Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Využití služeb slevových serverů na Internetu

Využití služeb slevových serverů na Internetu

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martin Koráb
Šetření:02. 08. 2011 - 19. 08. 2011
Počet respondentů:200
Počet otázek (max/průměr):25 / 18.61
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:81,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:40
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti.

Následující šetření se zabývá využitím slevových portálů a agregátorů (sourhnně slevových serverů) v rámci tzv. elektronického obchodování. V následujících několika dotazech, jejichž vyplnění nezabere více jak 7-9 minut čistého času, budete odpovídat na otázky týkající se vašich osobních zkušeností spojených s tímto způsobem nákupu.

Všechny vás prosím, abyste si otázky, a případně nabízené odpovědi, vždy důkladně přečetli, a abyste nebyli skoupí pří zodpovídání otázek otevřených.

Předem chci všem, co věnovali svůj čas vyplnění tohoto šetření, velmi poděkovat.

 

Odpovědi respondentů

1. Internet navštěvuji

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Nikdyotázka č. 7, Několikrát do rokaotázka č. 2, Několikrát do měsíceotázka č. 2, Několikrát do týdněotázka č. 2, Několikrát denněotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Několikrát denně17386,5 %86,5 %  
Několikrát do týdně2412 %12 %  
Několikrát do měsíce31,5 %1,5 %  

Graf

2. Na internetu nakupuji

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Nikdyotázka č. 7, Několikrát do rokaotázka č. 3, Několikrát do měsíceotázka č. 3, Několikrát do týdněotázka č. 3, Několikrát denněotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Několikrát do roka12562,5 %62,5 %  
Několikrát do měsíce5226 %26 %  
Nikdy178,5 %8,5 %  
Několikrát do týdně63 %3 %  

Graf

3. Na Internetu nakupuji zpravidla

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pouze určitý druh zboží/služeb9652,46 %48 %  
Zboží a služby bez ohledu na druh a charakter8747,54 %43,5 %  

Graf

4. K nákupům na Internetu využívám nejčastěji

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dříve ověřené a mnou oblíbené obchody (e-shopy)8043,72 %40 %  
Pro některé druhy zboží a služeb určité obchody (e-shopy)4424,04 %22 %  
E-shopy nabízející nejnižší cenu poptávaného zboží či služby4021,86 %20 %  
E-shopy nabízející nejlepší služby související s pořízením zboží/služby1910,38 %9,5 %  

Graf

5. Na Internetu nejčastěji poptávám (zboží)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Výpočetní technika9149,73 %45,5 %  
Vstupenky na kulturní, sportovní a jiné akce7943,17 %39,5 %  
Černá elektronika (TV, DVD, HiFi aj.)6937,7 %34,5 %  
Textilní výrobky, galanterie a ostatní módní doplňky6535,52 %32,5 %  
Kosmetické zboží6334,43 %31,5 %  
Bílé elektronika (kuchyně)5429,51 %27 %  
Sportovní výbava5127,87 %25,5 %  
Vybavení domácností (nábytek, interierové dopňky)3016,39 %15 %  
Potraviny a jiné doplňky stravy189,84 %9 %  
knihy42,19 %2 %  
hračky31,64 %1,5 %  
CD nosiče, DVD nosiče, knihy10,55 %0,5 %  
všechno, co mi přide hodnotné za danou cenu10,55 %0,5 %  
od všeho něco10,55 %0,5 %  
umělecké potřeby10,55 %0,5 %  
slevněné pouzkazy na služby10,55 %0,5 %  
dárky10,55 %0,5 %  
různé zboží podle potřeby10,55 %0,5 %  
zboží pro děti-hračky apod.10,55 %0,5 %  
vše10,55 %0,5 %  
kontaktní čočky10,55 %0,5 %  
autopotřeby10,55 %0,5 %  
krmivo pro kocku10,55 %0,5 %  
letenky10,55 %0,5 %  
stolní hry, zábava10,55 %0,5 %  
krmení pro kocoura nakupuji výhradně online10,55 %0,5 %  
doplňky 10,55 %0,5 %  
nepravidelné nákupy zboží vyšší hodnoty10,55 %0,5 %  
(výpočetní technika, elektro, sport, pneu,..)10,55 %0,5 %  

