Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Využívání reklamy v drobném podnikání
Využívání reklamy v drobném podnikání
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Jakub Binder |
---|---|
Šetření: | 03. 06. 2008 - 17. 06. 2008 |
Počet respondentů: | 31 |
Počet otázek (max/průměr): | 6 / 3.13 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | nelze zjistit |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | nelze zjistit |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Ahoj všichni!Žádám Vás o účast v průzkumu na téma "Využívání reklamy v drobném podnikání". Průzkum se zabývá:
důvěrou v reklamu zadavatelů
potřebou oslovení cílové skupiny
Předem všem děkuji za spolupráci.
Jakub Binder
Odpovědi respondentů
1. vlastníte firmu?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
NE | 22 | 70,97 % | 70,97 % |
Ano | 7 | 22,58 % | 22,58 % |
Firmu řídím,ale nevlastním | 2 | 6,45 % | 6,45 % |
2. Počet zaměstnanců?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
0-2 | 6 | 46,15 % | 19,35 % |
2-5 | 4 | 30,77 % | 12,9 % |
10 a více | 3 | 23,08 % | 9,68 % |
3. obor podnikání
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Služby - technické(doprava, stavební firma) | 5 | 41,67 % | 16,13 % |
Služby - (kadeřnictví, videopůjčovna) | 4 | 33,33 % | 12,9 % |
drobný živnostník(koloniál, večerka) | 2 | 16,67 % | 6,45 % |
Gastronomické(restaurace) | 1 | 8,33 % | 3,23 % |
4. Kolik investujete měsíčně do zviditelnění - tedy reklamy
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
0-1000 Kč | 9 | 64,29 % | 29,03 % |
15000 a více | 2 | 14,29 % | 6,45 % |
1000-5000 Kč | 2 | 14,29 % | 6,45 % |
5000-15000 Kč | 1 | 7,14 % | 3,23 % |
5. Máte přehled o efektivitě vašeho reklamního sdělení?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíš ne,ale zákazníci chodí | 7 | 53,85 % | 22,58 % |
Ano,nechávám si zpracovat statistiky každý měsíc | 4 | 30,77 % | 12,9 % |
Ne, reklamu považuji za nutnost | 2 | 15,38 % | 6,45 % |
6. Využíváte rádi nových reklamních možností?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Záleží na nabídce | 8 | 57,14 % | 25,81 % |
Ano, sleduji trh | 3 | 21,43 % | 9,68 % |
Ne, jsem spokojen | 2 | 14,29 % | 6,45 % |
Nevěřím, že by mi to přineslo nové klienty | 1 | 7,14 % | 3,23 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- search.seznam.cz (47,1 %)
- nezjištěno (47,1 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.