Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Využívání studetnských účtů

Využívání studetnských účtů

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Soňa Bartáková
Šetření:18. 11. 2009 - 27. 11. 2009
Počet respondentů:236
Počet otázek (max/průměr):25 / 24.99
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:64,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:27
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník je určen pro studenty středních, vyšších odborných nebo vysokých škol, kteří využívají některý ze studentských účtů, které jsou v současnosti bankami v České republice poskytovány.
Cílem tohoto dotazníkového šetření bude zjištění základních informací týkajících se využívání studentských účtů a veškerých služeb s tím spojených. Zjištěné výsledky poslouží pro zhodnocení současné nabídky studentských účtů v rámci vypracování bakalářské práce.

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Nápověda k otázce č. 17 - Kreditní karty:

- jsou vhodné zejména pro placení v obchodech za zboží a služby, kdy můžete využít bezúročné období

- půjčuteje si peníze od banky, která Vám kreditní kartu poskytla

- nevhodná pro výběry hotovosti kvůli úročení

Odpovědi respondentů

1. Jaký typ školy studujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysoká škola22494,92 %94,92 %  
střední škola72,97 %2,97 %  
vyšší odborná škola52,12 %2,12 %  

Graf

2. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena14762,29 %62,29 %  
muž8937,71 %37,71 %  

Graf

3. Proč jste si zřídil/a studentský účet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nutnost založení při studiu - výplata stipendií, platba kolejného, nájemného, atd.12854,24 %54,24 %  
samozřejmost v dnešní době11950,42 %50,42 %  
kvůli možnosti využívání platební karty - není potřeba mít při sobě hotovost10343,64 %43,64 %  
nutnost založení kvůli práci/brigádě - zasílání výplat9841,53 %41,53 %  
kontrola vlastních financí8736,86 %36,86 %  
výhody účtu - dostupnost, úročení, kontokorent, Internet- , Phone-, SMS-banking5021,19 %21,19 %  
možnost nakupování přes internet4519,07 %19,07 %  
možnost šetření peněz a zbytečné neutrácení hotovosti za "hlouposti"4016,95 %16,95 %  
bezpečnost úspor156,36 %6,36 %  
jiné145,93 %5,93 %  

Graf

4. U jaké banky máte zřízen svůj studentský účet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Česká spořitelna7732,63 %32,63 %  
Komerční banka7029,66 %29,66 %  
Československá obchodní banka5523,31 %23,31 %  
Poštovní spořitelna166,78 %6,78 %  
GE Money Bank83,39 %3,39 %  
Raiffeisenbank52,12 %2,12 %  
UniCredit Bank20,85 %0,85 %  
Volksbank10,42 %0,42 %  
Oberbank10,42 %0,42 %  
Waldviertler Sparkasse von 184210,42 %0,42 %  

Graf

5. Jaké byly Vaše důvody pro zřízení účtu právě u této banky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ostatní členové rodiny využívající služby stejné banky8937,71 %37,71 %  
dobré jméno banky6828,81 %28,81 %  
doporučení od známých6828,81 %28,81 %  
snadná dostupnost v místě bydliště6025,42 %25,42 %  
cenově výhodný (nízké poplatky, různé bonusy, ...)5925 %25 %  
na základě srovnání bankou nabízených produktů s produkty jiných bank5422,88 %22,88 %  
zdarma nebo velmi nízké poplatky za výběr z bankomatu4820,34 %20,34 %  
ani jedna z možností166,78 %6,78 %  
na základě upoutávky v tv, rádiu, tisku, na internetu41,69 %1,69 %  
po zjištění informací o produktech a jejich porovnání s jinými bankami20,85 %0,85 %  
cenově výhodný, nízké poplatky, různé bonusy10,42 %0,42 %  

Graf

6. Má na Vás při výběru banky vliv celkové povědomí o dané bance (její pověst, image)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13557,2 %57,2 %  
spíše ano7933,47 %33,47 %  
nevím83,39 %3,39 %  
spíše ne83,39 %3,39 %  
ne62,54 %2,54 %  

Graf

7. Jaké operace prostřednictvím svého účtu provádíte nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výběr hotovosti platební kartou8937,71 %37,71 %  
platební transakce prostřednictvím Internet bankingu7029,66 %29,66 %  
platby za zboží a služby prostřednictvím kreditní karty5322,46 %22,46 %  
výběr hotovosti na pobočce104,24 %4,24 %  
vklad hotovosti72,97 %2,97 %  
prevod € na Kc10,42 %0,42 %  
platební transakce prostřednictvím Home bankingu10,42 %0,42 %  
platby prostřednictvím platební karty10,42 %0,42 %  
většinu co je v nabídce10,42 %0,42 %  
žádné, pouze příjem10,42 %0,42 %  
platby za zboží... debetní kartou10,42 %0,42 %  
platební transakce prostřednictvím Mobil bankingu (WAP, GSM)10,42 %0,42 %  

