Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Následující šetření se zabývá využitím slevových portálů a agregátorů (sourhnně slevových serverů) v rámci tzv. elektronického obchodování. V následujících několika dotazech, jejichž vyplnění nezabere více jak 7-9 minut čistého času, budete odpovídat na otázky týkající se vašich osobních zkušeností spojených s tímto způsobem nákupu.
Všechny vás prosím, abyste si otázky, a případně nabízené odpovědi, vždy důkladně přečetli, a abyste nebyli skoupí pří zodpovídání otázek otevřených.
Předem chci všem, co věnovali svůj čas vyplnění tohoto šetření, velmi poděkovat.
Odpovědi respondentů
1. Internet navštěvuji
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Nikdy → otázka č. 7, Několikrát do roka → otázka č. 2, Několikrát do měsíce → otázka č. 2, Několikrát do týdně → otázka č. 2, Několikrát denně → otázka č. 2].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Několikrát denně
173
86,5 %
86,5 %
Několikrát do týdně
24
12 %
12 %
Několikrát do měsíce
3
1,5 %
1,5 %
2. Na internetu nakupuji
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Nikdy → otázka č. 7, Několikrát do roka → otázka č. 3, Několikrát do měsíce → otázka č. 3, Několikrát do týdně → otázka č. 3, Několikrát denně → otázka č. 3].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Několikrát do roka
125
62,5 %
62,5 %
Několikrát do měsíce
52
26 %
26 %
Nikdy
17
8,5 %
8,5 %
Několikrát do týdně
6
3 %
3 %
3. Na Internetu nakupuji zpravidla
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Pouze určitý druh zboží/služeb
96
52,46 %
48 %
Zboží a služby bez ohledu na druh a charakter
87
47,54 %
43,5 %
4. K nákupům na Internetu využívám nejčastěji
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Dříve ověřené a mnou oblíbené obchody (e-shopy)
80
43,72 %
40 %
Pro některé druhy zboží a služeb určité obchody (e-shopy)
44
24,04 %
22 %
E-shopy nabízející nejnižší cenu poptávaného zboží či služby
40
21,86 %
20 %
E-shopy nabízející nejlepší služby související s pořízením zboží/služby
19
10,38 %
9,5 %
5. Na Internetu nejčastěji poptávám (zboží)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Výpočetní technika
91
49,73 %
45,5 %
Vstupenky na kulturní, sportovní a jiné akce
79
43,17 %
39,5 %
Černá elektronika (TV, DVD, HiFi aj.)
69
37,7 %
34,5 %
Textilní výrobky, galanterie a ostatní módní doplňky
65
35,52 %
32,5 %
Kosmetické zboží
63
34,43 %
31,5 %
Bílé elektronika (kuchyně)
54
29,51 %
27 %
Sportovní výbava
51
27,87 %
25,5 %
Vybavení domácností (nábytek, interierové dopňky)
30
16,39 %
15 %
Potraviny a jiné doplňky stravy
18
9,84 %
9 %
knihy
4
2,19 %
2 %
hračky
3
1,64 %
1,5 %
CD nosiče, DVD nosiče, knihy
1
0,55 %
0,5 %
všechno, co mi přide hodnotné za danou cenu
1
0,55 %
0,5 %
od všeho něco
1
0,55 %
0,5 %
umělecké potřeby
1
0,55 %
0,5 %
slevněné pouzkazy na služby
1
0,55 %
0,5 %
dárky
1
0,55 %
0,5 %
různé zboží podle potřeby
1
0,55 %
0,5 %
zboží pro děti-hračky apod.
1
0,55 %
0,5 %
vše
1
0,55 %
0,5 %
kontaktní čočky
1
0,55 %
0,5 %
autopotřeby
1
0,55 %
0,5 %
krmivo pro kocku
1
0,55 %
0,5 %
letenky
1
0,55 %
0,5 %
stolní hry, zábava
1
0,55 %
0,5 %
krmení pro kocoura nakupuji výhradně online
1
0,55 %
0,5 %
doplňky
1
0,55 %
0,5 %
nepravidelné nákupy zboží vyšší hodnoty
1
0,55 %
0,5 %
(výpočetní technika, elektro, sport, pneu,..)
