Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Využívání Telefonního bankovnictví

Využívání Telefonního bankovnictví

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michaela Hamáčková
Šetření:17. 11. 2011 - 15. 12. 2011
Počet respondentů:54
Počet otázek (max/průměr):17 / 17
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:41,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:02
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Předem děkuji za vyplnění dotazníku, jehož výsledky použiji v mé bakalářské práci.

Odpovědi respondentů

1. Využíváte službu telefonního bankovnictví? (Pokud je odpověď ne, dotazník nevyplňujte.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5092,59 %92,59 %  
ne47,41 %7,41 %  

Graf

2. U jaké banky využíváte službu telefonního bankovnictví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Komerční banka, a. s.2750 %50 %  
Česká spořitelna, a. s.1120,37 %20,37 %  
Československá obchodní banka, a. s. (ČSOB)611,11 %11,11 %  
GE MONEY23,7 %3,7 %  
Nevyužívám11,85 %1,85 %  
Mbank11,85 %1,85 %  
Volksbank CZ11,85 %1,85 %  
nic11,85 %1,85 %  
Unicredit11,85 %1,85 %  
Raifaisen bank11,85 %1,85 %  
Raifka11,85 %1,85 %  
nepouzivam11,85 %1,85 %  

Graf

3. Jakým způsobem je Vám služba telefonního bankovnictví poskytována?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zdarma v rámci balíčku služeb (běžný účet, který obsahuje více produktů)3361,11 %61,11 %  
nevím1222,22 %22,22 %  
pořízena navíc za poplatek916,67 %16,67 %  

Graf

4. Jakým způsobem je Vám účtován hovor na linku telefonního bankovnictví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jedná se o standardní (placený) hovor2851,85 %51,85 %  
nevím1527,78 %27,78 %  
kontaktování dané linky je zdarma (tzv. Zelená linka)1120,37 %20,37 %  

Graf

5. Jak často službu telefonního bankovnictví využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
několikrát do roka3564,81 %64,81 %  
třikrát za měsíc a častěji1629,63 %29,63 %  
třikrát za týden a častěji35,56 %5,56 %  

Graf

6. Pro jaké transakce (pasivní či aktivní) službu telefonního bankovnictví využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
obojí (aktivní i pasivní transakce)2546,3 %46,3 %  
pro pasivní transakce (ověření zůstatku, historie plateb, apod.)1629,63 %29,63 %  
pro aktivní transakce (zadání jednorázových, trvalých, inkasních příkazů apod.)1324,07 %24,07 %  

Graf

7. Poplatky za transakce prostřednictvím telefonního bankovnictví jsou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přiliš vysoké3157,41 %57,41 %  
přiměřené2240,74 %40,74 %  
nízké11,85 %1,85 %  

Graf

8. Jaké obsluhy spíše využíváte v rámci telefonního bankovnictví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
komunikace s telefonním bankéřem2648,15 %48,15 %  
hlasové samoobsluhy1425,93 %25,93 %  
obojí (komunikace s telefonním bankéřem i hlasové samoobsluhy)1425,93 %25,93 %  

Graf

9. Byla pro Vás aktivace služby telefonního bankovnictví snadná a intuitivní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2648,15 %48,15 %  
nevzpomínám si1731,48 %31,48 %  
ne1120,37 %20,37 %  

Graf

10. Je pro Vás používání a orientace se službou snadná a intuitivní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4787,04 %87,04 %  
ne712,96 %12,96 %  

Graf

11. Vyjádřete Vaši celkovou spokojenost se službou Telefonního bankovnictví.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný2546,3 %46,3 %  
výborný1425,93 %25,93 %  
dobrý1120,37 %20,37 %  
dostatečný23,7 %3,7 %  
nedostatečný23,7 %3,7 %  

Graf

12. Vyjádřete Vaši spokojenost s jednotlivými službami/vlastnostmi Telefonního bankovnictví? Ohodnoťte prosím každý jednotlivý faktor na škále 1 až 5, kde 1 znamená nejvíce spokojen (a) a 5 znamená nejméně spokojen (a).

