Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Využívání věrnostního programu Kaufland Card

Využívání věrnostního programu Kaufland Card

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martina Chumanová
Šetření:25. 11. 2022 - 03. 03. 2023
Počet respondentů:172
Počet otázek (max/průměr):20 / 19.46
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:60,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:13
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

ráda bych Vás požádala o vyplnění dotazníku k mé diplomové práci na UTB ve Zlíně. Pomocí dotazníku zjišťuji, jaké jsou preference uživatelů věrnostního programu a zároveň, jaké překážky potencionálním uživatelům stojí v cestě do jeho zapojení. Dotazník je anonymní a je určen všem věkovým kategoriím.

Výsledky praktické a projektové části diplomové práce budou využity pro přípravu marketingových kampaní spojených s věrnostním programem. 

Děkuji za Vaši ochotu.

Odpovědi respondentů

1. Jaké výhody věrnostní karty jsou pro Vás nejzajímavější a využíváte je?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sleva na zboží13880,23 %80,23 %  
sleva na celý nákup9957,56 %57,56 %  
kupóny na vybrané výrobky5934,3 %34,3 %  
možnost využívat službu K-Scan4928,49 %28,49 %  
kupóny na vybrané skupiny zboží za nasbírané body4526,16 %26,16 %  
možnost mít u sebe v aplikaci elektronickou účtenku3822,09 %22,09 %  
možnost účastnit se soutěží o hodnotné ceny2212,79 %12,79 %  
sleva u vybraných partnerů126,98 %6,98 %  

Graf

2. Co se Vám vybaví, když se řekne Kaufland Card?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

...

akce

akce

akce

akce

akce

akce

akce

akce

akce

akce

akce

akce

akce

akce

akce

akce

akce

akce

akce

akce

akce

akce

akce

akce

akce

akce

akce

Akce a slevy

Akční zboží

Aolijacez

Aplikace

aplikace

Aplikace kaufland

Aplikace Kauflandu

aplikace v mobilním telefonu

Aplikace v mobilu :-D

Aplikkace

Banda zasran*ejch šmejdů

blbost

blbost

Bodiky

Bodíky sbíráte?

Body, Sleva na vybrané zboží

Bonusový program

Celkem nic, prostě jedna ze slevových kartiček (další markety je mají taky)

Další karta

další karta na nic

Další kartička, která špehuje moje nákupní zvyklosti

Další kravina s kterou prodavači obtěžují.

Důchodci

Jedna z desítek kartiček v mojí peněžence

Ještě o něco levnější akční zboží pro držitele karty

K- sken

K-scan

K-scan, ale skoro porad nefunguje

k-scen

karta

karta kauflandu

Karta do Kauflandu

Karta do obchodu

karta na body

karta od Kauflandu (ten kus plastu)

Karta u společnosti Kaufland, která se načítá u pokladny

Karta výhod a slev

Karticka pro zvyhodneny nakup

kartička

kartička a aplikace

Kartička v Kauflandu

kauf

kauf

kauf

Kaufland

kaufland

kaufland

kaufland

kaufland

kaufland

kaufland

Kreditka

Kscan

kscan

ksken

ksken

ksken

ksken

ksken

ksken

kupony

marketingová akce k nalákání lidí

Musím jí vytáhnout u pokladny

nákup v kauflandu

nákup v kaufu

Nákupní seznam v telefonu. Jinak v podstatě zbytečnost.

nákupy

Naštvanost, protože zrušili plastové karty. Místo nich vynucují digitální

nefér k těm, kteří ji nemají

Nevím, že exisuje.

Nic

Nic

nic

nic

Nic

nic

nic

nic, asi další karta

Nic, nepoužívám

Nic. Nejsem pravidelným zákazníkem Kauflandu

opruz

Otravná prodavačka, která mi kartu nabízí.

Plastová kartička.

pohrdám zlodějskejma kurvama

Pokladní s otravným dotazem "Kartičku máte?"

přeplněný obchod, hlavně ve středu

Rajčata

Reklama se jménem "koho dnes v Kauflandu potěšíme" a čím :)

Sbírání bodů

Sleva

Sleva

Sleva

Sleva

sleva

sleva

sleva

sleva

sleva

sleva

sleva

sleva

sleva

sleva

sleva

sleva

sleva

sleva

Sleva

sleva

sleva

sleva

sleva

sleva

sleva

sleva

sleva

sleva

sleva na nákup, kupóny

sleva?

