Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Výzkum efektivnosti komerční komunikace

Výzkum efektivnosti komerční komunikace

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Adéla Hleděncová
Šetření:11. 04. 2014 - 25. 04. 2014
Počet respondentů:164
Počet otázek (max/průměr):33 / 14.02
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:74,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:17
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Jsem studentkou Vysoké školy ekonomické v Praze a obracím se na Vás s prosbou o vyplnění mého dotazníku. Výsledky dotazníku budou veřejně přístupné a budou sloužit hlavně jako podklad k mé bakalářské práci zaměřené na porovnání komunikační strategie vybraného pivovaru na českém a ruském trhu. Dotazník Vám nezabere více než 5 minut. 

Předem děkuji za Váš čas a odpovědi.

Alena Hlubučková

Odpovědi respondentů

1. Studujete nějakou vysokou školu v ČR?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano13783,54 %83,54 %  
Ne2716,46 %16,46 %  

Graf

2. Jakou vysokou školu studujete?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
VŠE3324,09 %20,12 %  
TUL75,11 %4,27 %  
Technická Univerzita v Liberci75,11 %4,27 %  
UK64,38 %3,66 %  
Univerzita Karlova64,38 %3,66 %  
Vysoká škola ekonomická v Praze64,38 %3,66 %  
VSE53,65 %3,05 %  
Univerzitu Karlovu42,92 %2,44 %  
Vysoká škola ekonomická42,92 %2,44 %  
Karlova Univerzita32,19 %1,83 %  
ostatní odpovědi ČZU
VŠE v Praze
FHS UK
vut
Právnická fakulta UK
Univerzita Karlova v Praze
muni
TU Liberec
ČVUT
VŠE PRAHA
VUT v Brně
pajdák
Bankovní institut
UK v Praze
Česká zemědělská univerzita
Vysoká škola ekonomická v Praze, fakulta informatiky a statistiky
MFF UK
Vysoká škola ekonomická, Univerzita Karlova
3. lékařská fakulta Univerzity Karlovy v Praze
TU v Liberci
VUT Brno
TUL Liberec
zcu
Tul v Liberci
UPOL
PřF UK
Technická univerzita Liberec
Technickou univerzitu v Liberci
UK Fakulta humanitních studií
FHS
VUT FP
Vysoké učení technické
VUT v Brně FP
Univerzita Pardubice
VUT fakulta podnikatelská
Vysokou školu ekonomickou
CZU
vš ekonomie a managementu
Univerzitu Karlovu v Praze
Vysokou školu extrémistickou v Ulaanbaataru.
5640,88 %34,15 % 

Graf

3. Kupujete alespon občas pivo pro vlastní potřebu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9871,53 %59,76 %  
Ne3928,47 %23,78 %  

Graf

4. Jaká je Vámi nejčastěji nakupovaná značka piva?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Staropramen1414,29 %8,54 %  
Kozel1313,27 %7,93 %  
Svijany1212,24 %7,32 %  
Gambrinus99,18 %5,49 %  
Plzeň66,12 %3,66 %  
Pilsner Urquell44,08 %2,44 %  
branik44,08 %2,44 %  
Radegast33,06 %1,83 %  
frisco22,04 %1,22 %  
gambáč11,02 %0,61 %  
ostatní odpovědi Budweiser Budvar
plzen, gambáč
Krušovice, Gambrinus
nevim, jak kdy
Pilsner Urquell, Svijany
Na jakou mám zrovna chuť.
Podle chuti, podle nabídky. Staropramen, Gambrinus, Plzeň, Primátor, Kozel, Radegast...
Žatec
Argus
Krusovice
Pilsner
Gambrinus 11
Celia
Kocour
Bernard, Svijany
Gambrinus, Pilsner Urquell
To vážně nevím. Nevyznám se. Většinou piju to, co ostatní. Ale asi Pilsner nebo Staropramen...
Pilsner Urquel
Krušovice
Plzeň, Heineken
budweiser
Zlatopramen
Chodovar
Staropramen/Argus/Opat
Krakonoš
Gambrinus 10°
Fénix, Svijany, Bernard
Kozel v lahvi, Svijany či Pilsner z výčepu
budvar
Josef Fritzl je dementní krypl.
3030,61 %18,29 % 

Graf

5. Vzpomenete si na nějakou z reklam na pivo, kterou jste viděli za poslední čtvrtletí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6364,29 %38,41 %  
Ne3535,71 %21,34 %  