1
0,55 %
0,5 %
6. Na Internetu nejčastěji poptávám (služby)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Služby spojené s trávením volného času
109
59,56 %
54,5 %
Služby cestovních kanceláří a agentur
79
43,17 %
39,5 %
Ostatní služby spojené s cestováním
64
34,97 %
32 %
Služby spojené se zájmovými činnosti
58
31,69 %
29 %
Služby spojené se zprostředkováním zaměstnání
40
21,86 %
20 %
Služby finančních institucí
37
20,22 %
18,5 %
Služby orgánů státní správy
33
18,03 %
16,5 %
Služby realitních agentur
18
9,84 %
9 %
letenky, jízdenky
1
0,55 %
0,5 %
žádné
1
0,55 %
0,5 %
různé služby podle potřeby
1
0,55 %
0,5 %
vše
1
0,55 %
0,5 %
nepoptávám se
1
0,55 %
0,5 %
7. O existenci slevových portálů a agregátorů
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Vím → otázka č. 8, Nevím → otázka č. 22].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vím
179
89,5 %
89,5 %
Nevím
21
10,5 %
10,5 %
8. O existenci slevových portálů a agregátorů jsem se dozveděl/a
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Prostředníctvím reklamy na internetu
85
47,49 %
42,5 %
Ústním sdělením
64
35,75 %
32 %
Prostřednictvím reklamy v multimédiích (Tv, rádio aj.)
8
4,47 %
4 %
E-mailem
8
4,47 %
4 %
Prostřednictvím tištěných multimédií (časopis, noviny, letáky aj.)
5
2,79 %
2,5 %
od kolegy
1
0,56 %
0,5 %
New Media
1
0,56 %
0,5 %
od známých
1
0,56 %
0,5 %
sami mě posílají zprávy
1
0,56 %
0,5 %
nic
1
0,56 %
0,5 %
Prostřednictvím článků na internetu
1
0,56 %
0,5 %
ze zpráv
1
0,56 %
0,5 %
narazila jsem na ně náhodou
1
0,56 %
0,5 %
a taky jsem dělal pro pár klientů smlouvy ve věci
1
0,56 %
0,5 %
9. Služby slevových portálů a agregátorů
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Využívám (alespoň 1x jsem takto nakoupil/a) → otázka č. 11, Nevyužívám → otázka č. 10].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Využívám (alespoň 1x jsem takto nakoupil/a)
108
60,34 %
54 %
Nevyužívám
71
39,66 %
35,5 %
10. Slevové portály a agregátory nevyužívám protože
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Nevěřím tomuto druhu služeb → otázka č. 22, Takový způsob zprostředkování zboží a služeb mi není sympatický → otázka č. 22, Jiný důvod → otázka č. 22].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Jiný důvod
40
56,34 %
20 %
Takový způsob zprostředkování zboží a služeb mi není sympatický
21
29,58 %
10,5 %
Nevěřím tomuto druhu služeb
10
14,08 %
5 %
11. Slevové portály a agregátory navštěvuji (ne nakupuji)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Příležitostně
45
41,67 %
22,5 %
Několikrát do měsíce
24
22,22 %
12 %
Několikrát týdně
23
21,3 %
11,5 %
Denně
14
12,96 %
7 %
Několikrát za den
2
1,85 %
1 %
12. Spíše využívám služeb
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Slevín.cz
34
31,48 %
17 %
Skrz.cz
23
21,3 %
11,5 %
ZlatéSlevy.cz
14
12,96 %
7 %
žádný
9
8,33 %
4,5 %
nenavštěvuji
4
3,7 %
2 %
sleviste.cz
3
2,78 %
1,5 %
slevydnes.cz
3
2,78 %
1,5 %
hromadne slevy
2
1,85 %
1 %
nic
2
1,85 %
1 %
nenavštěvuji je
2
1,85 %
1 %
přes zajímavý banner při prohlížení
1
0,93 %
0,5 %
1vstup.cz
1
0,93 %
0,5 %
nenavstevuji
1
0,93 %
0,5 %
slevoman.cz
1
0,93 %
0,5 %
vykupme.cz
1
0,93 %
0,5 %
nebeslev, slevomat, vykupto, vykupte, minisleva
1
0,93 %
0,5 %
zatím žádný
1
0,93 %
0,5 %
ani jedno
1
0,93 %
0,5 %
nenavštěvuji žádné
1
0,93 %
0,5 %
nenavštívila
1
0,93 %
0,5 %
navštěvovala jsem dosud pouze slevové portály
1
0,93 %
0,5 %
Robox.cz
1
0,93 %
0,5 %
vipceny.cz
1
0,93 %
0,5 %
slevax
1
0,93 %
0,5 %
vykup to
1
0,93 %
0,5 %
zadny z nich
1
0,93 %
0,5 %
slevo.cz
1
0,93 %
0,5 %
meslevy.cz
1
0,93 %
0,5 %
modré slevy
1
0,93 %
0,5 %
Slevy dnes
1
