Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Využívanie internetového marketingu na sociálnych sieťach

Využívanie internetového marketingu na sociálnych sieťach

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Matúš Slavkovský
Šetření:24. 05. 2009 - 27. 05. 2009
Počet respondentů:80
Počet otázek (max/průměr):24 / 18.99
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:39,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:19
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Cieľom tohto dotazníka je zistiť všímavosť internetovej reklamy na sociálnych sieťach. Sociálna sieť je internetový portál, kde môžu ľudia medzi sebou komunikovať, diskutovať alebo si poprípade nájsť prácu. Výsledky budú použité a spracované v mojej bakalárskej práci, ktorá sa zaoberá internetovým marketingom na sociálnych sieťach.

 

Za vyplnenie dotazníka vopred ďakujem.

Odpovědi respondentů

1. Si členom nejakej sociálnej siete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ánootázka č. 2, nieotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno6378,75 %78,75 %  
nie1721,25 %21,25 %  

Graf

2. Ak áno tak akej?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook3352,38 %41,25 %  
Facebook, Unister57,94 %6,25 %  
fb23,17 %2,5 %  
kyberia.sk, facebook.com11,59 %1,25 %  
facebook, deviantART, pokec11,59 %1,25 %  
myspace.com11,59 %1,25 %  
Facebook, unister, myspace11,59 %1,25 %  
Facebook, Myspace, last.fm, LinkedIn11,59 %1,25 %  
Facebook/Unister11,59 %1,25 %  
Facebok11,59 %1,25 %  
ostatní odpovědi Facebook, MySpace, Xing, LinkedIN, vkontakte.ru
facebook, pokec.sk, icq a skype (ak to teda soc.si
Linkedin
faceebok, LinkedIn
Facebook, lide.cz
Facebook, Unister, Vkontakte
spoluzaci, twitter, facebook
Facebook, LinkedIn
facebook, unister, azet
facebook, last.fm, vkontakte.ru :)
facebook, linkedin, skype
facebook, linkedin, twitter, last.fm, delicious
Facebook, MySpace, Pokec
Gmail, Facebook, Skype, ICQ
myspace
Facebook, Myspace, Unister
1625,4 %20 % 

Graf

3. Aké sociálne siete poznáš? Vymenuj

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook69,52 %7,5 %  
Facebook, Unister, Badoo23,17 %2,5 %  
fb23,17 %2,5 %  
Tagged23,17 %2,5 %  
kyberia.sk, facebook.com, hi5.com,11,59 %1,25 %  
facebook, unister, myspace11,59 %1,25 %  
ICQ, fenix nest, pokec11,59 %1,25 %  
xing11,59 %1,25 %  
fb, deviantart, azet, linkedin, myslpace, lastfm..11,59 %1,25 %  
Facebook, Unister, Xing, LinkedIn11,59 %1,25 %  
ostatní odpovědi facebook, my space, unister
Facebook, Badoo
Facebook, unister, myspace, linkedin,twiter
facebook,azet
unister
flickr, unister, hi5, wayn, myspace, kyberia
Facebook, Hi5, Tagged
DeviantART, Flixster, Flickr, Twitter
Facebook, Unister,
Facebook, Unisted, Myspace,
Twitter, Facebook, bebo, Myspace
Facebook, MySpace, StudiVZ, LinkedIN, Xing, Badoo
facebook, pokec.sk, icq a skype (ak to teda soc.si
facebook, unister, icq, diplomati VSE:DDD
facebook,linked in, tagged, hi 5
facebook, skype
myspace, HI5, facebook,...
Facebook, Twitter, Taget
Facebook, lide.cz, libimseti.cz, twitter
facebook, unister
Facebook, MySpace,Unister,Vkontakte
bebo, hi5, windows live
Facebook, LinkedIn, MySpace, Lide.cz, LibimSeTi.cz
facebook, twitter, my space, bebo, unister
pokec-azet, facebook, boom, my space
Facebook, libimseti.cz, Unister. com, Myspace.com
Facebook, LinkedIn, Twitter
okrem tych hore, libim se ti, ukaz se
facebook,myspace,
facebook, unister, flicker
Facebook.com, vkontekte
MySpace, Hi5, last.fm,
unister, facebook, my space
pokec, myspace, facebook, unister, studivz, xing,
facebook azet pokec isq
Facebook, Baddoo, Azet, Unister
asi len facebook
facebook, linkedin, skype, messenger, ICQ....
facebook, linkedin, twitter, last.fm, myspace
Facebook, Myspace, Unister, Pokec
facebook, myspace ...
Gmail, Facebook, Skype, ICQ
facebook,azet.sk
Facebook, Myspace, Unister, LinkedIn, Hi5,LastFm
facebook, myspace,hi5
4571,43 %56,25 % 

