Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Využívání slevových serverů

Využívání slevových serverů

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michaela Janečková
Šetření:29. 04. 2011 - 04. 05. 2011
Počet respondentů:103
Počet otázek (max/průměr):6 / 5.2
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:84,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:09
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, v rámci semestrálního projektu k předmětu Marketingová komunikace, bych vás ráda požádala o vyplnění tohoto dotazníků, kterým chceme získat přehled o využívání nabídek slevových serverů. Předem děkujeme!

Odpovědi respondentů

1. Využili jste již někdy nabídku slevových serverů? (např. vykupto.cz, slevomat.cz apod.)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6159,22 %59,22 %  
ne4240,78 %40,78 %  

Graf

2. Jak často využíváte nabídky slevových serverů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [denněotázka č. 3, 1x - 5x týdněotázka č. 3, 1x - 5x měsíčněotázka č. 3, 1x - 5x ročněotázka č. 3, nikdyotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nikdy4139,81 %39,81 %  
1x - 5x měsíčně3735,92 %35,92 %  
1x - 5x ročně2322,33 %22,33 %  
1x - 5x týdně21,94 %1,94 %  

Graf

3. Jakým způsobem jste se o nabídkách dozvěděli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
doporučení od známých2946,77 %28,16 %  
nabídka na jiných internetových stránkách (např. při pročítání zpravodajství)2235,48 %21,36 %  
nabídka mi přišla emailem812,9 %7,77 %  
Slevin.cz11,61 %0,97 %  
nasel som sam na slevovom serveri,11,61 %0,97 %  
aktivně jsem hledal11,61 %0,97 %  

Graf

4. Které nabídky nejčastěji využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
gastronomie (nabídky restaurací, kaváren apod.)2845,16 %27,18 %  
beauty, krása (kosmetika, kadeřnictví apod.)1524,19 %14,56 %  
jiné69,68 %5,83 %  
sport (nabídky fitness center, cvičení)58,06 %4,85 %  
relaxace (masáže)58,06 %4,85 %  
adrenalinové zážitky23,23 %1,94 %  
ubytování11,61 %0,97 %  

Graf

5. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7168,93 %68,93 %  
muž3231,07 %31,07 %  

Graf

6. Vaše věková skupina?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-306765,05 %65,05 %  
31-402726,21 %26,21 %  
50 a více43,88 %3,88 %  
41-5043,88 %3,88 %  
do 1810,97 %0,97 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Využili jste již někdy nabídku slevových serverů? (např. vykupto.cz, slevomat.cz apod.)

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabídka na jiných internetových stránkách (např. při pročítání zpravodajství) na otázku 3. Jakým způsobem jste se o nabídkách dozvěděli?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi beauty, krása (kosmetika, kadeřnictví apod.) na otázku 4. Které nabídky nejčastěji využíváte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi gastronomie (nabídky restaurací, kaváren apod.) na otázku 4. Které nabídky nejčastěji využíváte?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x - 5x měsíčně na otázku 2. Jak často využíváte nabídky slevových serverů?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x - 5x ročně na otázku 2. Jak často využíváte nabídky slevových serverů?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučení od známých na otázku 3. Jakým způsobem jste se o nabídkách dozvěděli?
  • odpověď ne:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nikdy na otázku 2. Jak často využíváte nabídky slevových serverů?

2. Jak často využíváte nabídky slevových serverů?

  • odpověď nikdy:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 1. Využili jste již někdy nabídku slevových serverů? (např. vykupto.cz, slevomat.cz apod.)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Využili jste již někdy nabídku slevových serverů? (např. vykupto.cz, slevomat.cz apod.)

2. Jak často využíváte nabídky slevových serverů?

3. Jakým způsobem jste se o nabídkách dozvěděli?

4. Které nabídky nejčastěji využíváte?

5. Jste

6. Vaše věková skupina?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Využili jste již někdy nabídku slevových serverů? (např. vykupto.cz, slevomat.cz apod.)

2. Jak často využíváte nabídky slevových serverů?

3. Jakým způsobem jste se o nabídkách dozvěděli?

4. Které nabídky nejčastěji využíváte?

5. Jste

6. Vaše věková skupina?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Janečková, M.Využívání slevových serverů (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://vyuzivani-slevovych-serveru.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.