Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Využívanie internetového marketingu na sociálnych sieťach
Využívanie internetového marketingu na sociálnych sieťach
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Matúš Slavkovský |
---|---|
Šetření: | 24. 05. 2009 - 27. 05. 2009 |
Počet respondentů: | 80 |
Počet otázek (max/průměr): | 24 / 18.99 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 38,9 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.05:19 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Cieľom tohto dotazníka je zistiť všímavosť internetovej reklamy na sociálnych sieťach. Sociálna sieť je internetový portál, kde môžu ľudia medzi sebou komunikovať, diskutovať alebo si poprípade nájsť prácu. Výsledky budú použité a spracované v mojej bakalárskej práci, ktorá sa zaoberá internetovým marketingom na sociálnych sieťach.
Za vyplnenie dotazníka vopred ďakujem.
Odpovědi respondentů
1. Si členom nejakej sociálnej siete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [áno → otázka č. 2, nie → otázka č. 22].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
áno | 63 | 78,75 % | 78,75 % |
nie | 17 | 21,25 % | 21,25 % |
2. Ak áno tak akej?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
33 | 52,38 % | 41,25 % | |
Facebook, Unister | 5 | 7,94 % | 6,25 % |
fb | 2 | 3,17 % | 2,5 % |
kyberia.sk, facebook.com | 1 | 1,59 % | 1,25 % |
facebook, deviantART, pokec | 1 | 1,59 % | 1,25 % |
myspace.com | 1 | 1,59 % | 1,25 % |
Facebook, unister, myspace | 1 | 1,59 % | 1,25 % |
Facebook, Myspace, last.fm, LinkedIn | 1 | 1,59 % | 1,25 % |
Facebook/Unister | 1 | 1,59 % | 1,25 % |
Facebok | 1 | 1,59 % | 1,25 % |
ostatní odpovědi | 16 | 25,4 % | 20 % |
3. Aké sociálne siete poznáš? Vymenuj
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
6 | 9,52 % | 7,5 % | |
Facebook, Unister, Badoo | 2 | 3,17 % | 2,5 % |
fb | 2 | 3,17 % | 2,5 % |
Tagged | 2 | 3,17 % | 2,5 % |
kyberia.sk, facebook.com, hi5.com, | 1 | 1,59 % | 1,25 % |
facebook, unister, myspace | 1 | 1,59 % | 1,25 % |
ICQ, fenix nest, pokec | 1 | 1,59 % | 1,25 % |
1 | 1,59 % | 1,25 % | |
fb, deviantart, azet, linkedin, myslpace, lastfm.. | 1 | 1,59 % | 1,25 % |
Facebook, Unister, Xing, LinkedIn | 1 | 1,59 % | 1,25 % |
ostatní odpovědi | 45 | 71,43 % | 56,25 % |
4. Ako dlho si členom?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
viac ako rok | 28 | 44,44 % | 35 % |
6 mesiacov až rok | 20 | 31,75 % | 25 % |
3 – 6 mesiacov | 12 | 19,05 % | 15 % |
menej ako 3 mesiace | 3 | 4,76 % | 3,75 % |
5. Koľko tam máš priateľov?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
101 – 200 | 24 | 38,1 % | 30 % |
201 – 300 | 19 | 30,16 % | 23,75 % |
50 – 100 | 9 | 14,29 % | 11,25 % |
menej ako 50 | 9 | 14,29 % | 11,25 % |
301 – 400 | 2 | 3,17 % | 2,5 % |
6. Pomohli Ti sociálne siete získať nejaké zaujímavé alebo nové kontakty?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nie, len som si obnovil staré | 34 | 53,97 % | 42,5 % |
áno, pomohli | 27 | 42,86 % | 33,75 % |
nie, nepomohli mi získať nové kontakty | 2 | 3,17 % | 2,5 % |
7. Koľko času v priemere stráviš denne na internete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 – 4 hodiny | 25 | 39,68 % | 31,25 % |
