Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Využívání slevových portálů

Využívání slevových portálů

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ivana Braunová
Šetření:03. 12. 2013 - 23. 12. 2013
Počet respondentů:347
Počet otázek (max/průměr):21 / 12.99
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:87,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:53
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

Ráda bych Vás požádala o vyplnění anonymního dotazníku na téma využívání slevových portálů. Pracuji na diplomové práci a výsledky průzkumu budou v ní použity.

Předem děkuji za Váš čas a pravdivé vyplnění.

 

Ivana Braunová

Odpovědi respondentů

1. Nakupujete přes slevové portály?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, neotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano24370,03 %70,03 %  
ne10429,97 %29,97 %  

Graf

2. Z jakého důvodu na slevových portálech nenakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nedůvěra slevovým portálům3937,5 %11,24 %  
zboží nelze osahat1615,38 %4,61 %  
nedůvěra ke kvalitě1615,38 %4,61 %  
platba předem1110,58 %3,17 %  
komplikace při reklamaci54,81 %1,44 %  
Trapne nekam prijit a rict jim ja mam u vas slevu protoze jsem socka co si to nemuze normalne poridit. A navic kdyz je neco ve sleve tak je to obcas i podraz od instituce co nabizi slevu21,92 %0,58 %  
nepotřebuji to, co mají v nabídce10,96 %0,29 %  
Nakoupil jsem asi jednou, ale nenakupuji proto, že se tam neprodává to, co normálně kupuji.10,96 %0,29 %  
jsem línej je prohledávat10,96 %0,29 %  
nikdy jsme neměla potřebu nakupovat na slevových portálech, využívám spíše klasické eshopy10,96 %0,29 %  
nevim10,96 %0,29 %  
Asi vše uvedené.10,96 %0,29 %  
neumím to10,96 %0,29 %  
nakupuji pouze co je mi třeba. slevy příliš neřeším10,96 %0,29 %  
zatím mě tam nic nezaujalo10,96 %0,29 %  
kupuju to zboží, které právě teď chci/potřebuju, ne to, co je zrova "v akci"10,96 %0,29 %  
nakupuji jenom vyjmečně (např. při společenské události, kdy se takto má podílet víc známých)10,96 %0,29 %  
prodávám na nich...10,96 %0,29 %  
nelíbí se mi politika slev za každou cenu. Naše firma se slevovými portály už přestala spolupracovat, protože se nám to prostě nevyplatí.10,96 %0,29 %  
prostě ne10,96 %0,29 %  
neznám je10,96 %0,29 %  

Graf

3. Přes který slevový server nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevomat17069,11 %48,99 %  
Vykupto239,35 %6,63 %  
Zapakatel114,47 %3,17 %  
skrz.cz52,03 %1,44 %  
pepa31,22 %0,86 %  
Berslevu31,22 %0,86 %  
Zbožomat31,22 %0,86 %  
Zlaté slevy20,81 %0,58 %  
Pepa.cz20,81 %0,58 %  
Slevíci20,81 %0,58 %  
Nakupto10,41 %0,29 %  
heureka10,41 %0,29 %  
3x jsem nakoupila a pokaždé odjinud10,41 %0,29 %  
Různě, dle nejlepší nabídky! 10,41 %0,29 %  
Na skrz.cz vyberu to nejvhodnější10,41 %0,29 %  
je mi to jedno, najdem zlavu cez metaportal (slevydnes, skrz,...)10,41 %0,29 %  
sleviste.cz10,41 %0,29 %  
podle akce10,41 %0,29 %  
slevín.cz - všechny nabídky na jednom místě10,41 %0,29 %  
nakupuji na různých10,41 %0,29 %  
Slevomat, Vykupto10,41 %0,29 %  
Slevy.idnes.cz10,41 %0,29 %  
hledam na slevine a je mi jedno, pres ktery portal sleva je10,41 %0,29 %  
Slevík10,41 %0,29 %  
jak kdy10,41 %0,29 %  
mix10,41 %0,29 %  
SKRZ10,41 %0,29 %  
Nevím, prohlížím přes skrz.cz a neřeším samotné servery.10,41 %0,29 %  
Amplion10,41 %0,29 %  
Nemám jeden oblíbený - rozhoduje aktuální nabídka10,41 %0,29 %  
Slevotéka10,41 %0,29 %  
skrz.cz - pak si vyberu podle nabídky10,41 %0,29 %  

Graf

4. Z jakých oblastí nejčastěji vybíráte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zboží7631,15 %21,9 %  
jídlo a pití6125 %17,58 %  
pobyty a cestování5422,13 %15,56 %  
krása a zdraví4016,39 %11,53 %  
móda72,87 %2,02 %  
sport62,46 %1,73 %  

Graf

5. Kolik nákupů uskutečníte ročně přes slevové portály?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-310643,44 %30,55 %  
4-68032,79 %23,05 %  
10 a více3112,7 %8,93 %  
7-92711,07 %7,78 %  