0,93 %
0,5 %
nic z toho
1
0,93 %
0,5 %
14. Ze slevových portálů nejčastěji navštěvuji
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Slevomat.cz
92
85,19 %
46 %
Pumba.cz
13
12,04 %
6,5 %
BonyBony.cz
11
10,19 %
5,5 %
Amplion.cz
6
5,56 %
3 %
Tip.Seznam.cz
5
4,63 %
2,5 %
vykupto.cz
5
4,63 %
2,5 %
Hyperslevy.cz
2
1,85 %
1 %
zapakatel.cz
2
1,85 %
1 %
golfoveslevy.cz
1
0,93 %
0,5 %
nepoužila jsem
1
0,93 %
0,5 %
přes zajímavý banner při prohlížení
1
0,93 %
0,5 %
www.groupon.fr
1
0,93 %
0,5 %
slevomor
1
0,93 %
0,5 %
capnito
1
0,93 %
0,5 %
slever.cz
1
0,93 %
0,5 %
zapakatel, slevy
1
0,93 %
0,5 %
Zapakatel.cz
1
0,93 %
0,5 %
vykupto.cz; bonybony.cz
1
0,93 %
0,5 %
nebeslev.cz
1
0,93 %
0,5 %
nebeslev.cz, vykupto.cz
1
0,93 %
0,5 %
zapakatel, slevto
1
0,93 %
0,5 %
15. Jsem trvale zaregistrován/a alespoň na jednom slevovém portálu či agregátoru
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 16, Ne → otázka č. 17].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
80
74,07 %
40 %
Ne
28
25,93 %
14 %
16. Nechávám si pravidelně zasílat nabídky slevových portálů či agregátoru na svůj email
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 17, Ne → otázka č. 17].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
54
67,5 %
27 %
Ne
26
32,5 %
13 %
17. Prostřednictvím slevových portálů a agregátorů nejčastěji nakupuji (zboží/služby)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Služby spojené s trávením volného času
66
61,11 %
33 %
Služby kosmetických salónů
40
37,04 %
20 %
Potraviny a jiné doplňky stravy
35
32,41 %
17,5 %
Vstupenky na kutlurní, spportovní a jiné akce
30
27,78 %
15 %
Služby spojené se zájmovými činnostmi
27
25 %
13,5 %
Služby cestovních kanceláří a agentur
21
19,44 %
10,5 %
Sportovní výbava
16
14,81 %
8 %
Textilní výrobky, galanterie a ostatní módní doplňky
14
12,96 %
7 %
Ostatní služby pojené s cestováním
14
12,96 %
7 %
Kosmetické zboží
14
12,96 %
7 %
Výpočetní technika a jiná elektronika
7
6,48 %
3,5 %
Tiskoviny
2
1,85 %
1 %
vouchery do restauračních zařízení
1
0,93 %
0,5 %
co mě zaujme
1
0,93 %
0,5 %
jídlo v restauracích
1
0,93 %
0,5 %
restaurace
1
0,93 %
0,5 %
navstevy restauraci
1
0,93 %
0,5 %
kadeřnické služby, masáže
1
0,93 %
0,5 %
restaurace, sport
1
0,93 %
0,5 %
slevy do různých restaurací
1
0,93 %
0,5 %
sportovní služby
1
0,93 %
0,5 %
18. Prostřednictvím slevových portálů a agregátorů nakupuji
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Většinou příležitostně objevím-li něco zajímavého
82
75,93 %
41 %
Většinou účelově dle zboží, které zrovna poptávám
18
16,67 %
9 %
Většinou na základě doporučení jiné ososby
8
7,41 %
4 %
19. Se službami slevových portálů a agregátorů jsem
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše spokojen/a
55
50,93 %
27,5 %
Spokojen/a s občasnými výhradami
27
25 %
13,5 %
Zcela spokojen/a
25
23,15 %
12,5 %
Spíše nespokojen/a
1
0,93 %
0,5 %
20. Při využívání služeb slevových portálů a agregátorů jsem se setkat s následujícími problémy/nedostatky
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Prakticky žádné nedostatky jsem nezaznamenal/a
74
68,52 %
37 %
Zaznamenal/a jsem nedostatky související s konečným zprostředkováním zboží/služby
24
22,22 %
12 %
Tímto způsobem zakoupené zboží/služba neodpovídala inzerované předloze
12
11,11 %
6 %
nízká kvalita provedení služby
1
0,93 %
0,5 %
specifikace vyhledavani napr.Praha 1 (misto Praha)
1
0,93 %
0,5 %
zbozi neprislo - podvod
1
0,93 %
0,5 %
často našponovaná cena
1
0,93 %
0,5 %
U takto zakoupeného zboží/služby jsem měl/a potíže při jeho/její reklamaci
1
0,93 %
0,5 %
probléím s vystavením faktury
1
0,93 %
0,5 %