Graf

6. Které značky piva se týkala tato reklama?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kozel1015,87 %6,1 %  
Staropramen914,29 %5,49 %  
radegast34,76 %1,83 %  
Heineken34,76 %1,83 %  
starobrno34,76 %1,83 %  
Pardál34,76 %1,83 %  
holba23,17 %1,22 %  
Pilsner23,17 %1,22 %  
Pilsner Urquell23,17 %1,22 %  
Krušovice23,17 %1,22 %  
ostatní odpovědi Gambrinus Excellent
Radegast, Staropramen
Straopramen
překlik v minulé otázce, nepamatuju se
Budějovický Budvar
Braník
budweiser
gambrinus,prazdroj,kozel,Radegast,Bráník, starobrno,
nevím
Prazdroj, Staropramen
Pardál, Staropramen
Kozel; Staropramen; Pilsner
To právě nevím. Ale byl tam chlap a lezl někam za kamarády. Bohužel nekoukám na TV, takže to byla jen náhodně zhlédnutá reklama...
Zlatý Bažant
Plzeň
Radegast, Staropramen, Braník, Kozel
budweiser, plzeň
Zlatopramen, Radegast, Pilsner Urquell
Guiness
Starobrno, Pilsner Urquell
SPOUSTA ZNAČEK - PILSNER URQUELL
Audi, be-em-ve, mercedes
Zlatopramen, Kozel, Pilsner Urquel, Budwar, Krakonoš, Gambrinus, Dačice
gambrinus
2438,1 %14,63 % 

Graf

7. Jaký byl hlavní motiv této reklamy?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím57,94 %3,05 %  
pivo34,76 %1,83 %  
už nevím23,17 %1,22 %  
-23,17 %1,22 %  
život je hořký11,59 %0,61 %  
Rozbitá lokomotiva11,59 %0,61 %  
Osvěžení11,59 %0,61 %  
párty11,59 %0,61 %  
Místnost plná piva pro muže vs místnost plná oblečení pro ženy11,59 %0,61 %  
,,Někdy ti připadá, že na tobě leží tíha světa"11,59 %0,61 %  
ostatní odpovědi slogan ryzí pivo z hor
Jak si všichni dříči navzájem pomohli a pak šli na pivo
brno
Pivo sblizuje
uhlir
síla chmelu, křeček
no to pivo :-D
soutěž s tímto pivem
Cesta časem ke zrodu piva té značky
vlastnectví, tradice, neprodejnost
propagace piva
hudba
Vyladěno pijáky
pes
Sdružování lidí
osvěžující chuť
OH - olympijský tým
pivo spojuje
klobása
pro muže
pardál - pivo vyladěné samotnými pijáky, staropramen - že pivo sbližuje lidi
zábava/přátelství/relax
kamarádi na pivu v hospodě
Přes všechno, co se ti stane, je tu pivo, které tě zachrání :D
pitie piva pri sledovaní hokeja
Že pokud nejsi král, nedáš si Krušovice a lekneš se Řepky
neco se sportovci a ZOH
Skvělá chuť
houbaření
pohoda - sklizeň
kozel
držení se starych surovin, tradice
ss
Sponsor pořadu
Orosená odměna - Kozel
Netušim
Na Starobrno hokej, u Pilsnera hospoda s pohledem do historie
pivo vyladěné samotnými pijáky :))
Tradice
Jedno nás spojuje
poctivá práce
OLYMPIJSKÉ HRY
ZOH 2014
Hodně psů a koček, pár mravenečníků a pak ty auta.
Plakát většinou skrze festivaly
4571,43 %27,44 % 

Graf

8. Když se řekne Staropramen, co Vás napadne?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pivo1015,87 %6,1 %  
Smíchov34,76 %1,83 %  
Nic23,17 %1,22 %  
cool lemon23,17 %1,22 %  
zelená barva11,59 %0,61 %  
Smrad Na Knížecí11,59 %0,61 %  
Vybavím si reklamu na staropramen cool, s "domorodým" tancem11,59 %0,61 %  
praha 11,59 %0,61 %  
Zelená láhev11,59 %0,61 %  
pivo s tradicí11,59 %0,61 %  
ostatní odpovědi Kešky
ze si ho pletu se starobrnem
nema pramen
křeček
fuj
levné pivo
Reklama
Vůně, kterou cítím, když vyjdu z domu
hnusný pivo
Ochucené pivo
V pohodě pivo, který chce v nejbližší době vymyslet co nejvíc příchutí těch sladkých náhražek
kolej roku
zelená
tradice
dobré pivo
docela dobré pivo
idiot na pláži
pivo, Smíchov
zelená lahev, hnusný pivo
nic konkrétního, snad jen že jde o značku piva:)
Zelený obal, docela levné pivo.
české pivo
celkem dobré pivo
patok
Čistič střev
pivo z Prahy
Sládkova limonáda
nevim
nefiltrovaný
nefiltrovaná dvanáctka
stoka
Pivo -_-
Smíchov, zelená lahev, cool lemon, grep...
Dobrý nefiltr
Sládkova limonáda, Staropramen Cool
nefiltr
STAROPRAMEN TO JE HNUS, MY PIJEME GAMBRINUS
Nic moc dobrého
Mladý lesní pramínek.
Humus, jen kousek nad gambáčem
4063,49 %24,39 % 