Graf

6. Na Internetu nejčastěji poptávám (služby)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Služby spojené s trávením volného času10959,56 %54,5 %  
Služby cestovních kanceláří a agentur7943,17 %39,5 %  
Ostatní služby spojené s cestováním6434,97 %32 %  
Služby spojené se zájmovými činnosti 5831,69 %29 %  
Služby spojené se zprostředkováním zaměstnání4021,86 %20 %  
Služby finančních institucí3720,22 %18,5 %  
Služby orgánů státní správy3318,03 %16,5 %  
Služby realitních agentur189,84 %9 %  
letenky, jízdenky10,55 %0,5 %  
žádné10,55 %0,5 %  
různé služby podle potřeby10,55 %0,5 %  
vše10,55 %0,5 %  
nepoptávám se10,55 %0,5 %  

Graf

7. O existenci slevových portálů a agregátorů

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Vímotázka č. 8, Nevímotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vím 17989,5 %89,5 %  
Nevím2110,5 %10,5 %  

Graf

8. O existenci slevových portálů a agregátorů jsem se dozveděl/a

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Prostředníctvím reklamy na internetu8547,49 %42,5 %  
Ústním sdělením6435,75 %32 %  
Prostřednictvím reklamy v multimédiích (Tv, rádio aj.)84,47 %4 %  
E-mailem84,47 %4 %  
Prostřednictvím tištěných multimédií (časopis, noviny, letáky aj.)52,79 %2,5 %  
od kolegy10,56 %0,5 %  
New Media10,56 %0,5 %  
od známých10,56 %0,5 %  
sami mě posílají zprávy10,56 %0,5 %  
nic10,56 %0,5 %  
Prostřednictvím článků na internetu10,56 %0,5 %  
ze zpráv10,56 %0,5 %  
narazila jsem na ně náhodou10,56 %0,5 %  
a taky jsem dělal pro pár klientů smlouvy ve věci 10,56 %0,5 %  

Graf

9. Služby slevových portálů a agregátorů

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Využívám (alespoň 1x jsem takto nakoupil/a)otázka č. 11, Nevyužívámotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Využívám (alespoň 1x jsem takto nakoupil/a)10860,34 %54 %  
Nevyužívám7139,66 %35,5 %  

Graf

10. Slevové portály a agregátory nevyužívám protože

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Nevěřím tomuto druhu služebotázka č. 22, Takový způsob zprostředkování zboží a služeb mi není sympatickýotázka č. 22, Jiný důvodotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jiný důvod4056,34 %20 %  
Takový způsob zprostředkování zboží a služeb mi není sympatický2129,58 %10,5 %  
Nevěřím tomuto druhu služeb1014,08 %5 %  

Graf

11. Slevové portály a agregátory navštěvuji (ne nakupuji)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Příležitostně4541,67 %22,5 %  
Několikrát do měsíce2422,22 %12 %  
Několikrát týdně2321,3 %11,5 %  
Denně1412,96 %7 %  
Několikrát za den21,85 %1 %  

Graf

12. Spíše využívám služeb

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Samotných slevových portálů (typ Slevomat.cz, Tip.Seznam.cz)6862,96 %34 %  
Slevových agregátorů (typ Slevín.cz, Skrz.cz)4037,04 %20 %  

Graf

13. Ze slevových agregátorů nejčastěji navštěvuji

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevín.cz3431,48 %17 %  
Skrz.cz2321,3 %11,5 %  
ZlatéSlevy.cz1412,96 %7 %  
žádný98,33 %4,5 %  
nenavštěvuji43,7 %2 %  
sleviste.cz32,78 %1,5 %  
slevydnes.cz32,78 %1,5 %  
hromadne slevy21,85 %1 %  
nic21,85 %1 %  
nenavštěvuji je21,85 %1 %  
přes zajímavý banner při prohlížení10,93 %0,5 %  
1vstup.cz10,93 %0,5 %  
nenavstevuji10,93 %0,5 %  
slevoman.cz10,93 %0,5 %  
vykupme.cz10,93 %0,5 %  
nebeslev, slevomat, vykupto, vykupte, minisleva10,93 %0,5 %  
zatím žádný10,93 %0,5 %  
ani jedno10,93 %0,5 %  
nenavštěvuji žádné10,93 %0,5 %  
nenavštívila10,93 %0,5 %  
navštěvovala jsem dosud pouze slevové portály10,93 %0,5 %  
Robox.cz10,93 %0,5 %  
vipceny.cz10,93 %0,5 %  
slevax10,93 %0,5 %  
vykup to10,93 %0,5 %  
zadny z nich10,93 %0,5 %  
slevo.cz10,93 %0,5 %  
meslevy.cz10,93 %0,5 %  
modré slevy10,93 %0,5 %  
Slevy dnes10,93 %0,5 %  
nic z toho10,93 %0,5 %  