nemožnost diskuze pod nabídkami portálů
1
0,93 %
0,5 %
21. Služeb slevových portálů a agregátorů hodlám nadále využívat
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Určitě ano
54
50 %
27 %
Pravděpodobně ano
50
46,3 %
25 %
Pravděpodobně ne
3
2,78 %
1,5 %
Určitě ne
1
0,93 %
0,5 %
22. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
26 - 35 let
72
36 %
36 %
19 - 25 let
65
32,5 %
32,5 %
36 - 55 let
40
20 %
20 %
56 - 65 let
15
7,5 %
7,5 %
65 - X let
5
2,5 %
2,5 %
15 - 18 let
3
1,5 %
1,5 %
23. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
131
65,5 %
65,5 %
Muž
69
34,5 %
34,5 %
24. Nejvyšší dosažené vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vysokoškolské
97
48,5 %
48,5 %
Střední s maturitou
91
45,5 %
45,5 %
Vyšší odborné
5
2,5 %
2,5 %
Střední
4
2 %
2 %
Základní
3
1,5 %
1,5 %
25. V současnosti jsem
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Zaměstnaný
127
63,5 %
63,5 %
Student
50
25 %
25 %
Osoba samostatně výdělečně činná (OSVČ)
13
6,5 %
6,5 %
Nezaměstnaný
5
2,5 %
2,5 %
Osoba pobírající invalidní či starobní důchod
5
2,5 %
2,5 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 11 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi E-shopy nabízející nejlepší služby související s pořízením zboží/služby na otázku 4. K nákupům na Internetu využívám nejčastěji
3. Na Internetu nakupuji zpravidla
odpověď Zboží a služby bez ohledu na druh a charakter:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi BonyBony.cz na otázku 14. Ze slevových portálů nejčastěji navštěvuji
5. Na Internetu nejčastěji poptávám (zboží)
odpověď Výpočetní technika:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi BonyBony.cz na otázku 14. Ze slevových portálů nejčastěji navštěvuji
6. Na Internetu nejčastěji poptávám (služby)
odpověď Služby spojené s trávením volného času:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi BonyBony.cz na otázku 14. Ze slevových portálů nejčastěji navštěvuji
9. Služby slevových portálů a agregátorů
odpověď Nevyužívám:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiný důvod na otázku 10. Slevové portály a agregátory nevyužívám protože
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevěřím tomuto druhu služeb na otázku 10. Slevové portály a agregátory nevyužívám protože
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Takový způsob zprostředkování zboží a služeb mi není sympatický na otázku 10. Slevové portály a agregátory nevyužívám protože
odpověď Využívám (alespoň 1x jsem takto nakoupil/a):
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Denně na otázku 11. Slevové portály a agregátory navštěvuji (ne nakupuji)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát do měsíce na otázku 11. Slevové portály a agregátory navštěvuji (ne nakupuji)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát týdně na otázku 11. Slevové portály a agregátory navštěvuji (ne nakupuji)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příležitostně na otázku 11. Slevové portály a agregátory navštěvuji (ne nakupuji)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Samotných slevových portálů (typ Slevomat.cz, Tip.Seznam.cz) na otázku 12. Spíše využívám služeb
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevových agregátorů (typ Slevín.cz, Skrz.cz) na otázku 12. Spíše využívám služeb
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Skrz.cz na otázku 13. Ze slevových agregátorů nejčastěji navštěvuji
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevín.cz na otázku 13. Ze slevových agregátorů nejčastěji navštěvuji