Graf

9. Co nejvíce oceňujete na pivu značky Staropramen?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Příznivá cena2031,75 %12,2 %  
Chuť1523,81 %9,15 %  
Design značky914,29 %5,49 %  
neocenuji23,17 %1,22 %  
nic23,17 %1,22 %  
Nic, je to břečka11,59 %0,61 %  
Chuť i cena11,59 %0,61 %  
Nevím11,59 %0,61 %  
Nikdy sem nepila11,59 %0,61 %  
kdyz ja si to pivo vubec nevybavuju11,59 %0,61 %  
moc ho neoceňuju11,59 %0,61 %  
neoceňuju11,59 %0,61 %  
Ovocná varianta11,59 %0,61 %  
nevím, nekupuji ho11,59 %0,61 %  
mam celiakii11,59 %0,61 %  
celkový příznivý poměr ceny a kvality11,59 %0,61 %  
neoceňuji - tomu říkám špatné pivo11,59 %0,61 %  
Netočí ho v hospodě11,59 %0,61 %  
Cením ho za to, že má hodně auta.11,59 %0,61 %  
nic, leda že to je někde jediný točený pivo...11,59 %0,61 %  

Graf

10. Které jiné značce byste dali přednost, kdybyste nenašli svou značku v regálu či na nápojovém lístku v restauraci?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Svijany711,11 %4,27 %  
kozel69,52 %3,66 %  
Krušovice46,35 %2,44 %  
radegast34,76 %1,83 %  
Gambrinus34,76 %1,83 %  
plzen34,76 %1,83 %  
Pilsner urquell23,17 %1,22 %  
záleží na ceně a nabídce11,59 %0,61 %  
to je jedno :)11,59 %0,61 %  
Lobkowicz, Bernard11,59 %0,61 %  
ostatní odpovědi Plzeňský prazdroj
jakékoliv 10
Bernardu
Démon
asi bych si nedala pivo
Heinaken
Únětice
Té, co by byla dostupná. Jenom ne Pardál.
nevzala bych si žádné
Staropramen Radler
Staropramen
kozel nebo krusovice
Starobrno
lokální malý pivovar
Bernard -bezlepkové
Budweiser/Pilsner/Kozel/třeba vyzkouším i něco lokálního nebo něco co dosud neznám
Vylučovací metoda. :)
plzeň, holba
Budvar, Svijany
polička
mensi
Stella Artois, Svijany, Kozel, Bernard
Gambrinus Excelent
Záleží na nabídce
záleželo by na konkrétní alternativní nabídce
Gambrinus, Plzeň
Pilsner
SAKRA BLBĚ POLOŽENÁ OTÁZKA :-D - KOZEL
Stella
Pillsner Urquell, Gambrinus, Kozel nebo nějaký regionální pivovar
Asi nějakému autu.
nesměrodatný dotaz.... Stella je málokdy dobrá, pšeničný je těžký, jakékoli řezané je dobré, nemám oblíbené pivo, jen pivo, který nezklame
3250,79 %19,51 % 

Graf

11. Viděl(a) jste poslední reklamu na pivo značky Staropramen (chytré pivo Staropramen, přiťukávání).

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 12, Neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4165,08 %25 %  
Ne2234,92 %13,41 %  

Graf

12. Co se Vám na této reklamě líbilo a proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nic614,63 %3,66 %  
Vtipný nápad24,88 %1,22 %  
vtip, člověk se pobaví12,44 %0,61 %  
Tahle reklama se mi moc nelíbila12,44 %0,61 %  
nezaujala mě12,44 %0,61 %  
Nijak zvláštně mě neoslovila12,44 %0,61 %  
Nelíbila12,44 %0,61 %  
myslim ze se tam mluvilo finsky12,44 %0,61 %  
nelibila se mi12,44 %0,61 %  
je vtipná. Poukazuje na to, že když je člověk v náladě, lépe se seznamuje. 12,44 %0,61 %  
ostatní odpovědi pivo spojuje
Vtipná, nevšední
jedině snad vlasáč původně zhodnocen jako žena - je to vtipné
originalita
Taková free
nápad
společnost lidí, nikdo nechce pít sám na baru :)
to kamaradsdtvi
byla vtipná
nezaujala mne
herec, co držel to pivo, protože fakt dobře hrál to přiťukávání (jak ho to k ostatním přitahovalo)
nějak výrazně se mi nelíbí, odkaz reklamy je stejný jako asi u všech reklam na pivo
Nevím, nic mě na ní nezaujalo
skoro si ji nepamatuji
moc se mi nelíbila
nelíbí
nic extra
Je docela zábavná
já bych asi neřekla, že by se mi líbila nebo nelíbila.... je taková dobře zapamatovatelná, co se týče děje, ale nespojím si jí s konkrétní značkou piva
Asociace, nápad. Málo reklam v dnešních dnech pobaví.
Byla zábávná
vtip
Že pivo sbližuje :-)
Libily se mi v ní všechny ty auta.
pivo sbližuje
2560,98 %15,24 % 

