Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Jsem studentkou Vysoké školy ekonomické v Praze a obracím se na Vás s prosbou o vyplnění mého dotazníku. Výsledky dotazníku budou veřejně přístupné a budou sloužit hlavně jako podklad k mé bakalářské práci zaměřené na porovnání komunikační strategie vybraného pivovaru na českém a ruském trhu. Dotazník Vám nezabere více než 5 minut.
Předem děkuji za Váš čas a odpovědi.
Alena Hlubučková
Odpovědi respondentů
1. Studujete nějakou vysokou školu v ČR?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 2, Ne → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
137
83,54 %
83,54 %
Ne
27
16,46 %
16,46 %
2. Jakou vysokou školu studujete?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
VŠE
33
24,09 %
20,12 %
TUL
7
5,11 %
4,27 %
Technická Univerzita v Liberci
7
5,11 %
4,27 %
UK
6
4,38 %
3,66 %
Univerzita Karlova
6
4,38 %
3,66 %
Vysoká škola ekonomická v Praze
6
4,38 %
3,66 %
VSE
5
3,65 %
3,05 %
Univerzitu Karlovu
4
2,92 %
2,44 %
Vysoká škola ekonomická
4
2,92 %
2,44 %
Karlova Univerzita
3
2,19 %
1,83 %
ostatní odpovědi
ČZU VŠE v Praze FHS UK vut Právnická fakulta UK Univerzita Karlova v Praze muni TU Liberec ČVUT VŠE PRAHA VUT v Brně pajdák Bankovní institut UK v Praze Česká zemědělská univerzita Vysoká škola ekonomická v Praze, fakulta informatiky a statistiky MFF UK Vysoká škola ekonomická, Univerzita Karlova 3. lékařská fakulta Univerzity Karlovy v Praze TU v Liberci VUT Brno TUL Liberec zcu Tul v Liberci UPOL PřF UK Technická univerzita Liberec Technickou univerzitu v Liberci UK Fakulta humanitních studií FHS VUT FP Vysoké učení technické VUT v Brně FP Univerzita Pardubice VUT fakulta podnikatelská Vysokou školu ekonomickou CZU vš ekonomie a managementu Univerzitu Karlovu v Praze Vysokou školu extrémistickou v Ulaanbaataru.
56
40,88 %
34,15 %
3. Kupujete alespon občas pivo pro vlastní potřebu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 4, Ne → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
98
71,53 %
59,76 %
Ne
39
28,47 %
23,78 %
4. Jaká je Vámi nejčastěji nakupovaná značka piva?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Staropramen
14
14,29 %
8,54 %
Kozel
13
13,27 %
7,93 %
Svijany
12
12,24 %
7,32 %
Gambrinus
9
9,18 %
5,49 %
Plzeň
6
6,12 %
3,66 %
Pilsner Urquell
4
4,08 %
2,44 %
branik
4
4,08 %
2,44 %
Radegast
3
3,06 %
1,83 %
frisco
2
2,04 %
1,22 %
gambáč
1
1,02 %
0,61 %
ostatní odpovědi
Budweiser Budvar plzen, gambáč Krušovice, Gambrinus nevim, jak kdy Pilsner Urquell, Svijany Na jakou mám zrovna chuť. Podle chuti, podle nabídky. Staropramen, Gambrinus, Plzeň, Primátor, Kozel, Radegast... Žatec Argus Krusovice Pilsner Gambrinus 11 Celia Kocour Bernard, Svijany Gambrinus, Pilsner Urquell To vážně nevím. Nevyznám se. Většinou piju to, co ostatní. Ale asi Pilsner nebo Staropramen... Pilsner Urquel Krušovice Plzeň, Heineken budweiser Zlatopramen Chodovar Staropramen/Argus/Opat Krakonoš Gambrinus 10° Fénix, Svijany, Bernard Kozel v lahvi, Svijany či Pilsner z výčepu budvar Josef Fritzl je dementní krypl.