4 – 6 hodín | 17 | 26,98 % | 21,25 % |
8 a viac hodín | 9 | 14,29 % | 11,25 % |
6 – 8 hodín | 6 | 9,52 % | 7,5 % |
menej ako 2 hodiny | 6 | 9,52 % | 7,5 % |
8. Koľko z toho na sociálnych sieťach?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
30 minút až hodina | 21 | 33,33 % | 26,25 % |
menej ako 30 minút | 21 | 33,33 % | 26,25 % |
1 – 2 hodiny | 12 | 19,05 % | 15 % |
4 – 6 hodín | 5 | 7,94 % | 6,25 % |
2 – 4 hodiny | 4 | 6,35 % | 5 % |
9. Všímaš si reklamu na sociálnych sieťach?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
áno všímam si, ale nevenujem jej pozornosť | 32 | 50,79 % | 40 % |
nie, nevšímam si | 26 | 41,27 % | 32,5 % |
áno, všímam si pravidelne | 5 | 7,94 % | 6,25 % |
10. Kúpil si už niečo cez internet vďaka reklame, ktorú si videl na nejakej sociálnej sieti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nie, ešte som si nič nekúpil | 55 | 87,3 % | 68,75 % |
áno, jeden krát | 6 | 9,52 % | 7,5 % |
áno viac ako raz | 2 | 3,17 % | 2,5 % |
11. Dozvedel si sa niekedy vďaka reklame na sociálnej sieti o nejakej spoločenskej akcii?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 55 | 87,3 % | 68,75 % |
ne | 8 | 12,7 % | 10 % |
12. Ak áno tak o akej?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
koncert | 36 | 57,14 % | 45 % |
iné | 35 | 55,56 % | 43,75 % |
festival | 22 | 34,92 % | 27,5 % |
ples | 14 | 22,22 % | 17,5 % |
výstava | 10 | 15,87 % | 12,5 % |
divadelne predstavenie | 9 | 14,29 % | 11,25 % |
beseda, diskusia | 7 | 11,11 % | 8,75 % |
13. Si členom Facebooku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [áno → otázka č. 14, nie → otázka č. 22].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
áno | 61 | 96,83 % | 76,25 % |
nie | 2 | 3,17 % | 2,5 % |
14. Všímaš si bannery na pravej strane stránky?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 37 | 60,66 % | 46,25 % |
ano | 24 | 39,34 % | 30 % |
15. Si fanúšikom / členom nejakého výrobku, skupiny?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 55 | 90,16 % | 68,75 % |
ne | 6 | 9,84 % | 7,5 % |
16. Koľkých skupín si členom?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
menej ako 5 | 16 | 26,23 % | 20 % |
5 – 10 | 14 | 22,95 % | 17,5 % |
31 – 50 | 11 | 18,03 % | 13,75 % |
11 – 20 | 10 | 16,39 % | 12,5 % |
viac ako 50 | 5 | 8,2 % | 6,25 % |
21 – 30 | 5 | 8,2 % | 6,25 % |
17. Koľkých vecí si fanúšikom?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
menej ako 10 | 32 | 52,46 % | 40 % |
21 – 30 | 9 | 14,75 % | 11,25 % |
31 – 50 | 7 | 11,48 % | 8,75 % |
51 – 100 | 5 | 8,2 % | 6,25 % |
11-20 | 4 | 6,56 % | 5 % |
viac ako 100 | 4 | 6,56 % | 5 % |
18. Ovplyvní to, že sa staneš fanúšikom nejakého produktu tvoju následnú kúpu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nie vôbec to neovplyvní môj výber | 43 | 70,49 % | 53,75 % |
čiastočne, ale neriadim sa tým | 16 | 26,23 % | 20 % |
áno, beriem to na vedomie pri kúpe | 2 | 3,28 % | 2,5 % |
19. Prečo sa stávaš fanúšikom vecí? Napíš:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
jen tak | 2 | 4,88 % | 2,5 % |
mam ich rada | 1 | 2,44 % | 1,25 % |
lebo ma tieto veci zaujimaju | 1 | 2,44 % | 1,25 % |
Záujmy | 1 | 2,44 % | 1,25 % |