Graf

13. Co se Vám na této reklamě líbilo méně a proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím512,2 %3,05 %  
nic37,32 %1,83 %  
Reklama se mi líbila24,88 %1,22 %  
-24,88 %1,22 %  
Připadala mi taková, že cílí jen na lidi, kteří vysedávají celé dny v hospodě.12,44 %0,61 %  
typická reklama nic originálního12,44 %0,61 %  
vytržená mimo realitu12,44 %0,61 %  
Nesmysl12,44 %0,61 %  
...12,44 %0,61 %  
Byla moc obyčejná12,44 %0,61 %  
ostatní odpovědi tralala
nic mě nenapadá
ten pán v hlavní roli
to si nepamatuju
Jsou lepší reklamy
nemám výtku
tuctovost
nic, stupidní nápad
černobílá barva filmu, není moderní
<---*předcházející odpověď*
nevím, asi nic
nelíbila se mi celkově myšlenka reklamy, nebo lépe řečeno provedení, vadí mi hlavní postava
reklama mne vubec nezaujala
Hlavní představitel, není přitažlivý
nic extra
nezajímavá
nelíbil se mi celkový koncept
To nevim...
viz odpověď 12
?
---
Nepřesvědčila mě o tom, že je Staropramen dobré pivo
Podle mě mohlo být v reklamě ještě více aut na úkor psů a koček.
2356,1 %14,02 % 

Graf

14. Znáte nějakou jinou než televizní reklamu piva značky Staropramen?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 15, Neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3961,9 %23,78 %  
Ano2438,1 %14,63 %  

Graf

15. Zaregistrovali jste komunikaci značky Staropramen s motivem facebooku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 16, Neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5485,71 %32,93 %  
Ano914,29 %5,49 %  

Graf

16. Jak tuto kampaň hodnotíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Líbí se mi333,33 %1,83 %  
Spíše se mi líbí333,33 %1,83 %  
Nevím222,22 %1,22 %  
Spíše se mi nelíbí111,11 %0,61 %  

Graf

17. Kde pijete pivo nejčastěji?

(vyberte nejčastější variantu)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V restauraci, v hospodě4774,6 %28,66 %  
Doma711,11 %4,27 %  
V baru, na diskotéce46,35 %2,44 %  
Na festivalech34,76 %1,83 %  
Grilování venku11,59 %0,61 %  
v hospodě,na oslavách,festivalech11,59 %0,61 %  

Graf

18. Při které příležitosti pijete pivo nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Posezení s přáteli4876,19 %29,27 %  
Při konzumaci jídla1117,46 %6,71 %  
Pro dobrou chuť a pocit34,76 %1,83 %  
Sledování TV (oblíbený pořad či sport)11,59 %0,61 %  

Graf

19. Na základě čeho jste ochoten(ochotna) dát přednost jiné značce piva před ostatními značkami?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nižší cena konkurenční značky3047,62 %18,29 %  
Vliv přátel1930,16 %11,59 %  
Změna životního stylu1117,46 %6,71 %  
Vliv rodiny23,17 %1,22 %  
Zlepšení reklamní kampaně značky Staropramen11,59 %0,61 %  

Graf

20. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena3657,14 %21,95 %  
Muž2742,86 %16,46 %  

Graf

21. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-256196,83 %37,2 %  
26-3023,17 %1,22 %  

Graf

22. Bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
okolí3860,32 %23,17 %  
Praha2539,68 %15,24 %  

Graf

23. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti s městem Praha.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
určitě ne1726,98 %10,37 %  
spíše ne1320,63 %7,93 %  
určitě ano1320,63 %7,93 %  
spíše ano1117,46 %6,71 %  
nevím914,29 %5,49 %  

Graf

24. Pivo značky Staropramen dle mého názoru reprezentuje tradici České republiky.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím2133,33 %12,8 %  
spíše ne1523,81 %9,15 %  
spíše ano1320,63 %7,93 %  
určitě ne1117,46 %6,71 %  
určitě ano34,76 %1,83 %  

Graf

25. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti s přátelskou atmosférou.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím2742,86 %16,46 %  
spíše ano1930,16 %11,59 %  
spíše ne812,7 %4,88 %  
určitě ne57,94 %3,05 %  
určitě ano46,35 %2,44 %  

Graf

26. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti se spontálními zážitky.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím2133,33 %12,8 %  
spíše ne1726,98 %10,37 %  
určitě ne1422,22 %8,54 %  
spíše ano812,7 %4,88 %  
určitě ano34,76 %1,83 %  

Graf

27. Pivo značky Staropramen vnímám jako vhodný prostředek k navázání konverzace.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
určitě ne2133,33 %12,8 %  
nevím1828,57 %10,98 %  
spíše ne1523,81 %9,15 %  
spíše ano812,7 %4,88 %  
určitě ano11,59 %0,61 %  

Graf

28. Když se řekne Staropramen, vybavím si sebevědomého člověka.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
určitě ne3149,21 %18,9 %  
spíše ne1726,98 %10,37 %  
nevím1422,22 %8,54 %  
spíše ano11,59 %0,61 %  

Graf

29. Pivo značky Staropramen považuji za kvalitní.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano2946,03 %17,68 %  
nevím1523,81 %9,15 %  
spíše ne812,7 %4,88 %  
určitě ne711,11 %4,27 %  
určitě ano46,35 %2,44 %  