Graf

14. Ze slevových portálů nejčastěji navštěvuji

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevomat.cz9285,19 %46 %  
Pumba.cz1312,04 %6,5 %  
BonyBony.cz1110,19 %5,5 %  
Amplion.cz65,56 %3 %  
Tip.Seznam.cz54,63 %2,5 %  
vykupto.cz54,63 %2,5 %  
Hyperslevy.cz21,85 %1 %  
zapakatel.cz21,85 %1 %  
golfoveslevy.cz10,93 %0,5 %  
nepoužila jsem10,93 %0,5 %  
přes zajímavý banner při prohlížení10,93 %0,5 %  
www.groupon.fr10,93 %0,5 %  
slevomor10,93 %0,5 %  
capnito10,93 %0,5 %  
slever.cz10,93 %0,5 %  
zapakatel, slevy10,93 %0,5 %  
Zapakatel.cz10,93 %0,5 %  
vykupto.cz; bonybony.cz10,93 %0,5 %  
nebeslev.cz10,93 %0,5 %  
nebeslev.cz, vykupto.cz10,93 %0,5 %  
zapakatel, slevto10,93 %0,5 %  

Graf

15. Jsem trvale zaregistrován/a alespoň na jednom slevovém portálu či agregátoru

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 16, Neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8074,07 %40 %  
Ne2825,93 %14 %  

Graf

16. Nechávám si pravidelně zasílat nabídky slevových portálů či agregátoru na svůj email

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 17, Neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5467,5 %27 %  
Ne2632,5 %13 %  

Graf

17. Prostřednictvím slevových portálů a agregátorů nejčastěji nakupuji (zboží/služby)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Služby spojené s trávením volného času6661,11 %33 %  
Služby kosmetických salónů4037,04 %20 %  
Potraviny a jiné doplňky stravy3532,41 %17,5 %  
Vstupenky na kutlurní, spportovní a jiné akce3027,78 %15 %  
Služby spojené se zájmovými činnostmi 2725 %13,5 %  
Služby cestovních kanceláří a agentur2119,44 %10,5 %  
Sportovní výbava1614,81 %8 %  
Textilní výrobky, galanterie a ostatní módní doplňky1412,96 %7 %  
Ostatní služby pojené s cestováním1412,96 %7 %  
Kosmetické zboží1412,96 %7 %  
Výpočetní technika a jiná elektronika76,48 %3,5 %  
Tiskoviny21,85 %1 %  
vouchery do restauračních zařízení10,93 %0,5 %  
co mě zaujme10,93 %0,5 %  
jídlo v restauracích10,93 %0,5 %  
restaurace10,93 %0,5 %  
navstevy restauraci10,93 %0,5 %  
kadeřnické služby, masáže10,93 %0,5 %  
restaurace, sport10,93 %0,5 %  
slevy do různých restaurací10,93 %0,5 %  
sportovní služby10,93 %0,5 %  

Graf

18. Prostřednictvím slevových portálů a agregátorů nakupuji

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Většinou příležitostně objevím-li něco zajímavého8275,93 %41 %  
Většinou účelově dle zboží, které zrovna poptávám1816,67 %9 %  
Většinou na základě doporučení jiné ososby87,41 %4 %  

Graf

19. Se službami slevových portálů a agregátorů jsem

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše spokojen/a5550,93 %27,5 %  
Spokojen/a s občasnými výhradami2725 %13,5 %  
Zcela spokojen/a2523,15 %12,5 %  
Spíše nespokojen/a10,93 %0,5 %  

Graf

20. Při využívání služeb slevových portálů a agregátorů jsem se setkat s následujícími problémy/nedostatky

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Prakticky žádné nedostatky jsem nezaznamenal/a7468,52 %37 %  
Zaznamenal/a jsem nedostatky související s konečným zprostředkováním zboží/služby2422,22 %12 %  
Tímto způsobem zakoupené zboží/služba neodpovídala inzerované předloze1211,11 %6 %  
nízká kvalita provedení služby10,93 %0,5 %  
specifikace vyhledavani napr.Praha 1 (misto Praha)10,93 %0,5 %  
zbozi neprislo - podvod10,93 %0,5 %  
často našponovaná cena10,93 %0,5 %  
U takto zakoupeného zboží/služby jsem měl/a potíže při jeho/její reklamaci 10,93 %0,5 %  
probléím s vystavením faktury10,93 %0,5 %  
nemožnost diskuze pod nabídkami portálů10,93 %0,5 %  