Graf

6. Co je pro Vás hlavním kritériem při nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena15161,89 %43,52 %  
zkušenosti jiných zákazníků5020,49 %14,41 %  
důvěra k e-shopu2510,25 %7,2 %  
reference přátel124,92 %3,46 %  
atraktivní nabídka10,41 %0,29 %  
To jak podnik vypadá a jaké má reference.10,41 %0,29 %  
kupuju kupony jen na to, co uz znam10,41 %0,29 %  
kombinace všeho výše zmíněného, je to pro mě normální nákup za "nenormální" cenu, takže cena je jen jedním z faktorů, které mě ovlivňují10,41 %0,29 %  
všechno10,41 %0,29 %  
cena a zkusenosti jinych zakazniku, nema zadny smysl kupovat si superlevny smejd. uvital bych checkboxy misto radiobuttonu u teto otazky10,41 %0,29 %  

Graf

7. Jakou částku nejčastěji utratíte při nákupu na slevovém portálu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0-499 Kč11948,97 %34,29 %  
500-999 Kč6426,34 %18,44 %  
1000-2999 Kč5321,81 %15,27 %  
3000 Kč a více72,88 %2,02 %  

Graf

8. Jaké platební metodě dáváte přednost?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
bankovním převodem12251,05 %35,16 %  
platební kartou online10041,84 %28,82 %  
virtuální peněženkou (PayPay, PaySec, PayPal, apod.)114,6 %3,17 %  
v bance u přepážky31,26 %0,86 %  
hotově10,42 %0,29 %  
dnes jedině dobírka10,42 %0,29 %  
zapakatel to ma tak ze platis v tipsportu 10,42 %0,29 %  

Graf

9. Jaké máte zkušenosti se slevovými portály?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše dobré12752,26 %36,6 %  
velmi dobré11045,27 %31,7 %  
spíše špatné52,06 %1,44 %  
velmi špatné10,41 %0,29 %  

Graf

10. Co Vás prioritně přesvědčilo dát přednost nákupu on-line před fyzickým nákupem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výhodnější cena12953,09 %37,18 %  
pohodlnost5120,99 %14,7 %  
úspora času3413,99 %9,8 %  
možnost zjištění recenzí na produkt od předešlých zákazníků93,7 %2,59 %  
širší výběr nabídky zboží62,47 %1,73 %  
rychlý nákup62,47 %1,73 %  
možnost okamžitého srovnání s jinými produkty52,06 %1,44 %  
širší dostupnost zahraničního zboží10,41 %0,29 %  
pohodlnost, úspora času, rychlý nákup... :-)10,41 %0,29 %  
všechno10,41 %0,29 %  

Graf

11. Co vidíte jako největší nevýhodu nakupování přes internet?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zboží nelze osahat8636,29 %24,78 %  
popis nebude odpovídat realitě7330,8 %21,04 %  
riziko nespolehlivosti e-shopů3916,46 %11,24 %  
komplikovaná reklamace2711,39 %7,78 %  
poškození zboží během přepravy62,53 %1,73 %  
platba předem41,69 %1,15 %  
nevýhoda při nákupu oblečení, problémy s různým číslováním velikostí u různých značek10,42 %0,29 %  
Dodací lhůta10,42 %0,29 %  

Graf

12. Kolik času průměrně trávíte na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3 až 7 hodin denně11748,15 %33,72 %  
1 až 2 hodiny denně7631,28 %21,9 %  
8 a více hodin denně4016,46 %11,53 %  
méně než 6 hodin týdně104,12 %2,88 %  

Graf

13. Co nejčastěji vyhledáváte na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zábava7229,63 %20,75 %  
zpravodajství7028,81 %20,17 %  
vyhledávání a služby5723,46 %16,43 %  
filmy a hudba145,76 %4,03 %  
nakupování114,53 %3,17 %  
informace do školy10,41 %0,29 %  
porno10,41 %0,29 %  
vše co potřebuji v danou dobu10,41 %0,29 %  
vyuzivam ho k praci10,41 %0,29 %  
v práci občasně: dodavatele, nové zakázníky, nové zboží, v soukromí: novinky, koníčky, inzeráty, apod.10,41 %0,29 %  
od všeho trochu10,41 %0,29 %  
Google maps-práce10,41 %0,29 %  
sociální sítě10,41 %0,29 %  
informace10,41 %0,29 %  
od každého něco10,41 %0,29 %  
podklady pro práci10,41 %0,29 %  
zpravodajství, služby, film a hudba, nakupování, zábava10,41 %0,29 %  
všechno plus pracovní záležitosti10,41 %0,29 %  
Živí mě to10,41 %0,29 %  
studijní informace10,41 %0,29 %  
moje maily10,41 %0,29 %  
administrace e-shopu, blog10,41 %0,29 %  
mix vyse uvedenych10,41 %0,29 %  
poker10,41 %0,29 %  

Graf

14. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena17471,6 %50,14 %  
muž6928,4 %19,88 %  

Graf

15. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-249639,51 %27,67 %  
25-308735,8 %25,07 %  
31-505221,4 %14,99 %  
51 a více83,29 %2,31 %  

Graf

16. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední s maturitou10442,8 %29,97 %  
vysokoškolské9840,33 %28,24 %  
vyšší odborné218,64 %6,05 %  
střední bez maturity135,35 %3,75 %  
základní72,88 %2,02 %  

