Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Výživové doplnky pre športovcov

Výživové doplnky pre športovcov

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Pavol Krčmárik
Šetření:31. 03. 2012 - 03. 04. 2012
Počet respondentů:90
Počet otázek (max/průměr):22 / 15.83
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:31
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý deň,

moje meno je Pavol Krčmárik a som študentom 3. ročníka Ekonomickej fakulty na VŠB-TU v Ostrave. Pre účely mojej bakalárskej práce Vás chcem poprosiť o vyplnenie nasledujúceho dotazníka, týkajúceho sa športovania a s tým spojeným užívaním doplnkov. Dotazník je anonymný a výsledky poslúžia pre moju bakalársku prácu. Ďakujem za Váš čas a názory.

Odpovědi respondentů

1. Užili ste / užívate nejaký doplnok výživy pre športovcov?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ánootázka č. 2, Nie → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Áno8190 %90 %  
Nie910 %10 %  

Graf

2. Ktoré z uvedených značiek výživových doplnkov ste už vyskúšali? (môžete označiť viac odpovedí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Aminostar4049,38 %44,44 %  
Iný3441,98 %37,78 %  
BSN Nutrition3239,51 %35,56 %  
Weider2733,33 %30 %  
Universal Nutrition1923,46 %21,11 %  

Graf

3. Ktoré typy doplnkov nakupujete najčastejšie? (môžete označiť max. 2 odpovede)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Proteín4454,32 %48,89 %  
Kreatín2125,93 %23,33 %  
Spaľovače1923,46 %21,11 %  
Aminokyseliny1720,99 %18,89 %  
BCAA1214,81 %13,33 %  
Gainer1214,81 %13,33 %  
NO Produkty89,88 %8,89 %  
Iné67,41 %6,67 %  

Graf

4. Zoraďte nasledujúcich výrobcov doplnkov výživy podľa toho, od ktorého by ste si kúpili výrobok najskôr (1-najskôr, 4-najneskôr):

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Weider2.5681.455
BSN Nutrition2.2220.963
Universal Nutrition2.7281.087
Aminostar2.4811.361

Graf

5. Mali ste už niekedy výrobok od firmy Aminostar?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ánootázka č. 6, Nieotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Áno4150,62 %45,56 %  
Nie4049,38 %44,44 %  

Graf

6. Ohodnoťte známkou ako v škole Vašu spokojnosť s nasledujúcimi faktormi ľubovoľného produktu značky Aminostar.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Kvalita2.0241.097
Cena2.1220.741
Chuť2.5370.785
Veľkosť balenia2.3171.095
Dostupnosť2.1461.393

Graf

7. Ako ste spokojný so šírkou portfólia výrobkov Aminostar?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Skôr spokojný2356,1 %25,56 %  
Spokojný1126,83 %12,22 %  
Skôr nespokojný512,2 %5,56 %  
Nespokojný24,88 %2,22 %  

Graf

8. Odporúčili by ste značku Aminostar svojim známym, ktorí ju nepoznajú?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3380,49 %36,67 %  
ne819,51 %8,89 %  

Graf

9. Čo by ste zmenili/privítali na výrobkoch od Aminostar-u?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

akciove balicky

lepšiu chuť

nič

nič

väčšia reklamná kampaň

vaščiu dostupnosť

10. Postrehli ste už niekedy reklamu na výrobok značky Aminostar?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ánootázka č. 11, Nieotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nie5770,37 %63,33 %  
Áno2429,63 %26,67 %  

Graf

11. Popíšte, čím na Vás táto reklama zapôsobila, čo ste si z nej zapamätali?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

egfewg

Farebnosť.Zapametal som si vyhodnu cenu.

hgkj

ich typické logo s hviezdou

internetovú stránku

Kreativita

logo, ale keby v nej hral Palči tak by ma uputala urcite viac..;)

logom

mjhvgkh

modru farbu znacky

názov

názov výrobku

neoslovila ma

Nic

Nič

obrazky :)

Palči to fakt neviem vymysli si ;)

popis výrobku

Sponzor

súťaže

svaly

už som raz spomínala ..:) fakt neviem..:) (dufam že tie komentáre možeš potom jednoducho vymazať..

vystižnostou

zaujala ma lebo na nej bol moj oblubeny kulturista

12. Označte, ako na Vás logo značky Aminostar pôsobí ( http://www.aminostar.cz/img/logo-hp.gif ) ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Nápadité vs. Nenápadité1-2-3-4-52.581.404
Moderné vs. Zastaralé1-2-3-4-52.3951.153
Priateľské vs. Odrádzajúce1-2-3-4-52.8270.933
Vtipné vs. Vážne1-2-3-4-53.7781.185
Výrazné vs. Nevýrazné1-2-3-4-52.6171.421