Graf

21. Služeb slevových portálů a agregátorů hodlám nadále využívat

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Určitě ano5450 %27 %  
Pravděpodobně ano5046,3 %25 %  
Pravděpodobně ne32,78 %1,5 %  
Určitě ne10,93 %0,5 %  

Graf

22. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26 - 35 let7236 %36 %  
19 - 25 let6532,5 %32,5 %  
36 - 55 let4020 %20 %  
56 - 65 let157,5 %7,5 %  
65 - X let52,5 %2,5 %  
15 - 18 let31,5 %1,5 %  

Graf

23. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena13165,5 %65,5 %  
Muž6934,5 %34,5 %  

Graf

24. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské9748,5 %48,5 %  
Střední s maturitou9145,5 %45,5 %  
Vyšší odborné52,5 %2,5 %  
Střední42 %2 %  
Základní31,5 %1,5 %  

Graf

25. V současnosti jsem

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnaný12763,5 %63,5 %  
Student5025 %25 %  
Osoba samostatně výdělečně činná (OSVČ)136,5 %6,5 %  
Nezaměstnaný52,5 %2,5 %  
Osoba pobírající invalidní či starobní důchod52,5 %2,5 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 11 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Na internetu nakupuji

  • odpověď Několikrát do roka:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi E-shopy nabízející nejlepší služby související s pořízením zboží/služby na otázku 4. K nákupům na Internetu využívám nejčastěji

3. Na Internetu nakupuji zpravidla

  • odpověď Zboží a služby bez ohledu na druh a charakter:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi BonyBony.cz na otázku 14. Ze slevových portálů nejčastěji navštěvuji

5. Na Internetu nejčastěji poptávám (zboží)

  • odpověď Výpočetní technika:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi BonyBony.cz na otázku 14. Ze slevových portálů nejčastěji navštěvuji

6. Na Internetu nejčastěji poptávám (služby)

  • odpověď Služby spojené s trávením volného času:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi BonyBony.cz na otázku 14. Ze slevových portálů nejčastěji navštěvuji