Graf

30. Pivo značky Staropramen je zejména pro lidi z města.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím2539,68 %15,24 %  
určitě ne2031,75 %12,2 %  
spíše ne1015,87 %6,1 %  
spíše ano69,52 %3,66 %  
určitě ano23,17 %1,22 %  

Graf

31. Z hlediska příjmu obyvatel je značka piva Staropramen dostupná pro každého.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano2946,03 %17,68 %  
nevím1523,81 %9,15 %  
určitě ano1320,63 %7,93 %  
spíše ne46,35 %2,44 %  
určitě ne23,17 %1,22 %  

Graf

32. Pivo značky Staropramen je spíše pro mladší lidi.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím3250,79 %19,51 %  
určitě ne1219,05 %7,32 %  
spíše ne1117,46 %6,71 %  
spíše ano711,11 %4,27 %  
určitě ano11,59 %0,61 %  

Graf

33. Pivo značky Staropramen patří k mým oblíbeným značkám.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano1930,16 %11,59 %  
určitě ne1828,57 %10,98 %  
spíše ne1422,22 %8,54 %  
určitě ano69,52 %3,66 %  
nevím69,52 %3,66 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Kupujete alespon občas pivo pro vlastní potřebu?

  • odpověď Ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 5. Vzpomenete si na nějakou z reklam na pivo, kterou jste viděli za poslední čtvrtletí?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 5. Vzpomenete si na nějakou z reklam na pivo, kterou jste viděli za poslední čtvrtletí?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi pivo na otázku 8. Když se řekne Staropramen, co Vás napadne?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť na otázku 9. Co nejvíce oceňujete na pivu značky Staropramen?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příznivá cena na otázku 9. Co nejvíce oceňujete na pivu značky Staropramen?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 11. Viděl(a) jste poslední reklamu na pivo značky Staropramen (chytré pivo Staropramen, přiťukávání).
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 11. Viděl(a) jste poslední reklamu na pivo značky Staropramen (chytré pivo Staropramen, přiťukávání).
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 14. Znáte nějakou jinou než televizní reklamu piva značky Staropramen?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 14. Znáte nějakou jinou než televizní reklamu piva značky Staropramen?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 15. Zaregistrovali jste komunikaci značky Staropramen s motivem facebooku?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi V restauraci, v hospodě na otázku 17. Kde pijete pivo nejčastěji?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Posezení s přáteli na otázku 18. Při které příležitosti pijete pivo nejčastěji?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při konzumaci jídla na otázku 18. Při které příležitosti pijete pivo nejčastěji?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nižší cena konkurenční značky na otázku 19. Na základě čeho jste ochoten(ochotna) dát přednost jiné značce piva před ostatními značkami?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vliv přátel na otázku 19. Na základě čeho jste ochoten(ochotna) dát přednost jiné značce piva před ostatními značkami?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Změna životního stylu na otázku 19. Na základě čeho jste ochoten(ochotna) dát přednost jiné značce piva před ostatními značkami?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 23. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti s městem Praha.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 23. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti s městem Praha.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ano na otázku 23. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti s městem Praha.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 23. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti s městem Praha.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 24. Pivo značky Staropramen dle mého názoru reprezentuje tradici České republiky.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 24. Pivo značky Staropramen dle mého názoru reprezentuje tradici České republiky.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 24. Pivo značky Staropramen dle mého názoru reprezentuje tradici České republiky.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 24. Pivo značky Staropramen dle mého názoru reprezentuje tradici České republiky.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 25. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti s přátelskou atmosférou.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 25. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti s přátelskou atmosférou.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 26. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti se spontálními zážitky.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 26. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti se spontálními zážitky.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 26. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti se spontálními zážitky.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 27. Pivo značky Staropramen vnímám jako vhodný prostředek k navázání konverzace.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 27. Pivo značky Staropramen vnímám jako vhodný prostředek k navázání konverzace.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 27. Pivo značky Staropramen vnímám jako vhodný prostředek k navázání konverzace.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 28. Když se řekne Staropramen, vybavím si sebevědomého člověka.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 28. Když se řekne Staropramen, vybavím si sebevědomého člověka.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 28. Když se řekne Staropramen, vybavím si sebevědomého člověka.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 29. Pivo značky Staropramen považuji za kvalitní.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 29. Pivo značky Staropramen považuji za kvalitní.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 30. Pivo značky Staropramen je zejména pro lidi z města.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 30. Pivo značky Staropramen je zejména pro lidi z města.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 30. Pivo značky Staropramen je zejména pro lidi z města.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 31. Z hlediska příjmu obyvatel je značka piva Staropramen dostupná pro každého.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 31. Z hlediska příjmu obyvatel je značka piva Staropramen dostupná pro každého.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ano na otázku 31. Z hlediska příjmu obyvatel je značka piva Staropramen dostupná pro každého.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 32. Pivo značky Staropramen je spíše pro mladší lidi.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 32. Pivo značky Staropramen je spíše pro mladší lidi.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 32. Pivo značky Staropramen je spíše pro mladší lidi.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 33. Pivo značky Staropramen patří k mým oblíbeným značkám.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 33. Pivo značky Staropramen patří k mým oblíbeným značkám.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 33. Pivo značky Staropramen patří k mým oblíbeným značkám.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi okolí na otázku 22. Bydliště
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praha na otázku 22. Bydliště
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 18-25 na otázku 21. Věk
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Muž na otázku 20. Pohlaví
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žena na otázku 20. Pohlaví
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kozel na otázku 4. Jaká je Vámi nejčastěji nakupovaná značka piva?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Staropramen na otázku 4. Jaká je Vámi nejčastěji nakupovaná značka piva?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Svijany na otázku 4. Jaká je Vámi nejčastěji nakupovaná značka piva?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kozel na otázku 6. Které značky piva se týkala tato reklama?

