Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Využívání věrnostního programu Kaufland Card

Využívání věrnostního programu Kaufland Card

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martina Chumanová
Šetření:25. 11. 2022 - 31. 12. 2022
Počet respondentů:86
Počet otázek (max/průměr):20 / 19.92
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:48,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:32
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

ráda bych Vás požádala o vyplnění dotazníku k mé diplomové práci na UTB ve Zlíně. Pomocí dotazníku zjišťuji, jaké jsou preference uživatelů věrnostního programu a zároveň, jaké překážky potencionálním uživatelům stojí v cestě do jeho zapojení. Dotazník je anonymní a je určen všem věkovým kategoriím.

Výsledky praktické a projektové části diplomové práce budou využity pro přípravu marketingových kampaní spojených s věrnostním programem. 

Děkuji za Vaši ochotu.

Odpovědi respondentů

1. Jaká společnost podle Vás takto komunikuje soutěže?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kaufland6272,09 %72,09 %  
Nevím55,81 %5,81 %  
?22,33 %2,33 %  
Alza.Cz11,16 %1,16 %  
Kaufland Card11,16 %1,16 %  
Supermarket 11,16 %1,16 %  
ETa11,16 %1,16 %  
Kaufland, ne?11,16 %1,16 %  
netuším11,16 %1,16 %  
Si děláte prdel? Víte jak jste pojmenovali dotazník?!11,16 %1,16 %  
ostatní odpovědi Lidl
Asi ta v nadpisu dotazníku, tedy Kaufland.
Kaufland?
Kartu mám takže vím, kdyby ne tak na první pohled bych hádal na nějakou reklamní akci O2 (modrá barva) až pak bych si možná všiml toho drobného nápisu na konci.
šmejd, podvodník,zloděj, kripl, skopčák, kurva...
Kauf
obyčejně, jasně, stručně
Středně velká. Pokud je otázkou "která", tak Kaufland.
šmejdi
Normální
1011,63 %11,63 % 

Graf

2. Jaké výhody věrnostní karty jsou pro Vás nejzajímavější a využíváte je?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sleva na zboží7081,4 %81,4 %  
sleva na celý nákup5361,63 %61,63 %  
kupóny na vybrané výrobky2832,56 %32,56 %  
kupóny na vybrané skupiny zboží za nasbírané body1820,93 %20,93 %  
možnost mít u sebe v aplikaci elektronickou účtenku1719,77 %19,77 %  
možnost využívat službu K-Scan1618,6 %18,6 %  
možnost účastnit se soutěží o hodnotné ceny78,14 %8,14 %  
sleva u vybraných partnerů66,98 %6,98 %  

Graf

3. Co se Vám vybaví, když se řekne Kaufland Card?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

...

Akce a slevy

Akční zboží

Aolijacez

Aplikace

Aplikace kaufland

Aplikace Kauflandu

aplikace v mobilním telefonu

Aplikace v mobilu :-D

Banda zasran*ejch šmejdů

blbost

Bodiky

Bodíky sbíráte?

Body, Sleva na vybrané zboží

Bonusový program

Celkem nic, prostě jedna ze slevových kartiček (další markety je mají taky)

Další karta

Další kartička, která špehuje moje nákupní zvyklosti

Další kravina s kterou prodavači obtěžují.

Důchodci

K- sken

K-scan

K-scan, ale skoro porad nefunguje

Karta do Kauflandu

Karta do obchodu

karta od Kauflandu (ten kus plastu)

Karta u společnosti Kaufland, která se načítá u pokladny

Karta výhod a slev

Karticka pro zvyhodneny nakup

kartička a aplikace

Kartička v Kauflandu

Kaufland

Kreditka

Kscan

marketingová akce k nalákání lidí

Musím jí vytáhnout u pokladny

Nákupní seznam v telefonu. Jinak v podstatě zbytečnost.

Naštvanost, protože zrušili plastové karty. Místo nich vynucují digitální

nefér k těm, kteří ji nemají

Nic

Nic

nic

nic

Nic

nic

nic, asi další karta

Nic, nepoužívám

Nic. Nejsem pravidelným zákazníkem Kauflandu

opruz

Otravná prodavačka, která mi kartu nabízí.

Plastová kartička.

pohrdám zlodějskejma kurvama

Pokladní s otravným dotazem "Kartičku máte?"

přeplněný obchod, hlavně ve středu

Rajčata

Reklama se jménem "koho dnes v Kauflandu potěšíme" a čím :)

Sbírání bodů

Sleva

Sleva

Sleva

Sleva

sleva na nákup, kupóny

sleva?

Slevová karta

Slevova karta

Slevová karta do Kauflandu

Slevová karta.

