Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Jsem student vysoké školy a rád bych Vás požádal o vyplnění mého dotazníku týkajícího se využití sociálních sítí v řízení lidských zdrojů. Výsledky mi poslouží jako základ praktické části mé diplomové práce, která zkoumá právě využití sociálních sítí v personalistice.
Dotazník Vám zabere nejvýše 5-10 minut.
Předem moc děkuji za Váš čas.
Odpovědi respondentů
1. Část 1: Sociální sítě obecně - Využívá Vaše organizace sociální sítě v řízení lidských zdrojů, případně plánuje je využívat?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano, v současnosti je využíváme
44
65,67 %
65,67 %
ne, nevyužíváme je a jejich využití ani neplánujeme
10
14,93 %
14,93 %
v současné době je nevyužíváme, ale plánujeme jejich využití
10
14,93 %
14,93 %
ano, v současnosti je využíváme
3
4,48 %
4,48 %
2. Pokud ne, z jakých důvodů?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nižší důvěryhodnost či relevance informací na sociálních sítích
10
50 %
14,93 %
pracovníci HR oddělení nemají dostatek času na využívání tohoto nástroje vedle již stávajících nástrojů
5
25 %
7,46 %
pracovníci HR oddělení nemají dostatečné dovednosti a znalosti v této oblasti
3
15 %
4,48 %
máme zablokovaný přístup na sociální sítě jako fc
1
5 %
1,49 %
jsme malá organizace, nemáme nastaveny procesy v oblasti recruitmentu; tj. jde spíše o neznalost možností
1
5 %
1,49 %
využíváme pouze jako doplněk
1
5 %
1,49 %
Provoz profesinálního profilu na Linked-In je drahý, nábor ve společnosti je na nízké úrovni a zároveň využíváme mnoho jiných forem vyhledávání kandidátů.
1
5 %
1,49 %
v rámci první otázky - sociální sítě jako takové ve stylu otázky č. 4 ne, z důvodu rozptylování od práce nepracovními záležitostmi.
1
5 %
1,49 %
kombinace 3 předchozích důvodů
1
5 %
1,49 %
3. Pokud ano, v jakých oblastech HR využíváte sociální sítě?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nábor pracovníků
39
78 %
58,21 %
ověřování informací o uchazečích
28
56 %
41,79 %
personální marketing
26
52 %
38,81 %
interní komunikace
10
20 %
14,93 %
sdílení dobré praxe
1
2 %
1,49 %
navazování kontaků s kolegy personalisty z jiných firem
1
2 %
1,49 %
vyhledávání potenciálních kandidátů
1
2 %
1,49 %
4. Jaké sociální sítě využíváte v řízení lidských zdrojů?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
LinkedIn
47
88,68 %
70,15 %
Facebook
25
47,17 %
37,31 %
YouTube
9
16,98 %
13,43 %
Google+
8
15,09 %
11,94 %
Twitter
4
7,55 %
5,97 %
Xing
1
1,89 %
1,49 %
doporučení od zaměstnance
1
1,89 %
1,49 %
interní globální sociální síť. zde jsou všichni zaměstnanci a mohou doporučit kandidáta
1
1,89 %
1,49 %
Lync, předtím do doby zrušení W. messenger
1
1,89 %
1,49 %
edmodo, teachercreature, internations
1
1,89 %
1,49 %
5. Část 2: Sociální sítě v náboru pracovníků a v HR marketingu - Využívá Vaše organizace sociální sítě v procesech náboru pracovníků a HR marketingu?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
42
67,74 %
62,69 %
ne
20
32,26 %
29,85 %
6. Pokud ne, z jakých důvodů?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nižší důvěryhodnost informací o uživatelích na sociálních sítích
7
38,89 %
10,45 %
pracovníci HR oddělení nemají dostatek času na využívání této metody vedle již stávajících nástrojů
5
27,78 %
7,46 %
pracovníci HR oddělení nemají dostatečné dovednosti a znalosti v této oblasti
5
27,78 %
7,46 %
na sociálních sítích nejsou k dispozici typy uchazečů, které naše organizace potřebuje
3
16,67 %
4,48 %
nižší počet uchazečů ve vztahu k investovanému času a úsilí
3
16,67 %
4,48 %
obavy z možných právních rizik (odhalení důvěrných/chráněných informací apod.)
2
11,11 %
2,99 %
na sociálních sítích nejsou k dispozici typy uchazečů, které naše organizace potřebuje
2
11,11 %
2,99 %
neznalost možností a nástrojů
1
5,56 %
1,49 %
vztahuje se na nás zákon o úřednících, a zároveň i nízká důvěryhodnost k údajům z sociálních sítí
1
5,56 %
1,49 %
7. Pokud ne, chystáte se k tomuto účelu sociální sítě využívat v budoucnu?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
14
53,85 %
20,9 %
ne
12
46,15 %
17,91 %
8. Pokud ano, máte v plánu zvýšit intenzitu jejich využívání v procesech náboru pracovníků a HR marketingu?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
28
57,14 %
41,79 %
ne
21
42,86 %
31,34 %
9. Z jakých důvodů využívá Vaše organizace sociální sítě v náboru pracovníků a HR marketingu?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
možnost zacílit na uchazeče s úzce specializovanými dovednostmi
36
76,6 %
53,73 %
možnost oslovit pasivní kandidáty, kteří by se jinak sami aktivně o práci v naší organizaci neucházeli
28
59,57 %
41,79 %
možnost zacílit na specifický typ pozice (top management, experti)
28
59,57 %
41,79 %
je to levnější než jiné způsoby náboru pracovníků
25
53,19 %
37,31 %
vylepšit obraz naší organizace jako zaměstnavatele a povědomí o ní
23
48,94 %
34,33 %
umožnit potenciálním uchazečům snáze oslovit naši organizaci ohledně možností zaměstnání
21
44,68 %
31,34 %
vyšší kvalita uchazečů ve vztahu k investovanému času a úsilí
13
27,66 %
19,4 %
vytvořit internetovou komunitu zaměřenou na prezentaci naší organizace a informací o ní
12
25,53 %
17,91 %
možnost snáze zacílit na konkrétní/jinou zeměpisnou oblast, kde chceme získat pracovníky
9
19,15 %
13,43 %
vyšší počet uchazečů ve vztahu k investovanému času a úsilí
7
14,89 %
10,45 %
dopredu dotycneho poznate
1
2,13 %
1,49 %
rychlost a adresnost komunikace
1
2,13 %
1,49 %
doplnění/ověření informací o uchazečích
1
2,13 %
1,49 %
nevyužívá
1
2,13 %
1,49 %
možnost oslovit pasivní kandidáty, kteří by se jinak sami aktivně o práci v naší organizaci neucházeli
1
2,13 %
1,49 %
10. Jaké sociální sítě využíváte v procesu náboru pracovníků a HR marketingu?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
LinkedIn
40
88,89 %
59,7 %
Facebook
20
44,44 %
29,85 %
Google+
5
11,11 %
7,46 %
YouTube
4
8,89 %
5,97 %
Twitter
2
4,44 %
2,99 %
Xing
1
2,22 %
1,49 %
interní globální sociální síť. zde jsou všichni zaměstnanci a mohou doporučit kandidáta
11. Pro nábor jakého typu pracovních pozic využíváte sociální sítě nejčastěji?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
management
29
74,36 %
43,28 %
nemanažerské kancelářské pozice
20
51,28 %
29,85 %
top management, exekutiva
16
41,03 %
23,88 %
manuální a operativní pozice
5
12,82 %
7,46 %
12. Do jaké míry využíváte sociální sítě v náboru pracovníků a HR marketingu?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
využíváme je jako doplňkový nástroj, ale pravidelně
25
54,35 %
37,31 %
využíváme je pouze nárazově
10
21,74 %
14,93 %
využíváme je pravidelně pro úzce specifický účel (doporučení, reference apod.)