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

13. Vedeli ste, že Aminostar je česká značka?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5871,6 %64,44 %  
ano2328,4 %25,56 %  

Graf

14. Ohodnoťte známkou ako v škole Vašu spokojnosť s nasledujúcimi faktormi ľubovoľného produktu značky Weider (ak ste žiaden výrobok od firmy Weider neskúšali, pokračujte na otázku č.15):

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Kvalita20.826
Cena2.8640.845
Chuť2.0930.782
Veľkosť balenia2.9770.767
Dostupnosť2.8571.075

Graf

15. Ohodnoťte známkou ako v škole Vašu spokojnosť s nasledujúcimi faktormi ľubovoľného produktu značky BSN Nutrition (ak ste žiaden výrobok od firmy BSN Nutrition neskúšali, pokračujte na otázku č.16):

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Kvalita1.8891.032
Cena2.7610.921
Chuť2.6090.89
Veľkosť balenia2.6520.705
Dostupnosť2.7170.985

Graf

16. Ohodnoťte známkou ako v škole Vašu spokojnosť s nasledujúcimi faktormi ľubovoľného produktu značky Universal Nutrition (ak ste žiaden výrobok od firmy Universal Nutrition neskúšali, pokračujte na otázku č.17):

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Kvalita2.1351.36
Cena2.3240.868
Chuť2.5411.221
Veľkosť balenia2.5951.106
Dostupnosť2.9191.696

Graf

17. Zoraďte nasledujúce faktory podľa dôležitosti pri nakupovaní výživového doplnku (1-najdôležitejšie, 5-najemenej dôležité):

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Chuť2.7531.272
Cena2.0860.993
Kvalita1.8640.957
Veľkosť balenia3.8150.941
Dostupnosť4.4810.793

Graf

18. Doplnky výživy určené pre športovcov kupujete za rok približne:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2 - 4 krát3745,68 %41,11 %  
1 krát2125,93 %23,33 %  
5 - 8 krát1214,81 %13,33 %  
8 a viackrát1113,58 %12,22 %  

Graf

19. Výživové doplnky kupujete najčastejšie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na internete4656,79 %51,11 %  
V predajni1822,22 %20 %  
Vo fitnesscentre1417,28 %15,56 %  
Iné33,7 %3,33 %  

Graf

20. Ako často sa priemerne týždenne venujete nejakej športovej aktivite?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 - 3 krát4555,56 %50 %  
4 - 6 krát2227,16 %24,44 %  
Denne89,88 %8,89 %  
Menej ako 1 krát 67,41 %6,67 %  

Graf

21. Vaše pohlavie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž6074,07 %66,67 %  
Žena2125,93 %23,33 %  

Graf

22. Váš vek:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 - 25 rokov4555,56 %50 %  
26 - 35 rokov2530,86 %27,78 %  
36 - 45 rokov89,88 %8,89 %  
46 - 55 rokov22,47 %2,22 %  
56 a viac rokov11,23 %1,11 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Ktoré z uvedených značiek výživových doplnkov ste už vyskúšali? (môžete označiť viac odpovedí)

  • odpověď Aminostar:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 6. Ohodnoťte známkou ako v škole Vašu spokojnosť s nasledujúcimi faktormi ľubovoľného produktu značky Aminostar.
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnosť=2 na otázku 6. Ohodnoťte známkou ako v škole Vašu spokojnosť s nasledujúcimi faktormi ľubovoľného produktu značky Aminostar.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spokojný na otázku 7. Ako ste spokojný so šírkou portfólia výrobkov Aminostar?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 8. Odporúčili by ste značku Aminostar svojim známym, ktorí ju nepoznajú?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Veľkosť balenia=2 na otázku 6. Ohodnoťte známkou ako v škole Vašu spokojnosť s nasledujúcimi faktormi ľubovoľného produktu značky Aminostar.

