Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Využívání služeb poboček CK a CA mimo nákupní centra

Využívání služeb poboček CK a CA mimo nákupní centra

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Jíchová
Šetření:08. 10. 2015 - 05. 11. 2015
Počet respondentů:127
Počet otázek (max/průměr):11 / 8.65
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:83,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:23
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

tento výzkum se týká využívání služeb poboček cestovních kanceláří a cestovních agentur mimo nákupní centra. Výsledky budou využity pro naši seminární práci.

Děkujeme za vyplnění.

Odpovědi respondentů

1. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena10078,74 %78,74 %  
muž2721,26 %21,26 %  

Graf

2. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26 - 50 let6047,24 %47,24 %  
do 26 let5744,88 %44,88 %  
více než 50 let107,87 %7,87 %  

Graf

3. S kým nejčastěji cestujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
s rodinou5039,37 %39,37 %  
s partnerem / partnerkou4938,58 %38,58 %  
s přáteli1914,96 %14,96 %  
se zájmovou skupinou43,15 %3,15 %  
sám32,36 %2,36 %  
s rodinou i zájmovou skupinou10,79 %0,79 %  
S rodinou nebo s partnerem10,79 %0,79 %  

Graf

4. Využili jste někdy služeb (kamenné) pobočky cestovní kanceláře?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9171,65 %71,65 %  
ne3628,35 %28,35 %  

Graf

5. Jakou službu jste využili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
objednání zájezdu7279,12 %56,69 %  
zaplacení zájezdu5863,74 %45,67 %  
výběr zájezdu4549,45 %35,43 %  
získání katalogu3437,36 %26,77 %  
informace o službách a produktech2628,57 %20,47 %  
zakoupení dárkového poukazu77,69 %5,51 %  
reklamace zájezdu22,2 %1,57 %  

Graf

6. Šli jste do pobočky záměrně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8896,7 %69,29 %  
ne33,3 %2,36 %  

Graf

7. Proč jste si vybrali pobočku oproti jiným možnostem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
osobní kontakt5358,24 %41,73 %  
možnost doplňujících otázek5054,95 %39,37 %  
umístění pobočky2426,37 %18,9 %  
rychlejší než dlouhé vyhledávání na internetu2021,98 %15,75 %  
papírová forma katalogu1819,78 %14,17 %  
kvůli reklamnímu poutači55,49 %3,94 %  
věděli jsme, co chceme, jednání bylo rychlejší, než kdybychom vše vyřizovali on-line11,1 %0,79 %  
netuším, zařizoval jiný člen rodiny11,1 %0,79 %  
Podpis cestovni smlouvy11,1 %0,79 %  
originální služby11,1 %0,79 %  
bylo to na ultra last minute, byla to nejlepší a téměř jediná možnost11,1 %0,79 %  
Pohodlnejsi11,1 %0,79 %  
doporučení od přátel11,1 %0,79 %  
Nebyla jsem na pobočce vše proběhlo online11,1 %0,79 %  
z důvodu reklamace11,1 %0,79 %  
šla jsem náhodou kolem11,1 %0,79 %  
v té době (za komančů) moc jiná možnost nebyla11,1 %0,79 %  
daná CK má smlouvu se zaměstnavatelem11,1 %0,79 %  

Graf

8. Proč jste ji nevyužili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
využití jiné možnosti (např. internet)2877,78 %22,05 %  
kvůli pohodlí1027,78 %7,87 %  
nevhodná otevírací doba411,11 %3,15 %  
nevhodné umístění pobočky25,56 %1,57 %  
nevyhovující přístup personálu na pobočce12,78 %0,79 %  
anonymní jednání12,78 %0,79 %  
sami si hledáme ubytování, vše si zajišťujeme12,78 %0,79 %  

Graf

9. Jakou službu byste na pobočce využili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
platba v hotovosti5241,27 %40,94 %  
zakoupení dárkového poukazu3326,19 %25,98 %  
parkování u pobočky2923,02 %22,83 %  
platba poukázkami (např. sodexo, edenred)2419,05 %18,9 %  
platba kartou43,17 %3,15 %  
nevim21,59 %1,57 %  
malé občerstvení - v létě voda10,79 %0,79 %  
nic z nabízeného10,79 %0,79 %  
Zadna10,79 %0,79 %  
platba visa kartou10,79 %0,79 %  
asi žádnou10,79 %0,79 %  
rady, dotazy10,79 %0,79 %  
Nyni jiz zadnou10,79 %0,79 %  
objednání zájezdu10,79 %0,79 %  
uprednostnuji internet10,79 %0,79 %  
DOPLŇUJÍCÍ INFO10,79 %0,79 %  
nevyužila10,79 %0,79 %  
žádnou z výše uvedeného - výběr zájezdu10,79 %0,79 %  
reklamace10,79 %0,79 %  
?10,79 %0,79 %  
je mi to jedno10,79 %0,79 %  