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ZlatéSlevy.cz na otázku 13. Ze slevových agregátorů nejčastěji navštěvuji
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi BonyBony.cz na otázku 14. Ze slevových portálů nejčastěji navštěvuji
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pumba.cz na otázku 14. Ze slevových portálů nejčastěji navštěvuji
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevomat.cz na otázku 14. Ze slevových portálů nejčastěji navštěvuji
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše spokojen/a na otázku 19. Se službami slevových portálů a agregátorů jsem
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spokojen/a s občasnými výhradami na otázku 19. Se službami slevových portálů a agregátorů jsem
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zcela spokojen/a na otázku 19. Se službami slevových portálů a agregátorů jsem
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pravděpodobně ano na otázku 21. Služeb slevových portálů a agregátorů hodlám nadále využívat
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ano na otázku 21. Služeb slevových portálů a agregátorů hodlám nadále využívat
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prakticky žádné nedostatky jsem nezaznamenal/a na otázku 20. Při využívání služeb slevových portálů a agregátorů jsem se setkat s následujícími problémy/nedostatky
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tímto způsobem zakoupené zboží/služba neodpovídala inzerované předloze na otázku 20. Při využívání služeb slevových portálů a agregátorů jsem se setkat s následujícími problémy/nedostatky
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zaznamenal/a jsem nedostatky související s konečným zprostředkováním zboží/služby na otázku 20. Při využívání služeb slevových portálů a agregátorů jsem se setkat s následujícími problémy/nedostatky
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kosmetické zboží na otázku 17. Prostřednictvím slevových portálů a agregátorů nejčastěji nakupuji (zboží/služby)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ostatní služby pojené s cestováním na otázku 17. Prostřednictvím slevových portálů a agregátorů nejčastěji nakupuji (zboží/služby)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Potraviny a jiné doplňky stravy na otázku 17. Prostřednictvím slevových portálů a agregátorů nejčastěji nakupuji (zboží/služby)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Služby cestovních kanceláří a agentur na otázku 17. Prostřednictvím slevových portálů a agregátorů nejčastěji nakupuji (zboží/služby)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Služby kosmetických salónů na otázku 17. Prostřednictvím slevových portálů a agregátorů nejčastěji nakupuji (zboží/služby)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Služby spojené s trávením volného času na otázku 17. Prostřednictvím slevových portálů a agregátorů nejčastěji nakupuji (zboží/služby)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Služby spojené se zájmovými činnostmi na otázku 17. Prostřednictvím slevových portálů a agregátorů nejčastěji nakupuji (zboží/služby)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sportovní výbava na otázku 17. Prostřednictvím slevových portálů a agregátorů nejčastěji nakupuji (zboží/služby)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Textilní výrobky, galanterie a ostatní módní doplňky na otázku 17. Prostřednictvím slevových portálů a agregátorů nejčastěji nakupuji (zboží/služby)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vstupenky na kutlurní, spportovní a jiné akce na otázku 17. Prostřednictvím slevových portálů a agregátorů nejčastěji nakupuji (zboží/služby)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Většinou příležitostně objevím-li něco zajímavého na otázku 18. Prostřednictvím slevových portálů a agregátorů nakupuji