5. Vzpomenete si na nějakou z reklam na pivo, kterou jste viděli za poslední čtvrtletí?

  • odpověď Ano:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi pivo na otázku 8. Když se řekne Staropramen, co Vás napadne?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť na otázku 9. Co nejvíce oceňujete na pivu značky Staropramen?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příznivá cena na otázku 9. Co nejvíce oceňujete na pivu značky Staropramen?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 11. Viděl(a) jste poslední reklamu na pivo značky Staropramen (chytré pivo Staropramen, přiťukávání).
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 11. Viděl(a) jste poslední reklamu na pivo značky Staropramen (chytré pivo Staropramen, přiťukávání).
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 14. Znáte nějakou jinou než televizní reklamu piva značky Staropramen?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 14. Znáte nějakou jinou než televizní reklamu piva značky Staropramen?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 15. Zaregistrovali jste komunikaci značky Staropramen s motivem facebooku?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi V restauraci, v hospodě na otázku 17. Kde pijete pivo nejčastěji?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Posezení s přáteli na otázku 18. Při které příležitosti pijete pivo nejčastěji?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při konzumaci jídla na otázku 18. Při které příležitosti pijete pivo nejčastěji?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nižší cena konkurenční značky na otázku 19. Na základě čeho jste ochoten(ochotna) dát přednost jiné značce piva před ostatními značkami?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vliv přátel na otázku 19. Na základě čeho jste ochoten(ochotna) dát přednost jiné značce piva před ostatními značkami?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Změna životního stylu na otázku 19. Na základě čeho jste ochoten(ochotna) dát přednost jiné značce piva před ostatními značkami?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 23. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti s městem Praha.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 23. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti s městem Praha.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ano na otázku 23. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti s městem Praha.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 23. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti s městem Praha.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 24. Pivo značky Staropramen dle mého názoru reprezentuje tradici České republiky.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 24. Pivo značky Staropramen dle mého názoru reprezentuje tradici České republiky.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 24. Pivo značky Staropramen dle mého názoru reprezentuje tradici České republiky.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 24. Pivo značky Staropramen dle mého názoru reprezentuje tradici České republiky.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 25. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti s přátelskou atmosférou.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 25. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti s přátelskou atmosférou.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 26. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti se spontálními zážitky.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 26. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti se spontálními zážitky.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 26. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti se spontálními zážitky.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 27. Pivo značky Staropramen vnímám jako vhodný prostředek k navázání konverzace.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 27. Pivo značky Staropramen vnímám jako vhodný prostředek k navázání konverzace.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 27. Pivo značky Staropramen vnímám jako vhodný prostředek k navázání konverzace.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 28. Když se řekne Staropramen, vybavím si sebevědomého člověka.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 28. Když se řekne Staropramen, vybavím si sebevědomého člověka.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 28. Když se řekne Staropramen, vybavím si sebevědomého člověka.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 29. Pivo značky Staropramen považuji za kvalitní.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 29. Pivo značky Staropramen považuji za kvalitní.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 30. Pivo značky Staropramen je zejména pro lidi z města.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 30. Pivo značky Staropramen je zejména pro lidi z města.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 30. Pivo značky Staropramen je zejména pro lidi z města.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 31. Z hlediska příjmu obyvatel je značka piva Staropramen dostupná pro každého.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 31. Z hlediska příjmu obyvatel je značka piva Staropramen dostupná pro každého.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ano na otázku 31. Z hlediska příjmu obyvatel je značka piva Staropramen dostupná pro každého.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 32. Pivo značky Staropramen je spíše pro mladší lidi.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 32. Pivo značky Staropramen je spíše pro mladší lidi.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 32. Pivo značky Staropramen je spíše pro mladší lidi.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 33. Pivo značky Staropramen patří k mým oblíbeným značkám.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 33. Pivo značky Staropramen patří k mým oblíbeným značkám.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 33. Pivo značky Staropramen patří k mým oblíbeným značkám.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi okolí na otázku 22. Bydliště
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praha na otázku 22. Bydliště
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 18-25 na otázku 21. Věk
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Muž na otázku 20. Pohlaví
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žena na otázku 20. Pohlaví
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kozel na otázku 6. Které značky piva se týkala tato reklama?