7
15,22 %
10,45 %
sociální sítě jsou pro nás v náboru pracovníků hlavním nástrojem
4
8,7 %
5,97 %
13. Označte na škále 1-5 míru využívání sociálních sítí v náboru pracovníků a HR marketingu ve Vaší organizaci.
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1 – pravidelně
18
32,73 %
26,87 %
5 – málokdy až vůbec
11
20 %
16,42 %
2 – často
11
20 %
16,42 %
4 – příležitostně
9
16,36 %
13,43 %
3 – někdy
6
10,91 %
8,96 %
14. Jakým způsobem provádíte nábor pracovníků pomocí sociálních sítí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vyhledávání pasivních uchazečů o zaměstnání za použití vyhledávacích nástrojů dané sociální sítě
31
48,44 %
46,27 %
vytváření zájmu o pracovní pozice pomocí zveřejnění určitých novinek/informací či prostřednictvím diskusí k vybraným tématům
21
32,81 %
31,34 %
cílení na aktivní uchazeče o zaměstnání za použití vyhledávacích nástrojů dané sociální sítě
20
31,25 %
29,85 %
vytvoření a správa skupiny nebo stránky organizace za účelem zveřejňování novinek a kariérních příležitostí
13
20,31 %
19,4 %
neprovádíme
4
6,25 %
5,97 %
zveřejňování inzerátů
1
1,56 %
1,49 %
jenom Linkedin
1
1,56 %
1,49 %
nevyužíváme
1
1,56 %
1,49 %
ověřování informací
1
1,56 %
1,49 %
plánujeme do budoucna - oslovování pasivních uchazeč, experti, top management
1
1,56 %
1,49 %
pouze jako doplněk ke standardnímu náboru
1
1,56 %
1,49 %
placená inzerce na LinkedIn
1
1,56 %
1,49 %
na interní globální sociální síti. zde jsou všichni zaměstnanci a mohou doporučit kandidáta
1
1,56 %
1,49 %
nevyhledavame pracovniky na socialni siti
1
1,56 %
1,49 %
nepoužíváme
1
1,56 %
1,49 %
neprovádíme nábor přes soc. sítě
1
1,56 %
1,49 %
nijak
1
1,56 %
1,49 %
ne, prostřed. svých web. stránek
1
1,56 %
1,49 %
vytváření zájmu o pracovní pozice pomocí zveřejnění určitých novinek/informací či prostřednictvím diskusí k vybraným tématům
1
1,56 %
1,49 %
zatím jsme nábor pracovníků tímto způsobem neprováděli
1
1,56 %
1,49 %
15. Podařilo se Vaší organizaci v posledních 3 letech úspěšně najmout pracovníka pomocí sociálních sítí?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
33
55 %
49,25 %
ne
27
45 %
40,3 %
16. Část 3: Sociální sítě pro ověřování informací o uchazečích - Využívá Vaše organizace sociální sítě pro ověřování informací o uchazečích?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
37
61,67 %
55,22 %
ne
23
38,33 %
34,33 %
17. Pokud ne, z jakých důvodů?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nemožnost ověřit s jistotou informace uvedené na uchazečově profilu na dané sociální síti
9
50 %
13,43 %
informace o uchazečích obsažené na sociálních sítích mají nižší relevanci k jejich výkonnosti či vhodnosti pro danou pracovní pozici či organizaci
8
44,44 %
11,94 %
ne všichni uchazeči mají na sociálních sítích uvedeny potřebné informace
7
38,89 %
10,45 %
zabírá to příliš času a úsilí ve vztahu k nižšímu množství získaných informací
5
27,78 %
7,46 %
obavy spojené s narušením soukromí uchazečů
5
27,78 %
7,46 %
obavy z možných právních rizik (odhalení důvěrných/chráněných informací, nařčení ze špehování apod.)