Graf

4. Ako dlho si členom?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
viac ako rok2844,44 %35 %  
6 mesiacov až rok2031,75 %25 %  
3 – 6 mesiacov1219,05 %15 %  
menej ako 3 mesiace34,76 %3,75 %  

Graf

5. Koľko tam máš priateľov?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101 – 2002438,1 %30 %  
201 – 3001930,16 %23,75 %  
50 – 100914,29 %11,25 %  
menej ako 50914,29 %11,25 %  
301 – 40023,17 %2,5 %  

Graf

6. Pomohli Ti sociálne siete získať nejaké zaujímavé alebo nové kontakty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie, len som si obnovil staré3453,97 %42,5 %  
áno, pomohli2742,86 %33,75 %  
nie, nepomohli mi získať nové kontakty23,17 %2,5 %  

Graf

7. Koľko času v priemere stráviš denne na internete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2 – 4 hodiny2539,68 %31,25 %  
4 – 6 hodín1726,98 %21,25 %  
8 a viac hodín914,29 %11,25 %  
6 – 8 hodín69,52 %7,5 %  
menej ako 2 hodiny69,52 %7,5 %  

Graf

8. Koľko z toho na sociálnych sieťach?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
30 minút až hodina2133,33 %26,25 %  
menej ako 30 minút2133,33 %26,25 %  
1 – 2 hodiny1219,05 %15 %  
4 – 6 hodín57,94 %6,25 %  
2 – 4 hodiny46,35 %5 %  

Graf

9. Všímaš si reklamu na sociálnych sieťach?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno všímam si, ale nevenujem jej pozornosť3250,79 %40 %  
nie, nevšímam si2641,27 %32,5 %  
áno, všímam si pravidelne57,94 %6,25 %  

Graf

10. Kúpil si už niečo cez internet vďaka reklame, ktorú si videl na nejakej sociálnej sieti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie, ešte som si nič nekúpil5587,3 %68,75 %  
áno, jeden krát69,52 %7,5 %  
áno viac ako raz23,17 %2,5 %  

Graf

11. Dozvedel si sa niekedy vďaka reklame na sociálnej sieti o nejakej spoločenskej akcii?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5587,3 %68,75 %  
ne812,7 %10 %  

Graf

12. Ak áno tak o akej?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
koncert3657,14 %45 %  
iné3555,56 %43,75 %  
festival2234,92 %27,5 %  
ples1422,22 %17,5 %  
výstava1015,87 %12,5 %  
divadelne predstavenie914,29 %11,25 %  
beseda, diskusia711,11 %8,75 %  

Graf

13. Si členom Facebooku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ánootázka č. 14, nieotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno6196,83 %76,25 %  
nie23,17 %2,5 %  

Graf

14. Všímaš si bannery na pravej strane stránky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3760,66 %46,25 %  
ano2439,34 %30 %  

Graf

15. Si fanúšikom / členom nejakého výrobku, skupiny?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5590,16 %68,75 %  
ne69,84 %7,5 %  

Graf

16. Koľkých skupín si členom?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
menej ako 51626,23 %20 %  
5 – 101422,95 %17,5 %  
31 – 501118,03 %13,75 %  
11 – 201016,39 %12,5 %  
viac ako 5058,2 %6,25 %  
21 – 3058,2 %6,25 %  