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Většinou účelově dle zboží, které zrovna poptávám na otázku 18. Prostřednictvím slevových portálů a agregátorů nakupuji
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 15. Jsem trvale zaregistrován/a alespoň na jednom slevovém portálu či agregátoru
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 15. Jsem trvale zaregistrován/a alespoň na jednom slevovém portálu či agregátoru
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 16. Nechávám si pravidelně zasílat nabídky slevových portálů či agregátoru na svůj email
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 16. Nechávám si pravidelně zasílat nabídky slevových portálů či agregátoru na svůj email
14. Ze slevových portálů nejčastěji navštěvuji
odpověď Slevomat.cz:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 16. Nechávám si pravidelně zasílat nabídky slevových portálů či agregátoru na svůj email
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Skrz.cz na otázku 13. Ze slevových agregátorů nejčastěji navštěvuji
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Textilní výrobky, galanterie a ostatní módní doplňky na otázku 17. Prostřednictvím slevových portálů a agregátorů nejčastěji nakupuji (zboží/služby)
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát do měsíce na otázku 11. Slevové portály a agregátory navštěvuji (ne nakupuji)
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tímto způsobem zakoupené zboží/služba neodpovídala inzerované předloze na otázku 20. Při využívání služeb slevových portálů a agregátorů jsem se setkat s následujícími problémy/nedostatky
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi BonyBony.cz na otázku 14. Ze slevových portálů nejčastěji navštěvuji
15. Jsem trvale zaregistrován/a alespoň na jednom slevovém portálu či agregátoru
odpověď Ano:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi BonyBony.cz na otázku 14. Ze slevových portálů nejčastěji navštěvuji
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 16. Nechávám si pravidelně zasílat nabídky slevových portálů či agregátoru na svůj email
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 16. Nechávám si pravidelně zasílat nabídky slevových portálů či agregátoru na svůj email
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Denně na otázku 11. Slevové portály a agregátory navštěvuji (ne nakupuji)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kosmetické zboží na otázku 17. Prostřednictvím slevových portálů a agregátorů nejčastěji nakupuji (zboží/služby)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pumba.cz na otázku 14. Ze slevových portálů nejčastěji navštěvuji
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát týdně na otázku 11. Slevové portály a agregátory navštěvuji (ne nakupuji)
17. Prostřednictvím slevových portálů a agregátorů nejčastěji nakupuji (zboží/služby)
odpověď Služby spojené s trávením volného času:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ostatní služby pojené s cestováním na otázku 17. Prostřednictvím slevových portálů a agregátorů nejčastěji nakupuji (zboží/služby)
18. Prostřednictvím slevových portálů a agregátorů nakupuji