Slevová karta

Slevova karta

Slevová karta do Kauflandu

Slevová karta.

Slevový karta

Slevy

Slevy

slevy

Slevy

slevy

Slevy

Slevy na některé výrobky

Slevy na spousta produktů

Slevy na věrnostni program

slevy, scanování nákupu

slevy, výhodný nákup.,

soutěže a k-scan

Upřímně vůbec nic

Věrnostní karta Kauflandu.

Věrnostní kartička

Vím o ní, nemám ji

zákaznická karta plná výhod

Ze si ji musim poridit

Že to dlouhou dobu k ničemu nebylo :D

3. Co se Vám vybaví, když se řekne Kaufland Card?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

akce

akce

akce

akce

akce

akce

akce

akce

akce

akce

akce

akce

akce

akce

akce

akce

akce

akce

akce

akce

akce

akce

akce

Akce

akce

akce

akce

akce

aplikace

blázinec

další karta na nic

Jedna z desítek kartiček v mojí peněžence

Ještě o něco levnější akční zboží pro držitele karty

k-scen

karta

karta kauflandu

karta na body

kartička

kauf

kauf

kauf

kaufland

kaufland

kaufland

kaufland

kaufland

kaufland

kscan

ksken

ksken

ksken

ksken

ksken

ksken

kupony

nákup v kauflandu

nákup v kaufu

nákupy

Nevím, že existuje.

nic

sleva

sleva

sleva

sleva

sleva

sleva

sleva

sleva

sleva

sleva

sleva

sleva

sleva

sleva

sleva

sleva

sleva

sleva

sleva

sleva

sleva

sleva

sleva

Soutěž

soutěže a ksken

výhodné slevy,akce

4. Používáte věrnostní kartu Kaufland Card při svých nákupech?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13477,91 %77,91 %  
ne3822,09 %22,09 %  

Graf

5. Jak často věrnostní kartu Kaufland Card používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
při každém nákupu11063,95 %63,95 %  
kartu nepoužívám3620,93 %20,93 %  
jen když je zajímavá nabídka za body1810,47 %10,47 %  
jen když je oblíbený produkt za výhodnou cenu74,07 %4,07 %  
jen když se chci registrovat do soutěže10,58 %0,58 %  

Graf

6. Jakou podobu věrnostní karty používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
digitální kartu v aplikaci8247,67 %47,67 %  
obě3419,77 %19,77 %  
fyzickou kartu3017,44 %17,44 %  
žádnou2615,12 %15,12 %  

Graf

7. Doporučil/a byste věrnostní program Kaufland Card svým známým?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Doporučil/a0.681.311

Graf

8. V jakých komunikačních kanálech registrujete informace o věrnostním programu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Akční prospekt8348,26 %48,26 %  
TV reklama7945,93 %45,93 %  
Aplikace Kaufland7241,86 %41,86 %  
Propagační materiály v místě prodeje3620,93 %20,93 %  
Sociální sítě3319,19 %19,19 %  
Doporučení od známých2413,95 %13,95 %  
Web kauflandcard.cz126,98 %6,98 %  
Radiový spot105,81 %5,81 %  
Nikde42,33 %2,33 %  
žádné21,16 %1,16 %  
od prodavačky na kase10,58 %0,58 %  
obchod10,58 %0,58 %  
neregistruji10,58 %0,58 %  
nikde, záměrně ignoruji reklamu všude10,58 %0,58 %  
Nikde. Neslyšel jsem. U nás K není 10,58 %0,58 %  
Přímo v obchodě10,58 %0,58 %  
web kaufland.cz10,58 %0,58 %  
Nikde.10,58 %0,58 %  
každá reklama jen posiluje přesvědčení, že jde o podvodníky a šmejdy.10,58 %0,58 %  
Nesleduji to10,58 %0,58 %  
v prodejnách 10,58 %0,58 %  
Dosud jsem nezaregistroval10,58 %0,58 %  
Žádné informace jsem nezaregistroval.10,58 %0,58 %  