Graf

17. Koľkých vecí si fanúšikom?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
menej ako 103252,46 %40 %  
21 – 30914,75 %11,25 %  
31 – 50711,48 %8,75 %  
51 – 10058,2 %6,25 %  
11-2046,56 %5 %  
viac ako 10046,56 %5 %  

Graf

18. Ovplyvní to, že sa staneš fanúšikom nejakého produktu tvoju následnú kúpu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie vôbec to neovplyvní môj výber4370,49 %53,75 %  
čiastočne, ale neriadim sa tým1626,23 %20 %  
áno, beriem to na vedomie pri kúpe23,28 %2,5 %  

Graf

19. Prečo sa stávaš fanúšikom vecí? Napíš:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jen tak24,88 %2,5 %  
mam ich rada12,44 %1,25 %  
lebo ma tieto veci zaujimaju12,44 %1,25 %  
Záujmy12,44 %1,25 %  
uz predtym som ich casto pouzival / nakupoval12,44 %1,25 %  
potkám lidi, kteří mají stejné preference12,44 %1,25 %  
pretoze s nimi castokrat sympatizujem12,44 %1,25 %  
len tak12,44 %1,25 %  
z nostalgie12,44 %1,25 %  
ak tú vec mám rád alebo sa mi to zdá vtipné12,44 %1,25 %  
ostatní odpovědi lebo tu vec mam alebo si ju uz pravidelne kupujem
z recesie
pre srandu
pretože ich mám rád
opravdu se o ty veci zajimam
abych ukazal co mam rad
objavi sa mi to medzi ponukami a ked sa mi to paci
ech, lebo sa mi páčia, chutia mia a taaak:))
nestavam
lebo su sucastou mojho kazdodenneho zivota
kvůli hrám na facebooku, souhlasím s názvem skup.
poznam ich a mam ich rada
přísun informací
dám najavo, že ten výrobok mám rád
mam ich rad, ale nevyhladavam to
zvacsa len pre zabavu
Protože jsem přesvědčen o jejich kvalitě, podporuj
Nestávám :)
aby kamarati vedeli, co mam rad...
aby som ukázal svoje preferencie ostatným
lebo je to zabavne a napadite
treba ich podporit
Nech aj ostatni vedia, co sa mi paci.
Když se mi líbí, mám s ní pozitivní zkušenost
Info okoliu o mojich záujmoch a preferenciách.
old school - spomienky
z nostalgie (napr. vinea, kuko, ratafak plachta)
Niekto mi posle request
Aby ostatni videli co sa mi paci, co mam rada...
povazujem ich za kvalitne, pacia sa mi,
3073,17 %37,5 % 

Graf

20. Aký máš dôvod navštevovať soc. Siete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
len tak pre zahnanie nudy2947,54 %36,25 %  
prečítať si správy2845,9 %35 %  
chatovať s priateľmi2744,26 %33,75 %  
komentovať statusy a fotky2540,98 %31,25 %  
iné1321,31 %16,25 %  

Graf

21. Vymenuj tri pozitíva a tri negatíva bytia členom sociálnej siete:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

- obnovenie starych kontaktov z kamaratmi z VS alebo gympla - rychla info o nejakej spolocnej akcii, napr stretavka - posles info - dostanes odpoved lebo dnes je skoro kazdy na facebooku takze rychle reakcie ak nieco potrebujes - zabijak casu - strata osobneho kontaktu s ludimi - vela ludi ktory uz pracuju a vyuziva to to robi na ukor svojej prace

-caste spojenie s priatelmi, i na dialku a nemusim zvlast volat kazdemu priatelovi kvoli nejakej akcii -chyba mi osobny kontakt, viac "zabiteho" casu, zavislost :)

+ potkám staré známé snadné kontaktování lidí, u kterých už nemám kontakty vím, kdo co dělá - bere to čas a nic z toho

+ jednoduchy sposob, ako ozivit stare kontakty vdaka kontaktom, ktore clovek ma na soc.sieti lahsie dokaze zorganizovat napr. stretavku zo strednej/zakladnej skoly, t.j. ulahcuje spojenie s ludmi, s ktorymi by sme zvacsa neboli v pravidelnom mailovom/telefonickom kontakte zabava - zverejnovanie mojich fotografii prostrednictvom inych osob (kamarati, znamy) - "zozerie" to neprimerane vela casu

