Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Využívání služeb e-shopu

Využívání služeb e-shopu

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:kateřina brabcová
Šetření:22. 04. 2009 - 06. 05. 2009
Počet respondentů:49
Počet otázek (max/průměr):9 / 7.63
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:32,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:25
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím o vyplnění krátkého dotazníku zabývajícího se průzkumem využívání e-shopů. Výsledky dotazníku budou použity pro zpracování seminární práce.

Děkuji za strávený čas, nashledanou.

Odpovědi respondentů

1. Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ženaotázka č. 2, mužotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3775,51 %75,51 %  
muž1224,49 %24,49 %  

Graf

2. Vaše věková kategorie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [do 20 letotázka č. 3, 21 až 30 letotázka č. 3, 31 až 40 letotázka č. 3, 41 až 50 letotázka č. 3, 51 až 60 letotázka č. 3, 61 a více letotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 až 30 let2551,02 %51,02 %  
do 20 let1734,69 %34,69 %  
31 až 40 let612,24 %12,24 %  
41 až 50 let12,04 %2,04 %  

Graf

3. Využíváte služeb e-shopů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4897,96 %97,96 %  
ne12,04 %2,04 %  

Graf

4. Pokud ano, využíváte služeb tuzemských, zahraničních či obou e-shopů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [tuzemské e-shopyotázka č. 5, zahraniční e-shopyotázka č. 5, tuzemské i zahraniční e-shopyotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tuzemské e-shopy3981,25 %79,59 %  
tuzemské i zahraniční e-shopy714,58 %14,29 %  
zahraniční e-shopy24,17 %4,08 %  

Graf

5. Kolik Kč ročně utratíte za nákupy přes e-shop?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [méně než 1.000 Kčotázka č. 6, 1.000 až 5.000 Kčotázka č. 6, 5.001 až 10.000 Kčotázka č. 6, 10.1001 až 20.000 Kčotázka č. 6, více než 20.000 Kčotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1.000 až 5.000 Kč1633,33 %32,65 %  
5.001 až 10.000 Kč1429,17 %28,57 %  
méně než 1.000 Kč612,5 %12,24 %  
10.1001 až 20.000 Kč612,5 %12,24 %  
více než 20.000 Kč612,5 %12,24 %  

Graf

6. Nejčastěji přes e-shop nakupujete (výběr z více možností):

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
oblečení a doplňky2756,25 %55,1 %  
elektroniku2347,92 %46,94 %  
jiné komodity, vyplňte jaké...2143,75 %42,86 %  
nábytek36,25 %6,12 %  
potraviny24,17 %4,08 %  

Graf

7. Jiné komodity

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

dekorace všeho druhu, galanterie, léky a potr. doplňky, květiny

detske potreby

doplňky do bytu, hračky a pamlsky pro zvířata, cd, knihy apod...

drogerie

drogerie, kosmetika

granule pro psa

hračky a potřeby pro kojence

hračky, jízdenky čd, vstupenky do kina, dvd

knihy

knihy

knihy

korálky a bižuterní komponenty

kosmetika netestovaná na zvířatech

parfémy

potřeby pro zvířata

psí krmivo a potřeby

sportovní výživu

sportovní zboží

umělecké potřeby

vstupenky na koncerty

zahradni technika autodoplnky nahradni dily

8. Podle jakých kritérií volíte e-shop (výběr z více možností)? Protože...

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nabízí levnější zboží než konkurence.3675 %73,47 %  
na e-shopu naleznu dostatek informací o zboží (kvalitní fotografie, popisky atd.).2756,25 %55,1 %  
objednávka je vyřízena za krátké časové období.1939,58 %38,78 %  
je e-shop přehledný a graficky přívětivý.1735,42 %34,69 %  
objednáka zboží je jednoduchá.1735,42 %34,69 %  
jiné důvody, vyplňte jaké...816,67 %16,33 %  

Graf

9. Jaké další důvody pro výběr e-shopu jsou pro vás důležité?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

časová úspora, nebaví mě nakupování

dobré recenze

doporučení spokojených zákazníků

dovezou zboží až domů, což mi šetří čas

důvěryhodný

mám s ním zkušenosti, dám na dobré zkušenosti známých,

reference obrat

stabilita, kamenné zázemí, možnost vyzvednutí zboží na provozovně

široká nabídka

velká úspora času

větší výběr

výběr

zboží, které e-shop nabízí

způsob platby a dopravy


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

brabcová, k.Využívání služeb e-shopu (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://vyuzivani-sluzeb-e-shopu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.