Slevový karta

Slevy

Slevy

slevy

Slevy

slevy

Slevy

Slevy na některé výrobky

Slevy na spousta produktů

Slevy na věrnostni program

slevy, scanování nákupu

Upřímně vůbec nic

Věrnostní karta Kauflandu.

Věrnostní kartička

Vím o ní, nemám ji

zákaznická karta plná výhod

Ze si ji musim poridit

Že to dlouhou dobu k ničemu nebylo :D

4. Používáte věrnostní kartu Kaufland Card při svých nákupech?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5260,47 %60,47 %  
ne3439,53 %39,53 %  

Graf

5. Jak často věrnostní kartu Kaufland Card používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
při každém nákupu4956,98 %56,98 %  
kartu nepoužívám3237,21 %37,21 %  
jen když je oblíbený produkt za výhodnou cenu33,49 %3,49 %  
jen když je zajímavá nabídka za body22,33 %2,33 %  

Graf

6. Jakou podobu věrnostní karty používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
digitální kartu v aplikaci3743,02 %43,02 %  
žádnou2326,74 %26,74 %  
fyzickou kartu1922,09 %22,09 %  
obě78,14 %8,14 %  

Graf

7. Doporučil/a byste věrnostní program Kaufland Card svým známým?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Doporučil/a0.3841.725

Graf

8. V jakých komunikačních kanálech registrujete informace o věrnostním programu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Akční prospekt3034,88 %34,88 %  
TV reklama2731,4 %31,4 %  
Aplikace Kaufland2529,07 %29,07 %  
Propagační materiály v místě prodeje2529,07 %29,07 %  
Sociální sítě1517,44 %17,44 %  
Web kauflandcard.cz89,3 %9,3 %  
Radiový spot66,98 %6,98 %  
Doporučení od známých55,81 %5,81 %  
Nikde33,49 %3,49 %  
žádné22,33 %2,33 %  
od prodavačky na kase11,16 %1,16 %  
obchod11,16 %1,16 %  
neregistruji11,16 %1,16 %  
nikde, záměrně ignoruji reklamu všude11,16 %1,16 %  
Nikde. Neslyšel jsem. U nás K není 11,16 %1,16 %  
Přímo v obchodě11,16 %1,16 %  
web kaufland.cz11,16 %1,16 %  
Nikde.11,16 %1,16 %  
každá reklama jen posiluje přesvědčení, že jde o podvodníky a šmejdy.11,16 %1,16 %  
Nesleduji to11,16 %1,16 %  
v prodejnách 11,16 %1,16 %  
Dosud jsem nezaregistroval11,16 %1,16 %  

Graf

9. Jak často chodíte na nákupy do Kauflandu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Vícekrát do týdneotázka č. 10, 1x za týdenotázka č. 10, alespoň 1x za měsícotázka č. 10, alespoň 1x za půl rokuotázka č. 10, alespoň 1x za rokotázka č. 10, nikdyotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
alespoň 1x za měsíc2832,56 %32,56 %  
1x za týden2427,91 %27,91 %  
alespoň 1x za půl roku1112,79 %12,79 %  
Vícekrát do týdne1011,63 %11,63 %  
alespoň 1x za rok89,3 %9,3 %  
nikdy55,81 %5,81 %  

Graf

10. Jak velká je Vaše průměrná útrata za 1 nákup?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
400 - 699 Kč2733,33 %31,4 %  
do 400 Kč1619,75 %18,6 %  
700 - 999 Kč1417,28 %16,28 %  
1000 - 1499 Kč1417,28 %16,28 %  
nad 1500 Kč1012,35 %11,63 %  

Graf

11. Přiměje Vás reklama na zajímavý výrobek s akční cenou s věrnostní kartou přijet na nákup do Kauflandu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4552,33 %52,33 %  
ano4147,67 %47,67 %  

Graf

12. Jak velká sleva u Vašeho oblíbeného výrobku Vás přiměje přijet do Kauflandu na nákup?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 49 %4653,49 %53,49 %  
50 %3540,7 %40,7 %  
do 20 %55,81 %5,81 %  

Graf

13. Když se podíváte na tyto vizuály, které komunikují soutěž, zúčastnil/a byste se této soutěže?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4855,81 %55,81 %  
ano3844,19 %44,19 %  