30
30,61 %
18,29 %
5. Vzpomenete si na nějakou z reklam na pivo, kterou jste viděli za poslední čtvrtletí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 6, Ne → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
63
64,29 %
38,41 %
Ne
35
35,71 %
21,34 %
6. Které značky piva se týkala tato reklama?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Kozel
10
15,87 %
6,1 %
Staropramen
9
14,29 %
5,49 %
radegast
3
4,76 %
1,83 %
Heineken
3
4,76 %
1,83 %
starobrno
3
4,76 %
1,83 %
Pardál
3
4,76 %
1,83 %
holba
2
3,17 %
1,22 %
Pilsner
2
3,17 %
1,22 %
Pilsner Urquell
2
3,17 %
1,22 %
Krušovice
2
3,17 %
1,22 %
ostatní odpovědi
Gambrinus Excellent Radegast, Staropramen Straopramen překlik v minulé otázce, nepamatuju se Budějovický Budvar Braník budweiser gambrinus,prazdroj,kozel,Radegast,Bráník, starobrno, nevím Prazdroj, Staropramen Pardál, Staropramen Kozel; Staropramen; Pilsner To právě nevím. Ale byl tam chlap a lezl někam za kamarády. Bohužel nekoukám na TV, takže to byla jen náhodně zhlédnutá reklama... Zlatý Bažant Plzeň Radegast, Staropramen, Braník, Kozel budweiser, plzeň Zlatopramen, Radegast, Pilsner Urquell Guiness Starobrno, Pilsner Urquell SPOUSTA ZNAČEK - PILSNER URQUELL Audi, be-em-ve, mercedes Zlatopramen, Kozel, Pilsner Urquel, Budwar, Krakonoš, Gambrinus, Dačice gambrinus
24
38,1 %
14,63 %
7. Jaký byl hlavní motiv této reklamy?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nevím
5
7,94 %
3,05 %
pivo
3
4,76 %
1,83 %
už nevím
2
3,17 %
1,22 %
-
2
3,17 %
1,22 %
život je hořký
1
1,59 %
0,61 %
Rozbitá lokomotiva
1
1,59 %
0,61 %
Osvěžení
1
1,59 %
0,61 %
párty
1
1,59 %
0,61 %
Místnost plná piva pro muže vs místnost plná oblečení pro ženy
1
1,59 %
0,61 %
,,Někdy ti připadá, že na tobě leží tíha světa"
1
1,59 %
0,61 %
ostatní odpovědi
slogan ryzí pivo z hor Jak si všichni dříči navzájem pomohli a pak šli na pivo brno Pivo sblizuje uhlir síla chmelu, křeček no to pivo :-D soutěž s tímto pivem Cesta časem ke zrodu piva té značky vlastnectví, tradice, neprodejnost propagace piva hudba Vyladěno pijáky pes Sdružování lidí osvěžující chuť OH - olympijský tým pivo spojuje klobása pro muže pardál - pivo vyladěné samotnými pijáky, staropramen - že pivo sbližuje lidi zábava/přátelství/relax kamarádi na pivu v hospodě Přes všechno, co se ti stane, je tu pivo, které tě zachrání :D pitie piva pri sledovaní hokeja Že pokud nejsi král, nedáš si Krušovice a lekneš se Řepky neco se sportovci a ZOH Skvělá chuť houbaření pohoda - sklizeň kozel držení se starych surovin, tradice ss Sponsor pořadu Orosená odměna - Kozel Netušim Na Starobrno hokej, u Pilsnera hospoda s pohledem do historie pivo vyladěné samotnými pijáky :)) Tradice Jedno nás spojuje poctivá práce OLYMPIJSKÉ HRY ZOH 2014 Hodně psů a koček, pár mravenečníků a pak ty auta. Plakát většinou skrze festivaly
45
71,43 %
27,44 %
8. Když se řekne Staropramen, co Vás napadne?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
pivo
10
15,87 %
6,1 %
Smíchov
3
4,76 %
1,83 %
Nic
2
3,17 %
1,22 %
cool lemon
2
3,17 %
1,22 %
zelená barva
1
1,59 %
0,61 %
Smrad Na Knížecí
1
1,59 %
0,61 %
Vybavím si reklamu na staropramen cool, s "domorodým" tancem
1
1,59 %
0,61 %
praha
1
1,59 %
0,61 %
Zelená láhev
1
1,59 %
0,61 %
pivo s tradicí
1
1,59 %
0,61 %
ostatní odpovědi
Kešky ze si ho pletu se starobrnem nema pramen křeček fuj levné pivo Reklama Vůně, kterou cítím, když vyjdu z domu hnusný pivo Ochucené pivo V pohodě pivo, který chce v nejbližší době vymyslet co nejvíc příchutí těch sladkých náhražek kolej roku zelená tradice dobré pivo docela dobré pivo idiot na pláži pivo, Smíchov zelená lahev, hnusný pivo nic konkrétního, snad jen že jde o značku piva:) Zelený obal, docela levné pivo. české pivo celkem dobré pivo patok Čistič střev pivo z Prahy Sládkova limonáda nevim nefiltrovaný nefiltrovaná dvanáctka stoka Pivo -_- Smíchov, zelená lahev, cool lemon, grep... Dobrý nefiltr Sládkova limonáda, Staropramen Cool nefiltr STAROPRAMEN TO JE HNUS, MY PIJEME GAMBRINUS Nic moc dobrého Mladý lesní pramínek. Humus, jen kousek nad gambáčem
40
63,49 %
24,39 %
9. Co nejvíce oceňujete na pivu značky Staropramen?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Příznivá cena
20
31,75 %
12,2 %
Chuť
15
23,81 %
9,15 %
Design značky
9
14,29 %
5,49 %
neocenuji
2
3,17 %
1,22 %
nic
2
3,17 %
1,22 %
Nic, je to břečka
1
1,59 %
0,61 %
Chuť i cena
1
1,59 %
0,61 %
Nevím
1
1,59 %
0,61 %
Nikdy sem nepila
1
1,59 %
0,61 %
kdyz ja si to pivo vubec nevybavuju
1
1,59 %
0,61 %
moc ho neoceňuju
1
1,59 %
0,61 %
neoceňuju
1
1,59 %
0,61 %
Ovocná varianta
1
1,59 %
0,61 %
nevím, nekupuji ho
1
1,59 %
0,61 %
mam celiakii
1
1,59 %
0,61 %
celkový příznivý poměr ceny a kvality
1
1,59 %
0,61 %
neoceňuji - tomu říkám špatné pivo
1
1,59 %
0,61 %
Netočí ho v hospodě
1
1,59 %
0,61 %
Cením ho za to, že má hodně auta.