9. Služby slevových portálů a agregátorů

  • odpověď Nevyužívám:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiný důvod na otázku 10. Slevové portály a agregátory nevyužívám protože
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevěřím tomuto druhu služeb na otázku 10. Slevové portály a agregátory nevyužívám protože
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Takový způsob zprostředkování zboží a služeb mi není sympatický na otázku 10. Slevové portály a agregátory nevyužívám protože
  • odpověď Využívám (alespoň 1x jsem takto nakoupil/a):
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Denně na otázku 11. Slevové portály a agregátory navštěvuji (ne nakupuji)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát do měsíce na otázku 11. Slevové portály a agregátory navštěvuji (ne nakupuji)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát týdně na otázku 11. Slevové portály a agregátory navštěvuji (ne nakupuji)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příležitostně na otázku 11. Slevové portály a agregátory navštěvuji (ne nakupuji)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Samotných slevových portálů (typ Slevomat.cz, Tip.Seznam.cz) na otázku 12. Spíše využívám služeb
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevových agregátorů (typ Slevín.cz, Skrz.cz) na otázku 12. Spíše využívám služeb
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Skrz.cz na otázku 13. Ze slevových agregátorů nejčastěji navštěvuji
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevín.cz na otázku 13. Ze slevových agregátorů nejčastěji navštěvuji
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ZlatéSlevy.cz na otázku 13. Ze slevových agregátorů nejčastěji navštěvuji
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi BonyBony.cz na otázku 14. Ze slevových portálů nejčastěji navštěvuji
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pumba.cz na otázku 14. Ze slevových portálů nejčastěji navštěvuji
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevomat.cz na otázku 14. Ze slevových portálů nejčastěji navštěvuji
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše spokojen/a na otázku 19. Se službami slevových portálů a agregátorů jsem
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spokojen/a s občasnými výhradami na otázku 19. Se službami slevových portálů a agregátorů jsem
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zcela spokojen/a na otázku 19. Se službami slevových portálů a agregátorů jsem
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pravděpodobně ano na otázku 21. Služeb slevových portálů a agregátorů hodlám nadále využívat
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ano na otázku 21. Služeb slevových portálů a agregátorů hodlám nadále využívat
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prakticky žádné nedostatky jsem nezaznamenal/a na otázku 20. Při využívání služeb slevových portálů a agregátorů jsem se setkat s následujícími problémy/nedostatky
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tímto způsobem zakoupené zboží/služba neodpovídala inzerované předloze na otázku 20. Při využívání služeb slevových portálů a agregátorů jsem se setkat s následujícími problémy/nedostatky
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zaznamenal/a jsem nedostatky související s konečným zprostředkováním zboží/služby na otázku 20. Při využívání služeb slevových portálů a agregátorů jsem se setkat s následujícími problémy/nedostatky
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kosmetické zboží na otázku 17. Prostřednictvím slevových portálů a agregátorů nejčastěji nakupuji (zboží/služby)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ostatní služby pojené s cestováním na otázku 17. Prostřednictvím slevových portálů a agregátorů nejčastěji nakupuji (zboží/služby)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Potraviny a jiné doplňky stravy na otázku 17. Prostřednictvím slevových portálů a agregátorů nejčastěji nakupuji (zboží/služby)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Služby cestovních kanceláří a agentur na otázku 17. Prostřednictvím slevových portálů a agregátorů nejčastěji nakupuji (zboží/služby)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Služby kosmetických salónů na otázku 17. Prostřednictvím slevových portálů a agregátorů nejčastěji nakupuji (zboží/služby)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Služby spojené s trávením volného času na otázku 17. Prostřednictvím slevových portálů a agregátorů nejčastěji nakupuji (zboží/služby)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Služby spojené se zájmovými činnostmi na otázku 17. Prostřednictvím slevových portálů a agregátorů nejčastěji nakupuji (zboží/služby)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sportovní výbava na otázku 17. Prostřednictvím slevových portálů a agregátorů nejčastěji nakupuji (zboží/služby)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Textilní výrobky, galanterie a ostatní módní doplňky na otázku 17. Prostřednictvím slevových portálů a agregátorů nejčastěji nakupuji (zboží/služby)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vstupenky na kutlurní, spportovní a jiné akce na otázku 17. Prostřednictvím slevových portálů a agregátorů nejčastěji nakupuji (zboží/služby)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Většinou příležitostně objevím-li něco zajímavého na otázku 18. Prostřednictvím slevových portálů a agregátorů nakupuji
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Většinou účelově dle zboží, které zrovna poptávám na otázku 18. Prostřednictvím slevových portálů a agregátorů nakupuji
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 15. Jsem trvale zaregistrován/a alespoň na jednom slevovém portálu či agregátoru
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 15. Jsem trvale zaregistrován/a alespoň na jednom slevovém portálu či agregátoru
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 16. Nechávám si pravidelně zasílat nabídky slevových portálů či agregátoru na svůj email
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 16. Nechávám si pravidelně zasílat nabídky slevových portálů či agregátoru na svůj email

14. Ze slevových portálů nejčastěji navštěvuji

  • odpověď Slevomat.cz:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 16. Nechávám si pravidelně zasílat nabídky slevových portálů či agregátoru na svůj email
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Skrz.cz na otázku 13. Ze slevových agregátorů nejčastěji navštěvuji
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Textilní výrobky, galanterie a ostatní módní doplňky na otázku 17. Prostřednictvím slevových portálů a agregátorů nejčastěji nakupuji (zboží/služby)
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát do měsíce na otázku 11. Slevové portály a agregátory navštěvuji (ne nakupuji)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tímto způsobem zakoupené zboží/služba neodpovídala inzerované předloze na otázku 20. Při využívání služeb slevových portálů a agregátorů jsem se setkat s následujícími problémy/nedostatky
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi BonyBony.cz na otázku 14. Ze slevových portálů nejčastěji navštěvuji

15. Jsem trvale zaregistrován/a alespoň na jednom slevovém portálu či agregátoru

  • odpověď Ano:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi BonyBony.cz na otázku 14. Ze slevových portálů nejčastěji navštěvuji
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 16. Nechávám si pravidelně zasílat nabídky slevových portálů či agregátoru na svůj email
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 16. Nechávám si pravidelně zasílat nabídky slevových portálů či agregátoru na svůj email
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Denně na otázku 11. Slevové portály a agregátory navštěvuji (ne nakupuji)
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kosmetické zboží na otázku 17. Prostřednictvím slevových portálů a agregátorů nejčastěji nakupuji (zboží/služby)
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pumba.cz na otázku 14. Ze slevových portálů nejčastěji navštěvuji
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát týdně na otázku 11. Slevové portály a agregátory navštěvuji (ne nakupuji)