Graf

9. Jak často chodíte na nákupy do Kauflandu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Vícekrát do týdneotázka č. 10, 1x za týdenotázka č. 10, alespoň 1x za měsícotázka č. 10, alespoň 1x za půl rokuotázka č. 10, alespoň 1x za rokotázka č. 10, nikdyotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x za týden7945,93 %45,93 %  
alespoň 1x za měsíc5029,07 %29,07 %  
Vícekrát do týdne169,3 %9,3 %  
alespoň 1x za půl roku137,56 %7,56 %  
alespoň 1x za rok84,65 %4,65 %  
nikdy63,49 %3,49 %  

Graf

10. Jak velká je Vaše průměrná útrata za 1 nákup?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
700 - 999 Kč4929,34 %28,49 %  
1000 - 1499 Kč4426,35 %25,58 %  
400 - 699 Kč3923,35 %22,67 %  
do 400 Kč1911,38 %11,05 %  
nad 1500 Kč169,58 %9,3 %  

Graf

11. Přiměje Vás reklama na zajímavý výrobek s akční cenou s věrnostní kartou přijet na nákup do Kauflandu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11768,02 %68,02 %  
ne5531,98 %31,98 %  

Graf

12. Jak velká sleva u Vašeho oblíbeného výrobku Vás přiměje přijet do Kauflandu na nákup?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
50 %8851,16 %51,16 %  
20 - 49 %7744,77 %44,77 %  
do 20 %74,07 %4,07 %  

Graf

13. Když se podíváte na tyto vizuály, které komunikují soutěž, zúčastnil/a byste se této soutěže?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10963,37 %63,37 %  
ne6336,63 %36,63 %  

Graf

14. Pokud byla Vaše předchozí odpověď NE, z jakého důvodu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4827,91 %27,91 %  
Nevyhovující odměny3620,93 %20,93 %  
Nezajímavý vizuál1911,05 %11,05 %  
Nesrozumitelné zadání126,98 %6,98 %  
soutěžím95,23 %5,23 %  
byla ano31,74 %1,74 %  
Odpověď byla ano 21,16 %1,16 %  
vyplnila jsem ano21,16 %1,16 %  
dala jsem ano21,16 %1,16 %  
Nebyla ne21,16 %1,16 %  
odpověděla jsem ano21,16 %1,16 %  
Oslovila mě10,58 %0,58 %  
Nesoutezim10,58 %0,58 %  
Co když byla ano?10,58 %0,58 %  
Má odpověď byla ano -Tak proč musím odpovídat? 10,58 %0,58 %  
nebyla10,58 %0,58 %  
Omyl10,58 %0,58 %  
jiný důvod10,58 %0,58 %  
nechce se mi to studovat10,58 %0,58 %  
Nevěřím tomu a nechci s tím nic mít 10,58 %0,58 %  
nezájem10,58 %0,58 %  
nemam zajem o tyto souteze10,58 %0,58 %  
Xxx10,58 %0,58 %  
předchozí odpověď byla ano10,58 %0,58 %  
nemám štěstí ve hře10,58 %0,58 %  
Nevěřím že vyhraje nejaky zákazník 10,58 %0,58 %  
nezajímá mě to, pramalá šance na výhru10,58 %0,58 %  
Nevěřím, že je možnost vyhrát (málo odměn)10,58 %0,58 %  
nevyznám se v tom10,58 %0,58 %  
nemám ráda soutěže podobného typu10,58 %0,58 %  
mám smůlu ve všech soutěžích kde se může vyhrát. víc by mě zaujalo, kdybych za předem určený počet bodů získal nějakou odměnu. dalším důvodem také je, že se nerad někdy registruji, protože pak mám přeplenou mailovou schránku10,58 %0,58 %  
Nezajímavá podstata "soutěží"10,58 %0,58 %  
Příliš malá šance na výhru 10,58 %0,58 %  
Ani nevím, takové věci zcela automaticky ignoruji, když se na člověka denně hrnou tisíce reklam přestane je vnímat.10,58 %0,58 %  
nelze přeskočit, když předtím odpovím ano10,58 %0,58 %  
zase jde jen o podvod10,58 %0,58 %  
Malá šance na výhru 10,58 %0,58 %  
když už se nezúčastním, tak proto, že je tam nějaká výhra, kteoru fakt nechci ani nemám komu dát10,58 %0,58 %  
Moje předchozí odpověď byla ANO10,58 %0,58 %  
Nebylo NE10,58 %0,58 %  
neodpověděl jsem " NE "10,58 %0,58 %  
Nikdy o žádné ceny nesoutěžím10,58 %0,58 %  
Soutěže mě nezajímají 10,58 %0,58 %  
nezajímá mne to10,58 %0,58 %  
Vyhýbám se podvodníkům a šmejdům.10,58 %0,58 %  
z principu se neúčastním10,58 %0,58 %  
Přijde mi to jako podvod, nevzbuzuje to ve mě důvěru 10,58 %0,58 %  
Pěkné ceny10,58 %0,58 %  
zapojila bych se10,58 %0,58 %  
pěkné10,58 %0,58 %  
soutěžím pravidelně10,58 %0,58 %  
nesoutěžím10,58 %0,58 %  
soutěž10,58 %0,58 %  
Odpovídal jsem anno10,58 %0,58 %  
soutěžíme10,58 %0,58 %  
.10,58 %0,58 %  
ano občas soutěžím10,58 %0,58 %  
podvod na zákazníky, stačí slevit vše o 5 % a nemusí dělat podobné nesmyly10,58 %0,58 %  
nechci soutěžit10,58 %0,58 %  
soutěžím ráda10,58 %0,58 %  
soutěžím často10,58 %0,58 %  
ano soutěžíme10,58 %0,58 %  
ano soutěže mám rád10,58 %0,58 %  
Přijde mi to ztráta času 10,58 %0,58 %  