1
1,59 %
0,61 %
nic, leda že to je někde jediný točený pivo...
1
1,59 %
0,61 %
10. Které jiné značce byste dali přednost, kdybyste nenašli svou značku v regálu či na nápojovém lístku v restauraci?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Svijany
7
11,11 %
4,27 %
kozel
6
9,52 %
3,66 %
Krušovice
4
6,35 %
2,44 %
radegast
3
4,76 %
1,83 %
Gambrinus
3
4,76 %
1,83 %
plzen
3
4,76 %
1,83 %
Pilsner urquell
2
3,17 %
1,22 %
záleží na ceně a nabídce
1
1,59 %
0,61 %
to je jedno :)
1
1,59 %
0,61 %
Lobkowicz, Bernard
1
1,59 %
0,61 %
ostatní odpovědi
Plzeňský prazdroj jakékoliv 10 Bernardu Démon asi bych si nedala pivo Heinaken Únětice Té, co by byla dostupná. Jenom ne Pardál. nevzala bych si žádné Staropramen Radler Staropramen kozel nebo krusovice Starobrno lokální malý pivovar Bernard -bezlepkové Budweiser/Pilsner/Kozel/třeba vyzkouším i něco lokálního nebo něco co dosud neznám Vylučovací metoda. :) plzeň, holba Budvar, Svijany polička mensi Stella Artois, Svijany, Kozel, Bernard Gambrinus Excelent Záleží na nabídce záleželo by na konkrétní alternativní nabídce Gambrinus, Plzeň Pilsner SAKRA BLBĚ POLOŽENÁ OTÁZKA :-D - KOZEL Stella Pillsner Urquell, Gambrinus, Kozel nebo nějaký regionální pivovar Asi nějakému autu. nesměrodatný dotaz.... Stella je málokdy dobrá, pšeničný je těžký, jakékoli řezané je dobré, nemám oblíbené pivo, jen pivo, který nezklame
32
50,79 %
19,51 %
11. Viděl(a) jste poslední reklamu na pivo značky Staropramen (chytré pivo Staropramen, přiťukávání).
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 12, Ne → otázka č. 14].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
41
65,08 %
25 %
Ne
22
34,92 %
13,41 %
12. Co se Vám na této reklamě líbilo a proč?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nic
6
14,63 %
3,66 %
Vtipný nápad
2
4,88 %
1,22 %
vtip, člověk se pobaví
1
2,44 %
0,61 %
Tahle reklama se mi moc nelíbila
1
2,44 %
0,61 %
nezaujala mě
1
2,44 %
0,61 %
Nijak zvláštně mě neoslovila
1
2,44 %
0,61 %
Nelíbila
1
2,44 %
0,61 %
myslim ze se tam mluvilo finsky
1
2,44 %
0,61 %
nelibila se mi
1
2,44 %
0,61 %
je vtipná. Poukazuje na to, že když je člověk v náladě, lépe se seznamuje.
1
2,44 %
0,61 %
ostatní odpovědi
pivo spojuje Vtipná, nevšední jedině snad vlasáč původně zhodnocen jako žena - je to vtipné originalita Taková free nápad společnost lidí, nikdo nechce pít sám na baru :) to kamaradsdtvi byla vtipná nezaujala mne herec, co držel to pivo, protože fakt dobře hrál to přiťukávání (jak ho to k ostatním přitahovalo) nějak výrazně se mi nelíbí, odkaz reklamy je stejný jako asi u všech reklam na pivo Nevím, nic mě na ní nezaujalo skoro si ji nepamatuji moc se mi nelíbila nelíbí nic extra Je docela zábavná já bych asi neřekla, že by se mi líbila nebo nelíbila.... je taková dobře zapamatovatelná, co se týče děje, ale nespojím si jí s konkrétní značkou piva Asociace, nápad. Málo reklam v dnešních dnech pobaví. Byla zábávná vtip Že pivo sbližuje :-) Libily se mi v ní všechny ty auta. pivo sbližuje
25
60,98 %
15,24 %
13. Co se Vám na této reklamě líbilo méně a proč?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevím
5
12,2 %
3,05 %
nic
3
7,32 %
1,83 %
Reklama se mi líbila
2
4,88 %
1,22 %
-
2
4,88 %
1,22 %
Připadala mi taková, že cílí jen na lidi, kteří vysedávají celé dny v hospodě.
