Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Využitie informatizácie na vysokých školách

Využitie informatizácie na vysokých školách

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Denisa Szamaranszka
Šetření:07. 02. 2009 - 28. 02. 2009
Počet respondentů:304
Počet otázek (max/průměr):34 / 25.94
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:43,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:06
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník slúži ako podklad k diplomovej práci.Skúma stupeň využívania informačných systémov na vysokých školách, či už ide o elektornický index, zápis na skúšky, kontrolovanie študijných výsledkov, e-komunikácia v rámci školy a iné. Cieľom výskumu je získať údaje o elektronizácii (neelektornizácii) systémov na školách, spokojnosti študentov s týmito systémami a zhodnotenie najobľúbenejších, respektíve najpoužívanejších systémov. Vrcholom výskumu je navrhnutie IT riešenia pre Fakultu managementu UK v Bratislave.

Odpovědi respondentů

1. Názov školy a fakulty na ktorej študuješ (použi zaužívanú skratku, napr. FMUK, FIFUK,...)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
FMUK13343,75 %43,75 %  
STU SVF216,91 %6,91 %  
SVF STU134,28 %4,28 %  
STU113,62 %3,62 %  
STUBA61,97 %1,97 %  
LFUK51,64 %1,64 %  
SvFSTU51,64 %1,64 %  
EUBA41,32 %1,32 %  
SvF STUBA41,32 %1,32 %  
STU stavebna fakulta41,32 %1,32 %  
ostatní odpovědi Svf STU BA
Fakulta managementu UK
FIFUK
FI MU
FSEV
FMFI UK
SjF STU
STU SjF
Praf UK
VŠE FIS
svfstuba
STU v Bratislave Stavebna fakulta
STUBA SvF
SVF
STU BA
FMK UTB Zlín
Filozofická fakulta, Univerzita Komenského
Univerzita Komenského v Bratislave
Katedra žurnalistiky Filozofickej fakulty UK
Ostravská univerzita v Ostravě
Univerzita Hradec Králové, FIM
FFUK
fa stu
FEI STU
DF VŠMU
EF UMB v BB
FIIT STU
FSEV UK
fses uk
FMFIUK
FSEVUK
TU FF
UMB - AI
TRUNI,PDF
EU FHI
PraFUK
PRIFUK
Fakulta socialnych a ekonomickych vied
STU Strojnicka Ba
FF UKF
ČZU
VSPJ
FPM EUBA
FMFI
EUBA fm
FMV VŠE
Ekonomická univerzita, Fakulta podnikového manažme
TUL
VSB FMMI
PFUCM
PRF UMB
Vysoká škola zdravotnická, obor porodní asistentka
STU Bratislava,Stavebna fakulta
STU, stavebna fakulta
STU Stavenbná fakulta
svf. STU
STU-SvF
STU, SvF v Bratislave
SvF STU
STU, SvF
STU v BA SVF
STU Stav. fakulta
STUBA, SvF
STUBA stavebna fakulta
FTVŠ
SPU, FAPZ
STU SvF BA
STU stavebná
STUS
STU,SVF
STU SfV
stusv
STU SF
svf.stuba
STU Svf Bratislava
SvFBA
STU SVF
STU - Svf
STU,Stavebná fakulta
ESF MU
STU svfa
9832,24 %32,24 % 

Graf

2. V ktorom si práve ročníku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
112541,12 %41,12 %  
55317,43 %17,43 %  
24514,8 %14,8 %  
44213,82 %13,82 %  
33912,83 %12,83 %  

Graf

3. Študuješ: Dennne/Externe ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Denne25483,55 %83,55 %  
Externe4615,13 %15,13 %  
Interne30,99 %0,99 %  
Iné10,33 %0,33 %  

Graf

4. Využíva tvoja škola nejaký typ e-komunikácie? Napr.na komunikáciu učiteľa a študenta, školy a študenta, zápis a kontrolu predmetov a známok, odovzdávanie seminárnych prác a iné...?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ánootázka č. 5, nieotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno27891,45 %91,45 %  
nie268,55 %8,55 %  

Graf

5. Ak áno, napíš prosím názov tohto softvéru a stručne popíš jeho funkciu napr.(Outlook-oznamy, e-mail,.. OPTIMA – moje predmety, komunikácia v rámci predmetov, odovzdávanie seminárnych prác...)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

??? (e- zapis, e- learning)

AIS akademicky informačný portál prihlasovanie na skúšky, komunikácia s profesormi, zadania, atd.

AIS

AIS

AIS

AIS

AIS

AIS

AIS

ais

AIS

AIS

ais

AIS

AIS

Ais

AIS - Akademicky informacny system tusim.... je tam vsetko

AIS - akademicky informacny system od robenia rozvrhu, preposielanie mailov od profesorov s podkladmi na predmety, hrania, elektronickeho indexu..... az po kontrolovania planu studia. Vela informacnych mailov od univerzity

AIS - akademicky informacny system

AIS - akademicky informacny system - zapis, zapisy na skusky, vysledky skusok, kominikacia s profakmi. myslim ze aj tlac potvrdenia o studiu a na studijne to len prinesieme a oni to orazitkuju

ais - e-index,komunikacia s profesormi, spoluziakmi, oznamy, e-mail, skrypta od profesorov

ais - je tam vsetko co student potrebuje

AIS - komplexný akademický informačný systém. Prihlasovanie na skúšky, maily, oznamy,... Moodle - informácie o prednáškach a cvičeniach z matematiky a deskriptívnej geometrie

ais - kontrola studijneho planu, komunikacia cez e-maily, prihlasovanie na skusky, tvorba rozvrhu, atd...

AIS - neviem jak sa to vola normalnejsie. a da sa povedat uplne vsetko funguje cez to. Mail, prihlasovanie na predmety, je tam e-index, dokonca aj nejake hry su tam, tam sa da zistit o kzdom studentovi podla mena v ktorom je rocniku a semestry, ale v ramci celej STU, nie len faakulta, aj na internat sa tam prihlasuje... uuplne vsetko co s VS suvisi, tak je to cez AIS... prihlasovanie na skusky... a urcite som este aj cosi vynechala, ale uz si nespomeniem narychlo...

AIS - vsetko, rozvrh, predmety, prihlasovanie na skusky e-index ...

AIS - zápisné listy, prihlasovanie na skúšky, diplomové práce- nahlasovanie a pod. e-mail na konzultácie s vyučujúcimi ohľadom diplomovej práce

AIS - zasisovanie predmetov, kontrola kreditov, zapis na rozvrh

AIS (akademincký informačný systém) - správy od vedenia, profesorov, elektronický index, prihlasovanie na skúšky, detailné informácie o svojom stúdiu a mnoho dalších pôsobivych funkcií.. Internetová stránka Moodle (www.math.sk/moodle) - domáce úlohy, odovzdávanie úloh, prednášky, skriptá..