uz predtym som ich casto pouzival / nakupoval | 1 | 2,44 % | 1,25 % |
potkám lidi, kteří mají stejné preference | 1 | 2,44 % | 1,25 % |
pretoze s nimi castokrat sympatizujem | 1 | 2,44 % | 1,25 % |
len tak | 1 | 2,44 % | 1,25 % |
z nostalgie | 1 | 2,44 % | 1,25 % |
ak tú vec mám rád alebo sa mi to zdá vtipné | 1 | 2,44 % | 1,25 % |
ostatní odpovědi | 30 | 73,17 % | 37,5 % |
20. Aký máš dôvod navštevovať soc. Siete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
len tak pre zahnanie nudy | 29 | 47,54 % | 36,25 % |
prečítať si správy | 28 | 45,9 % | 35 % |
chatovať s priateľmi | 27 | 44,26 % | 33,75 % |
komentovať statusy a fotky | 25 | 40,98 % | 31,25 % |
iné | 13 | 21,31 % | 16,25 % |
21. Vymenuj tri pozitíva a tri negatíva bytia členom sociálnej siete:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
- obnovenie starych kontaktov z kamaratmi z VS alebo gympla - rychla info o nejakej spolocnej akcii, napr stretavka - posles info - dostanes odpoved lebo dnes je skoro kazdy na facebooku takze rychle reakcie ak nieco potrebujes - zabijak casu - strata osobneho kontaktu s ludimi - vela ludi ktory uz pracuju a vyuziva to to robi na ukor svojej prace
-caste spojenie s priatelmi, i na dialku a nemusim zvlast volat kazdemu priatelovi kvoli nejakej akcii -chyba mi osobny kontakt, viac "zabiteho" casu, zavislost :)
+ potkám staré známé snadné kontaktování lidí, u kterých už nemám kontakty vím, kdo co dělá - bere to čas a nic z toho
+ jednoduchy sposob, ako ozivit stare kontakty vdaka kontaktom, ktore clovek ma na soc.sieti lahsie dokaze zorganizovat napr. stretavku zo strednej/zakladnej skoly, t.j. ulahcuje spojenie s ludmi, s ktorymi by sme zvacsa neboli v pravidelnom mailovom/telefonickom kontakte zabava - zverejnovanie mojich fotografii prostrednictvom inych osob (kamarati, znamy) - "zozerie" to neprimerane vela casu
+ mam kontakt s ludmi, ktorych smo vdaka stahovaniu a zmene skoly nevidel roky mas zakladny prehlad o tom, co tvoji kamosi robia obcas mi to pomoze zorganizovat si program - zaberato vela casu - ludia si ta odchytavaju na chate aj ked nemas cas si pisat - svojim sposobom stracas sukromie, ale zatial sa snazim selektovat info, ktore tam davam
+ obnova starych kontaktov informovanost o zivote ludi, s ktorymi sa nemozem stretnut osobne zabava - pohlcuje to cas - preferovanie on-line komunikacie pred osobnou - otravovanie neznamymi ludmi
+ som blizsie ku kamaratom, nasiel som starych kamaratov, prezeranie fotiek - vela reklamy, clovek tu straca sukromie (k mojim osobnym veciam sa mozu dostat aj kamarati kamaratov), obava z preniknutia na moje konto hackermi
+ v kontaktu s lidma vim, co dělaj - oni vědi, co já dělám, pokud to tam píšu - "ztráta soukromí" - kdo ví, jak s mýma datama nakládaj ;)
informovanost, komunikacia, zabava strata sukromia, udajov, volneho casu
komunikacia s ludmi spoznanie novych ludi najdenie starych priatelov nevyhody: moznost zneuzitia osobnych udajov vela reklam neprehladnost stranky
kontakt s priatelmi, jednoduche zdielanie fotiek, ryxly pristup k informaciam o eventoch pozierac casu, strata sukromia, ak sa to enustrazi, zneuzivanie info