3
16,67 %
4,48 %
nemožnost ověřit s jistotou informace uvedené na uchazečově profilu na dané sociální síti
1
5,56 %
1,49 %
informace o uchazečích obsažené na sociálních sítích mají nižší relevanci k jejich výkonnosti či vhodnosti pro danou pracovní pozici či organizaci
1
5,56 %
1,49 %
18. Pokud ne, chystáte se k tomuto účelu sociální sítě využívat v budoucnu?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
17
70,83 %
25,37 %
ano
7
29,17 %
10,45 %
19. Pokud ano, máte v plánu zvýšit intenzitu jejich využívání pro ověřování informací o uchazečích?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
22
51,16 %
32,84 %
ano
21
48,84 %
31,34 %
20. Z jakých důvodů využívá Vaše organizace sociální sítě pro ověřování informací o uchazečích?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
možnost získat o uchazeči více informací, než je možné pouze z životopisu či motivačního dopisu
34
82,93 %
50,75 %
možnost snadno ověřit informace uvedené v uchazečově životopisu či motivačním dopise
24
58,54 %
35,82 %
zabírá to málo času a úsilí ve vztahu k množství získaných informací
17
41,46 %
25,37 %
možnost zhodnotit, zda by uchazeč zapadl do naší organizace
13
31,71 %
19,4 %
je to levnější než jiné způsoby ověřování informací o uchazečích
12
29,27 %
17,91 %
uchazeči sami ve svých životopisech uvádějí odkaz na své profily na sociálních sítích
11
26,83 %
16,42 %
možnost zhodnotit uchazečovu výkonnost či vhodnost pro danou pracovní pozici či organizaci
6
14,63 %
8,96 %
nevyužíváme
1
2,44 %
1,49 %
srovnání s tel. referencemi
1
2,44 %
1,49 %
možnost získat o uchazeči více informací, než je možné pouze z životopisu či motivačního dopisu
1
2,44 %
1,49 %
možnost snadno ověřit informace uvedené v uchazečově životopisu či motivačním dopise
1
2,44 %
1,49 %
vědomí subjektivity hodncoení na zákjaldě těchto informací
1
2,44 %
1,49 %
21. Jaké sociální sítě využíváte pro ověřování informací o uchazečích?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
LinkedIn
40
90,91 %
59,7 %
Facebook
22
50 %
32,84 %
Google+
7
15,91 %
10,45 %
Twitter
5
11,36 %
7,46 %
YouTube
4
9,09 %
5,97 %
Xing
1
2,27 %
1,49 %
nevyužíváme
1
2,27 %
1,49 %
Flickr
1
2,27 %
1,49 %
22. U jakého typu pracovních pozic využíváte ověřování informací o uchazečích nejčastěji?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
management
32
86,49 %
47,76 %
nemanažerské kancelářské pozice
21
56,76 %
31,34 %
top management, exekutiva
15
40,54 %
22,39 %
manuální a operativní pozice
4
10,81 %
5,97 %
23. Jak často se podíváte na profily uchazečů o zaměstnání na sociálních sítích při posuzování jejich vhodnosti pro Vaši organizaci?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
někdy, občas
27
50 %
40,3 %
vždy, ve většině případů
16
29,63 %
23,88 %
nikdy
6
11,11 %
8,96 %
jen pokud uchazeči sami uvedou odkaz
5
9,26 %
7,46 %
24. Jakou by pro Vás mělo relevanci, kdybyste na profilu uchazeče na sociální síti nalezli příspěvky následující povahy (označte ++ velmi pozitivní, + pozitivní, 0 neutrální, – negativní, -- velmi negativní)?
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
odkazy na užívání drog a omamných látek
-1.262
1.505
příspěvky sexuální povahy
-0.836
1.219
vulgarismy a nadávky
-1.213
1.184
pravopisné a gramatické chyby
-0.902
0.613
fotografie zobrazující konzumaci alkoholu
-0.443
0.739
členství v profesních organizacích
0.984
0.737
dobrovolnictví, sociální angažovanost
1.033
0.589
příspěvky politické povahy, politická angažovanost
-0.049
0.309
příspěvky náboženské povahy, víra v Boha
-0.098
0.351
odkazy na emoční nevyrovnanost, labilitu, stres
-0.803
1.01
25. Vyloučila Vaše organizace v posledních 3 letech uchazeče o práci z důvodu informací nalezených o něm na sociálních sítích?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
51
83,61 %
76,12 %
ano
10
16,39 %
14,93 %
26. Část 4: Sociální sítě v interní komunikaci - Využívá Vaše organizace sociální sítě v interní komunikaci?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
47
73,44 %
70,15 %
ano
17
26,56 %
25,37 %
27. Pokud ne, chystáte se k tomuto účelu sociální sítě využívat v budoucnu?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
34
70,83 %
50,75 %
ano
14
29,17 %
20,9 %
28. Pokud ano, máte v plánu zvýšit intenzitu jejich využívání v interní komunikaci?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
20
58,82 %
29,85 %
ano
14
41,18 %
20,9 %
29. Jakým způsobem využíváte sociální sítě v interní komunikaci?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
sdílení informací
19
100 %
28,36 %
doručování informací
12
63,16 %
17,91 %
skupinové diskuse/jednání
12
63,16 %
17,91 %
skupinová řešení problémů
8
42,11 %
11,94 %
spolupráce ve skupinách
6
31,58 %
8,96 %
inspirace, motivace, leadership
1
5,26 %
1,49 %
30. Jaké sociální sítě využíváte v interní komunikaci?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Facebook
9
42,86 %
13,43 %
LinkedIn
9
42,86 %
13,43 %
Google+
4
19,05 %
5,97 %
YouTube
3
14,29 %
4,48 %
Twitter
2
9,52 %
2,99 %
máme vlastní interní komunikační nástroj, který používáme pro psaní, videorozhovor, posílání souborů, sdílení obrazovky apod.