Graf

17. Jaké je Vaše povolání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaměstnanec11446,91 %32,85 %  
student8334,16 %23,92 %  
OSVČ166,58 %4,61 %  
na mateřské dovolené166,58 %4,61 %  
nezaměstnaný104,12 %2,88 %  
důchodce41,65 %1,15 %  

Graf

18. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6966,35 %19,88 %  
muž3533,65 %10,09 %  

Graf

19. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-244644,23 %13,26 %  
25-302221,15 %6,34 %  
31-502221,15 %6,34 %  
51 a více1413,46 %4,03 %  

Graf

20. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední s maturitou5048,08 %14,41 %  
vysokoškolské3028,85 %8,65 %  
základní1110,58 %3,17 %  
střední bez maturity87,69 %2,31 %  
vyšší odborné54,81 %1,44 %  

Graf

21. Jaké je Vaše povolání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaměstnanec4442,31 %12,68 %  
student4038,46 %11,53 %  
důchodce87,69 %2,31 %  
OSVČ76,73 %2,02 %  
nezaměstnaný43,85 %1,15 %  
na mateřské dovolené10,96 %0,29 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Nakupujete přes slevové portály?

  • odpověď ne:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nedůvěra ke kvalitě na otázku 2. Z jakého důvodu na slevových portálech nenakupujete?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nedůvěra slevovým portálům na otázku 2. Z jakého důvodu na slevových portálech nenakupujete?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi platba předem na otázku 2. Z jakého důvodu na slevových portálech nenakupujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi zboží nelze osahat na otázku 2. Z jakého důvodu na slevových portálech nenakupujete?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi muž na otázku 18. Jaké je Vaše pohlaví?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi žena na otázku 18. Jaké je Vaše pohlaví?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 18-24 na otázku 19. Kolik je Vám let?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 25-30 na otázku 19. Kolik je Vám let?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 31-50 na otázku 19. Kolik je Vám let?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 51 a více na otázku 19. Kolik je Vám let?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi střední s maturitou na otázku 20. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysokoškolské na otázku 20. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 20. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi student na otázku 21. Jaké je Vaše povolání?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi zaměstnanec na otázku 21. Jaké je Vaše povolání?

14. Jaké je Vaše pohlaví?

  • odpověď žena:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi na mateřské dovolené na otázku 17. Jaké je Vaše povolání?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zapakatel na otázku 3. Přes který slevový server nejčastěji nakupujete?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nakupování na otázku 13. Co nejčastěji vyhledáváte na internetu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyšší odborné na otázku 16. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

18. Jaké je Vaše pohlaví?

  • odpověď žena:
    • 5x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 20. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nedůvěra ke kvalitě na otázku 2. Z jakého důvodu na slevových portálech nenakupujete?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupujete přes slevové portály?

2. Z jakého důvodu na slevových portálech nenakupujete?

3. Přes který slevový server nejčastěji nakupujete?

4. Z jakých oblastí nejčastěji vybíráte?

5. Kolik nákupů uskutečníte ročně přes slevové portály?

6. Co je pro Vás hlavním kritériem při nákupu?

7. Jakou částku nejčastěji utratíte při nákupu na slevovém portálu?

8. Jaké platební metodě dáváte přednost?

9. Jaké máte zkušenosti se slevovými portály?

10. Co Vás prioritně přesvědčilo dát přednost nákupu on-line před fyzickým nákupem?

11. Co vidíte jako největší nevýhodu nakupování přes internet?

12. Kolik času průměrně trávíte na internetu?

13. Co nejčastěji vyhledáváte na internetu?

14. Jaké je Vaše pohlaví?

15. Kolik je Vám let?

16. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

17. Jaké je Vaše povolání?

18. Jaké je Vaše pohlaví?

19. Kolik je Vám let?

20. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

21. Jaké je Vaše povolání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupujete přes slevové portály?

2. Z jakého důvodu na slevových portálech nenakupujete?

3. Přes který slevový server nejčastěji nakupujete?

4. Z jakých oblastí nejčastěji vybíráte?

5. Kolik nákupů uskutečníte ročně přes slevové portály?

6. Co je pro Vás hlavním kritériem při nákupu?

7. Jakou částku nejčastěji utratíte při nákupu na slevovém portálu?

8. Jaké platební metodě dáváte přednost?

9. Jaké máte zkušenosti se slevovými portály?

10. Co Vás prioritně přesvědčilo dát přednost nákupu on-line před fyzickým nákupem?

11. Co vidíte jako největší nevýhodu nakupování přes internet?

12. Kolik času průměrně trávíte na internetu?

13. Co nejčastěji vyhledáváte na internetu?

14. Jaké je Vaše pohlaví?

15. Kolik je Vám let?

16. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

17. Jaké je Vaše povolání?

18. Jaké je Vaše pohlaví?

19. Kolik je Vám let?

20. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

21. Jaké je Vaše povolání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Braunová, I.Využívání slevových portálů (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://vyuzivani-slevovych-portalu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.