Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Využívání filtrů při nákupování online

Využívání filtrů při nákupování online

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jakub Hort
Šetření:14. 02. 2019 - 28. 02. 2019
Počet respondentů:89
Počet otázek (max/průměr):15 / 15
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:58,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:02
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

potřeboval bych zjistit, jaké filtry jsou při nákupech online nejdůležitejší. Proto bych byl rád, kdybyste mi poskytli svůj vlastní názor.

Odpovědi respondentů

1. Jaké zboží nakupujete online nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Oblečení2831,46 %31,46 %  
Elektronika2629,21 %29,21 %  
Knihy1011,24 %11,24 %  
Drogerie77,87 %7,87 %  
Jídlo44,49 %4,49 %  
Boty44,49 %4,49 %  
Dvd11,12 %1,12 %  
chovatelské potřeby11,12 %1,12 %  
komodity11,12 %1,12 %  
látky a hračky11,12 %1,12 %  
knihy, specializované nářadí, elektronika, oblečení11,12 %1,12 %  
Hracky11,12 %1,12 %  
pro domácí mazlíčky11,12 %1,12 %  
chovatelské potřeby, zahrádkářské potřeby11,12 %1,12 %  
hudba11,12 %1,12 %  
Nábytek a bytové doplňky11,12 %1,12 %  

Graf

2. Využíváte při nákupu filtrování?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8494,38 %94,38 %  
Ne55,62 %5,62 %  

Graf

3. Seřaďte filtry níže podle důležitosti (1. nejdůležitější)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Sleva2.6972.279
Doprava zdarma2.4161.793
Způsob platby (Dobírka, kartou, atd)3.3032.211
Vrácení zdarma3.8542.237
Označení "Novinka" u nového produktu4.9891.921
Možnost osobního odběru3.7422.798

Graf

4. Který z těchto filtrů je pro vás důležitější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Doprava zdarma5460,67 %60,67 %  
Sleva3539,33 %39,33 %  

Graf

5. Který z těchto filtrů je pro vás důležitější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vrácení zdarma7179,78 %79,78 %  
Novinka1820,22 %20,22 %  

Graf

6. Který z těchto filtrů je pro vás důležitější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Doprava zdarma6269,66 %69,66 %  
Způsob platby2730,34 %30,34 %  

Graf

7. Který z těchto filtrů je pro vás důležitější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Doprava zdarma7988,76 %88,76 %  
Vrácení zdarma1011,24 %11,24 %  

Graf

8. Který z těchto filtrů je pro vás důležitější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sleva6168,54 %68,54 %  
Možnost osobního odběru2831,46 %31,46 %  

Graf

9. Který z těchto filtrů je pro vás důležitější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sleva8191,01 %91,01 %  
Novinka88,99 %8,99 %  

Graf

10. Který z těchto filtrů je pro vás důležitější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sleva5966,29 %66,29 %  
Způsob platby3033,71 %33,71 %  

Graf

11. Který z těchto filtrů je pro vás důležitější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vrácení zdarma4651,69 %51,69 %  
Možnost osobního odběru4348,31 %48,31 %  

Graf

12. Který z těchto filtrů je pro vás důležitější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Způsob platby7786,52 %86,52 %  
Novinka1213,48 %13,48 %  

Graf

13. Který z těchto filtrů je pro vás důležitější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sleva7483,15 %83,15 %  
Vrácení zdarma1516,85 %16,85 %  

Graf

14. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena7483,15 %83,15 %  
Muž1516,85 %16,85 %  

Graf

15. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16-255865,17 %65,17 %  
26-352123,6 %23,6 %  
36-4588,99 %8,99 %  
46-5522,25 %2,25 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

11. Který z těchto filtrů je pro vás důležitější?

  • odpověď Možnost osobního odběru:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost osobního odběru=1 na otázku 3. Seřaďte filtry níže podle důležitosti (1. nejdůležitější)
  • odpověď Vrácení zdarma:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost osobního odběru=6 na otázku 3. Seřaďte filtry níže podle důležitosti (1. nejdůležitější)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké zboží nakupujete online nejčastěji?

2. Využíváte při nákupu filtrování?

3. Seřaďte filtry níže podle důležitosti (1. nejdůležitější)

4. Který z těchto filtrů je pro vás důležitější?

14. Pohlaví

15. Věk

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké zboží nakupujete online nejčastěji?

2. Využíváte při nákupu filtrování?

3. Seřaďte filtry níže podle důležitosti (1. nejdůležitější)

4. Který z těchto filtrů je pro vás důležitější?

14. Pohlaví

15. Věk

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Hort, J.Využívání filtrů při nákupování online (výsledky průzkumu), 2019. Dostupné online na https://vyuzivani-filtru-pri-nakupov.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.