1
2,44 %
0,61 %
typická reklama nic originálního
1
2,44 %
0,61 %
vytržená mimo realitu
1
2,44 %
0,61 %
Nesmysl
1
2,44 %
0,61 %
...
1
2,44 %
0,61 %
Byla moc obyčejná
1
2,44 %
0,61 %
ostatní odpovědi
tralala nic mě nenapadá ten pán v hlavní roli to si nepamatuju Jsou lepší reklamy nemám výtku tuctovost nic, stupidní nápad černobílá barva filmu, není moderní <---*předcházející odpověď* nevím, asi nic nelíbila se mi celkově myšlenka reklamy, nebo lépe řečeno provedení, vadí mi hlavní postava reklama mne vubec nezaujala Hlavní představitel, není přitažlivý nic extra nezajímavá nelíbil se mi celkový koncept To nevim... viz odpověď 12 ? --- Nepřesvědčila mě o tom, že je Staropramen dobré pivo Podle mě mohlo být v reklamě ještě více aut na úkor psů a koček.
23
56,1 %
14,02 %
14. Znáte nějakou jinou než televizní reklamu piva značky Staropramen?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 15, Ne → otázka č. 15].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
39
61,9 %
23,78 %
Ano
24
38,1 %
14,63 %
15. Zaregistrovali jste komunikaci značky Staropramen s motivem facebooku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 16, Ne → otázka č. 17].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
54
85,71 %
32,93 %
Ano
9
14,29 %
5,49 %
16. Jak tuto kampaň hodnotíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Líbí se mi
3
33,33 %
1,83 %
Spíše se mi líbí
3
33,33 %
1,83 %
Nevím
2
22,22 %
1,22 %
Spíše se mi nelíbí
1
11,11 %
0,61 %
17. Kde pijete pivo nejčastěji?
(vyberte nejčastější variantu)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
V restauraci, v hospodě
47
74,6 %
28,66 %
Doma
7
11,11 %
4,27 %
V baru, na diskotéce
4
6,35 %
2,44 %
Na festivalech
3
4,76 %
1,83 %
Grilování venku
1
1,59 %
0,61 %
v hospodě,na oslavách,festivalech
1
1,59 %
0,61 %
18. Při které příležitosti pijete pivo nejčastěji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Posezení s přáteli
48
76,19 %
29,27 %
Při konzumaci jídla
11
17,46 %
6,71 %
Pro dobrou chuť a pocit
3
4,76 %
1,83 %
Sledování TV (oblíbený pořad či sport)
1
1,59 %
0,61 %
19. Na základě čeho jste ochoten(ochotna) dát přednost jiné značce piva před ostatními značkami?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nižší cena konkurenční značky
30
47,62 %
18,29 %
Vliv přátel
19
30,16 %
11,59 %
Změna životního stylu
11
17,46 %
6,71 %
Vliv rodiny
2
3,17 %
1,22 %
Zlepšení reklamní kampaně značky Staropramen
1
1,59 %
0,61 %
20. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
36
57,14 %
21,95 %
Muž
27
42,86 %
16,46 %
21. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
18-25
61
96,83 %
37,2 %
26-30
2
3,17 %
1,22 %
22. Bydliště
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
okolí
38
60,32 %
23,17 %
Praha
25
39,68 %
15,24 %
23. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti s městem Praha.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
určitě ne
17
26,98 %
10,37 %
spíše ne
13
20,63 %
7,93 %
určitě ano
13
20,63 %
7,93 %
spíše ano
11
17,46 %
6,71 %
nevím
9
14,29 %
5,49 %
24. Pivo značky Staropramen dle mého názoru reprezentuje tradici České republiky.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevím
21
33,33 %
12,8 %
spíše ne
15
23,81 %
9,15 %
spíše ano
13
20,63 %
7,93 %
určitě ne
11
17,46 %
6,71 %
určitě ano
3
4,76 %
1,83 %
25. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti s přátelskou atmosférou.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevím
27
42,86 %
16,46 %
spíše ano
19
30,16 %
11,59 %
spíše ne
8
12,7 %
4,88 %
určitě ne
5
7,94 %
3,05 %
určitě ano
4
6,35 %
2,44 %
26. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti se spontálními zážitky.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevím
21
33,33 %
12,8 %
spíše ne
17
26,98 %
10,37 %
určitě ne
14
22,22 %
8,54 %
spíše ano
8
12,7 %
4,88 %
určitě ano
3
4,76 %
1,83 %
27. Pivo značky Staropramen vnímám jako vhodný prostředek k navázání konverzace.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
určitě ne
21
33,33 %
12,8 %
nevím
18
28,57 %
10,98 %
spíše ne
15
23,81 %
9,15 %
spíše ano
8
12,7 %
4,88 %
určitě ano
1
1,59 %
0,61 %
28. Když se řekne Staropramen, vybavím si sebevědomého člověka.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
určitě ne
31
49,21 %
18,9 %
spíše ne
17
26,98 %
10,37 %
nevím
14
22,22 %
8,54 %
spíše ano
1
1,59 %
0,61 %
29. Pivo značky Staropramen považuji za kvalitní.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše ano
29
46,03 %
17,68 %
nevím
15
23,81 %
9,15 %
spíše ne
8
12,7 %
4,88 %
určitě ne
7
11,11 %
4,27 %
určitě ano
4
6,35 %
2,44 %
30. Pivo značky Staropramen je zejména pro lidi z města.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevím
25
39,68 %
15,24 %
určitě ne
20
31,75 %
12,2 %
spíše ne
10
15,87 %
6,1 %
spíše ano
6
9,52 %
3,66 %
určitě ano
2
3,17 %
1,22 %
31. Z hlediska příjmu obyvatel je značka piva Staropramen dostupná pro každého.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše ano
29
46,03 %
17,68 %
nevím
15
23,81 %
9,15 %
určitě ano
13
20,63 %
7,93 %
spíše ne
4
6,35 %
2,44 %
určitě ne
2
3,17 %
1,22 %
32. Pivo značky Staropramen je spíše pro mladší lidi.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevím
32
50,79 %
19,51 %
určitě ne
12
19,05 %
7,32 %
spíše ne
11
17,46 %
6,71 %
spíše ano
7
11,11 %
4,27 %
určitě ano
1
1,59 %
0,61 %
33. Pivo značky Staropramen patří k mým oblíbeným značkám.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše ano
19
30,16 %
11,59 %
určitě ne
18
28,57 %
10,98 %
spíše ne
14
22,22 %
8,54 %
určitě ano
6
9,52 %
3,66 %
nevím
6
9,52 %
3,66 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť na otázku 9. Co nejvíce oceňujete na pivu značky Staropramen?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příznivá cena na otázku 9. Co nejvíce oceňujete na pivu značky Staropramen?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 11. Viděl(a) jste poslední reklamu na pivo značky Staropramen (chytré pivo Staropramen, přiťukávání).
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 11. Viděl(a) jste poslední reklamu na pivo značky Staropramen (chytré pivo Staropramen, přiťukávání).