Graf

14. Pokud byla Vaše předchozí odpověď NE, z jakého důvodu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevyhovující odměny2326,74 %26,74 %  
Nezajímavý vizuál1416,28 %16,28 %  
Nesrozumitelné zadání78,14 %8,14 %  
byla ano33,49 %3,49 %  
Ano22,33 %2,33 %  
Odpověď byla ano 22,33 %2,33 %  
vyplnila jsem ano22,33 %2,33 %  
Nebyla ne22,33 %2,33 %  
odpověděla jsem ano22,33 %2,33 %  
Oslovila mě11,16 %1,16 %  
Nesoutezim11,16 %1,16 %  
Co když byla ano?11,16 %1,16 %  
Má odpověď byla ano -Tak proč musím odpovídat? 11,16 %1,16 %  
nebyla11,16 %1,16 %  
dala jsem ano11,16 %1,16 %  
Omyl11,16 %1,16 %  
jiný důvod11,16 %1,16 %  
nechce se mi to studovat11,16 %1,16 %  
Nevěřím tomu a nechci s tím nic mít 11,16 %1,16 %  
nezájem11,16 %1,16 %  
nemam zajem o tyto souteze11,16 %1,16 %  
Xxx11,16 %1,16 %  
předchozí odpověď byla ano11,16 %1,16 %  
nemám štěstí ve hře11,16 %1,16 %  
Nevěřím že vyhraje nejaky zákazník 11,16 %1,16 %  
nezajímá mě to, pramalá šance na výhru11,16 %1,16 %  
Nevěřím, že je možnost vyhrát (málo odměn)11,16 %1,16 %  
nevyznám se v tom11,16 %1,16 %  
nemám ráda soutěže podobného typu11,16 %1,16 %  
mám smůlu ve všech soutěžích kde se může vyhrát. víc by mě zaujalo, kdybych za předem určený počet bodů získal nějakou odměnu. dalším důvodem také je, že se nerad někdy registruji, protože pak mám přeplenou mailovou schránku11,16 %1,16 %  
Nezajímavá podstata "soutěží"11,16 %1,16 %  
Příliš malá šance na výhru 11,16 %1,16 %  
Ani nevím, takové věci zcela automaticky ignoruji, když se na člověka denně hrnou tisíce reklam přestane je vnímat.11,16 %1,16 %  
nelze přeskočit, když předtím odpovím ano11,16 %1,16 %  
zase jde jen o podvod11,16 %1,16 %  
Malá šance na výhru 11,16 %1,16 %  
když už se nezúčastním, tak proto, že je tam nějaká výhra, kteoru fakt nechci ani nemám komu dát11,16 %1,16 %  
Moje předchozí odpověď byla ANO11,16 %1,16 %  
Nebylo NE11,16 %1,16 %  
neodpověděl jsem " NE "11,16 %1,16 %  
Nikdy o žádné ceny nesoutěžím11,16 %1,16 %  
Soutěže mě nezajímají 11,16 %1,16 %  
nezajímá mne to11,16 %1,16 %  
Vyhýbám se podvodníkům a šmejdům.11,16 %1,16 %  
z principu se neúčastním11,16 %1,16 %  
Přijde mi to jako podvod, nevzbuzuje to ve mě důvěru 11,16 %1,16 %  

Graf

15. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4956,98 %56,98 %  
muž3743,02 %43,02 %  

Graf

16. Rodinný stav

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
svobodný/á5058,14 %58,14 %  
ženatý / vdaná s dětmi2731,4 %31,4 %  
ženatý /vdaná bez dětí89,3 %9,3 %  
ovdovělý11,16 %1,16 %  

Graf

17. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25 - 312326,74 %26,74 %  
32 -382124,42 %24,42 %  
39 - 451011,63 %11,63 %  
46 - 521011,63 %11,63 %  
18 - 24910,47 %10,47 %  
53 - 5966,98 %6,98 %  
60 - 6655,81 %5,81 %  
67 a více22,33 %2,33 %  

Graf

18. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské4754,65 %54,65 %  
středoškolské2326,74 %26,74 %  
vyučený/á s maturitou1011,63 %11,63 %  
vyučený/á33,49 %3,49 %  
základní33,49 %3,49 %  

Graf

19. Bydliště

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha1720 %19,77 %  
Brno44,71 %4,65 %  
Protivín44,71 %4,65 %  
Ostrava44,71 %4,65 %  
Plzeň33,53 %3,49 %  
Jihočeský kraj33,53 %3,49 %  
mám33,53 %3,49 %  
Olomouc22,35 %2,33 %  
střední čechy22,35 %2,33 %  
Beroun22,35 %2,33 %  
ostatní odpovědi Krašovice 67, Písek
Tanvald
Praha 7
Proseč
písek
Hrdlorezy
Vimperk
Husinec - Řež
Záborná
Dříteň
Pha
Blatná
Paseka,okr. Olomouc
CB
doma
Varnsdorf
B
Brandýs nad Labem
Plzeňsko
Vvvv
Most
morava
Opava
Přerov
Pardubice
Pr...
Středočeský kraj
Hradec Králové
Chrudim
Příbram
Děčín
České Budějovice
zlínský kraj - obec u UH. Brodu
Tvarožná
Česká Lípa
Praha 9
Teplice
Praha 7 Holešovice azylový dům
Stockholm
Vojkovice
VYLIŽ MI PRDEL TOHLE JE OSOBNÍ OTÁZKA
4148,24 %47,67 % 

Graf

20. Příjem domácnosti

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
40 000 - 60 000 Kč3237,21 %37,21 %  
nad 60 000 Kč2731,4 %31,4 %  
25 000 - 39 999 Kč2225,58 %25,58 %  
do 25 000 Kč55,81 %5,81 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Používáte věrnostní kartu Kaufland Card při svých nákupech?