5. Mali ste už niekedy výrobok od firmy Aminostar?

  • odpověď Áno:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 6. Ohodnoťte známkou ako v škole Vašu spokojnosť s nasledujúcimi faktormi ľubovoľného produktu značky Aminostar.
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=2 na otázku 6. Ohodnoťte známkou ako v škole Vašu spokojnosť s nasledujúcimi faktormi ľubovoľného produktu značky Aminostar.
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnosť=1 na otázku 6. Ohodnoťte známkou ako v škole Vašu spokojnosť s nasledujúcimi faktormi ľubovoľného produktu značky Aminostar.
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnosť=2 na otázku 6. Ohodnoťte známkou ako v škole Vašu spokojnosť s nasledujúcimi faktormi ľubovoľného produktu značky Aminostar.
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=2 na otázku 6. Ohodnoťte známkou ako v škole Vašu spokojnosť s nasledujúcimi faktormi ľubovoľného produktu značky Aminostar.
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=3 na otázku 6. Ohodnoťte známkou ako v škole Vašu spokojnosť s nasledujúcimi faktormi ľubovoľného produktu značky Aminostar.
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=1 na otázku 6. Ohodnoťte známkou ako v škole Vašu spokojnosť s nasledujúcimi faktormi ľubovoľného produktu značky Aminostar.
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=2 na otázku 6. Ohodnoťte známkou ako v škole Vašu spokojnosť s nasledujúcimi faktormi ľubovoľného produktu značky Aminostar.
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Veľkosť balenia=2 na otázku 6. Ohodnoťte známkou ako v škole Vašu spokojnosť s nasledujúcimi faktormi ľubovoľného produktu značky Aminostar.
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Skôr spokojný na otázku 7. Ako ste spokojný so šírkou portfólia výrobkov Aminostar?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spokojný na otázku 7. Ako ste spokojný so šírkou portfólia výrobkov Aminostar?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 8. Odporúčili by ste značku Aminostar svojim známym, ktorí ju nepoznajú?
  • odpověď Nie:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Priateľské [1-2-3-4-5] Odrádzajúce: 4 na otázku 12. Označte, ako na Vás logo značky Aminostar pôsobí ( http://www.aminostar.cz/img/logo-hp.gif ) ?

7. Ako ste spokojný so šírkou portfólia výrobkov Aminostar?

  • odpověď Skôr spokojný:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=2 na otázku 6. Ohodnoťte známkou ako v škole Vašu spokojnosť s nasledujúcimi faktormi ľubovoľného produktu značky Aminostar.

8. Odporúčili by ste značku Aminostar svojim známym, ktorí ju nepoznajú?

  • odpověď ano:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spokojný na otázku 7. Ako ste spokojný so šírkou portfólia výrobkov Aminostar?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=1 na otázku 6. Ohodnoťte známkou ako v škole Vašu spokojnosť s nasledujúcimi faktormi ľubovoľného produktu značky Aminostar.
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=2 na otázku 6. Ohodnoťte známkou ako v škole Vašu spokojnosť s nasledujúcimi faktormi ľubovoľného produktu značky Aminostar.

10. Postrehli ste už niekedy reklamu na výrobok značky Aminostar?

  • odpověď Nie:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=2 na otázku 14. Ohodnoťte známkou ako v škole Vašu spokojnosť s nasledujúcimi faktormi ľubovoľného produktu značky Weider (ak ste žiaden výrobok od firmy Weider neskúšali, pokračujte na otázku č.15):

17. Zoraďte nasledujúce faktory podľa dôležitosti pri nakupovaní výživového doplnku (1-najdôležitejšie, 5-najemenej dôležité):

  • odpověď Cena=2:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=1 na otázku 17. Zoraďte nasledujúce faktory podľa dôležitosti pri nakupovaní výživového doplnku (1-najdôležitejšie, 5-najemenej dôležité):
  • odpověď Dostupnosť=5:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=2 na otázku 16. Ohodnoťte známkou ako v škole Vašu spokojnosť s nasledujúcimi faktormi ľubovoľného produktu značky Universal Nutrition (ak ste žiaden výrobok od firmy Universal Nutrition neskúšali, pokračujte na otázku č.17):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Veľkosť balenia=4 na otázku 17. Zoraďte nasledujúce faktory podľa dôležitosti pri nakupovaní výživového doplnku (1-najdôležitejšie, 5-najemenej dôležité):
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 8 a viackrát na otázku 18. Doplnky výživy určené pre športovcov kupujete za rok približne:

21. Vaše pohlavie:

  • odpověď Muž:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi BCAA na otázku 3. Ktoré typy doplnkov nakupujete najčastejšie? (môžete označiť max. 2 odpovede)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Gainer na otázku 3. Ktoré typy doplnkov nakupujete najčastejšie? (môžete označiť max. 2 odpovede)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 6. Ohodnoťte známkou ako v škole Vašu spokojnosť s nasledujúcimi faktormi ľubovoľného produktu značky Aminostar.
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=1 na otázku 14. Ohodnoťte známkou ako v škole Vašu spokojnosť s nasledujúcimi faktormi ľubovoľného produktu značky Weider (ak ste žiaden výrobok od firmy Weider neskúšali, pokračujte na otázku č.15):

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Užili ste / užívate nejaký doplnok výživy pre športovcov?