1
4,76 %
1,49 %
google aplikace; ftp; dropbox
1
4,76 %
1,49 %
Office Communicator, Intranet
1
4,76 %
1,49 %
Lync
1
4,76 %
1,49 %
Flickr
1
4,76 %
1,49 %
edmodo
1
4,76 %
1,49 %
31. Informace o Vaší organizaci - Jaké je odvětví činnosti Vaší organizace?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vzdělávání
10
14,93 %
14,93 %
Finanční zprostředkování
6
8,96 %
8,96 %
Strojírenství
5
7,46 %
7,46 %
Telekomunikace a IT
5
7,46 %
7,46 %
poradenství
4
5,97 %
5,97 %
Farmaceutický průmysl
3
4,48 %
4,48 %
služby - Personální agentura
2
2,99 %
2,99 %
Veřejná správa a obrana; povinné sociální zabezpečení
2
2,99 %
2,99 %
Automobilový průmysl a opravárenství
2
2,99 %
2,99 %
personalistika
2
2,99 %
2,99 %
Marketing a média, vydavatelství
2
2,99 %
2,99 %
Doprava, skladování a spoje
2
2,99 %
2,99 %
HR a řízení lidských zdrojů
1
1,49 %
1,49 %
výroba
1
1,49 %
1,49 %
Zemědělství, lesnictví, rybolov
1
1,49 %
1,49 %
Maloobchod a velkoobchod
1
1,49 %
1,49 %
zprostředkování zaměstnanců a HR
1
1,49 %
1,49 %
Stavebnictví
1
1,49 %
1,49 %
Personalni agentura
1
1,49 %
1,49 %
inovace a technologický rozvoj
1
1,49 %
1,49 %
HR
1
1,49 %
1,49 %
Zdravotnictví a sociální péče; veterinární činnosti
1
1,49 %
1,49 %
Služby - Personální společnost
1
1,49 %
1,49 %
personalistika, lidské zdroje
1
1,49 %
1,49 %
služby business process outsourcingu, mzdy, HR, účetnictví, daně, audit, právní poradenství
1
1,49 %
1,49 %
chemický průmysl
1
1,49 %
1,49 %
moderní personální řízení
1
1,49 %
1,49 %
Služby/poradenství
1
1,49 %
1,49 %
FMCG
1
1,49 %
1,49 %
Těžba nerostných surovin
1
1,49 %
1,49 %
Dotace z EU
1
1,49 %
1,49 %
Činnosti v oblasti nemovitostí a pronájmu; podnikatelské činnosti
1
1,49 %
1,49 %
Elektrotechnický vývoj
1
1,49 %
1,49 %
-
1
1,49 %
1,49 %
32. Do jakého sektoru spadá Vaše organizace?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
soukromý
59
88,06 %
88,06 %
veřejný/státní
5
7,46 %
7,46 %
neziskový
3
4,48 %
4,48 %
33. Kolik má Vaše organizace zaměstnanců?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
51-250
21
31,34 %
31,34 %
11-50
14
20,9 %
20,9 %
méně než 10
13
19,4 %
19,4 %
251-2000
11
16,42 %
16,42 %
2001-20000
7
10,45 %
10,45 %
20001 a více
1
1,49 %
1,49 %
34. Jaká je geografická působnost Vaší organizace?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
česká organizace, působí jen v ČR
28
41,79 %
41,79 %
mezinárodní/nadnárodní organizace; HR řízeno z české pobočky
16
23,88 %
23,88 %
česká organizace, s pobočkami v zahraničí
10
14,93 %
14,93 %
mezinárodní/nadnárodní organizace; HR řízeno ze zahraniční centrály
9
13,43 %
13,43 %
česká organizace, s pobočkami v zahraničí
3
4,48 %
4,48 %
mezinárodní/nadnárodní organizace; HR řízeno z české pobočky
1
1,49 %
1,49 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 17 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1. Část 1: Sociální sítě obecně - Využívá Vaše organizace sociální sítě v řízení lidských zdrojů, případně plánuje je využívat?
odpověď ano, v současnosti je využíváme:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi interní komunikace na otázku 3. Pokud ano, v jakých oblastech HR využíváte sociální sítě?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyšší kvalita uchazečů ve vztahu k investovanému času a úsilí na otázku 9. Z jakých důvodů využívá Vaše organizace sociální sítě v náboru pracovníků a HR marketingu?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi top management, exekutiva na otázku 11. Pro nábor jakého typu pracovních pozic využíváte sociální sítě nejčastěji?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 – často na otázku 13. Označte na škále 1-5 míru využívání sociálních sítí v náboru pracovníků a HR marketingu ve Vaší organizaci.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi uchazeči sami ve svých životopisech uvádějí odkaz na své profily na sociálních sítích na otázku 20. Z jakých důvodů využívá Vaše organizace sociální sítě pro ověřování informací o uchazečích?
3. Pokud ano, v jakých oblastech HR využíváte sociální sítě?
odpověď nábor pracovníků:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyšší kvalita uchazečů ve vztahu k investovanému času a úsilí na otázku 9. Z jakých důvodů využívá Vaše organizace sociální sítě v náboru pracovníků a HR marketingu?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi top management, exekutiva na otázku 11. Pro nábor jakého typu pracovních pozic využíváte sociální sítě nejčastěji?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 – často na otázku 13. Označte na škále 1-5 míru využívání sociálních sítí v náboru pracovníků a HR marketingu ve Vaší organizaci.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi možnost zacílit na specifický typ pozice (top management, experti) na otázku 9. Z jakých důvodů využívá Vaše organizace sociální sítě v náboru pracovníků a HR marketingu?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi je to levnější než jiné způsoby náboru pracovníků na otázku 9. Z jakých důvodů využívá Vaše organizace sociální sítě v náboru pracovníků a HR marketingu?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi využíváme je jako doplňkový nástroj, ale pravidelně na otázku 12. Do jaké míry využíváte sociální sítě v náboru pracovníků a HR marketingu?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemanažerské kancelářské pozice na otázku 11. Pro nábor jakého typu pracovních pozic využíváte sociální sítě nejčastěji?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi management na otázku 11. Pro nábor jakého typu pracovních pozic využíváte sociální sítě nejčastěji?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vytvoření a správa skupiny nebo stránky organizace za účelem zveřejňování novinek a kariérních příležitostí na otázku 14. Jakým způsobem provádíte nábor pracovníků pomocí sociálních sítí?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 19. Pokud ano, máte v plánu zvýšit intenzitu jejich využívání pro ověřování informací o uchazečích?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi uchazeči sami ve svých životopisech uvádějí odkaz na své profily na sociálních sítích na otázku 20. Z jakých důvodů využívá Vaše organizace sociální sítě pro ověřování informací o uchazečích?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Facebook na otázku 10. Jaké sociální sítě využíváte v procesu náboru pracovníků a HR marketingu?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi cílení na aktivní uchazeče o zaměstnání za použití vyhledávacích nástrojů dané sociální sítě na otázku 14. Jakým způsobem provádíte nábor pracovníků pomocí sociálních sítí?
odpověď personální marketing:
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vytvoření a správa skupiny nebo stránky organizace za účelem zveřejňování novinek a kariérních příležitostí na otázku 14. Jakým způsobem provádíte nábor pracovníků pomocí sociálních sítí?