  • odpověď ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučil/a=2 na otázku 7. Doporučil/a byste věrnostní program Kaufland Card svým známým?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Aplikace Kaufland na otázku 8. V jakých komunikačních kanálech registrujete informace o věrnostním programu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi při každém nákupu na otázku 5. Jak často věrnostní kartu Kaufland Card používáte?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi digitální kartu v aplikaci na otázku 6. Jakou podobu věrnostní karty používáte?
  • odpověď ne:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi kartu nepoužívám na otázku 5. Jak často věrnostní kartu Kaufland Card používáte?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádnou na otázku 6. Jakou podobu věrnostní karty používáte?

5. Jak často věrnostní kartu Kaufland Card používáte?

  • odpověď kartu nepoužívám:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádnou na otázku 6. Jakou podobu věrnostní karty používáte?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 4. Používáte věrnostní kartu Kaufland Card při svých nákupech?
  • odpověď při každém nákupu:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučil/a=2 na otázku 7. Doporučil/a byste věrnostní program Kaufland Card svým známým?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Aplikace Kaufland na otázku 8. V jakých komunikačních kanálech registrujete informace o věrnostním programu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi možnost využívat službu K-Scan na otázku 2. Jaké výhody věrnostní karty jsou pro Vás nejzajímavější a využíváte je?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 4. Používáte věrnostní kartu Kaufland Card při svých nákupech?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi digitální kartu v aplikaci na otázku 6. Jakou podobu věrnostní karty používáte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaká společnost podle Vás takto komunikuje soutěže?

2. Jaké výhody věrnostní karty jsou pro Vás nejzajímavější a využíváte je?

4. Používáte věrnostní kartu Kaufland Card při svých nákupech?

5. Jak často věrnostní kartu Kaufland Card používáte?

6. Jakou podobu věrnostní karty používáte?

7. Doporučil/a byste věrnostní program Kaufland Card svým známým?

8. V jakých komunikačních kanálech registrujete informace o věrnostním programu?

9. Jak často chodíte na nákupy do Kauflandu?

10. Jak velká je Vaše průměrná útrata za 1 nákup?

11. Přiměje Vás reklama na zajímavý výrobek s akční cenou s věrnostní kartou přijet na nákup do Kauflandu?

12. Jak velká sleva u Vašeho oblíbeného výrobku Vás přiměje přijet do Kauflandu na nákup?

13. Když se podíváte na tyto vizuály, které komunikují soutěž, zúčastnil/a byste se této soutěže?

14. Pokud byla Vaše předchozí odpověď NE, z jakého důvodu?

15. Pohlaví

16. Rodinný stav

17. Věk

18. Nejvyšší dosažené vzdělání

19. Bydliště

20. Příjem domácnosti

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaká společnost podle Vás takto komunikuje soutěže?

2. Jaké výhody věrnostní karty jsou pro Vás nejzajímavější a využíváte je?

4. Používáte věrnostní kartu Kaufland Card při svých nákupech?

5. Jak často věrnostní kartu Kaufland Card používáte?

6. Jakou podobu věrnostní karty používáte?

7. Doporučil/a byste věrnostní program Kaufland Card svým známým?

8. V jakých komunikačních kanálech registrujete informace o věrnostním programu?

9. Jak často chodíte na nákupy do Kauflandu?

10. Jak velká je Vaše průměrná útrata za 1 nákup?

11. Přiměje Vás reklama na zajímavý výrobek s akční cenou s věrnostní kartou přijet na nákup do Kauflandu?

12. Jak velká sleva u Vašeho oblíbeného výrobku Vás přiměje přijet do Kauflandu na nákup?

13. Když se podíváte na tyto vizuály, které komunikují soutěž, zúčastnil/a byste se této soutěže?

14. Pokud byla Vaše předchozí odpověď NE, z jakého důvodu?

15. Pohlaví

16. Rodinný stav

17. Věk

18. Nejvyšší dosažené vzdělání

19. Bydliště

20. Příjem domácnosti

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Chumanová, M.Využívání věrnostního programu Kaufland Card (výsledky průzkumu), 2022. Dostupné online na https://vyuzivani-vernostniho-progra.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.