+ mam kontakt s ludmi, ktorych smo vdaka stahovaniu a zmene skoly nevidel roky mas zakladny prehlad o tom, co tvoji kamosi robia obcas mi to pomoze zorganizovat si program - zaberato vela casu - ludia si ta odchytavaju na chate aj ked nemas cas si pisat - svojim sposobom stracas sukromie, ale zatial sa snazim selektovat info, ktore tam davam

+ obnova starych kontaktov informovanost o zivote ludi, s ktorymi sa nemozem stretnut osobne zabava - pohlcuje to cas - preferovanie on-line komunikacie pred osobnou - otravovanie neznamymi ludmi

+ som blizsie ku kamaratom, nasiel som starych kamaratov, prezeranie fotiek - vela reklamy, clovek tu straca sukromie (k mojim osobnym veciam sa mozu dostat aj kamarati kamaratov), obava z preniknutia na moje konto hackermi

+ v kontaktu s lidma vim, co dělaj - oni vědi, co já dělám, pokud to tam píšu - "ztráta soukromí" - kdo ví, jak s mýma datama nakládaj ;)

informovanost, komunikacia, zabava strata sukromia, udajov, volneho casu

komunikacia s ludmi spoznanie novych ludi najdenie starych priatelov nevyhody: moznost zneuzitia osobnych udajov vela reklam neprehladnost stranky

kontakt s priatelmi, jednoduche zdielanie fotiek, ryxly pristup k informaciam o eventoch pozierac casu, strata sukromia, ak sa to enustrazi, zneuzivanie info

Kontakt s přáteli, možnost se odreagovat, zjistit si více detailů o kamarádech, žere to čas (doslova), přidaná hodnota je poměrně malá na to kolik, tam člověk stráví času a raději bych měl studovat

moznost komunikacie s ludmi,s ktorymi sa nestykam osobne moznost spoznania novych ludi pristup k novym informaciam moznost zneuzitia osobnych udajov pozierac casu ziadna anonymita

negativa- strata sukromia, zrut drahocenneho casu pozitiva- obnovenie starych kontaktov, kontakt s priatelmi nech su kdekolvek, aktualne informacie o priateloch

neustaly kontakt s priatelmi, ale poziera to tolko casu, ze az:((

P:priatelia, dianie, fotky N: žrút času, neosobná komunikácia, prístup k osobným informáciam

poz: stále viem čo robia ostatní, mám rád fotky z akcii - čiže mám prehľad kto kde bol, prestal som pouzivat icq - staci mi fb chat neg: fotky mojej opilosti na nete ma netesia :D , moju aktivitu tam vidia aj ludia, ktori nechcem aby to videli, obavam sa, ze v buducnosti bude moct byt material zneuzity (podla novej privacy policy facebooku su vsetky fotky uploadnute na fb vlastnostim facebooku aj ked si neskor zrusim ucet neskor)

pozitiva - nové kontakty, jednoduché svolávání akcí, stále v kontaktu negativa - "požírač" času, u facebooku mi vadí kvízy

pozitiva : obnovenie starych kontaktov jednoduchsia komunikacia , hlavne ta hromadna lahke vyhladavanie ludi, staci vediet priezvisko negativa : naburanie sukromia pozierac casu po case to uz nebude in, nahradi sa sucasna siet novou a prestane to mat vyznam, hlavne co sa tyka tych kontaktov, pretoze tam ludia nebudu chodit.