4. Jaké sociální sítě využíváte v řízení lidských zdrojů?
odpověď Facebook:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Facebook na otázku 10. Jaké sociální sítě využíváte v procesu náboru pracovníků a HR marketingu?
5. Část 2: Sociální sítě v náboru pracovníků a v HR marketingu - Využívá Vaše organizace sociální sítě v procesech náboru pracovníků a HR marketingu?
odpověď ano:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyšší kvalita uchazečů ve vztahu k investovanému času a úsilí na otázku 9. Z jakých důvodů využívá Vaše organizace sociální sítě v náboru pracovníků a HR marketingu?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi top management, exekutiva na otázku 11. Pro nábor jakého typu pracovních pozic využíváte sociální sítě nejčastěji?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi využíváme je jako doplňkový nástroj, ale pravidelně na otázku 12. Do jaké míry využíváte sociální sítě v náboru pracovníků a HR marketingu?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 – pravidelně na otázku 13. Označte na škále 1-5 míru využívání sociálních sítí v náboru pracovníků a HR marketingu ve Vaší organizaci.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 – často na otázku 13. Označte na škále 1-5 míru využívání sociálních sítí v náboru pracovníků a HR marketingu ve Vaší organizaci.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vytvoření a správa skupiny nebo stránky organizace za účelem zveřejňování novinek a kariérních příležitostí na otázku 14. Jakým způsobem provádíte nábor pracovníků pomocí sociálních sítí?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi je to levnější než jiné způsoby ověřování informací o uchazečích na otázku 20. Z jakých důvodů využívá Vaše organizace sociální sítě pro ověřování informací o uchazečích?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi uchazeči sami ve svých životopisech uvádějí odkaz na své profily na sociálních sítích na otázku 20. Z jakých důvodů využívá Vaše organizace sociální sítě pro ověřování informací o uchazečích?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi možnost zacílit na specifický typ pozice (top management, experti) na otázku 9. Z jakých důvodů využívá Vaše organizace sociální sítě v náboru pracovníků a HR marketingu?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi je to levnější než jiné způsoby náboru pracovníků na otázku 9. Z jakých důvodů využívá Vaše organizace sociální sítě v náboru pracovníků a HR marketingu?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi umožnit potenciálním uchazečům snáze oslovit naši organizaci ohledně možností zaměstnání na otázku 9. Z jakých důvodů využívá Vaše organizace sociální sítě v náboru pracovníků a HR marketingu?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Facebook na otázku 10. Jaké sociální sítě využíváte v procesu náboru pracovníků a HR marketingu?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi LinkedIn na otázku 10. Jaké sociální sítě využíváte v procesu náboru pracovníků a HR marketingu?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemanažerské kancelářské pozice na otázku 11. Pro nábor jakého typu pracovních pozic využíváte sociální sítě nejčastěji?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nábor pracovníků na otázku 3. Pokud ano, v jakých oblastech HR využíváte sociální sítě?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi možnost zacílit na uchazeče s úzce specializovanými dovednostmi na otázku 9. Z jakých důvodů využívá Vaše organizace sociální sítě v náboru pracovníků a HR marketingu?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi zabírá to málo času a úsilí ve vztahu k množství získaných informací na otázku 20. Z jakých důvodů využívá Vaše organizace sociální sítě pro ověřování informací o uchazečích?
odpověď ne:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 7. Pokud ne, chystáte se k tomuto účelu sociální sítě využívat v budoucnu?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 – málokdy až vůbec na otázku 13. Označte na škále 1-5 míru využívání sociálních sítí v náboru pracovníků a HR marketingu ve Vaší organizaci.
9. Z jakých důvodů využívá Vaše organizace sociální sítě v náboru pracovníků a HR marketingu?
odpověď je to levnější než jiné způsoby náboru pracovníků:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyšší kvalita uchazečů ve vztahu k investovanému času a úsilí na otázku 9. Z jakých důvodů využívá Vaše organizace sociální sítě v náboru pracovníků a HR marketingu?
odpověď možnost zacílit na specifický typ pozice (top management, experti):
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyšší kvalita uchazečů ve vztahu k investovanému času a úsilí na otázku 9. Z jakých důvodů využívá Vaše organizace sociální sítě v náboru pracovníků a HR marketingu?
odpověď možnost zacílit na uchazeče s úzce specializovanými dovednostmi:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi top management, exekutiva na otázku 11. Pro nábor jakého typu pracovních pozic využíváte sociální sítě nejčastěji?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 – často na otázku 13. Označte na škále 1-5 míru využívání sociálních sítí v náboru pracovníků a HR marketingu ve Vaší organizaci.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi uchazeči sami ve svých životopisech uvádějí odkaz na své profily na sociálních sítích na otázku 20. Z jakých důvodů využívá Vaše organizace sociální sítě pro ověřování informací o uchazečích?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi cílení na aktivní uchazeče o zaměstnání za použití vyhledávacích nástrojů dané sociální sítě na otázku 14. Jakým způsobem provádíte nábor pracovníků pomocí sociálních sítí?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi možnost oslovit pasivní kandidáty, kteří by se jinak sami aktivně o práci v naší organizaci neucházeli na otázku 9. Z jakých důvodů využívá Vaše organizace sociální sítě v náboru pracovníků a HR marketingu?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi možnost zacílit na specifický typ pozice (top management, experti) na otázku 9. Z jakých důvodů využívá Vaše organizace sociální sítě v náboru pracovníků a HR marketingu?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyšší kvalita uchazečů ve vztahu k investovanému času a úsilí na otázku 9. Z jakých důvodů využívá Vaše organizace sociální sítě v náboru pracovníků a HR marketingu?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi využíváme je jako doplňkový nástroj, ale pravidelně na otázku 12. Do jaké míry využíváte sociální sítě v náboru pracovníků a HR marketingu?
