Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Využívání služeb v regionech

Využívání služeb v regionech

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Mikuláš Zubec
Šetření:17. 03. 2014 - 23. 03. 2014
Počet respondentů:75
Počet otázek (max/průměr):17 / 17
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:71,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:03
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

tento dotazník by měl poskytnout doporučení pro komunikační kampaně pro malé a střední podniky v rámci regionálního působení. Děkuji předem za  vyplnění.

Dotazník je určen zejména pro lidi v produktivním věku.

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Níže uvedené otázky jsou položeny vždy ve spojení s poskytovatelem nějaké služby (wellness, restaurace atd.) z vašeho regionu (města).

Při vyplňování si prosím představujte zejména malé a střední podnikatelské subjekty (živnostníky).

Odpovědi respondentů

1. Co je pro Vás důležité při výběru poskytovatele nějaké služby (wellness, restaurace, kadeřnictví atd.)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita5776 %76 %  
cena5370,67 %70,67 %  
přístup personálu4965,33 %65,33 %  
dostupnost informací o službě1824 %24 %  
poloha ve městě1520 %20 %  
výhody do budoucna, které se na službu vážou – „věrnostní program“68 %8 %  
zvýšené povědomí o firmě11,33 %1,33 %  

Graf

2. Pokud byste chtěli vyhledat podrobné informace o službě (wellness, restaurace, kadeřnictví atd.), kde tak učiníte jako první?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet5269,33 %69,33 %  
zeptám se známých1824 %24 %  
přímo u poskytovatele služby34 %4 %  
odborné časopisy, deníky22,67 %2,67 %  

Graf

3. Kde na internetu budete hledat informace o místním poskytovateli služeb (wellness, restaurace, kadeřnictví atd.)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
snažil(a) bych se vyhledat oficiální webové stránky pomocí vyhledavače (Google, Seznam)7194,67 %94,67 %  
www.porno.free.cz11,33 %1,33 %  
porno stránky11,33 %1,33 %  
sociální sítě (facebook, twitter)11,33 %1,33 %  
na odborných diskusních fórech, tematicky zaměřených blozích (např. Scuk) apod.11,33 %1,33 %  

Graf

4. Pokud máte oblíbenou místní službu (wellness, restaurace, kadeřnictví atd.), rádi byste, aby s Vámi firma udržovala kontakt (informace, nabídky, zajímavosti z oboru)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4864 %64 %  
ne2736 %36 %  

Graf

5. Co by mělo být obsahem těchto informací?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cenové výhodné nabídky4762,67 %62,67 %  
informace o nových produktech a službách4661,33 %61,33 %  
nechci, aby se mnou firma udržovala kontakt1824 %24 %  
zajímavosti z oboru1317,33 %17,33 %  
kozy,kunda,kozy.kunda curaky ne....11,33 %1,33 %  
míry intimních partií11,33 %1,33 %  

Graf

6. V jaké formě by tento přísun informací měl být?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
e-mail4154,67 %54,67 %  
sociální sítě (facebook - fanouškovské stránky)3242,67 %42,67 %  
blog (novinky na webu)2533,33 %33,33 %  
twitter56,67 %6,67 %  
analni22,67 %2,67 %  
odběr videoobsahu22,67 %2,67 %  
X11,33 %1,33 %  
011,33 %1,33 %  
nechci 11,33 %1,33 %  
žádná11,33 %1,33 %  
v žádné, informace si dohledám sama11,33 %1,33 %  

Graf

7. Koupil(a) jste někdy dárkový poukaz na využití služby někomu blízkému?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4965,33 %65,33 %  
ne1722,67 %22,67 %  
doposud ne, ale chystám se někdy v budoucnu912 %12 %  

Graf

8. Které z níže uvedených forem reklamy je pro Vás nejlépe stravitelná? Ohodnoťte jednotlivé formy reklamy.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
časopisy a denní tisk0.481.156
webové stránky poskytovatele služby1.3331.076
banerová reklama na webu-0.5071.397
facebook reklama-0.2671.422
facebook - stránka pro fanoušky0.7331.556
e-mail - obchodní sdělení-0.2272.095
billboardy0.0271.413
leták do schránky-0.1872.098

Graf

9. Reklama na firmu/službu z blízkého okolí mě zaujme více než reklamy na subjekty z cizích měst.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím2938,67 %38,67 %  
souhlasím2837,33 %37,33 %  
nevím810,67 %10,67 %  
spíše nesouhlasím56,67 %6,67 %  
nesouhlasím56,67 %6,67 %  

Graf

10. Doporučení od známého na nějakou službu má pro mě větší váhu než ostatní druhy reklamy.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím3952 %52 %  
spíše souhlasím2634,67 %34,67 %  
nevím68 %8 %  
nesouhlasím22,67 %2,67 %  
spíše nesouhlasím22,67 %2,67 %  

Graf

11. Aby Vás reklamní sdělení přesvědčilo o nákupu služby, co musí obsahovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
musí vystihovat moje aktuální potřeby6586,67 %86,67 %  
cenově výhodnou nabídku2837,33 %37,33 %  
musí mě zaskočit79,33 %9,33 %  
musím se s ní setkat opakovaně34 %4 %  

Graf

12. Při výběru poskytovatele služby (wellness, restaurace, kadeřnictví atd.) dám raději přednost ceně před kvalitou a doplňkovými službami.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím3445,33 %45,33 %  
nevím1621,33 %21,33 %  
spíše souhlasím1114,67 %14,67 %  
nesouhlasím1013,33 %13,33 %  
souhlasím45,33 %5,33 %  