pozitiva-nadviazanie novych kontaktov,je to zabava,ziskavanie novych info(prakticka stranka) negativa-zabija to cas, podporuje anonymitu medzi ludmi a odradza ich od priameho kontaktu, vytvaranie akehosi vlastneho,pseudsveta, co moze byt nebezpecne

pozitíva: 1. "správa" priateľov - všetci sú pod jednou strechou 2. možnosť oprášiť kontakty so starými priateľmi 3. udržanie si prehľadu o ich spoločenskom živote negatíva: 1. možný únik citlivých informácií 2. strata súkromia (o rodinných záležitostiach sa dozvedajú priatelia a naopak) 3. zverejňovanie diskreditujúcich materiálov ostatnými

pozitiva: 1. clovek nestraca kontakt s ludmi, s ktorymi sa osobne az tak casto nestretava, napr. spoluziaci zo strednej, vysky, znami z inych krajin atd. 2. stoji ho to menej casu a namahy, udrziavat kontakty s ludmi 3. moze robit niekolko veci sucasne = komunikovat s niekym, zaroven pisat mail, varit, atd. co nie je mozne, ak sa s niekym stretavate osobne niekde vonku negativa: 1. vztahy sa stavaju "virtualnymi", predsa len je ine stretavat sa s niekym zoci-voci alebo si s nim len "pismenkovat" 2. clovek spohodlnie, odnechce sa mu stretavat sa s niekym osobne, chatovanie z pohodlia domova je prijemnejsie - najma pre nas lenivcov 3. clovek travi prilis vela casu pri PC

Pozitiva: Kontakt s priateľmi, hlavne s tými starými Info kde sa práve nachádzajú vo svete Negativa: strata času možnosť zamestnávateľov kontrolovať možnos´t zneužiatia údajov spam

Pozitiva: 1. moznost komunikace s lidmi z jinych zemi 2. usetrim na volani :) 3. zvysuje se informovanost ohledne koncertu, akci apd. Negativa: 1. stravim tu zbytecne moc casu 2. spam a viry 3. mozne zneuzivani osobnich udaju apd.

pozitiva: 1. najdenie starych priatelov s ktorymi uz nie som velmi v kontakte, 2. info o ludoch - co robia, kde boli, foto..., 3. info o planovanych akcia negativa: 1. vidno kto sa ako nudi - kopec vysledkov z roznych kvizov, 2. prihadzovanie fotiek bez rozmyslu (fotiek ktore nemusia byt druhym ludom uplne pochuti), 3. preposielanie ziadosti o aplikaciu roznych somarin

pozitiva: kontakt s prateli; prehled o tom, co kdo dela a kde; ziskavani informaci negativa: ztrata casu, pretvarka na internetu, zobrazovani soukromych informaci cizim, pokud si clovek neda pozor

pozitiva: kontakt s priatelmi, kedykolvek a odkialkolvek, rychla vymena informacii, negativa: zrut casu :D,

pozitiva: mam aktualne informacie o kamaratoch, mam na nich konakt, vieme si zdielat fotografie a diskutovat na dialku negativa: casovo narocne vyuzivat vsetky funkcionality socialnej siete, osobny kontakt nenahradi socialna siet, je neprijemne, ked odmietnem niekoho zaradit v adresari medzi kamaratov napriek tomu, ze ma oslovili s touto prosbou ale kedzes nimi nechcem mat ziaden kontakt, lebo to nepovazujem za potrebne, musim ich odmietnut. Niekedy mam vsak zabrany, takze ich pozvanku akceptujem, ale potom mam v adresari aj take osoby, ktore nepovazujem za kamaratov. Skratka udaj o pocte kamaratov je dost skresleny.

pozitiva: mozem ryhclo ziskavat iinfo (napr. pred skuskami, lebo mam medzi priatelmi vela spoluziakov), mozem hromadne rozosielavat spravy a stretavat novych ludi Negativa: zabijak casu, strata sukromia, strata schopnosti realne komunikovat

Pozitiva: moznost dozvediet sa o priateloch a znamych viac, obnovit stare kamaratstva, zahnat nudu Negativa: pozierac casu, ovplyvnovanie ludi, zavislost

pozitiva: písanie správ, pozeranie fotiek, rýchle informovanie o kamarátoch negativa: čiastočná stráta súkromia, zaberá to čas, nebezpečné fotky

pozitiva: udrziavanie kontaktov, sposob ako ostatnych informovat o roznych veciach (akcie, plesy, vystavy, ...), sposob ako nadviazat nove kontakty negativa: neosobny pristup k zoznamovaniu sa s ludmi, vypln nielen volneho ale aj pracovneho casu, zhorsovanie zdravotneho stavu (oci, fyzicka neaktivita ...)