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Možnost zjistit použitelný zůstatek1.3330.704
Možnost prohlížení transakční historie2.0741.143
Možnost zadat příkaz k úhradě1.7220.904
Jednoduché a přehledné ovládání1.9810.833
Celkový rozsah služeb které telefonní bankovnictví nabízí1.9631.036
Služby při řešení uživatelských problémů2.0561.052

Graf

13. Jste spokojen (a) se zabezpečením přihlášení v rámci telefonního bankovnictví?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím1935,19 %35,19 %  
souhlasím1527,78 %27,78 %  
nevím1425,93 %25,93 %  
spíše nesouhlasím47,41 %7,41 %  
nesouhlasím23,7 %3,7 %  

Graf

14. Jaký způsob komunikace s bankou používáte nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internetové bankovnictví3972,22 %72,22 %  
osobní jednání na pobočce916,67 %16,67 %  
telefonní bankovnictví59,26 %9,26 %  
případně jiné kanály přímého bankovnictví11,85 %1,85 %  

Graf

15. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3259,26 %59,26 %  
muž2240,74 %40,74 %  

Graf

16. Věková kategorie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26 - 35 let3157,41 %57,41 %  
18 - 25 let1120,37 %20,37 %  
36 - 45 let814,81 %14,81 %  
46 - 55 let23,7 %3,7 %  
56 a více23,7 %3,7 %  

Graf

17. Dosažené vždělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SŠ s maturitou3157,41 %57,41 %  
1527,78 %27,78 %  
SŠ bez maturity611,11 %11,11 %  
základní23,7 %3,7 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Jak často službu telefonního bankovnictví využíváte?

  • odpověď několikrát do roka:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi pro pasivní transakce (ověření zůstatku, historie plateb, apod.) na otázku 6. Pro jaké transakce (pasivní či aktivní) službu telefonního bankovnictví využíváte?

12. Vyjádřete Vaši spokojenost s jednotlivými službami/vlastnostmi Telefonního bankovnictví? Ohodnoťte prosím každý jednotlivý faktor na škále 1 až 5, kde 1 znamená nejvíce spokojen (a) a 5 znamená nejméně spokojen (a).

  • odpověď Možnost zadat příkaz k úhradě=1:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi výborný na otázku 11. Vyjádřete Vaši celkovou spokojenost se službou Telefonního bankovnictví.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Využíváte službu telefonního bankovnictví? (Pokud je odpověď ne, dotazník nevyplňujte.)

2. U jaké banky využíváte službu telefonního bankovnictví?

3. Jakým způsobem je Vám služba telefonního bankovnictví poskytována?

4. Jakým způsobem je Vám účtován hovor na linku telefonního bankovnictví?

5. Jak často službu telefonního bankovnictví využíváte?

6. Pro jaké transakce (pasivní či aktivní) službu telefonního bankovnictví využíváte?

7. Poplatky za transakce prostřednictvím telefonního bankovnictví jsou?

8. Jaké obsluhy spíše využíváte v rámci telefonního bankovnictví?

9. Byla pro Vás aktivace služby telefonního bankovnictví snadná a intuitivní?

10. Je pro Vás používání a orientace se službou snadná a intuitivní?

11. Vyjádřete Vaši celkovou spokojenost se službou Telefonního bankovnictví.

12. Vyjádřete Vaši spokojenost s jednotlivými službami/vlastnostmi Telefonního bankovnictví? Ohodnoťte prosím každý jednotlivý faktor na škále 1 až 5, kde 1 znamená nejvíce spokojen (a) a 5 znamená nejméně spokojen (a).

13. Jste spokojen (a) se zabezpečením přihlášení v rámci telefonního bankovnictví?

14. Jaký způsob komunikace s bankou používáte nejčastěji?

15. Pohlaví:

16. Věková kategorie:

17. Dosažené vždělání:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Využíváte službu telefonního bankovnictví? (Pokud je odpověď ne, dotazník nevyplňujte.)

2. U jaké banky využíváte službu telefonního bankovnictví?

3. Jakým způsobem je Vám služba telefonního bankovnictví poskytována?

4. Jakým způsobem je Vám účtován hovor na linku telefonního bankovnictví?

5. Jak často službu telefonního bankovnictví využíváte?

6. Pro jaké transakce (pasivní či aktivní) službu telefonního bankovnictví využíváte?

7. Poplatky za transakce prostřednictvím telefonního bankovnictví jsou?

8. Jaké obsluhy spíše využíváte v rámci telefonního bankovnictví?

9. Byla pro Vás aktivace služby telefonního bankovnictví snadná a intuitivní?

10. Je pro Vás používání a orientace se službou snadná a intuitivní?

11. Vyjádřete Vaši celkovou spokojenost se službou Telefonního bankovnictví.

12. Vyjádřete Vaši spokojenost s jednotlivými službami/vlastnostmi Telefonního bankovnictví? Ohodnoťte prosím každý jednotlivý faktor na škále 1 až 5, kde 1 znamená nejvíce spokojen (a) a 5 znamená nejméně spokojen (a).

13. Jste spokojen (a) se zabezpečením přihlášení v rámci telefonního bankovnictví?

14. Jaký způsob komunikace s bankou používáte nejčastěji?

15. Pohlaví:

16. Věková kategorie:

17. Dosažené vždělání:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hamáčková, M.Využívání Telefonního bankovnictví (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://vyuzivani-telefonniho-bankov.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.