AIS komunikácia všeobecne, ohľadom predmetov, uverejňovania sminárok, elektronický index, zípisi, rozvrhy a pod.

AIS system robíme cez to všetko, prihlasovanie na skúšky, známky, komunikácia s učiteľmi a spolužiakmi...všetko

AIS- e-mail, e- index, prihlasovanie na skusky, oznamy ...

AIS- oznamy, e-mail, rozvrh, prihlasovanie sa na rozvrh, na skusky, komunikacia s ostatnymi studentmi, s profesormi, e-index, zadania, ulohy.......

AIS-akademicky informaćný systém Pomocou tohto servera som v stalom spojeni so skolou vo všetkych smeroch

AIS-môžeme všetko na tom vybaviť

AIS-oznamy, rozvrhy, e-mail, dokumenty, prihlasovnie na skusky, e-index

AIS-Portál verejných informácií, Moje štúdium, eLearning, Osobný manažment, Technológie a ich správa, Správa informačného systému, Dokumentácia AIS, Herňa pre chvíle oddychu, Prispôsobenie informačného systému, Nastavenie informačného systému

AIS-sluzi na komunikaciu s cviciacim ucitelom...no dufam ze to je softver:D:D

AIS, je tam vsetko co potrebujem na to aby som nemusel kvoli kazdej blbosti behat do skoly...

AIS, sluzi predovsetkym ako E-index, na prihlasovanie na skusky a komunikaciu s ucitelmi a studentami

AIS, tvorba rozvrhu, prihlasovanie na skusky, e-index, oznamy, email, komunikacia so vsetkymi ludmi na STU

ais,,zapisovanie predmetou , skusiek, elektronicky index atd..

AIS,jedna sa o informacny system skoly avsak nepouziva ho kazdi profesor na nasej skole,takze je tak povediac trochu obmedzeny ze tam nenajdeme uplne vsetko.

AIS.

AIS... prihlasovanie na skusky predmety a pod da sa zistit o studio vsetko stipendium znamky ... mne sa to zda dobre

AIS...je to informačný systém, v ktorom nás profesori oboznamujú o rôznych zmenách, novinkách...napríklad nám sem posielajú zadania, výsledné známky...aktuálne sme sa prihlasovali a volili si rozvrhy....

AIS.vsetko potrebne

Akademicky informacky system

Akademicky Informacny System

akademicky informacny system

akademicky informacny system , na komunikaciu so skolou, cviciacimi, predansajucimi, prihlasovanie an skusky, posielanie podkladov na cvicenia, tvorba rozvrhov, vyuzivam ho kazdy den a velmi occenujem pracu tych ludi co to maju na strarosti.....je to super

akademicky informacny system (AIS) - prihlasovanie na predmety, skusky, oznamy, vysledky, eidex atd

Akademický informačný systém

akademický informačný systém - e-mailová schranka na odovzdávanie oznamov od učiteľov či už pre jednotlivých študentov alebo hromadne, prihlasovanie na skúšky, prihlasovanie na jednotlivé predmety ak sa začína nový semester, ......

Akademický informačný systém AIS

Akademický informačný systém, online systém

áno AIS emialy, kontrola známok a rozbrhov, e-index a sa mi vidí aj nejaké pritívne hry:)

Ano skola vyuziva inf. system AIS, no a v celku tam najdete vsetko cez Maily spravy zo skoly, mate tam E index, dokonca hry ale tie som nikdy neskusal, a taktiez rozvrh,... Pouzivam ho hlavne na prezeranie sprav a noviniek co sa tyka studia a diania na SvF

bunny kruzokove maily- google groups

bunny - zapisovanie sa na skúšku a predmety

bunny.euba.sk - oznamy, zapis na skusku, vysledky skusok semiarky sa zvykli posielat v e-forme (mladi vyucujuci)

cez stránku http://mvc.euba.sk/ je to mobilne vzdelavacie centrum, ale pouziva sa to len pri niektorých predmetoch, zalezi od učitela

Domysli si za mna co ti vyhovuje ;)

e-learning - studijne materialy, outlook - oznamy, maily

e-leraning - komunikacia predmetov...

e-mail

e-mail

E-mail, AIS - akademicky informacny system (=prihlasovanie na skusky, evidencia studia, cize zapis hodnotenia, kreditov, priemery a p., taktiez sa tam tvori rozvrh a vyhladavaju sa volne miestnosti ap.). AIS je velmi komplexny, a to je problem, pretoze je tam mnozstvo funkcii, ktore nikto nevie pouzivat, lebo sme nemali nato ziadny trening, takze su zbytocne.

e-mail, podaktori profesori nepodporuju ani to (doc. nizka napriklad)

e-mail, prihlasovanie na niektore skusky

e-mail, public

e.idex, maily, dokumenty aprednasky posiela

elektronicky informacny system v ramci fakult STU sa nachadza na web adrese: is.stuba.sk je to portal pre verejnost a aj pre ludi v ramci univerzity. da sa v jeho ramci napisat po prihlaseni napisat e-mail, zapisat na skusku, kontrolovat svoj e-index, rovnako sa niektore skusky daju robit prostrednictvom neho, odovzdavat prace a ine...

email

email - komunikacia so vsetkymi vyucujucimi; public folder fungujuci ako forum pre studentov a samostatny dalsi public folder pre oznamy ucitelov studentom.

email na cokolvek, mame informacny system kde sa da zapisovat na skusky

email, e-index , odovzdavanie seminarnych prac, odovzdavanie bc/dipl prac

iba maily profesorov, web ktorý pre fakultu vytvorila zástupckyňa vedúcej katedry pre vzdelávaciu činnosť, MAIS -zapisovanie známok,ale ešte sa len spúšťa

infomaily via e-mail (squirell mail)

Informační systém Masarykovy university - e-mail, registrace a zápis předmětů, odevzdávání seminárních prací, studijní materiály, e-learning, žádosti o stipendia.....

Informační Systém Masarzkovy Univerzity - vsetka komunikacia a ukony spojene so skolou, ci uz priamo alebo nepriamo. Papierova komunikacia sa vyuziva len v krajnych pripadoch, inak ide vsetko cez internet.

informačný system www.is.stuba.sk

informačný systém - moje predmety, nahlasovanie skušok, elektronický index a vela dalšich funkcii:)

Informačný systém AIS, služi na všetko ohľadom komunikácie ako aj znamok a podobne.