15. Zaregistrovali jste komunikaci značky Staropramen s motivem facebooku?

  • odpověď Ne:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi pivo na otázku 8. Když se řekne Staropramen, co Vás napadne?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 27. Pivo značky Staropramen vnímám jako vhodný prostředek k navázání konverzace.
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 28. Když se řekne Staropramen, vybavím si sebevědomého člověka.
    • zobrazit další souvislosti
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 30. Pivo značky Staropramen je zejména pro lidi z města.
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 32. Pivo značky Staropramen je spíše pro mladší lidi.
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 32. Pivo značky Staropramen je spíše pro mladší lidi.
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vliv přátel na otázku 19. Na základě čeho jste ochoten(ochotna) dát přednost jiné značce piva před ostatními značkami?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 33. Pivo značky Staropramen patří k mým oblíbeným značkám.
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 31. Z hlediska příjmu obyvatel je značka piva Staropramen dostupná pro každého.
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 26. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti se spontálními zážitky.
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 14. Znáte nějakou jinou než televizní reklamu piva značky Staropramen?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 23. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti s městem Praha.
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ano na otázku 23. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti s městem Praha.
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi okolí na otázku 22. Bydliště
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Změna životního stylu na otázku 19. Na základě čeho jste ochoten(ochotna) dát přednost jiné značce piva před ostatními značkami?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 24. Pivo značky Staropramen dle mého názoru reprezentuje tradici České republiky.
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 26. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti se spontálními zážitky.
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 27. Pivo značky Staropramen vnímám jako vhodný prostředek k navázání konverzace.

17. Kde pijete pivo nejčastěji?

  • odpověď V restauraci, v hospodě:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 33. Pivo značky Staropramen patří k mým oblíbeným značkám.
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praha na otázku 22. Bydliště
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 23. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti s městem Praha.
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 24. Pivo značky Staropramen dle mého názoru reprezentuje tradici České republiky.

18. Při které příležitosti pijete pivo nejčastěji?

  • odpověď Posezení s přáteli:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 33. Pivo značky Staropramen patří k mým oblíbeným značkám.
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 24. Pivo značky Staropramen dle mého názoru reprezentuje tradici České republiky.

21. Věk

  • odpověď 18-25:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi pivo na otázku 8. Když se řekne Staropramen, co Vás napadne?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příznivá cena na otázku 9. Co nejvíce oceňujete na pivu značky Staropramen?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 11. Viděl(a) jste poslední reklamu na pivo značky Staropramen (chytré pivo Staropramen, přiťukávání).
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nižší cena konkurenční značky na otázku 19. Na základě čeho jste ochoten(ochotna) dát přednost jiné značce piva před ostatními značkami?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 23. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti s městem Praha.
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 23. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti s městem Praha.
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 23. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti s městem Praha.
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 24. Pivo značky Staropramen dle mého názoru reprezentuje tradici České republiky.
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 24. Pivo značky Staropramen dle mého názoru reprezentuje tradici České republiky.
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 24. Pivo značky Staropramen dle mého názoru reprezentuje tradici České republiky.
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 25. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti s přátelskou atmosférou.
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 26. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti se spontálními zážitky.
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 27. Pivo značky Staropramen vnímám jako vhodný prostředek k navázání konverzace.
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 27. Pivo značky Staropramen vnímám jako vhodný prostředek k navázání konverzace.
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 28. Když se řekne Staropramen, vybavím si sebevědomého člověka.
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 30. Pivo značky Staropramen je zejména pro lidi z města.
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 30. Pivo značky Staropramen je zejména pro lidi z města.
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 31. Z hlediska příjmu obyvatel je značka piva Staropramen dostupná pro každého.
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 32. Pivo značky Staropramen je spíše pro mladší lidi.
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 32. Pivo značky Staropramen je spíše pro mladší lidi.
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 33. Pivo značky Staropramen patří k mým oblíbeným značkám.
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Muž na otázku 20. Pohlaví
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kozel na otázku 6. Které značky piva se týkala tato reklama?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Posezení s přáteli na otázku 18. Při které příležitosti pijete pivo nejčastěji?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 14. Znáte nějakou jinou než televizní reklamu piva značky Staropramen?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi okolí na otázku 22. Bydliště
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 5. Vzpomenete si na nějakou z reklam na pivo, kterou jste viděli za poslední čtvrtletí?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 28. Když se řekne Staropramen, vybavím si sebevědomého člověka.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 29. Pivo značky Staropramen považuji za kvalitní.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 15. Zaregistrovali jste komunikaci značky Staropramen s motivem facebooku?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praha na otázku 22. Bydliště
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 14. Znáte nějakou jinou než televizní reklamu piva značky Staropramen?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi V restauraci, v hospodě na otázku 17. Kde pijete pivo nejčastěji?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 26. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti se spontálními zážitky.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 11. Viděl(a) jste poslední reklamu na pivo značky Staropramen (chytré pivo Staropramen, přiťukávání).
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vliv přátel na otázku 19. Na základě čeho jste ochoten(ochotna) dát přednost jiné značce piva před ostatními značkami?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 25. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti s přátelskou atmosférou.
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 33. Pivo značky Staropramen patří k mým oblíbeným značkám.
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 33. Pivo značky Staropramen patří k mým oblíbeným značkám.
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žena na otázku 20. Pohlaví
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 26. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti se spontálními zážitky.
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 28. Když se řekne Staropramen, vybavím si sebevědomého člověka.
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť na otázku 9. Co nejvíce oceňujete na pivu značky Staropramen?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 24. Pivo značky Staropramen dle mého názoru reprezentuje tradici České republiky.
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 29. Pivo značky Staropramen považuji za kvalitní.
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 31. Z hlediska příjmu obyvatel je značka piva Staropramen dostupná pro každého.
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ano na otázku 31. Z hlediska příjmu obyvatel je značka piva Staropramen dostupná pro každého.
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 30. Pivo značky Staropramen je zejména pro lidi z města.
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 32. Pivo značky Staropramen je spíše pro mladší lidi.
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při konzumaci jídla na otázku 18. Při které příležitosti pijete pivo nejčastěji?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Změna životního stylu na otázku 19. Na základě čeho jste ochoten(ochotna) dát přednost jiné značce piva před ostatními značkami?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Studujete nějakou vysokou školu v ČR?

