Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Využívání reklamy v drobném podnikání

Využívání reklamy v drobném podnikání

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jakub Binder
Šetření:03. 06. 2008 - 17. 06. 2008
Počet respondentů:31
Počet otázek (max/průměr):6 / 3.13
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:nelze zjistit
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:nelze zjistit
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj všichni!

Žádám Vás o účast v průzkumu na téma "Využívání reklamy v drobném podnikání". Průzkum se zabývá:
důvěrou v reklamu zadavatelů
potřebou oslovení cílové skupiny

Předem všem děkuji za spolupráci.

Jakub Binder

Odpovědi respondentů

1. vlastníte firmu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE2270,97 %70,97 %  
Ano722,58 %22,58 %  
Firmu řídím,ale nevlastním26,45 %6,45 %  

Graf

2. Počet zaměstnanců?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0-2646,15 %19,35 %  
2-5430,77 %12,9 %  
10 a více323,08 %9,68 %  

Graf

3. obor podnikání

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Služby - technické(doprava, stavební firma)541,67 %16,13 %  
Služby - (kadeřnictví, videopůjčovna) 433,33 %12,9 %  
drobný živnostník(koloniál, večerka)216,67 %6,45 %  
Gastronomické(restaurace)18,33 %3,23 %  

Graf

4. Kolik investujete měsíčně do zviditelnění - tedy reklamy

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0-1000 Kč964,29 %29,03 %  
15000 a více214,29 %6,45 %  
1000-5000 Kč214,29 %6,45 %  
5000-15000 Kč17,14 %3,23 %  

Graf

5. Máte přehled o efektivitě vašeho reklamního sdělení?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíš ne,ale zákazníci chodí753,85 %22,58 %  
Ano,nechávám si zpracovat statistiky každý měsíc430,77 %12,9 %  
Ne, reklamu považuji za nutnost215,38 %6,45 %  

Graf

6. Využíváte rádi nových reklamních možností?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Záleží na nabídce857,14 %25,81 %  
Ano, sleduji trh321,43 %9,68 %  
Ne, jsem spokojen214,29 %6,45 %  
Nevěřím, že by mi to přineslo nové klienty17,14 %3,23 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Binder, J.Využívání reklamy v drobném podnikání (výsledky průzkumu), 2008. Dostupné online na https://vyuzivani-reklamy-v-drobnem-po.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.