Internetový prehliadač (Mozzila, Explorer, Opera)

intranet katedry, fakultný web

is

IS MU - informační systém Masarykovy univerzity

is.stuba - je to aj informačný program, kde sa dá komunikovať s profesorom cez e-mail, prihlasujeme sa tam na skúšky, robíme si rozvrh, a mnoho dalších vecí

is.stuba.sk informacny system fakulty/univerzity, prihlasovanie na skusky, E-index, volba rovrhu, informacie ohladom fakulty/univerzity, hry.......atd

is.stuba.sk popiči vec.

is.stuba.sk

isis

ISIS - informacný studijný systém, zahŕňa možnost registrácie predmetov, prihlasovania na skúsky, komunikácia ludí na skole, e-testovania, e-indexu,odovzdávania semestrálnych a iných úloh, prehladu stúdia a iných informácii...atd.proste vsetko v jednom.

isis - integrovaný studijní informační systém - podobný jako mají na MU v Brně; školní e-mail, přihlašování na zkoušky, odevzdávání seminárních prací a domácí úkolů, dokumentový server - úložiště dokumentů od profesorů, e-index, kontrola studijního plánu, tvorba rozvrhu, komuníkace se studijním oddělením, přehled e-mailů profesorů a spolužáků, služba moji spolužáci - kdo se mnou vlastně na ty přednášky chodí, přihlašování na mimosemestrální kurzy a státní závěrečné zkoušky, žádosti o stipendia, hry, nástěnka pro oznámení týkající se všech studentů,..

ISIT

komunikácia cez e-mail, Public Folders

Komunikacia e-mailom je bezna. Aky e-mailovy klient ten ktory zamestnanec pouziva ja skutocne nemam ako vediet.

komunikacia e-maliom, komunikacia pomocou studenskych for, ais system

Komunikácia prostredníctvom e-mailov: najčastejšie medzi pedagógom a študentom (dohadovanie termínov, odovzdávanie seminárnych prác), zriedkavo medzi školou a študentom (veľmi málo, len najzákladnejšie požiadavky, alebo oznamy). Internetová stránka školy: repertoár a rozpis školského divadla, oznamy( ale často neaktuálne informácie)- študent nevyužíva, skoro vôbec sa nespolieha !!! E-learning: internetová stránka s "prednáškami", výuka výlučne prostredníctvom internetu, len pre zapísaných študentov.

komunikacia s profesormi a studijnym oddelenim pomocou e-mailu, odovzdavanie prac pomocou e-mailu

komunikacia v ramci predmetov s ucitelom a odovzdavanie zaverecnych prac

mail, oznamy (outlook web access)

Microsoft Outlook - oznamy ucitelov a komunikacia medzi ziakmi

Microsoft Outlook Web access

Microsoft Outlook Web Access,

Moodle

moodle - e-learning (vkládání studijních materiálů, ukládání projektů, materály ke cviční a přednáškám aj.) hroch - IS (zápis na předmět, do rozvrhu, index, stipendia, studentské maily, přihlašování na zkoušky) badis - pro BP a DP a státnice ani jedno není vzájemně propojené, takže se musíme logovat zvlášť, ještěže nám aspoň hesla nechali stejná

Moodle - sprava kurzov

Moodle a is.stuba.sk

MS outlook - oznamy o skúškach, sylabus, o výsledkoch z písomky a podobne

natusim co to je presne ale mame tam celu agendu ohladne studia - prihlasovanie na skusky, registracie predmetov na nasledujuci rocnik, index, sylaby predmetov myslim, je mozne kontaktovat kohokolvek na STU - ci uz z nasej fakulty alebo z ostatnych a nezavisle na tom ci je to student alebo zamestnanec

obycajna OUTLOOK komunikacia, jedine + je public

Outlook

Outlook

outlook

Outlook

Outlook

outlook

Outlook

outlook

Outlook

outlook

outlook

Outlook - public - ozmany ucitelov, ktore niekedy straca vyznam, kedysi e-learning kde boli prednasky, a prace sa niektorim posiela mailom

Outlook - "Public - Oznamy"...oznamy od ucitelov (info, vysledky skusok, materialy na hodiny a pod.) a "Public - Public"...to iste len pre studentov a pokus o elektronicku kniznicu (este v stadiu uprav)

Outlook - e-mail, public e-mail

Outlook - e-mail, public, oznamy

Outlook - e-mail,public

Outlook - komunikacia medzi vedenim a studentmi, takisto studentmi navzajom

outlook - komunikacia studenti/ucitel-student, oznamy, emaily - odovzdavanie prac, konzultacie...

outlook - mail, oznamy

outlook - maily

Outlook - oznamy e-mail - komunikacia s vyučujúcimi

Outlook - oznamy

outlook - oznamy (public)

Outlook - oznamy a e-mail.

Outlook - oznamy, e-learnig,

Outlook - oznamy, E-learning-upload prezentacii

Outlook - oznamy, e-mail

outlook - oznamy, e-mail

Outlook - oznamy, komunikacia medzi spoluziakmi ....

Outlook - oznamy, komunikacia so spoluziakmi, komunikacia s ucitelmi

OUtlook - oznamy, mail,

Outlook - poznámky na prednášky

Outlook - skolska posta, oznamy od ucitelov, zdielanie info medzi studentami

Outlook - zverejňujú sa oznamy študijného oddelenia a učiteľov, učitelia zasielajú materiály k vyučovaniu, existuje možnosť komunikácie so spolužiakmi prostredníctvom e-mailov, ktoré sú verejne čitateľné Súčastne študujem na dennom štúdiu na STU, systém ktorý škola používa mi absolútne vyhovuje, zlepšil by som možnosť komunikácie medzi spolužiakmi navzájom, ale na to máme vytvorené externé stránky, takže som s ním spokojný.

outlook a tam to asi hasne... mozno este bol pokus o moodle, no evidentne v tom profaci nevedia narabat...

Outlook oznamy plus mail,odovzdavanie prac

Outlook oznamy študentom, email. komunikacia študent učiteľ

outlook oznamy, a komunikacia cez emaily, preposielanie materialov k predmetom cez emaily

outlook oznamy, email

Outlook oznamy, email.

outlook oznamy, komunikacia pomocou e-mailu (školská sieť)

Outlook oznamy, ucebne materialy cez e-mail, odovzdavanie prac cez e-mail, e-learning- minuly semester sa z neho nedali stahovat veci, iba prezerat ... diskusne forum cez e-learning

Outlook Web Access

Outlook- KOMUNIKACIA S PROFESORMI,OZNAMY,NIC MOC.....

outlook- ozmany, e-maily, studenske oznamy.. elarning- prednasky a prezentacie k predmetom

Outlook- oznamy, email

outlook- oznamy, public folder

outlook- oznamy, public, mail

Outlook- oznamy, upozornenia, e-mail......

Outlook- oznamy,email E-learning- prednasky, ale iba z niektorych predmetov

outlook- rozvrhy, email-kominukacia a posielannie seminarok, staznosti ?:P www.bsm.sk

Outlook-oznamy

Outlook-oznamy

Outlook-oznamy

Outlook-oznamy a komunikácia medzi študentmi

Outlook-oznamy a Public

Outlook-oznamy pre studentov,email

outlook-oznamy, e-mail

Outlook-oznamy, e-mail

Outlook-oznamy, e-mail

Outlook-oznamy, e-mail

Outlook-oznamy, e-mail

Outlook-oznamy, e-mail

outlook-oznamy, e-mail,

Outlook-oznamy, e-mail, komunikácia v rámci predmetov, odovzdávanie seminárnych prác

Outlook-oznamy, e-mail,..