odpověď Většinou příležitostně objevím-li něco zajímavého:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Textilní výrobky, galanterie a ostatní módní doplňky na otázku 17. Prostřednictvím slevových portálů a agregátorů nejčastěji nakupuji (zboží/služby)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Denně na otázku 11. Slevové portály a agregátory navštěvuji (ne nakupuji)
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ZlatéSlevy.cz na otázku 13. Ze slevových agregátorů nejčastěji navštěvuji
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vstupenky na kutlurní, spportovní a jiné akce na otázku 17. Prostřednictvím slevových portálů a agregátorů nejčastěji nakupuji (zboží/služby)
20. Při využívání služeb slevových portálů a agregátorů jsem se setkat s následujícími problémy/nedostatky
odpověď Prakticky žádné nedostatky jsem nezaznamenal/a:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ZlatéSlevy.cz na otázku 13. Ze slevových agregátorů nejčastěji navštěvuji
23. Pohlaví
odpověď Žena:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kosmetické zboží na otázku 17. Prostřednictvím slevových portálů a agregátorů nejčastěji nakupuji (zboží/služby)
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Internet navštěvuji
2. Na internetu nakupuji
3. Na Internetu nakupuji zpravidla
4. K nákupům na Internetu využívám nejčastěji
5. Na Internetu nejčastěji poptávám (zboží)
6. Na Internetu nejčastěji poptávám (služby)
7. O existenci slevových portálů a agregátorů
8. O existenci slevových portálů a agregátorů jsem se dozveděl/a
9. Služby slevových portálů a agregátorů
10. Slevové portály a agregátory nevyužívám protože
11. Slevové portály a agregátory navštěvuji (ne nakupuji)
12. Spíše využívám služeb
13. Ze slevových agregátorů nejčastěji navštěvuji
14. Ze slevových portálů nejčastěji navštěvuji
15. Jsem trvale zaregistrován/a alespoň na jednom slevovém portálu či agregátoru
16. Nechávám si pravidelně zasílat nabídky slevových portálů či agregátoru na svůj email
17. Prostřednictvím slevových portálů a agregátorů nejčastěji nakupuji (zboží/služby)
18. Prostřednictvím slevových portálů a agregátorů nakupuji
19. Se službami slevových portálů a agregátorů jsem
20. Při využívání služeb slevových portálů a agregátorů jsem se setkat s následujícími problémy/nedostatky
21. Služeb slevových portálů a agregátorů hodlám nadále využívat
22. Věk
23. Pohlaví
24. Nejvyšší dosažené vzdělání
25. V současnosti jsem
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Internet navštěvuji
2. Na internetu nakupuji
3. Na Internetu nakupuji zpravidla
4. K nákupům na Internetu využívám nejčastěji
5. Na Internetu nejčastěji poptávám (zboží)
6. Na Internetu nejčastěji poptávám (služby)
7. O existenci slevových portálů a agregátorů
8. O existenci slevových portálů a agregátorů jsem se dozveděl/a
9. Služby slevových portálů a agregátorů
10. Slevové portály a agregátory nevyužívám protože
11. Slevové portály a agregátory navštěvuji (ne nakupuji)
12. Spíše využívám služeb
13. Ze slevových agregátorů nejčastěji navštěvuji
14. Ze slevových portálů nejčastěji navštěvuji
15. Jsem trvale zaregistrován/a alespoň na jednom slevovém portálu či agregátoru
16. Nechávám si pravidelně zasílat nabídky slevových portálů či agregátoru na svůj email
17. Prostřednictvím slevových portálů a agregátorů nejčastěji nakupuji (zboží/služby)
18. Prostřednictvím slevových portálů a agregátorů nakupuji
19. Se službami slevových portálů a agregátorů jsem
20. Při využívání služeb slevových portálů a agregátorů jsem se setkat s následujícími problémy/nedostatky
21. Služeb slevových portálů a agregátorů hodlám nadále využívat
22. Věk
23. Pohlaví
24. Nejvyšší dosažené vzdělání
25. V současnosti jsem
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.