Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Výzkum hodnoty značky MOIRA

Výzkum hodnoty značky MOIRA

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tomáš Coufal
Šetření:30. 12. 2010 - 02. 01. 2011
Počet respondentů:78
Počet otázek (max/průměr):16 / 13.46
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:75,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:43
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Pro výzkum této seminární práce bude klíčové zjistit, nakolik jsou výrobky značky Moira známy u respondentů, v čem dominují a v jakých aspektech se liší od konkurence.

Tímto Vás moc prosím o vyplnění dotazníku, nezabere Vám více než 90 vteřin a mne to velmi pomůže. Děkuji.

Odpovědi respondentů

1. Setkali jste se někdy se značkou Moira?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7292,31 %92,31 %  
ne67,69 %7,69 %  

Graf

2. Vlastníte nějaký výrobek této značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, neotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5272,22 %66,67 %  
ne2027,78 %25,64 %  

Graf

3. O jaký produkt se jedná

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
thermotriko/ mikina4076,92 %51,28 %  
ponožky1936,54 %24,36 %  
spodní prádlo1732,69 %21,79 %  
cyklo oblečení1223,08 %15,38 %  
fitness oblečení23,85 %2,56 %  

Graf

4. Jste spokojeni s kvalitou užitých materiálů výrobcem Moira?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2446,15 %30,77 %  
spíše ano2140,38 %26,92 %  
spíše ne611,54 %7,69 %  
ne11,92 %1,28 %  

Graf

5. Jak na Vás působí značka Moira?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalitní4562,5 %57,69 %  
průměrná 2636,11 %33,33 %  
nekvalitní11,39 %1,28 %  

Graf

6. Zdají se Vám výrobky Moira atraktivní po designové stránce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne3447,22 %43,59 %  
spíše ano3244,44 %41,03 %  
ano56,94 %6,41 %  
ne11,39 %1,28 %  

Graf

7. Považujete cenu výrobků MOIRA za odpovídající kvalitě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím3548,61 %44,87 %  
ano považuji3041,67 %38,46 %  
ne, nepovažuji79,72 %8,97 %  

Graf

8. Považujete prodejní síť autorizovaných obchodů Moira v ČR za dostatečně širokou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne2838,89 %35,9 %  
spíše ano2230,56 %28,21 %  
nevím1926,39 %24,36 %  
ano34,17 %3,85 %  

Graf

9. Nakupujete zboží v kamenných prodejnách Moira či spíše přes jejich internetové stránky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevyužívám žádnou z variant2940,28 %37,18 %  
jedině v kamenných obchodech2230,56 %28,21 %  
využívám obě varianty1622,22 %20,51 %  
pouze přes internet56,94 %6,41 %  

Graf

10. Znáte některého sportovce, který spolupracuje s firmou Moira?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 11, neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6894,44 %87,18 %  
ano45,56 %5,13 %  

Graf

11. O jakého psortovce se jedná

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jiří Ježek250 %2,56 %  
ondřej synek125 %1,28 %  
Martin Šonka125 %1,28 %  

Graf

12. Jaké konkurenční výrobce funkčního prádla znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
klimatex5373,61 %67,95 %  
craft5069,44 %64,1 %  
senzor3244,44 %41,03 %  
icebreaker1115,28 %14,1 %  
devold1013,89 %12,82 %  

Graf

13. Kterou z uvedených značek považujete za nejkvalitnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
moira2737,5 %34,62 %  
craft2027,78 %25,64 %  
senzor912,5 %11,54 %  
klimatex79,72 %8,97 %  
icebreaker56,94 %6,41 %  
devold45,56 %5,13 %  

Graf

14. Kterou z uvedených značek považujete za nejméně kvalitní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
senzor2027,78 %25,64 %  
devold2027,78 %25,64 %  
klimatex1013,89 %12,82 %  
craft811,11 %10,26 %  
moira79,72 %8,97 %  
icebreaker79,72 %8,97 %  

Graf

15. Jaké je vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3751,39 %47,44 %  
muž3548,61 %44,87 %  

Graf

16. Do jaké věkové skupiny patříte

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 35 let3954,17 %50 %  
do 20 let2940,28 %37,18 %  
36 - 50 let34,17 %3,85 %  
nad 50 let11,39 %1,28 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Jak na Vás působí značka Moira?

  • odpověď kvalitní:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 4. Jste spokojeni s kvalitou užitých materiálů výrobcem Moira?

12. Jaké konkurenční výrobce funkčního prádla znáte?

  • odpověď craft:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi cyklo oblečení na otázku 3. O jaký produkt se jedná
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi icebreaker na otázku 12. Jaké konkurenční výrobce funkčního prádla znáte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi craft na otázku 13. Kterou z uvedených značek považujete za nejkvalitnější?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Setkali jste se někdy se značkou Moira?

2. Vlastníte nějaký výrobek této značky?

3. O jaký produkt se jedná

4. Jste spokojeni s kvalitou užitých materiálů výrobcem Moira?

5. Jak na Vás působí značka Moira?

6. Zdají se Vám výrobky Moira atraktivní po designové stránce?

7. Považujete cenu výrobků MOIRA za odpovídající kvalitě?

8. Považujete prodejní síť autorizovaných obchodů Moira v ČR za dostatečně širokou?

9. Nakupujete zboží v kamenných prodejnách Moira či spíše přes jejich internetové stránky?

10. Znáte některého sportovce, který spolupracuje s firmou Moira?

12. Jaké konkurenční výrobce funkčního prádla znáte?

13. Kterou z uvedených značek považujete za nejkvalitnější?

14. Kterou z uvedených značek považujete za nejméně kvalitní?

15. Jaké je vaše pohlaví?

16. Do jaké věkové skupiny patříte

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Setkali jste se někdy se značkou Moira?

2. Vlastníte nějaký výrobek této značky?

3. O jaký produkt se jedná

4. Jste spokojeni s kvalitou užitých materiálů výrobcem Moira?

5. Jak na Vás působí značka Moira?

6. Zdají se Vám výrobky Moira atraktivní po designové stránce?

7. Považujete cenu výrobků MOIRA za odpovídající kvalitě?

8. Považujete prodejní síť autorizovaných obchodů Moira v ČR za dostatečně širokou?

9. Nakupujete zboží v kamenných prodejnách Moira či spíše přes jejich internetové stránky?

10. Znáte některého sportovce, který spolupracuje s firmou Moira?

12. Jaké konkurenční výrobce funkčního prádla znáte?

13. Kterou z uvedených značek považujete za nejkvalitnější?

14. Kterou z uvedených značek považujete za nejméně kvalitní?

15. Jaké je vaše pohlaví?

16. Do jaké věkové skupiny patříte

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Coufal, T.Výzkum hodnoty značky MOIRA (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://vyzkum-hodnoty-znack.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.