Outlook-oznamy, mail e-learning-prednasky, ale fakt len minimalne to vyuzivaju

Outlook-oznamy, posielanie prác emailom

Outlook-oznamy, public, maily

outlook-oznamy,e-mail: to je vsetko

Outlook-public and student account, e-learning

Outlook-public folders pre ucitelov a studentov, e-maily, nejaky druh e-learningu, ktory sa ale zatial moc nevyuziva

Outlook, E-learning, Moodle

Outlook, Internt Explorer

Outlook, plus e-learning, ktory zatial nefunguje

outlook, public folders

outlook, web stranky niektorych predmetov

Outlook, zacina sa pomaly pouzivat e-learning - urceny pre informacie o predmetoch, prednaskach a komunikacie s profesormi. (pouziva to velmi male percento profesorov)

outlook,e-mail

outlook,email

Outlook/oznamy - public elektronicka nastenka, e-learning: zverejnovanie poznamok, clankov a doplnujucich studijnych materialov - len niektore predmety

oznamy, e-mail - OUTLOOK WEB ACCESS e-learning (ELEKTRONICKA FAKULTA MANAGEMENTU UNIVERZITY KOMENSKEHO V BRATISLAVE) http://www.efmuk.sk/online/login/

pouzivame informačný system s vlastnym mailovym klientom a stromom dokumentov, skusky, registracie na predmety zapisy a pod. riesime elektronickou formou... ten isty system ako MZLU v Brne

Používa systém AIS, zabezpečuje mail-správy medzi personálom školy aj študentmi, e-index, portál študenta- prihlasovanie na skúšky, rozvrhy, prezeranie predmetov, kontakty na vyučujúcich a študentov a iné

prihlasovanie na predmety a na skusky, e-mail

Public - oznamy

public, outlook-oznamy, emaily

ruzne

skolsky e-mail

skolsky email, pripadne gmail- sluzi na vsetko, odovzdavanie prac, komunikacia v ramci predmetu, kontakt s ucitelom, znamky...

sylaby a ine materialy posielane e-mailom,

systém AIS

tak jeho nazov vazne netusim, ale sluzi na predzapisovanie si predmetov a na zapisovanie sa na skusky

uff, no s niektorými učiteľmi si môžeme mailovať, dávajú na stránky katedry otázky a oznamy, niektorý majú aj stránky na komunikáciu so študentami ale záleží od vyučujúceho potom existuje elektornický predzápis na predmety, ale keďže je to len predzápis si to treba ešte obehať na študijnom tak vlastne neviem zmysel.... a samozrejme prihlasovanie na termíny skúšok cez net (na stránke školy cez vlastný účet) to funguje dobre

v lepsom pripade maily... ak pedagog odpovie learning ak sa na to pedagogovia nevykaslu...

vlastný ftp a https server + maining list

webmail Horde, bežný mail

www.fm.uniba.sk - posta (e-maily, public, oznamy)

6. Ako hodnotíš komunikácia so študiným oddelením?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Keď chcem niečo zistiť/vybaviť musím si počkať na určený čas a deň15653,61 %51,32 %  
Keď potrebujem dostanem sa k potrebným informáciám/vybavím, čo potrebujem13546,39 %44,41 %  

Graf

7. Úradné hodiny študijného odelenia sú:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vcelku mi vyhovujú, ale dali by sa aj zlepšiť17659,26 %57,89 %  
Nevyhovujúce8227,61 %26,97 %  
Vyhovujúce3913,13 %12,83 %  

Graf

8. Je možné so študijným oddelením komunikovať elektronicky?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano18662,63 %61,18 %  
nevím8628,96 %28,29 %  
ne258,42 %8,22 %  

Graf

9. Je možná komunikácia s pedagógmi aj prostredníctvom internetu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno, ale len s niektorými17056,29 %55,92 %  
áno so všetkými12742,05 %41,78 %  
nie51,66 %1,64 %  

Graf

10. Využíva tvoja škola nejakú formu elektronickej komunikácie medzi študentami? (Prostredie, kde si študenti môžu odovdávať informácie medzi sebou?)

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano27090,91 %88,82 %  
ne279,09 %8,88 %  

Graf

11. Ako hodnotíš priebeh zápisu do ďalšieho ročníka?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Priebeh zápisu je v norme, netažujem si13045,61 %42,76 %  
Proces zápisu je zdĺhavý a obsahuje veľa administrácie12744,56 %41,78 %  
Zápis je rýchly a vyhovuje mi taký aký je289,82 %9,21 %  

Graf

12. Existuje na tvojej škole elektronický zápis?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ánootázka č. 14, Nieotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nie19965,46 %65,46 %  
Áno10534,54 %34,54 %  

Graf

13. Ak nie, si za zavedenie elektonického zápisu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno, určite15982,38 %52,3 %  
je mi to jedno2814,51 %9,21 %  
nie, súčastný systém mi vyhovuje63,11 %1,97 %  

Graf

14. Ako prebieha na tvojej škole zápis na skúšku?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zapíšem sa na papier vyvesený na nástenke/poskytnutý na hodine13947,77 %45,72 %  
Elektronicky13646,74 %44,74 %  
Zapísať sa musím osobne u pedagóga165,5 %5,26 %  

Graf

15. Môžeš sa elektronicky prihlasovať na skúšky?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano15251,35 %50 %  
ne14448,65 %47,37 %  

Graf

16. Vyhovuje ti súčastný systém prihlasovania sa na skúšky?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano16856,76 %55,26 %  
ne12843,24 %42,11 %  

Graf

17. Ak na tvojej škole ešte neexistuje elektonický prihlasovací systém, si za jeho zavedenie?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno, určite17978,51 %58,88 %  
je mi to jedno2510,96 %8,22 %  
nie, súčasný systém mi vyhovuje2410,53 %7,89 %  

Graf

18. Používa tvoja škola elekronický index?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie, používame len papierový index16254,73 %53,29 %  
aj elektronický aj papierový12140,88 %39,8 %  
áno, len elektronický134,39 %4,28 %  

Graf

19. Si za zavedenie elektronického indexu?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano19373,95 %63,49 %  
nevím5320,31 %17,43 %  
ne155,75 %4,93 %  

Graf

20. Je možné, kontrolovať si študijné výsledky aj z domu?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano18362,03 %60,2 %  
ne11237,97 %36,84 %  

Graf

21. Prijal/a by si kontrolovanie svojich študijných výsledkov prostrednícvom softvéru dostupného aj z domu?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano23892,97 %78,29 %  
nevím155,86 %4,93 %  
ne31,17 %0,99 %  