17. Prostřednictvím slevových portálů a agregátorů nejčastěji nakupuji (zboží/služby)

  • odpověď Služby spojené s trávením volného času:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ostatní služby pojené s cestováním na otázku 17. Prostřednictvím slevových portálů a agregátorů nejčastěji nakupuji (zboží/služby)

18. Prostřednictvím slevových portálů a agregátorů nakupuji

  • odpověď Většinou příležitostně objevím-li něco zajímavého:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Textilní výrobky, galanterie a ostatní módní doplňky na otázku 17. Prostřednictvím slevových portálů a agregátorů nejčastěji nakupuji (zboží/služby)
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Denně na otázku 11. Slevové portály a agregátory navštěvuji (ne nakupuji)
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ZlatéSlevy.cz na otázku 13. Ze slevových agregátorů nejčastěji navštěvuji
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vstupenky na kutlurní, spportovní a jiné akce na otázku 17. Prostřednictvím slevových portálů a agregátorů nejčastěji nakupuji (zboží/služby)

20. Při využívání služeb slevových portálů a agregátorů jsem se setkat s následujícími problémy/nedostatky

  • odpověď Prakticky žádné nedostatky jsem nezaznamenal/a:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ZlatéSlevy.cz na otázku 13. Ze slevových agregátorů nejčastěji navštěvuji

23. Pohlaví

  • odpověď Žena:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kosmetické zboží na otázku 17. Prostřednictvím slevových portálů a agregátorů nejčastěji nakupuji (zboží/služby)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Internet navštěvuji

2. Na internetu nakupuji

3. Na Internetu nakupuji zpravidla

4. K nákupům na Internetu využívám nejčastěji

5. Na Internetu nejčastěji poptávám (zboží)

6. Na Internetu nejčastěji poptávám (služby)

7. O existenci slevových portálů a agregátorů

8. O existenci slevových portálů a agregátorů jsem se dozveděl/a

9. Služby slevových portálů a agregátorů

10. Slevové portály a agregátory nevyužívám protože

11. Slevové portály a agregátory navštěvuji (ne nakupuji)

12. Spíše využívám služeb

13. Ze slevových agregátorů nejčastěji navštěvuji

14. Ze slevových portálů nejčastěji navštěvuji

15. Jsem trvale zaregistrován/a alespoň na jednom slevovém portálu či agregátoru

16. Nechávám si pravidelně zasílat nabídky slevových portálů či agregátoru na svůj email

17. Prostřednictvím slevových portálů a agregátorů nejčastěji nakupuji (zboží/služby)

18. Prostřednictvím slevových portálů a agregátorů nakupuji

19. Se službami slevových portálů a agregátorů jsem

20. Při využívání služeb slevových portálů a agregátorů jsem se setkat s následujícími problémy/nedostatky

21. Služeb slevových portálů a agregátorů hodlám nadále využívat

22. Věk

23. Pohlaví

24. Nejvyšší dosažené vzdělání

25. V současnosti jsem

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Internet navštěvuji

2. Na internetu nakupuji

3. Na Internetu nakupuji zpravidla

4. K nákupům na Internetu využívám nejčastěji

5. Na Internetu nejčastěji poptávám (zboží)

6. Na Internetu nejčastěji poptávám (služby)

7. O existenci slevových portálů a agregátorů

8. O existenci slevových portálů a agregátorů jsem se dozveděl/a

9. Služby slevových portálů a agregátorů

10. Slevové portály a agregátory nevyužívám protože

11. Slevové portály a agregátory navštěvuji (ne nakupuji)

12. Spíše využívám služeb

13. Ze slevových agregátorů nejčastěji navštěvuji

14. Ze slevových portálů nejčastěji navštěvuji

15. Jsem trvale zaregistrován/a alespoň na jednom slevovém portálu či agregátoru

16. Nechávám si pravidelně zasílat nabídky slevových portálů či agregátoru na svůj email

17. Prostřednictvím slevových portálů a agregátorů nejčastěji nakupuji (zboží/služby)

18. Prostřednictvím slevových portálů a agregátorů nakupuji

19. Se službami slevových portálů a agregátorů jsem

20. Při využívání služeb slevových portálů a agregátorů jsem se setkat s následujícími problémy/nedostatky

21. Služeb slevových portálů a agregátorů hodlám nadále využívat

22. Věk

23. Pohlaví

24. Nejvyšší dosažené vzdělání

25. V současnosti jsem

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Koráb, M.Využití služeb slevových serverů na Internetu (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://vyuziti-sluzeb-slevovych-ser.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.