10. Jaké sociální sítě využíváte v procesu náboru pracovníků a HR marketingu?
odpověď LinkedIn:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyšší kvalita uchazečů ve vztahu k investovanému času a úsilí na otázku 9. Z jakých důvodů využívá Vaše organizace sociální sítě v náboru pracovníků a HR marketingu?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vytvořit internetovou komunitu zaměřenou na prezentaci naší organizace a informací o ní na otázku 9. Z jakých důvodů využívá Vaše organizace sociální sítě v náboru pracovníků a HR marketingu?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi top management, exekutiva na otázku 11. Pro nábor jakého typu pracovních pozic využíváte sociální sítě nejčastěji?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 – často na otázku 13. Označte na škále 1-5 míru využívání sociálních sítí v náboru pracovníků a HR marketingu ve Vaší organizaci.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi uchazeči sami ve svých životopisech uvádějí odkaz na své profily na sociálních sítích na otázku 20. Z jakých důvodů využívá Vaše organizace sociální sítě pro ověřování informací o uchazečích?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi možnost zacílit na specifický typ pozice (top management, experti) na otázku 9. Z jakých důvodů využívá Vaše organizace sociální sítě v náboru pracovníků a HR marketingu?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi využíváme je jako doplňkový nástroj, ale pravidelně na otázku 12. Do jaké míry využíváte sociální sítě v náboru pracovníků a HR marketingu?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi možnost zacílit na uchazeče s úzce specializovanými dovednostmi na otázku 9. Z jakých důvodů využívá Vaše organizace sociální sítě v náboru pracovníků a HR marketingu?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi zabírá to málo času a úsilí ve vztahu k množství získaných informací na otázku 20. Z jakých důvodů využívá Vaše organizace sociální sítě pro ověřování informací o uchazečích?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi management na otázku 11. Pro nábor jakého typu pracovních pozic využíváte sociální sítě nejčastěji?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi možnost oslovit pasivní kandidáty, kteří by se jinak sami aktivně o práci v naší organizaci neucházeli na otázku 9. Z jakých důvodů využívá Vaše organizace sociální sítě v náboru pracovníků a HR marketingu?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vytvoření a správa skupiny nebo stránky organizace za účelem zveřejňování novinek a kariérních příležitostí na otázku 14. Jakým způsobem provádíte nábor pracovníků pomocí sociálních sítí?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi je to levnější než jiné způsoby náboru pracovníků na otázku 9. Z jakých důvodů využívá Vaše organizace sociální sítě v náboru pracovníků a HR marketingu?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vylepšit obraz naší organizace jako zaměstnavatele a povědomí o ní na otázku 9. Z jakých důvodů využívá Vaše organizace sociální sítě v náboru pracovníků a HR marketingu?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 19. Pokud ano, máte v plánu zvýšit intenzitu jejich využívání pro ověřování informací o uchazečích?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 5. Část 2: Sociální sítě v náboru pracovníků a v HR marketingu - Využívá Vaše organizace sociální sítě v procesech náboru pracovníků a HR marketingu?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi umožnit potenciálním uchazečům snáze oslovit naši organizaci ohledně možností zaměstnání na otázku 9. Z jakých důvodů využívá Vaše organizace sociální sítě v náboru pracovníků a HR marketingu?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemanažerské kancelářské pozice na otázku 11. Pro nábor jakého typu pracovních pozic využíváte sociální sítě nejčastěji?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi cílení na aktivní uchazeče o zaměstnání za použití vyhledávacích nástrojů dané sociální sítě na otázku 14. Jakým způsobem provádíte nábor pracovníků pomocí sociálních sítí?
11. Pro nábor jakého typu pracovních pozic využíváte sociální sítě nejčastěji?
odpověď management:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi top management, exekutiva na otázku 11. Pro nábor jakého typu pracovních pozic využíváte sociální sítě nejčastěji?
12. Do jaké míry využíváte sociální sítě v náboru pracovníků a HR marketingu?
odpověď využíváme je jako doplňkový nástroj, ale pravidelně:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 – často na otázku 13. Označte na škále 1-5 míru využívání sociálních sítí v náboru pracovníků a HR marketingu ve Vaší organizaci.
14. Jakým způsobem provádíte nábor pracovníků pomocí sociálních sítí?
odpověď vyhledávání pasivních uchazečů o zaměstnání za použití vyhledávacích nástrojů dané sociální sítě:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi top management, exekutiva na otázku 11. Pro nábor jakého typu pracovních pozic využíváte sociální sítě nejčastěji?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyšší kvalita uchazečů ve vztahu k investovanému času a úsilí na otázku 9. Z jakých důvodů využívá Vaše organizace sociální sítě v náboru pracovníků a HR marketingu?
15. Podařilo se Vaší organizaci v posledních 3 letech úspěšně najmout pracovníka pomocí sociálních sítí?
odpověď ano:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 – pravidelně na otázku 13. Označte na škále 1-5 míru využívání sociálních sítí v náboru pracovníků a HR marketingu ve Vaší organizaci.
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 25. Vyloučila Vaše organizace v posledních 3 letech uchazeče o práci z důvodu informací nalezených o něm na sociálních sítích?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyšší kvalita uchazečů ve vztahu k investovanému času a úsilí na otázku 9. Z jakých důvodů využívá Vaše organizace sociální sítě v náboru pracovníků a HR marketingu?
16. Část 3: Sociální sítě pro ověřování informací o uchazečích - Využívá Vaše organizace sociální sítě pro ověřování informací o uchazečích?
odpověď ano:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi je to levnější než jiné způsoby ověřování informací o uchazečích na otázku 20. Z jakých důvodů využívá Vaše organizace sociální sítě pro ověřování informací o uchazečích?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi možnost zhodnotit, zda by uchazeč zapadl do naší organizace na otázku 20. Z jakých důvodů využívá Vaše organizace sociální sítě pro ověřování informací o uchazečích?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi uchazeči sami ve svých životopisech uvádějí odkaz na své profily na sociálních sítích na otázku 20. Z jakých důvodů využívá Vaše organizace sociální sítě pro ověřování informací o uchazečích?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi zabírá to málo času a úsilí ve vztahu k množství získaných informací na otázku 20. Z jakých důvodů využívá Vaše organizace sociální sítě pro ověřování informací o uchazečích?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi možnost snadno ověřit informace uvedené v uchazečově životopisu či motivačním dopise na otázku 20. Z jakých důvodů využívá Vaše organizace sociální sítě pro ověřování informací o uchazečích?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi možnost získat o uchazeči více informací, než je možné pouze z životopisu či motivačního dopisu na otázku 20. Z jakých důvodů využívá Vaše organizace sociální sítě pro ověřování informací o uchazečích?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vždy, ve většině případů na otázku 23. Jak často se podíváte na profily uchazečů o zaměstnání na sociálních sítích při posuzování jejich vhodnosti pro Vaši organizaci?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemanažerské kancelářské pozice na otázku 22. U jakého typu pracovních pozic využíváte ověřování informací o uchazečích nejčastěji?
odpověď ne:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 18. Pokud ne, chystáte se k tomuto účelu sociální sítě využívat v budoucnu?