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 14. Znáte nějakou jinou než televizní reklamu piva značky Staropramen?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 14. Znáte nějakou jinou než televizní reklamu piva značky Staropramen?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 15. Zaregistrovali jste komunikaci značky Staropramen s motivem facebooku?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi V restauraci, v hospodě na otázku 17. Kde pijete pivo nejčastěji?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Posezení s přáteli na otázku 18. Při které příležitosti pijete pivo nejčastěji?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při konzumaci jídla na otázku 18. Při které příležitosti pijete pivo nejčastěji?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nižší cena konkurenční značky na otázku 19. Na základě čeho jste ochoten(ochotna) dát přednost jiné značce piva před ostatními značkami?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vliv přátel na otázku 19. Na základě čeho jste ochoten(ochotna) dát přednost jiné značce piva před ostatními značkami?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Změna životního stylu na otázku 19. Na základě čeho jste ochoten(ochotna) dát přednost jiné značce piva před ostatními značkami?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 23. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti s městem Praha.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 23. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti s městem Praha.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ano na otázku 23. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti s městem Praha.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 23. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti s městem Praha.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 24. Pivo značky Staropramen dle mého názoru reprezentuje tradici České republiky.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 24. Pivo značky Staropramen dle mého názoru reprezentuje tradici České republiky.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 24. Pivo značky Staropramen dle mého názoru reprezentuje tradici České republiky.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 24. Pivo značky Staropramen dle mého názoru reprezentuje tradici České republiky.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 25. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti s přátelskou atmosférou.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 25. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti s přátelskou atmosférou.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 26. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti se spontálními zážitky.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 26. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti se spontálními zážitky.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 26. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti se spontálními zážitky.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 27. Pivo značky Staropramen vnímám jako vhodný prostředek k navázání konverzace.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 27. Pivo značky Staropramen vnímám jako vhodný prostředek k navázání konverzace.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 27. Pivo značky Staropramen vnímám jako vhodný prostředek k navázání konverzace.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 28. Když se řekne Staropramen, vybavím si sebevědomého člověka.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 28. Když se řekne Staropramen, vybavím si sebevědomého člověka.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 28. Když se řekne Staropramen, vybavím si sebevědomého člověka.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 29. Pivo značky Staropramen považuji za kvalitní.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 29. Pivo značky Staropramen považuji za kvalitní.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 30. Pivo značky Staropramen je zejména pro lidi z města.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 30. Pivo značky Staropramen je zejména pro lidi z města.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 30. Pivo značky Staropramen je zejména pro lidi z města.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 31. Z hlediska příjmu obyvatel je značka piva Staropramen dostupná pro každého.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 31. Z hlediska příjmu obyvatel je značka piva Staropramen dostupná pro každého.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ano na otázku 31. Z hlediska příjmu obyvatel je značka piva Staropramen dostupná pro každého.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 32. Pivo značky Staropramen je spíše pro mladší lidi.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 32. Pivo značky Staropramen je spíše pro mladší lidi.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 32. Pivo značky Staropramen je spíše pro mladší lidi.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 33. Pivo značky Staropramen patří k mým oblíbeným značkám.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 33. Pivo značky Staropramen patří k mým oblíbeným značkám.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 33. Pivo značky Staropramen patří k mým oblíbeným značkám.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi okolí na otázku 22. Bydliště
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praha na otázku 22. Bydliště
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 18-25 na otázku 21. Věk
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Muž na otázku 20. Pohlaví
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žena na otázku 20. Pohlaví
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kozel na otázku 4. Jaká je Vámi nejčastěji nakupovaná značka piva?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Staropramen na otázku 4. Jaká je Vámi nejčastěji nakupovaná značka piva?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Svijany na otázku 4. Jaká je Vámi nejčastěji nakupovaná značka piva?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kozel na otázku 6. Které značky piva se týkala tato reklama?