Kontakt s přáteli, možnost se odreagovat, zjistit si více detailů o kamarádech, žere to čas (doslova), přidaná hodnota je poměrně malá na to kolik, tam člověk stráví času a raději bych měl studovat
moznost komunikacie s ludmi,s ktorymi sa nestykam osobne moznost spoznania novych ludi pristup k novym informaciam moznost zneuzitia osobnych udajov pozierac casu ziadna anonymita
negativa- strata sukromia, zrut drahocenneho casu pozitiva- obnovenie starych kontaktov, kontakt s priatelmi nech su kdekolvek, aktualne informacie o priateloch
neustaly kontakt s priatelmi, ale poziera to tolko casu, ze az:((
P:priatelia, dianie, fotky N: žrút času, neosobná komunikácia, prístup k osobným informáciam
poz: stále viem čo robia ostatní, mám rád fotky z akcii - čiže mám prehľad kto kde bol, prestal som pouzivat icq - staci mi fb chat neg: fotky mojej opilosti na nete ma netesia :D , moju aktivitu tam vidia aj ludia, ktori nechcem aby to videli, obavam sa, ze v buducnosti bude moct byt material zneuzity (podla novej privacy policy facebooku su vsetky fotky uploadnute na fb vlastnostim facebooku aj ked si neskor zrusim ucet neskor)
pozitiva - nové kontakty, jednoduché svolávání akcí, stále v kontaktu negativa - "požírač" času, u facebooku mi vadí kvízy
pozitiva : obnovenie starych kontaktov jednoduchsia komunikacia , hlavne ta hromadna lahke vyhladavanie ludi, staci vediet priezvisko negativa : naburanie sukromia pozierac casu po case to uz nebude in, nahradi sa sucasna siet novou a prestane to mat vyznam, hlavne co sa tyka tych kontaktov, pretoze tam ludia nebudu chodit.
pozitiva-nadviazanie novych kontaktov,je to zabava,ziskavanie novych info(prakticka stranka) negativa-zabija to cas, podporuje anonymitu medzi ludmi a odradza ich od priameho kontaktu, vytvaranie akehosi vlastneho,pseudsveta, co moze byt nebezpecne
pozitíva: 1. "správa" priateľov - všetci sú pod jednou strechou 2. možnosť oprášiť kontakty so starými priateľmi 3. udržanie si prehľadu o ich spoločenskom živote negatíva: 1. možný únik citlivých informácií 2. strata súkromia (o rodinných záležitostiach sa dozvedajú priatelia a naopak) 3. zverejňovanie diskreditujúcich materiálov ostatnými
pozitiva: 1. clovek nestraca kontakt s ludmi, s ktorymi sa osobne az tak casto nestretava, napr. spoluziaci zo strednej, vysky, znami z inych krajin atd. 2. stoji ho to menej casu a namahy, udrziavat kontakty s ludmi 3. moze robit niekolko veci sucasne = komunikovat s niekym, zaroven pisat mail, varit, atd. co nie je mozne, ak sa s niekym stretavate osobne niekde vonku negativa: 1. vztahy sa stavaju "virtualnymi", predsa len je ine stretavat sa s niekym zoci-voci alebo si s nim len "pismenkovat" 2. clovek spohodlnie, odnechce sa mu stretavat sa s niekym osobne, chatovanie z pohodlia domova je prijemnejsie - najma pre nas lenivcov 3. clovek travi prilis vela casu pri PC
Pozitiva: Kontakt s priateľmi, hlavne s tými starými Info kde sa práve nachádzajú vo svete Negativa: strata času možnosť zamestnávateľov kontrolovať možnos´t zneužiatia údajov spam
Pozitiva: 1. moznost komunikace s lidmi z jinych zemi 2. usetrim na volani :) 3. zvysuje se informovanost ohledne koncertu, akci apd. Negativa: 1. stravim tu zbytecne moc casu 2. spam a viry 3. mozne zneuzivani osobnich udaju apd.