Graf

22. Má tvoj papiervový idex iné praktické využitie okrem toho, že si v ňom sám/a môžeš skontrolovať študijné výsledky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ánootázka č. 23, nieotázka č. 24].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie25784,54 %84,54 %  
áno4715,46 %15,46 %  

Graf

23. Aké iné využitie má tvoj index?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
prehlad na statnice pre komisiu13,33 %0,33 %  
Zapis o statnej skuske13,33 %0,33 %  
Někteří vyučující nepoužívají el. zápis výsledku.13,33 %0,33 %  
dostanem zlavu v urcitych prevadzkach13,33 %0,33 %  
da sa hadzat po ludoch13,33 %0,33 %  
Vidím počet kred. a koľko skúšok mám pred sebou 13,33 %0,33 %  
prokazujeme se u zkoušek, půjčení knih a skript13,33 %0,33 %  
len s jeho preukázaním môžem absolvovať skúšku13,33 %0,33 %  
dostanem zlavu v slovak pube ;)13,33 %0,33 %  
Potvrdenie, ze som student13,33 %0,33 %  
ostatní odpovědi podložka pod horúcu šálku
Kontrolu, pokiaľ nemám známku zapísanú elektronick
Ukazem starkej dobre znamky a ona mi da €
kontrola zapisanych znamok
zapisuju sa tam percenta z cviceni
doklad o dennom studiu
akasi pamiatka na skolu, obdoba vysvedcenia
neviem
za Acko zo skusky je obed zdarma v Slovak pube :)
Doklad
Kontroli v prípade padnutia systemu achybeUČITELA
niektori profesori nezapisu znamku do systemu skor
mená skúšajúcich, zistenie počtu kraditov, typ pre
V pripade ze zliha elektronika sa velmi ziijde :-D
raci nebudem komentovat...
V Slovak Pube mam za acko polievku a pivo :D:D:D
zabezpecuje mi istotu, je to urcita forma dokladu
dokument ktory mi ostane do smrti
potrebny na upgrade uctu v banke
sa mozem preukazat ze som student stu
2066,67 %6,58 % 

Graf

24. Môžeš si zapísať predmety elektronicky?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne14951,2 %49,01 %  
ano14248,8 %46,71 %  

Graf

25. Vyhovuje ti tento systém?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano14851,93 %48,68 %  
ne13748,07 %45,07 %  

Graf

26. Môžeš seminárne a iné práce odovzdávať prostredníctvom internetu?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13953,88 %45,72 %  
ne11946,12 %39,14 %  

Graf

27. Aká forma komunikácie (škola/študent )sa využíva na tvojej škole?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
oznamy cez internet27494,48 %90,13 %  
oznamy na výveskách/nástenkách10034,48 %32,89 %  
žiadna – všetko sa dozviem až na mieste a teda neskoro196,55 %6,25 %  

Graf

28. Bol/a si na štúdiu v zahraničí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ánootázka č. 29, nie → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie26286,18 %86,18 %  
áno4213,82 %13,82 %  

Graf

29. Ak áno, v ktorej krajine a na akej škole?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Fínsko, Rovaniemi University of Applied Sciences37,89 %0,99 %  
Španielsko, Universidad Complutense de Madrid12,63 %0,33 %  
v tej, v ktorej ty:)12,63 %0,33 %  
FR, Lille12,63 %0,33 %  
USA, Hawaii Pacific University12,63 %0,33 %  
Francuzsko, Universite Lyon 112,63 %0,33 %  
Bulharsko,Chorvatsko, Nemecko12,63 %0,33 %  
Akdeniz University - Tourism, Turecko, Antalya12,63 %0,33 %  
Finsko12,63 %0,33 %  
CZ: MUNI12,63 %0,33 %  
ostatní odpovědi university of helsinki, fínsko
Madarsko, ISES Koszeg
RISEBA - Lotyssko, JKU - Rakusko
ESCEM, Poitiers, Francuszko
Francuzsko, stredna zdravotna skola
Angl. Worthing, nekajaka stredna nepamatam
Francúzsko
Universidad de Jovellanos, Spanielsko
Atens university of economy and business
nemecko- erlangen
Belgicko, Vrije Universiteit Brusel
Finland
Portugalsko, Univerzita v Coimbre
Universitaet Bayreuth, Nemecko
University of Oviedo, Spain
taliansko
Rakúsko, Fachhochschule
Portugalsko, University of Coimbra
Anglicko
ČR
Australia
uk
VUT
Rakusko, Special Bauwesen
Belgicko, Vrije Universiteit Brussels
TALIANSKO, UNIVERSITA DEGLI STUDI DI MILANO
2668,42 %8,55 % 

Graf

30. Ako porovnávaš birokratické procesy na našej a zahraničnej škole?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
porovnateľné2153,85 %6,91 %  
u nás je väčšia birokracia1435,9 %4,61 %  
u nás je menšia birokracia410,26 %1,32 %  

Graf

31. Využívala zahraničná škola nejakú formu elektronickej komunikácie? (oznamy, informácie)

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3384,62 %10,86 %  
ne615,38 %1,97 %  

Graf

32. Mohol si sa na zahraničnej škole dostať k tvojej databáze predmetov a známkam prostredníctvom internetu?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2564,1 %8,22 %  
ne820,51 %2,63 %  
nevím615,38 %1,97 %  

Graf

33. Využívala zahraničná škola nejaký softvér, ktorý ti uľahčoval komunikáciu s učiteľmi, spolužiakmi, kontrolu predmetov, zapisovanie sa na skúšku a iné?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2670,27 %8,55 %  
ne1129,73 %3,62 %  

Graf

34. Ak áno napíš sem prosím jeho názov (ak si ho pamatáš) a prípadne stručne popíš jeho funkciu (napr. OPTIMA – moje predmety, komunikácia v rámci predmetov, odovzdávanie seminárnych prác)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Blackboard Learning System + skolsky intranet (volaju to Pipeline) - cez ne fungovalo uplne vsetko od registracie predmetov, dalo sa aj platit skolne, znamky zistovat a prebiehala cez ne aj vyucba (v pripade in class predmetov to bola cast vyucby ako napr. virtual meetings a komunikacia s ucitelom a studentami; v pripade online class to bola celkova vyucba len cez internet)...