5. Vzpomenete si na nějakou z reklam na pivo, kterou jste viděli za poslední čtvrtletí?
odpověď Ano:
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi pivo na otázku 8. Když se řekne Staropramen, co Vás napadne?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť na otázku 9. Co nejvíce oceňujete na pivu značky Staropramen?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příznivá cena na otázku 9. Co nejvíce oceňujete na pivu značky Staropramen?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 11. Viděl(a) jste poslední reklamu na pivo značky Staropramen (chytré pivo Staropramen, přiťukávání).
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 11. Viděl(a) jste poslední reklamu na pivo značky Staropramen (chytré pivo Staropramen, přiťukávání).
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 14. Znáte nějakou jinou než televizní reklamu piva značky Staropramen?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 14. Znáte nějakou jinou než televizní reklamu piva značky Staropramen?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 15. Zaregistrovali jste komunikaci značky Staropramen s motivem facebooku?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi V restauraci, v hospodě na otázku 17. Kde pijete pivo nejčastěji?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Posezení s přáteli na otázku 18. Při které příležitosti pijete pivo nejčastěji?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při konzumaci jídla na otázku 18. Při které příležitosti pijete pivo nejčastěji?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nižší cena konkurenční značky na otázku 19. Na základě čeho jste ochoten(ochotna) dát přednost jiné značce piva před ostatními značkami?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vliv přátel na otázku 19. Na základě čeho jste ochoten(ochotna) dát přednost jiné značce piva před ostatními značkami?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Změna životního stylu na otázku 19. Na základě čeho jste ochoten(ochotna) dát přednost jiné značce piva před ostatními značkami?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 23. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti s městem Praha.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 23. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti s městem Praha.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ano na otázku 23. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti s městem Praha.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 23. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti s městem Praha.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 24. Pivo značky Staropramen dle mého názoru reprezentuje tradici České republiky.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 24. Pivo značky Staropramen dle mého názoru reprezentuje tradici České republiky.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 24. Pivo značky Staropramen dle mého názoru reprezentuje tradici České republiky.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 24. Pivo značky Staropramen dle mého názoru reprezentuje tradici České republiky.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 25. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti s přátelskou atmosférou.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 25. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti s přátelskou atmosférou.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 26. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti se spontálními zážitky.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 26. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti se spontálními zážitky.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 26. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti se spontálními zážitky.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 27. Pivo značky Staropramen vnímám jako vhodný prostředek k navázání konverzace.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 27. Pivo značky Staropramen vnímám jako vhodný prostředek k navázání konverzace.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 27. Pivo značky Staropramen vnímám jako vhodný prostředek k navázání konverzace.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 28. Když se řekne Staropramen, vybavím si sebevědomého člověka.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 28. Když se řekne Staropramen, vybavím si sebevědomého člověka.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 28. Když se řekne Staropramen, vybavím si sebevědomého člověka.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 29. Pivo značky Staropramen považuji za kvalitní.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 29. Pivo značky Staropramen považuji za kvalitní.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 30. Pivo značky Staropramen je zejména pro lidi z města.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 30. Pivo značky Staropramen je zejména pro lidi z města.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 30. Pivo značky Staropramen je zejména pro lidi z města.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 31. Z hlediska příjmu obyvatel je značka piva Staropramen dostupná pro každého.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 31. Z hlediska příjmu obyvatel je značka piva Staropramen dostupná pro každého.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ano na otázku 31. Z hlediska příjmu obyvatel je značka piva Staropramen dostupná pro každého.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 32. Pivo značky Staropramen je spíše pro mladší lidi.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 32. Pivo značky Staropramen je spíše pro mladší lidi.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 32. Pivo značky Staropramen je spíše pro mladší lidi.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 33. Pivo značky Staropramen patří k mým oblíbeným značkám.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 33. Pivo značky Staropramen patří k mým oblíbeným značkám.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 33. Pivo značky Staropramen patří k mým oblíbeným značkám.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi okolí na otázku 22. Bydliště
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praha na otázku 22. Bydliště
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 18-25 na otázku 21. Věk
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Muž na otázku 20. Pohlaví
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žena na otázku 20. Pohlaví
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kozel na otázku 6. Které značky piva se týkala tato reklama?