Graf

15. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena10460,47 %60,47 %  
muž6839,53 %39,53 %  

Graf

16. Rodinný stav

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
svobodný/á8650 %50 %  
ženatý / vdaná s dětmi6839,53 %39,53 %  
ženatý /vdaná bez dětí179,88 %9,88 %  
ovdovělý10,58 %0,58 %  

Graf

17. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
32 -385431,4 %31,4 %  
39 - 453319,19 %19,19 %  
25 - 313218,6 %18,6 %  
46 - 522514,53 %14,53 %  
18 - 24116,4 %6,4 %  
53 - 59105,81 %5,81 %  
60 - 6652,91 %2,91 %  
67 a více21,16 %1,16 %  

Graf

18. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské7040,7 %40,7 %  
středoškolské6437,21 %37,21 %  
vyučený/á s maturitou2615,12 %15,12 %  
vyučený/á95,23 %5,23 %  
základní31,74 %1,74 %  

Graf

19. Bydliště

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha4425,73 %25,58 %  
Plzeň116,43 %6,4 %  
Olomouc105,85 %5,81 %  
Brno63,51 %3,49 %  
Ostrava63,51 %3,49 %  
Protivín42,34 %2,33 %  
písek42,34 %2,33 %  
Beroun42,34 %2,33 %  
Kolín42,34 %2,33 %  
Jihočeský kraj31,75 %1,74 %  
ostatní odpovědi mám
Příbram
Liberec
Proseč
střední čechy
Plzeňsko
Opava
Přerov
Pardubice
České Budějovice
Teplice
Kladno
Klatovy
Vodňany
Krašovice 67, Písek
Tanvald
Praha 7
Hrdlorezy
Vimperk
Husinec - Řež
Záborná
Dříteň
Pha
Blatná
Paseka,okr. Olomouc
CB
doma
Varnsdorf
B
Brandýs nad Labem
Vvvv
Most
morava
Pr...
Středočeský kraj
Hradec Králové
Chrudim
Děčín
zlínský kraj - obec u UH. Brodu
Tvarožná
Česká Lípa
Praha 9
Praha 7 Holešovice azylový dům
Stockholm
Vojkovice
VYLIŽ MI PRDEL TOHLE JE OSOBNÍ OTÁZKA
Otrokovice
Netolice
Ostrov
Vsetín
Modletice
Kutná Hora
Jihlava
Kerálovéhrtadecký kraj
Za Prahou
Čáslav
Novy Bor
Mohelnice
7543,86 %43,6 % 

Graf

20. Příjem domácnosti

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
40 000 - 60 000 Kč6738,95 %38,95 %  
25 000 - 39 999 Kč5733,14 %33,14 %  
nad 60 000 Kč3721,51 %21,51 %  
do 25 000 Kč116,4 %6,4 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Používáte věrnostní kartu Kaufland Card při svých nákupech?