pozitiva:neustale v kontakte aj so vzdialenymi priatelmi, moznost zdielat fotky, moznost dozvedeit sa o zaujimavych akciach negativa: zabera vela casu, neprijemne spamy,

pozitívum: 1.kontakt s priatelmi 2.vyplnenie volneho casu 3.ziskavanie informacii negativum: 1.závislosť 2.sedenie pri počítači(žiaden šport) 3.robenie zbytočných vecí(kvízi, kraviny)

sranda, piatelia, fotky, zabijanie nudy, neosobny kontakt, virtualne priatelsktva, zverejnovanie sukromia

vyhody: nove možnosti interakce , další možnosti, lehčí komunikace nevyhody: zabere hodně času, návykovost, ne efektivně využitý čas

22. Zaškrtni pohlavie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4758,75 %58,75 %  
muž3341,25 %41,25 %  

Graf

23. Veková kategória

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 – 255771,25 %71,25 %  
26 – 351518,75 %18,75 %  
menej ako 1833,75 %3,75 %  
46 – 5533,75 %3,75 %  
36 – 4522,5 %2,5 %  

Graf

24. Povolanie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
študent5467,5 %67,5 %  
administratívny pracovník1215 %15 %  
manažér911,25 %11,25 %  
iné33,75 %3,75 %  
podnikateľ22,5 %2,5 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

17. Koľkých vecí si fanúšikom?

  • odpověď menej ako 10:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi menej ako 5 na otázku 16. Koľkých skupín si členom?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Si členom nejakej sociálnej siete?

2. Ak áno tak akej?

4. Ako dlho si členom?

5. Koľko tam máš priateľov?

6. Pomohli Ti sociálne siete získať nejaké zaujímavé alebo nové kontakty?

7. Koľko času v priemere stráviš denne na internete?

8. Koľko z toho na sociálnych sieťach?

9. Všímaš si reklamu na sociálnych sieťach?

10. Kúpil si už niečo cez internet vďaka reklame, ktorú si videl na nejakej sociálnej sieti?

11. Dozvedel si sa niekedy vďaka reklame na sociálnej sieti o nejakej spoločenskej akcii?

12. Ak áno tak o akej?

13. Si členom Facebooku?

14. Všímaš si bannery na pravej strane stránky?

15. Si fanúšikom / členom nejakého výrobku, skupiny?

16. Koľkých skupín si členom?

17. Koľkých vecí si fanúšikom?

18. Ovplyvní to, že sa staneš fanúšikom nejakého produktu tvoju následnú kúpu?

20. Aký máš dôvod navštevovať soc. Siete?

22. Zaškrtni pohlavie

23. Veková kategória

24. Povolanie

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Si členom nejakej sociálnej siete?

2. Ak áno tak akej?

4. Ako dlho si členom?

5. Koľko tam máš priateľov?

6. Pomohli Ti sociálne siete získať nejaké zaujímavé alebo nové kontakty?

7. Koľko času v priemere stráviš denne na internete?

8. Koľko z toho na sociálnych sieťach?

9. Všímaš si reklamu na sociálnych sieťach?

10. Kúpil si už niečo cez internet vďaka reklame, ktorú si videl na nejakej sociálnej sieti?

11. Dozvedel si sa niekedy vďaka reklame na sociálnej sieti o nejakej spoločenskej akcii?

12. Ak áno tak o akej?

13. Si členom Facebooku?

14. Všímaš si bannery na pravej strane stránky?

15. Si fanúšikom / členom nejakého výrobku, skupiny?

16. Koľkých skupín si členom?

17. Koľkých vecí si fanúšikom?

18. Ovplyvní to, že sa staneš fanúšikom nejakého produktu tvoju následnú kúpu?

20. Aký máš dôvod navštevovať soc. Siete?

22. Zaškrtni pohlavie

23. Veková kategória

24. Povolanie

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Slavkovský, M.Využívanie internetového marketingu na sociálnych sieťach (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://vyuzivanie-internetoveho-marketingu-na-socialnych-sietach.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.