Campus Virtual - odovzdávanie úloh, kontrola predmetov a získaných hodnotení, oznamovanie termínov a výsledkov skúšok, akákoľvek iná komunikácia s pedagógmi

e-mail

e-mail - horsi ako nas

informacny system kompletne zalozeny na pristupe z webu - nie je viazany na konkretnu platformu/operacny system, ako by to bolo v pripade dedikovaneho softwaru. http://is.muni.cz/nas_system/moznosti.pl

Intra net . Bol prehladnejí pravidelnejšie aktualizovaný a jednoduchší

komunikacia v ramci predmetov, nepamatam si system ale mohli sme odovzdavat prace aj cez email, tak isto sme dostali naspat hodnotenie do emailovej schranky, podobny princip ako na Webster Univeristy vo Viedni alebo Unoiversity of London, Uk

Moodle

moodle

Na tureckej skole som zatial iba 2 tyzdne, takze som si nie ista odpovedou. Zatial ma nikto neupovedomil o tejto moznosti, na druhej strane je tato skola taka moderna, ze pohcybujem, ze tu nemaju taky system, takze myslim si, ze ano.

neviem

NEVIEM PRESNE,CI BOL POUZIVANY JEDEN Z UVEDENYCH,ALE BOLO TO VELMI JEDNODUCHE,KDE NA STRANKE SKOLY SA JEDNODUCHOU ORIENTACIU DALO ZAPISAT NA SKUSKU,ZAPISAT SI ZNAMKU,PREZRIET SI CI MAJU KNIHY V KNIZNICI,PREDNASKY,OZNAMY....SKUTOCNE STUDENT NEMUSEL ANI IST DO SKOLY,KED BOLO NIECO TREBA.....

Optima Vinha Wille

optima

Optima - komunikácie učiteľa so študentmi, prístup k materiálom, odovzdávanie prác, domácich úloh, oznamy o zmenách a podobne Winha Wille - databáza zapísaných predmetov, ich statusu (či je zapísaný, absolvovaný, známka zaň a podobne)

Optima - zobrazovala moje predmety, komunikácia s učiteľmi a spolužiakmi, oidovzdávanie seminármych prác Winha wille - zápis predmetov, kontrola známok

Optima,

PointCarre. offers wide range of e-learning functionalities, including course materials, course agendas, discussion forums, group functionalities, training communities, test functionality, 'ad valvas' functionality and curriculum information

Velmi podobne ako AIS co mam teraz, pisal uz hore o com to je.

Weboodi- neviem ci je to presne to co potrebujes vediet :)


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 15 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Názov školy a fakulty na ktorej študuješ (použi zaužívanú skratku, napr. FMUK, FIFUK,...)

  • odpověď FMUK:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Outlook na otázku 5. Ak áno, napíš prosím názov tohto softvéru a stručne popíš jeho funkciu napr.(Outlook-oznamy, e-mail,.. OPTIMA – moje predmety, komunikácia v rámci predmetov, odovzdávanie seminárnych prác...)

9. Je možná komunikácia s pedagógmi aj prostredníctvom internetu?

  • odpověď áno, ale len s niektorými:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nie na otázku 4. Využíva tvoja škola nejaký typ e-komunikácie? Napr.na komunikáciu učiteľa a študenta, školy a študenta, zápis a kontrolu predmetov a známok, odovzdávanie seminárnych prác a iné...?

12. Existuje na tvojej škole elektronický zápis?

  • odpověď Nie:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi áno, určite na otázku 13. Ak nie, si za zavedenie elektonického zápisu?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi je mi to jedno na otázku 13. Ak nie, si za zavedenie elektonického zápisu?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi u nás je väčšia birokracia na otázku 30. Ako porovnávaš birokratické procesy na našej a zahraničnej škole?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi FMUK na otázku 1. Názov školy a fakulty na ktorej študuješ (použi zaužívanú skratku, napr. FMUK, FIFUK,...)

13. Ak nie, si za zavedenie elektonického zápisu?

  • odpověď áno, určite:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi u nás je väčšia birokracia na otázku 30. Ako porovnávaš birokratické procesy na našej a zahraničnej škole?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 33. Využívala zahraničná škola nejaký softvér, ktorý ti uľahčoval komunikáciu s učiteľmi, spolužiakmi, kontrolu predmetov, zapisovanie sa na skúšku a iné?

14. Ako prebieha na tvojej škole zápis na skúšku?

  • odpověď Elektronicky:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi STU na otázku 1. Názov školy a fakulty na ktorej študuješ (použi zaužívanú skratku, napr. FMUK, FIFUK,...)
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi SVF STU na otázku 1. Názov školy a fakulty na ktorej študuješ (použi zaužívanú skratku, napr. FMUK, FIFUK,...)
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi AIS na otázku 5. Ak áno, napíš prosím názov tohto softvéru a stručne popíš jeho funkciu napr.(Outlook-oznamy, e-mail,.. OPTIMA – moje predmety, komunikácia v rámci predmetov, odovzdávanie seminárnych prác...)
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi áno, len elektronický na otázku 18. Používa tvoja škola elekronický index?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Áno na otázku 12. Existuje na tvojej škole elektronický zápis?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi aj elektronický aj papierový na otázku 18. Používa tvoja škola elekronický index?
  • odpověď Zapíšem sa na papier vyvesený na nástenke/poskytnutý na hodine:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Outlook na otázku 5. Ak áno, napíš prosím názov tohto softvéru a stručne popíš jeho funkciu napr.(Outlook-oznamy, e-mail,.. OPTIMA – moje predmety, komunikácia v rámci predmetov, odovzdávanie seminárnych prác...)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi FMUK na otázku 1. Názov školy a fakulty na ktorej študuješ (použi zaužívanú skratku, napr. FMUK, FIFUK,...)

15. Môžeš sa elektronicky prihlasovať na skúšky?

  • odpověď ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Elektronicky na otázku 14. Ako prebieha na tvojej škole zápis na skúšku?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi SVF STU na otázku 1. Názov školy a fakulty na ktorej študuješ (použi zaužívanú skratku, napr. FMUK, FIFUK,...)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi AIS na otázku 5. Ak áno, napíš prosím názov tohto softvéru a stručne popíš jeho funkciu napr.(Outlook-oznamy, e-mail,.. OPTIMA – moje predmety, komunikácia v rámci predmetov, odovzdávanie seminárnych prác...)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi aj elektronický aj papierový na otázku 18. Používa tvoja škola elekronický index?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi STU na otázku 1. Názov školy a fakulty na ktorej študuješ (použi zaužívanú skratku, napr. FMUK, FIFUK,...)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi STU SVF na otázku 1. Názov školy a fakulty na ktorej študuješ (použi zaužívanú skratku, napr. FMUK, FIFUK,...)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Áno na otázku 12. Existuje na tvojej škole elektronický zápis?
  • odpověď ne:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi u nás je väčšia birokracia na otázku 30. Ako porovnávaš birokratické procesy na našej a zahraničnej škole?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi FMUK na otázku 1. Názov školy a fakulty na ktorej študuješ (použi zaužívanú skratku, napr. FMUK, FIFUK,...)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zapíšem sa na papier vyvesený na nástenke/poskytnutý na hodine na otázku 14. Ako prebieha na tvojej škole zápis na skúšku?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Outlook na otázku 5. Ak áno, napíš prosím názov tohto softvéru a stručne popíš jeho funkciu napr.(Outlook-oznamy, e-mail,.. OPTIMA – moje predmety, komunikácia v rámci predmetov, odovzdávanie seminárnych prác...)