Graf

10. Co byste ocenili při návštěvě pobočky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
káva nebo čaj zdarma6249,21 %48,82 %  
Wifi připojení4434,92 %34,65 %  
dětský koutek2419,05 %18,9 %  
bezbariérový přístup2217,46 %17,32 %  
nic32,38 %2,36 %  
nevim21,59 %1,57 %  
nic je mi to jedno10,79 %0,79 %  
Kvalitní informace10,79 %0,79 %  
playstation koutek10,79 %0,79 %  
Milý a zkusený personál s dostatkem času na klienta10,79 %0,79 %  
nic zvláštního10,79 %0,79 %  
milý přístup10,79 %0,79 %  
nic z uvedeného10,79 %0,79 %  
rychlá a kvalifikovaná obsluha10,79 %0,79 %  
milou obsluhu10,79 %0,79 %  
asi nic10,79 %0,79 %  
osobní přístup10,79 %0,79 %  

Graf

11. Máte vlastní nápady a připomínky ke zkvalitnění poboček cestovních kanceláří a cestovních agentur?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1033,33 %7,87 %  
nemám413,33 %3,15 %  
Ano13,33 %0,79 %  
více papírových nabídek zájezdů ve stojanech13,33 %0,79 %  
informace, informace, informace, ... vyprávění o destinacích, vlastně jako zajímavé mi přijde organizovat semináře pro zájemce13,33 %0,79 %  
pomoc zákazníkovi při výběru zájezdu dle přání zákazníka tzv. na klíč13,33 %0,79 %  
obrázky by měly odpovídat skutečnosti13,33 %0,79 %  
Ve většině poboček je velmi malo soukromí, přepážky hustě namačkané na sobě.13,33 %0,79 %  
zaměřit se i jiné segmenty klientely než pouze ty mainstreamové13,33 %0,79 %  
n13,33 %0,79 %  
ostatní odpovědi VIDEO PREZENTACE
Neuškodilo by příjemnějších zaměstnanců, jelikož kdy si jde člověk koupit zájezd očekává, že na otázky které zákazník položí mu zaměstnanec zodpoví bez povzdechů.
čaj a káva zdarma není špatný nápad
zpravidla zájezdy prodávají lidé, kteří mají menší znalosti o destinaci než já a to je děs
myslím, že vše je pohodlnější vyřídit vše prostřednictvím internetu
Dárky, výhody oproti internetu.
Ne.
asd
826,67 %6,3 % 

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Využili jste někdy služeb (kamenné) pobočky cestovní kanceláře?

  • odpověď ne:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvůli pohodlí na otázku 8. Proč jste ji nevyužili?
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi využití jiné možnosti (např. internet) na otázku 8. Proč jste ji nevyužili?

5. Jakou službu jste využili?

  • odpověď objednání zájezdu:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi papírová forma katalogu na otázku 7. Proč jste si vybrali pobočku oproti jiným možnostem?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi zaplacení zájezdu na otázku 5. Jakou službu jste využili?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste:

2. Jaký je Váš věk?

3. S kým nejčastěji cestujete?

4. Využili jste někdy služeb (kamenné) pobočky cestovní kanceláře?

5. Jakou službu jste využili?

6. Šli jste do pobočky záměrně?

7. Proč jste si vybrali pobočku oproti jiným možnostem?

8. Proč jste ji nevyužili?

9. Jakou službu byste na pobočce využili?

10. Co byste ocenili při návštěvě pobočky?

11. Máte vlastní nápady a připomínky ke zkvalitnění poboček cestovních kanceláří a cestovních agentur?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste:

2. Jaký je Váš věk?

3. S kým nejčastěji cestujete?

4. Využili jste někdy služeb (kamenné) pobočky cestovní kanceláře?

5. Jakou službu jste využili?

6. Šli jste do pobočky záměrně?

7. Proč jste si vybrali pobočku oproti jiným možnostem?

8. Proč jste ji nevyužili?

9. Jakou službu byste na pobočce využili?

10. Co byste ocenili při návštěvě pobočky?

11. Máte vlastní nápady a připomínky ke zkvalitnění poboček cestovních kanceláří a cestovních agentur?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Jíchová, V.Využívání služeb poboček CK a CA mimo nákupní centra (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://vyuzivani-sluzeb-pobocek-mim.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.