20. Z jakých důvodů využívá Vaše organizace sociální sítě pro ověřování informací o uchazečích?
odpověď možnost získat o uchazeči více informací, než je možné pouze z životopisu či motivačního dopisu:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi možnost zhodnotit, zda by uchazeč zapadl do naší organizace na otázku 20. Z jakých důvodů využívá Vaše organizace sociální sítě pro ověřování informací o uchazečích?
21. Jaké sociální sítě využíváte pro ověřování informací o uchazečích?
odpověď LinkedIn:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi uchazeči sami ve svých životopisech uvádějí odkaz na své profily na sociálních sítích na otázku 20. Z jakých důvodů využívá Vaše organizace sociální sítě pro ověřování informací o uchazečích?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi zabírá to málo času a úsilí ve vztahu k množství získaných informací na otázku 20. Z jakých důvodů využívá Vaše organizace sociální sítě pro ověřování informací o uchazečích?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi top management, exekutiva na otázku 22. U jakého typu pracovních pozic využíváte ověřování informací o uchazečích nejčastěji?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ověřování informací o uchazečích na otázku 3. Pokud ano, v jakých oblastech HR využíváte sociální sítě?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi možnost snadno ověřit informace uvedené v uchazečově životopisu či motivačním dopise na otázku 20. Z jakých důvodů využívá Vaše organizace sociální sítě pro ověřování informací o uchazečích?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemanažerské kancelářské pozice na otázku 22. U jakého typu pracovních pozic využíváte ověřování informací o uchazečích nejčastěji?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 16. Část 3: Sociální sítě pro ověřování informací o uchazečích - Využívá Vaše organizace sociální sítě pro ověřování informací o uchazečích?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi možnost získat o uchazeči více informací, než je možné pouze z životopisu či motivačního dopisu na otázku 20. Z jakých důvodů využívá Vaše organizace sociální sítě pro ověřování informací o uchazečích?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi management na otázku 22. U jakého typu pracovních pozic využíváte ověřování informací o uchazečích nejčastěji?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vždy, ve většině případů na otázku 23. Jak často se podíváte na profily uchazečů o zaměstnání na sociálních sítích při posuzování jejich vhodnosti pro Vaši organizaci?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi management na otázku 11. Pro nábor jakého typu pracovních pozic využíváte sociální sítě nejčastěji?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyšší kvalita uchazečů ve vztahu k investovanému času a úsilí na otázku 9. Z jakých důvodů využívá Vaše organizace sociální sítě v náboru pracovníků a HR marketingu?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi je to levnější než jiné způsoby ověřování informací o uchazečích na otázku 20. Z jakých důvodů využívá Vaše organizace sociální sítě pro ověřování informací o uchazečích?
22. U jakého typu pracovních pozic využíváte ověřování informací o uchazečích nejčastěji?
odpověď management:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi top management, exekutiva na otázku 22. U jakého typu pracovních pozic využíváte ověřování informací o uchazečích nejčastěji?
24. Jakou by pro Vás mělo relevanci, kdybyste na profilu uchazeče na sociální síti nalezli příspěvky následující povahy (označte ++ velmi pozitivní, + pozitivní, 0 neutrální, – negativní, -- velmi negativní)?
odpověď fotografie zobrazující konzumaci alkoholu=0:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi pravopisné a gramatické chyby=0 na otázku 24. Jakou by pro Vás mělo relevanci, kdybyste na profilu uchazeče na sociální síti nalezli příspěvky následující povahy (označte ++ velmi pozitivní, + pozitivní, 0 neutrální, – negativní, -- velmi negativní)?
odpověď odkazy na užívání drog a omamných látek=-2:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi příspěvky sexuální povahy=-2 na otázku 24. Jakou by pro Vás mělo relevanci, kdybyste na profilu uchazeče na sociální síti nalezli příspěvky následující povahy (označte ++ velmi pozitivní, + pozitivní, 0 neutrální, – negativní, -- velmi negativní)?
odpověď vulgarismy a nadávky=-2:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi příspěvky sexuální povahy=-2 na otázku 24. Jakou by pro Vás mělo relevanci, kdybyste na profilu uchazeče na sociální síti nalezli příspěvky následující povahy (označte ++ velmi pozitivní, + pozitivní, 0 neutrální, – negativní, -- velmi negativní)?
26. Část 4: Sociální sítě v interní komunikaci - Využívá Vaše organizace sociální sítě v interní komunikaci?
odpověď ano:
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi doručování informací na otázku 29. Jakým způsobem využíváte sociální sítě v interní komunikaci?
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi skupinové diskuse/jednání na otázku 29. Jakým způsobem využíváte sociální sítě v interní komunikaci?
29. Jakým způsobem využíváte sociální sítě v interní komunikaci?
odpověď sdílení informací:
3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 26. Část 4: Sociální sítě v interní komunikaci - Využívá Vaše organizace sociální sítě v interní komunikaci?
3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi doručování informací na otázku 29. Jakým způsobem využíváte sociální sítě v interní komunikaci?
3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi skupinové diskuse/jednání na otázku 29. Jakým způsobem využíváte sociální sítě v interní komunikaci?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Část 1: Sociální sítě obecně - Využívá Vaše organizace sociální sítě v řízení lidských zdrojů, případně plánuje je využívat?
2. Pokud ne, z jakých důvodů?
3. Pokud ano, v jakých oblastech HR využíváte sociální sítě?
4. Jaké sociální sítě využíváte v řízení lidských zdrojů?
5. Část 2: Sociální sítě v náboru pracovníků a v HR marketingu - Využívá Vaše organizace sociální sítě v procesech náboru pracovníků a HR marketingu?