pozitiva: 1. najdenie starych priatelov s ktorymi uz nie som velmi v kontakte, 2. info o ludoch - co robia, kde boli, foto..., 3. info o planovanych akcia negativa: 1. vidno kto sa ako nudi - kopec vysledkov z roznych kvizov, 2. prihadzovanie fotiek bez rozmyslu (fotiek ktore nemusia byt druhym ludom uplne pochuti), 3. preposielanie ziadosti o aplikaciu roznych somarin
pozitiva: kontakt s prateli; prehled o tom, co kdo dela a kde; ziskavani informaci negativa: ztrata casu, pretvarka na internetu, zobrazovani soukromych informaci cizim, pokud si clovek neda pozor
pozitiva: kontakt s priatelmi, kedykolvek a odkialkolvek, rychla vymena informacii, negativa: zrut casu :D,
pozitiva: mam aktualne informacie o kamaratoch, mam na nich konakt, vieme si zdielat fotografie a diskutovat na dialku negativa: casovo narocne vyuzivat vsetky funkcionality socialnej siete, osobny kontakt nenahradi socialna siet, je neprijemne, ked odmietnem niekoho zaradit v adresari medzi kamaratov napriek tomu, ze ma oslovili s touto prosbou ale kedzes nimi nechcem mat ziaden kontakt, lebo to nepovazujem za potrebne, musim ich odmietnut. Niekedy mam vsak zabrany, takze ich pozvanku akceptujem, ale potom mam v adresari aj take osoby, ktore nepovazujem za kamaratov. Skratka udaj o pocte kamaratov je dost skresleny.
pozitiva: mozem ryhclo ziskavat iinfo (napr. pred skuskami, lebo mam medzi priatelmi vela spoluziakov), mozem hromadne rozosielavat spravy a stretavat novych ludi Negativa: zabijak casu, strata sukromia, strata schopnosti realne komunikovat
Pozitiva: moznost dozvediet sa o priateloch a znamych viac, obnovit stare kamaratstva, zahnat nudu Negativa: pozierac casu, ovplyvnovanie ludi, zavislost
pozitiva: písanie správ, pozeranie fotiek, rýchle informovanie o kamarátoch negativa: čiastočná stráta súkromia, zaberá to čas, nebezpečné fotky
pozitiva: udrziavanie kontaktov, sposob ako ostatnych informovat o roznych veciach (akcie, plesy, vystavy, ...), sposob ako nadviazat nove kontakty negativa: neosobny pristup k zoznamovaniu sa s ludmi, vypln nielen volneho ale aj pracovneho casu, zhorsovanie zdravotneho stavu (oci, fyzicka neaktivita ...)
pozitiva:neustale v kontakte aj so vzdialenymi priatelmi, moznost zdielat fotky, moznost dozvedeit sa o zaujimavych akciach negativa: zabera vela casu, neprijemne spamy,
pozitívum: 1.kontakt s priatelmi 2.vyplnenie volneho casu 3.ziskavanie informacii negativum: 1.závislosť 2.sedenie pri počítači(žiaden šport) 3.robenie zbytočných vecí(kvízi, kraviny)
sranda, piatelia, fotky, zabijanie nudy, neosobny kontakt, virtualne priatelsktva, zverejnovanie sukromia
vyhody: nove možnosti interakce , další možnosti, lehčí komunikace nevyhody: zabere hodně času, návykovost, ne efektivně využitý čas
22. Zaškrtni pohlavie
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 47 | 58,75 % | 58,75 % |
muž | 33 | 41,25 % | 41,25 % |
23. Veková kategória
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18 – 25 | 57 | 71,25 % | 71,25 % |
26 – 35 | 15 | 18,75 % | 18,75 % |
menej ako 18 | 3 | 3,75 % | 3,75 % |
46 – 55 | 3 | 3,75 % | 3,75 % |
36 – 45 | 2 | 2,5 % | 2,5 % |
24. Povolanie
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
študent | 54 | 67,5 % | 67,5 % |
administratívny pracovník | 12 | 15 % | 15 % |
manažér | 9 | 11,25 % | 11,25 % |
iné | 3 | 3,75 % | 3,75 % |
podnikateľ | 2 | 2,5 % | 2,5 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.