Graf

8. Jaký parametr studentského účtu je pro Vás nejvíce užitečný a přínosný?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
využívání platební karty12151,27 %51,27 %  
přístup k financím přes Internet banking8837,29 %37,29 %  
jiné93,81 %3,81 %  
možnost využití kontokorentu (povolené přečerpání účtu)83,39 %3,39 %  
možnost úročení úspor72,97 %2,97 %  
přístup k financím přes Internet bankingu20,85 %0,85 %  
přístup k financím přes SMS banking 10,42 %0,42 %  

Graf

9. Nízké resp. nulové poplatky byste ocenil/a zejména při:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vedení účtu16770,76 %70,76 %  
výběr hotovosti z bankomatu16369,07 %69,07 %  
využívání Internet bankingu10745,34 %45,34 %  
jednorázové příkazy k úhradě8134,32 %34,32 %  
trvalé příkazy k úhradě7933,47 %33,47 %  
výběr hotovosti z bankomatu v zahraničí7632,2 %32,2 %  
příchozí platby7632,2 %32,2 %  
vklad na přepážce7531,78 %31,78 %  
výběr hotovosti na pobočce6125,85 %25,85 %  
inkasa a SIPO4619,49 %19,49 %  
povolení kontokorentu2510,59 %10,59 %  
využívání Mobil bankingu (WAP, GSM)114,66 %4,66 %  
využívání Home bankingu104,24 %4,24 %  
využívání Phone bankingu93,81 %3,81 %  

Graf

10. Jaký typ bankovnictví využíváte nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet banking17674,58 %74,58 %  
klasické - tj. bankovní přepážka7230,51 %30,51 %  
Mobil banking (WAP, GSM)31,27 %1,27 %  
Home banking31,27 %1,27 %  

Graf

11. Jaké využíváte nejčastěji bankomaty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jen té banky, u které mám zřízen účet13958,9 %58,9 %  
pokud je to možné, u vlastní banky, jestliže bankomat není dostupný - využiji služeb jakékoliv jiné banky7732,63 %32,63 %  
jakékoliv - dle dostupnosti114,66 %4,66 %  
bankomaty nevyužívám, transakce provádím na pobočce93,81 %3,81 %  

Graf

12. Kolik výběrů z bankomatů měsíčně provedete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 - 419180,93 %80,93 %  
5 - 94217,8 %17,8 %  
10 a více31,27 %1,27 %  

Graf

13. Víte, jaký platíte poplatek při výběru hotovosti z vlastního bankomatu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 10 Kč17373,31 %73,31 %  
nevím4719,92 %19,92 %  
10 - 30 Kč166,78 %6,78 %  

Graf

14. Víte, jak vysoké je úročení Vašeho studentského účtu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím13356,84 %56,36 %  
0,01% - 0,50 %8536,32 %36,02 %  
0,51% - 1,00 %104,27 %4,24 %  
1,01% a více62,56 %2,54 %  

Graf

15. Je pro Vás přínosem služba kontokorentu (povolené přečerpání účtu)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, služba pro mě nemá význam18477,97 %77,97 %  
občas tuto možnost využiji2912,29 %12,29 %  
ano, službu využívám239,75 %9,75 %  

Graf

16. Jakou debetní kartu od Vaší banky využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Visa15364,83 %64,83 %  
MasterCard4920,76 %20,76 %  
Maestro3715,68 %15,68 %  
jiná177,2 %7,2 %  

Graf

17. Využíváte od své banky také kreditní kartu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne14260,17 %60,17 %  
ano7933,47 %33,47 %  
nevím o této možnosti208,47 %8,47 %  

Graf

18. Využil/a byste možnost volby vlastního designu Vaší platební karty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je mi jedno, jak karta vypadá10745,34 %45,34 %  
ano9339,41 %39,41 %  
ne3615,25 %15,25 %  

Graf

19. Zaznamenal/a jste reklamu na svoji banku v médiích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano 20386,02 %86,02 %  
někdy208,47 %8,47 %  
ne135,51 %5,51 %  

Graf

20. Kde jste reklamu banky nejčastěji zaznamenal/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
TV19883,9 %83,9 %  
internet8435,59 %35,59 %  
noviny3113,14 %13,14 %  
letéky239,75 %9,75 %  
rádio104,24 %4,24 %  