16. Vyhovuje ti súčastný systém prihlasovania sa na skúšky?

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nie, súčasný systém mi vyhovuje na otázku 17. Ak na tvojej škole ešte neexistuje elektonický prihlasovací systém, si za jeho zavedenie?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Elektronicky na otázku 14. Ako prebieha na tvojej škole zápis na skúšku?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi STU SVF na otázku 1. Názov školy a fakulty na ktorej študuješ (použi zaužívanú skratku, napr. FMUK, FIFUK,...)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi SVF STU na otázku 1. Názov školy a fakulty na ktorej študuješ (použi zaužívanú skratku, napr. FMUK, FIFUK,...)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi áno, len elektronický na otázku 18. Používa tvoja škola elekronický index?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 15. Môžeš sa elektronicky prihlasovať na skúšky?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi aj elektronický aj papierový na otázku 18. Používa tvoja škola elekronický index?
  • odpověď ne:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Outlook na otázku 5. Ak áno, napíš prosím názov tohto softvéru a stručne popíš jeho funkciu napr.(Outlook-oznamy, e-mail,.. OPTIMA – moje predmety, komunikácia v rámci predmetov, odovzdávanie seminárnych prác...)
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi u nás je väčšia birokracia na otázku 30. Ako porovnávaš birokratické procesy na našej a zahraničnej škole?

17. Ak na tvojej škole ešte neexistuje elektonický prihlasovací systém, si za jeho zavedenie?

  • odpověď áno, určite:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Outlook na otázku 5. Ak áno, napíš prosím názov tohto softvéru a stručne popíš jeho funkciu napr.(Outlook-oznamy, e-mail,.. OPTIMA – moje predmety, komunikácia v rámci predmetov, odovzdávanie seminárnych prác...)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi u nás je väčšia birokracia na otázku 30. Ako porovnávaš birokratické procesy na našej a zahraničnej škole?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 16. Vyhovuje ti súčastný systém prihlasovania sa na skúšky?

18. Používa tvoja škola elekronický index?

  • odpověď aj elektronický aj papierový:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi STU SVF na otázku 1. Názov školy a fakulty na ktorej študuješ (použi zaužívanú skratku, napr. FMUK, FIFUK,...)
  • odpověď nie, používame len papierový index:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi u nás je väčšia birokracia na otázku 30. Ako porovnávaš birokratické procesy na našej a zahraničnej škole?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi FMUK na otázku 1. Názov školy a fakulty na ktorej študuješ (použi zaužívanú skratku, napr. FMUK, FIFUK,...)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 20. Je možné, kontrolovať si študijné výsledky aj z domu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zapíšem sa na papier vyvesený na nástenke/poskytnutý na hodine na otázku 14. Ako prebieha na tvojej škole zápis na skúšku?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Externe na otázku 3. Študuješ: Dennne/Externe ?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 15. Môžeš sa elektronicky prihlasovať na skúšky?

20. Je možné, kontrolovať si študijné výsledky aj z domu?

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi áno, len elektronický na otázku 18. Používa tvoja škola elekronický index?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi aj elektronický aj papierový na otázku 18. Používa tvoja škola elekronický index?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi STU SVF na otázku 1. Názov školy a fakulty na ktorej študuješ (použi zaužívanú skratku, napr. FMUK, FIFUK,...)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Áno na otázku 12. Existuje na tvojej škole elektronický zápis?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi SVF STU na otázku 1. Názov školy a fakulty na ktorej študuješ (použi zaužívanú skratku, napr. FMUK, FIFUK,...)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi AIS na otázku 5. Ak áno, napíš prosím názov tohto softvéru a stručne popíš jeho funkciu napr.(Outlook-oznamy, e-mail,.. OPTIMA – moje predmety, komunikácia v rámci predmetov, odovzdávanie seminárnych prác...)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Elektronicky na otázku 14. Ako prebieha na tvojej škole zápis na skúšku?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi STU na otázku 1. Názov školy a fakulty na ktorej študuješ (použi zaužívanú skratku, napr. FMUK, FIFUK,...)

24. Môžeš si zapísať predmety elektronicky?

  • odpověď ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi AIS na otázku 5. Ak áno, napíš prosím názov tohto softvéru a stručne popíš jeho funkciu napr.(Outlook-oznamy, e-mail,.. OPTIMA – moje predmety, komunikácia v rámci predmetov, odovzdávanie seminárnych prác...)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi áno, len elektronický na otázku 18. Používa tvoja škola elekronický index?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi STU na otázku 1. Názov školy a fakulty na ktorej študuješ (použi zaužívanú skratku, napr. FMUK, FIFUK,...)
  • odpověď ne:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi u nás je väčšia birokracia na otázku 30. Ako porovnávaš birokratické procesy na našej a zahraničnej škole?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 25. Vyhovuje ti tento systém?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Externe na otázku 3. Študuješ: Dennne/Externe ?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Outlook na otázku 5. Ak áno, napíš prosím názov tohto softvéru a stručne popíš jeho funkciu napr.(Outlook-oznamy, e-mail,.. OPTIMA – moje predmety, komunikácia v rámci predmetov, odovzdávanie seminárnych prác...)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 33. Využívala zahraničná škola nejaký softvér, ktorý ti uľahčoval komunikáciu s učiteľmi, spolužiakmi, kontrolu predmetov, zapisovanie sa na skúšku a iné?

25. Vyhovuje ti tento systém?

  • odpověď ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi SVF STU na otázku 1. Názov školy a fakulty na ktorej študuješ (použi zaužívanú skratku, napr. FMUK, FIFUK,...)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi áno, len elektronický na otázku 18. Používa tvoja škola elekronický index?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 24. Môžeš si zapísať predmety elektronicky?
  • odpověď ne:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi u nás je väčšia birokracia na otázku 30. Ako porovnávaš birokratické procesy na našej a zahraničnej škole?

26. Môžeš seminárne a iné práce odovzdávať prostredníctvom internetu?

  • odpověď ne:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Outlook na otázku 5. Ak áno, napíš prosím názov tohto softvéru a stručne popíš jeho funkciu napr.(Outlook-oznamy, e-mail,.. OPTIMA – moje predmety, komunikácia v rámci predmetov, odovzdávanie seminárnych prác...)

28. Bol/a si na štúdiu v zahraničí?

  • odpověď áno:
    • 7.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi porovnateľné na otázku 30. Ako porovnávaš birokratické procesy na našej a zahraničnej škole?
    • 7.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi u nás je väčšia birokracia na otázku 30. Ako porovnávaš birokratické procesy na našej a zahraničnej škole?
    • 7.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 31. Využívala zahraničná škola nejakú formu elektronickej komunikácie? (oznamy, informácie)
    • zobrazit další souvislosti
    • 7.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 32. Mohol si sa na zahraničnej škole dostať k tvojej databáze predmetov a známkam prostredníctvom internetu?
    • 7.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 33. Využívala zahraničná škola nejaký softvér, ktorý ti uľahčoval komunikáciu s učiteľmi, spolužiakmi, kontrolu predmetov, zapisovanie sa na skúšku a iné?
    • 7.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 33. Využívala zahraničná škola nejaký softvér, ktorý ti uľahčoval komunikáciu s učiteľmi, spolužiakmi, kontrolu predmetov, zapisovanie sa na skúšku a iné?