7. Pokud ne, chystáte se k tomuto účelu sociální sítě využívat v budoucnu?
8. Pokud ano, máte v plánu zvýšit intenzitu jejich využívání v procesech náboru pracovníků a HR marketingu?
9. Z jakých důvodů využívá Vaše organizace sociální sítě v náboru pracovníků a HR marketingu?
10. Jaké sociální sítě využíváte v procesu náboru pracovníků a HR marketingu?
11. Pro nábor jakého typu pracovních pozic využíváte sociální sítě nejčastěji?
12. Do jaké míry využíváte sociální sítě v náboru pracovníků a HR marketingu?
13. Označte na škále 1-5 míru využívání sociálních sítí v náboru pracovníků a HR marketingu ve Vaší organizaci.
14. Jakým způsobem provádíte nábor pracovníků pomocí sociálních sítí?
15. Podařilo se Vaší organizaci v posledních 3 letech úspěšně najmout pracovníka pomocí sociálních sítí?
16. Část 3: Sociální sítě pro ověřování informací o uchazečích - Využívá Vaše organizace sociální sítě pro ověřování informací o uchazečích?
18. Pokud ne, chystáte se k tomuto účelu sociální sítě využívat v budoucnu?
19. Pokud ano, máte v plánu zvýšit intenzitu jejich využívání pro ověřování informací o uchazečích?
20. Z jakých důvodů využívá Vaše organizace sociální sítě pro ověřování informací o uchazečích?
21. Jaké sociální sítě využíváte pro ověřování informací o uchazečích?
22. U jakého typu pracovních pozic využíváte ověřování informací o uchazečích nejčastěji?
23. Jak často se podíváte na profily uchazečů o zaměstnání na sociálních sítích při posuzování jejich vhodnosti pro Vaši organizaci?
24. Jakou by pro Vás mělo relevanci, kdybyste na profilu uchazeče na sociální síti nalezli příspěvky následující povahy (označte ++ velmi pozitivní, + pozitivní, 0 neutrální, – negativní, -- velmi negativní)?
25. Vyloučila Vaše organizace v posledních 3 letech uchazeče o práci z důvodu informací nalezených o něm na sociálních sítích?
26. Část 4: Sociální sítě v interní komunikaci - Využívá Vaše organizace sociální sítě v interní komunikaci?
27. Pokud ne, chystáte se k tomuto účelu sociální sítě využívat v budoucnu?
28. Pokud ano, máte v plánu zvýšit intenzitu jejich využívání v interní komunikaci?
29. Jakým způsobem využíváte sociální sítě v interní komunikaci?
31. Informace o Vaší organizaci - Jaké je odvětví činnosti Vaší organizace?
32. Do jakého sektoru spadá Vaše organizace?
33. Kolik má Vaše organizace zaměstnanců?
34. Jaká je geografická působnost Vaší organizace?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Část 1: Sociální sítě obecně - Využívá Vaše organizace sociální sítě v řízení lidských zdrojů, případně plánuje je využívat?
2. Pokud ne, z jakých důvodů?
3. Pokud ano, v jakých oblastech HR využíváte sociální sítě?
4. Jaké sociální sítě využíváte v řízení lidských zdrojů?
5. Část 2: Sociální sítě v náboru pracovníků a v HR marketingu - Využívá Vaše organizace sociální sítě v procesech náboru pracovníků a HR marketingu?
7. Pokud ne, chystáte se k tomuto účelu sociální sítě využívat v budoucnu?
8. Pokud ano, máte v plánu zvýšit intenzitu jejich využívání v procesech náboru pracovníků a HR marketingu?
9. Z jakých důvodů využívá Vaše organizace sociální sítě v náboru pracovníků a HR marketingu?
10. Jaké sociální sítě využíváte v procesu náboru pracovníků a HR marketingu?
11. Pro nábor jakého typu pracovních pozic využíváte sociální sítě nejčastěji?
12. Do jaké míry využíváte sociální sítě v náboru pracovníků a HR marketingu?
13. Označte na škále 1-5 míru využívání sociálních sítí v náboru pracovníků a HR marketingu ve Vaší organizaci.
14. Jakým způsobem provádíte nábor pracovníků pomocí sociálních sítí?
15. Podařilo se Vaší organizaci v posledních 3 letech úspěšně najmout pracovníka pomocí sociálních sítí?
16. Část 3: Sociální sítě pro ověřování informací o uchazečích - Využívá Vaše organizace sociální sítě pro ověřování informací o uchazečích?
18. Pokud ne, chystáte se k tomuto účelu sociální sítě využívat v budoucnu?
19. Pokud ano, máte v plánu zvýšit intenzitu jejich využívání pro ověřování informací o uchazečích?
20. Z jakých důvodů využívá Vaše organizace sociální sítě pro ověřování informací o uchazečích?
21. Jaké sociální sítě využíváte pro ověřování informací o uchazečích?
22. U jakého typu pracovních pozic využíváte ověřování informací o uchazečích nejčastěji?
23. Jak často se podíváte na profily uchazečů o zaměstnání na sociálních sítích při posuzování jejich vhodnosti pro Vaši organizaci?
24. Jakou by pro Vás mělo relevanci, kdybyste na profilu uchazeče na sociální síti nalezli příspěvky následující povahy (označte ++ velmi pozitivní, + pozitivní, 0 neutrální, – negativní, -- velmi negativní)?
25. Vyloučila Vaše organizace v posledních 3 letech uchazeče o práci z důvodu informací nalezených o něm na sociálních sítích?
26. Část 4: Sociální sítě v interní komunikaci - Využívá Vaše organizace sociální sítě v interní komunikaci?
27. Pokud ne, chystáte se k tomuto účelu sociální sítě využívat v budoucnu?
28. Pokud ano, máte v plánu zvýšit intenzitu jejich využívání v interní komunikaci?
29. Jakým způsobem využíváte sociální sítě v interní komunikaci?
31. Informace o Vaší organizaci - Jaké je odvětví činnosti Vaší organizace?
32. Do jakého sektoru spadá Vaše organizace?
33. Kolik má Vaše organizace zaměstnanců?
34. Jaká je geografická působnost Vaší organizace?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.