Graf

21. Jak na Vás reklama banky působí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemá na mě vůbec žádný vliv13657,63 %57,63 %  
pozitivně7431,36 %31,36 %  
je vtipná3113,14 %13,14 %  
negativně135,51 %5,51 %  
je vystihující72,97 %2,97 %  

Graf

22. Ovlivňuje Vás při výběru banky podpora prodeje (tj. dočasné snížení cen, dárky, soutěže, losování, různé balíčky, ...)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne8536,02 %36,02 %  
ne7330,93 %30,93 %  
spíše ano4318,22 %18,22 %  
ano2711,44 %11,44 %  
nevím83,39 %3,39 %  

Graf

23. Má na Vás při výběru banky vliv úroveň její Public Relations (tj. různé propagační akce, konference, sponzroství, patrtonát, atd.)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne8335,17 %35,17 %  
ne7632,2 %32,2 %  
spíše ano5322,46 %22,46 %  
ano156,36 %6,36 %  
nevím93,81 %3,81 %  

Graf

24. Jste se svým studentským účtem spokojen/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10644,92 %44,92 %  
spíše ano9741,1 %41,1 %  
spíše ne177,2 %7,2 %  
ne125,08 %5,08 %  
nevím41,69 %1,69 %  

Graf

25. Máte nějaké konkrétní návrhy, co byste u svého studentského účtu změnil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zrušení všech poplatků7531,78 %31,78 %  
ne3916,53 %16,53 %  
nižší poplatky za výběr z cizího bankomatu229,32 %9,32 %  
zvýšení úrokové sazby187,63 %7,63 %  
zrušení poplatků za výběr z bankomatu187,63 %7,63 %  
zrušení poplatků za vedení účtu187,63 %7,63 %  
nemam41,69 %1,69 %  
zrušení poplatků za výběr na přepážce41,69 %1,69 %  
výběry z bankomatu zdarma10,42 %0,42 %  
nic, jsem spokojena10,42 %0,42 %  
zrušil poplatky za výběr SVÝCH peněz10,42 %0,42 %  
zrušeni veškerých poplatků10,42 %0,42 %  
zatim ne10,42 %0,42 %  
zrušila bych všechny poplatky10,42 %0,42 %  
Vyšší úrok10,42 %0,42 %  
poplatky bych zrusila10,42 %0,42 %  
nie10,42 %0,42 %  
nie, momentálne nemám10,42 %0,42 %  
Vše zadarmo žádné poplatky.10,42 %0,42 %  
n10,42 %0,42 %  
snížila bych poplatky za vedení, výpisy, apod10,42 %0,42 %  
žádné poplatky10,42 %0,42 %  
poplatky za vedení účtu a za výběry z bankomatu10,42 %0,42 %  
Nižšie poplatky za výber v cudzom bankomate.10,42 %0,42 %  
zrušit poplatky jako u mbank10,42 %0,42 %  
ani ne10,42 %0,42 %  
poplatky10,42 %0,42 %  
jo10,42 %0,42 %  
úročení- je příliš nízké a nevýhodné10,42 %0,42 %  
absolutne zadne poplatky a vetsi urok:)10,42 %0,42 %  
vyšší úroky10,42 %0,42 %  
výběr ze všech bankomatů zdarma10,42 %0,42 %  
asd10,42 %0,42 %  
vyšší úrok, popř. levná kombinace se spořícím účte10,42 %0,42 %  
myslim ze nic, som spokojna10,42 %0,42 %  
zrušení poplatků za vloženi peněz na učet10,42 %0,42 %  
zrušení poplatku za vložení hotovosti na pobočce10,42 %0,42 %  
zrušení všech poplatků, zvýšení úrokové sazby10,42 %0,42 %  
zvýšit úrok a snížit popl. za výběr z cizího bank.10,42 %0,42 %  
levnější internetové bankovnictví10,42 %0,42 %  
zrušení poplatků za odchozí platby10,42 %0,42 %  
snížení úroků u kontokorentu10,42 %0,42 %  
zrušení celého studentského účtu...10,42 %0,42 %  
Zdarma zřízení ebankingu10,42 %0,42 %  
zrušní poplatku za provedení platby10,42 %0,42 %  
vybery v zahranici10,42 %0,42 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Má na Vás při výběru banky vliv celkové povědomí o dané bance (její pověst, image)?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 23. Má na Vás při výběru banky vliv úroveň její Public Relations (tj. různé propagační akce, konference, sponzroství, patrtonát, atd.)?