2. Ktoré z uvedených značiek výživových doplnkov ste už vyskúšali? (môžete označiť viac odpovedí)

3. Ktoré typy doplnkov nakupujete najčastejšie? (môžete označiť max. 2 odpovede)

4. Zoraďte nasledujúcich výrobcov doplnkov výživy podľa toho, od ktorého by ste si kúpili výrobok najskôr (1-najskôr, 4-najneskôr):

5. Mali ste už niekedy výrobok od firmy Aminostar?

6. Ohodnoťte známkou ako v škole Vašu spokojnosť s nasledujúcimi faktormi ľubovoľného produktu značky Aminostar.

7. Ako ste spokojný so šírkou portfólia výrobkov Aminostar?

8. Odporúčili by ste značku Aminostar svojim známym, ktorí ju nepoznajú?

10. Postrehli ste už niekedy reklamu na výrobok značky Aminostar?

12. Označte, ako na Vás logo značky Aminostar pôsobí ( http://www.aminostar.cz/img/logo-hp.gif ) ?

13. Vedeli ste, že Aminostar je česká značka?

14. Ohodnoťte známkou ako v škole Vašu spokojnosť s nasledujúcimi faktormi ľubovoľného produktu značky Weider (ak ste žiaden výrobok od firmy Weider neskúšali, pokračujte na otázku č.15):

15. Ohodnoťte známkou ako v škole Vašu spokojnosť s nasledujúcimi faktormi ľubovoľného produktu značky BSN Nutrition (ak ste žiaden výrobok od firmy BSN Nutrition neskúšali, pokračujte na otázku č.16):

16. Ohodnoťte známkou ako v škole Vašu spokojnosť s nasledujúcimi faktormi ľubovoľného produktu značky Universal Nutrition (ak ste žiaden výrobok od firmy Universal Nutrition neskúšali, pokračujte na otázku č.17):

17. Zoraďte nasledujúce faktory podľa dôležitosti pri nakupovaní výživového doplnku (1-najdôležitejšie, 5-najemenej dôležité):

18. Doplnky výživy určené pre športovcov kupujete za rok približne:

19. Výživové doplnky kupujete najčastejšie:

20. Ako často sa priemerne týždenne venujete nejakej športovej aktivite?

21. Vaše pohlavie:

22. Váš vek:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Užili ste / užívate nejaký doplnok výživy pre športovcov?

2. Ktoré z uvedených značiek výživových doplnkov ste už vyskúšali? (môžete označiť viac odpovedí)

3. Ktoré typy doplnkov nakupujete najčastejšie? (môžete označiť max. 2 odpovede)

4. Zoraďte nasledujúcich výrobcov doplnkov výživy podľa toho, od ktorého by ste si kúpili výrobok najskôr (1-najskôr, 4-najneskôr):

5. Mali ste už niekedy výrobok od firmy Aminostar?

6. Ohodnoťte známkou ako v škole Vašu spokojnosť s nasledujúcimi faktormi ľubovoľného produktu značky Aminostar.

7. Ako ste spokojný so šírkou portfólia výrobkov Aminostar?

8. Odporúčili by ste značku Aminostar svojim známym, ktorí ju nepoznajú?

10. Postrehli ste už niekedy reklamu na výrobok značky Aminostar?

12. Označte, ako na Vás logo značky Aminostar pôsobí ( http://www.aminostar.cz/img/logo-hp.gif ) ?

13. Vedeli ste, že Aminostar je česká značka?

14. Ohodnoťte známkou ako v škole Vašu spokojnosť s nasledujúcimi faktormi ľubovoľného produktu značky Weider (ak ste žiaden výrobok od firmy Weider neskúšali, pokračujte na otázku č.15):

15. Ohodnoťte známkou ako v škole Vašu spokojnosť s nasledujúcimi faktormi ľubovoľného produktu značky BSN Nutrition (ak ste žiaden výrobok od firmy BSN Nutrition neskúšali, pokračujte na otázku č.16):

16. Ohodnoťte známkou ako v škole Vašu spokojnosť s nasledujúcimi faktormi ľubovoľného produktu značky Universal Nutrition (ak ste žiaden výrobok od firmy Universal Nutrition neskúšali, pokračujte na otázku č.17):

17. Zoraďte nasledujúce faktory podľa dôležitosti pri nakupovaní výživového doplnku (1-najdôležitejšie, 5-najemenej dôležité):

18. Doplnky výživy určené pre športovcov kupujete za rok približne:

19. Výživové doplnky kupujete najčastejšie:

20. Ako často sa priemerne týždenne venujete nejakej športovej aktivite?

21. Vaše pohlavie:

22. Váš vek:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Krčmárik, P.Výživové doplnky pre športovcov (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://vyzivove-doplnky-pre-sportov.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.