2. Jakou vysokou školu studujete?

3. Kupujete alespon občas pivo pro vlastní potřebu?

4. Jaká je Vámi nejčastěji nakupovaná značka piva?

5. Vzpomenete si na nějakou z reklam na pivo, kterou jste viděli za poslední čtvrtletí?

6. Které značky piva se týkala tato reklama?

8. Když se řekne Staropramen, co Vás napadne?

9. Co nejvíce oceňujete na pivu značky Staropramen?

11. Viděl(a) jste poslední reklamu na pivo značky Staropramen (chytré pivo Staropramen, přiťukávání).

14. Znáte nějakou jinou než televizní reklamu piva značky Staropramen?

15. Zaregistrovali jste komunikaci značky Staropramen s motivem facebooku?

17. Kde pijete pivo nejčastěji?

18. Při které příležitosti pijete pivo nejčastěji?

19. Na základě čeho jste ochoten(ochotna) dát přednost jiné značce piva před ostatními značkami?

20. Pohlaví

21. Věk

22. Bydliště

23. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti s městem Praha.

24. Pivo značky Staropramen dle mého názoru reprezentuje tradici České republiky.

25. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti s přátelskou atmosférou.

26. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti se spontálními zážitky.

27. Pivo značky Staropramen vnímám jako vhodný prostředek k navázání konverzace.

28. Když se řekne Staropramen, vybavím si sebevědomého člověka.

29. Pivo značky Staropramen považuji za kvalitní.

30. Pivo značky Staropramen je zejména pro lidi z města.

31. Z hlediska příjmu obyvatel je značka piva Staropramen dostupná pro každého.

32. Pivo značky Staropramen je spíše pro mladší lidi.

33. Pivo značky Staropramen patří k mým oblíbeným značkám.

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Studujete nějakou vysokou školu v ČR?

2. Jakou vysokou školu studujete?

3. Kupujete alespon občas pivo pro vlastní potřebu?

4. Jaká je Vámi nejčastěji nakupovaná značka piva?

5. Vzpomenete si na nějakou z reklam na pivo, kterou jste viděli za poslední čtvrtletí?

6. Které značky piva se týkala tato reklama?

8. Když se řekne Staropramen, co Vás napadne?

9. Co nejvíce oceňujete na pivu značky Staropramen?

11. Viděl(a) jste poslední reklamu na pivo značky Staropramen (chytré pivo Staropramen, přiťukávání).

14. Znáte nějakou jinou než televizní reklamu piva značky Staropramen?

15. Zaregistrovali jste komunikaci značky Staropramen s motivem facebooku?

17. Kde pijete pivo nejčastěji?

18. Při které příležitosti pijete pivo nejčastěji?

19. Na základě čeho jste ochoten(ochotna) dát přednost jiné značce piva před ostatními značkami?

20. Pohlaví

21. Věk

22. Bydliště

23. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti s městem Praha.

24. Pivo značky Staropramen dle mého názoru reprezentuje tradici České republiky.

25. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti s přátelskou atmosférou.

26. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti se spontálními zážitky.

27. Pivo značky Staropramen vnímám jako vhodný prostředek k navázání konverzace.

28. Když se řekne Staropramen, vybavím si sebevědomého člověka.

29. Pivo značky Staropramen považuji za kvalitní.

30. Pivo značky Staropramen je zejména pro lidi z města.

31. Z hlediska příjmu obyvatel je značka piva Staropramen dostupná pro každého.

32. Pivo značky Staropramen je spíše pro mladší lidi.

33. Pivo značky Staropramen patří k mým oblíbeným značkám.

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hleděncová, A.Výzkum efektivnosti komerční komunikace (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://vyzkum-efektivnosti-komercni.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.