9. Nízké resp. nulové poplatky byste ocenil/a zejména při:

  • odpověď jednorázové příkazy k úhradě:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi využívání Mobil bankingu (WAP, GSM) na otázku 9. Nízké resp. nulové poplatky byste ocenil/a zejména při:
  • odpověď příchozí platby:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi využívání Mobil bankingu (WAP, GSM) na otázku 9. Nízké resp. nulové poplatky byste ocenil/a zejména při:
  • odpověď trvalé příkazy k úhradě:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi využívání Mobil bankingu (WAP, GSM) na otázku 9. Nízké resp. nulové poplatky byste ocenil/a zejména při:
  • odpověď využívání Internet bankingu:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi využívání Mobil bankingu (WAP, GSM) na otázku 9. Nízké resp. nulové poplatky byste ocenil/a zejména při:

21. Jak na Vás reklama banky působí?

  • odpověď nemá na mě vůbec žádný vliv:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 19. Zaznamenal/a jste reklamu na svoji banku v médiích?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaký typ školy studujete?

2. Jste:

3. Proč jste si zřídil/a studentský účet?

4. U jaké banky máte zřízen svůj studentský účet?

5. Jaké byly Vaše důvody pro zřízení účtu právě u této banky?

6. Má na Vás při výběru banky vliv celkové povědomí o dané bance (její pověst, image)?

7. Jaké operace prostřednictvím svého účtu provádíte nejčastěji?

8. Jaký parametr studentského účtu je pro Vás nejvíce užitečný a přínosný?

9. Nízké resp. nulové poplatky byste ocenil/a zejména při:

10. Jaký typ bankovnictví využíváte nejčastěji?

11. Jaké využíváte nejčastěji bankomaty?

12. Kolik výběrů z bankomatů měsíčně provedete?

13. Víte, jaký platíte poplatek při výběru hotovosti z vlastního bankomatu?

14. Víte, jak vysoké je úročení Vašeho studentského účtu?

15. Je pro Vás přínosem služba kontokorentu (povolené přečerpání účtu)?

16. Jakou debetní kartu od Vaší banky využíváte?

17. Využíváte od své banky také kreditní kartu?

18. Využil/a byste možnost volby vlastního designu Vaší platební karty?

19. Zaznamenal/a jste reklamu na svoji banku v médiích?

20. Kde jste reklamu banky nejčastěji zaznamenal/a?

21. Jak na Vás reklama banky působí?

22. Ovlivňuje Vás při výběru banky podpora prodeje (tj. dočasné snížení cen, dárky, soutěže, losování, různé balíčky, ...)?

23. Má na Vás při výběru banky vliv úroveň její Public Relations (tj. různé propagační akce, konference, sponzroství, patrtonát, atd.)?

24. Jste se svým studentským účtem spokojen/a?

25. Máte nějaké konkrétní návrhy, co byste u svého studentského účtu změnil/a?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaký typ školy studujete?

2. Jste:

3. Proč jste si zřídil/a studentský účet?

4. U jaké banky máte zřízen svůj studentský účet?

5. Jaké byly Vaše důvody pro zřízení účtu právě u této banky?

6. Má na Vás při výběru banky vliv celkové povědomí o dané bance (její pověst, image)?

7. Jaké operace prostřednictvím svého účtu provádíte nejčastěji?

8. Jaký parametr studentského účtu je pro Vás nejvíce užitečný a přínosný?

9. Nízké resp. nulové poplatky byste ocenil/a zejména při:

10. Jaký typ bankovnictví využíváte nejčastěji?

11. Jaké využíváte nejčastěji bankomaty?

12. Kolik výběrů z bankomatů měsíčně provedete?

13. Víte, jaký platíte poplatek při výběru hotovosti z vlastního bankomatu?

14. Víte, jak vysoké je úročení Vašeho studentského účtu?

15. Je pro Vás přínosem služba kontokorentu (povolené přečerpání účtu)?

16. Jakou debetní kartu od Vaší banky využíváte?

17. Využíváte od své banky také kreditní kartu?

18. Využil/a byste možnost volby vlastního designu Vaší platební karty?

19. Zaznamenal/a jste reklamu na svoji banku v médiích?

20. Kde jste reklamu banky nejčastěji zaznamenal/a?

21. Jak na Vás reklama banky působí?

22. Ovlivňuje Vás při výběru banky podpora prodeje (tj. dočasné snížení cen, dárky, soutěže, losování, různé balíčky, ...)?

23. Má na Vás při výběru banky vliv úroveň její Public Relations (tj. různé propagační akce, konference, sponzroství, patrtonát, atd.)?

24. Jste se svým studentským účtem spokojen/a?

25. Máte nějaké konkrétní návrhy, co byste u svého studentského účtu změnil/a?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Bartáková, S.Využívání studetnských účtů (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://vyuzivani-studetnskych-uctu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.