Graf

13. Máte tendenci zkoušet nové poskytovatele služeb (wellness, restaurace, kadeřnictví atd.) nebo raději zůstanete tam, kde máte dobré zkušenosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
většinou se vracím tam, kde se mi líbí6485,33 %85,33 %  
zkouším často nové poskytovatele služeb1114,67 %14,67 %  

Graf

14. Využívám služby (wellness, restaurace, kadeřnictví atd.) pravidelně.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím2330,67 %30,67 %  
spíše souhlasím2229,33 %29,33 %  
spíše nesouhlasím1824 %24 %  
nesouhlasím79,33 %9,33 %  
nevím56,67 %6,67 %  

Graf

15. Jste muž nebo žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5168 %68 %  
muž2432 %32 %  

Graf

16. Váš věk?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 až 30 let4965,33 %65,33 %  
41 až 60 let1216 %16 %  
31 až 40 let1114,67 %14,67 %  
61 a více let22,67 %2,67 %  
méně než 18 let11,33 %1,33 %  

Graf

17. Kolik obyvatel má obec, ve které žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně jak 20 tisíc3749,33 %49,33 %  
50 až 100 tisíc1317,33 %17,33 %  
100 až 500 tisíc1216 %16 %  
500 tisíc a více (Praha)79,33 %9,33 %  
20 až 50 tisíc68 %8 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Pokud máte oblíbenou místní službu (wellness, restaurace, kadeřnictví atd.), rádi byste, aby s Vámi firma udržovala kontakt (informace, nabídky, zajímavosti z oboru)?

  • odpověď ne:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nechci, aby se mnou firma udržovala kontakt na otázku 5. Co by mělo být obsahem těchto informací?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Co je pro Vás důležité při výběru poskytovatele nějaké služby (wellness, restaurace, kadeřnictví atd.)?

2. Pokud byste chtěli vyhledat podrobné informace o službě (wellness, restaurace, kadeřnictví atd.), kde tak učiníte jako první?

3. Kde na internetu budete hledat informace o místním poskytovateli služeb (wellness, restaurace, kadeřnictví atd.)?

4. Pokud máte oblíbenou místní službu (wellness, restaurace, kadeřnictví atd.), rádi byste, aby s Vámi firma udržovala kontakt (informace, nabídky, zajímavosti z oboru)?

5. Co by mělo být obsahem těchto informací?

6. V jaké formě by tento přísun informací měl být?

7. Koupil(a) jste někdy dárkový poukaz na využití služby někomu blízkému?

8. Které z níže uvedených forem reklamy je pro Vás nejlépe stravitelná? Ohodnoťte jednotlivé formy reklamy.

9. Reklama na firmu/službu z blízkého okolí mě zaujme více než reklamy na subjekty z cizích měst.

10. Doporučení od známého na nějakou službu má pro mě větší váhu než ostatní druhy reklamy.

11. Aby Vás reklamní sdělení přesvědčilo o nákupu služby, co musí obsahovat?

12. Při výběru poskytovatele služby (wellness, restaurace, kadeřnictví atd.) dám raději přednost ceně před kvalitou a doplňkovými službami.

13. Máte tendenci zkoušet nové poskytovatele služeb (wellness, restaurace, kadeřnictví atd.) nebo raději zůstanete tam, kde máte dobré zkušenosti?

14. Využívám služby (wellness, restaurace, kadeřnictví atd.) pravidelně.

15. Jste muž nebo žena?

16. Váš věk?

17. Kolik obyvatel má obec, ve které žijete?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Co je pro Vás důležité při výběru poskytovatele nějaké služby (wellness, restaurace, kadeřnictví atd.)?

2. Pokud byste chtěli vyhledat podrobné informace o službě (wellness, restaurace, kadeřnictví atd.), kde tak učiníte jako první?

3. Kde na internetu budete hledat informace o místním poskytovateli služeb (wellness, restaurace, kadeřnictví atd.)?

4. Pokud máte oblíbenou místní službu (wellness, restaurace, kadeřnictví atd.), rádi byste, aby s Vámi firma udržovala kontakt (informace, nabídky, zajímavosti z oboru)?

5. Co by mělo být obsahem těchto informací?

6. V jaké formě by tento přísun informací měl být?

7. Koupil(a) jste někdy dárkový poukaz na využití služby někomu blízkému?

8. Které z níže uvedených forem reklamy je pro Vás nejlépe stravitelná? Ohodnoťte jednotlivé formy reklamy.

9. Reklama na firmu/službu z blízkého okolí mě zaujme více než reklamy na subjekty z cizích měst.

10. Doporučení od známého na nějakou službu má pro mě větší váhu než ostatní druhy reklamy.

11. Aby Vás reklamní sdělení přesvědčilo o nákupu služby, co musí obsahovat?

12. Při výběru poskytovatele služby (wellness, restaurace, kadeřnictví atd.) dám raději přednost ceně před kvalitou a doplňkovými službami.

13. Máte tendenci zkoušet nové poskytovatele služeb (wellness, restaurace, kadeřnictví atd.) nebo raději zůstanete tam, kde máte dobré zkušenosti?

14. Využívám služby (wellness, restaurace, kadeřnictví atd.) pravidelně.

15. Jste muž nebo žena?

16. Váš věk?

17. Kolik obyvatel má obec, ve které žijete?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Zubec, M.Využívání služeb v regionech (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://vyuzivani-sluzeb-v-regionech.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.