  • odpověď ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučil/a=2 na otázku 7. Doporučil/a byste věrnostní program Kaufland Card svým známým?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Aplikace Kaufland na otázku 8. V jakých komunikačních kanálech registrujete informace o věrnostním programu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi při každém nákupu na otázku 5. Jak často věrnostní kartu Kaufland Card používáte?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi digitální kartu v aplikaci na otázku 6. Jakou podobu věrnostní karty používáte?
  • odpověď ne:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi kartu nepoužívám na otázku 5. Jak často věrnostní kartu Kaufland Card používáte?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádnou na otázku 6. Jakou podobu věrnostní karty používáte?

5. Jak často věrnostní kartu Kaufland Card používáte?

  • odpověď kartu nepoužívám:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádnou na otázku 6. Jakou podobu věrnostní karty používáte?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 4. Používáte věrnostní kartu Kaufland Card při svých nákupech?
  • odpověď při každém nákupu:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučil/a=2 na otázku 7. Doporučil/a byste věrnostní program Kaufland Card svým známým?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Aplikace Kaufland na otázku 8. V jakých komunikačních kanálech registrujete informace o věrnostním programu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi možnost využívat službu K-Scan na otázku 1. Jaké výhody věrnostní karty jsou pro Vás nejzajímavější a využíváte je?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 4. Používáte věrnostní kartu Kaufland Card při svých nákupech?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi digitální kartu v aplikaci na otázku 6. Jakou podobu věrnostní karty používáte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké výhody věrnostní karty jsou pro Vás nejzajímavější a využíváte je?

4. Používáte věrnostní kartu Kaufland Card při svých nákupech?

5. Jak často věrnostní kartu Kaufland Card používáte?

6. Jakou podobu věrnostní karty používáte?

7. Doporučil/a byste věrnostní program Kaufland Card svým známým?

8. V jakých komunikačních kanálech registrujete informace o věrnostním programu?

9. Jak často chodíte na nákupy do Kauflandu?

10. Jak velká je Vaše průměrná útrata za 1 nákup?

11. Přiměje Vás reklama na zajímavý výrobek s akční cenou s věrnostní kartou přijet na nákup do Kauflandu?

12. Jak velká sleva u Vašeho oblíbeného výrobku Vás přiměje přijet do Kauflandu na nákup?

13. Když se podíváte na tyto vizuály, které komunikují soutěž, zúčastnil/a byste se této soutěže?

14. Pokud byla Vaše předchozí odpověď NE, z jakého důvodu?

15. Pohlaví

16. Rodinný stav

17. Věk

18. Nejvyšší dosažené vzdělání

19. Bydliště

20. Příjem domácnosti

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké výhody věrnostní karty jsou pro Vás nejzajímavější a využíváte je?

4. Používáte věrnostní kartu Kaufland Card při svých nákupech?

5. Jak často věrnostní kartu Kaufland Card používáte?

6. Jakou podobu věrnostní karty používáte?

7. Doporučil/a byste věrnostní program Kaufland Card svým známým?

8. V jakých komunikačních kanálech registrujete informace o věrnostním programu?

9. Jak často chodíte na nákupy do Kauflandu?

10. Jak velká je Vaše průměrná útrata za 1 nákup?

11. Přiměje Vás reklama na zajímavý výrobek s akční cenou s věrnostní kartou přijet na nákup do Kauflandu?

12. Jak velká sleva u Vašeho oblíbeného výrobku Vás přiměje přijet do Kauflandu na nákup?

13. Když se podíváte na tyto vizuály, které komunikují soutěž, zúčastnil/a byste se této soutěže?

14. Pokud byla Vaše předchozí odpověď NE, z jakého důvodu?

15. Pohlaví

16. Rodinný stav

17. Věk

18. Nejvyšší dosažené vzdělání

19. Bydliště

20. Příjem domácnosti

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Chumanová, M.Využívání věrnostního programu Kaufland Card (výsledky průzkumu), 2023. Dostupné online na https://vyuzivani-vernostniho-progra.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.