeňské810 %10 %  

Graf

5. Označte délku poznávacích zájezdů.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2-54657,5 %57,5 %  
6-102936,25 %36,25 %  
1 den56,25 %6,25 %  

Graf

6. Označte délku pobytového zájezdu.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 dnů4657,5 %57,5 %  
7 dnů2025 %25 %  
více jak 10 dnů1417,5 %17,5 %  

Graf

7. Kde získáváte informace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet5062,5 %62,5 %  
katalogy1417,5 %17,5 %  
od známých810 %10 %  
na přepážkách CK nebo CA810 %10 %  

Graf

8. Uveďte jaká cena je pro Vás maximální pro zakoupení zájezdu.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 10 0002531,25 %31,25 %  
10 000 - 15 0002430 %30 %  
do 5000 1417,5 %17,5 %  
16 000 - 20 0001215 %15 %  
nad 20 00056,25 %6,25 %  

Graf

9. Jaké stravovací služby využíváte na dovolené?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
polopenze3240 %40 %  
all inlusive2025 %25 %  
vlastní1518,75 %18,75 %  
plná penze911,25 %11,25 %  
snídaně45 %5 %  

Graf

10. Jaké druhy ubytovaní využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hotel4556,25 %56,25 %  
apartmán2227,5 %27,5 %  
penzion67,5 %7,5 %  
karavan45 %5 %  
kemp s vlastním stanem33,75 %3,75 %  

Graf

11. Jaký způsob dopravy využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
letecká3341,25 %41,25 %  
autobusová2632,5 %32,5 %  
vlastní2025 %25 %  
vlakem11,25 %1,25 %  

Graf

12. Pokud jste uvedli letecká, napište ze kterého letište létáte.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha6682,5 %82,5 %  
Karlovy Vary810 %10 %  
Norimberk33,75 %3,75 %  
Mnichov33,75 %3,75 %  

Graf

13. Dáváte přednost zájezdům tuzemským nebo zahraničním?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zahraniční6277,5 %77,5 %  
tuzemské1822,5 %22,5 %  

Graf

14. Seřaďte destinace, ketré by měla nová CK nabízet.

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Bulharsko5.43811.846
Egypt5.3639.206
Itálie5.0385.611
Francie5.3636.731
Španělsko4.1386.094
Chorvatsko4.956.523
Řecko5.055.748
Turecko6.0255.699
Tunisko7.0255.799
ČR6.61312.787

Graf

15. Jste žena či muž?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4556,25 %56,25 %  
muž3543,75 %43,75 %  

Graf

16. Váš věk je?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 303341,25 %41,25 %  
31 - 401721,25 %21,25 %  
41 - 501316,25 %16,25 %  
51 - 601012,5 %12,5 %  
méně než 20 let45 %5 %  
nad 60 let33,75 %3,75 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

9. Jaké stravovací služby využíváte na dovolené?

  • odpověď polopenze:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Turecko=7 na otázku 14. Seřaďte destinace, ketré by měla nová CK nabízet.

10. Jaké druhy ubytovaní využíváte?

  • odpověď hotel:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi all inlusive na otázku 9. Jaké stravovací služby využíváte na dovolené?

11. Jaký způsob dopravy využíváte?

  • odpověď letecká:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi all inlusive na otázku 9. Jaké stravovací služby využíváte na dovolené?

14. Seřaďte destinace, ketré by měla nová CK nabízet.

  • odpověď Bulharsko=1:
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Egypt=2 na otázku 14. Seřaďte destinace, ketré by měla nová CK nabízet.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Využili byste nabídku nové CK?

2. Využíváte služby jedné CK?

3. Jak často cestujete?

4. Jaké druhy zájezdů vybíráte?

5. Označte délku poznávacích zájezdů.

6. Označte délku pobytového zájezdu.

7. Kde získáváte informace?

8. Uveďte jaká cena je pro Vás maximální pro zakoupení zájezdu.

9. Jaké stravovací služby využíváte na dovolené?

10. Jaké druhy ubytovaní využíváte?

11. Jaký způsob dopravy využíváte?

12. Pokud jste uvedli letecká, napište ze kterého letište létáte.

13. Dáváte přednost zájezdům tuzemským nebo zahraničním?

14. Seřaďte destinace, ketré by měla nová CK nabízet.

15. Jste žena či muž?

16. Váš věk je?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Využili byste nabídku nové CK?

2. Využíváte služby jedné CK?

3. Jak často cestujete?

4. Jaké druhy zájezdů vybíráte?

5. Označte délku poznávacích zájezdů.

6. Označte délku pobytového zájezdu.

7. Kde získáváte informace?

8. Uveďte jaká cena je pro Vás maximální pro zakoupení zájezdu.

9. Jaké stravovací služby využíváte na dovolené?

10. Jaké druhy ubytovaní využíváte?

11. Jaký způsob dopravy využíváte?

12. Pokud jste uvedli letecká, napište ze kterého letište létáte.

13. Dáváte přednost zájezdům tuzemským nebo zahraničním?

14. Seřaďte destinace, ketré by měla nová CK nabízet.

15. Jste žena či muž?

16. Váš věk je?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Milada, K.Využití marketingu při vzniku nové cestovní kanceláře (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://vyuziti-marketingu-pri-vznik.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.