15. Zaregistrovali jste komunikaci značky Staropramen s motivem facebooku?
odpověď Ne:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi pivo na otázku 8. Když se řekne Staropramen, co Vás napadne?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 27. Pivo značky Staropramen vnímám jako vhodný prostředek k navázání konverzace.
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 28. Když se řekne Staropramen, vybavím si sebevědomého člověka.
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 30. Pivo značky Staropramen je zejména pro lidi z města.
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 32. Pivo značky Staropramen je spíše pro mladší lidi.
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 32. Pivo značky Staropramen je spíše pro mladší lidi.
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vliv přátel na otázku 19. Na základě čeho jste ochoten(ochotna) dát přednost jiné značce piva před ostatními značkami?
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 33. Pivo značky Staropramen patří k mým oblíbeným značkám.
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 31. Z hlediska příjmu obyvatel je značka piva Staropramen dostupná pro každého.
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 26. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti se spontálními zážitky.
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 14. Znáte nějakou jinou než televizní reklamu piva značky Staropramen?
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 23. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti s městem Praha.
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ano na otázku 23. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti s městem Praha.
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi okolí na otázku 22. Bydliště
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Změna životního stylu na otázku 19. Na základě čeho jste ochoten(ochotna) dát přednost jiné značce piva před ostatními značkami?
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 24. Pivo značky Staropramen dle mého názoru reprezentuje tradici České republiky.
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 26. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti se spontálními zážitky.
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 27. Pivo značky Staropramen vnímám jako vhodný prostředek k navázání konverzace.
17. Kde pijete pivo nejčastěji?
odpověď V restauraci, v hospodě:
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 33. Pivo značky Staropramen patří k mým oblíbeným značkám.
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praha na otázku 22. Bydliště
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 23. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti s městem Praha.
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 24. Pivo značky Staropramen dle mého názoru reprezentuje tradici České republiky.
18. Při které příležitosti pijete pivo nejčastěji?
odpověď Posezení s přáteli:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 33. Pivo značky Staropramen patří k mým oblíbeným značkám.
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 24. Pivo značky Staropramen dle mého názoru reprezentuje tradici České republiky.
21. Věk
odpověď 18-25:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi pivo na otázku 8. Když se řekne Staropramen, co Vás napadne?
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příznivá cena na otázku 9. Co nejvíce oceňujete na pivu značky Staropramen?
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 11. Viděl(a) jste poslední reklamu na pivo značky Staropramen (chytré pivo Staropramen, přiťukávání).
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nižší cena konkurenční značky na otázku 19. Na základě čeho jste ochoten(ochotna) dát přednost jiné značce piva před ostatními značkami?
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 23. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti s městem Praha.
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 23. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti s městem Praha.
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 23. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti s městem Praha.
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 24. Pivo značky Staropramen dle mého názoru reprezentuje tradici České republiky.
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 24. Pivo značky Staropramen dle mého názoru reprezentuje tradici České republiky.
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 24. Pivo značky Staropramen dle mého názoru reprezentuje tradici České republiky.
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 25. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti s přátelskou atmosférou.
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 26. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti se spontálními zážitky.
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 27. Pivo značky Staropramen vnímám jako vhodný prostředek k navázání konverzace.
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 27. Pivo značky Staropramen vnímám jako vhodný prostředek k navázání konverzace.
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 28. Když se řekne Staropramen, vybavím si sebevědomého člověka.
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 30. Pivo značky Staropramen je zejména pro lidi z města.
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 30. Pivo značky Staropramen je zejména pro lidi z města.
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 31. Z hlediska příjmu obyvatel je značka piva Staropramen dostupná pro každého.
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 32. Pivo značky Staropramen je spíše pro mladší lidi.
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 32. Pivo značky Staropramen je spíše pro mladší lidi.
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 33. Pivo značky Staropramen patří k mým oblíbeným značkám.
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Muž na otázku 20. Pohlaví
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kozel na otázku 6. Které značky piva se týkala tato reklama?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Posezení s přáteli na otázku 18. Při které příležitosti pijete pivo nejčastěji?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 14. Znáte nějakou jinou než televizní reklamu piva značky Staropramen?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi okolí na otázku 22. Bydliště
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 5. Vzpomenete si na nějakou z reklam na pivo, kterou jste viděli za poslední čtvrtletí?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 28. Když se řekne Staropramen, vybavím si sebevědomého člověka.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 29. Pivo značky Staropramen považuji za kvalitní.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 15. Zaregistrovali jste komunikaci značky Staropramen s motivem facebooku?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praha na otázku 22. Bydliště
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 14. Znáte nějakou jinou než televizní reklamu piva značky Staropramen?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi V restauraci, v hospodě na otázku 17. Kde pijete pivo nejčastěji?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 26. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti se spontálními zážitky.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 11. Viděl(a) jste poslední reklamu na pivo značky Staropramen (chytré pivo Staropramen, přiťukávání).