31. Využívala zahraničná škola nejakú formu elektronickej komunikácie? (oznamy, informácie)

  • odpověď ano:
    • 9.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi u nás je väčšia birokracia na otázku 30. Ako porovnávaš birokratické procesy na našej a zahraničnej škole?
    • 9.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 32. Mohol si sa na zahraničnej škole dostať k tvojej databáze predmetov a známkam prostredníctvom internetu?
    • 8.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 33. Využívala zahraničná škola nejaký softvér, ktorý ti uľahčoval komunikáciu s učiteľmi, spolužiakmi, kontrolu predmetov, zapisovanie sa na skúšku a iné?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Názov školy a fakulty na ktorej študuješ (použi zaužívanú skratku, napr. FMUK, FIFUK,...)

2. V ktorom si práve ročníku?

3. Študuješ: Dennne/Externe ?

4. Využíva tvoja škola nejaký typ e-komunikácie? Napr.na komunikáciu učiteľa a študenta, školy a študenta, zápis a kontrolu predmetov a známok, odovzdávanie seminárnych prác a iné...?

5. Ak áno, napíš prosím názov tohto softvéru a stručne popíš jeho funkciu napr.(Outlook-oznamy, e-mail,.. OPTIMA – moje predmety, komunikácia v rámci predmetov, odovzdávanie seminárnych prác...)

6. Ako hodnotíš komunikácia so študiným oddelením?

7. Úradné hodiny študijného odelenia sú:

8. Je možné so študijným oddelením komunikovať elektronicky?

9. Je možná komunikácia s pedagógmi aj prostredníctvom internetu?

10. Využíva tvoja škola nejakú formu elektronickej komunikácie medzi študentami? (Prostredie, kde si študenti môžu odovdávať informácie medzi sebou?)

11. Ako hodnotíš priebeh zápisu do ďalšieho ročníka?

12. Existuje na tvojej škole elektronický zápis?

13. Ak nie, si za zavedenie elektonického zápisu?

14. Ako prebieha na tvojej škole zápis na skúšku?

15. Môžeš sa elektronicky prihlasovať na skúšky?

16. Vyhovuje ti súčastný systém prihlasovania sa na skúšky?

17. Ak na tvojej škole ešte neexistuje elektonický prihlasovací systém, si za jeho zavedenie?

18. Používa tvoja škola elekronický index?

19. Si za zavedenie elektronického indexu?

20. Je možné, kontrolovať si študijné výsledky aj z domu?

21. Prijal/a by si kontrolovanie svojich študijných výsledkov prostrednícvom softvéru dostupného aj z domu?

22. Má tvoj papiervový idex iné praktické využitie okrem toho, že si v ňom sám/a môžeš skontrolovať študijné výsledky?

24. Môžeš si zapísať predmety elektronicky?

25. Vyhovuje ti tento systém?

26. Môžeš seminárne a iné práce odovzdávať prostredníctvom internetu?

27. Aká forma komunikácie (škola/študent )sa využíva na tvojej škole?

28. Bol/a si na štúdiu v zahraničí?

30. Ako porovnávaš birokratické procesy na našej a zahraničnej škole?

31. Využívala zahraničná škola nejakú formu elektronickej komunikácie? (oznamy, informácie)

32. Mohol si sa na zahraničnej škole dostať k tvojej databáze predmetov a známkam prostredníctvom internetu?

33. Využívala zahraničná škola nejaký softvér, ktorý ti uľahčoval komunikáciu s učiteľmi, spolužiakmi, kontrolu predmetov, zapisovanie sa na skúšku a iné?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Názov školy a fakulty na ktorej študuješ (použi zaužívanú skratku, napr. FMUK, FIFUK,...)

2. V ktorom si práve ročníku?

3. Študuješ: Dennne/Externe ?

4. Využíva tvoja škola nejaký typ e-komunikácie? Napr.na komunikáciu učiteľa a študenta, školy a študenta, zápis a kontrolu predmetov a známok, odovzdávanie seminárnych prác a iné...?

5. Ak áno, napíš prosím názov tohto softvéru a stručne popíš jeho funkciu napr.(Outlook-oznamy, e-mail,.. OPTIMA – moje predmety, komunikácia v rámci predmetov, odovzdávanie seminárnych prác...)

6. Ako hodnotíš komunikácia so študiným oddelením?

7. Úradné hodiny študijného odelenia sú:

8. Je možné so študijným oddelením komunikovať elektronicky?

9. Je možná komunikácia s pedagógmi aj prostredníctvom internetu?

10. Využíva tvoja škola nejakú formu elektronickej komunikácie medzi študentami? (Prostredie, kde si študenti môžu odovdávať informácie medzi sebou?)

11. Ako hodnotíš priebeh zápisu do ďalšieho ročníka?

12. Existuje na tvojej škole elektronický zápis?

13. Ak nie, si za zavedenie elektonického zápisu?

14. Ako prebieha na tvojej škole zápis na skúšku?

15. Môžeš sa elektronicky prihlasovať na skúšky?

16. Vyhovuje ti súčastný systém prihlasovania sa na skúšky?

17. Ak na tvojej škole ešte neexistuje elektonický prihlasovací systém, si za jeho zavedenie?

18. Používa tvoja škola elekronický index?

19. Si za zavedenie elektronického indexu?

20. Je možné, kontrolovať si študijné výsledky aj z domu?

21. Prijal/a by si kontrolovanie svojich študijných výsledkov prostrednícvom softvéru dostupného aj z domu?

22. Má tvoj papiervový idex iné praktické využitie okrem toho, že si v ňom sám/a môžeš skontrolovať študijné výsledky?

24. Môžeš si zapísať predmety elektronicky?

25. Vyhovuje ti tento systém?

26. Môžeš seminárne a iné práce odovzdávať prostredníctvom internetu?

27. Aká forma komunikácie (škola/študent )sa využíva na tvojej škole?

28. Bol/a si na štúdiu v zahraničí?

30. Ako porovnávaš birokratické procesy na našej a zahraničnej škole?

31. Využívala zahraničná škola nejakú formu elektronickej komunikácie? (oznamy, informácie)

32. Mohol si sa na zahraničnej škole dostať k tvojej databáze predmetov a známkam prostredníctvom internetu?

33. Využívala zahraničná škola nejaký softvér, ktorý ti uľahčoval komunikáciu s učiteľmi, spolužiakmi, kontrolu predmetov, zapisovanie sa na skúšku a iné?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Szamaranszka, D.Využitie informatizácie na vysokých školách (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://vyuzitie-informatizacie-na-vysokych-skolach.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.