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vliv přátel na otázku 19. Na základě čeho jste ochoten(ochotna) dát přednost jiné značce piva před ostatními značkami?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 25. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti s přátelskou atmosférou.
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 33. Pivo značky Staropramen patří k mým oblíbeným značkám.
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 33. Pivo značky Staropramen patří k mým oblíbeným značkám.
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žena na otázku 20. Pohlaví
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 26. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti se spontálními zážitky.
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 28. Když se řekne Staropramen, vybavím si sebevědomého člověka.
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť na otázku 9. Co nejvíce oceňujete na pivu značky Staropramen?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 24. Pivo značky Staropramen dle mého názoru reprezentuje tradici České republiky.
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 29. Pivo značky Staropramen považuji za kvalitní.
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 31. Z hlediska příjmu obyvatel je značka piva Staropramen dostupná pro každého.
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ano na otázku 31. Z hlediska příjmu obyvatel je značka piva Staropramen dostupná pro každého.
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 30. Pivo značky Staropramen je zejména pro lidi z města.
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 32. Pivo značky Staropramen je spíše pro mladší lidi.
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při konzumaci jídla na otázku 18. Při které příležitosti pijete pivo nejčastěji?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Změna životního stylu na otázku 19. Na základě čeho jste ochoten(ochotna) dát přednost jiné značce piva před ostatními značkami?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Studujete nějakou vysokou školu v ČR?
2. Jakou vysokou školu studujete?
3. Kupujete alespon občas pivo pro vlastní potřebu?
4. Jaká je Vámi nejčastěji nakupovaná značka piva?
5. Vzpomenete si na nějakou z reklam na pivo, kterou jste viděli za poslední čtvrtletí?
6. Které značky piva se týkala tato reklama?
8. Když se řekne Staropramen, co Vás napadne?
9. Co nejvíce oceňujete na pivu značky Staropramen?
11. Viděl(a) jste poslední reklamu na pivo značky Staropramen (chytré pivo Staropramen, přiťukávání).
14. Znáte nějakou jinou než televizní reklamu piva značky Staropramen?
15. Zaregistrovali jste komunikaci značky Staropramen s motivem facebooku?
17. Kde pijete pivo nejčastěji?
18. Při které příležitosti pijete pivo nejčastěji?
19. Na základě čeho jste ochoten(ochotna) dát přednost jiné značce piva před ostatními značkami?
20. Pohlaví
21. Věk
22. Bydliště
23. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti s městem Praha.
24. Pivo značky Staropramen dle mého názoru reprezentuje tradici České republiky.
25. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti s přátelskou atmosférou.
26. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti se spontálními zážitky.
27. Pivo značky Staropramen vnímám jako vhodný prostředek k navázání konverzace.
28. Když se řekne Staropramen, vybavím si sebevědomého člověka.
29. Pivo značky Staropramen považuji za kvalitní.
30. Pivo značky Staropramen je zejména pro lidi z města.
31. Z hlediska příjmu obyvatel je značka piva Staropramen dostupná pro každého.
32. Pivo značky Staropramen je spíše pro mladší lidi.
33. Pivo značky Staropramen patří k mým oblíbeným značkám.
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Studujete nějakou vysokou školu v ČR?
2. Jakou vysokou školu studujete?
3. Kupujete alespon občas pivo pro vlastní potřebu?
4. Jaká je Vámi nejčastěji nakupovaná značka piva?
5. Vzpomenete si na nějakou z reklam na pivo, kterou jste viděli za poslední čtvrtletí?
6. Které značky piva se týkala tato reklama?
8. Když se řekne Staropramen, co Vás napadne?
9. Co nejvíce oceňujete na pivu značky Staropramen?
11. Viděl(a) jste poslední reklamu na pivo značky Staropramen (chytré pivo Staropramen, přiťukávání).
14. Znáte nějakou jinou než televizní reklamu piva značky Staropramen?
15. Zaregistrovali jste komunikaci značky Staropramen s motivem facebooku?
17. Kde pijete pivo nejčastěji?
18. Při které příležitosti pijete pivo nejčastěji?
19. Na základě čeho jste ochoten(ochotna) dát přednost jiné značce piva před ostatními značkami?
20. Pohlaví
21. Věk
22. Bydliště
23. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti s městem Praha.
24. Pivo značky Staropramen dle mého názoru reprezentuje tradici České republiky.
25. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti s přátelskou atmosférou.
26. Pivo značky Staropramen vnímám ve spojitosti se spontálními zážitky.
27. Pivo značky Staropramen vnímám jako vhodný prostředek k navázání konverzace.
28. Když se řekne Staropramen, vybavím si sebevědomého člověka.
29. Pivo značky Staropramen považuji za kvalitní.
30. Pivo značky Staropramen je zejména pro lidi z města.
31. Z hlediska příjmu obyvatel je značka piva Staropramen dostupná pro každého.
32. Pivo značky Staropramen je spíše pro mladší lidi.
33. Pivo značky Staropramen patří k mým oblíbeným značkám.
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.